VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele veřejné zakázky
Protipovodňová opatření stanic metra
trasa C - stanice Vltavská
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je realizace stavby dle zadávací dokumentace pro
výběr zhotovitele. Jedná se o přikotvení základové desky proti
hydrostatickému vztlaku a základy a injektáž pod hradítka. Předmětem
plnění je i realizační dokumentace. Dodávka a montáž hradítek není
předmětem nabídky.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba zahájení je 07/2004. Doba plnění je předmětem
nabídky (nejpozději do 12/2004). Místo plnění je Praha 7, stanice
metra Vltavská.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto
jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s
výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
4.1. strojní a materiálové vybavení k plnění této zakázky postačující
k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky. Uchazeč tento předpoklad
prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací
dokumentace.
4.2. kvalifikace pracovníků. Uchazeč prokáže, že vedení a realizace
této veřejné zakázky bude prováděna kvalifikovanými pracovníky,
kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a
mají dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Uchazeč
tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.3. základní kapitál musí být vyšší než 100 mil. Kč. Uchazeč
prokáže, že tento základní kapitál je plně splacen. Uchazeč tento
předpoklad prokáže výpisem z obchodního rejstříku
4.4. významné zakázky, které uchazeč uskutečnil a byly ukončeny v
posledních pěti letech:
alespoň jednu obdobnou stavbu v objemu větším než 50 milionů Kč a
alespoň 1 významnou stavbu, jejíž cena překročila částku 100 mil.
Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušných formulářích,
které jsou součástí zadávací dokumentace
4.5. uchazeč musí mít zaveden a udržován systém řízení jakosti podle
normy ČSN EN ISO 9001/2001 na provádění prací, které jsou předmětem
zakázky. Tento další předpoklad prokáže uchazeč platnými
certifikáty.
4.6. splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných
architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve
výstavbě v platném znění u vedoucích pracovníků stavby. Tento další
předpoklad prokáže uchazeč tak, že předloží kopie osvědčení o
autorizaci u vedoucích pracovníků stavby.
4.7. obchodní obrat uchazeče ze stavební činnosti v letech 2000 -
2003 musí být větší než 500 mil. Kč ročně. Uchazeč tento předpoklad
prokáže čestným prohlášením, kde uvede skutečné hodnoty v
jednotlivých letech.
4.8. bankovní informace. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje
tak, že předloží příslušnou listinu vystavenou bankou.
4.9. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče musí být uzavřeno na pojistnou částku minimálně ve
výši 50 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné
smlouvy a pojistných podmínek.
4.10. schopnost provést minimálně 60 % prací vlastními kapacitami.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace.
4.11. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.9.
Předkládá-li nabídku více osob společně, doloží požadované další
předpoklady každá osoba jednotlivě. Splnění předpokladů bodů 4.3,
4. 4, 4.7 a 4.10 musí prokázat vedoucí účastník sdružení.
Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění všech dalších
předpokladů k plnění této veřejné zakázky, bude z dalšího průběhu
této obchodní soutěže vyloučen.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8. 00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení faxem (na fax číslo: 236 083 252) nejméně 24
hodin předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle
společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Hana Pitrová,
III. patro, dveře č. 311, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č.
301. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci
ve výši 4 000,- Kč včetně DPH. Platba musí být provedena předem na
účet zadavatele, č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s.,
Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a
dále prohlášení statutárního orgánu, nebo zmocněné osoby zájemce o
veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních
údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a
banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek
mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke
zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné
k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč.
telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže
zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny v Kč bez DPH
6.2. doba plnění v týdnech
6.3. délka záruční doby na zakázku v měsících.
Pořadí se stanoví součtem vážených bodů jednotlivých kritérií,
přičemž nejvhodnější nabídka je ta, která získá nejvíce bodů.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky. Podrobnosti jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH za celkový předmět plnění
zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje
budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «PPO Vltavská»
- «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3) zákona. Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit
za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude
prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě
faktury, splatnost daňových dokladů minimálně 21 dnů od doručení,
zálohy nebudou poskytovány. Každá faktura musí být doložena
zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými
odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat
maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývající část bude fakturována
po odstranění poslední vady případně nedodělku v zápise z
přejímacího nebo kolaudačního řízení. Poskytnutí zálohy si vyhrazuje
zadavatel.
11. Soutěžní lhůta: Začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - PPO Vltavská», s výzvou
«Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni
360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo
dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00
do 14.00 hodin nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek.
Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Později doručená nabídka
poštou nebude do soutěže přijata.
13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
14. 6. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886,
pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona
Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2,
IČ: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí
1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace v průběhu soutěžní lhůty zadavatel
neposkytuje.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm.
c) zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit,
prodloužit soutěžní lhůtu
20.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
20.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky,
dílčí plnění zadavatel nepřipouští
20.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit
20.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s
žádným uchazečem
20.6. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků.
191173-17/04