Portál veřejné správy

Zápis 191578-17/04

Obchodní jménoČeská národní zdravotní pojišťovna
RubrikaVeřejná soutěž
SídloJečná 39, 120 00 Praha 2
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191578-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká národní zdravotní pojišťovna D-0 Česká národní zdravotní pojišťovna Sídlo: Ječná 39, 120 00 Praha 2 (dále jen "ČNZP") vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "zákon") obchodní veřejnou soutěž na "Řešení systému na zpracování a zpřístupnění dokumentů" (dále jen "OVS") Podmínky soutěže (dle § 5, odst. 1 zákona) 1. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (§ 5 odst. 1 písm. a/ zákona) Předmětem plnění veřejné zakázky je: 1.1. Řešení systému na zpracování a zpřístupnění vybraného okruhu archivních dokumentů ČNZP formou převodu papírových dokumentů do digitálního tvaru, včetně realizace zpracování, a to dle podmínek stanovených v zadávací dokumentaci. 1.2. Řešení systému na zpracování a zpřístupnění vybraného okruhu uložených a nově vytvářených dokumentů v centrále ČNZP formou převodu papírových dokumentů do digitálního tvaru, a to dle podmínek stanovených v zadávací dokumentaci. 1.3. Řešení systému na zpracování a zpřístupnění dokumentů na pobočkách ČNZP formou převodu papírových dokumentů do digitálního tvaru, a to dle podmínek stanovených v zadávací dokumentaci. 1.4. Návrh a řešení elektronického archivu pro centrální uložení digitalizovaných dokumentů a jejich zpřístupnění na všech pracovištích ČNZP. 1.5. Zajištění aplikační podpory, servisu, administrace, a to v rozsahu specifikovaném v zadávací dokumentaci. Předpokládaný rozsah plnění je uveden v bodě 5. Zadavatel si vyhrazuje právo upřesňovat předpokládané množstevní požadavky (rozsah) podle svých potřeb. 2. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ (§ 5 odst. 1 písm. b/ zákona) Doba plnění: - Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky bezprostředně po podpisu smlouvy s vybraným uchazečem. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 6 měsíců. Místo plnění: - Sídlo zadavatele - Pobočky ČNZP - Místo uložení archivních dokumentů v době plnění zakázky 3. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů (§ 2b, § 2c zákona) 3.1. V nabídce musí uchazeč prokázat kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b zákona způsobem stanoveným v § 2c zákona. Uchazeč prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona čestným prohlášením osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, s datem ne starším, než je datum vyhlášení OVS. Zadavatel vyžaduje, aby čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona byla podepsána všemi osobami, na které se splnění těchto kvalifikačních předpokladů vztahuje (§ 2b odst. 2 a 3 zákona). 3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech těchto osob samostatně. Jako součást společné nabídky více osob bude doložen originál nebo úředně ověřená kopie listiny (smlouvy), ze které bude patrno právní postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli, a to v průběhu obchodní veřejné soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. Současně musí být stanovena jedna z osob, která bude odpovědna za celou veřejnou zakázku. 3.3. V případě, že uchazeč využije k plnění zakázky spolupráce jiných osob (tzv. "subdodavatelů") a jeho podnikatelské oprávnění se nevztahuje na celý rozsah zakázky, prokážou tyto jiné osoby své kvalifikační předpoklady způsobem dle § 2a odst. 5 zákona. 4. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK (§ 6 zákona) Nabídky budou hodnoceny dle vhodnosti nabídek podle následujících kritérií: - Úroveň splnění podmínek zadání a požadované funkčnosti 30 % - Reference o plnění obdobných dodávek pro veřejnou správu 26 % - Nabídková cena dle bodu 5.1 24 % - Garance řešení, servis a personální zabezpečení zakázky 20 % Rozsah bodovací stupnice vymezuje zadavatel od 1 do 100 bodů u každého hodnotícího kritéria. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. Každý člen komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí každou nabídku dle jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke každému kritériu příslušný počet bodů. Vyhodnocení bude provedeno v tabulce, kde pro každou nabídku a každé kritérium budou uvedena bodová hodnocení od všech hodnotitelů - členů komise. Tato hodnocení budou sečtena a vydělena počtem členů komise. Kritérium nabídková cena bude vyhodnoceno odlišným způsobem. Ceny v členění podle bodu 5.1 budou přepočteny na období provozu 4 let a předpokládaný rozsah zpracování ve výši 2.000.000 ks dokladů/rok. Takto získaná nabídková cena bude bodově ohodnocena podle vzorce: Nejnižší nabídková cena x 100 = (počet bodů) Nabídková cena Výsledek u každého kritéria bude vynásoben vahou příslušného kritéria. Přepočtené bodové hodnoty u každého kritéria budou sečteny do celkového hodnocení nabídky. Výsledné pořadí bude stanoveno podle hodnocení nabídky - více bodů znamená lepší umístění nabídky. 5. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY (§ 5 odst. 1 písm. e/ zákona) 5.1. Nabídková cena musí být jednotně zpracována podle jednotlivých položek do přehledné tabulky v tomto členění: 5.1.1. Cena za zpracování dokladu Poř. Položka Cena bez DPH Cena s DPH 1 Cena za kompletní zpracování dokladu A. Cena celkem 5.1.2. Cena za dílo Poř. Položka Cena bez DPH Cena s DPH 1 Cena HW + SSW 2 Cena ASW - analýza, implementace, instalace, školení 3 Zaváděcí provoz - podpora 4 Jiné celkem 4a Jiné celkem, z toho: (rozepište) B. Cena celkem 5.1.3. Cena za průběžně poskytované služby Poř. Položka Cena bez DPH Cena s DPH 1 Cena servisní podpory za jeden měsíc 2 Jiné celkem (dle předpokladu uchazeče) 2a Jiné celkem, z toho: (rozepište) C. Cena celkem Dokladem v uvedené tabulce se rozumí jeden zpracovaný list papíru bez ohledu na formát nebo jeho obsah (jednostranný nebo oboustranný). Jeden nebo více dokladů tvoří dokument. Ceny v nabídce musí být úplné, konečné a nejvýše přípustné. Zadavatel neuzná žádné další náklady související s předmětem plnění veřejné zakázky. Navrhované ceny za zpracování dokladu vychází z předpokládaného rozsahu 2.000.000 ks dokladů/rok. 5.2.Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny (§ 5 odst. 1 písm. l) zákona): 5.2.1. Nabídkovou cenu bez DPH lze překročit pouze v souladu s indexem inflace vyhlášeným ČSÚ za kalendářní rok, a to s účinností vždy od 1.3. následujícího kalendářního roku za podmínky, že index inflace 1%. 5.2.2. Nabídkovou cenu s DPH lze změnit při změnách dle bodu 5.2.1 a při změně sazby DPH. 5.2.3. S ohledem na skutečnost, že si zadavatel vyhradil právo upřesňovat předpokládané množstevní požadavky (rozsah) podle svých potřeb, lze cenu překročit úměrně k rozsahu zadavatelem požadovaného a uchazečem provedeného plnění mimo rámec předpokládaného rozsahu plnění s tím, že cenu za 1 ks zpracovaného dokladu a cenu za aplikační podporu, servis a administraci je možné překročit pouze formou specifikovanou v 5.2.1. 6. PLATEBNÍ PODMÍNKY (§ 5 odst. 1 písm. e/ zákona) Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění bude probíhat na podkladě řádně vyplněných daňových dokladů, které budou uchazečem vystaveny: - za dodávku HW a standardního software (SSW) po oživení a akceptaci zadavatelem; - za dodávku aplikačního software (ASW) po akceptaci aplikačního software zadavatelem; - za komplexní zpracovaní dokumentů a aplikační podporu, servis a administraci vždy jednou měsíčně k poslednímu dni v příslušném měsíci. Splatnost daňových dokladů bude stanovena na 21 dnů ode dne doručení zadavateli. 7. SOUTĚŽNÍ LHůTA A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI (§ 7 zákona) Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení této OVS a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 4. 6. 2004 v 10.00 hodin v sídle zadavatele, tj. Česká národní zdravotní pojišťovna, Ječná 39, 120 00 Praha 2. Uchazeči, kteří využijí svého práva účastnit se otevírání obálek s nabídkami a jejichž nabídky budou zadavateli doručeny v soutěžní lhůtě, se dostaví na podatelnu v sídle zadavatele. 8. ZADÁVACÍ LHůTA (§ 8 zákona) Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů. 9. ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY, MÍSTO A ČAS PRO JEJÍ PODÁNÍ (§ 9 zákona) Nabídka bude předložena v českém jazyce v jednom originále a pěti kopiích. Originál musí být označen nápisem "Originál". Nabídky je nutno podat způsobem podle § 9 odst. 1 zákona v uzavřené obálce označené "Soutěž - "Řešení systému na zpracování a zpřístupnění dokumentů" - neotevírat", opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Nabídky musí být do skončení soutěžní lhůty doručeny zadavateli. - první list nabídky bude nadepsán názvem veřejné zakázky, datován a podepsán fyzickou osobou - uchazečem, popř. statutárním zástupcem právnické osoby - uchazeče; - jednotlivé listy nabídky budou očíslovány, včetně dokladů k prokázání kvalifikačních předpokladů; - druhý list bude označen jako "OBSAH NABÍDKY" s uvedením jednotlivých částí nabídky; - jednotlivé listy nabídky musí být svázané, na spoji pečetěné, vylučující samostatnou manipulaci s jednotlivými listy; součástí nabídky bude samostatná kapitola obsahující přehled splnění podmínek obchodní veřejné soutěže, včetně zadávací dokumentace. Nabídky je možno podat: - osobním doručením v pracovní dny v době od 10.00 do 12.00 hodin v sídle zadavatele, tj. Česká národní zdravotní pojišťovna, Ječná 39, 120 00 Praha 2, na sekretariát ředitele a v den otevírání obálek v době od 9.00 do 9.30 hodin na podatelně zadavatele, - poštou jako doporučenou zásilku na adresu: ČNZP, Ječná 39, 120 00 Praha 2 10. INFORMACE O ZADAVATELI Základní údaje o zadavateli Název: Česká národní zdravotní pojišťovna Sídlo: Ječná 39, 120 00 Praha 2 IČ: 49709917 Statutární orgán zadavatele: MUDr. Jiří Bek Kontaktní osoba: Ing. Vladimír Šolc tel. spojení: 261387845 fax: 261387414 e-mail: solc@cnzp.cz Bankovní spojení: 122780447/0300 11. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY (§ 23 zákona): Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje složení jistoty ve výši 1.000.000,- Kč (slovy JEDENMILION korun českých). Jistota bude poskytnuta jednou z forem dle § 24 zákona. - Jistota skládaná na účet zadavatele formou peněžité částky bude složena na účet ČNZP: 122780447/0300, var. symbol: IČ uchazeče o veřejnou zakázku. Jistota musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek s nabídkami. - V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí minimální lhůta platnosti poskytnuté bankovní záruky respektovat podmínky ustanovení § 8 odst. 1 a 2, § 40 a § 41 zákona. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. 12. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE (§ 2h zákona) Zadávací dokumentaci je možno si vyzvednout po předchozí dohodě v průběhu soutěžní lhůty, nejdříve dne 14. 5. 2004 na základě písemné, závazné objednávky, doručené na adresu kontaktní osoby zadavatele. Na objednávce bude uvedeno obchodní jméno a sídlo zájemce, IČ, DIČ, osoba pověřená k převzetí zadávací dokumentace a telefonické, faxové a e-mailové spojení na tuto osobu. Při převzetí zadávací dokumentace je možno na místě převzetí současně prohlédnout vzorek zpracovávaných dokumentů. Zadávací dokumentace je nezbytná pro zpracování nabídky. V případě že uchazeč bude vyžadovat upřesnění nebo doplnění údajů vztahujících se k předmětu veřejné zakázky, je povinen si vyjasnit sporná místa ještě v průběhu soutěžní lhůty, a to formou písemného dotazu adresovaného zadavateli. Tento dotaz musí být zadavateli doručen (stačí fax nebo email potvrzený následně do dvou dnů písemně) nejpozději 10 kalendářních dnů před ukončením soutěžní lhůty. Zadavatel na tyto dotazy odpoví písemně všem zájemcům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci shodně. Na dotazy učiněné po stanovené lhůtě zadavatel neodpoví. Upozornění: Zadávací dokumentace je majetkem zadavatele a nesmí být předána třetím osobám. 13. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE (§ 5 odst. 2 zákona) Zadavatel v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 zákona vymezuje další podmínky OVS. 13.1. OVS je omezena na tuzemské osoby. 13.2. Zpracovávané dokumenty nesmí být, a to ani z části zejména kopírovány, opisovány nebo ukládány v elektronické či jiné formě na jiná média kromě vlastního procesu zpracování. Dokumenty nesmí být přemísťovány z místa jejich uložení - zpracování musí proběhnout v místě plnění OVS. 13.3. Součástí nabídky budou reference o plnění obdobné dodávky. 13.4. Je vyžadována certifikace uchazeče dle řady ISO 9001, vč. všech jeho subdodavatelů. 13.5. V nabídce uchazeč uvede jméno, e-mailovou adresu, telefonní a faxové číslo jím pověřené osoby pro styk se zadavatelem. 13.6. Součástí nabídky bude čestné prohlášení uchazeče o tom, že jím navržené řešení této veřejné zakázky nepožívá ochranu dle zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), nebo že nositelem těchto práv je on. 13.7. Zadavatel si vyhrazuje právo vybrat nabídku která mu nejlépe vyhovuje, neakceptovat nabídku v plném rozsahu, rozdělit zakázku na dílčí plnění. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení soutěže bez udání důvodů, právo odmítnout všechny předložené nabídky a vyloučit uchazeče, jejichž nabídky nesplnily zveřejněné podmínky OVS. Zadavatel si vyhrazuje právo samostatně si vyžádat na uchazeče reference u zákazníků uvedených v jeho seznamu referencí. 13.8. Zadavatel nehradí náklady na účast v OVS, předložené nabídky zadavatel nevrací. 13.9. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 13.10.Zadavatel si vyhrazuje právo přerušit, případně ukončit realizaci veřejné zakázky formou odstoupení od smlouvy nebo výpovědí s výpovědní lhůtou 6 měsíců, v souladu s podmínkami specifikovanými v zadávací dokumentaci. 13.11.Součástí nabídky musí být návrh smlouvy dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. MUDr. Jiří Bek ředitel ČNZP 191578-17/04