Portál veřejné správy

Zápis 191517-17/04

Obchodní jménoPražská vodohospodářská společnost a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25656112
SídloPraha 1, Malá Strana, Cihelná 4, čp. 548, PSČ 118 00
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191517-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská vodohospodářská společnost a.s. B-1 V Praze dne 28. dubna 2004 Pražská vodohospodářská společnost a.s. Sídlo: Praha 1, Malá Strana, Cihelná 4, čp. 548, PSČ 118 00 IČ: 25656112 zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu B, vložce 5290 (dále jen «zadavatel» nebo «PVS») vyhlašuje v souladu s § 4 a násl. zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon ZVZ») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «soutěž») k zadání veřejné zakázky na POSKYTOVÁNÍ KOMPLEXNÍHO PORADENSTVÍ V SOUVISLOSTI S CELKOVOU PŘESTAVBOU ÚSTŘEDNÍ ČISTÍRNY ODPADNÍCH VOD V PRAZE 1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je veškerý rozsah činností a služeb odborného poradce (dále jen «poradce») při celkové přestavbě ústřední čistírny odpadních vod v Praze (dále jen «Projekt» nebo «celková přestavba ÚČOV»). Zadavatel očekává, že poradce bude vykonávat zejména následující činnosti: a) řízení prací, termínů a koordinace dodavatelů projektových a stavebních výkonů (i) stanovení termínového rámce přípravy a realizace; (ii) součinnost při tvorbě manuálu Projektu; (iii) průběžné projednávání dokumentace na realizaci Projektu; (iv) spolupráce při vypracování podkladových projektů pro výběr dodavatele, resp. zhotovitele stavební a technologické části Projektu; (v) spolupráce při výběru dodavatele, resp. zhotovitele stavební a technologické části Projektu ; (vi) součinnost při řízení dodavatele, resp. zhotovitele stavební a technologické části Projektu a projektanta v průběhu realizace Projektu; (vii) průběžné vyhodnocování příčin a důsledků porušení povinností dodavateli, resp. zhotoviteli; součinnost při předání a převzetí dokončeného Projektu a jeho uvedení do provozu; b) řízení nákladů a financování projektových a stavebních prací (i) spolupráce při analýze investičního záměru, identifikace a sledování vývoje rizik zvýšení nákladů a identifikace předpokladů snižování nákladů; (ii) součinnost při optimalizaci nákladů prostřednictvím hledání nejvýhodnějšího technického řešení; (iii) průběžné poradenství v oblasti investičních nákladů; (iv) kontrola finančního výkaznictví určeného pro zadavatele a zpracovaného dodavateli, resp. zhotoviteli, kteří se podílejí na realizaci Projektu; c) řízení kvality a množství - technický dozor investora na stavbách (i) součinnost při tvorbě schválení uplatnění a dodržování systému kontroly kvality a kvantity; (ii) průběžná kontrola kvality a kvantity prováděných prací; (iii) jednání s hlavním stavbyvedoucím na stavbě, včetně projednávání a kontroly činností; (iv) organizace kontrolních dnů na stavbě a pořizování odpovídající dokumentace. d) zajištění, řízení a koordinace specializovaných poradenských činností z oblastí (i) ochrany životního prostředí; (ii) čištění odpadních vod; (iii) financování projektu; (iv) právní; (v) public relations. Vzhledem k tomu, že se jedná o složitý a rozsáhlý předmět plnění veřejné zakázky, je jeho podrobnější popis, a tím zároveň i další popis nejvýznamnějších vyžadovaných činností, blíže uveden v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky a) Doba plnění. Veřejná zakázka bude realizována na základě smlouvy, uzavřené na dobu určitou s účinností od data uzavření smlouvy do doby (i) skončení platnosti smlouvy nebo (ii) ukončení zkušebního provozu celkově přestavěné ústřední čistírny odpadních vod v Praze v souladu s projektovou a příslušnou smluvní dokumentací (časový okamžik dle bodu (ii) tohoto odstavce, dále jen «ukončení realizace Projektu»). Zahájení nebo ukončení plnění veřejné zakázky může být ovlivněno případným rozhodnutím zadavatele. b) Místo plnění. