Portál veřejné správy

Zápis 191424-17/04

Obchodní jménoSpráva železniční dopravní cesty, státní organizace
RubrikaVeřejná soutěž
IČO70994234
SídloPrvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8 - Karlín
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191424-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Správa železniční dopravní cesty, státní organizace A-4 Správa železniční dopravní cesty, státní organizace jako zadavatel v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákon») vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž na zhotovení stavby «Rekonstrukce žst.Teplice v Čechách - výstavba podchodu pro cestující» 1. Identifikační údaje zadavatele: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Sídlo: Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8 - Karlín IČ: 70994234 DIČ: 008-70994234 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384 jednající Ing. Janem Komárkem, generálním ředitelem v sídle: Správy železniční dopravní cesty, státní organizace Stavební správa Praha Italská 45, 121 31 Praha 2 Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických: Ing. František Majer, tel. 475210820 p. Rudolf Baudis, tel. 475275278 Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže: pí Vladimíra Hlídková, tel. 222250729 Zadavatel na základě plné moci č. 001 ze dne 1. 3. 2004 zastupuje v obchodní veřejné soutěži i České dráhy, a.s., kdy rozdělení majetku bude určeno ve smlouvě o dílo na podkladu projektu stavby. 2. Předmět soutěže: Předmětem soutěže je dodávka stavby «Rekonstrukce žst.Teplice v Čechách - výstavba podchodu pro cestující» v rozsahu zadávací dokumentace, jejíž součástí je i projektové souhrnné řešení stavby zpracované firmou SUDOP Praha a. s., Olšanská 1a, Praha 3. Účelem stavby je rekonstrukce žst.Teplice v Čechách, která se nachází na dvojkolejné elektrifikované trati Ústí n.L.,západ - Most. V rámci stavby dojde k vybudování nového ostrovního nástupiště mezi kolejemi č.1 a 2 s mimoúrovňovým přístupem podchodu vyústěným do odjezdové haly ve výpravní budově. Stavební délka nástupiště je 250 m, výška nástupištní hrany je 550 mm nad spojnicí TK přilehlé kolejnice. Nástupiště bude zastřešeno na délku 80 m přístřeškem typ «vlašťovka». V ose nástupiště jsou situovány stožáry osvětlení, rozhlasu a TV. Na nástupišti a ve výpravní budově bude umístěn výtah pro zajištění bezbariérového přístupu osob se sníženou schopností pohybu. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Předpokládané zahájení prací: červen 2004 Předpokládaný termín ukončení stavby: srpen 2005 Místo plnění: žst.Teplice v Čechách Práce budou provedeny v souladu s ROV. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče: Uchazeč musí prokázat splnění kvalifikačních předpokladů podle ust. § 2b) zákona způsobem podle ust. § 2c) zákona. Doklady o splnění kvalifikačních předpokladů ve smyslu ust. § 2b), odst. 1, písm. a) zákona nutno předložit v originále nebo ověřené kopii. Doklady ve smyslu ust. § 2b), odst. 1, písm. b), c), d), e), f) a g) nutno doložit originálem čestného prohlášení. Uchazeč musí v nabídce prokázat stejným způsobem splnění kvalifikačních předpokladů i u dalších osob uvedených v nabídce podzhotovitelů a realizujících více než 10 % nabídkové ceny. Předkládá-li nabídku více uchazečů společně, požaduje zadavatel doložení kvalifikačních předpokladů od všech těchto uchazečů výše uvedeným způsobem. Součástí nabídky je v tomto případě i originál smlouvy o sdružení. Zahraniční osoby prokazují kvalifikační předpoklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla, popřípadě bydliště v souladu s ust. § 65 zákona. Současně předloží doklad, že kvalifikační předpoklady odpovídají právním předpisům této země v účasti v obchodní veřejné soutěži. Doklad musí být soudním tlumočníkem přeložen do českého jazyka a tento překlad musí být soudním tlumočníkem ověřen. 