Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Rubrika
Veřejná soutěž
IČO
70994234
Sídlo
Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8 - Karlín
Publikováno
28. 04. 2004
Značka OV
191424-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
A-4
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
jako zadavatel v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění
(dále jen «zákon»)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovení stavby
«Rekonstrukce žst.Teplice v Čechách - výstavba podchodu pro cestující»
1. Identifikační údaje zadavatele:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Sídlo: Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8 - Karlín
IČ: 70994234
DIČ: 008-70994234
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384
jednající Ing. Janem Komárkem, generálním ředitelem
v sídle:
Správy železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa Praha
Italská 45, 121 31 Praha 2
Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických:
Ing. František Majer, tel. 475210820
p. Rudolf Baudis, tel. 475275278
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
pí Vladimíra Hlídková, tel. 222250729
Zadavatel na základě plné moci č. 001 ze dne 1. 3. 2004 zastupuje v
obchodní veřejné soutěži i České dráhy, a.s., kdy rozdělení majetku bude
určeno ve smlouvě o dílo na podkladu projektu stavby.
2. Předmět soutěže:
Předmětem soutěže je dodávka stavby «Rekonstrukce žst.Teplice v Čechách -
výstavba podchodu pro cestující» v rozsahu zadávací dokumentace, jejíž
součástí je i projektové souhrnné řešení stavby zpracované firmou SUDOP
Praha a. s., Olšanská 1a, Praha 3.
Účelem stavby je rekonstrukce žst.Teplice v Čechách, která se nachází na
dvojkolejné elektrifikované trati Ústí n.L.,západ - Most. V rámci stavby
dojde k vybudování nového ostrovního nástupiště mezi kolejemi č.1 a 2 s
mimoúrovňovým přístupem podchodu vyústěným do odjezdové haly ve výpravní
budově. Stavební délka nástupiště je 250 m, výška nástupištní hrany je
550 mm nad spojnicí TK přilehlé kolejnice. Nástupiště bude zastřešeno na
délku 80 m přístřeškem typ «vlašťovka». V ose nástupiště jsou situovány
stožáry osvětlení, rozhlasu a TV. Na nástupišti a ve výpravní budově bude
umístěn výtah pro zajištění bezbariérového přístupu osob se sníženou
schopností pohybu.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládané zahájení prací: červen 2004
Předpokládaný termín ukončení stavby: srpen 2005
Místo plnění: žst.Teplice v Čechách
Práce budou provedeny v souladu s ROV.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče:
Uchazeč musí prokázat splnění kvalifikačních předpokladů podle ust. § 2b)
zákona způsobem podle ust. § 2c) zákona.
Doklady o splnění kvalifikačních předpokladů ve smyslu ust. § 2b), odst.
1, písm. a) zákona nutno předložit v originále nebo ověřené kopii.
Doklady ve smyslu ust. § 2b), odst. 1, písm. b), c), d), e), f) a g)
nutno doložit originálem čestného prohlášení.
Uchazeč musí v nabídce prokázat stejným způsobem splnění kvalifikačních
předpokladů i u dalších osob uvedených v nabídce podzhotovitelů a
realizujících více než 10 % nabídkové ceny.
Předkládá-li nabídku více uchazečů společně, požaduje zadavatel doložení
kvalifikačních předpokladů od všech těchto uchazečů výše uvedeným
způsobem. Součástí nabídky je v tomto případě i originál smlouvy o
sdružení.
Zahraniční osoby prokazují kvalifikační předpoklady podle právního řádu
platného v zemi jejich sídla, popřípadě bydliště v souladu s ust. § 65
zákona. Současně předloží doklad, že kvalifikační předpoklady odpovídají
právním předpisům této země v účasti v obchodní veřejné soutěži. Doklad
musí být soudním tlumočníkem přeložen do českého jazyka a tento překlad
musí být soudním tlumočníkem ověřen.
