Portál veřejné správy

Zápis 191002-16/04

Obchodní jménoČeské dráhy, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloPraha 1, nábř. L. Svobody 1222, PSČ 110 15
Publikováno21. 04. 2004
Značka OV191002-16/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a. s. B-7 České dráhy, a. s. Sídlo: Praha 1, nábř. L. Svobody 1222, PSČ 110 15 prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností SEVEn, Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s. vyhlašuje dle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž «Poskytování energetických služeb zaručujících úspory provozních nákladů nezbytných k zajištění energetických potřeb v areálu Depa kolejových vozidel Ostrava - Provozní jednotky Bohumín» Podmínky soutěže (§ 44 odst. 2 zákona): I. Vymezení plnění veřejné zakázky (§ 5 odst. 1 písm. a zákona) Plnění veřejné zakázky spočívá v poskytování energetických služeb zaručujících úspory provozních nákladů na spotřebu tepelné energie k zajištění energetických potřeb v areálu Depa kolejových vozidel Ostrava - Provozní jednotky Bohumín (dále jen PJ Bohumín) po smluvně stanovenou dobu od nabytí účinnosti Smlouvy o zaručených úsporách energie uzavřené mezi zadavatelem a uchazečem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější. Uchazeč na základě zadávací dokumentace, prohlídky místa plnění a svého odborného posouzení předloží: - Smlouvu o zaručených úsporách energie mezi uchazečem a zadavatelem - Návrh opatření zaručující úspory provozních nákladů nezbytných k zajištění energetických potřeb areálu po celou dobu trvání smlouvy formou a v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací se zahrnutím povinných opatření v ní uvedených - Vyčíslení budoucích provozních nákladů včetně nákladů na úsporná opatření, které v žádném roce trvání smlouvy nesmí překročit referenční náklady na zajištění energetických potřeb uvedené v zadávací dokumentaci. Výši budoucích provozních nákladů včetně nákladů na úsporná opatření uchazeč zaručí Smlouvou o zaručených úsporách energie. Podrobný popis plnění veřejné zakázky a další požadavky zadavatele na plnění obsahuje zadávací dokumentace. II. Doba a místo plnění veřejné zakázky (§ 5 odst. 1 písm. b zákona) Zahájení plnění: 1. 9. 2004 (předpokládaný termín nabytí účinnosti smlouvy). Ukončení plnění: 31. 8. 2010 V případě, že z jakýchkoliv důvodů na straně zadavatele nebude možné dodržet termín zahájení plnění, je zadavatel oprávněn zahájení plnění posunout na jinou dobu. Místo plnění: areál PJ Bohumín (podle zadávací dokumentace) III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů (§ 2b, § 2c zákona) Kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč dle § 2b zákona způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Předkládá-li nabídku více osob společně, bude v nabídce doložena smlouva o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit, který právní subjekt (účastník sdružení) je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a jednáních s tím souvisejících a dále vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. Každá z osob, které podávají nabídku společně, prokáže kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g) prokážou všechny tyto osoby, které předkládají nabídku společně, čestným prohlášením. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. a) prokážou osoby, které předkládají nabídku společně, v rozsahu, ve kterém se budou na plnění veřejné zakázky podílet. Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky s pomocí jiných osob a jeho oprávnění k podnikání se nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, doloží ve své nabídce seznam těchto jiných osob se specifikací činností, kterými se budou podílet na plnění veřejné zakázky, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Tyto jiné osoby, pomocí nichž uchazeč předpokládá splnění veřejné zakázky, prokážou splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. a) včetně výpisu z obchodního rejstříku, jsou-li do tohoto rejstříku zapsány. Tyto jiné osoby, s jejichž pomocí uchazeč přepokládá splnění veřejné zakázky, doloží příslušné oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku, jsou-li do tohoto rejstříku zapsány, v originále nebo stejnopisu s ověřením jeho pravosti. Další požadavky zadavatele. Uchazeč prokáže, že v posledních třech letech uzavřel nejméně dvě smlouvy o zaručených úsporách energie s celkovými zaručenými úsporami nákladů na konečnou spotřebu energie ve výši nad 5 mil. Kč ročně. Dále tyto smlouvy musí obsahovat závazek dodavatele, že při nedosažení výše zaručených úspor přepočítávané na aktuální klimatické podmínky dojde ke zkrácení plnění ze strany zadavatele. Tyto skutečnosti prokáže uchazeč čestným prohlášením. Uchazeč musí dále umožnit, aby si zadavatel tyto údaje mohl ověřit u uchazečem uvedeného smluvního partnera. IV. Hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické vhodnosti (§ 6 odst. 1 zákona). Kritérii pro hodnocení jsou: 1. Výše úspory energie v technických jednotkách, jejíž dosažení uchazeč zaručuje zadavateli 44 % 2. Nabídková cena 36 % 3. Podíl zadavatele na úspoře dosažené nad zaručenou výši úspory nákladů 20 % Nabídky budou hodnoceny váženým bodovým systémem. V. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek (§ 5 odst. 1 písm. e/ zákona) Uchazeč stanoví nabídkovou cenu, tj. celkovou cenu za provedení celého plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude uvedena v Kč. Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH se sazbou 5 %, samostatně DPH se sazbou 22 % a nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena v této skladbě bude uvedena na krycím listu nabídky. Nabídková cena bude zpracována po položkách pro příslušný kalendářní rok v období 6 let dle jednotlivých plateb, které zaplatí zadavatel dodavateli v souladu se specifikací požadovaných služeb obsaženou v zadávací dokumentaci a v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude stanovena jako součet všech budoucích ročních plateb, které zadavatel zaplatí dodavateli za dobu trvání smlouvy. Nabídková cena bude stanovena jako cena «nejvýše přípustná». Nabídkovou cenu lze překročit pouze za podmínek níže uvedených. Údaje o složení nabídkové ceny v čase (po jednotlivých rocích) uvede uchazeč v podrobnosti uvedené v zadávací dokumentaci. Platební podmínky: Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčními platbami dle kalendáře a podle podmínek uvedených ve Smlouvě o zaručených úsporách energie, která je součástí zadávací dokumentace. Splatnost platebních dokladů bude 45 kalendářních dní ode dne doručení zadavateli. Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč. VI. Soutěžní lhůta (§ 7) a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta počíná běžet prvním dnem po dni zveřejnění tohoto oznámení v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami dne 15. 6. 2004 v 10.30 hod., v zasedací místnosti Depa kolejových vozidel Ostrava. Sraz uchazečů bude na adrese: České dráhy, a.s., Depo kolejových vozidel Ostrava, Přednádraží 35, Ostrava 1. VII. Zadávací lhůta (§ 8 zákona) Zadávací lhůta je stanovena na 90 (devadesát) kalendářních dnů. VIII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně (§ 5 odst. 1 písm. h zákona) Nabídka bude zpracována v českém jazyce a předložena v jednom originále a v jedné kopii, v písemné formě a označená «ORIGINÁL» a «KOPIE». Nabídku lze podat dle § 9 zákona osobně v pracovních dnech v době od 9.00 do 13.00 hodin na sekretariátu Depa kolejových vozidel Ostrava (viz adresa pro doručování) nebo doporučeně poštou na adresu pro doručování. Doručení zadavatel požaduje v jedné obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně «SOUTĚŽ - Poskytování energetických služeb». V poslední den soutěžní lhůty je možné odevzdat nabídku pouze na sekretariátu Depa kolejových vozidel Ostrava v době od 8.00 do 10.00 hodin, kontaktní osobou pro příjem obálky s nabídkou je p. Miroslava Bechová tel.: 596 182 398. IX. Základní informace o zadavateli a pověřené osobě (§ 5 odst. 1 písm. i; § 69 zákona) Zadavatel: České dráhy, a.s., zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 8039 Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 IČ: 70994226 DIČ: 001-70994226 zastoupená: Ing. Jiřím Tylichem, vrchním přednostou DKV Ostrava Depo kolejových vozidel Ostrava Přednádraží 35 702 00 Ostrava 1 Kontaktní osoby zadavatele pro věci organizační a technické: Ing. Jan Neslaník (technické), tel. 602 769 471, fax 596 136 840, e-mail: neslanik@dkv.ova.cd.cz Ing. Vlastislav Bajgar (organizační a obchodní), tel. 596 185 534, e-mail: bajgar@dkv.ova.cd.cz Pověřená osoba: SEVEn, Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s. zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl O, vložka 127 sídlo: Americká 17, Praha 2, PSČ 120 00 IČ: 25761382 DIČ: 002-25761382 zastoupená: Ing. Jaroslavem Marouškem, CSc., ředitelem společnosti Kontaktní osoby pověřené osoby pro věci organizační a technické: Ing. Miroslav Florian, e-mail: miroslav.florian@svn.cz Ing. Miroslav Votápek, e-mail: miroslav.votapek@svn.cz tel.: 224 252 115 fax: 224 247 597 X. Prohlídka místa plnění (§ 5 odst. 1, písm. j zákona) Prohlídka místa plnění společně s informační schůzkou se uskutečni dne 14. května 2004. Sraz uchazečů bude v 9.00 hod. před vrátnicí PJ Bohumín - náměstí A. Mickiewicze, Nový Bohumín. XI. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše (§ 5, odst. 1, písm. k zákona) K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti ve výběrovém řízení je požadována jistota (§ 23 zákona) ve výši 400.000,- Kč (slovy čtyři sta tisíc korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Účet zadavatele pro případné poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je vedený u Komerční banka, a.s., pobočka Ostrava, č. účtu: 196364560217/0100. Jako variabilní symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. V případě složení peněžní částky na účet zadavatele uvede uchazeč v nabídce bankovní spojení a číslo účtu, na který má být jistota vrácena po jejím uvolnění. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená o devadesát kalendářních dnů. XII. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny (§ 5 odst. 1 písm. l zákona) Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny z důvodu změny předpisů upravujících sazbu DPH pro zboží a služby, které jsou předmětem plnění této veřejné zakázky. Jakékoliv další překročení nabídkové ceny za plnění veřejné zakázky, tak jak je požadováno v podmínkách soutěže, resp. v zadávací dokumentaci, zadavatel nepřipouští. XIII. Požadavky na zpracování nabídek Požadavky na zpracování nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. XIV. Ostatní dokumenty a údaje, které uchazeč předloží v nabídce XIV.1. Uchazeč ve své nabídce předloží podrobné údaje o výši úspory energie v technických jednotkách, jejíž dosažení uchazeč zaručuje zadavateli, v důsledku jednotlivých úsporných opatření. XIV.2. Uchazeč v nabídce doloží výpis ze živnostenského rejstříku (originál nebo úředně ověřenou kopii). Z výpisu bude zřejmé, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), v platném znění, pro živnosti dokladované uchazečem v souvislosti s plněním veřejné zakázky. V případě, že je uchazeč fyzickou osobou a není povinen odpovědného zástupce ustanovit, sdělí tuto skutečnost v nabídce formou čestného prohlášení. Není-li uchazeč do živnostenského rejstříku zapsán, sdělí tuto skutečnost formou čestného prohlášení v nabídce. Předkládá-li nabídku více osob společně, doloží každá z osob, které podávají nabídku společně, výpis ze živnostenského rejstříku způsobem výše uvedeným. XV. Zadávací dokumentace (§ 2h zákona) Zadávací dokumentaci si zájemce vyžádá na základě závazné písemné objednávky, která musí být doručena faxem, poštou nebo osobně (v pracovní dny v době od 8.00 do 13.00 hodin) pověřené osobě. Na písemné objednávce bude uveden obchodní název nebo jméno zájemce, číslo oddílu a vložky, pod kterými je zájemce zapsán v obchodním rejstříku u příslušného rejstříkového soudu, je-li do obchodního rejstříku zapsán, IČ, DIČ, odpovědná osoba pro tuto soutěž a její telefonické a faxové spojení a e-mail. Písemná objednávka bude doručena do 28. 4. 2004 do 12.00 hodin. Zadávací dokumentace bude zájemcům vydávána od 4. do 6. května 2004, v době od 8 do 12 hod. v sídle pověřené osoby v sekretariátu (sl. Beránková, tel. 224 252 115). V případě, že zadávací dokumentace bude objednána v jiném než stanoveném termínu, musí mít písemná objednávka všechny náležitosti shora uvedené a musí být doručena pověřené osobě nejméně 5 pracovních dnů před termínem vyzvednutí zadávací dokumentace, který je zájemce povinen v písemné objednávce uvést. Zadavatel požaduje od zájemců úhradu nákladů za použití reprodukční techniky při poskytnutí zadávací dokumentace ve výši 580 Kč vč. DPH. Úhrada těchto nákladů bude provedena bankovním převodem nebo vkladem na účet zadavatele vedený u Komerční banky, a.s., pobočky v Ostravě, č. účtu: 196364560217/0100. Jako variabilní symbol uvede uchazeč své IČ. Kopie dokladu o úhradě nákladů za použití reprodukční techniky bude doručena osobně, poštou nebo faxem pověřené osobě den před vyzvednutím zadávací dokumentace do 12.00 hodin. V případě, že bude zadávací dokumentace objednána v jiném než stanoveném termínu, musí být kopie dokladu o úhradě částky za použití reprodukční techniky doručena osobně, poštou nebo faxem pověřené osobě nejpozději 2 pracovních dny před termínem vyzvednutí zadávací dokumentace uvedeným v písemné objednávce. Součástí zadávací dokumentace jsou «Pokyny pro zpracování nabídky». Zadávací dokumentace je nutná pro zpracování nabídky. XVI. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: - doplnit nebo změnit podmínky soutěže do konce soutěžní lhůty - veřejnou soutěž zrušit - odmítnout všechny nabídky Zadavatel nebude uchazečům hradit náklady spojené s podáním nabídky. Zadavatel nepřipouští rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit termín zahájení plnění v souvislosti s nabytím právní moci rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. V Ostravě dne 14. 4. 2004 Ing. Jiří Tylich vrchní přednosta DKV Ostrava 191002-16/04