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje v souladu s ust. § 2f zákona prokázání následujících dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: a) uchazeč doloží (včetně svých podzhotovitelů) své technické a materiální vybavení pro práce na železnici: mechanizaci a zařízení pro zemní práce, speciální stroje pro práci na železničním svršku, oprávnění pro svařování a zřizování bezstykové koleje v souladu s předpisy ČD, vybavení pro provádění mostních konstrukcí včetně zajištění mostních provizorií, pomocných podpěrných konstrukcí a mechanizaci pro manipulaci s mostními konstrukcemi. b) Veškeré technické, materiální a technologické vybavení musí být postačující k provedení zakázky a způsobilé k provádění prací při dodržení kvality podle TKP Českých drah a doplňujících směrnic a předpisů ČD a vyhovující hygienickým předpisům a uchazeč doloží, že uvedené vybavení vlastní nebo jej má prokazatelně pro danou zakázku zajištěno. c) Prokáže (nejlépe výpočtem), že pro uvažovaný postup výstavby má uchazeč, eventuálně uvažovaní podzhotovitelé, v odborných profesích postačující počet zaměstnanců pro plnění zakázky. d) Přehled porovnatelných zakázek v oboru dopravního stavitelství provedených uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, objemu zakázky, místa a doby plnění. e) Doklad o udělení (kopie) certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 (systém managementu jakosti). f) Doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu ČD Ok 2/2 a doklad o oprávnění k činnosti na elektrickém zařízení a v jeho blízkosti. g) Uchazeč doloží u používaných vlastních i jinak pro zakázku prokazatelně zajištěných speciálních drážních vozidel platné průkazy způsobilosti. Pokud zhotovitel bude na zakázce provozovat drážní dopravu na trati ČD, musí mít zhotovitel nebo jeho dopravce smlouvu o provozování drážní dopravy ve smyslu zákona č. 266/1994 Sb., v platném znění. Součástí nabídky v tomto případě musí být i kopie této smlouvy a závazek uchazeče, že bude plně zodpovídat za její dodržování s tím, že odpovědnost z této smlouvy nemůže, a to ani smluvně, přenést na jinou osobu, h) uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou a technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002, i) doložení schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními kapacitami, kapacity společností ovládaných uchazečem se započítávají do vlastních kapacit a ovládanost musí být prokázána (český uchazeč podle § 66a obchodního zákoníku), j) uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po dobu tří měsíců, k)uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu auditem ověřené bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a to za období posledních třech let, ze kterých musí být zřejmá spolehlivá finanční situace uchazeče, j) doložení uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené uchazečem na majetku zadavatele v minimální výši 15 mil. Kč. 6. Další podmínky soutěže: Zadavatel uplatňuje další podmínky v souladu s § 5 odst. 2 zákona: a) soulad návrhu postupu výstavby s možnostmi zadavatele v poskytování výluk, b) respektovat roční objem prací podle určení zadavatele, c) prokázat předpoklad pro geodetickou činnost podle zákona č.200/1994 Sb. a podle vyhlášky č. 31/1995 Sb., v platném znění. d) Zadavatel podmiňuje uzavření Smlouvy o dílo s vítězným uchazečem právem kontroly Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání Fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud nebude podmínka uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata. 7. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno dle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii stanovenými v sestupném pořadí: 1. výše nabídkové ceny, 2. stupeň splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, 3. kvalita technického řešení včetně kvality návrhu postupu výstavby, 4. účelné snížení požadavků na omezení provozu (zmenšení počtu a rozsahu výluk ČD a MHD, uzavírek silnic, snížení omezení provozu na sousedních pojížděných kolejích, návrh na zkrácení doby plnění zakázky), 5. poskytnutí vyšších, ale současně reálných záruk na jakost (delší záruka, než byla zadavatelem požadována a na co je nabízena, nabídka záměny materiálů a hmot za materiály a hmoty s vyšší kvalitou bez zvýšení ceny apod.), 6. využití tuzemských materiálů a hmot, nabídnuté využití materiálů zadavatele (zejména užitý materiál). 