Portál veřejné správy

Zápis 191504-17/04

Obchodní jménoHlavní město Praha
RubrikaVeřejná soutěž
SídloMariánské náměstí č. 2, Praha 1, PSČ 110 01
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191504-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Hlavní město Praha B-1 Hlavní město Praha Sídlo: Mariánské náměstí č. 2, Praha 1, PSČ 110 01 zastoupené Ing. Kateřinou Vaculovou ředitelkou odboru městské zeleně Magistrátu hl. m. Prahy vyhlašuje v souladu s ustanovením § 4 a násl. zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ na realizaci zakázky: Odstranění povodňových škod v přírodní památce Krňák, v úseku č. 2 - slepé rameno mezi Štěchovickou a Strakonickou silnicí 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: 1.1. Předmětem plnění je: a) Údržba břehové vegetace: Odstranění zbývajících padlých stromů z vodní plochy a odborný průklest stávající břehové vegetace. b) Prohrábka koryta: Dnové sedimenty budou odtěženy plovoucím sacím bagrem. Z bagru budou dopravovány plovoucím potrubím na manipulační plochu. Na manipulační ploše budou sedimenty spontánně odvodněny a poté nakládány do nákladních automobilů a odváženy na příslušnou zabezpečenou skládku. Vytěženo bude maximálně 24.700 m3 sedimentů. c) Pročištění propustku pod Štěchovickou silnicí (ul. K Přehradám): Propustek pod silnicí 4xDN 800 bude pročištěn, sedimenty budou odvezeny na zabezpečenou skládku. d) Manipulační odvodňovací plocha: Pro odtěžené sedimenty bude v západní části úseku na přilehlém levobřežním poli dočasně zřízena manipulační odvodňovací plocha. Na plochu bude přeložen sediment (bahno, štěrkopísky) vytěžený ze dna. Po dostatečném odvodnění po dobu cca 6 měsíců budou sedimenty odvezeny na zabezpečenou skládku, manipulační odvodňovací plocha se odstraní a terén bude uveden do původního stavu. Manipulační plocha bude po celou dobu používání zabezpečena (oplocení, popř. ještě ostraha) tak, aby na plochu nemohly být naváženy odpady od jiných subjektů. 1.2. Předmět plnění této veřejné zakázky je podrobně specifikován v zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace sestává z těchto dokumentů a dokladů: a) Projektová dokumentace »Odstranění povodňových škod v přírodní památce Krňák», zpracovaná Ing. Cyrilem Mikyškou, číslo zakázky 327 03/P, datum: 05/2003, včetně výkazu výměr b) Rozhodnutí MŽP ČR č.j. 17153/03-620/3613/03 ze dne 12. 9. 2003: Výjimka podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ze základních podmínek ochrany zvláště chráněných druhů živočichů c) Rozhodnutí odboru životního prostředí Magistrátu hl. m. Prahy č.j. MHMP-91192/2003/OZP-V-611/R-312/Hu ze dne 26. 8. 2003: Udělení souhlasu podle § 44 odst. 2 zákona č. 114/1992 Sb. k činnosti ve zvláště chráněném území - přírodní památce Krňák, Povolení výjimky podle § 56 odst. 1 zákona č. 114/1992 Sb. ze základních podmínek ochrany zvláště chráněných druhů živočichů d) Vyjádření Ústavu archeologické památkové péče středních Čech k územnímu řízení a stavebnímu povolení č.j. 1115/2003 ze dne 18. 9. 2003 e) Rozhodnutí Úřadu městské části Praha 16, odboru životního prostředí a dopravy č.j. 12222/03/Z/OŽPD/Mj ze dne 29. 10. 2003: Povolení podle § 10 odst. 1 zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, dočasného připojení staveništního vjezdu f) «sinpps s.r.o.»: ohlášení udržovacích ze dne 22. 8. 2003 na odbor výstavby Úřadu městské části Praha 16 g) Sdělení odboru výstavby Magistrátu hl. m. Prahy č.j. MHMP-89833/2003/VYS/Te ze dne 12. 8. 2003 k ohlášení udržovacích prací - úsek č. 2 (slepé rameno mezi Štěchovickou a Strakonickou silnicí) h) Souhlas vlastníků pozemků se vstupem na pozemky a s prováděním prací ze dne 12. 6. 2003 i) Stanoviska dotčených orgánů státní správy: - Stanovisko odboru životního prostředí MHMP č.j. MHMP-091206/2003/001/OZP/VI ze dne 2. 7. 2003 dle § 126 odst. 1 zákona č. 50/1976 Sb. ke stavbě Odstranění povodňových škod v přírodní památce Krňák v úseku č. 2 - Vyjádření odboru památkové péče MHMP č.j. MHMP 97326/03/Síb ze dne 28. 