VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM
A-1
NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM
Sídlo: KOSTELNÍ 42, 170 78 PRAHA 7
IČ: 00023299
TEL.: 220 399 111/FAX: 233 371 801
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «OVS»)
podle zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
(dále jen «zákon»)
o nejvhodnější nabídku na realizaci veřejné zakázky:
ZPRACOVÁNÍ KOMPLEXNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE NA REKONSTRUKCI AREÁLU A VYBUDOVÁNÍ
EXPOZIC ŽELEZNIČNÍHO MUZEA NÁRODNÍHO TECHNICKÉHO MUZEA V PRAZE VČETNĚ PROVEDENÍ
ODBORNÝCH PRůZKUMů
1. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Výkony související s plněním veřejné zakázky budou požadovány v
rozsahu základních a vybraných zvláštních výkonů Výkonového a
honorářového řádu vydaného Českou komorou autorizovaných inženýrů a
techniků činných ve výstavbě v platném znění.
1.1. Příprava zakázky, provedení veškerých odborných průzkumů pro
zjištění technického stavu objektů včetně ekologického znečištění
pozemku jako nezbytných podkladů pro projektování a následné
provedení komplexní rekonstrukce areálu. Souhrnné výsledky průzkumů
budou předány ve trojím vyhotovení zadavateli včetně elektronické
podoby na CD. Spolupráce při zpracování energetického auditu a
následná aplikace jeho výsledku do projektového řešení.
1.2. Vypracování celkové studie Železničního muzea podle požadavků
zadavatele, tzn. určení finálních funkcí pro jednotlivé prostory a
plochy celého areálu. Předpokládá se zpracování třech alternativ
podle připomínek a za součinnosti zadavatele včetně doložení
propočtů realizační části akce, a to ke každé projednávané
alternativě zvlášť. Součinnost při dopracování libreta komplexního
řešení muzea, jednotlivých expozic, veřejných prostor a prostranství.
1.3. Vypracování celkové urbanistické studie území vymezeného
kolejištěm Masarykova nádraží a ulicemi Hybernská, Husitská a
Trocnovská s ohledem na dlouhodobý rozvoj areálu Železničního muzea,
který je plánován po dokončení tzv. nového spojení a dalších
bezprostředně souvisejících staveb v období po roce 2008.
1.4. Vypracování dokumentace pro územní řízení.
1.5. Aktivní tvůrčí činnost při zpracování dílčích scénářů pro
jednotlivé expozice Železničního muzea ve spolupráci a podle
požadavků zadavatele.
1.6. Vypracování architektonické a výtvarné studie jednotlivých
expozic na základě zadavatelem odsouhlasených scénářů. Předpokládá
se zpracování třech alternativ podle připomínek a za součinnosti
zadavatele včetně doložení propočtů realizační části akce, a to ke
každé projednávané alternativě zvlášť.
1.7. Vypracování dokumentace pro stavební řízení.
1.8. Vypracování projektu expozic, interiérů vnitřních prostor a
úprav venkovních prostranství na základě zadavatelem odsouhlasených
podkladů ve vazbě na projekt pro stavební povolení, vypracování
propočtu nákladů.
1.9. Vypracování dokumentace pro provedení stavby.
1.10. Vypracování dokumentace pro výběr dodavatele stavby včetně
srovnávacího položkového rozpočtu na provedení stavby.
1.11. Vypracování prováděcího projektu k realizaci expozic a
interiérů včetně dokumentace pro výběr dodavatele interiérů a
expozic a srovnávacího položkového rozpočtu.
1.12. Spolupráce při provádění stavby, výkon autorského dozoru včetně
provedení projektových změn vzniklých na základě objektivních
skutečností při provádění stavby a realizace expozic a interiérů.
1.13. Spolupráce po dokončení stavby a uvedení stavby do užívání.
Bližší upřesnění rozsahu plnění veřejné zakázky je specifikováno
v zadávací dokumentaci a smlouvě o dílo.
Celkové předpokládané započitatelné náklady stavebních prací,
expozic a interiérů nesmí překročit 270 mil. Kč (bez DPH).
