Portál veřejné správy

Zápis 191373-17/04

Obchodní jménoMěsto Česká Lípa
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191373-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Česká Lípa A-4 Město Česká Lípa nám. T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa, IČ: 260428 zastoupené starostou města Petrem Skokanem vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž (dále jen «soutěž») na plnění veřejné zakázky: Výstavba Divadla «Centrum umění a kultury» v České Lípě (dále jen «divadlo») 1) Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem soutěže je realizace novostavby Divadla «Centrum umění a kultury» (dále jen «divadla») v historickém centru města Česká Lípa. Jedná se o objekt obsahující několik společenských prostorů, využívaných různými zájmovými skupinami návštěvníků. Objekt divadla je novostavba o jednom podzemním a čtyřech nadzemních podlažích. Obsahuje divadelní sál s celkovou kapacitou cca 330 míst, multifunkční sál s kapacitou 130-150 míst, restauraci a kavárnu v nadzemních podlažích, vinárnu v suterénu a «Prostor» pro společenská setkání s možností cca 30 míst k sezení. Objekt divadla je situován na pozemky mezi ulicemi Sokolskou, Tržní a Prokopa Holého v centru České Lípy. V místě stavby jsou k dispozici všechny inženýrské sítě v dostatečné kapacitě. Podrobný popis předmětu plnění obchodní veřejné soutěže (dále jen «OVS») vč. projektové dokumentace pro stavební řízení a výkazů výměr s podrobných popisem požadovaných standardů, dodávek a prací obsahuje zadávací dokumentace. Součástí předmětu plnění je zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby, spolupráce při kolaudaci a dokumentace skutečného provedení díla. 2) Doba a místo plnění veřejné zakázky: - Termín předpokládaného zahájení plnění ........ říjen 2004 - Předpokládané dokončení a předání stavby ke kolaudaci ........ září 2006 Uchazeč předloží návrh časového harmonogramu plnění veřejné zakázky minimálně v členění činností uvedeném v zadávací dokumentaci. Místem plnění veřejné zakázky je katastrální území Města Česká Lípa (přesná lokalizace určená zadávací dokumentací). 3) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v plném rozsahu dle ust. § 2b, způsobem stanoveným v ust. § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2 b písmeno g) prokáže uchazeč čestným prohlášením ve smyslu § 63 zákona. Čestné prohlášení k ustanovení § 2b, odst. 1, písm. d) musí být podepsáno všemi členy statutárního orgánu a u organizačních složek podniku zapsaných v obchodním rejstříku se splnění uvedené podmínky vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku. Podmínky uvedené v odst. 1 písm. d) a e) se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče, stanoveného podle zvláštního právního předpisu. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, bude v nabídce doložen smluvní vztah těchto subjektů, ve kterém bude výslovně uveden název sdružení a subjekt, který sdružení navenek zastupuje, a každý jednotlivý člen tohoto uskupení prokáže kvalifikační předpoklady v celém rozsahu požadavku § 2b a 2c zákona s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Dále bude smlouva o sdružení jednoznačně vymezovat podíl jednotlivých účastníků sdružení na plnění veřejné zakázky. Podrobnější vymezení kvalifikace uchazeče je uvedeno v zadávací dokumentaci (zejména rozsah dokladů). Předkládá-li uchazeč nabídku na realizaci veřejné zakázky pomocí jiných osob (subdodavatelů), prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu uchazeč a tyto jiné osoby prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona v rozsahu svého podílu na zakázce v případě, že uchazeč nepředloží oprávnění k podnikání na celý rozsah veřejné zakázky. Upozornění: Doklad o oprávnění k podnikání vč. výpisu z obchodního rejstříku musí být předloženy v originále nebo úředně ověřené kopii, čestné prohlášení k ust. § 2b, odst. 1, musí být předloženo s přesnou citací k jednotlivým písm. b) až g). 4) Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje od uchazečů prokázání níže uvedených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů dle 4a), 4 g), 4h), 4i), 4j) pro plnění veřejné zakázky od všech osob, přičemž dle 4a) prokazují kvalifikaci další osoby pro živnosti, které jsou předmětem jejich podílu na plnění této veřejné zakázky. Minimálně jedna osoba však musí splňovat kvalifikaci dle 4a). Způsob prokázání splnění je u každého dalšího předpokladu uveden jednotlivě. Veškeré požadované doklady musejí být předloženy v originálu nebo v úředně ověřené kopii (formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním orgánem uchazeče nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu uchazeče - doklad o pověření bude doložen v nabídce): a) údaje o odpovědných zástupcích prokazuje se předložením výpisu z neveřejné části živnostenského rejstříku) pro živnost «provádění staveb, jejich změn a odstraňování...» a na všechny další činnosti související s plněním této zakázky, na něž je podle zvláštního předpisu odpovědný zástupce ustanoven. b) údaje o systému řízení jakosti v organizaci uchazeče - prokazuje se předložením certifikátu systému řízení jakosti v souladu s požadavky norem ISO pro činnosti spojené s realizací staveb,příp. s přípravou a řízením investičních projektů. c) údaje o uchazečem realizovaných obdobných zakázkách - rozumí se divadla realizované uchazečem v období 2001-2004 s udáním rozsahu a charakteru stavby, objemu investičních nákladů, termínu realizace a kontaktní osoby investora (objednavatele). Údaje budou doložené referencemi vystavenými a podepsanými investory nebo objednavateli těchto zakázek. Zadavatel požaduje prokázání nejméně jedné obdobné zakázky s celkovým objemem finančních nákladů větším než 140 mil. Kč bez DPH. Plnění tohoto předpokladu se prokazuje předložením alespoň jedné referenční listiny Plnění této podmínky doloží uchazeč čestným prohlášením podepsaným statutárním zástupcem. Seznam významných zakázek bude pořadově číslován od 1 do x a bude obsahovat zejména tyto položky: - název, umístění a období trvání stavby - kontaktní osoba, adresa, telefon (příp. fax nebo e-mail) odběratele či investora, s potvrzeným referenčním přípisem - charakter a rozsah provedených prací - celkové investiční náklady akce - stručné hodnocení dosažených výsledků (údaje, které nebude možno ověřit, budou považovány za nedoložené). d) Údaje o pojištění plnění předmětu veřejné zakázky. Uchazeč doloží originál příslibu pojišťovny o tom, že v případě, že uchazeč uzavře se zadavatelem smlouvu o dílo na tuto veřejnou zakázku, uzavře pojišťovna s uchazečem příslušnou pojistnou smlouvu na zadavatelem požadovanou částku. Minimální výši pojistné částky zadavatel stanovuje na 400 mil.Kč. e) Rozsah a výše pojištění uchazeče za škodu způsobenou výkonem povolání, nebo škodu obdobného charakteru prokazuje předložením originálů nebo ověřených kopií platných pojistných smluv . Zadavatel požaduje minimální výši celkové pojistné částky na 150 mil. Kč. f) Nabídku uchazeče na způsob placení (platební podmínky, financování) stavby dle čl. 7, případně jiný způsob, který bude pro zadavatele výhodnější než uvedený v čl. 7, tj. zejména prodloužené lhůty splatnosti, poskytnutí dodavatelského úvěru s uvedením podmínek a způsobu splácení vč. návrhu platebního kalendáře, výše a způsobu stanovení úrokové sazby, požadovaných záruk atd. g) Údaje o průměrném přepočteném stavu zaměstnanců v ČR včetně údajů o odborné kvalifikaci a zkušenostech vedoucích zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro realizaci zakázky ke dni podání nabídky uchazeče. h) Údaje o materiálně technickém vybavení uchazeče k plnění zakázky. i) Údaje o hospodářském stavu uchazeče, dokládající, že jeho hospodářský výsledek byl v období let 2001-2003 kladný. Uchazeč doloží originály nebo ověřené kopie auditované účetní uzávěrky za léta 2001, 2002, 2003. j) Údaje o výši vlastních výkonů ve stavební činnosti v období let 2001-2003. Zadavatel požaduje doložit výši vlastních výkonů ve stavební činnosti minimálně ve výši 1 500 mil. Kč bez DPH v každém účetním období uvedeném výše. k) závazek zajištění plnění veřejné zakázky - prokazuje se předložením výhradně originálu závazného příslibu banky o vystavení bankovních záruk za plnění závazků uchazeče vyplývajících ze smlouvy o dílo na plnění veřejné zakázky. Minimální výši pojistné částky zadavatel stanovuje na 40 mil. Kč. Neprokázání kteréhokoliv z výše uvedených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky předepsaným způsobem bude důvodem k vyloučení uchazeče z další účasti v této veřejné obchodní soutěži. 5) Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny způsobem dle § 6 odst. 2 podle jejich ekonomické vhodnosti s použitím bodovací stupnice a s postupným rozvrhem vah jednotlivých kritérií, která jsou uvedena v sestupném pořadí dle významu, který jim zadavatel přisuzuje: 1. Celková výše nabídkové ceny vč. DPH 2. Reference a odborné zkušenosti uchazeče nebo jeho odpovědných a vedoucích zaměstnanců s realizací obdobných zakázek 3. Navržený způsob financování, event. podmínky poskytnutí dodavatelského úvěru na realizaci stavby (dle čl. 4, písm. f, a čl. 7) 4. Záruční podmínky Pro hodnocení jednotlivých kritérií bude stanovena bodovací stupnice, přičemž nabídce, která bude nejlépe splňovat požadavky zadavatele v daném kritériu, bude přidělen nejvyšší počet bodů. Získané body v příslušném kritériu budou vynásobeny stupněm významu. Pořadí jednotlivých nabídek uchazečů bude stanoveno součtem vážených individuálních bodových hodnocení jednotlivých kritérií. Součet takto upraveného počtu bodů za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Bližší specifikace hodnocení plnění jednotlivých kritérií a stupeň jejich významu je uveden v zadávací dokumentaci. 6) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Uchazeči stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v celém rozsahu v souladu se zadávací dokumentací a s podmínkami soutěže vyhlášenými v Obchodním věstníku, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem ve vyhlášených podmínkách soutěže. Nabídková cena bude uvedena ve skladbě: nabídková cena celkem včetně DPH, celkem DPH s uvedením sazby DPH a cena bez DPH. Uchazeč odpovídá za úplnost ocenění celé stavby v rozsahu zadávací dokumentace. Součástí nabídky bude oceněný položkový výkaz výměr. Součástí nabídkového položkového rozpočtu bude rekapitulace nabídkové ceny. Nabídková cena bude obsahovat veškeré činnosti, práce a dodávky vymezené v podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci ve struktuře bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH. Podrobný popis způsobu zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací dokumentaci. a) Uchazeč je povinen nabídkovou cenu za vymezený předmět plnění oddělit do samostatné obálky s označením «Nabídková cena». Tato obálka musí být uzavřena a na uzavření opatřena razítkem uchazeče a vložena do obálky s nabídkou. Do obálky s nabídkovou cenou je uchazeč povinen vložit oceněný výkaz výměr v tištěné podobě, odpovídající «položkovému výkazu výměr» (slepý rozpočet), který na disketě poskytuje zadavatel jako součást zadávací dokumentace a veškeré dokumenty s cenou, na nichž je uvedena jím předpokládaná nabídková cena. Uchazeč nesmí uvést nabídkovou cenu ani v návrhu smlouvy o dílo. Nabídková cena bude podepsána statutárním orgánem uchazeče, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. Nabídková cena v Kč bude stanovena jako nejvýše přípustná v členění: cena bez DPH, sazba DPH v % a její výše v Kč a celková nabídková cena vč. DPH. Uchazeč stanoví jednotkové ceny prací a výslednou cenu za příslušnou položku ve výkazu výměr, dále ceny dodávek a veškerých dalších položek, které jsou součástí předmětu plnění veřejné zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady na splnění předmětu díla. b) Uchazeč je povinen překontrolovat předaný výkaz výměr, případné odchylky uvést na samostatný list s označením «opravné položky ve výkazu výměr». Nabídková cena bude krýt veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním dokončením díla. Podmínky pro překročení nabídkové ceny: Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v následujících případech: 1) dojde-li ke změně daňových předpisů majících vliv na cenu díla 2) při provedení činností nutných k dokončení předmětu plnění, které nebylo možno předvídat v termínu vyhlášení OVS, zapříčiní-li zvýšení nákladů na realizaci stavby, a to pouze dle platných ustanovení zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů. 3) Bude-li zadavatel (objednavatel) požadovat i provedení jiných prací či dodávek, které nebyly součástí zadávací dokumentace. 4) Dojde-li z důvodů na straně zadavatele (objednavatele) ke změně termínu dokončení nad stanovený termín září 2006 7) Platební podmínky: a) Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Provedené práce budou hrazeny měsíčně na základě příslušného daňového dokladu vystaveného ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací. b) splatnost oprávněně vystavených faktur (daňových dokladů) bude minimálně 30 dnů c) Uchazeč bude zadavateli fakturovat do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla. Zbývajících 10 % celkové ceny díla bude uhrazeno až na základě konečné faktury. Právo vystavit konečnou fakturu má uchazeč po předání a převzetí kompletního díla a po odstranění veškerých vad a nedodělků uvedených v zápise o odevzdání a převzetí díla . d) Uchazeči jsou oprávněni navrhnout v nabídce i jiné, pro zadavatele výhodnější, platební podmínky, a to např. prodloužení termínů splatnosti faktur nebo poskytnutí dodavatelského úvěru na část nebo celou stavbu (součást kritéria hodnocení č. 3) 8) Návrh smlouvy Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy o dílo. Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci vč. smluvních podmínek i obsahu nabídky uchazeče. Návrh smlouvy musí být podepsán statutárním zástupcem. 9) Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení OVS v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční 30. 8. 2004 v 11.00 hodin v sídle zadavatele v zasedací místnosti ve 2. patře Městského úřadu Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka č.p.1 10) Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena 90 kalendářních dní. Kdykoliv během této lhůty oznámí zadavatel výběr nejvhodnější nabídky. 11) Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: a) doporučeně poštou na adresu zadavatele: Městský úřad Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa Za dobu doručení se považuje datum a čas převzetí nabídky zadavatelem. b) osobním podáním na adrese zadavatele: Město Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka, podatelna (přízemí budovy), v pondělí a ve středu od 8.00 - 12.00 hod. a od 13.00 - 17.00 hod., v ostatní pracovní dny od 8.00 - 12.00 hod. v poslední den soutěžní lhůty, tj. 30. 8. 2004 pak nejpozději v době od 8.00 do 11.00 hodin. Uchazeči podávají nabídku v písemné formě, v uzavřených obálkách označených «OVS - Divadlo -«Centrum umění a kultury» Česká Lípa - NEOTVÍRAT», na uzavření opatřených razítkem, popřípadě podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárním zástupcem, je-li právnickou osobou (§ 9/1 zákona) 12) Název, sídlo a kontaktní údaje zadavatele Město Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa, IČ: 260428 Statutární zástupce: Petr Skokan, starosta města Kontaktní místo: Odbor rozvoje města, nám. T. G. Masaryka 1, Česká Lípa Kontaktní osobou je Jolana Nebřenská, odbor rozvoje města, tel.: 487881149, fax: 487881222, email: nebren@mucl.cz 13) Informační schůzka, prohlídka místa plnění veřejné zakázky Informační schůzka spojená s prohlídkou místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 2. 8. 2004. Sraz účastníků před místem budoucí stavby, Jeřábkovo náměstí, Česká Lípa v 10.00 hodin. Svoji účast na informační schůzce oznámí uchazeči písemně nebo telefonicky kontaktní osobě zadavatele uvedené v čl. 12 těchto podmínek nejpozději v poslední pracovní den předcházející termínu schůzky. 14) Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 5.000.000,- Kč (slovy: pět milionů korun českých). Jistotu uchazeč poskytne jednou z forem dle § 24 zákona, tj.bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Při poskytnutí bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a musí překračovat stanovenou zadávací lhůtu (dle bodu 11) o 90 dní v návaznosti na § 40 a 41 zákona (celkem 180 dní), s tím, že v případě řízení o námitkách zajistí uchazeč na vyzvání zadavatele odpovídající prodloužení bankovní záruky. Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených § 26 zákona. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet zadavatele u Komerční banky a.s., pobočka Česká Lípa, číslo účtu 19-1229421/0100, jako variabilní symbol uvedou uchazeči svoje IČ. Peněžní částka ve výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Poskytnutí jistoty doloží uchazeč v nabídce. 15) Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci bude možno vyzvednout na adrese zadavatele, na odboru rozvoje města MěÚ Česká Lípa, 3. patro, osobně (pondělí a středa 8.00 - 17.00 hod., v ostatních dnech po telefonické domluvě na tel.: 487881149, a to nejdříve dne 26. 7. 2004). Zadávací dokumentaci objedná oprávněný zástupce zájemce o veřejnou zakázku osobně nebo písemně (lze i faxem na číslo 487881222, nebo elektronickou poštou na adrese nebren@mucl.cz) nejméně 3 pracovní dny před jejím vyzvednutím. Zadávací dokumentace bude vydána pouze po předložení potvrzení o úhradě nákladů za vyhotovení kopie kompletního paré zadávací dokumentace, které činí 15.000,- Kč. Úhrada nákladů na reprodukci zadávací dokumentace může být provedena v hotovosti v pokladně Městského úřadu v České Lípě v pokladních hodinách (pondělí až čtvrtek 8.00 až 11.30 a 12.00 až 14.00 hod.). 