VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
B-0
ČEZ, a. s.
Zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze Oddíl B, vložka 1581,
Sídlo: Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4
IČ: 45274649
Jednající
Ing. Davidem Svojitkou
výkonným ředitelem pro finance a správu
a
Ing. Jaroslavem Langem
ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby
Podle § 4 zákona 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších změn a doplňků
(dále jen zákon).
Vyhlašuje
Obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
«Zajišťování služebních zahraničních cest»
Podmínky soutěže
1. Předmět plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajišťování zahraničních služebních
cest zadavatele (dále jen služby) v níže uvedené specifikaci. Zajištěním
služeb se rozumí provedení rezervací, obstarání cestovních dokumentů a
jejich předání zadavateli.
Zajišťováním zahraničních služebních cest je zejména:
a) zajišťování letenek na pravidelných mezinárodních linkách leteckých
dopravců celého světa, včetně zajišťování předplacených letenek
s odletem mimo území ČR
b) zajišťování vlakových jízdenek
c) zajišťování lodních lístků
d) zajišťování hotelového ubytování v zahraničí pro jednotlivce a skupiny
e) zajišťování nájmu vozidla v zahraničí
f) zajišťování víz
Součástí všech výše uvedených služeb je rovněž:
- poskytování poradenství o optimálních a cenově výhodných dopravních
spojeních, vhodném ubytování, možnostech nájmu vozidla a vízových
povinnostech,
- poskytování informací o tarifech, cenách a poplatcích,
- zasílání detailních statistik o zrealizovaných akcích.
2. Objednávky služeb a jejich vyřizování
2.1. Uchazeč bude přijímat požadavky zadavatele na služby a vyřizovat je
každý pracovní den od 08.00 hod. do 18.00 hod. telefonicky, e-mailem, faxem.
Mimo pracovní dobu, včetně sobot, nedělí a svátků, zajistí uchazeč pro
zadavatele možnost vhodnou formou vyřídit nezbytné záležitosti, které s
poskytováním služeb souvisí, např. prostřednictvím kanceláře na letišti
apod. Způsob, jímž budou nezbytné záležitosti v mimopracovní době vyřizovány,
uvede uchazeč ve své nabídce v rámci obchodní veřejné soutěže.
2.2. Zadavatel ve svém požadavku sdělí uchazeči údaje vztahující se k
požadované službě, a to zejména:
- druh požadované služby, včetně jejich specifik,
- termín cesty,
- cíl cesty,
- jméno a osobní údaje cestujícího, včetně čísla pasu (je-li požadováno),
- požadovanou přepravní třídu,
- požadavky na ubytování.
2.3. Uchazeč zadavateli v nejkratší možné době sdělí, za jakých podmínek,
zejména cenových, je možno jeho požadavek zajistit. Na základě tohoto
sdělení zadavatel službu závazně objedná a uchazeč objednávku potvrdí.
2.4. Příslušné cestovní doklady předá uchazeč pověřenému zaměstnanci
zadavatele na adrese v ČR, kterou mu zadavatel sdělí pro daný účel.
Uchazeč v nabídce uvede, jak zajistí předání cestovních dokladů na
poslední chvíli před odletem či odjezdem, pokud to bude situace vyžadovat.
Sdělí, zda má možnost předat cestovní doklady přímo na letišti v Praze.
Uchazeč zajistí předání předplacených letenek pro odlet z jakéhokoliv
letiště na světe v místě odletu způsobem, který je v místě odletu obvyklý,
přednostně přímo na letišti.
2.5. Uchazeč má za povinnost doručit zadavateli příslušné cestovní
doklady do 120 minut na území hlavního města Prahy a do 24 hodin na území
České republiky od doby potvrzení objednávky uchazečem.
2.6. Uchazeč ve své nabídce popíše, jak budou cestovní doklady předány
zadavateli v případě, že konec výše uvedených lhůt připadne na
mimopracovní dobu tak, jak je výše vymezena.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky
3.1. Plnění veřejné zakázky bude zahájeno dnem nabytí platnosti a
účinnosti smlouvy na zajišťování zahraničních služebních cest, která bude
uzavřena na dobu neurčitou. Smluvní vztah se bude řídit českým právem.
3.2. Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
4.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle
§ 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle §
2b odst. 1, písm. a) zákona prokáže uchazeč výpisem z obchodního
rejstříku a výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku, přičemž
výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů. Z těchto výpisů
musí být zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné zakázky.
Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže formou
čestného prohlášení.