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, případně jiné místo dle potřeby a dalších dispozic zadavatele. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů a) Prokázání kvalifikačních předpokladů. Uchazeč v nabídce prokáže kvalifikační předpoklady uvedené v § 2b zákona ZVZ způsobem podle § 2c zákona ZVZ. Uchazeč prokáže i splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona ZVZ čestným prohlášením. b) Více osob podávajících nabídku. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. b) až g) zákona ZVZ každou z těchto osob samostatně. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona ZVZ (oprávnění k podnikání) prokazuje způsobem podle § 2c odst. 1 zákona ZVZ každá z těchto osob rovněž samostatně, a to v rozsahu svého věcného podílu na plnění veřejné zakázky. c) Plnění s pomocí třetích osob (tj. subdodavatelé). Předpokládá-li uchazeč splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob než pouze těch, které společně podávají nabídku a zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazuje způsobem podle § 2c odst. 1 zákona ZVZ splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona ZVZ (oprávnění k podnikání) a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky i každá z těchto dalších osob. Zadavatel nepřipouští, aby uchazeč plnil předmět veřejné zakázky s pomocí třetích osob v celém rozsahu; nepřipouští se tedy tzv. 100 % subdodavatelství. Uchazeč, popřípadě více osob, které společně podávají nabídku musejí mít oprávnění k podnikání vztahující se alespoň na část předmětu plnění. d) Zahraniční osoby. Zahraniční osoba, která je uchazečem, nebo zahraniční osoba, která společně s dalšími osobami podává nabídku, či se na splnění veřejné zakázky bude podílet, musí prokázat svoji kvalifikaci originálním dokladem (popřípadě řádně ověřenou kopií takového dokladu) podle právního řádu platného v zemi svého sídla, popřípadě bydliště, prokazujícím oprávnění k výkonu podnikatelské činnosti a další relevantní skutečnosti požadované ustanoveními zákona ZVZ, těmito podmínkami a zadávací dokumentací. Ověření podpisů, resp. pravosti veřejných listin cizích států provedené úřadem cizího státu se uznává pokud má Česká republika s příslušným cizím státem uzavřenu smlouvu o právní pomoci. Není-li taková smlouva o právní pomoci, pravost podpisů u veřejných listin cizího státu, musí být řádně opatřena buď apostilační doložkou vystavenou k tomu oprávněným orgánem cizího státu podle pravidel založených v haagské Úmluvě o apostilaci (viz 45/1999 Sb.) nebo superlegalizační doložkou, vystavenou zastupitelským úřadem České republiky v předmětném cizím státě. Veškeré cizojazyčné dokumenty musí být opatřeny úplným úředně ověřeným překladem do českého jazyka. Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci. 4. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje: a) zkušenosti a reference (i) odborné znalosti a zkušenosti členů týmu z investičních projektů v odvětví vodního hospodářství a vodních staveb a dobrá znalost místních podmínek; (ii) odborné znalosti, zkušenosti a reference z projektů obdobného rozsahu, a to s členěním na: 1) účast v podstatném rozsahu na významných investičních projektech v oboru výstavba, celková přestavba anebo provoz čistíren odpadních vod pro obce a města s více než 500.000 obyvateli za posledních pět (5) let v roli poradce investora; 2) účast v podstatném rozsahu na významných investičních projektech s investičními náklady přesahujícími u každého projektu ekvivalent Euro 300 milionů vyjádřený v české měně za posledních pět (5) let; b) nabídková cena (i) konkrétní částka v Kč za veškeré činnosti provedené poradcem a služby jím poskytnuté do okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. zhotovitelem stavební a technologické části Projektu (dále jen «fáze I» a «první složka nabídkové ceny»); (ii) konkrétní částka v Kč za veškeré činnosti provedené poradcem a služby jím poskytnuté od okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. zhotovitelem stavební a technologické části Projektu do ukončení realizace Projektu (dále jen «fáze II» a «druhá složka nabídkové ceny»). Předpokládané investiční náklady spojené s realizací Projektu se pohybují v rozmezí 12 miliard Kč až 15 miliard Kč. 