VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Česká Lípa
A-4
Město Česká Lípa
nám. T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa,
IČ: 260428
zastoupené starostou města Petrem Skokanem
vyhlašuje
podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «soutěž»)
na plnění veřejné zakázky:
Výstavba Divadla «Centrum umění a kultury» v České Lípě
(dále jen «divadlo»)
1) Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem soutěže je realizace novostavby Divadla «Centrum umění a
kultury» (dále jen «divadla») v historickém centru města Česká Lípa.
Jedná se o objekt obsahující několik společenských prostorů, využívaných
různými zájmovými skupinami návštěvníků. Objekt divadla je novostavba o
jednom podzemním a čtyřech nadzemních podlažích. Obsahuje divadelní sál s
celkovou kapacitou cca 330 míst, multifunkční sál s kapacitou 130-150
míst, restauraci a kavárnu v nadzemních podlažích, vinárnu v suterénu a
«Prostor» pro společenská setkání s možností cca 30 míst k sezení.
Objekt divadla je situován na pozemky mezi ulicemi Sokolskou, Tržní a
Prokopa Holého v centru České Lípy.
V místě stavby jsou k dispozici všechny inženýrské sítě v dostatečné
kapacitě.
Podrobný popis předmětu plnění obchodní veřejné soutěže (dále jen «OVS»)
vč. projektové dokumentace pro stavební řízení a výkazů výměr s
podrobných popisem požadovaných standardů, dodávek a prací obsahuje
zadávací dokumentace.
Součástí předmětu plnění je zpracování projektové dokumentace pro
provedení stavby, spolupráce při kolaudaci a dokumentace skutečného
provedení díla.
2) Doba a místo plnění veřejné zakázky:
- Termín předpokládaného zahájení plnění ........ říjen 2004
- Předpokládané dokončení a předání stavby ke kolaudaci ........ září
2006
Uchazeč předloží návrh časového harmonogramu plnění veřejné zakázky
minimálně v členění činností uvedeném v zadávací dokumentaci. Místem
plnění veřejné zakázky je katastrální území Města Česká Lípa (přesná
lokalizace určená zadávací dokumentací).
3) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v plném rozsahu dle ust. § 2b,
způsobem stanoveným v ust. § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2
b písmeno g) prokáže uchazeč čestným prohlášením ve smyslu § 63 zákona.
Čestné prohlášení k ustanovení § 2b, odst. 1, písm. d) musí být podepsáno
všemi členy statutárního orgánu a u organizačních složek podniku
zapsaných v obchodním rejstříku se splnění uvedené podmínky vztahuje
rovněž na vedoucího organizační složky podniku. Podmínky uvedené v odst.
1 písm. d) a e) se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče,
stanoveného podle zvláštního právního předpisu.
V případě, že nabídku předkládá více osob společně, bude v nabídce
doložen smluvní vztah těchto subjektů, ve kterém bude výslovně uveden
název sdružení a subjekt, který sdružení navenek zastupuje, a každý
jednotlivý člen tohoto uskupení prokáže kvalifikační předpoklady v celém
rozsahu požadavku § 2b a 2c zákona s výjimkou kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a), který prokazuje každá z těchto osob v
rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Dále bude smlouva o
sdružení jednoznačně vymezovat podíl jednotlivých účastníků sdružení na
plnění veřejné zakázky. Podrobnější vymezení kvalifikace uchazeče je
uvedeno v zadávací dokumentaci (zejména rozsah dokladů).
Předkládá-li uchazeč nabídku na realizaci veřejné zakázky pomocí jiných
osob (subdodavatelů), prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů v
plném rozsahu uchazeč a tyto jiné osoby prokazují splnění kvalifikačních
předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona v rozsahu svého podílu na
zakázce v případě, že uchazeč nepředloží oprávnění k podnikání na celý
rozsah veřejné zakázky.
Upozornění: Doklad o oprávnění k podnikání vč. výpisu z obchodního
rejstříku musí být předloženy v originále nebo úředně ověřené kopii,
čestné prohlášení k ust. § 2b, odst. 1, musí být předloženo s přesnou
citací k jednotlivým písm. b) až g).
4) Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Zadavatel požaduje od uchazečů prokázání níže uvedených dalších
předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Předkládá-li nabídku více osob
společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů dle 4a), 4 g),
4h), 4i), 4j) pro plnění veřejné zakázky od všech osob, přičemž dle 4a)
prokazují kvalifikaci další osoby pro živnosti, které jsou předmětem
jejich podílu na plnění této veřejné zakázky. Minimálně jedna osoba však
musí splňovat kvalifikaci dle 4a).
Způsob prokázání splnění je u každého dalšího předpokladu uveden
jednotlivě. Veškeré požadované doklady musejí být předloženy v originálu
nebo v úředně ověřené kopii (formou čestného prohlášení potvrzeného
statutárním orgánem uchazeče nebo osobou pověřenou zastupováním
statutárního orgánu uchazeče - doklad o pověření bude doložen v nabídce):
a) údaje o odpovědných zástupcích prokazuje se předložením výpisu z
neveřejné části živnostenského rejstříku) pro živnost «provádění
staveb, jejich změn a odstraňování...» a na všechny další činnosti
související s plněním této zakázky, na něž je podle zvláštního
předpisu odpovědný zástupce ustanoven.
b) údaje o systému řízení jakosti v organizaci uchazeče - prokazuje
se předložením certifikátu systému řízení jakosti v souladu s
požadavky norem ISO pro činnosti spojené s realizací staveb,příp. s
přípravou a řízením investičních projektů.
c) údaje o uchazečem realizovaných obdobných zakázkách - rozumí se
divadla realizované uchazečem v období 2001-2004 s udáním rozsahu a
charakteru stavby, objemu investičních nákladů, termínu realizace a
kontaktní osoby investora (objednavatele). Údaje budou doložené
referencemi vystavenými a podepsanými investory nebo objednavateli
těchto zakázek. Zadavatel požaduje prokázání nejméně jedné obdobné
zakázky s celkovým objemem finančních nákladů větším než 140 mil. Kč
bez DPH. Plnění tohoto předpokladu se prokazuje předložením alespoň
jedné referenční listiny
Plnění této podmínky doloží uchazeč čestným prohlášením podepsaným
statutárním zástupcem. Seznam významných zakázek bude pořadově
číslován od 1 do x a bude obsahovat zejména tyto položky:
- název, umístění a období trvání stavby
- kontaktní osoba, adresa, telefon (příp. fax nebo e-mail) odběratele
či investora, s potvrzeným referenčním přípisem
- charakter a rozsah provedených prací
- celkové investiční náklady akce
- stručné hodnocení dosažených výsledků
(údaje, které nebude možno ověřit, budou považovány za nedoložené).
d) Údaje o pojištění plnění předmětu veřejné zakázky. Uchazeč doloží
originál příslibu pojišťovny o tom, že v případě, že uchazeč uzavře
se zadavatelem smlouvu o dílo na tuto veřejnou zakázku, uzavře
pojišťovna s uchazečem příslušnou pojistnou smlouvu na zadavatelem
požadovanou částku. Minimální výši pojistné částky zadavatel
stanovuje na 400 mil.Kč.
e) Rozsah a výše pojištění uchazeče za škodu způsobenou výkonem
povolání, nebo škodu obdobného charakteru prokazuje předložením
originálů nebo ověřených kopií platných pojistných smluv . Zadavatel
požaduje minimální výši celkové pojistné částky na 150 mil. Kč.
f) Nabídku uchazeče na způsob placení (platební podmínky,
financování) stavby dle čl. 7, případně jiný způsob, který bude pro
zadavatele výhodnější než uvedený v čl. 7, tj. zejména prodloužené
lhůty splatnosti, poskytnutí dodavatelského úvěru s uvedením
podmínek a způsobu splácení vč. návrhu platebního kalendáře, výše a
způsobu stanovení úrokové sazby, požadovaných záruk atd.
g) Údaje o průměrném přepočteném stavu zaměstnanců v ČR včetně údajů
o odborné kvalifikaci a zkušenostech vedoucích zaměstnanců odborných
profesí rozhodných pro realizaci zakázky ke dni podání nabídky
uchazeče.
