Portál veřejné správy

Zápis 191545-17/04

Obchodní jménoČeské dráhy, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO70994226
Sídlonábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191545-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s. D-8 České dráhy, a.s. Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1 IČ: 70994226 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u MS v Praze oddíl B, vložka 8039 vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «OVS») 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy na: - havarijní pojištění motorových vozidel - připojištění čelných skel - úrazové pojištění sedadel Pojištění se týká souboru vozidel zadavatele, jehož specifikace je součástí zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Zahájení plnění 1.1.2005 a ukončení plnění 31.12.2007. Místem plnění veřejné zakázky (územní platnost pojištění) je území Evropy. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem stanoveným § 2c zákona, a to v originále nebo úředně ověřené kopii. Oprávněním k podnikání dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona se pro tuto veřejnou zakázku rozumí Rozhodnutí Ministerstva financí ČR o povolení k provozování pojišťovací činnosti . Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky příslušnými doklady, které musí být předloženy v originále nebo úředně ověřené kopii, není-li stanoveno jinak. Jestliže bude uchazeč překládat doklady v cizím jazyce, musí být doplněny úředním překladem do českého jazyka. To se netýká dokladů ve slovenském jazyce. Pokud bude splnění dalších podmínek prokazováno čestným prohlášením, musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče. Jestliže bude prohlášení činit jiná osoba, musí být originál písemného zmocnění připojen k prohlášení. Neprokázání dalších předpokladů způsobem, který zadavatel požaduje, bude posuzováno jako nesplnění dalších předpokladů a bude mít za následek vyloučení uchazeče za soutěže. Uchazeč prokáže tyto další předpoklady: 4.1. Uchazeč doloží seznam pracovišť zabezpečujících agendu havarijního pojištění. 4.2. Uchazeč doloží údaje o pojištěných flotilách, které jsou minimálně v počtu 500 vozidel za posledních pět let. 4.3. Uchazeč doloží referenční listinu s uvedením jmen klientů a počtu vozidel v pojištěných flotilách, které jsou minimálně v počtu 500 vozidel za posledních pět let. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií: - cena pojistného váha 40 % - výše pojistného kmene k 31. 12. 2003 váha 20 % - rozsáhlost a rozmístění sítě agentur váha 20 % - zkušenosti se správou flotil váha 10 % - reference váha 10 % Součtem vážených bodů bude určena celková vhodnost nabídky. Podrobný způsob hodnocení ekonomické vhodnosti nabídek je uveden v zadávací dokumentaci. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky Nabídku podá uchazeč v originále a dvou kopiích. Nabídka bude zpracována písemně kompletně v českém jazyce. Nabídka bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou písemně zmocněnou statutárním orgánem uchazeče. Úředně ověřená plná moc musí být v originále nebo ověřené kopii doložena v nabídce. Jednotlivé výtisky budou na první straně označeny jako «ORIGINÁL», «1. KOPIE» a «2. KOPIE». V případě pochybností nebo rozporů je rozhodující znění označené «ORIGINÁL». Nabídka bude svázána či jinak spojena tak, aby byla znemožněna manipulace s jednotlivými listy, včetně příloh. Všechny listy nabídky budou v pravém horním rohu očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče o počtu listů v nabídce. Povinnost číslovat jednotlivé listy se nevztahuje na úřední listiny, případně jejich ověřené kopie, v tom případě však musí být součástí prohlášení uchazeče o počtu listů v nabídce seznam těchto listin s uvedením počtu jejich listů. Uchazeč rovněž předloží nabídku v elektronické podobě na vhodném médiu (disketa 3,5", CD) zpracovanou ve formátech souborů Microsoft Office. V případě rozporů či pochybností je rozhodující tištěná nabídka označená jako «ORIGINÁL». Podrobný způsob zpracování nabídky je uveden v zadávací dokumentaci. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny pojistného: Uchazeč předloží nabídkovou cenu v členění: a) nabídková cena pojistného v Kč za jednotlivé skupiny motorových a přípojných vozidel na roky 2005 až 2007, b) celková nabídková cena pojistného v Kč (za pojištění všech vozidel za roky 2005 až 2007). Celková nabídková cena pojistného je cenou nejvýše přípustnou. Podrobný způsob zpracování nabídkové ceny a příslušné tabulky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Výši nabídkové ceny je možno překročit pouze při změně požadavku zadavatele na počet a typy pojišťovaných vozidel v průběhu doby plnění veřejné zakázky. Podrobné podmínky, za nichž bude možno změnit nabídkovou cenu, jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Platební podmínky: Platby budou prováděny v české měně na základě faktury. Faktura bude vystavována čtvrtletně se splatností poslední den čtvrtletí předcházejícího čtvrtletí, za které bude pojistné hrazeno. Vyúčtování podle skutečného stavu pojištěných vozidel bude provedeno k termínu další splátky. Podrobný popis platebních podmínek je uveden v zadávací dokumentaci. 