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Návrh nabídkové ceny bude předložen v souladu se zákonem ZVZ, těmito podmínkami a zadávací dokumentací a bude členěn na první složku nabídkové ceny a druhou složku nabídkové ceny následovně: a) první složka nabídkové ceny. Konkrétní částka v Kč za veškeré činnosti provedené poradcem a za veškeré služby jím poskytnuté do okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. zhotovitelem stavební a technologické části Projektu. b) druhá složka nabídkové ceny. Konkrétní částka v Kč za veškeré činnosti provedené poradcem a za veškeré Služby jím poskytnuté od okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. zhotovitelem stavební a technologické části Projektu, až do ukončení realizace Projektu. Částka první složky nabídkové ceny i částka druhé složky nabídkové ceny se uvádí bez DPH. Uchazeč však zároveň uvede sazbu DPH, platnou a účinnou ke dni otevírání nabídek, tj. 7. července 2004, která se vztahuje k jím uváděné nabídkové ceně, resp. každé její složce. Nabídková cena (včetně každé její dílčí složky) dle tohoto článku bude stanovena jako nejvýše přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které vzniknou uchazeči v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Nedodržení těchto požadavků na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny bude důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v obchodní veřejné soutěži. Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci. 6. Platební podmínky a) Náležitosti a splatnost faktur; daňová povinnost. Účetní doklad (faktura) musí obsahovat veškeré náležitosti příslušného daňového dokladu dle obecně závazných předpisů České republiky a fakturovaná částka musí být vyčíslena a uvedena výhradně v měně sjednané mezi zadavatelem a poradcem v příslušné smlouvě. Účetní doklad (faktura) se pro účely této veřejné zakázky a následnou smlouvu považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu PVS. Zadavatel nepřejímá za uchazeče žádnou daňovou povinnost. b) Platby za dílčí zdanitelné plnění. Zadavatel může ve smlouvě s poradcem sjednat, že bude za prováděné služby poskytovat v souladu se zněním uzavřené smlouvy platby za dílčí zdanitelná plnění po předložení zásadních písemných dokumentů poradcem v termínech stanovených ve smlouvě mezi zadavatelem a poradcem. Platby za dílčí zdanitelná plnění, stejně tak jako i veškeré náklady a výdaje, které poradci vzniknou v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky, budou plně započitatelné proti nabídkové ceně (tj. odměně poradce). Nedojde-li k odlišné dohodě mezi zadavatelem a poradcem, poradce bude oprávněn vystavit účetní doklad (fakturu) vztahující se k příslušné části nabídkové ceny až po ukončení fáze I a po ukončení fáze II realizace Projektu. Další podrobnosti týkající se platebních podmínek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta trvá sedmdesát (70) kalendářních dnů, počíná běžet dnem zveřejnění podmínek obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku č. 17, tj. dnem 28. dubna 2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami uchazečů. Dnem a hodinou otevírání obálek je 7. července 2004 14.00 hodin. Otevírání obálek se uskuteční na adrese zadavatele (viz. článek 10 těchto podmínek). Otevírání obálek se mohou zúčastnit zástupci uchazečů, jejichž nabídky