Praha 1, Malá Strana, Cihelná 4, čp. 548, PSČ 118 00
Publikováno
28. 04. 2004
Značka OV
191517-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská vodohospodářská společnost a.s.
B-1
V Praze dne 28. dubna 2004
Pražská vodohospodářská společnost a.s.
Sídlo: Praha 1, Malá Strana, Cihelná 4, čp. 548, PSČ 118 00
IČ: 25656112
zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném
Městským soudem v Praze, v oddílu B, vložce 5290
(dále jen «zadavatel» nebo «PVS»)
vyhlašuje
v souladu s § 4 a násl. zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon ZVZ»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «soutěž»)
k zadání veřejné zakázky na
POSKYTOVÁNÍ KOMPLEXNÍHO PORADENSTVÍ V SOUVISLOSTI S CELKOVOU PŘESTAVBOU
ÚSTŘEDNÍ ČISTÍRNY ODPADNÍCH VOD V PRAZE
1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je veškerý rozsah činností a služeb
odborného poradce (dále jen «poradce») při celkové přestavbě ústřední
čistírny odpadních vod v Praze (dále jen «Projekt» nebo «celková
přestavba ÚČOV»).
Zadavatel očekává, že poradce bude vykonávat zejména následující
činnosti:
a) řízení prací, termínů a koordinace dodavatelů projektových a
stavebních výkonů
(i) stanovení termínového rámce přípravy a realizace;
(ii) součinnost při tvorbě manuálu Projektu;
(iii) průběžné projednávání dokumentace na realizaci Projektu;
(iv) spolupráce při vypracování podkladových projektů pro výběr
dodavatele, resp. zhotovitele stavební a technologické části
Projektu;
(v) spolupráce při výběru dodavatele, resp. zhotovitele stavební a
technologické části Projektu ;
(vi) součinnost při řízení dodavatele, resp. zhotovitele stavební a
technologické části Projektu a projektanta v průběhu realizace
Projektu;
(vii) průběžné vyhodnocování příčin a důsledků porušení povinností
dodavateli, resp. zhotoviteli; součinnost při předání a převzetí
dokončeného Projektu a jeho uvedení do provozu;
b) řízení nákladů a financování projektových a stavebních prací
(i) spolupráce při analýze investičního záměru, identifikace a
sledování vývoje rizik zvýšení nákladů a identifikace předpokladů
snižování nákladů;
(ii) součinnost při optimalizaci nákladů prostřednictvím hledání
nejvýhodnějšího technického řešení;
(iii) průběžné poradenství v oblasti investičních nákladů;
(iv) kontrola finančního výkaznictví určeného pro zadavatele a
zpracovaného dodavateli, resp. zhotoviteli, kteří se podílejí na
realizaci Projektu;
c) řízení kvality a množství - technický dozor investora na stavbách
(i) součinnost při tvorbě schválení uplatnění a dodržování systému
kontroly kvality a kvantity;
(ii) průběžná kontrola kvality a kvantity prováděných prací;
(iii) jednání s hlavním stavbyvedoucím na stavbě, včetně projednávání
a kontroly činností;
(iv) organizace kontrolních dnů na stavbě a pořizování odpovídající
dokumentace.
d) zajištění, řízení a koordinace specializovaných poradenských
činností z oblastí
(i) ochrany životního prostředí;
(ii) čištění odpadních vod;
(iii) financování projektu;
(iv) právní;
(v) public relations.
Vzhledem k tomu, že se jedná o složitý a rozsáhlý předmět plnění veřejné
zakázky, je jeho podrobnější popis, a tím zároveň i další popis
nejvýznamnějších vyžadovaných činností, blíže uveden v zadávací
dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
a) Doba plnění. Veřejná zakázka bude realizována na základě smlouvy,
uzavřené na dobu určitou s účinností od data uzavření smlouvy do
doby (i) skončení platnosti smlouvy nebo (ii) ukončení zkušebního
provozu celkově přestavěné ústřední čistírny odpadních vod v Praze v
souladu s projektovou a příslušnou smluvní dokumentací (časový
okamžik dle bodu (ii) tohoto odstavce, dále jen «ukončení realizace
Projektu»). Zahájení nebo ukončení plnění veřejné zakázky může být
ovlivněno případným rozhodnutím zadavatele.