10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen v nabídce předložit návrh pojistné smlouvy v českém jazyce, který bude podepsán uchazečem, v případě právnické osoby statutárním orgánem uchazeče. Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce odpovídat všem podmínkám soutěže i požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci. Podrobné požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace. 11. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná dnem uveřejnění nabídky v Obchodním věstníku č. 17/2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 16. 6. 2004 v 11.00 hod. v budově Českých drah, a.s., adresa Praha 1, nábř. Ludvíka Svobody 1222/12, I. patro, kancelář č. 98. 12. Zadávací lhůta Zadávací lhůta činí 90 dní. 13. Lhůta a místo pro podávání nabídek: Nabídku lze poslat doporučeně poštou tak, aby ji měl zadavatel v požadovaný termín k dispozici nebo podat osobně v pracovních dnech v době od 9.00 do 15.00 na adrese Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12, II. patro, č. dveří 2. V poslední den lhůty se nabídky přijímají pouze do 11.00 hod. K nabídkám doručeným po této době nebude přihlíženo. Uchazeči podají originál a kopie nabídky společně s elektronickou verzí nabídky v neporušené obálce či jiném obalu označeném «SOUTĚŽ - Havarijní pojištění vozidel ČD» - NEOTVÍRAT. Obálka či jiný obal budou uzavřeny tak, aby nebylo možné bez zjevného poškození manipulovat s obsahem. Obal či obálka budou na uzavíracích stranách opatřeny razítky a podpisem statutárního orgánu uchazeče. Podrobné údaje o podání nabídek obsahuje zadávací dokumentace. 14. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky obchodní soutěže a další podklady. Podklady pro ocenění rizika jsou sumarizovány v zadávací dokumentaci. Počty vozidel a typové složení uvedené v zadávací dokumentaci, jsou směrodatné ke dni vyhlášení veřejné soutěže. Pojistná smlouva bude uzavřena na reálný stav vozidel ke dni vyhlášení soutěže s tím, že pojistné bude vyúčtováno za každé čtvrtletí podle skutečného stavu pojištěných vozidel. Zadávací dokumentace bude zájemcům poskytnuta na základě písemné objednávky, která musí být doručena osobně, faxem nebo poštou na adrese zadavatele Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/2, alespoň tři dny před jejím vyzvednutím. Objednávka musí obsahovat identifikační údaje zájemce, kontaktní adresu a fax pro účely zasílání korespondence vztahující se k obchodní soutěži a jméno osoby oprávněné převzít za zájemce zadávací dokumentaci. Zadavatel si nebude účtovat úhradu za kopii zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude zájemcům vydávána dne 24. 5. 2004 od 9.00 do 15.00 hodin v sídle zadavatele na adrese Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12, II. patro, číslo dveří 2, u Mgr. Jana Blechy, ředitele odboru právního. Po tomto datu si je možno zadávací dokumentaci vyzvednout po telefonické domluvě a doručení objednávky na tomtéž místě u Mgr. Jana Blechy. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty dle § 23 zákona ve výši 100 000,- Kč (stotisíckorunčeských), a to buď formou bankovní záruky ve prospěch zadavatele, nebo složením příslušné částky na účet zadavatele č. 38309011/0100 vedený u KB Praha 1, Spálená 51. Peněžní částka odpovídající výši požadované jistoty musí být připsána na tento účet nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Uchazeč zároveň uvede účet, na který mu bude případně jistota vrácena. V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou zájemce doloží zadavateli originál dokladu o složení bankovní záruky nejpozději do konce soutěžní lhůty, přičemž platnost bankovní záruky musí začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dní. Z obsahu záruční listiny musí být zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z bankovní záruky v případech uvedených v § 26 zákona. Doklad o složení bankovní záruky musí být v českém jazyce, případně s přiloženým úředním překladem. Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty obsahuje zadávací dokumentace. 16. Základní informace o zadavateli: České dráhy, a.s. nábřeží L. Svobody 1222/2, Praha 1, PSČ 110 15 Tel.: 9722 32 775 Fax: 9722 32 181 E-mail: Blecha@gr.pha.cd.cz 17. Kontaktní osoba: Kontaktní osobou pro tuto OVS je Mgr. Jan Blecha, České dráhy, a.s., Generální ředitelství, právní odbor, tel.: 972232775, fax 972232181, e-mail: Blecha@gr.pha.cd.cz, adresa Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12 . U Mgr. Jana Blechy je možno vyžádat doplňující informace k OVS. 18. Další podmínky soutěže a) Zadavatel si vyhrazuje právo doplnit nebo změnit podmínky soutěže. b) Zadavatel si vyhrazuje právo obchodní veřejnou soutěž (OVS) kdykoliv zrušit. c) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. d) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky a před uzavřením smlouvy si ověřit všechny informace deklarované uchazečem. e) Zadávací dokumentace je součástí soutěžních podmínek a je pro uchazeče závazná. V případě rozporu mezi zadávací dokumentací a podmínkami soutěže je závazné znění podmínek soutěže, které bylo zveřejněno v Obchodním věstníku. f) Zadavatel nebude zájemcům hradit náklady vzniklé účastí v soutěži. g) Zadavatel vylučuje variantní plnění. Ing. Josef Bazala Ing. Ivan Foltýn, člen představenstva člen představenstva Českých drah, a.s. Českých drah, a.s. 191545-17/04