VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká národní zdravotní pojišťovna
D-0
Česká národní zdravotní pojišťovna
Sídlo: Ječná 39, 120 00 Praha 2
(dále jen "ČNZP")
vyhlašuje
v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů,
(dále jen "zákon")
obchodní veřejnou soutěž
na
"Řešení systému na zpracování a zpřístupnění dokumentů"
(dále jen "OVS")
Podmínky soutěže (dle § 5, odst. 1 zákona)
1. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (§ 5 odst. 1 písm. a/ zákona)
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
1.1. Řešení systému na zpracování a zpřístupnění vybraného okruhu
archivních dokumentů ČNZP formou převodu papírových dokumentů do
digitálního tvaru, včetně realizace zpracování, a to dle podmínek
stanovených v zadávací dokumentaci.
1.2. Řešení systému na zpracování a zpřístupnění vybraného okruhu
uložených a nově vytvářených dokumentů v centrále ČNZP formou
převodu papírových dokumentů do digitálního tvaru, a to dle podmínek
stanovených v zadávací dokumentaci.
1.3. Řešení systému na zpracování a zpřístupnění dokumentů na
pobočkách ČNZP formou převodu papírových dokumentů do digitálního
tvaru, a to dle podmínek stanovených v zadávací dokumentaci.
1.4. Návrh a řešení elektronického archivu pro centrální uložení
digitalizovaných dokumentů a jejich zpřístupnění na všech
pracovištích ČNZP.
1.5. Zajištění aplikační podpory, servisu, administrace, a to v
rozsahu specifikovaném v zadávací dokumentaci.
Předpokládaný rozsah plnění je uveden v bodě 5.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesňovat předpokládané množstevní
požadavky (rozsah) podle svých potřeb.
2. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ (§ 5 odst. 1 písm. b/ zákona)
Doba plnění:
- Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky bezprostředně po
podpisu smlouvy s vybraným uchazečem. Smlouva bude uzavřena na dobu
neurčitou s výpovědní lhůtou 6 měsíců.
Místo plnění:
- Sídlo zadavatele
- Pobočky ČNZP
- Místo uložení archivních dokumentů v době plnění zakázky
3. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů (§ 2b, § 2c zákona)
3.1. V nabídce musí uchazeč prokázat kvalifikační předpoklady v
rozsahu § 2b zákona způsobem stanoveným v § 2c zákona. Uchazeč
prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
zákona čestným prohlášením osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, s
datem ne starším, než je datum vyhlášení OVS. Zadavatel vyžaduje,
aby čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů uvedených
v § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona byla podepsána všemi osobami, na
které se splnění těchto kvalifikačních předpokladů vztahuje (§ 2b
odst. 2 a 3 zákona).
3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech
těchto osob samostatně. Jako součást společné nabídky více osob bude
doložen originál nebo úředně ověřená kopie listiny (smlouvy), ze
které bude patrno právní postavení jednotlivých osob vůči sobě
navzájem i vůči zadavateli, a to v průběhu obchodní veřejné soutěže
i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. Současně musí
být stanovena jedna z osob, která bude odpovědna za celou veřejnou
zakázku.
3.3. V případě, že uchazeč využije k plnění zakázky spolupráce jiných
osob (tzv. "subdodavatelů") a jeho podnikatelské oprávnění se
nevztahuje na celý rozsah zakázky, prokážou tyto jiné osoby své
kvalifikační předpoklady způsobem dle § 2a odst. 5 zákona.
4. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK (§ 6 zákona)
Nabídky budou hodnoceny dle vhodnosti nabídek podle následujících
kritérií:
- Úroveň splnění podmínek zadání a požadované funkčnosti 30 %
- Reference o plnění obdobných dodávek pro veřejnou správu 26 %
- Nabídková cena dle bodu 5.1 24 %
- Garance řešení, servis a personální zabezpečení zakázky 20 %
Rozsah bodovací stupnice vymezuje zadavatel od 1 do 100 bodů u každého
hodnotícího kritéria. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. Každý
člen komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí každou nabídku dle
jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke každému
kritériu příslušný počet bodů. Vyhodnocení bude provedeno v tabulce, kde
pro každou nabídku a každé kritérium budou uvedena bodová hodnocení od
všech hodnotitelů - členů komise. Tato hodnocení budou sečtena a vydělena
počtem členů komise.
Kritérium nabídková cena bude vyhodnoceno odlišným způsobem. Ceny v
členění podle bodu 5.1 budou přepočteny na období provozu 4 let a
předpokládaný rozsah zpracování ve výši 2.000.000 ks dokladů/rok. Takto
získaná nabídková cena bude bodově ohodnocena podle vzorce:
Nejnižší nabídková cena x 100 = (počet bodů)
Nabídková cena
Výsledek u každého kritéria bude vynásoben vahou příslušného kritéria.
Přepočtené bodové hodnoty u každého kritéria budou sečteny do celkového
hodnocení nabídky. Výsledné pořadí bude stanoveno podle hodnocení nabídky
- více bodů znamená lepší umístění nabídky.
5. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY (§ 5 odst. 1
písm. e/ zákona)
5.1. Nabídková cena musí být jednotně zpracována podle jednotlivých
položek do přehledné tabulky v tomto členění:
5.1.1. Cena za zpracování dokladu
Poř. Položka Cena bez DPH Cena s DPH
1 Cena za kompletní zpracování dokladu
A. Cena celkem
5.1.2. Cena za dílo
Poř. Položka Cena bez DPH Cena s DPH
1 Cena HW + SSW
2 Cena ASW - analýza, implementace,
instalace, školení
3 Zaváděcí provoz - podpora
4 Jiné celkem
4a Jiné celkem, z toho: (rozepište)
B. Cena celkem
5.1.3. Cena za průběžně poskytované služby
Poř. Položka Cena bez DPH Cena s DPH
1 Cena servisní podpory za jeden měsíc
2 Jiné celkem (dle předpokladu uchazeče)
2a Jiné celkem, z toho: (rozepište)
C. Cena celkem
Dokladem v uvedené tabulce se rozumí jeden zpracovaný list papíru bez
ohledu na formát nebo jeho obsah (jednostranný nebo oboustranný). Jeden
nebo více dokladů tvoří dokument.
Ceny v nabídce musí být úplné, konečné a nejvýše přípustné. Zadavatel
neuzná žádné další náklady související s předmětem plnění veřejné
zakázky.
Navrhované ceny za zpracování dokladu vychází z předpokládaného rozsahu
2.000.000 ks dokladů/rok.
5.2.Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové
ceny (§ 5 odst. 1 písm. l) zákona):
5.2.1. Nabídkovou cenu bez DPH lze překročit pouze v souladu s indexem
inflace vyhlášeným ČSÚ za kalendářní rok, a to s účinností vždy od 1.3.
následujícího kalendářního roku za podmínky, že index inflace 1%.
5.2.2. Nabídkovou cenu s DPH lze změnit při změnách dle bodu 5.2.1 a při
změně sazby DPH.
5.2.3. S ohledem na skutečnost, že si zadavatel vyhradil právo upřesňovat
předpokládané množstevní požadavky (rozsah) podle svých potřeb, lze cenu
překročit úměrně k rozsahu zadavatelem požadovaného a uchazečem
provedeného plnění mimo rámec předpokládaného rozsahu plnění s tím, že
cenu za 1 ks zpracovaného dokladu a cenu za aplikační podporu, servis a
administraci je možné překročit pouze formou specifikovanou v 5.2.1.