b) Místo plnění. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele,
případně jiné místo dle potřeby a dalších dispozic zadavatele.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
a) Prokázání kvalifikačních předpokladů. Uchazeč v nabídce prokáže
kvalifikační předpoklady uvedené v § 2b zákona ZVZ způsobem podle §
2c zákona ZVZ. Uchazeč prokáže i splnění kvalifikačního předpokladu
dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona ZVZ čestným prohlášením.
b) Více osob podávajících nabídku. Předkládá-li nabídku více osob
společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů
podle § 2b odst. 1 písm. b) až g) zákona ZVZ každou z těchto osob
samostatně. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona ZVZ (oprávnění k podnikání) prokazuje způsobem podle § 2c
odst. 1 zákona ZVZ každá z těchto osob rovněž samostatně, a to v
rozsahu svého věcného podílu na plnění veřejné zakázky.
c) Plnění s pomocí třetích osob (tj. subdodavatelé). Předpokládá-li
uchazeč splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob než pouze těch,
které společně podávají nabídku a zároveň se oprávnění k podnikání
uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazuje
způsobem podle § 2c odst. 1 zákona ZVZ splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona ZVZ (oprávnění k
podnikání) a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky i každá
z těchto dalších osob. Zadavatel nepřipouští, aby uchazeč plnil
předmět veřejné zakázky s pomocí třetích osob v celém rozsahu;
nepřipouští se tedy tzv. 100 % subdodavatelství. Uchazeč, popřípadě
více osob, které společně podávají nabídku musejí mít oprávnění k
podnikání vztahující se alespoň na část předmětu plnění.
d) Zahraniční osoby. Zahraniční osoba, která je uchazečem, nebo
zahraniční osoba, která společně s dalšími osobami podává nabídku,
či se na splnění veřejné zakázky bude podílet, musí prokázat svoji
kvalifikaci originálním dokladem (popřípadě řádně ověřenou kopií
takového dokladu) podle právního řádu platného v zemi svého sídla,
popřípadě bydliště, prokazujícím oprávnění k výkonu podnikatelské
činnosti a další relevantní skutečnosti požadované ustanoveními
zákona ZVZ, těmito podmínkami a zadávací dokumentací. Ověření
podpisů, resp. pravosti veřejných listin cizích států provedené
úřadem cizího státu se uznává pokud má Česká republika s příslušným
cizím státem uzavřenu smlouvu o právní pomoci. Není-li taková
smlouva o právní pomoci, pravost podpisů u veřejných listin cizího
státu, musí být řádně opatřena buď apostilační doložkou vystavenou k
tomu oprávněným orgánem cizího státu podle pravidel založených v
haagské Úmluvě o apostilaci (viz 45/1999 Sb.) nebo superlegalizační
doložkou, vystavenou zastupitelským úřadem České republiky v
předmětném cizím státě. Veškeré cizojazyčné dokumenty musí být
opatřeny úplným úředně ověřeným překladem do českého jazyka.
Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v
zadávací dokumentaci.
4. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek
pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí
podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje:
a) zkušenosti a reference
(i) odborné znalosti a zkušenosti členů týmu z investičních projektů
v odvětví vodního hospodářství a vodních staveb a dobrá znalost
místních podmínek;
(ii) odborné znalosti, zkušenosti a reference z projektů obdobného
rozsahu, a to s členěním na:
1) účast v podstatném rozsahu na významných investičních projektech v
oboru výstavba, celková přestavba anebo provoz čistíren odpadních
vod pro obce a města s více než 500.000 obyvateli za posledních pět
(5) let v roli poradce investora;
2) účast v podstatném rozsahu na významných investičních projektech s
investičními náklady přesahujícími u každého projektu ekvivalent
Euro 300 milionů vyjádřený v české měně za posledních pět (5) let;
b) nabídková cena
(i) konkrétní částka v Kč za veškeré činnosti provedené poradcem a
služby jím poskytnuté do okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem
a dodavatelem, resp. zhotovitelem stavební a technologické části
Projektu (dále jen «fáze I» a «první složka nabídkové ceny»);
(ii) konkrétní částka v Kč za veškeré činnosti provedené poradcem a
služby jím poskytnuté od okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem
a dodavatelem, resp. zhotovitelem stavební a technologické části
Projektu do ukončení realizace Projektu (dále jen «fáze II» a «druhá
složka nabídkové ceny»).
