Portál veřejné správy

Zápis 190881-16/04

Obchodní jménoElektrárny Opatovice, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45534292
SídloOpatovice nad Labem, 532 13 Pardubice 2
Publikováno21. 04. 2004
Značka OV190881-16/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Elektrárny Opatovice, a.s. A-5 Elektrárny Opatovice, a.s. Sídlo: Opatovice nad Labem, 532 13 Pardubice 2 Zadavatel je zapsán v OR vedeným Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou: oddíl B., vložka 584 IČ: 45534292 DIČ: 248-45534292 Bankovní spojení: Komerční banka, číslo účtu: 3607561/0100 zastoupená: Ing. Františkem Hejčlem, generálním ředitelem (dále jen «zadavatel») vyhlašuje ve smyslu § 4 zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) na akci «Výměna armatur parních uzlů (PU) a hlavních uzavíracích šoupátek (PŠ1)» Podmínky soutěže: 1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka armatur parních uzlů (PU) a hlavních uzavíracích šoupátek (PŠ1) v následujícím rozsahu: - 24 ks šoupátko přivařovací DN250/225 PN160/IX bez ochozu se servopohonem, materiál konců pro připojení do potrubí 15 128.5 - připojovací rozměry: trubka A 273 x 25, materiál trubky 15 128 - úprava konců pro svařování: metody svařování 141 (kořen), 111 (výplň) - 72 ks ventil ruční přivařovací DN25 PN250/IX, materiál konců pro připojení do potrubí 15 128.5 - ruční ventily jsou určeny pro výrobu ochozů při výměně, resp. montáži šoupátek - připojovací rozměry ventilů: trubka A 32 x 5, materiál trubky 15 128 - úprava konců pro svařování: metoda svařování 141 - provozní medium: pára 535 oC - provozní tlak: 9,6 MPa - u servopohonu požadujeme tyto parametry: - otočný víceotáčkový - rychlost přestavení šoupátka min. 30 sec - 2x signální, 2x polohový a 2x momentový vypínač (otevřeno, zavřeno) - vysílač polohy proudový CPT 1/A 4 - 20 mA - připojení na svorkovnici - zadavatel doporučuje servopohon MODACT-MO typ 5203x.Ex3N - šoupátko musí zajišťovat oboustrannou těsnost a jištění středové časti klínu proti nafouknutí - ochozové ventily musí zajišťovat oboustrannou těsnost a dobrou ovladatelnost při ruční manipulaci, kola musí být upravena pro montáž zajišťovacích zámků, resp. řetězů - průvodní dokumentace v českém jazyce u dodávky musí odpovídat platnému znění Zákona č. 22/97 vč. příslušných nařízení vlády a normě ČSN EN 10 204 - dále bude přiložen protokol v českém jazyce o nastavení, seřízení a funkci šoupátka se servopohonem 2. Doba a místo plnění: Doba plnění: dodávka v letech 2005 - 2010 dle podmínek DDP INCOTERMS 2000 v následujícím rozsahu: - r. 2005 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem 12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX - r. 2006 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem 12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX - r. 2007 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem 12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX - r. 2008 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem 12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX - r. 2009 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem 12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX - r. 2010 4 ks šoupátko DN250/225 PN160/IX se servopohonem 12 ks ventil ochozový DN25 PN250/IX Požadovaná doba plnění pro dodávku v r. 2005 je nejpozději do 30. 4. 2005. Dodávky pro další roky budou upřesněny zadavatelem vždy do 15. prosince roku předcházejícího před rokem uskutečnění dodávky. Místo plnění: Elektrárny Opatovice, a.s. Opatovice nad Labem 532 13 PARDUBICE 2 Příjem zboží ve skladu v pracovních dnech od 6.00 do 13.30 hod. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady dle § 2b, způsobem stanoveným v § 2c zákona. Originály či úředně ověřené kopie těchto dokladů předloží uchazeč v jednom vyhotovení nabídky. Kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky prokáže uchazeč takto: a) kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona předložením dokladu o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního rejstříku, které mohou být předloženy též ve stejnopise s ověřením jejich pravosti, b) kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b) až g) zákona předložením čestného prohlášení o tom, že: - na jeho majetek nebyl prohlášen konkurz nebo proti němu nebylo zahájeno konkurzní nebo vyrovnací řízení nebo nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není v likvidaci - nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky - nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče nebo pro trestný čin hospodářský nebo trestný čin proti majetku, tato podmínka se vztahuje na osoby vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všechny členy statutárního orgánu a na odpovědného zástupce uchazeče - nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, pokud tato činnost souvisí s předmětem veřejné zakázky, tato podmínka se vztahuje i na odpovědného zástupce uchazeče - nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - nebyl vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže každá z nich kvalifikační předpoklady samostatně s tím, že doklad o oprávnění k podnikatelské činnosti doloží pouze pro činnost, kterou se bude na předmětné veřejné zakázce podílet. V tomto případě, že nabídku předloží více osob společně, musí být stanovena jedna z osob, která bude zodpovědná za celou zakázku a tato skutečnost musí být doložena v nabídce smlouvou mezi osobami. U nabídek předkládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob (subdodavatelů) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby. 4. Požadavek na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek: a) Nabídková cena bude uvedena jako cena nejvýše přípustná v Kč bez DPH ve smyslu § 40 odst. 2 zákona. b) Cena bude uvedena celkem a dále členěna na jednu dodávku dle čl. 2 této OVS a jednotkové ceny armatur. c) Výše ceny za jednu dodávku se bude moci od roku 2006 upravit dle níže uvedeného vzorce: PC = přepočtená cena RC = cena za předchozí dodávku IN = index cen průmyslových výrobců podle sekce a subsekce SKP, kód DK - stroje a zařízení za stejné období předchozího roku. Zadavatel preferuje za rozhodující měsíc ten, ve kterém bude uzavřena kupní smlouva s vítězným uchazečem. PC = RC x (IN/100) Výše ceny se bude moci meziročně měnit dle výše uvedeného vzorce, pokud bude splněna následující podmínka: (IN/100 - 1) x 0,9 2,5 %. d) Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady uchazeče nutné k úplnému a kvalitnímu splnění zakázky. e) Zadavatel nepřipouští poskytnutí zálohy. f) Úhrada bude provedena po splnění jednotlivých ročních dodávek na základě faktury se splatností 21 dnů od doručení faktury zadavateli. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno v souladu s vyhlášenými podmínkami OVS podle ekonomické vhodnosti nabídek následujících kritérií: a) výše nabídkové ceny 70 % b) záruční doba na dodávku jako celek 20 % c) hmotnost armatur 10 % 6. Soutěžní lhůta: Zahájení: 21. 4. 2004 (dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a na Internetu). Ukončení: dnem otvírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 3. 6. 2004 v 10 hod. ve velké zasedací místnosti v sídle společnosti Elektrárny Opatovice, a.s. 7. Místo a doba pro podávání nabídek: a) Nabídky budou doručeny v zalepené obálce na níže uvedenou adresu: Elektrárny Opatovice, a.s. podatelna Opatovice nad Labem 532 13 PARDUBICE 2 s označením na obálce v levé horní adresní straně pod adresu odesílatele červeným hůlkovým písmem o velikosti min. 0,5 cm nápisem: NEOTVÍRAT - veřejná zakázka «Výměna armatur PU a šoupátek PŠ1» b) Termín k podání nabídek končí dne 3. 6. 2004 v 10.00 hodin (viz soutěžní lhůta). 8. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek. 9. Poskytování informací: Osoba odpovědná ve věcech obchodních: Ing. Michaela Neumanová, tel.: 466 843 573 Fax: 466 843 560 e-mail: mneumanova@eop.cz Osoba odpovědná ve věcech technických: Jiří Blecha, tel.: 466 843 524 Fax: 466 843 760 e-mail: jblecha@eop.cz 10. Poskytování informací: Uchazeč je povinen k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z účasti v OVS poskytnout jistotu ve výši Kč 100.000,- z předpokládané ceny (slovy: sto tisíc korun). Jistotu poskytne uchazeč formou bankovní záruky u jednoho z následujících peněžních ústavů: Československá obchodní banka, Komerční banka, ABN AMRO Bank N.V. a Česká spořitelna nebo složením stanovené částky na účet zadavatele u Komerční banky, a.s., číslo účtu: 3607561/0100. Jako variabilní symbol uvede uchazeč svoje IČ. Na tento účet musí být jistota připsána nejpozději v den předcházející dni otvírání obálek s nabídkami. Minimální platnost bankovní záruky bude do 15. 10. 2004. Poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí uchazeč prokázat doložením originálu dokladu bankovní záruky v nabídce. Záruční listina musí obsahovat závazek peněžního ústavu, že vyplatí zadavateli bez odkladu a bez námitek celou částku vedenou jako neodvolatelnou záruku po obdržení první výzvy. 11. Další podmínky soutěže 1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce a předána ve třech vyhotoveních (1 originál a 2 kopie). 2. Smluvní vztahy se řídí českým právem. 3. Součástí nabídky bude i návrh kupní smlouvy. 4. Zadavatel požaduje na dodávku minimální záruku 36 měsíců ode dne splnění dodávky, max. však 24 měsíců od uvedení do provozu. 5. Zadavatel požaduje, aby předmět veřejné zakázky byl vyroben nejpozději v roce předcházejícím roku splnění dodávky. 6. Zadavatel si vyhrazuje právo kontroly v průběhu výroby předmětu veřejné zakázky pověřenou osobou v dohodnutých termínech. 7. Zadavatel je oprávněn požadovat před dodávkou armatur uskutečnění přejímky ve výrobním závodě za účasti dvou osob kupujícího. 8. V případě, že uchazeč uvede ve své nabídce repasovaný předmět veřejné zakázky, je zadavatel oprávněn tuto nabídku vyřadit ze soutěže. 9. K nabídce bude přiložen katalogový list v českém jazyce s technickým popisem a rozměrovým náčrtkem nabízených armatur, ze kterého bude patrné provedení navrhovaného řešení. 10. Zadavatel požaduje poskytování servisních služeb v tomto minimálním rozsahu: - nástup na opravu do 8 hod. po nahlášení závady - dokončení opravy do 24 hod. po nahlášení závady 11. Po uplynutí záruky budou náhradní díly pro opravu šoupátka dodávány na žádost kupujícího nejpozději do 24 hod. po jejich objednání kupujícím, a to po celou dobu životnosti šoupátek. 12. Součástí nabídky bude přehled o realizaci obdobných zakázek, reference. 13. Náhrada škody nebude v kupní smlouvě omezena. 14. Vlastnické právo k předmětu veřejné zakázky a nebezpečí škody na ní přechází z prodávajícího na kupujícího dnem převzetí zboží kupujícím. 15. V případě neúplnosti nabídky bude tato vyřazena ze soutěže bez dalšího posuzování a hodnocení. 16. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek obchodní veřejné soutěže, její zrušení či odmítnutí všech nabídek bez uvedení důvodu. 17. Zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě jednat a upřesnit její konečné znění. 18. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem. 19. Účastníkům nevzniká žádný nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži a se zpracováním předložené nabídky. 12. Způsob řazení dokladů nabídky: Pro snazší kontrolu úplnosti nabídek při otvírání obálek se doporučuje řadit doklady v nabídce v následujícím pořadí: a) identifikační údaje uchazeče včetně kontaktních osob b) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů, údaje prokazující splnění dalších předpokladů c) doklad o poskytnutí jistoty d) údaje o nabídkové ceně e) technická specifikace f) návrh smlouvy V úvodu nabídky bude předložen seznam řazení dokladů. V Opatovicích nad Labem dne 13. 4. 2004 Ing. František Hejčl generální ředitel společnosti 190881-16/04