h) Údaje o materiálně technickém vybavení uchazeče k plnění zakázky.
i) Údaje o hospodářském stavu uchazeče, dokládající, že jeho
hospodářský výsledek byl v období let 2001-2003 kladný. Uchazeč
doloží originály nebo ověřené kopie auditované účetní uzávěrky za
léta 2001, 2002, 2003.
j) Údaje o výši vlastních výkonů ve stavební činnosti v období let
2001-2003. Zadavatel požaduje doložit výši vlastních výkonů ve
stavební činnosti minimálně ve výši 1 500 mil. Kč bez DPH v každém
účetním období uvedeném výše.
k) závazek zajištění plnění veřejné zakázky - prokazuje se
předložením výhradně originálu závazného příslibu banky o vystavení
bankovních záruk za plnění závazků uchazeče vyplývajících ze smlouvy
o dílo na plnění veřejné zakázky. Minimální výši pojistné částky
zadavatel stanovuje na 40 mil. Kč.
Neprokázání kteréhokoliv z výše uvedených dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky předepsaným způsobem bude důvodem k vyloučení uchazeče z
další účasti v této veřejné obchodní soutěži.
5) Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny způsobem dle § 6 odst. 2 podle jejich ekonomické
vhodnosti s použitím bodovací stupnice a s postupným rozvrhem vah
jednotlivých kritérií, která jsou uvedena v sestupném pořadí dle významu,
který jim zadavatel přisuzuje:
1. Celková výše nabídkové ceny vč. DPH
2. Reference a odborné zkušenosti uchazeče nebo jeho odpovědných a
vedoucích zaměstnanců s realizací obdobných zakázek
3. Navržený způsob financování, event. podmínky poskytnutí
dodavatelského úvěru na realizaci stavby (dle čl. 4, písm. f, a čl.
7)
4. Záruční podmínky
Pro hodnocení jednotlivých kritérií bude stanovena bodovací stupnice,
přičemž nabídce, která bude nejlépe splňovat požadavky zadavatele v daném
kritériu, bude přidělen nejvyšší počet bodů. Získané body v příslušném
kritériu budou vynásobeny stupněm významu. Pořadí jednotlivých nabídek
uchazečů bude stanoveno součtem vážených individuálních bodových
hodnocení jednotlivých kritérií. Součet takto upraveného počtu bodů za
všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější
nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Bližší
specifikace hodnocení plnění jednotlivých kritérií a stupeň jejich
významu je uveden v zadávací dokumentaci.
6) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Uchazeči stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v celém
rozsahu v souladu se zadávací dokumentací a s podmínkami soutěže
vyhlášenými v Obchodním věstníku, a to absolutní částkou v českých
korunách. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a
překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem ve
vyhlášených podmínkách soutěže. Nabídková cena bude uvedena ve skladbě:
nabídková cena celkem včetně DPH, celkem DPH s uvedením sazby DPH a cena
bez DPH. Uchazeč odpovídá za úplnost ocenění celé stavby v rozsahu
zadávací dokumentace. Součástí nabídky bude oceněný položkový výkaz
výměr. Součástí nabídkového položkového rozpočtu bude rekapitulace
nabídkové ceny. Nabídková cena bude obsahovat veškeré činnosti, práce a
dodávky vymezené v podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci ve
struktuře bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH. Podrobný popis způsobu
zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací dokumentaci.
a) Uchazeč je povinen nabídkovou cenu za vymezený předmět plnění
oddělit do samostatné obálky s označením «Nabídková cena». Tato
obálka musí být uzavřena a na uzavření opatřena razítkem uchazeče a
vložena do obálky s nabídkou. Do obálky s nabídkovou cenou je
uchazeč povinen vložit oceněný výkaz výměr v tištěné podobě,
odpovídající «položkovému výkazu výměr» (slepý rozpočet), který na
disketě poskytuje zadavatel jako součást zadávací dokumentace a
veškeré dokumenty s cenou, na nichž je uvedena jím předpokládaná
nabídková cena. Uchazeč nesmí uvést nabídkovou cenu ani v návrhu
smlouvy o dílo. Nabídková cena bude podepsána statutárním orgánem
uchazeče, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu.