2. MÍSTO A DOBA PLNĚNÍ
2.1. Místem plnění je areál Železničního muzea NTM, bývalé dílny
kolejových vozidel Českých drah (DKV ČD), Praha-Střed, Masarykovo
nádraží. Areál budoucího Železničního muzea i s budovami je zapsán v
ústředním seznamu památek pod rejstříkovým číslem 2267 jako kulturní
památka.
2.2. Předpoklad zahájení prací na předmětné veřejné zakázce je červenec 2004.
2.3. Předpokládané vybrané termíny zpracování jednotlivých stupňů
projektové dokumentace:
- zahájení prací ............................................. 15. 7. 2004
- odborné průzkumy .......................................... 31. 10. 2004
- návrh stavby, studie, propočet ............................ 30. 11. 2004
- dokumentace pro územní řízení .............................. 31. 1. 2005
- dokumentace pro stavební řízení ............................ 31. 5. 2005
- architektonické a výtvarné řešení expozic .................. 31. 7. 2005
- dokumentace pro provedení stavby ........................... 30. 9. 2005
- zadávací dokumentace pro výběr dodavatele stavby ........... 30. 9. 2005
- prováděcí a zadávací dokumentace pro výběr dodavatele
expozic a volného interiéru ............................... 31. 12. 2005
- výkon autorského dozoru po dobu provádění stavebních prací a
realizace expozic a interiérů
2.4. Předpokládaný termín ukončení investiční akce, kolaudace a uvedení
Železničního muzea do provozu, III.čtvrtletí 2008.
3. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů UCHAZEČE
Kvalifikační předpoklady musí prokázat uchazeč dle § 2b) způsobem
dle § 2c) výše uvedeného zákona včetně čestného prohlášení - viz
odst. 1 písm. a) - g).
K aktuálnímu živnostenskému listu musí uchazeč doložit osvědčení
o autorizaci dle zákona ČR 360/1992 Sb., v platném znění. Všechny
doklady budou doloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá
z těchto osob kvalifikační předpoklady v souladu se zákonem, s
výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (oprávnění v podnikání), který prokazuje každá z těchto osob
v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky.
Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, prokáže před
podpisem smlouvy kvalifikační předpoklady způsobem stanoveným v § 2c
odst. 2 zákona.
4. DALŠÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY PRO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Uchazeč prokáže následující předpoklady pro plnění veřejné zakázky a
doloží požadované listiny.
4.1. Pro oblast projektování rekonstrukcí a stavebních prací:
a) Údaje o minimálně třech realizovaných významných zakázkách
obdobného charakteru, tzn. projekty rekonstrukce památkově
chráněných nebo historických industriálních objektů, každá s
realizačními rozpočtovými náklady vyššími než 150 mil. Kč.
4.2. Pro oblast tvůrčí činnosti a projektování interiérů a expozic:
a) Údaje o minimálně třech realizovaných významných zakázkách
obdobného charakteru, tzn. projekty realizace muzejních expozic a
výstav, každá s realizačními rozpočtovými náklady vyššími než 2 mil. Kč.
b) Údaje o minimálně třech realizovaných významných zakázkách
obdobného charakteru, tzn. komerčních výstav, prezentací a veletrhů,
každá s realizačními rozpočtovými náklady vyššími než 1 mil. Kč.
c) Údaje o minimálně pěti realizovaných významných zakázkách
obdobného charakteru, tzn. realizace komplexního řešení původních
interiérů památkově chráněných budov nebo interiérů veřejně
přístupných budov (nebo jejich částí) určených zejména k odpočinku,
zábavě, vzdělávání apod., každá s realizačními rozpočtovými náklady
vyššími než 3 mil. Kč.