16) Další podmínky OVS a) Nabídky uchazečů musí obsahovat Krycí list s uvedením: - názvu veřejné zakázky - obchodního jména a sídla uchazeče (vč. tel. a fax spojení) - identifikace uchazeče (IČ, DIČ) - jména statutárního zástupce uchazeče a jeho originálního podpisu - jména osoby zodpovědné za zpracování nabídky včetně kontaktu na tuto osobu - nabídkové ceny včetně DPH - soupisu příloh nabídky s uvedením čísel stránek u jednotlivých částí nabídky b) Požadavky na jednotný způsob zpracování a členění nabídky 1. čestné prohlášení uchazeče o tom, že se v plném rozsahu seznámil se zadávací dokumentací a soutěžními podmínkami a že je respektuje 2. krycí list nabídky 3. údaje o způsobu poskytnutí jistoty, resp. kopie dokladu o poskytnutí jistoty 4. smlouva o sdružení (pokud předkládá nabídku více osob společně) 5. doklady o oprávnění k podnikání § 2b, odst. 1 písm. a) 6. doklad, resp. doklady o ustanovení odpovědného zástupce uchazeče 7. čestná prohlášení dle § 2b, odst. 1 písm. b) až g) 8. doklady o splnění dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky v pořadí dle vyhlášených podmínek soutěže 9. cenová nabídka vč. vyplnění rozpočtu-oceněného výkazu výměr - v tištěné podobě, oddělená v samostatné uzavřené obálce, označena nápisem «nabídková cena» a na uzavření opatřena razítkem uchazeče. 10. návrh smlouvy o dílo 11. návrh záručních podmínek na zhotovené dílo 12. návrh časového harmonogramu plnění díla 13. případné další údaje, které tvoří nabídku (předkládá-li uchazeč obdobné řešení v použití výrobků, materiálů a technologických postupů v minimálně srovnatelné kvalitě, tato řešení od sebe zřetelně odliší a příslušně je označí) 14. prohlášení uchazeče o počtu listů nabídky 17) Ostatní podmínky OVS a) Zadavatel si vyhrazuje právo v soutěžní lhůtě upravit nebo změnit podmínky soutěže, právo odmítnout všechny předložené nabídky, a právo soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky bez udání důvodu zrušit. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace deklarované uchazeči v nabídkách. c) Zadavatel nepřipouští ve smyslu § 2 g zákona variantní řešení, připouští pouze obdobné technické řešení ve smyslu znění § 2 h odst. 2 zákona (tj. pouze jedna nabídka bez jakýchkoliv dalších variant). d) Zadavatel nepřipouští rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění. e) Soutěž je omezena na tuzemské osoby. f) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti nebudou uchazečům vráceny. g) Uchazeč souhlasí s tím, že dílo bude v jeho péči až do nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí vydaného k dokončenému dílu. h) Zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění v rozsahu podmínek nabídnutých uchazečem a v opodstatněných případech odmítnout subdodavatele navrženého vítězným uchazečem (a to nejpozději před uzavřením smlouvy o dílo). i) Rozšiřování zadávací dokumentace (např. kopírování apod.), předávání třetím osobám, které se přímo nepodílí na zpracování a podání nabídky, a zveřejňování údajů zjištěných při plnění této veřejné zakázky ve vztahu k třetím osobám zadavatel nepřipouští. j) Nabídka budou podávána písemně v jazyce českém, kvalitním způsobem vytištěna na světlém papíře a bude svázána či jinak odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Jednotlivé listy budou očíslovány a části nabídek v členění dle bodu 16 odst. b těchto podmínek budou od sebe odděleny barevnými listy. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači bude zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy. k) V případě, že nabídka bude obsahovat doklad v cizím jazyce, bude v nabídce předložen současně i úředně ověřený překlad tohoto dokladu do jazyka českého. V opačném případě nebude na cizojazyčný doklad brán ze strany zadavatele zřetel. Posledním listem nabídky musí být prohlášení uchazeče potvrzené jeho statutárním orgánem, které stanoví celkový počet listů v nabídce. l) Nabídku podá uchazeč písemně v 1 originále a kopii dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci. Oba dva výtisky budou v jedné zalepené obálce. Originál bude výrazně označen jako «ORIGINÁL» a bude obsahovat všechny doklady v řádné formě (originály nebo stejnopisy s ověřením jejich pravosti), kopie bude výrazně označena jako «KOPIE » a doklady v ní mohou být ve fotokopiích, dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci. Předmětem posouzení a hodnocení je výhradně originál nabídky. Cenová nabídka v samostatné obálce bude dle čl. 6 a oceněný výkaz výměr budou podány pouze v originále. m) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací je rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. 191373-17/04