4.2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z
těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2c zákona,
případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na
splnění předmětu veřejné zakázky . Tento rozsah musí být z nabídky
jednoznačně patrný.
4.3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a písm. c) zákona se
vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11
zákona č.455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších
změn a doplňků (živnostenský zákon). Tyto předpoklady je odpovědný
zástupce uchazeče povinen prokázat formou čestného prohlášení. Není - li
třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost
formou čestného prohlášení.
4.4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle
§ 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
4.5. U nabídky, která předpokládá splnění některých částí s pomocí
zahraničních osob, prokážou zahraniční osoby splnění kvalifikačních
předpokladů doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla,
popřípadě bydliště.
4.6. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b odst. 1 písm. d a
písm. f) zákona). Nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem
odevzdání nabídky.
4.7. Veškeré listiny vystavené uchazečem musí být podepsány uchazečem
nebo jeho zmocněncem. Je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním
orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo jeho zmocněncem.
5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
5.1. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu pro stálou komunikaci se
zadavatelem v rámci této OVS. Je povinen uvést její jméno, kontaktní
adresu pro poštovní doručování písemností, e-mail, číslo telefonu. Je-li
adresa pro doručování odlišná od sídla uchazeče, je uchazeč povinen uvést
úplnou adresu sídla.
5.2. Uchazeč je povinen doložit čestným prohlášením, že disponuje
technickým a materiálním vybavením k plnění veřejné zakázky, dostatečným
personálním zabezpečením splnění veřejné zakázky odborníky s nezbytnou
kvalifikací a zkušenostmi. Smlouva zakládající pracovněprávní, resp. jiný
právní vztah s těmito odborníky, musí být vždy písemná. Existence tohoto
právního vztahu se dokládá smlouvami nebo čestným prohlášením. Uchazeč je
povinen v nabídce stručně prezentovat jednotlivé odborníky, kteří se
budou podílet na splnění veřejné zakázky.
5.3. Uchazeč je povinen předložit reference alespoň od 5 klientů, kterým
v průběhu posledních dvou let zajišťoval zahraniční služební cesty.
Referencí se pro potřebu této OVS rozumí stručný popis rozsahu a povahy
zajišťovaných služebních cest.
5.4. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit formou čestného prohlášení,
že akceptuje zadavatelem zpracovaný závazný obsah smlouvy na zajištění
zahraničních služebních cest, který je součástí zadávací dokumentace.
5.5. Návrh smlouvy na zajištění zahraničních služebních cest předložený
uchazečem v nabídce, vznikne doplněním všech požadovaných údajů uchazečem
do závazného obsahu smlouvy na zajištění zahraničních služebních cest.
Požadovanými skutečnostmi jsou tyto údaje uchazeče: firma, sídlo,
bankovní spojení, číslo účtu, IČ, DIČ, zápis v obchodním rejstříku, osoby
oprávněné k podpisu smlouvy, údaje o ceně v požadované struktuře, podpis
smlouvy osobou oprávněnou k jejímu podpisu v podpisové doložce.
V případě předložení jiného návrhu smlouvy zajištění zahraničních
služebních cest nebo bude - li znění návrhu smlouvy předložené uchazečem
v rozporu se závazným obsahem smlouvy na zajištění zahraničních služebních
cest, bude tato skutečnost posuzována jako nesplnění podmínek OVS a příslušný
uchazeč bude ze soutěže vyloučen.
5.6. Zadavatel si vyhrazuje možnost formou vzájemně odsouhlasených
dodatků provést případné změny předmětu a termínů plnění a z toho
vyplývající změny souvisejících částí smlouvy, a dále ve vazbě na změny
právních předpisů a změny podnikatelského prostředí.
5.7. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak
prostřednictvím statutárního orgánu) nebo prostřednictvím zmocněnce na
základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování.
5.8. Jednání v rámci OVS a při celém plnění veřejné zakázky musí být
v českém jazyce.
6. Způsob hodnocení nabídek
6.1. Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu
s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu
(váhy), který jim zadavatel přisuzuje.
A) Nabízený způsob plnění veřejné zakázky
Váha kritéria: 50 %
B) Celková nabídková cena za vlastní zajištění produktů za jeden rok
(doplněná uchazečem do tabulky nabídkové ceny)
Váha kritéria: 50 %
K hodnocení nabídek bude použita bodovací metoda s rozsahem bodovací
stupnice 1 až 100 bodů. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení.