4.3. Uchazeč dále prokáže následující předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
a) Údaje o pojištění odpovědnosti za škodu minimálně ve výši 50 mil. Kč.
b) Údaje o klíčových pracovnících uchazeče rozhodných pro plnění veřejné
zakázky doložit osvědčením pracovníků o dosažené odborné úrovni.
c) Údaje o technickém a materiálním vybavení uchazeče s ohledem na
zpracování dokumentace v digitálním provedení.
d) Uchazeč uvede své subdodavatele pro zajištění odborných průzkumů
včetně neověřených kopií dokladů o jejich oprávněnosti k těmto
činnostem (ověřené kopie těchto dokladů předloží pouze vítězný
uchazeč před podpisem smlouvy o dílo).
4.4. V případě sdružení může nabídku podat a předpoklady doloží
společně uskupení maximálně tří právnických nebo fyzických osob,
které budou vůči zadavateli vystupovat jako jeden uchazeč. Toto
omezení se nevztahuje na subdodavatele odborných průzkumů.
4.5. V případě, kdy uchazeč bude vystupovat jako sdružení právnických
nebo fyzických osob, předloží tito požadované další kvalifikační
předpoklady společně jako jedna osoba.
5. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
Hodnocení nabídek bude provedeno podle výše stanovené ceny - § 6,
odst. 1, zákona č. 199/1994 Sb.
6. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY
6.1. Nabídková cena bude cenou nejvyšší přípustnou a nepřekročitelnou
pro celý rozsah činností dle článku 1 a bude obsahovat veškeré
náklady spojené s předmětem plnění díla.
6.2. Zpracovatel uvede rozdělení ceny podle jednotlivých věcných etap
díla dle článku 1.
6.3. Celková cena díla bude členěna:
6.3.1. Celková cena bez DPH
6.3.2. DPH
6.3.3. Cena včetně DPH
7. SOUTĚŽNÍ LHůTA
Soutěžní lhůta je 36 kalendářních dnů a začíná běžet dnem uveřejnění
tohoto inzerátu v Obchodním věstníku, tj. 21. 4. 2004, a končí dnem
a hodinou otevírání obálek.
8. OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI
Otevírání obálek se uskuteční dne 28. 5. 2004 v 10.00 hod. na adrese
zadavatele: Národní technické muzeum, Kostelní 42, 170 78 Praha 7,
zasedací místnost za kinosálem.
9. ZADÁVACÍ LHůTA
Zadávací lhůta se stanovuje na 90 kalendářních dní.
10. MÍSTO PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK A DOBA, V NÍŽ LZE NABÍDKY PODAT OSOBNĚ
Podle § 9 zákona podá uchazeč nabídku s označením «Soutěž - Projekt
rekonstrukce areálu Železničního muzea - NEOTVÍRAT» doporučeně
poštou v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítky uchazeče nebo
jiným způsobem dle § 9 odst. 1 zákona, na adresu Národní technické
muzeum, Kostelní 42, 170 78 Praha 7, nebo osobně na stejnou adresu v
poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 28. 5. 2004 v době od 8.00 do
10.00 hod. v sekretariátu generálního ředitele.
11. NÁZEV, SÍDLO, TELEFON, FAX, E-MAIL ZADAVATELE
Národní technické muzeum v Praze, Kostelní 42, 170 78 Praha 7,
telefon: 220399111, fax: 233371801, e-mail: milos.josefovic@ntm.cz.
Kontaktní osobou zadavatele pro tuto zakázku je Mgr. Miloš Josefovič,
náměstek generálního ředitele.
12. DOBA KONÁNÍ PROHLÍDKY MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Prohlídka areálu budoucího Železničního muzea s výkladem zástupce
zadavatele a zástupce inženýringu se uskuteční dne 5. 5. 2004 od
9.00 hod. Sraz pověřených zástupců uchazečů (maximálně tři zástupci
jednoho uchazeče) je u vstupu do areálu budoucího Železničního muzea
(drátěný plot oddělující areál od plochy parkoviště pod magistrálou).
Přístup/příjezd z křižovatky ulic Hybernská - Opletalova.
