VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Elektrárny Opatovice, a.s.
A-5
Elektrárny Opatovice, a.s.
Sídlo: Opatovice nad Labem, 532 13 Pardubice 2
Zadavatel je zapsán v OR vedeným
Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou: oddíl B., vložka 584
IČ: 45534292
DIČ: 248-45534292
Bankovní spojení: Komerční banka, číslo účtu: 3607561/0100
zastoupená: Ing. Františkem Hejčlem, generálním ředitelem
(dále jen «zadavatel»)
vyhlašuje
ve smyslu § 4 zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
v platném znění
(dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
na akci
«Výměna armatur parních uzlů (PU) a hlavních uzavíracích šoupátek (PŠ1)»
Podmínky soutěže:
1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka armatur parních uzlů (PU) a hlavních
uzavíracích šoupátek (PŠ1) v následujícím rozsahu:
- 24 ks šoupátko přivařovací DN250/225 PN160/IX bez ochozu se servopohonem,
materiál konců pro připojení do potrubí 15 128.5
- připojovací rozměry: trubka A 273 x 25, materiál trubky 15 128
- úprava konců pro svařování: metody svařování 141 (kořen), 111 (výplň)
- 72 ks ventil ruční přivařovací DN25 PN250/IX, materiál konců pro připojení
do potrubí 15 128.5
- ruční ventily jsou určeny pro výrobu ochozů při výměně, resp. montáži
šoupátek
- připojovací rozměry ventilů: trubka A 32 x 5, materiál trubky 15 128
- úprava konců pro svařování: metoda svařování 141
- provozní medium: pára 535 oC
- provozní tlak: 9,6 MPa
- u servopohonu požadujeme tyto parametry:
- otočný víceotáčkový
- rychlost přestavení šoupátka min. 30 sec
- 2x signální, 2x polohový a 2x momentový vypínač (otevřeno, zavřeno)
- vysílač polohy proudový CPT 1/A 4 - 20 mA
- připojení na svorkovnici
- zadavatel doporučuje servopohon MODACT-MO typ 5203x.Ex3N
- šoupátko musí zajišťovat oboustrannou těsnost a jištění středové
časti klínu proti nafouknutí
- ochozové ventily musí zajišťovat oboustrannou těsnost a dobrou
ovladatelnost při ruční manipulaci, kola musí být upravena pro
montáž zajišťovacích zámků, resp. řetězů
- průvodní dokumentace v českém jazyce u dodávky musí odpovídat platnému
znění Zákona č. 22/97 vč. příslušných nařízení vlády a normě ČSN EN 10 204
- dále bude přiložen protokol v českém jazyce o nastavení, seřízení a funkci
šoupátka se servopohonem
2. Doba a místo plnění:
Doba plnění: dodávka v letech 2005 - 2010 dle podmínek DDP INCOTERMS 2000
v následujícím rozsahu:
- r. 2005 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem
12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX
- r. 2006 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem
12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX
- r. 2007 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem
12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX
- r. 2008 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem
12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX
- r. 2009 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem
12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX
- r. 2010 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem
12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX
Požadovaná doba plnění pro dodávku v r. 2005 je nejpozději do 30. 4. 2005.
Dodávky pro další roky budou upřesněny zadavatelem vždy do 15. prosince
roku předcházejícího před rokem uskutečnění dodávky.
Místo plnění: Elektrárny Opatovice, a.s.