7. 2003 - navrhovaná qstavba leží na území s archeologickými nálezy ve smyslu ustanovení § 22 odst. 2 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči - Stanovisko Úřadu městské části Praha 16, odboru životního prostředí a dopravy č.j. 7519/03/Zb/OŽPD/Uh ze dne 4. 8. 2003 dle § 126 odst. 1 zákona č. 50/1976 Sb. - Vyjádření Úřadu městské části Praha 16, odboru životního prostředí a dopravy jako příslušného silničního správního úřadu č.j. 7607/03/Z/OŽPD/Mj ze dne 14. 8. 2003 - Stanovisko Městské části Praha - Zbraslav č.j. 246-1950-52/2003 ze dne 13. 8. 2003 (úsek č. 1) - Stanovisko Městské části Praha - Zbraslav č.j. 246-1950-52/2003 ze dne 15. 7. 2003 (úsek č. 2) j) Stanoviska správců toků: - Stanovisko Zemědělské vodohospodářské správy, Oblast povodí Vltavy č.j. 1207/03/K ze dne 2. 7. 2003 jako správce Lipanského potoka (úsek č. 2) - Stanovisko Zemědělské vodohospodářské správy, Oblast povodí Vltavy č.j. 1127/03/K ze dne 2. 7. 2003 jako správce Lipanského potoka (úsek č. 3) - Stanovisko Povodí Vltavy č.j. 260/262/7840/2987/03 ze dne 24. 6. 2003 (úsek č. 1) k) Stanoviska správců poduličních sítí: Český Telecom a.s., STE - sdělovací kabely, Ministerstvo vnitra ČR, Vojenská ubytovací a stavební správa Praha, Pražské vodovody a kanalizace, a.s. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 2.1. Dobu plnění veřejné zakázky navrhne uchazeč, provádění zakázky bude zahájeno bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 2.2. Nabídka bude obsahovat harmonogram postupu prací a dobu provádění zakázky v kalendářních týdnech. 2.3. Místem plnění veřejné zakázky je zvláště chráněné území - přírodní památka Krňák a jeho ochranné pásmo: úsek č. 2 - slepé rameno mezi Strakonickou a Štěchovickou silnicí, pozemky parc.č. 93/7, 3190/4, 3190/5, 3189/3, 3173, 3194/2 a 2962/2 v k.ú. Zbraslav, Praha 5. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: A) Splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 zákona musí uchazeč prokázat způsoby uvedenými v § 2c odst. 1 zákona: 1. dokladem o oprávnění k podnikání (v originále nebo ve stejnopise s ověřením pravosti), 2. výpisem z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán (v originále nebo ve stejnopise s ověřením pravosti), 3. čestným prohlášením opatřeným originály podpisů příslušných osob: a) že na majetek uchazeče nebyl prohlášen konkurz nebo proti němu nebylo zahájeno konkurzní nebo vyrovnávací řízení, nebo nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není v likvidaci, b) že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, c) že nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče, nebo pro trestný čin hospodářský nebo trestný čin proti majetku: - vztahuje se na osoby vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všechny členy statutárního orgánu; - u organizačních složek podniku zapsaných v obchodním rejstříku se splnění této podmínky vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která podává nabídku; - splnění této podmínky se vztahuje též na odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle zvláštního právního předpisu, d) že nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, pokud tato činnost souvisí s předmětem veřejné zakázky - splnění této podmínky se vztahuje též na odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle zvláštního právního předpisu, e) že nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. 4. Čestným prohlášením opatřeným originály podpisů příslušných osob o skutečnosti, že není vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63 zákona. 