6. PLATEBNÍ PODMÍNKY (§ 5 odst. 1 písm. e/ zákona)
Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění bude probíhat na
podkladě řádně vyplněných daňových dokladů, které budou uchazečem
vystaveny:
- za dodávku HW a standardního software (SSW) po oživení a akceptaci
zadavatelem;
- za dodávku aplikačního software (ASW) po akceptaci aplikačního
software zadavatelem;
- za komplexní zpracovaní dokumentů a aplikační podporu, servis a
administraci vždy jednou měsíčně k poslednímu dni v příslušném
měsíci.
Splatnost daňových dokladů bude stanovena na 21 dnů ode dne doručení
zadavateli.
7. SOUTĚŽNÍ LHůTA A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI (§ 7 zákona)
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení této OVS a končí dnem a
hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 4. 6. 2004 v
10.00 hodin v sídle zadavatele, tj. Česká národní zdravotní pojišťovna,
Ječná 39, 120 00 Praha 2. Uchazeči, kteří využijí svého práva účastnit se
otevírání obálek s nabídkami a jejichž nabídky budou zadavateli doručeny
v soutěžní lhůtě, se dostaví na podatelnu v sídle zadavatele.
8. ZADÁVACÍ LHůTA (§ 8 zákona)
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů.
9. ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY, MÍSTO A ČAS PRO JEJÍ PODÁNÍ (§ 9 zákona)
Nabídka bude předložena v českém jazyce v jednom originále a pěti
kopiích. Originál musí být označen nápisem "Originál". Nabídky je nutno
podat způsobem podle § 9 odst. 1 zákona v uzavřené obálce označené
"Soutěž - "Řešení systému na zpracování a zpřístupnění dokumentů" -
neotevírat", opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče,
je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou
osobou. Nabídky musí být do skončení soutěžní lhůty doručeny zadavateli.
- první list nabídky bude nadepsán názvem veřejné zakázky, datován a
podepsán fyzickou osobou - uchazečem, popř. statutárním zástupcem
právnické osoby - uchazeče;
- jednotlivé listy nabídky budou očíslovány, včetně dokladů k
prokázání kvalifikačních předpokladů;
- druhý list bude označen jako "OBSAH NABÍDKY" s uvedením
jednotlivých částí nabídky;
- jednotlivé listy nabídky musí být svázané, na spoji pečetěné,
vylučující samostatnou manipulaci s jednotlivými listy;
součástí nabídky bude samostatná kapitola obsahující přehled splnění
podmínek obchodní veřejné soutěže, včetně zadávací dokumentace.
Nabídky je možno podat:
- osobním doručením v pracovní dny v době od 10.00 do 12.00 hodin v
sídle zadavatele, tj. Česká národní zdravotní pojišťovna, Ječná 39,
120 00 Praha 2, na sekretariát ředitele a v den otevírání obálek v
době od 9.00 do 9.30 hodin na podatelně zadavatele,
- poštou jako doporučenou zásilku na adresu: ČNZP, Ječná 39, 120 00
Praha 2
10. INFORMACE O ZADAVATELI
Základní údaje o zadavateli
Název: Česká národní zdravotní pojišťovna
Sídlo: Ječná 39, 120 00 Praha 2
IČ: 49709917
Statutární orgán zadavatele: MUDr. Jiří Bek
Kontaktní osoba: Ing. Vladimír Šolc
tel. spojení: 261387845
fax: 261387414
e-mail: solc@cnzp.cz
Bankovní spojení: 122780447/0300
11. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY (§ 23 zákona):
Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje složení jistoty ve výši
1.000.000,- Kč
(slovy JEDENMILION korun českých). Jistota bude poskytnuta jednou z forem
dle § 24 zákona.
- Jistota skládaná na účet zadavatele formou peněžité částky bude
složena na účet ČNZP: 122780447/0300, var. symbol: IČ uchazeče o
veřejnou zakázku. Jistota musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději den předcházející dni otevírání obálek s nabídkami.