Nabídková cena v Kč bude stanovena jako nejvýše přípustná v členění:
cena bez DPH, sazba DPH v % a její výše v Kč a celková nabídková
cena vč. DPH. Uchazeč stanoví jednotkové ceny prací a výslednou cenu
za příslušnou položku ve výkazu výměr, dále ceny dodávek a veškerých
dalších položek, které jsou součástí předmětu plnění veřejné
zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady na splnění
předmětu díla.
b) Uchazeč je povinen překontrolovat předaný výkaz výměr, případné
odchylky uvést na samostatný list s označením «opravné položky ve
výkazu výměr». Nabídková cena bude krýt veškeré náklady spojené s
úplným a kvalitním dokončením díla.
Podmínky pro překročení nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v následujících případech:
1) dojde-li ke změně daňových předpisů majících vliv na cenu díla
2) při provedení činností nutných k dokončení předmětu plnění, které
nebylo možno předvídat v termínu vyhlášení OVS, zapříčiní-li zvýšení
nákladů na realizaci stavby, a to pouze dle platných ustanovení
zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
3) Bude-li zadavatel (objednavatel) požadovat i provedení jiných
prací či dodávek, které nebyly součástí zadávací dokumentace.
4) Dojde-li z důvodů na straně zadavatele (objednavatele) ke změně
termínu dokončení nad stanovený termín září 2006
7) Platební podmínky:
a) Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Provedené práce budou hrazeny
měsíčně na základě příslušného daňového dokladu vystaveného ve
smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
pozdějších předpisů, a na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu
provedených prací.
b) splatnost oprávněně vystavených faktur (daňových dokladů) bude
minimálně 30 dnů
c) Uchazeč bude zadavateli fakturovat do výše 90 % sjednané smluvní
ceny díla. Zbývajících 10 % celkové ceny díla bude uhrazeno až na
základě konečné faktury. Právo vystavit konečnou fakturu má uchazeč
po předání a převzetí kompletního díla a po odstranění veškerých vad
a nedodělků uvedených v zápise o odevzdání a převzetí díla .
d) Uchazeči jsou oprávněni navrhnout v nabídce i jiné, pro zadavatele
výhodnější, platební podmínky, a to např. prodloužení termínů
splatnosti faktur nebo poskytnutí dodavatelského úvěru na část nebo
celou stavbu (součást kritéria hodnocení č. 3)
8) Návrh smlouvy
Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy o dílo. Návrh
smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat
veškerým podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci
vč. smluvních podmínek i obsahu nabídky uchazeče. Návrh smlouvy musí být
podepsán statutárním zástupcem.
9) Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení OVS v Obchodním věstníku a
končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční 30.
8. 2004 v 11.00 hodin v sídle zadavatele v zasedací místnosti ve 2. patře
Městského úřadu Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka č.p.1
10) Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena 90 kalendářních dní. Kdykoliv během této
lhůty oznámí zadavatel výběr nejvhodnější nabídky.
11) Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
a) doporučeně poštou na adresu zadavatele:
Městský úřad Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa
Za dobu doručení se považuje datum a čas převzetí nabídky
zadavatelem.
b) osobním podáním na adrese zadavatele:
Město Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka, podatelna (přízemí budovy), v
pondělí a ve středu od 8.00 - 12.00 hod. a od 13.00 - 17.00 hod., v
ostatní pracovní dny od 8.00 - 12.00 hod. v poslední den soutěžní
lhůty, tj. 30. 8. 2004 pak nejpozději v době od 8.00 do 11.00 hodin.