5. Čestným prohlášením nebo výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku prokazující skutečnost, kdo je odpovědným zástupcem uchazeče (je-li ustanoven) ve smyslu ustanovení § 11 zákona č. 455/1991 Sb., živnostenský zákon, ve znění pozdějších změn a doplňků. Není-li uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, bude nabídka obsahovat čestné prohlášení uchazeče o této skutečnosti. B) Bude-li předložena společná nabídka více osob, požaduje zadavatel prokázání výše uvedených kvalifikačních předpokladů u každé této osoby samostatně. Předkládá-li nabídku více osob společně, bude v nabídce dále doložena smlouva o sdružení, uzavřená za účelem plnění této veřejné zakázky, a to v originále nebo úředně ověřené kopii. Tato smlouva musí stanovit, který účastník sdružení je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a při jednáních s tím souvisejících, a dále musí vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za splnění této veřejné zakázky. C) U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu i tyto jiné osoby takto: 1. dokladem o oprávnění k podnikání (v originále nebo ve stejnopise s ověřením pravosti), je-li zvláštními předpisy stanoveno, 2. výpisem z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán (v originále nebo ve stejnopise s ověřením pravosti). D) Uchazeč je povinen ve smyslu § 2d zákona ohlásit do 14 dnů zadavateli změny, které nastaly po podání jeho nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných zadavatelem při prokazování kvalifikace. E) Neprokáže-li uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů, popř. nesplní povinnost podle § 2d zákona, bude vyloučen z účasti v dalším jednání o veřejné zakázce. F) Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, prokáže kvalifikační předpoklady takto: 1. Výpisem z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, ne starším než 90 dnů. 2. Výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než 6 měsíců (vztahuje se na osoby vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všechny členy statutárního orgánu; u organizačních složek podniku zapsaných v obchodním rejstříku se splnění této podmínky vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která podává nabídku; splnění této podmínky se vztahuje též na odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle zvláštního právního předpisu). 3. Potvrzením příslušného orgánu ne starším než 6 měsíců, že nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. 4. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti v souladu s uvedenými kritérii bodovým způsobem v rozsahu 1-10 bodů (podle toho, jak nabídka splnila požadavky zadavatele; vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení), počet bodů bude vynásoben váhou kritéria. Kritéria jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje, význam pro hodnocení je uveden váhou v procentech uvedenou u každého jednotlivého kritéria: 1. Výše nabídkové ceny (váha 80 %), zadavatel přidělí 10 bodů nabídce s nejnižší nabídkovou cenou, pokud nepůjde o mimořádně nízkou nabídkovou cenu. 2. Délka doby realizace (váha 20 %): nejvyšším bodovým hodnocením bude hodnocena nejkratší nabídnutá délka doby realizace. 5. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta končí dne 17. 6. 2004 v 13.00 hodin otevíráním obálek s nabídkami v zasedací místnosti odboru městské zeleně Magistrátu hl. m. Prahy, Vyšehradská 57, 128 00 Praha 2, přízemí budovy, č.dveří 12. 6. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena v délce 90 kalendářních dnů, její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: 7.1. Uchazeči stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s podmínkami obchodní veřejné soutěže a zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena v Kč bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady potřebné ke splnění veřejné zakázky a zahrnovat veškerá rizika vyplývající z projektové dokumentace zpracované Ing. Cyrilem Mikyškou, číslo zak. 327 03/P, datum 05/2003. Nabídková cena bude zpracována formou položkového rozpočtu dle výkazu výměr, který je součástí zadávací dokumentace. 7.2. Celková nabídková cena bude uvedena v českých korunách takto: - bez DPH - výše DPH v korunách i % - celkem včetně DPH 7.3. Pro účely uzavření smlouvy bude nabídková cena považována za nejvýše přípustnou bez možnosti jejího překročení. 