Opatovice nad Labem
532 13 PARDUBICE 2
Příjem zboží ve skladu v pracovních dnech od 6.00 do 13.30 hod.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady dle § 2b, způsobem stanoveným
v § 2c zákona. Originály či úředně ověřené kopie těchto dokladů předloží
uchazeč v jednom vyhotovení nabídky. Kvalifikační předpoklady pro plnění
veřejné zakázky prokáže uchazeč takto:
a) kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
předložením dokladu o oprávnění k podnikání včetně výpisu z
obchodního rejstříku, které mohou být předloženy též ve stejnopise s
ověřením jejich pravosti,
b) kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b) až g) zákona
předložením čestného prohlášení o tom, že:
- na jeho majetek nebyl prohlášen konkurz nebo proti němu nebylo
zahájeno konkurzní nebo vyrovnací řízení nebo nebyl návrh na
prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není
v likvidaci
- nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
- nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata
souvisí s předmětem podnikání uchazeče nebo pro trestný čin
hospodářský nebo trestný čin proti majetku, tato podmínka se
vztahuje na osoby vykonávající funkci statutárního orgánu nebo
všechny členy statutárního orgánu a na odpovědného zástupce uchazeče
- nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán podle
zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, pokud tato
činnost souvisí s předmětem veřejné zakázky, tato podmínka se
vztahuje i na odpovědného zástupce uchazeče
- nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné
zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální
zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- nebyl vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže každá z nich kvalifikační
předpoklady samostatně s tím, že doklad o oprávnění k podnikatelské činnosti
doloží pouze pro činnost, kterou se bude na předmětné veřejné zakázce podílet.
V tomto případě, že nabídku předloží více osob společně, musí být stanovena
jedna z osob, která bude zodpovědná za celou zakázku a tato skutečnost musí
být doložena v nabídce smlouvou mezi osobami.
U nabídek předkládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
(subdodavatelů) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč,
který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na
celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby.
4. Požadavek na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
a) Nabídková cena bude uvedena jako cena nejvýše přípustná v Kč bez DPH
ve smyslu § 40 odst. 2 zákona.
b) Cena bude uvedena celkem a dále členěna na jednu dodávku dle čl. 2
této OVS a jednotkové ceny armatur.
c) Výše ceny za jednu dodávku se bude moci od roku 2006 upravit dle
níže uvedeného vzorce:
PC = přepočtená cena
RC = cena za předchozí dodávku
IN = index cen průmyslových výrobců podle sekce a subsekce SKP, kód
DK - stroje a zařízení za stejné období předchozího roku. Zadavatel
preferuje za rozhodující měsíc ten, ve kterém bude uzavřena kupní
smlouva s vítězným uchazečem.
PC = RC x (IN/100)
Výše ceny se bude moci meziročně měnit dle výše uvedeného vzorce,
pokud bude splněna následující podmínka:
(IN/100 - 1) x 0,9 2,5 %.
d) Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady uchazeče nutné k úplnému
a kvalitnímu splnění zakázky.
e) Zadavatel nepřipouští poskytnutí zálohy.
f) Úhrada bude provedena po splnění jednotlivých ročních dodávek na
základě faktury se splatností 21 dnů od doručení faktury zadavateli.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno v souladu s vyhlášenými podmínkami OVS
podle ekonomické vhodnosti nabídek následujících kritérií:
a) výše nabídkové ceny 70 %
b) záruční doba na dodávku jako celek 20 %
c) hmotnost armatur 10 %
6. Soutěžní lhůta:
Zahájení: 21. 4. 2004 (dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním
věstníku a na Internetu).
Ukončení: dnem otvírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 3. 6. 2004
v 10 hod. ve velké zasedací místnosti v sídle společnosti Elektrárny Opatovice,
a.s.
7. Místo a doba pro podávání nabídek:
a) Nabídky budou doručeny v zalepené obálce na níže uvedenou adresu:
Elektrárny Opatovice, a.s.
podatelna
Opatovice nad Labem
532 13 PARDUBICE 2
s označením na obálce v levé horní adresní straně pod adresu
odesílatele červeným hůlkovým písmem o velikosti min. 0,5 cm nápisem:
NEOTVÍRAT - veřejná zakázka «Výměna armatur PU a šoupátek PŠ1»
b) Termín k podání nabídek končí dne 3. 6. 2004 v 10.00 hodin
(viz soutěžní lhůta).
8. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem následujícím
po skončení lhůty pro podání nabídek.
9. Poskytování informací:
Osoba odpovědná ve věcech obchodních:
Ing. Michaela Neumanová, tel.: 466 843 573
Fax: 466 843 560
e-mail: mneumanova@eop.cz
Osoba odpovědná ve věcech technických:
Jiří Blecha, tel.: 466 843 524
Fax: 466 843 760
e-mail: jblecha@eop.cz
10. Poskytování informací:
Uchazeč je povinen k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z
účasti v OVS poskytnout jistotu ve výši Kč 100.000,- z předpokládané ceny
(slovy: sto tisíc korun).