Předpokládané investiční náklady spojené s realizací Projektu se pohybují
v rozmezí 12 miliard Kč až 15 miliard Kč.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Návrh nabídkové ceny bude předložen v souladu se zákonem ZVZ, těmito
podmínkami a zadávací dokumentací a bude členěn na první složku nabídkové
ceny a druhou složku nabídkové ceny následovně:
a) první složka nabídkové ceny. Konkrétní částka v Kč za veškeré
činnosti provedené poradcem a za veškeré služby jím poskytnuté do
okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp.
zhotovitelem stavební a technologické části Projektu.
b) druhá složka nabídkové ceny. Konkrétní částka v Kč za veškeré
činnosti provedené poradcem a za veškeré Služby jím poskytnuté od
okamžiku uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp.
zhotovitelem stavební a technologické části Projektu, až do ukončení
realizace Projektu.
Částka první složky nabídkové ceny i částka druhé složky nabídkové ceny
se uvádí bez DPH. Uchazeč však zároveň uvede sazbu DPH, platnou a účinnou
ke dni otevírání nabídek, tj. 7. července 2004, která se vztahuje k jím
uváděné nabídkové ceně, resp. každé její složce. Nabídková cena (včetně
každé její dílčí složky) dle tohoto článku bude stanovena jako nejvýše
přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které vzniknou uchazeči v
souvislosti s plněním veřejné zakázky.
Nedodržení těchto požadavků na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
bude důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v obchodní veřejné
soutěži. Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci.
6. Platební podmínky
a) Náležitosti a splatnost faktur; daňová povinnost. Účetní doklad
(faktura) musí obsahovat veškeré náležitosti příslušného daňového
dokladu dle obecně závazných předpisů České republiky a fakturovaná
částka musí být vyčíslena a uvedena výhradně v měně sjednané mezi
zadavatelem a poradcem v příslušné smlouvě.
Účetní doklad (faktura) se pro účely této veřejné zakázky a
následnou smlouvu považuje za uhrazenou okamžikem odepsání
fakturované částky z účtu PVS. Zadavatel nepřejímá za uchazeče
žádnou daňovou povinnost.
b) Platby za dílčí zdanitelné plnění. Zadavatel může ve smlouvě s
poradcem sjednat, že bude za prováděné služby poskytovat v souladu
se zněním uzavřené smlouvy platby za dílčí zdanitelná plnění po
předložení zásadních písemných dokumentů poradcem v termínech
stanovených ve smlouvě mezi zadavatelem a poradcem. Platby za dílčí
zdanitelná plnění, stejně tak jako i veškeré náklady a výdaje, které
poradci vzniknou v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky,
budou plně započitatelné proti nabídkové ceně (tj. odměně poradce).
Nedojde-li k odlišné dohodě mezi zadavatelem a poradcem, poradce
bude oprávněn vystavit účetní doklad (fakturu) vztahující se k
příslušné části nabídkové ceny až po ukončení fáze I a po ukončení
fáze II realizace Projektu.
Další podrobnosti týkající se platebních podmínek jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta trvá sedmdesát (70) kalendářních dnů, počíná běžet dnem
zveřejnění podmínek obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku č. 17,
tj. dnem 28. dubna 2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami uchazečů. Dnem a hodinou otevírání obálek je 7. července 2004
14.00 hodin. Otevírání obálek se uskuteční na adrese zadavatele (viz.
článek 10 těchto podmínek). Otevírání obálek se mohou zúčastnit zástupci
uchazečů, jejichž nabídky byly doručeny zadavateli v soutěžní lhůtě. Z
organizačních důvodů je omezen počet zástupců každého uchazeče na jednu
fyzickou osobu.
