Portál veřejné správy

Zápis 191681-17/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191681-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. B-0 ČEZ, a. s. Zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze Oddíl B, vložka 1581, Sídlo: Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4 IČ: 45274649 Jednající Ing. Davidem Svojitkou výkonným ředitelem pro finance a správu a Ing. Jaroslavem Langem ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby Podle § 4 zákona 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen zákon). Vyhlašuje Obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) «Zajišťování služebních zahraničních cest» Podmínky soutěže 1. Předmět plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je zajišťování zahraničních služebních cest zadavatele (dále jen služby) v níže uvedené specifikaci. Zajištěním služeb se rozumí provedení rezervací, obstarání cestovních dokumentů a jejich předání zadavateli. Zajišťováním zahraničních služebních cest je zejména: a) zajišťování letenek na pravidelných mezinárodních linkách leteckých dopravců celého světa, včetně zajišťování předplacených letenek s odletem mimo území ČR b) zajišťování vlakových jízdenek c) zajišťování lodních lístků d) zajišťování hotelového ubytování v zahraničí pro jednotlivce a skupiny e) zajišťování nájmu vozidla v zahraničí f) zajišťování víz Součástí všech výše uvedených služeb je rovněž: - poskytování poradenství o optimálních a cenově výhodných dopravních spojeních, vhodném ubytování, možnostech nájmu vozidla a vízových povinnostech, - poskytování informací o tarifech, cenách a poplatcích, - zasílání detailních statistik o zrealizovaných akcích. 2. Objednávky služeb a jejich vyřizování 2.1. Uchazeč bude přijímat požadavky zadavatele na služby a vyřizovat je každý pracovní den od 08.00 hod. do 18.00 hod. telefonicky, e-mailem, faxem. Mimo pracovní dobu, včetně sobot, nedělí a svátků, zajistí uchazeč pro zadavatele možnost vhodnou formou vyřídit nezbytné záležitosti, které s poskytováním služeb souvisí, např. prostřednictvím kanceláře na letišti apod. Způsob, jímž budou nezbytné záležitosti v mimopracovní době vyřizovány, uvede uchazeč ve své nabídce v rámci obchodní veřejné soutěže. 2.2. Zadavatel ve svém požadavku sdělí uchazeči údaje vztahující se k požadované službě, a to zejména: - druh požadované služby, včetně jejich specifik, - termín cesty, - cíl cesty, - jméno a osobní údaje cestujícího, včetně čísla pasu (je-li požadováno), - požadovanou přepravní třídu, - požadavky na ubytování. 2.3. Uchazeč zadavateli v nejkratší možné době sdělí, za jakých podmínek, zejména cenových, je možno jeho požadavek zajistit. Na základě tohoto sdělení zadavatel službu závazně objedná a uchazeč objednávku potvrdí. 2.4. Příslušné cestovní doklady předá uchazeč pověřenému zaměstnanci zadavatele na adrese v ČR, kterou mu zadavatel sdělí pro daný účel. Uchazeč v nabídce uvede, jak zajistí předání cestovních dokladů na poslední chvíli před odletem či odjezdem, pokud to bude situace vyžadovat. Sdělí, zda má možnost předat cestovní doklady přímo na letišti v Praze. Uchazeč zajistí předání předplacených letenek pro odlet z jakéhokoliv letiště na světe v místě odletu způsobem, který je v místě odletu obvyklý, přednostně přímo na letišti. 2.5. Uchazeč má za povinnost doručit zadavateli příslušné cestovní doklady do 120 minut na území hlavního města Prahy a do 24 hodin na území České republiky od doby potvrzení objednávky uchazečem. 2.6. Uchazeč ve své nabídce popíše, jak budou cestovní doklady předány zadavateli v případě, že konec výše uvedených lhůt připadne na mimopracovní dobu tak, jak je výše vymezena. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky 3.1. Plnění veřejné zakázky bude zahájeno dnem nabytí platnosti a účinnosti smlouvy na zajišťování zahraničních služebních cest, která bude uzavřena na dobu neurčitou. Smluvní vztah se bude řídit českým právem. 3.2. Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 4.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1, písm. a) zákona prokáže uchazeč výpisem z obchodního rejstříku a výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku, přičemž výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů. Z těchto výpisů musí být zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže formou čestného prohlášení. 4.2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2c zákona, případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na splnění předmětu veřejné zakázky . Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný. 4.3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a písm. c) zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11 zákona č.455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších změn a doplňků (živnostenský zákon). Tyto předpoklady je odpovědný zástupce uchazeče povinen prokázat formou čestného prohlášení. Není - li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost formou čestného prohlášení. 4.4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. 4.5. U nabídky, která předpokládá splnění některých částí s pomocí zahraničních osob, prokážou zahraniční osoby splnění kvalifikačních předpokladů doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla, popřípadě bydliště. 4.6. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b odst. 1 písm. d a písm. f) zákona). Nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem odevzdání nabídky. 4.7. Veškeré listiny vystavené uchazečem musí být podepsány uchazečem nebo jeho zmocněncem. Je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo jeho zmocněncem. 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 5.1. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu pro stálou komunikaci se zadavatelem v rámci této OVS. Je povinen uvést její jméno, kontaktní adresu pro poštovní doručování písemností, e-mail, číslo telefonu. Je-li adresa pro doručování odlišná od sídla uchazeče, je uchazeč povinen uvést úplnou adresu sídla. 5.2. Uchazeč je povinen doložit čestným prohlášením, že disponuje technickým a materiálním vybavením k plnění veřejné zakázky, dostatečným personálním zabezpečením splnění veřejné zakázky odborníky s nezbytnou kvalifikací a zkušenostmi. Smlouva zakládající pracovněprávní, resp. jiný právní vztah s těmito odborníky, musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu se dokládá smlouvami nebo čestným prohlášením. Uchazeč je povinen v nabídce stručně prezentovat jednotlivé odborníky, kteří se budou podílet na splnění veřejné zakázky. 5.3. Uchazeč je povinen předložit reference alespoň od 5 klientů, kterým v průběhu posledních dvou let zajišťoval zahraniční služební cesty. Referencí se pro potřebu této OVS rozumí stručný popis rozsahu a povahy zajišťovaných služebních cest. 5.4. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit formou čestného prohlášení, že akceptuje zadavatelem zpracovaný závazný obsah smlouvy na zajištění zahraničních služebních cest, který je součástí zadávací dokumentace. 5.5. Návrh smlouvy na zajištění zahraničních služebních cest předložený uchazečem v nabídce, vznikne doplněním všech požadovaných údajů uchazečem do závazného obsahu smlouvy na zajištění zahraničních služebních cest. Požadovanými skutečnostmi jsou tyto údaje uchazeče: firma, sídlo, bankovní spojení, číslo účtu, IČ, DIČ, zápis v obchodním rejstříku, osoby oprávněné k podpisu smlouvy, údaje o ceně v požadované struktuře, podpis smlouvy osobou oprávněnou k jejímu podpisu v podpisové doložce. V případě předložení jiného návrhu smlouvy zajištění zahraničních služebních cest nebo bude - li znění návrhu smlouvy předložené uchazečem v rozporu se závazným obsahem smlouvy na zajištění zahraničních služebních cest, bude tato skutečnost posuzována jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 5.6. Zadavatel si vyhrazuje možnost formou vzájemně odsouhlasených dodatků provést případné změny předmětu a termínů plnění a z toho vyplývající změny souvisejících částí smlouvy, a dále ve vazbě na změny právních předpisů a změny podnikatelského prostředí. 5.7. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak prostřednictvím statutárního orgánu) nebo prostřednictvím zmocněnce na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování. 5.8. Jednání v rámci OVS a při celém plnění veřejné zakázky musí být v českém jazyce. 6. Způsob hodnocení nabídek 6.1. Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu (váhy), který jim zadavatel přisuzuje. A) Nabízený způsob plnění veřejné zakázky Váha kritéria: 50 % B) Celková nabídková cena za vlastní zajištění produktů za jeden rok (doplněná uchazečem do tabulky nabídkové ceny) Váha kritéria: 50 % K hodnocení nabídek bude použita bodovací metoda s rozsahem bodovací stupnice 1 až 100 bodů. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. 6.2. Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla konkrétní a jednoznačná ve všech částech. Zadavatel si vyhrazuje právo nekonkrétní a nejednoznačnou nabídku hodnotit nulovým počtem bodů. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny 7.1. Peněžitý závazek zadavatele ze zadání veřejné zakázky bude pozůstávat ze dvou částí. První částí bude celková jednotková cena za produkty, které bude uchazeč pro zadavatele zajišťovat od jejich poskytovatelů, tj. hodnota letenek, vlakových jízdenek, atd., avšak bez ceny za jejich zajištění. Druhou částí bude celková cena za vlastní služby poskytované uchazečem zadavateli, tj. cena za zajištění letenek, vlakových jízdenek, atd. 7.2. Celkovou očekávanou cenu za produkty, které bude uchazeč zajišťovat, propočetl zadavatel na základě svých skutečných nákladů v předcházejících obdobích. Rozpis pro dobu jednoho roku je uveden v tabulce nabídkové ceny, která je součástí zadávací dokumentace. Tyto údaje slouží zároveň jako informace pro uchazeče o tom, na jaké objemy nákupu má stanovit svojí nabídkovou cenu. 7.3. Fakturace a placení budou probíhat na základě skutečného objemu zajištěných produktů a na základě skutečných cen, za které uchazeč požadované produkty zajistí, v souladu s dalšími podmínkami obchodní veřejné soutěže. 7.4. Svoji nabídkovou cenu za poskytované služby, tak jak jsou specifikovány v části « Předmět plnění veřejné zakázky» vyhlášení veřejné obchodní soutěže, uvede uchazeč do tabulky nabídkové ceny, která je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč uvede jednotkovou cenu za zajištění příslušného produktu, cenu celkem za zajištění produktu a celkovou cenu za zajištění všech produktů. 7.5. Nabídnuté jednotkové ceny budou stanoveny jako pevné do 31.12.2005 a budou uvedeny v Kč bez DPH. Tyto ceny lze v následujících letech upravit dohodou smluvních stran na základě vývoje inflace. 7.6. Nabídkové jednotkové ceny budou zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním požadovaných produktů a musí být v souladu s podmínkami tohoto vyhlášení obchodní veřejné soutěže a zadávací dokumentací. 8. Způsob zajištění nabídky Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce popsal minimálně. a) způsob a přístup k zajištění veřejné zakázky. V rámci tohoto bodu uchazeč rovněž uvede, zda jeho systém pro rezervaci a objednávání letenek umožňuje, aby do něho přímo vstoupil pracovník zadavatele (on-line) a sám provedl rezervaci a objednávku letenek, popř. zda lze se zpřístupněním jeho systému v blízké době počítat. Uchazeč současně uvede, jaký přibližný dopad na cenu za zajištění letenky by mělo, kdyby rezervaci a objednávku provedl přímo pracovník zadavatele. b) složení a kvalifikační předpoklady pracovníků pro zajištění jednotlivých činností 9. Platební podmínky 9.1. Podkladem pro zaplacení ceny je faktura, která musí splňovat náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového dokladu dle § 12 zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. 9.2. Splatnost faktur je 21 dnů od jejich doručení zadavateli. Platební podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci. 10. Soutěžní lhůta a otevírání obálek s nabídkami 10.1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, začíná běžet dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 10.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 9.6 2004 v budově zadavatele (ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, PSČ 140 53 Praha 4) od 10.00 hod. 11. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky 11.1. Uchazeči mohou své nabídky v písemné podobě podat v průběhu soutěžní lhůty: a) osobně (nebo kurýrní poštou) v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 11.30 hod. a od 12.00 hod. do 14.30 hod. a v den otevírání obálek pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod. do podatelny zadavatele na tuto adresu: ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4, Česká republika. b) doporučeně poštou na adresu uvedenou v bodě 11.1 písm. a). Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději do konce soutěžní lhůty. 11.2. Nabídky se podávají v uzavřených obálkách (krabici, jiném obalu) opatřené na uzávěru podpisem uchazeče (je-li fyzickou osobou) nebo razítkem a podpisem statutárního zástupce uchazeče (je-li právnickou osobou.). 11.3. Přední stranu obálky je doporučeno zřetelně označit nápisem «Neotevírat do 10.00 hod. dne 9. 6. 2004» Veřejná obchodní soutěž na zajišťování zahraničních služebních cest. 12. Zadávací lhůta Zadávací lhůta činí v souladu s ustanovením § 8 zákona 90 dnů. Její běh počíná dnem následujícím po dni otevírání obálek s nabídkami. 