5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Zadavatel požaduje v souladu s ust. § 2f zákona prokázání následujících
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky:
a) uchazeč doloží (včetně svých podzhotovitelů) své technické a
materiální vybavení pro práce na železnici: mechanizaci a zařízení
pro zemní práce, speciální stroje pro práci na železničním svršku,
oprávnění pro svařování a zřizování bezstykové koleje v souladu s
předpisy ČD, vybavení pro provádění mostních konstrukcí včetně
zajištění mostních provizorií, pomocných podpěrných konstrukcí a
mechanizaci pro manipulaci s mostními konstrukcemi.
b) Veškeré technické, materiální a technologické vybavení musí být
postačující k provedení zakázky a způsobilé k provádění prací při
dodržení kvality podle TKP Českých drah a doplňujících směrnic a
předpisů ČD a vyhovující hygienickým předpisům a uchazeč doloží, že
uvedené vybavení vlastní nebo jej má prokazatelně pro danou zakázku
zajištěno.
c) Prokáže (nejlépe výpočtem), že pro uvažovaný postup výstavby má
uchazeč, eventuálně uvažovaní podzhotovitelé, v odborných profesích
postačující počet zaměstnanců pro plnění zakázky.
d) Přehled porovnatelných zakázek v oboru dopravního stavitelství
provedených uchazečem v posledních pěti letech s uvedením
objednavatele, objemu zakázky, místa a doby plnění.
e) Doklad o udělení (kopie) certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001
(systém managementu jakosti).
f) Doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle
předpisu ČD Ok 2/2 a doklad o oprávnění k činnosti na elektrickém
zařízení a v jeho blízkosti.
g) Uchazeč doloží u používaných vlastních i jinak pro zakázku
prokazatelně zajištěných speciálních drážních vozidel platné průkazy
způsobilosti. Pokud zhotovitel bude na zakázce provozovat drážní
dopravu na trati ČD, musí mít zhotovitel nebo jeho dopravce smlouvu
o provozování drážní dopravy ve smyslu zákona č. 266/1994 Sb., v
platném znění. Součástí nabídky v tomto případě musí být i kopie
této smlouvy a závazek uchazeče, že bude plně zodpovídat za její
dodržování s tím, že odpovědnost z této smlouvy nemůže, a to ani
smluvně, přenést na jinou osobu,
h) uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou
a technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001
nebo ČSN EN ISO 9002,
i) doložení schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními
kapacitami, kapacity společností ovládaných uchazečem se
započítávají do vlastních kapacit a ovládanost musí být prokázána
(český uchazeč podle § 66a obchodního zákoníku),
j) uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním
zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po
dobu tří měsíců,
k)uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu auditem ověřené
bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a to za období
posledních třech let, ze kterých musí být zřejmá spolehlivá finanční
situace uchazeče,
j) doložení uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené uchazečem na
majetku zadavatele v minimální výši 15 mil. Kč.
6. Další podmínky soutěže:
Zadavatel uplatňuje další podmínky v souladu s § 5 odst. 2 zákona:
a) soulad návrhu postupu výstavby s možnostmi zadavatele v
poskytování výluk,
b) respektovat roční objem prací podle určení zadavatele,
c) prokázat předpoklad pro geodetickou činnost podle zákona
č.200/1994 Sb. a podle vyhlášky č. 31/1995 Sb., v platném znění.
d) Zadavatel podmiňuje uzavření Smlouvy o dílo s vítězným uchazečem
právem kontroly Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní
využívání Fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud nebude
podmínka uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata.
7. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno dle ekonomické vhodnosti nabídek v
souladu s následujícími kritérii stanovenými v sestupném pořadí:
1. výše nabídkové ceny,
2. stupeň splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky,
3. kvalita technického řešení včetně kvality návrhu postupu výstavby,
4. účelné snížení požadavků na omezení provozu (zmenšení počtu a
rozsahu výluk ČD a MHD, uzavírek silnic, snížení omezení provozu na
sousedních pojížděných kolejích, návrh na zkrácení doby plnění
zakázky),
5. poskytnutí vyšších, ale současně reálných záruk na jakost (delší
záruka, než byla zadavatelem požadována a na co je nabízena, nabídka
záměny materiálů a hmot za materiály a hmoty s vyšší kvalitou bez
zvýšení ceny apod.),
6. využití tuzemských materiálů a hmot, nabídnuté využití materiálů
zadavatele (zejména užitý materiál).
8. Způsob zpracování nabídek:
Nabídka musí být zpracována v jazyce českém. Členění musí být zpracováno
v souladu s «formulářem nabídky», který je součástí zadávací dokumentace.
Cenová nabídka bude kromě listinné formy zpracována a předána v digitální
podobě.
Nabídková cena musí být zpracována jako cena nepřekročitelná v českých
korunách v členění: cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH.
Návrh ceny musí být zpracován v souladu s cenovými předpisy, zejména § 2
zákona č. 526/1990 Sb., v platném znění.
Nabídková cena (bez DPH) bude rozčleněna:
- do jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů, s
rozdělením budoucího vlastnictví nebo hospodaření mezi ČD, a.s., a
SŽDC, s.o.