Zadavatel bude od zástupců uchazeče vyžadovat předložení písemného
pověření a výpis z obchodního rejstříku uchazeče (ne staršího 90 dnů),
případně úředně ověřenou kopii obdobné listiny prokazující a dokládající
složení statutárního orgánu uchazeče. Pověření, které bude zpracováno
formou plné moci, vydané a podepsané statutárním orgánem uchazeče, musí
obsahovat identifikaci uvedených osob (jméno, příjmení, číslo OP nebo
cestovního pasu). Pokud se zúčastní členové statutárního orgánu, doloží
tuto skutečnost pouze výpisem z obchodního rejstříku uchazeče (případně
úředně ověřenou obdobnou listinou prokazující a dokládající složení
statutárního orgánu uchazeče). Výše uvedené doklady budou předloženy v
originále, popř. v úředně ověřené kopii a nelze použít doklady, které
tvoří součást nabídky.
8. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta představuje dobu, po kterou jsou uchazeči vázáni svými
nabídkami. Zadávací lhůta bez prodloužení činí 90 kalendářních dnů a její
běh začíná dnem otevírání obálek, tj. dne 7. července 2004 a končí dnem
rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány
námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele orgánem dohledu.
Zadávací lhůta stanovená v těchto podmínkách se dále prodlužuje uchazečům
umístěným na prvním až třetím pořadí až do doby uzavření smlouvy, resp. o
lhůty stanovené zákonem ZVZ.
9. Místo, způsob a lhůta k podávání nabídek
Místem pro podávání nabídek do obchodní veřejné soutěže je stanovena
podatelna zadavatele, která je umístěna v sídle zadavatele v přízemí
budovy.
Nabídky do obchodní veřejné soutěže je možno podávat v průběhu soutěžní
lhůty i osobně, a to na adrese zadavatele, v pracovních dnech (pondělí -
pátek) od 11.00 hodin do 12.00 hodin tak, aby byly zadavateli doručeny
nejpozději do konce soutěžní lhůty, což je dne 7. 7. 2004 ve 14.00 hodin.
Uchazeči mohou podat nabídku na adresu zadavatele rovněž doporučenou
poštou.
Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku.
Podrobný popis způsobu, místa a lhůty pro podávání nabídek je uveden v
zadávací dokumentaci.
10. Název, sídlo (adresa) zadavatele
Pražská vodohospodářská společnost a.s., Cihelná 4, čp. 548, 118 00 Praha
1 - Malá Strana, tel.: +420 251 170 267, fax:+420 257 532 630
11. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona ZVZ poskytnutí jistoty ve výši
2.000.000 Kč (slovy: dva miliony korun českých). Jistotu může uchazeč
složit jednou z forem dle § 24 zákona ZVZ, tj. bankovní zárukou nebo
složením peněžní částky na účet zadavatele.
Podrobný popis požadavku na poskytnutí jistoty je uveden v zadávací
dokumentaci.
12. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
a) Tuzemské osoby. Přestože zadavatel neomezuje zadání veřejné
zakázky pouze na tuzemské osoby, uchazeč jehož nabídka bude vybrána
jako nejvhodnější musí být řádně registrovaným plátcem DPH v České
republice. Jestliže nejvhodnější nabídka bude předložena společně
více osobami, alespoň jedna z těchto osob musí být řádně
zaregistrovaným plátcem DPH v České republice.
b) Další předpoklady plnění veřejné zakázky. Předpokladem pro účast v
soutěži je splnění každého z následujících minimálních požadavků:
(i) průměrný roční obrat během posledních 3 let za výkon poradenské
činnosti je minimálně 400 mil Kč;
(ii) celkový obrat za činnosti a poradenské služby v odvětví vodního
hospodářství a vodních staveb během posledních 5 let je minimálně
800 mil. Kč;
(iii) doložené zkušenosti z posledních 10 let získané v souvislosti s
výstavbou, celkovou přestavbou nebo podstatným rozšiřováním kapacity
čističek odpadních vod pro města s více než 500 tis. obyvatel, a to
pro roli poradce investora, případně pro roli poradce zhotovitele,
resp. dodavatele stavebních výkonů;
(iv) certifikát systému řízení jakosti vydaný minimálně podle norem
řady ISO 9000 příslušnou akreditovanou osobou, v případě
zahraničních osob srovnatelný certifikát, vydaný v členském státě
Evropské Unie;
(v) registrace uchazeče, resp. alespoň jedné z osob, které společně
podávají nabídku, jako plátce DPH v České republice;
(vi) výše pojistného plnění při odpovědnosti za škodu způsobenou
poradcem třetím osobám v souvislosti s plněním předmětu veřejné
zakázky dosáhne částky alespoň 200 mil. Kč;
(vii) celková výše částky neodvolatelné bankovní záruky, kterou
poradce poskytne zadavateli k zajištění svých závazků ze smlouvy se
zadavatelem k provedení předmětu veřejné zakázky, dosahuje částky
alespoň 5% nabídkové ceny uchazeče;
(viii) expertní tým poradce (včetně osob, jejichž pomoci poradce
hodlá využívat) sestává z osob, které jsou způsobilé pokrýt rozsah
činností dle specifikace uvedené v čl. 1 těchto podmínek.
Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů plnění veřejné zakázky
uvedených v odstavcích (i) až (iii) shora písemným řádně podepsaným
prohlášením, přičemž předmětný další předpoklad se má za splněný, pokud
stanovené hodnoty osoba, která splnění prokazuje, dosahuje společně s
dalšími vůči ní majetkově nebo personálně propojenými osobami, včetně
osob, se kterými tvoří koncern (holding). K prokázání splnění předpokladů
dle odst. (iii) se rovněž doloží písemná řádně podepsaná prohlášení
(resp. referenční listy) objednavatele poradenských služeb. Další
předpoklady dle odst. (iv) a (v) shora se prokazují ověřenou kopií
příslušného dokladu, tj. certifikátu, resp. osvědčení o registraci plátce
DPH. Další předpoklad vymezený v odstavci (vi) shora, tj. pojištění,
prokáže uchazeč ověřenou kopií pojistky, resp. pojistné smlouvy, ze které
bude zřejmý druh, rozsah a výše pojištění. Uchazeč však rovněž doloží
písemný řádně podepsaný závazek pojišťovny, že v případě, že nabídka
uchazeče bude vyhodnocena jako nejvhodnější a měla by být s uchazečem
uzavřena smlouva na plnění předmětu veřejné zakázky, pojišťovna
neprodleně uzavře s uchazečem dodatek k pojistné smlouvě, na jehož
základě bude za obvyklých podmínek rozšířen alespoň o 30 mil. Kč rozsah
pojistného krytí výlučně ve prospěch zadavatele za škodu způsobenou
poradcem včetně osob, jejichž plnění hodlá uchazeč využít při plnění
předmětu veřejné zakázky. Doba účinnosti takovéto rozšířené pojistné
smlouvy musí pokrýt pojistné události, ke kterým může dojít během
předpokládané doby plnění podle čl. 2 písm. a) těchto podmínek,
prodloužené o 9 měsíců. [Další předpoklad vymezený v odstavci (vii)
shora, tj. poskytnutí bankovní záruky, prokáže uchazeč písemným řádně
podepsaným závazkem banky, že v případě, že nabídka uchazeče bude
vyhodnocena jako nejvhodnější a měla by být s uchazečem uzavřena smlouva
na plnění předmětu veřejné zakázky, banka neprodleně vystaví bankovní
záruku ve prospěch zadavatele k zajištění závazku poradce ze smlouvy se
zadavatelem k provedení předmětu veřejné zakázky, a to v rozsahu alespoň
5% nabídkové ceny. Platnost takové bankovní záruky bude o 9 měsíců delší,
než je doba realizace Projektu. Další předpoklad dle odst. (viii) se
prokazuje písemným řádně podepsaným prohlášením, ke kterému se dále
připojí strukturované profesní životopisy a písemná řádně podepsaná
prohlášení (resp. referenční listy) objednavatele poradenských služeb.
Podrobnosti o prokazování dalších předpokladů budou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
13. Další podmínky obchodní veřejné soutěže
a) Zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace je souhrn údajů a
informací nezbytných pro zpracování nabídky a blíže vymezuje postupy
či obsah vybraných ustanovení podmínek soutěže, které s ohledem na
jejich obsažnost není účelné v těchto podmínkách uvádět.