13. Firma, sídlo, telefon a fax zadavatele Zadavatelem je ČEZ, a. s. Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 Tel 271 131 11 Fax: 271 132 001 Kontaktní osoba zadavatele: JUDr. Božena Růžičková Tel. 271 132 837 Fax: 271 132 031 e-mail: ruzicb1.hsp@mail.cez.cz 14. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace bude obsahovat závazný obsah smlouvy na zajišťování zahraničních služebních cest a tabulku nabídkové ceny. 15. Adresa a doba, v níž je možno vyzvednout zadávací dokumentaci 15.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout v pracovních dnech v době od 9.00 hod. do 15.00 hod. na adrese zadavatele uvedené v bodě 13. vyhlášení OVS u kontaktní osoby zadavatele po předchozí telefonické dohodě. 15.2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen kontaktní osobě zadavatele předat písemné prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat za zájemce o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této veřejné obchodní soutěže. K tomuto prohlášení bude přiložena fotokopie oprávnění k podnikání zájemce (výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenského rejstříku). 15.3. Dále je zájemce povinen písemně uvést osobu, na kterou má být zasílána korespondence OVS a osobu, která je zmocněna převzít zadávací dokumentaci. 16. Požadavek na poskytnutí jistoty 16.1 K zajištění splnění povinnosti uchazeče vyplývajících z účasti ve veřejné obchodní soutěži, vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 250.000,- Kč (dvěstěpadesáttisíckorunčeských) 16.2. Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v § 24 zákona. 16.3. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžité částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, PSČ 114 07, Praha 1, číslo účtu 275868000227/0100. Pro jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabilní symbol 35201 a jako specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka v odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 16.4. Složení jistoty prokáže uchazeč příslušným potvrzením, které je nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 kalendářních dnů. 17. Další podmínky soutěže 17.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17.2. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě. 17.3. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani v případě. že zadavatel zruší nebo odmítne všechny nabídky. 18. Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky 18.1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředně ověřeným překladem do českého jazyka). 18.2. Uchazeč předkládá nabídku v pěti číslovaných vyhotoveních. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, bude označen « Výtisk č.1. - originál ». 18.3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude provedeno takto: a) Název obchodní veřejné zakázky, datum a podpis uchazeče (jedná-li se o fyzickou osobu), resp. Razítko a podpis osob oprávněných jednat za uchazeče (jedná-li se o právnickou osobu). b) Obsah nabídky s uvedením jejich jednotlivých částí a příloh. c) Základní údaje o uchazeči, tj. jméno nebo obchodní firma, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, statutární orgán určená kontaktní osoba. d) Doklad o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku (je-li zde uchazeč zapsán), jiné doklady podle povahy podnikání. e) Čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle bodu 5. vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady. f) Doklady prokazující další předpoklady podle bodu 6 vyhlášení OVS. g) Popis způsobu zajištění veřejné zakázky ve struktuře podle bodu 1 vyhlášení OVS. h) Tabulka s nabídkovou cenou. 18.4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebíratelným způsobem. Všechny listy včetně úředních listin musí být v každém vyhotovení nabídky očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou. K originálu - výtisku č.1. nabídky bude volně přiložen (neprošit) doklad o poskytnutí jistoty a čtyři výtisky návrhu smlouvy o zajišťování zahraničních služebních cest, podepsané oprávněnými osobami uchazeče a doplněné o požadované skutečnosti, které jsou vymezeny v bodě 6. vyhlášení OVS. 19. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje tato práva: a) změnit podmínky soutěže b) zrušit soutěž i bez udání důvodů c) odmítnout všechny podané nabídky d) nevybrat žádnou z podaných nabídek V Praze dne 19. 4. 2004 Ing. David Svojitka Ing. Jaroslav Lang výkonný ředitel pro finance a správu ředitel sekce správa majetku, obchod a služby 191681-17/04