6.2. Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla konkrétní a jednoznačná
ve všech částech. Zadavatel si vyhrazuje právo nekonkrétní a nejednoznačnou
nabídku hodnotit nulovým počtem bodů.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
7.1. Peněžitý závazek zadavatele ze zadání veřejné zakázky bude
pozůstávat ze dvou částí. První částí bude celková jednotková cena za
produkty, které bude uchazeč pro zadavatele zajišťovat od jejich
poskytovatelů, tj. hodnota letenek, vlakových jízdenek, atd., avšak bez
ceny za jejich zajištění. Druhou částí bude celková cena za vlastní
služby poskytované uchazečem zadavateli, tj. cena za zajištění letenek,
vlakových jízdenek, atd.
7.2. Celkovou očekávanou cenu za produkty, které bude uchazeč zajišťovat,
propočetl zadavatel na základě svých skutečných nákladů v předcházejících
obdobích. Rozpis pro dobu jednoho roku je uveden v tabulce nabídkové
ceny, která je součástí zadávací dokumentace. Tyto údaje slouží zároveň
jako informace pro uchazeče o tom, na jaké objemy nákupu má stanovit
svojí nabídkovou cenu.
7.3. Fakturace a placení budou probíhat na základě skutečného objemu
zajištěných produktů a na základě skutečných cen, za které uchazeč
požadované produkty zajistí, v souladu s dalšími podmínkami obchodní
veřejné soutěže.
7.4. Svoji nabídkovou cenu za poskytované služby, tak jak jsou
specifikovány v části « Předmět plnění veřejné zakázky» vyhlášení veřejné
obchodní soutěže, uvede uchazeč do tabulky nabídkové ceny, která je
součástí zadávací dokumentace. Uchazeč uvede jednotkovou cenu za
zajištění příslušného produktu, cenu celkem za zajištění produktu a
celkovou cenu za zajištění všech produktů.
7.5. Nabídnuté jednotkové ceny budou stanoveny jako pevné do 31.12.2005 a
budou uvedeny v Kč bez DPH. Tyto ceny lze v následujících letech upravit
dohodou smluvních stran na základě vývoje inflace.
7.6. Nabídkové jednotkové ceny budou zahrnovat veškeré náklady uchazeče
spojené se zajištěním požadovaných produktů a musí být v souladu s podmínkami
tohoto vyhlášení obchodní veřejné soutěže a zadávací dokumentací.
8. Způsob zajištění nabídky
Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce popsal minimálně.
a) způsob a přístup k zajištění veřejné zakázky.
V rámci tohoto bodu uchazeč rovněž uvede, zda jeho systém pro
rezervaci a objednávání letenek umožňuje, aby do něho přímo vstoupil
pracovník zadavatele (on-line) a sám provedl rezervaci a objednávku
letenek, popř. zda lze se zpřístupněním jeho systému v blízké době
počítat. Uchazeč současně uvede, jaký přibližný dopad na cenu za
zajištění letenky by mělo, kdyby rezervaci a objednávku provedl
přímo pracovník zadavatele.
b) složení a kvalifikační předpoklady pracovníků pro zajištění
jednotlivých činností
9. Platební podmínky
9.1. Podkladem pro zaplacení ceny je faktura, která musí splňovat
náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového
dokladu dle § 12 zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
znění pozdějších předpisů.
9.2. Splatnost faktur je 21 dnů od jejich doručení zadavateli. Platební
podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci.
10. Soutěžní lhůta a otevírání obálek s nabídkami
10.1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, začíná běžet dnem
vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání
obálek s nabídkami.
10.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 9.6 2004 v budově
zadavatele (ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, PSČ 140 53 Praha 4) od 10.00 hod.
11. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky
11.1. Uchazeči mohou své nabídky v písemné podobě podat v průběhu
soutěžní lhůty:
a) osobně (nebo kurýrní poštou) v pracovní dny v době od 8.00 hod.
do 11.30 hod. a od 12.00 hod. do 14.30 hod. a v den otevírání obálek
pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod. do podatelny zadavatele na
tuto adresu:
ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4, Česká republika.
b) doporučeně poštou na adresu uvedenou v bodě 11.1 písm. a).
Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději do konce soutěžní lhůty.
11.2. Nabídky se podávají v uzavřených obálkách (krabici, jiném obalu)
opatřené na uzávěru podpisem uchazeče (je-li fyzickou osobou) nebo razítkem
a podpisem statutárního zástupce uchazeče (je-li právnickou osobou.).
11.3. Přední stranu obálky je doporučeno zřetelně označit nápisem
«Neotevírat do 10.00 hod. dne 9. 6. 2004» Veřejná obchodní soutěž na
zajišťování zahraničních služebních cest.
12. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí v souladu s ustanovením § 8 zákona 90 dnů.
Její běh počíná dnem následujícím po dni otevírání obálek s nabídkami.
13. Firma, sídlo, telefon a fax zadavatele
Zadavatelem je ČEZ, a. s.
Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
Tel 271 131 11
Fax: 271 132 001
Kontaktní osoba zadavatele:
JUDr. Božena Růžičková
Tel. 271 132 837
Fax: 271 132 031
e-mail: ruzicb1.hsp@mail.cez.cz
14. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace bude obsahovat závazný obsah smlouvy na zajišťování
zahraničních služebních cest a tabulku nabídkové ceny.
15. Adresa a doba, v níž je možno vyzvednout zadávací dokumentaci
15.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout v pracovních dnech v době od
9.00 hod. do 15.00 hod. na adrese zadavatele uvedené v bodě 13. vyhlášení OVS
u kontaktní osoby zadavatele po předchozí telefonické dohodě.
15.2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen kontaktní osobě
zadavatele předat písemné prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat
za zájemce o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel
této veřejné obchodní soutěže. K tomuto prohlášení bude přiložena
fotokopie oprávnění k podnikání zájemce (výpis z obchodního rejstříku
nebo živnostenského rejstříku).
15.3. Dále je zájemce povinen písemně uvést osobu, na kterou má být zasílána
korespondence OVS a osobu, která je zmocněna převzít zadávací dokumentaci.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty
16.1 K zajištění splnění povinnosti uchazeče vyplývajících z účasti ve
veřejné obchodní soutěži, vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona
poskytnutí jistoty ve výši 250.000,- Kč (dvěstěpadesáttisíckorunčeských)
16.2. Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v § 24
zákona.
16.3. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžité
částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, PSČ 114 07,
Praha 1, číslo účtu 275868000227/0100. Pro jednoznačnou identifikaci musí
být uveden variabilní symbol 35201 a jako specifický symbol uvede uchazeč
své IČ. Peněžitá částka v odpovídající výši jistoty musí být připsána na
účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek.
16.4. Složení jistoty prokáže uchazeč příslušným potvrzením, které je
nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky
nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90
kalendářních dnů.
17. Další podmínky soutěže
17.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17.2. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě.
17.3. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani
v případě. že zadavatel zruší nebo odmítne všechny nabídky.
18. Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
18.1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné
listiny musí být doplněny úředně ověřeným překladem do českého jazyka).
18.2. Uchazeč předkládá nabídku v pěti číslovaných vyhotoveních. Originál
nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené
kopie, bude označen « Výtisk č.1. - originál ».
18.3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude
provedeno takto:
a) Název obchodní veřejné zakázky, datum a podpis uchazeče (jedná-li
se o fyzickou osobu), resp. Razítko a podpis osob oprávněných jednat
za uchazeče (jedná-li se o právnickou osobu).
b) Obsah nabídky s uvedením jejich jednotlivých částí a příloh.
c) Základní údaje o uchazeči, tj. jméno nebo obchodní firma, právní
forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, statutární orgán určená
kontaktní osoba.
d) Doklad o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části živnostenského
rejstříku, výpis z obchodního rejstříku (je-li zde uchazeč zapsán),
jiné doklady podle povahy podnikání.
e) Čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle bodu 5.
vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady.
f) Doklady prokazující další předpoklady podle bodu 6 vyhlášení OVS.
g) Popis způsobu zajištění veřejné zakázky ve struktuře podle bodu 1
vyhlášení OVS.
h) Tabulka s nabídkovou cenou.
18.4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebíratelným
způsobem. Všechny listy včetně úředních listin musí být v každém
vyhotovení nabídky očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou. K originálu
- výtisku č.1. nabídky bude volně přiložen (neprošit) doklad o poskytnutí
jistoty a čtyři výtisky návrhu smlouvy o zajišťování zahraničních
služebních cest, podepsané oprávněnými osobami uchazeče a doplněné o
požadované skutečnosti, které jsou vymezeny v bodě 6. vyhlášení OVS.
19. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje tato práva:
a) změnit podmínky soutěže
b) zrušit soutěž i bez udání důvodů
c) odmítnout všechny podané nabídky
d) nevybrat žádnou z podaných nabídek
V Praze dne 19. 4. 2004
Ing. David Svojitka Ing. Jaroslav Lang
výkonný ředitel pro finance a správu ředitel sekce správa majetku,
obchod a služby
191681-17/04