byly doručeny zadavateli v soutěžní lhůtě. Z organizačních důvodů je omezen počet zástupců každého uchazeče na jednu fyzickou osobu. Zadavatel bude od zástupců uchazeče vyžadovat předložení písemného pověření a výpis z obchodního rejstříku uchazeče (ne staršího 90 dnů), případně úředně ověřenou kopii obdobné listiny prokazující a dokládající složení statutárního orgánu uchazeče. Pověření, které bude zpracováno formou plné moci, vydané a podepsané statutárním orgánem uchazeče, musí obsahovat identifikaci uvedených osob (jméno, příjmení, číslo OP nebo cestovního pasu). Pokud se zúčastní členové statutárního orgánu, doloží tuto skutečnost pouze výpisem z obchodního rejstříku uchazeče (případně úředně ověřenou obdobnou listinou prokazující a dokládající složení statutárního orgánu uchazeče). Výše uvedené doklady budou předloženy v originále, popř. v úředně ověřené kopii a nelze použít doklady, které tvoří součást nabídky. 8. Zadávací lhůta Zadávací lhůta představuje dobu, po kterou jsou uchazeči vázáni svými nabídkami. Zadávací lhůta bez prodloužení činí 90 kalendářních dnů a její běh začíná dnem otevírání obálek, tj. dne 7. července 2004 a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele orgánem dohledu. Zadávací lhůta stanovená v těchto podmínkách se dále prodlužuje uchazečům umístěným na prvním až třetím pořadí až do doby uzavření smlouvy, resp. o lhůty stanovené zákonem ZVZ. 9. Místo, způsob a lhůta k podávání nabídek Místem pro podávání nabídek do obchodní veřejné soutěže je stanovena podatelna zadavatele, která je umístěna v sídle zadavatele v přízemí budovy. Nabídky do obchodní veřejné soutěže je možno podávat v průběhu soutěžní lhůty i osobně, a to na adrese zadavatele, v pracovních dnech (pondělí - pátek) od 11.00 hodin do 12.00 hodin tak, aby byly zadavateli doručeny nejpozději do konce soutěžní lhůty, což je dne 7. 7. 2004 ve 14.00 hodin. Uchazeči mohou podat nabídku na adresu zadavatele rovněž doporučenou poštou. Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku. Podrobný popis způsobu, místa a lhůty pro podávání nabídek je uveden v zadávací dokumentaci. 10. Název, sídlo (adresa) zadavatele Pražská vodohospodářská společnost a.s., Cihelná 4, čp. 548, 118 00 Praha 1 - Malá Strana, tel.: +420 251 170 267, fax:+420 257 532 630 11. Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona ZVZ poskytnutí jistoty ve výši 2.000.000 Kč (slovy: dva miliony korun českých). Jistotu může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 zákona ZVZ, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Podrobný popis požadavku na poskytnutí jistoty je uveden v zadávací dokumentaci. 12. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a) Tuzemské osoby. Přestože zadavatel neomezuje zadání veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby, uchazeč jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější musí být řádně registrovaným plátcem DPH v České republice. Jestliže nejvhodnější nabídka bude předložena společně více osobami, alespoň jedna z těchto osob musí být řádně zaregistrovaným plátcem DPH v České republice. b) Další předpoklady plnění veřejné zakázky. Předpokladem pro účast v soutěži je splnění každého z následujících minimálních požadavků: (i) průměrný roční obrat během posledních 3 let za výkon poradenské činnosti je minimálně 400 mil Kč; (ii) celkový obrat za činnosti a poradenské služby v odvětví vodního hospodářství a vodních staveb během posledních 5 let je minimálně 800 mil. Kč; (iii) doložené zkušenosti z posledních 10 let získané v souvislosti s výstavbou, celkovou přestavbou nebo podstatným rozšiřováním kapacity čističek odpadních vod pro města s více než 500 tis. obyvatel, a to pro roli poradce investora, případně pro roli poradce zhotovitele, resp. dodavatele stavebních výkonů; (iv) certifikát systému řízení jakosti vydaný