13. POŽADAVKY NA POSKYTNUTÍ JISTOTY VČETNĚ JEJÍ VÝŠE
Zadavatel vyžaduje poskytnutí jistoty ve výši 300.000,- Kč (slovy:
tři sta tisíc korun českých). Jistotu uchazeč složí jednou z forem
dle § 24 zákona. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní
částky: bankovní účet zadavatele u KB Praha 7, číslo účtu:
34337-111/0100, variabilní symbol - IČ uchazeče. Peněžní částka
odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Při poskytnutí
jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději
dnem otvírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená
o 90 dnů. Uchazeč předloží jako součást nabídky originál záruční listiny.
14. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY
Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
15. ADRESA A LHůTA, V NÍŽ JE MOŽNO VYŽÁDAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI
Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech od 9.00
do 15.00 hod. po předcházející dohodě po celou dobu soutěžní lhůty
na uvedené adrese zadavatele, v sekretariátu generálního ředitele.
Zadávací dokumentaci si zájemce objedná písemně nebo elektronickou
poštou (na výše uvedené adrese), a to nejméně 3 pracovní dny před
jejím požadovaným vyzvednutím.
Úhrada nákladů za pořízení kopie zadávací dokumentace ve výši 800,-
Kč (zadavatel není plátcem DPH) proběhne v hotovosti při převzetí
zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydána pouze osobě
zmocněné osobou oprávněnou za uchazeče jednat dle výpisu z
obchodního rejstříku, která při převzetí písemným prohlášením
doloží, že zadávací dokumentace bude použita výhradně ke zpracování
nabídky přebírajícím subjektem. V prohlášení bude uvedena též
závazná poštovní adresa a elektronická adresa zájemce pro účely
zasílání korespondence ve věci soutěže.
16. DALŠÍ PODMÍNKY OVS
a) Zadavatel v rámci této OVS nepřipouští variantní řešení předložené
nabídky.
b) Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
c) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o dílo, který bude v celém
rozsahu respektovat veškeré smluvní podmínky předané zadavatelem
jako součást zadávací dokumentace.
d) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky ověřit, případně upřesnit informace deklarované
uchazeči v nabídkách. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si od
vybraných uchazečů přehled o všech dosud uskutečněných zakázkách
včetně uvedení celkových realizačních rozpočtových nákladů každé akce.
e) Uchazeči nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v této
obchodní veřejné soutěži.
17. PRÁVA ZADAVATELE
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění, doplnění podmínek
soutěže nebo na její zrušení, popř. odmítnout všechny předložené
nabídky, vyloučit uchazeče, jehož nabídka je neúplná nebo nesplňuje
podmínky zadavatele.
18. ZVLÁŠTNÍ PODMÍNKY ZADAVATELE
Zadavatel požaduje zpracovat nabídku v jednotné obsahové úpravě
podle tohoto členění.
Titulní list (název akce, uchazeč)
Obsah nabídky
1. Krycí list nabídky
2. Doklad o poskytnutí jistoty nebo bankovní záruky
3. Smlouva o sdružení, pakliže bude uplatněna
4. Výpis z obchodního rejstříku
5. Živnostenské listy související s předmětem nabídky
6. Doklad o autorizaci
7. Čestná prohlášení
8. Formulář nabídky (další předpoklady pro splnění veřejné zakázky)
9. Neověřené kopie dokladů prokazující oprávnění subdodavatelů
provádět odborné průzkumy
10. Návrh smlouvy o dílo (bude respektovat veškeré smluvní podmínky
předané zadavatelem jako součást zadávací dokumentace)
19. ORGANIZAČNÍ PODMÍNKY ZADAVATELE
19.1. Zájemce je podepsanou nabídkou vázán. V případě, že bude
vybrán, je povinen podle ní, podmínek výzvy a zadávací dokumentace
uzavřít se zadavatelem příslušnou smlouvu o dílo nejpozději do 30 dnů
od oznámení výběru nejvhodnější nabídky v souladu s § 40 zákona.
19.2. Zájemce může podat pouze jednu nabídku, a to buď samostatně,
nebo spolu s jinou osobou v souladu s bodem 4.4. inzerátu.
Č. j.: GŘM/ /2004
V Praze dne 11. března 2004
Ing. Tomáš Kupec,
generální ředitel
189005-16/04