Uchazeči podávají nabídku v písemné formě, v uzavřených obálkách
označených «OVS - Divadlo -«Centrum umění a kultury» Česká Lípa -
NEOTVÍRAT», na uzavření opatřených razítkem, popřípadě podpisem uchazeče,
je-li fyzickou osobou, či jeho statutárním zástupcem, je-li právnickou
osobou (§ 9/1 zákona)
12) Název, sídlo a kontaktní údaje zadavatele
Město Česká Lípa, nám. T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa, IČ: 260428
Statutární zástupce: Petr Skokan, starosta města
Kontaktní místo:
Odbor rozvoje města, nám. T. G. Masaryka 1, Česká Lípa
Kontaktní osobou je Jolana Nebřenská, odbor rozvoje města, tel.:
487881149,
fax: 487881222, email: nebren@mucl.cz
13) Informační schůzka, prohlídka místa plnění veřejné zakázky
Informační schůzka spojená s prohlídkou místa plnění veřejné zakázky se
uskuteční dne 2. 8. 2004. Sraz účastníků před místem budoucí stavby,
Jeřábkovo náměstí, Česká Lípa v 10.00 hodin. Svoji účast na informační
schůzce oznámí uchazeči písemně nebo telefonicky kontaktní osobě
zadavatele uvedené v čl. 12 těchto podmínek nejpozději v poslední
pracovní den předcházející termínu schůzky.
14) Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši
5.000.000,- Kč (slovy: pět milionů korun českých). Jistotu uchazeč
poskytne jednou z forem dle § 24 zákona, tj.bankovní zárukou nebo
složením peněžní částky na účet zadavatele.
Při poskytnutí bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem
otevírání obálek a musí překračovat stanovenou zadávací lhůtu (dle bodu
11) o 90 dní v návaznosti na § 40 a 41 zákona (celkem 180 dní), s tím, že
v případě řízení o námitkách zajistí uchazeč na vyzvání zadavatele
odpovídající prodloužení bankovní záruky.
Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli
nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené
ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož
obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté
jistoty v případech vymezených § 26 zákona.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet
zadavatele u Komerční banky a.s., pobočka Česká Lípa, číslo účtu
19-1229421/0100, jako variabilní symbol uvedou uchazeči svoje IČ.
Peněžní částka ve výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Poskytnutí jistoty
doloží uchazeč v nabídce.
15) Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci bude možno vyzvednout na adrese zadavatele, na
odboru rozvoje města MěÚ Česká Lípa, 3. patro, osobně (pondělí a středa
8.00 - 17.00 hod., v ostatních dnech po telefonické domluvě na tel.:
487881149, a to nejdříve dne 26. 7. 2004).
Zadávací dokumentaci objedná oprávněný zástupce zájemce o veřejnou
zakázku osobně nebo písemně (lze i faxem na číslo 487881222, nebo
elektronickou poštou na adrese nebren@mucl.cz) nejméně 3 pracovní dny
před jejím vyzvednutím. Zadávací dokumentace bude vydána pouze po
předložení potvrzení o úhradě nákladů za vyhotovení kopie kompletního
paré zadávací dokumentace, které činí 15.000,- Kč. Úhrada nákladů na
reprodukci zadávací dokumentace může být provedena v hotovosti v pokladně
Městského úřadu v České Lípě v pokladních hodinách (pondělí až čtvrtek
8.00 až 11.30 a 12.00 až 14.00 hod.).
16) Další podmínky OVS
a) Nabídky uchazečů musí obsahovat Krycí list s uvedením:
- názvu veřejné zakázky
- obchodního jména a sídla uchazeče (vč. tel. a fax spojení)
- identifikace uchazeče (IČ, DIČ)
- jména statutárního zástupce uchazeče a jeho originálního podpisu
- jména osoby zodpovědné za zpracování nabídky včetně kontaktu na
tuto osobu
- nabídkové ceny včetně DPH
- soupisu příloh nabídky s uvedením čísel stránek u jednotlivých
částí nabídky
b) Požadavky na jednotný způsob zpracování a členění nabídky
1. čestné prohlášení uchazeče o tom, že se v plném rozsahu seznámil
se zadávací dokumentací a soutěžními podmínkami a že je respektuje
2. krycí list nabídky
3. údaje o způsobu poskytnutí jistoty, resp. kopie dokladu o
poskytnutí jistoty
4. smlouva o sdružení (pokud předkládá nabídku více osob společně)
5. doklady o oprávnění k podnikání § 2b, odst. 1 písm. a)
6. doklad, resp. doklady o ustanovení odpovědného zástupce uchazeče
7. čestná prohlášení dle § 2b, odst. 1 písm. b) až g)
8. doklady o splnění dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky v
pořadí dle vyhlášených podmínek soutěže
9. cenová nabídka vč. vyplnění rozpočtu-oceněného výkazu výměr - v
tištěné podobě, oddělená v samostatné uzavřené obálce, označena
nápisem «nabídková cena» a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.