8. Způsob zpracování nabídek: Nabídka musí být zpracována v jazyce českém. Členění musí být zpracováno v souladu s «formulářem nabídky», který je součástí zadávací dokumentace. Cenová nabídka bude kromě listinné formy zpracována a předána v digitální podobě. Nabídková cena musí být zpracována jako cena nepřekročitelná v českých korunách v členění: cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Návrh ceny musí být zpracován v souladu s cenovými předpisy, zejména § 2 zákona č. 526/1990 Sb., v platném znění. Nabídková cena (bez DPH) bude rozčleněna: - do jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů, s rozdělením budoucího vlastnictví nebo hospodaření mezi ČD, a.s., a SŽDC, s.o. - na jednotlivé skupiny prací, a to na žel. spodek, žel. svršek, trakční vedení, silnoproud, umělé stavby žel. spodku, komunikace, sděl. a zab. zařízení, budovy, objem recyklace vyzískaného materiálu a jeho podíl na užití zpět ve stavbě, uložení a likvidace odpadů a ostatní. Podrobnosti včetně platebních podmínek určuje zadávací dokumentace. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta se stanovuje do 10.00 hod. dne 17.6. 2004. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční 17.6. 2004 v 10.00 hod v zasedací místnosti Stavební správy Praha, Italská 45, Praha 2, 1. patro. 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta se stanovuje na 30 kalendářních dnů. 11. Způsob a místo podávání nabídek: Nabídka se podává osobně nebo doporučenou poštou tak, aby byla zadavateli k dispozici nejdéle do konce soutěžní lhůty, v písemné formě v uzavřených obálkách označených "Rekonstrukce žst.Teplice v Čechách - výstavba podchodu pro cestující" v jednom originále. Obálky budou na uzavření opatřeny razítkem uchazeče a budou doručeny na adresu: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Stavební správa Praha Italská 45, 121 31 Praha 2 - Vinohrady Osobně podávaná nabídka se přijímá na uvedené adrese v 1. poschodí, kancelář č. 115, v pracovních dnech od 8.00 h do 14.00 h ve lhůtě stanovené v odst. 9, v den otevírání obálek do 10.00 h. U nabídek podávaných poštou je rozhodující doručení nabídky na místo samé, pozdní doručení nabídky poštou je rizikem uchazeče (viz ust. § 9 odst. 2 zákona). Žádná osoba se nesmí zúčastnit jako uchazeč více než jednou. 12. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci si mohou zájemci o veřejnou zakázku vyzvednout za poplatek 490.000,- Kč (čtyřistadevadesát tisíc Kč) na adrese pověřené osoby - sl. Hlídková, (tel. č. 222 250 729, kancelář č. 220, v pracovních dnech od 9.00 h do 14.00 h po telefonické dohodě) Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, Stavební správa Praha, Italská 45, Praha 2. Poplatek ve výši 490 000,- Kč (čtyřistadvadesát tisíc Kč) (včetně 5% DPH) je nutno uhradit na účet Stavební správy Praha, číslo účtu 22307-011/0100 KB Praha, variabilní symbol: 3272514010. 13. Poskytnutí jistoty: V souladu s ust. § 23 zákona, požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 2 000 000,- Kč (dva milióny Kč). Jistota bude poskytnuta formou bankovní záruky. Ověřená kopie dokladu o poskytnutí jistoty potvrzená finančním ústavem uchazeče musí být předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. 14. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Každá změna v rozsahu, kvalitě či formě prací s dopadem na cenu veřejné zakázky podléhá změnovému řízení zadavatele (změnový list stavby). Změnu lze ve fakturaci uplatnit až po jejím schválení formou dodatku ke smlouvě o dílo. Ceny měrných jednotek uvedené v nabídce zhotovitele jsou po celou dobu výstavby maximální. Podrobnosti určuje zadávací dokumentace. 15. Další požadavky: Nedodržení podmínek obsažených v zadávací dokumentaci nebo předložení nabídky, která nebude plně odpovídat podmínkám soutěže, je rizikem uchazeče a bude důvodem k odmítnutí nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění zadávací dokumentace, a to do doby otevírání obálek, případné zrušení soutěže, a právo odmítnout všechny předložené nabídky, pokud mu žádná z nabídek nebude vyhovovat. Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži. Zadavatel bude ve smlouvě o dílo požadovat kauci na realizaci díla a odstranění drobných vad nebránících provozu ve výši 3 % nabídkové ceny uchazeče. Stavební dozor zadavatele bude provádět kromě Stavební správy Praha také SDC Ústí n.L. (zástupci odborných správ). Správa tratí provede na žádost zhotovitele před zahájením prací seznámení zaměstnanců zhotovitele s místními poměry z hlediska bezpečnostních předpisů a bude zajišťovat koordinaci ČD se zhotovitelem. Stavební dozor bude stanoven ve smlouvě o dílo. V Praze dne 19. 4. 2004 Ing. Jan Komárek v. r. generální ředitel Správy železniční dopravní cesty, státní organizace 191424-17/04