minimálně podle norem řady ISO 9000 příslušnou akreditovanou osobou, v případě zahraničních osob srovnatelný certifikát, vydaný v členském státě Evropské Unie; (v) registrace uchazeče, resp. alespoň jedné z osob, které společně podávají nabídku, jako plátce DPH v České republice; (vi) výše pojistného plnění při odpovědnosti za škodu způsobenou poradcem třetím osobám v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky dosáhne částky alespoň 200 mil. Kč; (vii) celková výše částky neodvolatelné bankovní záruky, kterou poradce poskytne zadavateli k zajištění svých závazků ze smlouvy se zadavatelem k provedení předmětu veřejné zakázky, dosahuje částky alespoň 5% nabídkové ceny uchazeče; (viii) expertní tým poradce (včetně osob, jejichž pomoci poradce hodlá využívat) sestává z osob, které jsou způsobilé pokrýt rozsah činností dle specifikace uvedené v čl. 1 těchto podmínek. Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů plnění veřejné zakázky uvedených v odstavcích (i) až (iii) shora písemným řádně podepsaným prohlášením, přičemž předmětný další předpoklad se má za splněný, pokud stanovené hodnoty osoba, která splnění prokazuje, dosahuje společně s dalšími vůči ní majetkově nebo personálně propojenými osobami, včetně osob, se kterými tvoří koncern (holding). K prokázání splnění předpokladů dle odst. (iii) se rovněž doloží písemná řádně podepsaná prohlášení (resp. referenční listy) objednavatele poradenských služeb. Další předpoklady dle odst. (iv) a (v) shora se prokazují ověřenou kopií příslušného dokladu, tj. certifikátu, resp. osvědčení o registraci plátce DPH. Další předpoklad vymezený v odstavci (vi) shora, tj. pojištění, prokáže uchazeč ověřenou kopií pojistky, resp. pojistné smlouvy, ze které bude zřejmý druh, rozsah a výše pojištění. Uchazeč však rovněž doloží písemný řádně podepsaný závazek pojišťovny, že v případě, že nabídka uchazeče bude vyhodnocena jako nejvhodnější a měla by být s uchazečem uzavřena smlouva na plnění předmětu veřejné zakázky, pojišťovna neprodleně uzavře s uchazečem dodatek k pojistné smlouvě, na jehož základě bude za obvyklých podmínek rozšířen alespoň o 30 mil. Kč rozsah pojistného krytí výlučně ve prospěch zadavatele za škodu způsobenou poradcem včetně osob, jejichž plnění hodlá uchazeč využít při plnění předmětu veřejné zakázky. Doba účinnosti takovéto rozšířené pojistné smlouvy musí pokrýt pojistné události, ke kterým může dojít během předpokládané doby plnění podle čl. 2 písm. a) těchto podmínek, prodloužené o 9 měsíců. [Další předpoklad vymezený v odstavci (vii) shora, tj. poskytnutí bankovní záruky, prokáže uchazeč písemným řádně podepsaným závazkem banky, že v případě, že nabídka uchazeče bude vyhodnocena jako nejvhodnější a měla by být s uchazečem uzavřena smlouva na plnění předmětu veřejné zakázky, banka neprodleně vystaví bankovní záruku ve prospěch zadavatele k zajištění závazku poradce ze smlouvy se zadavatelem k provedení předmětu veřejné zakázky, a to v rozsahu alespoň 5% nabídkové ceny. Platnost takové bankovní záruky bude o 9 měsíců delší, než je doba realizace Projektu. Další předpoklad dle odst. (viii) se prokazuje písemným řádně podepsaným prohlášením, ke kterému se dále připojí strukturované profesní životopisy a písemná řádně podepsaná prohlášení (resp. referenční listy) objednavatele poradenských služeb. Podrobnosti o prokazování dalších předpokladů budou uvedeny v zadávací dokumentaci. 