VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s.
D-0
České dráhy, a.s.
IČ: 70994226
Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u MS v Praze oddíl B, vložka 8039
vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «OVS»)
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je pojištění odpovědnosti dopravce za škodu
vzniklou jinému v souvislosti s provozem drážní dopravy na regionálních
drahách. Podrobný popis veřejné zakázky a veškeré další věcné podmínky
týkající se rozsahu a obsahu požadovaného pojištění jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
I.varianta: zahájení plnění 1. 11. 2004 a ukončení plnění 31.10.2005.
II. varianta: zahájení plnění 1. 11. 2004 a ukončení plnění 31.10.2007.
Místem plnění veřejné zakázky (územní platnost pojištění) je území České
republiky.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem
stanoveným § 2c zákona, a to v originále nebo úředně ověřené kopii.
Oprávněním k podnikání dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona se pro tuto
veřejnou zakázku rozumí Rozhodnutí Ministerstva financí ČR o povolení k
provozování pojišťovací činnosti.
Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v
zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky
příslušnými doklady, které musí být předloženy v originále, nebo úředně
ověřené kopii, není-li stanoveno jinak. Jestliže bude uchazeč překládat
doklady v cizím jazyce, musí být doplněny úředním překladem do českého
jazyka. To se netýká dokladů ve slovenském jazyce. Pokud bude splnění
dalších podmínek prokazováno čestným prohlášením, musí být podepsáno
osobou, která prohlášení činí, v případě právnické osoby statutárním
orgánem. Jestliže bude prohlášení činit jiná osoba, musí být originál
písemného zmocnění připojen k prohlášení. Neprokázání dalších předpokladů
způsobem, který zadavatel požaduje bude posuzováno jako nesplnění dalších
podmínek a bude mít za následek vyloučení uchazeče za soutěže.
Uchazeč prokáže tyto další předpoklady:
4.1. Uchazeč doloží údaje o obdobných pojištěních, realizovaných v
posledních pěti letech, jejichž hodnota přesáhla 3 mil. Kč
4.2. Uchazeč doloží reference o obdobných pojištěních, realizovaných
v posledních pěti letech, jejichž hodnota přesáhla 3 mil. Kč
4.3. Uchazeč doloží rating pojišťovny.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů je
uveden v zadávací dokumentaci.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií:
- cena pojistného váha 40 %
- výše spoluúčasti váha 30 %
- rating pojišťovny (poslední zveřejněný) a výše pojistného kmene
váha 30 %
Součtem vážených bodů bude určena celková vhodnost nabídky.
Podrobný způsob hodnocení ekonomické vhodnosti nabídek je uveden v
zadávací
dokumentaci.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky
Nabídku podá uchazeč v originále a jedné kopii. Nabídka bude zpracována
písemně kompletně v českém jazyce. Nabídka bude podepsána osobou, která
nabídku činí, v případě právnické osoby statutárním orgánem, nebo osobou
písemně zmocněnou osobou podávající nabídku. Úředně ověřená plná moc musí
být v originále, nebo ověřené kopii doložena v nabídce.
Jednotlivé výtisky budou na první straně označeny jako «ORIGINÁL» a
«KOPIE». V případě pochybností, nebo rozporů je rozhodující znění
označené «ORIGINÁL». Nabídka bude svázána či jinak spojena tak, aby byla
znemožněna manipulace s jednotlivými listy, včetně příloh.
Všechny listy nabídky budou v pravém horním rohu očíslovány vzestupnou
číselnou řadou. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče o počtu
listů v nabídce. Povinnost číslovat jednotlivé listy se nevztahuje na
úřední listiny, případně jejich ověřené kopie, v tom případě však musí
být součástí prohlášení uchazeče o počtu listů v nabídce seznam těchto
listin s uvedením počtu jejich listů.
Uchazeč rovněž předloží nabídku v elektronické podobě na vhodném médiu
(disketa 3,5", CD, DVD, ZIP) zpracovanou ve formátech souborů Microsoft
Office. V případě rozporů či pochybností je rozhodující tištěná nabídka
označená jako «ORIGINÁL».
Podrobný způsob zpracování nabídky je uveden v zadávací dokumentaci.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny pojistného:
Uchazeč předloží nabídkovou cenu v členění:
Každý uchazeč zpracuje v nabídce
a) celková nabídková cena pojistného v Kč (za pojištění od 1. 11.
2004 do 31.10.2005)
b) celková nabídková cena pojistného v Kč (za pojištění od 1. 11.
2004 do 31.10.2007)
Celková nabídková cena pojistného je cenou nejvýše přípustnou.
Podrobný způsob zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací
dokumentaci.
8. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Celková nabídková cena je konečná a nejvýše přípustná.
9. Platební podmínky:
Platby budou prováděny v české měně na základě faktury. Faktura bude
vystavována ročně se splatností poslední den předcházející období, za
které bude pojistné hrazeno.
