VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s.
D-0, 8
České dráhy, a.s.
Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
IČ: 70994226
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u MS v Praze oddíl B, vložka 8039
vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «OVS»)
na
pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidel
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pojištění odpovědnosti za škody
způsobené provozem vozidel dle zákona č. 168/1999 Sb., ve znění
pozdějších předpisů (dále jen «povinné ručení»). Pojištění se týká
souboru vozidel zadavatele, jehož specifikace je součástí zadávací
dokumentace.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Zahájení plnění 1.1.2005 a ukončení plnění 31.12.2007.
Místem plnění veřejné zakázky (územní platnost pojištění) je území České
republiky a území států vymezených v prováděcí vyhlášce MF ČR č. 205/1999
Sb., kterou se provádí zákon č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem
stanoveným § 2c zákona, a to v originále nebo úředně ověřené kopii.
Oprávněním k podnikání dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona se pro tuto
veřejnou zakázku rozumí Rozhodnutí Ministerstva financí ČR o povolení k
provozování pojišťovací činnosti.
Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v
zadávací
dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky
příslušnými doklady, které musí být předloženy v originále, nebo úředně
ověřené kopii, není-li stanoveno jinak. Jestliže bude uchazeč překládat
doklady v cizím jazyce, musí být doplněny úředním překladem do českého
jazyka. To se netýká dokladů ve slovenském jazyce. Pokud bude splnění
dalších podmínek prokazováno čestným prohlášením, musí být podepsáno
statutárním orgánem uchazeče. Jestliže bude prohlášení činit jiná osoba,
musí být originál písemného zmocnění připojen k prohlášení. Neprokázání
dalších předpokladů způsobem, který zadavatel požaduje bude posuzováno
jako nesplnění dalších podmínek a bude mít za následek vyloučení uchazeče
za soutěže.
Uchazeč prokáže tyto další předpoklady:
4.1. Uchazeč doloží seznam pracovišť, zabezpečujících agendu
povinného ručení.
4.2. Uchazeč doloží údaje o pojištěných flotilách, které jsou
minimálně v počtu 1000 vozidel za posledních 5 let.
4.3. Uchazeč doloží referenční listinu s uvedením jmen klientů a
počtem vozidel v pojištěných flotilách, které jsou minimálně v počtu
1000 vozidel za posledních pět let.
4.3. Uchazeč prokáže existenci asistenční služby pro pojištěného
doložením příslušné asistenční smlouvy.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů je
uveden
v zadávací dokumentaci.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií:
- cena pojistnéhováha 40%
- výše pojistného kmene k 31. 12. 2003 váha 20%
- rozsáhlost a rozmístění sítě agentur váha 10%
- rozsah poskytované asistenční služby váha 10%
- zkušenosti se správou flotil vozidel váha 10%
- reference váha 10%
Součtem vážených bodů bude určena celková vhodnost nabídky.
Podrobný způsob hodnocení ekonomické vhodnosti nabídek je uveden v
zadávací
dokumentaci.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky
Nabídku podá uchazeč v originále a dvou kopiích. Nabídka bude zpracována
písemně kompletně v českém jazyce. Nabídka bude podepsána statutárním
orgánem uchazeče, nebo osobou písemně zmocněnou statutárním orgánem
uchazeče. Úředně ověřená plná moc musí být v originále, nebo ověřené
kopii doložena v nabídce.
Jednotlivé výtisky budou na první straně označeny jako «ORIGINÁL», «1
KOPIE» a «2 KOPIE». V případě pochybností, nebo rozporů je rozhodující
znění označené «ORIGINÁL». Nabídka bude svázána či jinak spojena tak, aby
byla znemožněna manipulace s jednotlivými listy, včetně příloh.