13. Další podmínky obchodní veřejné soutěže a) Zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace je souhrn údajů a informací nezbytných pro zpracování nabídky a blíže vymezuje postupy či obsah vybraných ustanovení podmínek soutěže, které s ohledem na jejich obsažnost není účelné v těchto podmínkách uvádět. Zadávací dokumentaci si pověřený zástupce zájemce o veřejnou zakázku může osobně převzít počínaje třicátým čtvrtým (34.) dnem soutěžní lhůty, a to na adrese zadavatele dle článku 10, místnost č. 109 vždy v pracovní dny pouze od 09.30 do 11.30 hodin a pouze po předchozím předložení písemné žádosti o tuto dokumentaci. Žádost bude obsahovat identifikační údaje zájemce (obchodní firma, resp. jméno zájemce, právní forma zájemce, identifikační číslo, resp. rodné číslo, sídlo, resp. bydliště zájemce, číslo telefonu a faxu a e-mailová adresa zájemce) a závazek zájemce, resp. uchazeče jednak uchovat mlčenlivost o skutečnostech, se kterými se na základě zadávací dokumentace seznámí, jednak použít je výlučně pro zpracování své nabídky; za tímto účelem je zájemce, resp. uchazeč oprávněn obsah zadávací dokumentace zpřístupnit i svým poradcům. Zájemce, resp. uchazeč rovněž musí na své nebezpečí obstarat převzetí závazku mlčenlivosti každým ze svých poradců. Poruší-li poradce zájemce, resp. uchazeče svůj závazek uchovat mlčenlivost o obsahu zadávací dokumentace, odpovídá za toto porušení zájemce, resp. uchazeč, který dotyčnému poradci zadávací dokumentaci zpřístupnil. Žádost musí být zadavateli doručena nejpozději dvacet (20) kalendářních dnů následujících po vyhlášení této soutěže. Poskytnutí zadávací dokumentace se zpoplatňuje částkou ve výši 1 000 Kč, kterou zájemce o zadávací dokumentaci uhradí zadavateli v hotovosti při jejím převzetí. Pokud kdykoliv v období od vyzvednutí zadávací dokumentace do konce soutěžní lhůty dojde u kteréhokoli ze zájemců ke změně některého z výše uvedených identifikačních údajů, je tento zájemce povinen takovou skutečnost zadavateli neprodleně písemně sdělit a doložit. b) Způsob zpracování nabídky. Nabídka uchazeče bude zpracována v písemné formě výhradně v českém jazyce, v souladu s těmito podmínkami, zadávací dokumentací a dále v souladu s ustanoveními zákona ZVZ. U veškerých listin a jiných dokumentů vyhotovených v jiném než v českém jazyce je nutný též jejich úředně ověřený úplný překlad do českého jazyka. Pokud tyto podmínky nebo zadávací dokumentace používají za účelem hodnotového vyjádření českou měnu, anebo její použití vyžadují, a uchazeč vychází z údajů v cizí měně, použije se směnný kurz mezi českou měnou a příslušnou cizí měnou vyhlášený Českou národní bankou s platností pro den vyhlášení této soutěže, tj. pro den 28. dubna 2004. Podrobný popis způsobu zpracování nabídky je uveden v zadávací dokumentaci. c) Tyto podmínky a zadávací dokumentace jsou pro uchazeče závazné a budou též zadavatelem zohledněny ve smlouvě k provedení veřejné zakázky. d) Uchazeč musí být schopen komunikovat v průběhu realizace veřejné zakázky v českém jazyce. e) Zadavatel požaduje, aby uchazeč, případně osoby pověřené jednáním za uchazeče uvedly v nabídce jako místo pro doručování veškeré korespondence adresu na území České republiky. f) Další práva a povinnosti zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje následující práva: (i) odmítnout všechny předložené nabídky anebo soutěž zrušit před rozhodnutím zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky i bez udání důvodu, aniž by účastníci soutěže měli nárok na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži; (ii) umožnit uchazeči zpětvzetí nabídky po jejím podání, avšak pouze do konce soutěžní lhůty, tj. do dne a hodiny stanovené pro otevírání obálek s nabídkami; (iii) umožnit uchazeči změnu nabídky, kterou lze provést pouze tak, že uchazeč vezme zpět již podanou nabídku, změnu do ní zapracuje a nabídku znovu podá v soutěžní lhůtě. Po skončení soutěžní lhůty nebudou přijaty žádné změny nebo doplnění nabídek; (iv) nevracet uchazečům předložené nabídky ani jejich části a neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislosti se svojí účastí v soutěži, včetně přípravy, vypracování a podání nabídky a dalších úkonů, které v soutěži a v souvislosti s ní