Podrobný popis platebních podmínek je uveden v zadávací dokumentaci.
10. Návrh smlouvy:
Uchazeč je povinen v nabídce předložit návrh pojistné smlouvy v českém
jazyce. Návrh bude podepsán uchazečem, v případě právnické osoby
statutárním orgánem uchazeče.
Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce odpovídat všem
podmínkám
soutěže i požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci.
Podrobné požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace
11. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná dnem uveřejnění nabídky v Obchodním věstníku č.
17/2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání
obálek s nabídkami se uskuteční dne 16. 6. 2004 v 15.00 hod. v budově
Ministerstva dopravy, adresa Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12, I.
patro, kancelář č. 98.
12. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
13. Lhůta a místo pro podávání nabídek:
Nabídku lze poslat doporučeně poštou tak, aby je měl zadavatel v
požadované době k dispozici nebo podat osobně v pracovních dnech v době
od 9.00 do 15.00 hod. na adrese Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12, II.
patro, č. dveří 2. V poslední den lhůty se nabídky přijímají pouze do
15.00 hod. K nabídkám doručeným po této době nebude přihlíženo.
Uchazeči podají originál a kopii nabídky společně s elektronickou verzí
nabídky v neporušené obálce, či jiném obalu označeném SOUTĚZ - «Pojištění
odpovědnosti dopravce za škodu způsobenou jinému v souvislosti s provozem
drážní dopravy na regionálních drahách » - NEOTVÍRAT. Obálka či jiný obal
bude uzavřen tak, aby nebylo možné bez zjevného poškození manipulovat s
obsahem. Obal či obálka budou na uzavíracích stranách opatřeny razítky a
podpisem uchazeče, v případě právnické osoby podpisem statutárního
orgánu.
Podrobné údaje o podání nabídek obsahuje zadávací dokumentace.
14. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky obchodní soutěže a další
podklady. Podklady pro ocenění rizika jsou sumarizovány v zadávací
dokumentaci.
Zadávací dokumentace bude zájemcům poskytnuta na základě písemné
objednávky, která musí být doručena osobně, faxem nebo poštou na adrese
zadavatele alespoň tři dny před jejím vyzvednutím.
Objednávka musí obsahovat identifikační údaje zájemce, kontaktní adresu a
fax pro účely zasílání korespondence vztahující se k obchodní soutěži a
jméno osoby oprávněné převzít za zájemce zadávací dokumentací. Zadavatel
si nebude účtovat úhradu za kopii zadávací dokumentace.
Zadávací dokumentace bude zájemcům vydávána dne 24. 5. 2004 od 9.00 do 15
hodin na adrese Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222/12, II. patro, č. dveří
2. Po tomto datu si je možno zadávací dokumentaci vyzvednout po
telefonické domluvě a doručení objednávky na tomtéž místě u Mgr. Jana
Blechy.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty dle § 23 zákona ve výši 46.800,-
Kč, a to buď formou bankovní záruky ve prospěch zadavatele, nebo složením
příslušné částky na účet zadavatele 38309011/0100 vedený u KB Praha 1,
Spálená 51. Peněžní částky odpovídající výši požadované jistoty musí být
připsána na tento účet nejpozději v den předcházející dni otevírání
obálek.
V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou zájemce doloží zadavateli
originál dokladu o složení bankovní záruky nejpozději do konce soutěžní
lhůty, přičemž platnost bankovní záruky musí začínat nejpozději dnem
otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90
dní. Z obsahu záruční listiny musí být zřejmé, že zadavatel je oprávněn
vykonat právo z bankovní záruky v případech uvedených v § 26 zákona.
Doklad o složení bankovní záruky musí být v českém jazyce, případně s
přiloženým úředním překladem.
Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty obsahuje zadávací dokumentace.
16. Základní informace o zadavateli:
České dráhy, a.s
nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1, PSČ 110 15
Tel.: 9722 32 775
Fax: 9722 32 181
E - mail: Blecha@gr.pha.cd.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Jan Blecha, ředitel odboru právního
17. Další podmínky soutěže
a) Zadavatel si vyhrazuje právo doplnit nebo změnit podmínky soutěže.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo obchodní veřejnou soutěž (OVS)
kdykoliv zrušit.
c) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky
bez udání důvodu.
d) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídka a uzavřením smlouvy si ověřit všechny informace
deklarované uchazečem.
e) Zadávací dokumentace je součástí soutěžních podmínek a je pro
uchazeče závazná. V případě rozporu mezi zadávací dokumentací a
podmínkami soutěže je závazné znění podmínek soutěže, které bylo
zveřejněno v Obchodním věstníku.
f) Zadavatel nebude zájemcům hradit náklady vzniklé účastí v soutěži.
Ing. Josef BazalaIng. Ivan Foltýn
člen představenstvačlen představenstva
Českých drah, a.s.Českých drah, a.s.
191546-17/04