- V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí minimální
lhůta platnosti poskytnuté bankovní záruky respektovat podmínky
ustanovení § 8 odst. 1 a 2, § 40 a § 41 zákona. Bankovní záruka musí
být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce
soutěžní lhůty.
12. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE (§ 2h zákona)
Zadávací dokumentaci je možno si vyzvednout po předchozí dohodě v průběhu
soutěžní lhůty, nejdříve dne 14. 5. 2004 na základě písemné, závazné
objednávky, doručené na adresu kontaktní osoby zadavatele. Na objednávce
bude uvedeno obchodní jméno a sídlo zájemce, IČ, DIČ, osoba pověřená k
převzetí zadávací dokumentace a telefonické, faxové a e-mailové spojení
na tuto osobu.
Při převzetí zadávací dokumentace je možno na místě převzetí současně
prohlédnout vzorek zpracovávaných dokumentů.
Zadávací dokumentace je nezbytná pro zpracování nabídky. V případě že
uchazeč bude vyžadovat upřesnění nebo doplnění údajů vztahujících se k
předmětu veřejné zakázky, je povinen si vyjasnit sporná místa ještě v
průběhu soutěžní lhůty, a to formou písemného dotazu adresovaného
zadavateli. Tento dotaz musí být zadavateli doručen (stačí fax nebo email
potvrzený následně do dvou dnů písemně) nejpozději 10 kalendářních dnů
před ukončením soutěžní lhůty. Zadavatel na tyto dotazy odpoví písemně
všem zájemcům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci shodně. Na dotazy
učiněné po stanovené lhůtě zadavatel neodpoví.
Upozornění: Zadávací dokumentace je majetkem zadavatele a nesmí být
předána třetím osobám.
13. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE (§ 5 odst. 2 zákona)
Zadavatel v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 zákona vymezuje další
podmínky OVS.
13.1. OVS je omezena na tuzemské osoby.
13.2. Zpracovávané dokumenty nesmí být, a to ani z části zejména
kopírovány, opisovány nebo ukládány v elektronické či jiné formě na
jiná média kromě vlastního procesu zpracování. Dokumenty nesmí být
přemísťovány z místa jejich uložení - zpracování musí proběhnout v
místě plnění OVS.
13.3. Součástí nabídky budou reference o plnění obdobné dodávky.
13.4. Je vyžadována certifikace uchazeče dle řady ISO 9001, vč. všech
jeho subdodavatelů.
13.5. V nabídce uchazeč uvede jméno, e-mailovou adresu, telefonní a
faxové číslo jím pověřené osoby pro styk se zadavatelem.
13.6. Součástí nabídky bude čestné prohlášení uchazeče o tom, že jím
navržené řešení této veřejné zakázky nepožívá ochranu dle zákona č.
121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem
autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), nebo že
nositelem těchto práv je on.
13.7. Zadavatel si vyhrazuje právo vybrat nabídku která mu nejlépe
vyhovuje, neakceptovat nabídku v plném rozsahu, rozdělit zakázku na
dílčí plnění. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení soutěže bez
udání důvodů, právo odmítnout všechny předložené nabídky a vyloučit
uchazeče, jejichž nabídky nesplnily zveřejněné podmínky OVS.
Zadavatel si vyhrazuje právo samostatně si vyžádat na uchazeče
reference u zákazníků uvedených v jeho seznamu referencí.
13.8. Zadavatel nehradí náklady na účast v OVS, předložené nabídky
zadavatel nevrací.
13.9. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
13.10.Zadavatel si vyhrazuje právo přerušit, případně ukončit
realizaci veřejné zakázky formou odstoupení od smlouvy nebo výpovědí
s výpovědní lhůtou 6 měsíců, v souladu s podmínkami specifikovanými
v zadávací dokumentaci.
13.11.Součástí nabídky musí být návrh smlouvy dle požadavků
uvedených v zadávací dokumentaci.
MUDr. Jiří Bek
ředitel ČNZP
191578-17/04