Zadávací dokumentaci si pověřený zástupce zájemce o veřejnou zakázku
může osobně převzít počínaje třicátým čtvrtým (34.) dnem soutěžní
lhůty, a to na adrese zadavatele dle článku 10, místnost č. 109 vždy
v pracovní dny pouze od 09.30 do 11.30 hodin a pouze po předchozím
předložení písemné žádosti o tuto dokumentaci. Žádost bude obsahovat
identifikační údaje zájemce (obchodní firma, resp. jméno zájemce,
právní forma zájemce, identifikační číslo, resp. rodné číslo, sídlo,
resp. bydliště zájemce, číslo telefonu a faxu a e-mailová adresa
zájemce) a závazek zájemce, resp. uchazeče jednak uchovat
mlčenlivost o skutečnostech, se kterými se na základě zadávací
dokumentace seznámí, jednak použít je výlučně pro zpracování své
nabídky; za tímto účelem je zájemce, resp. uchazeč oprávněn obsah
zadávací dokumentace zpřístupnit i svým poradcům. Zájemce, resp.
uchazeč rovněž musí na své nebezpečí obstarat převzetí závazku
mlčenlivosti každým ze svých poradců. Poruší-li poradce zájemce,
resp. uchazeče svůj závazek uchovat mlčenlivost o obsahu zadávací
dokumentace, odpovídá za toto porušení zájemce, resp. uchazeč, který
dotyčnému poradci zadávací dokumentaci zpřístupnil. Žádost musí být
zadavateli doručena nejpozději dvacet (20) kalendářních dnů
následujících po vyhlášení této soutěže. Poskytnutí zadávací
dokumentace se zpoplatňuje částkou ve výši 1 000 Kč, kterou zájemce
o zadávací dokumentaci uhradí zadavateli v hotovosti při jejím
převzetí.
Pokud kdykoliv v období od vyzvednutí zadávací dokumentace do konce
soutěžní lhůty dojde u kteréhokoli ze zájemců ke změně některého z
výše uvedených identifikačních údajů, je tento zájemce povinen
takovou skutečnost zadavateli neprodleně písemně sdělit a doložit.
b) Způsob zpracování nabídky. Nabídka uchazeče bude zpracována v
písemné formě výhradně v českém jazyce, v souladu s těmito
podmínkami, zadávací dokumentací a dále v souladu s ustanoveními
zákona ZVZ. U veškerých listin a jiných dokumentů vyhotovených v
jiném než v českém jazyce je nutný též jejich úředně ověřený úplný
překlad do českého jazyka. Pokud tyto podmínky nebo zadávací
dokumentace používají za účelem hodnotového vyjádření českou měnu,
anebo její použití vyžadují, a uchazeč vychází z údajů v cizí měně,
použije se směnný kurz mezi českou měnou a příslušnou cizí měnou
vyhlášený Českou národní bankou s platností pro den vyhlášení této
soutěže, tj. pro den 28. dubna 2004.
Podrobný popis způsobu zpracování nabídky je uveden v zadávací
dokumentaci.
c) Tyto podmínky a zadávací dokumentace jsou pro uchazeče závazné a
budou též zadavatelem zohledněny ve smlouvě k provedení veřejné
zakázky.
d) Uchazeč musí být schopen komunikovat v průběhu realizace veřejné
zakázky v českém jazyce.
e) Zadavatel požaduje, aby uchazeč, případně osoby pověřené jednáním
za uchazeče uvedly v nabídce jako místo pro doručování veškeré
korespondence adresu na území České republiky.
f) Další práva a povinnosti zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje
následující práva:
(i) odmítnout všechny předložené nabídky anebo soutěž zrušit před
rozhodnutím zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky i bez udání
důvodu, aniž by účastníci soutěže měli nárok na náhradu nákladů
spojených s účastí v této soutěži;
(ii) umožnit uchazeči zpětvzetí nabídky po jejím podání, avšak pouze
do konce soutěžní lhůty, tj. do dne a hodiny stanovené pro otevírání
obálek s nabídkami;
(iii) umožnit uchazeči změnu nabídky, kterou lze provést pouze tak,
že uchazeč vezme zpět již podanou nabídku, změnu do ní zapracuje a
nabídku znovu podá v soutěžní lhůtě. Po skončení soutěžní lhůty
nebudou přijaty žádné změny nebo doplnění nabídek;
(iv) nevracet uchazečům předložené nabídky ani jejich části a
neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislosti
se svojí účastí v soutěži, včetně přípravy, vypracování a podání
nabídky a dalších úkonů, které v soutěži a v souvislosti s ní
vykoná;
(v) před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně
vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách;
(vi) postupovat v souladu s ustanovením § 66 zákona ZVZ;
(vii) změnit nebo doplnit podmínky soutěže anebo zadávací
dokumentace;
(viii) požadovat a trvat na prodloužení platnosti bankovní záruky
(při poskytnutí jistoty touto formou k zajištění splnění povinností
uchazeče vyplývajících z účasti v soutěži) při podání námitek proti
úkonům zadavatele anebo při podání návrhu na přezkoumání rozhodnutí
zadavatele orgánem dohledu. V takovém případě prodloužení platnosti
bankovní záruky zajišťuje uchazeč (nebude zadavatelem vyzýván).