Všechny listy nabídky budou v pravém horním rohu očíslovány vzestupnou
číselnou řadou. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče o počtu
listů v nabídce. Povinnost číslovat jednotlivé listy se nevztahuje na
úřední listiny, případně jejich ověřené kopie, v tom případě však musí
být součástí prohlášení uchazeče o počtu listů v nabídce seznam těchto
listin s uvedením počtu jejich listů.
Uchazeč rovněž předloží nabídku v elektronické podobě na vhodném médiu
(disketa 3,5", CD) zpracovanou ve formátech souborů Microsoft Office. V
případě rozporů či pochybností je rozhodující tištěná nabídka označená
jako «ORIGINÁL».
Podrobný způsob zpracování nabídky je uveden v zadávací dokumentaci.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny pojistného:
Uchazeč předloží nabídkovou cenu v členění:
a nabídková cena pojistného v Kč za jednotlivé kategorie motorových
a přípojných vozidel na roky 2005 až 2007,
b) celková nabídková cena pojistného v Kč (za pojištění všech vozidel
za roky 2005 až 2007).
Celková nabídková cena pojistného je cenou nejvýše přípustnou.
Podrobný způsob zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací
dokumentaci.
8. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Výši nabídkové ceny je možno překročit pouze na základě změny zákonů
upravujících povinné ručení.
Změna celkové nabídkové ceny pojistného může dále nastat při změně
požadavku zadavatele na počet pojišťovaných vozidel v jednotlivých
kategoriích v průběhu doby plnění veřejné zakázky.
Podrobné podmínky za nichž bude možno změnit nabídkovou cenu jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
9. Platební podmínky:
Platby budou prováděny v české měně na základě faktury. Faktura bude
vystavována čtvrtletně se splatností poslední den čtvrtletí
předcházejícího čtvrtletí, za které bude pojistné hrazeno. Vyúčtování
podle skutečného stavu pojištěných vozidel bude provedeno k termínu další
splátky.
Podrobný popis platebních podmínek je uveden v zadávací dokumentaci.
10. Návrh smlouvy:
Uchazeč je povinen v nabídce předložit návrh pojistné smlouvy v českém
jazyce, který bude podepsán uchazečem, v případě právnické osoby
statutárním orgánem uchazeče.
Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce odpovídat všem
podmínkám soutěže i požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci.
Podrobné požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace.
11. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná dnem uveřejnění nabídky v Obchodním věstníku č.
17/2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání
obálek s nabídkami se uskuteční dne 16. 6. 2004 v 9.00 hod. v budově
Českých drah a.s., adresa Praha 1, nábř. L. Svobody 1222/12, I. patro,
kancelář č. 98.
12. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí 90 dní.
13. Lhůta a místo pro podávání nabídek:
Nabídku lze poslat doporučeně poštou tak, aby byla v požadovaný termín
zadavateli k dispozici nebo podat osobně v pracovních dnech v době od
9.00 h do 15.00 h na adrese Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12, II.
patro, č. dveří 2. V poslední den lhůty se nabídky přijímají pouze do
9.00 hod. K nabídkám doručeným po této době nebude přihlíženo.
Uchazeči podají originál a kopie nabídky společně s elektronickou verzí
nabídky v neporušené obálce, či jiném obalu označeném «SOUTĚZ - Havarijní
pojištění vozidel ČD» - NEOTVÍRAT. Obálka či jiný obal bude uzavřen tak,
aby nebylo možné bez zjevného poškození manipulovat s obsahem. Obal či
obálka budou na uzavíracích stranách opatřeny razítky a podpisem
statutárního orgánu uchazeče.
Podrobné údaje o podání nabídek obsahuje zadávací dokumentace.
14. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky obchodní soutěže a další
podklady. Podklady pro ocenění rizika jsou sumarizovány v zadávací
dokumentaci.
Počty vozidel a typové složení uvedené v zadávací dokumentaci, jsou
směrodatné ke dni vyhlášení veřejné soutěže. Pojistná smlouva bude
uzavřena na reálný stav vozidel ke dni vyhlášení soutěže s tím, že
pojistné bude vyúčtováno za každé čtvrtletí podle skutečného stavu
pojištěných vozidel.