Jistotu poskytne uchazeč formou bankovní záruky u jednoho z následujících
peněžních ústavů: Československá obchodní banka, Komerční banka, ABN AMRO
Bank N.V. a Česká spořitelna nebo složením stanovené částky na účet
zadavatele u Komerční banky, a.s., číslo účtu: 3607561/0100. Jako
variabilní symbol uvede uchazeč svoje IČ. Na tento účet musí být jistota
připsána nejpozději v den předcházející dni otvírání obálek s nabídkami.
Minimální platnost bankovní záruky bude do 15. 10. 2004. Poskytnutí
jistoty formou bankovní záruky musí uchazeč prokázat doložením originálu
dokladu bankovní záruky v nabídce. Záruční listina musí obsahovat závazek
peněžního ústavu, že vyplatí zadavateli bez odkladu a bez námitek celou
částku vedenou jako neodvolatelnou záruku po obdržení první výzvy.
11. Další podmínky soutěže
1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce a předána ve třech vyhotoveních
(1 originál a 2 kopie).
2. Smluvní vztahy se řídí českým právem.
3. Součástí nabídky bude i návrh kupní smlouvy.
4. Zadavatel požaduje na dodávku minimální záruku 36 měsíců ode dne
splnění dodávky, max. však 24 měsíců od uvedení do provozu.
5. Zadavatel požaduje, aby předmět veřejné zakázky byl vyroben nejpozději
v roce předcházejícím roku splnění dodávky.
6. Zadavatel si vyhrazuje právo kontroly v průběhu výroby předmětu
veřejné zakázky pověřenou osobou v dohodnutých termínech.
7. Zadavatel je oprávněn požadovat před dodávkou armatur uskutečnění
přejímky ve výrobním závodě za účasti dvou osob kupujícího.
8. V případě, že uchazeč uvede ve své nabídce repasovaný předmět veřejné
zakázky, je zadavatel oprávněn tuto nabídku vyřadit ze soutěže.
9. K nabídce bude přiložen katalogový list v českém jazyce s technickým
popisem a rozměrovým náčrtkem nabízených armatur, ze kterého bude patrné
provedení navrhovaného řešení.
10. Zadavatel požaduje poskytování servisních služeb v tomto minimálním
rozsahu:
- nástup na opravu do 8 hod. po nahlášení závady
- dokončení opravy do 24 hod. po nahlášení závady
11. Po uplynutí záruky budou náhradní díly pro opravu šoupátka
dodávány na žádost kupujícího nejpozději do 24 hod. po jejich
objednání kupujícím, a to po celou dobu životnosti šoupátek.
12. Součástí nabídky bude přehled o realizaci obdobných zakázek, reference.
13. Náhrada škody nebude v kupní smlouvě omezena.
14. Vlastnické právo k předmětu veřejné zakázky a nebezpečí škody na
ní přechází z prodávajícího na kupujícího dnem převzetí zboží kupujícím.
15. V případě neúplnosti nabídky bude tato vyřazena ze soutěže bez
dalšího posuzování a hodnocení.
16. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek obchodní veřejné soutěže,
její zrušení či odmítnutí všech nabídek bez uvedení důvodu.
17. Zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě jednat a upřesnit její konečné
znění.
18. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem.
19. Účastníkům nevzniká žádný nárok na úhradu nákladů spojených s účastí
v soutěži a se zpracováním předložené nabídky.
12. Způsob řazení dokladů nabídky:
Pro snazší kontrolu úplnosti nabídek při otvírání obálek se doporučuje
řadit doklady v nabídce v následujícím pořadí:
a) identifikační údaje uchazeče včetně kontaktních osob
b) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů, údaje prokazující
splnění dalších předpokladů
c) doklad o poskytnutí jistoty
d) údaje o nabídkové ceně
e) technická specifikace
f) návrh smlouvy
V úvodu nabídky bude předložen seznam řazení dokladů.
V Opatovicích nad Labem dne 13. 4. 2004
Ing. František Hejčl
generální ředitel společnosti
190881-16/04