Doklad o prodloužení musí být zadavateli doručen nejpozději do konce
platnosti původní bankovní záruky. Nesplnění tohoto požadavku bude
důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži;
(ix) vyloučit uchazeče z další účasti v soutěži, pokud v nabídce
uvede nepravdivé údaje anebo pokud bude uchazeč, nebo osoba, jež se
má na plnění veřejné zakázky podílet jako subdodavatel, kontaktovat
jinak než v písemné formě zadavatele, členy komise pro otevírání
obálek, členy pro posouzení a hodnocení nabídek, nebo poradce výše
uvedených osob;
(x) pro veškerou korespondenci zájemce/uchazeče vůči zadavateli,
týkající se této veřejné zakázky (kromě náležitostí označení obálky
či obalu s nabídkou), zadavatel stanoví adresní specifikaci, jež
bude podrobněji popsána v zadávací dokumentaci, bude však obsahovat
alespoň identifikaci zájemce/uchazeče, text «Komplexní poradce pro
celkovou přestavbu ÚČOV» a obchodní firmu a sídlo zadavatele;
(xi) v případě, že uchazeč, resp. osoby společně podávající nabídku a
osoby, které se na plnění veřejné zakázky mají podílet, neprokážou
svoji kvalifikaci způsobem stanoveným zákonem ZVZ, těmito podmínkami
nebo zadávací dokumentací, zadavatel takového uchazeče vyloučí z
další účasti v této soutěži. V případě, že uchazeč, resp. osoby,
společně podávající nabídku, nesplní všechny z dalších předpokladů
plnění veřejné zakázky stanovených v těchto podmínkách, zadavatel je
oprávněn takového uchazeče z obchodní veřejné soutěže vyloučit. S
ohledem na tuto skutečnost zadavatel vyzývá potenciální uchazeče,
aby své nabídky před jejich podáním podrobili důkladné kontrole z
hlediska formy i obsahu a ověřili tak, zda jsou všechny stanovené
požadavky splněny;
(xii) tyto podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem
doplňují a oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě
rozporu mezi obsahem těchto podmínek soutěže a obsahem zadávací
dokumentace se považuje za rozhodné znění podmínek soutěže
zveřejněné v Obchodním věstníku.
g) Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Termín konání
prohlídky místa realizace Projektu bude uveden v zadávací
dokumentaci.
h) Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové
ceny. Výše nabídkové ceny (a to včetně každé její složky) uvedená
uchazečem v jeho nabídce je maximální, zahrnuje veškeré náklady,
které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním předmětu veřejné
zakázky, a její překročení se tudíž nepřipouští, kromě případu, kdy
nastanou účinky právního předpisu, kterým se zvyšuje sazba DPH,
kterou uchazeč použil ve své nabídce.
14. Kontaktní osoba zadavatele
Pro účely této obchodní veřejné soutěže zadavatel ustanovil za svoji
kontaktní osobu Mgr. Monika Loudová, tel. č. 251 170 267, fax č.257 532 630,
e-mail: loudovam@pvs.cz, adresa pro doručování Pražská
vodohospodářská společnost a.s., Cihelná 4, čp. 548, 118 00 Praha 1 -
Malá Strana. Zadavatel upozorňuje, že veškerý styk mezi zadavatelem a
zájemci o účast v obchodní veřejné soutěži, resp. uchazeči, bude výlučně
v písemné formě. Veškeré dotazy, které zájemci, resp. uchazeči doručí
zadavateli, je zadavatel oprávněn poskytnout i dalším zájemcům, resp.
uchazečům. Zájemci, resp. uchazeči doručením svého dotazu zadavateli
vyjadřují s tímto postupem svůj souhlas.
Pražská vodohospodářská společnost a.s.
191517-17/04