10. návrh smlouvy o dílo
11. návrh záručních podmínek na zhotovené dílo
12. návrh časového harmonogramu plnění díla
13. případné další údaje, které tvoří nabídku (předkládá-li uchazeč
obdobné řešení v použití výrobků, materiálů a technologických
postupů v minimálně srovnatelné kvalitě, tato řešení od sebe
zřetelně odliší a příslušně je označí)
14. prohlášení uchazeče o počtu listů nabídky
17) Ostatní podmínky OVS
a) Zadavatel si vyhrazuje právo v soutěžní lhůtě upravit nebo změnit
podmínky soutěže, právo odmítnout všechny předložené nabídky, a
právo soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky bez udání
důvodu zrušit.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky ověřit informace deklarované uchazeči v
nabídkách.
c) Zadavatel nepřipouští ve smyslu § 2 g zákona variantní řešení,
připouští pouze obdobné technické řešení ve smyslu znění § 2 h odst.
2 zákona (tj. pouze jedna nabídka bez jakýchkoliv dalších variant).
d) Zadavatel nepřipouští rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění.
e) Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
f) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti nebudou uchazečům vráceny.
g) Uchazeč souhlasí s tím, že dílo bude v jeho péči až do nabytí
právní moci kolaudačního rozhodnutí vydaného k dokončenému dílu.
h) Zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat a upřesnit její
konečné znění v rozsahu podmínek nabídnutých uchazečem a v
opodstatněných případech odmítnout subdodavatele navrženého vítězným
uchazečem (a to nejpozději před uzavřením smlouvy o dílo).
i) Rozšiřování zadávací dokumentace (např. kopírování apod.),
předávání třetím osobám, které se přímo nepodílí na zpracování a
podání nabídky, a zveřejňování údajů zjištěných při plnění této
veřejné zakázky ve vztahu k třetím osobám zadavatel nepřipouští.
j) Nabídka budou podávána písemně v jazyce českém, kvalitním způsobem
vytištěna na světlém papíře a bude svázána či jinak odpovídajícím
způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně
příloh. Jednotlivé listy budou očíslovány a části nabídek v členění
dle bodu 16 odst. b těchto podmínek budou od sebe odděleny barevnými
listy. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by
zadavatele mohly uvést v omyl. V případě podání nabídky v kroužkovém
pořadači bude zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s
jednotlivými listy.
k) V případě, že nabídka bude obsahovat doklad v cizím jazyce, bude v
nabídce předložen současně i úředně ověřený překlad tohoto dokladu
do jazyka českého. V opačném případě nebude na cizojazyčný doklad
brán ze strany zadavatele zřetel. Posledním listem nabídky musí být
prohlášení uchazeče potvrzené jeho statutárním orgánem, které
stanoví celkový počet listů v nabídce.
l) Nabídku podá uchazeč písemně v 1 originále a kopii dle požadavků
zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci. Oba dva výtisky budou v
jedné zalepené obálce. Originál bude výrazně označen jako «ORIGINÁL»
a bude obsahovat všechny doklady v řádné formě (originály nebo
stejnopisy s ověřením jejich pravosti), kopie bude výrazně označena
jako «KOPIE » a doklady v ní mohou být ve fotokopiích, dle požadavků
zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci. Předmětem posouzení a
hodnocení je výhradně originál nabídky. Cenová nabídka v samostatné
obálce bude dle čl. 6 a oceněný výkaz výměr budou podány pouze v
originále.
m) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací je rozhodující znění
podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
191373-17/04