7.4. Platební podmínky: Úhrada ceny díla zhotoviteli bude prováděna průběžně (měsíčně) formou fakturace na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu prací a dodávek do výše 90 % ceny díla. Zbývajících 10 % ceny díla bude uhrazeno na základě konečné faktury až po převzetí díla jako celku a po odstranění eventuálně zjištěných vad a nedodělků. Zálohu zadavatel neposkytuje. Splatnost faktur se stanovuje na 21 kalendářních dnů. 8. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídka musí být odevzdána v pěti vyhotoveních (1 originál a 4 kopie) v uzavřené, neprůhledné a neporušené obálce opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, osobně nebo poštou tak, aby nabídka byla doručena zadavateli nejpozději do 17. 6. 2004 do 13.00 hodin. V případě osobního podání musí být nabídka předána do podatelny odboru městské zeleně Magistrátu hl. m. Prahy, kancelář č. 5, Vyšehradská 57, Praha 2; doba pro osobní předání nabídky je v pracovní dny od 8.00 do 14.30 hod., v poslední den soutěžní lhůty od 8.00 do 10.00 hod. Uplynutím uvedené doby přijímání dalších nabídek končí. Obálky s nabídkami budou označeny v levém horním rohu nápisem: «VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - ODSTRANĚNÍ POVODŇOVÝCH ŠKOD V PŘÍRODNÍ PAMÁTCE KRŇÁK». 9. Identifikační údaje zadavatele: Název: Hlavní město Praha, zastoupené Ing. Kateřinou Vaculovou ředitelkou odboru městské zeleně Magistrátu hl. m. Prahy Sídlo: Mariánské nám. č. 2, 110 00 Praha 1 Pracoviště: Vyšehradská 57, 128 00 Praha 2 Telefon:236004613 (podatelna odboru), 236004621 (sekretariát odboru) Fax: 236007098 IČ: 00064581 Bankovní spojení:První městská banka, a.s., Mariánské nám. 2, Praha 1 Číslo účtu:27-5157998/6000 Kontaktní osoby:Ing. Dan Frantík - vedoucí oddělení správy lesů, vodních toků a chráněných území, telefon: 236004623 Ing. Petr Slavík, telefon: 236004640 10. Zadávací dokumentace ve smyslu ustanovení § 2h zákona: Zadávací dokumentace je navazujícím dokumentem podmínek této obchodní veřejné soutěže. Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují a oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací je rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. Zadávací dokumentace bude poskytnuta uchazečům společně s podmínkami obchodní veřejné soutěže ode dne zveřejnění soutěže v Obchodním věstníku na adrese: podatelna odboru městské zeleně MHMP, kancelář číslo 5, přízemí, Vyšehradská 57, Praha 2, v pracovních dnech od 8. 00 do 14.00 hodin. 11. Požadavek na složení jistoty a její výše: 11.1.Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 750.000,- Kč. Jistota bude poskytnuta jednou z forem stanovených § 24 zákona. Originál dokladu o složení jistoty nebo jeho ověřená kopie bude součástí nabídky. 11.2.Jistota poskytnutá formou bankovní záruky musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Platnost bankovní záruky nesmí být kratší nežli zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Obsahem bankovní záruky je originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného příjemce záruky, z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona, tj. když uchazeč v rozporu se zákonem nebo podmínkami soutěže zrušil nebo změnil nabídku nebo nesplnil povinnost uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací lhůtě. 11.3.Jistotu poskytnutou složením peněžní částky lze složit na účet zadavatele vedený u První městské banky, a. s., č. ú.: 6015-5157998/6000, variabilní symbol 32540765. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na uvedený účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 12. Uvolnění jistoty: Jistota bude uchazečům uvolněna dle ustanovení § 25 zákona. 13. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se bude konat dne 18. 5. 2004 od 10.00 hodin. Sraz účastníků prohlídky je před vchodem do areálu Zbraslavského zámku, ul. Ke Krňovu, Praha 5 - Zbraslav. 14. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Jako další předpoklady pro plnění veřejné zakázky požaduje zadavatel uvést údaje: 14.1.O obdobných významných zakázkách realizovaných uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, místa (adresy), doby plnění, druhu a rozsahu zakázky, včetně referencí u nejvýznamnějších zakázek. Obdobnou zakázkou se rozumí odtěžování sedimentů mokrou cestou, tj. zadavatelem požadovanou technologií. 14.2.Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky: uchazeč v nabídce uvede podrobné technické parametry sacího bagru, který použije k odtěžení sedimentů, zejména parametr - poměr transportního média a přepravovaného sedimentu. 14.3.Seznamem subdodavatelů s předpokládaným objemem prací větším než 5 % z celkového objemu plnění, se kterými uchazeč uvažuje při plnění veřejné zakázky, s uvedením věcné specifikace a uvažovaného finančního objemu každé subdodávky. Pokud uchazeč nevyužije k plnění zakázky subdodavatelů, je povinen tuto skutečnost doložit v nabídce čestným prohlášením podepsaným oprávněnou osobou. 14.4.Údaje o rozsahu a výši pojištění odpovědnosti uchazeče za škodu vzniklou s plněním zakázky (v případě, že podává nabídku více osob společně - § 2a, odst. 4 zákona, požaduje zadavatel tento údaj od všech těchto osob) doložené formou čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou nebo úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy. 15. Další podmínky soutěže: 15.1.Zadavatel nepřipouští možnost variantního řešení ve smyslu ustanovení § 2g zákona. 15.2.Soutěž se omezuje pouze na tuzemské osoby. 15.3.Zadavatel si vyhrazuje právo: a) zrušit obchodní veřejnou soutěž i bez udání důvodů, b) vyloučit uchazeče, který nezpracoval nabídku a nabídkovou cenu dle požadavků zadavatele, c) odmítnout všechny předložené nabídky do rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, d) nevracet uchazečům předložené nabídky, e) ověřit si údaje deklarované v nabídce uchazeče, včetně referencí, f) změnit v soutěžní lhůtě soutěžní podmínky. 16. Minimální obsah nabídky: 16.1.Nabídka bude seřazena podle pořadí textu tohoto zadání veřejné zakázky, jednotlivé listy nabídky musí být očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou, a první stránka bude obsahovat přehled jednotlivých dokumentů s uvedením stránky nabídky. Výtisk nabídky bude pevně a nerozebíratelně spojen se zabezpečením proti manipulaci. 16.2.Nabídka bude opatřena obsahem, seznamem příloh a výslovným prohlášením uchazeče, že souhlasí se soutěžními podmínkami obchodní veřejné soutěže a že uvedené údaje v nabídce jsou pravdivé. 16.3.Nabídka bude dále obsahovat též údaje o uchazeči v tomto členění: obchodní jméno uchazeče, právní forma uchazeče (a.s., s.r.o., fyzická osoba apod.), sídlo uchazeče, číslo telefonu, faxu a popř. e-mailu uchazeče, bankovní spojení a číslo účtu uchazeče, údaje a podklady požadované ve výzvě a zákoně, originály nebo úředně ověřené kopie dokladů požadovaných ve výzvě a návrh příslušné smlouvy. 17. Požadavky na zpracování smlouvy o dílo: 17.1.Uchazeč předloží ve smyslu ustanovení § 2 písm. g) zákona návrh na uzavření smlouvy o dílo. Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám stanoveným v tomto zadání veřejné zakázky, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci a při předložení uchazečem zároveň i obsahu jeho nabídky. Návrh smlouvy musí být uchazečem či jeho statutárním orgánem podepsán. 17.2.Návrh smlouvy o dílo bude obsahovat toto ustanovení: «Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv (CES) vedené hl. m. Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 17 obchodního zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek.» 17.3.Zadavatel požaduje pro zajištění termínového závazku pro dokončení díla, který bude vyplývat ze smlouvy o dílo na provedení této zakázky smluvní pokutu minimálně ve výši 0,05 % z celkové ceny díla za každý den prodlení. Pokud prodlení přesáhne 10 dnů, bude činit tato smluvní pokuta 0,1 % z celkové ceny díla za každý další den prodlení. 191504-17/04