Zadávací dokumentace bude zájemcům poskytnuta na základě písemné
objednávky, která musí být doručena osobně, faxem nebo poštou na adrese
zadavatele Praha 1, Nábřeží L. Svobody 1222/12, PSČ 110 15 alespoň tři
dny před jejím vyzvednutím.
Objednávka musí obsahovat identifikační údaje zájemce, kontaktní adresu a
fax pro účely zasílání korespondence vztahující se k obchodní soutěži a
jméno osoby oprávněné převzít za zájemce zadávací dokumentací. Zadavatel
si nebude účtovat úhradu za kopii zadávací dokumentace.
Zadávací dokumentace bude zájemcům vydávána dne 24. 5. 2004 od 9.00 h do
15.00 h hodin v sídle zadavatele na adrese Praha 1, nábřeží L. Svobody
1222/12, II. patro, č. dv. 2, u Mgr. Jana Blechy, ředitele odboru
právního. Po tomto datu si je možno zadávací dokumentaci vyzvednout po
telefonické domluvě a doručení objednávky na tomtéž místě u Mgr. Jana
Blechy.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty dle § 23 zákona ve výši 100 000,-
Kč /stotisíckorunčeských/, a to buď formou bankovní záruky ve prospěch
zadavatele, nebo složením příslušné částky na účet zadavatele č.
38309011/0100 vedený u KB Praha 1, Spálená 51 . Peněžní částka
odpovídající výši požadované jistoty musí být připsána na tento účet
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Uchazeč zároveň
uvede účet, na který mu bude případně jistota vrácena.
V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou zájemce doloží zadavateli
originál dokladu o složení bankovní záruky nejpozději do konce soutěžní
lhůty, přičemž platnost bankovní záruky musí začínat nejpozději dnem
otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90
dní. Z obsahu záruční listiny musí být zřejmé, že zadavatel je oprávněn
vykonat právo z bankovní záruky v případech uvedených v § 26 zákona.
Doklad o složení bankovní záruky musí být v českém jazyce, případně s
přiloženým úředním překladem.
Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty obsahuje zadávací dokumentace.
16. Základní informace o zadavateli:
České dráhy, a.s.
nábřeží L. Svobody 1222/12, Praha 1, PSČ 110 15
Tel.: 9722 32 775
Fax: 9722 32 181
E - mail: Blecha@gr.pha.cd.cz
17. Kontaktní osoba:
Kontaktní osobou pro tuto OVS je Mgr. Jan Blecha, České dráhy a.s.,
Generální ředitelství, právní odbor, tel.: 972232775 fax 9722 32 181
e-mail: Blecha@gr.pha.cd.cz, adresa Praha 1, Nábřeží L. Svobody 1222/12.
U Mgr. Blechy je možno vyžádat doplňující informace k OVS.
18. Další podmínky soutěže
a) Zadavatel si vyhrazuje právo doplnit nebo změnit podmínky
soutěže.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo obchodní veřejnou soutěž (OVS)
kdykoliv zrušit.
c) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené
nabídky.
d) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky a před uzavřením smlouvy si ověřit všechny
informace deklarované uchazečem
e) Zadávací dokumentace je součástí soutěžních podmínek a je pro
uchazeče závazná. V případě rozporu mezi zadávací dokumentací a
podmínkami soutěže je závazné znění podmínek soutěže, které bylo
zveřejněno v Obchodním věstníku.
f) Zadavatel nebude zájemcům hradit náklady vzniklé účastí v
soutěži.
g) Zadavatel vylučuje variantní plnění
h) Minimální výše limitů pojistného plnění 50/50 mil.
Ing. Josef Bazala Ing. Ivan Foltýn
člen představenstva člen představenstva
Českých drah, a.s. Českých drah, a.s.
191547-17/04