- na jednotlivé skupiny prací, a to na žel. spodek, žel. svršek,
trakční vedení, silnoproud, umělé stavby žel. spodku, komunikace,
sděl. a zab. zařízení, budovy, objem recyklace vyzískaného materiálu
a jeho podíl na užití zpět ve stavbě, uložení a likvidace odpadů a
ostatní.
Podrobnosti včetně platebních podmínek určuje zadávací dokumentace.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta se stanovuje do 10.00 hod. dne 17.6. 2004.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční 17.6. 2004 v 10.00 hod v
zasedací místnosti Stavební správy Praha, Italská 45, Praha 2, 1. patro.
10. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta se stanovuje na 30 kalendářních dnů.
11. Způsob a místo podávání nabídek:
Nabídka se podává osobně nebo doporučenou poštou tak, aby byla zadavateli
k dispozici nejdéle do konce soutěžní lhůty, v písemné formě v uzavřených
obálkách označených "Rekonstrukce žst.Teplice v Čechách - výstavba
podchodu pro cestující" v jednom originále.
Obálky budou na uzavření opatřeny razítkem uchazeče a budou doručeny na
adresu:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa Praha
Italská 45, 121 31 Praha 2 - Vinohrady
Osobně podávaná nabídka se přijímá na uvedené adrese v 1. poschodí,
kancelář č. 115, v pracovních dnech od 8.00 h do 14.00 h ve lhůtě
stanovené v odst. 9, v den otevírání obálek do 10.00 h.
U nabídek podávaných poštou je rozhodující doručení nabídky na místo
samé, pozdní doručení nabídky poštou je rizikem uchazeče (viz ust. § 9
odst. 2 zákona).
Žádná osoba se nesmí zúčastnit jako uchazeč více než jednou.
12. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci o veřejnou zakázku vyzvednout za
poplatek 490.000,- Kč (čtyřistadevadesát tisíc Kč) na adrese pověřené
osoby - sl. Hlídková, (tel. č. 222 250 729, kancelář č. 220, v pracovních
dnech od 9.00 h do 14.00 h po telefonické dohodě) Správa železniční
dopravní cesty, státní organizace, Stavební správa Praha, Italská 45,
Praha 2. Poplatek ve výši 490 000,- Kč (čtyřistadvadesát tisíc Kč)
(včetně 5% DPH) je nutno uhradit na účet Stavební správy Praha, číslo
účtu 22307-011/0100 KB Praha, variabilní symbol: 3272514010.
13. Poskytnutí jistoty:
V souladu s ust. § 23 zákona, požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve
výši 2 000 000,- Kč (dva milióny Kč). Jistota bude poskytnuta formou
bankovní záruky.
Ověřená kopie dokladu o poskytnutí jistoty potvrzená finančním ústavem
uchazeče musí být předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní
lhůty.
14. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Každá změna v rozsahu, kvalitě či formě prací s dopadem na cenu veřejné
zakázky podléhá změnovému řízení zadavatele (změnový list stavby). Změnu
lze ve fakturaci uplatnit až po jejím schválení formou dodatku ke smlouvě
o dílo.
Ceny měrných jednotek uvedené v nabídce zhotovitele jsou po celou dobu
výstavby maximální. Podrobnosti určuje zadávací dokumentace.
15. Další požadavky:
Nedodržení podmínek obsažených v zadávací dokumentaci nebo předložení
nabídky, která nebude plně odpovídat podmínkám soutěže, je rizikem
uchazeče a bude důvodem k odmítnutí nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění zadávací
dokumentace, a to do doby otevírání obálek, případné zrušení soutěže, a
právo odmítnout všechny předložené nabídky, pokud mu žádná z nabídek
nebude vyhovovat.
Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní
veřejné soutěži.
Zadavatel bude ve smlouvě o dílo požadovat kauci na realizaci díla a
odstranění drobných vad nebránících provozu ve výši 3 % nabídkové ceny
uchazeče.
Stavební dozor zadavatele bude provádět kromě Stavební správy Praha také
SDC Ústí n.L. (zástupci odborných správ). Správa tratí provede na žádost
zhotovitele před zahájením prací seznámení zaměstnanců zhotovitele s
místními poměry z hlediska bezpečnostních předpisů a bude zajišťovat
koordinaci ČD se zhotovitelem. Stavební dozor bude stanoven ve smlouvě o
dílo.
V Praze dne 19. 4. 2004
Ing. Jan Komárek v. r.
generální ředitel
Správy železniční dopravní cesty, státní organizace
191424-17/04