vykoná; (v) před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách; (vi) postupovat v souladu s ustanovením § 66 zákona ZVZ; (vii) změnit nebo doplnit podmínky soutěže anebo zadávací dokumentace; (viii) požadovat a trvat na prodloužení platnosti bankovní záruky (při poskytnutí jistoty touto formou k zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti v soutěži) při podání námitek proti úkonům zadavatele anebo při podání návrhu na přezkoumání rozhodnutí zadavatele orgánem dohledu. V takovém případě prodloužení platnosti bankovní záruky zajišťuje uchazeč (nebude zadavatelem vyzýván). Doklad o prodloužení musí být zadavateli doručen nejpozději do konce platnosti původní bankovní záruky. Nesplnění tohoto požadavku bude důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži; (ix) vyloučit uchazeče z další účasti v soutěži, pokud v nabídce uvede nepravdivé údaje anebo pokud bude uchazeč, nebo osoba, jež se má na plnění veřejné zakázky podílet jako subdodavatel, kontaktovat jinak než v písemné formě zadavatele, členy komise pro otevírání obálek, členy pro posouzení a hodnocení nabídek, nebo poradce výše uvedených osob; (x) pro veškerou korespondenci zájemce/uchazeče vůči zadavateli, týkající se této veřejné zakázky (kromě náležitostí označení obálky či obalu s nabídkou), zadavatel stanoví adresní specifikaci, jež bude podrobněji popsána v zadávací dokumentaci, bude však obsahovat alespoň identifikaci zájemce/uchazeče, text «Komplexní poradce pro celkovou přestavbu ÚČOV» a obchodní firmu a sídlo zadavatele; (xi) v případě, že uchazeč, resp. osoby společně podávající nabídku a osoby, které se na plnění veřejné zakázky mají podílet, neprokážou svoji kvalifikaci způsobem stanoveným zákonem ZVZ, těmito podmínkami nebo zadávací dokumentací, zadavatel takového uchazeče vyloučí z další účasti v této soutěži. V případě, že uchazeč, resp. osoby, společně podávající nabídku, nesplní všechny z dalších předpokladů plnění veřejné zakázky stanovených v těchto podmínkách, zadavatel je oprávněn takového uchazeče z obchodní veřejné soutěže vyloučit. S ohledem na tuto skutečnost zadavatel vyzývá potenciální uchazeče, aby své nabídky před jejich podáním podrobili důkladné kontrole z hlediska formy i obsahu a ověřili tak, zda jsou všechny stanovené požadavky splněny; (xii) tyto podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují a oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi obsahem těchto podmínek soutěže a obsahem zadávací dokumentace se považuje za rozhodné znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. g) Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Termín konání prohlídky místa realizace Projektu bude uveden v zadávací dokumentaci. h) Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny. Výše nabídkové ceny (a to včetně každé její složky) uvedená uchazečem v jeho nabídce je maximální, zahrnuje veškeré náklady, které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky, a její překročení se tudíž nepřipouští, kromě případu, kdy nastanou účinky právního předpisu, kterým se zvyšuje sazba DPH, kterou uchazeč použil ve své nabídce. 14. Kontaktní osoba zadavatele Pro účely této obchodní veřejné soutěže zadavatel ustanovil za svoji kontaktní osobu Mgr. Monika Loudová, tel. č. 251 170 267, fax č.257 532 630, e-mail: loudovam@pvs.cz, adresa pro doručování Pražská vodohospodářská společnost a.s., Cihelná 4, čp. 548, 118 00 Praha 1 - Malá Strana. Zadavatel upozorňuje, že veškerý styk mezi zadavatelem a zájemci o účast v obchodní veřejné soutěži, resp. uchazeči, bude výlučně v písemné formě. Veškeré dotazy, které zájemci, resp. uchazeči doručí zadavateli, je zadavatel oprávněn poskytnout i dalším zájemcům, resp. uchazečům. Zájemci, resp. uchazeči doručením svého dotazu zadavateli vyjadřují s tímto postupem svůj souhlas. Pražská vodohospodářská společnost a.s. 191517-17/04