Portál veřejné správy

Zápis 190884-16/04

Obchodní jménoSVAZEK OBCÍ REGION JIH
RubrikaVeřejná soutěž
IČO63112671
SídloVšestary 141, 251 63 Strančice
Publikováno21. 04. 2004
Značka OV190884-16/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; SVAZEK OBCÍ REGION JIH A-1 SVAZEK OBCÍ REGION JIH Sídlo: Všestary 141, 251 63 Strančice vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») VEŘEJNOU OBCHODNÍ SOUTĚŽ na zhotovení díla - stavby «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA» 1. Identifikační údaje zadavatele: Svazek obcí Region JIH Všestary 141, 251 63 Strančice IČ: 63112671 Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., č. ú.: 494 455 1-158/0800 Tel. 603 868 346, tel., fax: 323 602 069 2. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla - stavby «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA» podle projektové dokumentace pro zadání stavby, kterou vypracoval «Projekty - VodaM s.r.o., číslo zakázky: 03.259 (04/2004), a to včetně zpracování projektové dokumentace pro realizaci stavby, geodetického vytyčení prostorové polohy stavby, vytyčení nadzemních a podzemních vedení inženýrských sítí, zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení stavby ve čtyřech vyhotoveních a geodetického zaměření zhotovené stavby ve čtyřech vyhotoveních včetně geometrických plánů, potvrzených příslušnými katastrálními úřady, které budou předány ve čtyřech vyhotoveních. Součástí předaného díla bude i provozní řád (havarijní a manipulační řád). 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění veřejné zakázky dle bodu 2. je 11/2004 na podkladě uzavřené smlouvy o dílo s uchazečem, který předloží nejvhodnější nabídku (tento termín je podmíněn řádným ukončením obchodní veřejné soutěže). Zadavatel dále závazně požaduje dokončení realizace vlastní stavby nejpozději do 10/2006 a zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení stavby ve čtyřech vyhotoveních a geometrického plánu, potvrzeného příslušným katastrálním úřadem, který bude předán ve čtyřech vyhotoveních, nejpozději do kolaudace. Termín zahájení realizace je podmíněn zajištěním finanční podpory z prostředků MZe ČR. Místo plnění veřejné zakázky je v katastrálním území Strančice, Dolní Lomnice u Kunic, Tehov, Myšlín, Všechromy, Kunice u Říčan, Mnichovice u Říčan, Božkov, Struhařov u Mnichovic, Světice, Všestary, Všešímy, okres Praha-východ, Středočeský kraj, a to v rozsahu podle projektové dokumentace pro zadání stavby uvedené v bodě 2. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: 4.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady v rozsahu podle § 2b zákona způsobem podle § 2c, odstavec 1. zákona. Podmínky uvedené v § 2b, odstavci 1 písm. d) a e) se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle zvláštního právního předpisu (viz § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - živnostenský zákon, ve znění pozdějších předpisů). 4.2. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby na základě smluvního vztahu s uchazečem, který bude doložen v písemné formě. 4.3. Doklady opravňující k podnikání, předkládané podle bodů 4.1. a 4.2. mohou být předloženy též ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. 4.4. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, prokáže kvalifikační předpoklady v souladu s § 2c, odstavcem 2 a odstavcem 3 zákona. 4.5. Uchazeč je povinen a každá z osob, které předložily nabídku společně, je povinna ohlásit do 14 dnů zadavateli změny, které nastaly po podání nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných zadavatelem. 5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: 5.1. V nabídce předloží uchazeč, a předkládá-li nabídku společně více osob, alespoň jedna z těchto osob - ověřenou kopii o průkazu odborné způsobilosti-autorizace osob pro vodohospodářské stavby - autorizovaný inženýr. Způsobilost organizace k provádění staveb a inženýrské činnosti se prokazuje certifikátem shody systému řízení jakosti s normou (ČSN) EN ISO 9001:2001. Uchazeč může předložit ověřenou kopii požadovaného průkazu odborné způsobilosti i svého smluvního partnera, a to na základě písemného smluvního vztahu mezi uchazečem a jeho partnerem pro uvedenou stavbu. - doklad nebo ověřenou kopii o uzavření pojištění odpovědnosti za škody z podnikatelské činnosti, vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky, a to s horní hranicí plnění u jedné pojistné události minimálně ve výši 30 mil. Kč 5.2. Uchazeč prokáže, že je dostatečně silnou stavební firmou s obratem v posledních třech účetně uzavřených letech ve výši min. 1.000 mil. Kč. 5.3. V nabídce předloží uchazeč, a předkládá-li nabídku více osob, každá z těchto osob, aktuální výpis ze živnostenského listu nebo jeho ověřenou kopii v rozsahu, z něhož bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů. 5.4. V nabídce předloží uchazeč písemné reference o obdobných zakázkách s uvedením těchto údajů: přesné označení objednavatele, přesné označení zhotovitele, název zakázky, místo plnění zakázky, stručné vymezení předmětu zakázky, finanční objem zakázky, reference objednavatele. Dále předloží čestné prohlášení o úrovni technického a materiálního vybavení k plnění veřejné zakázky a o počtu zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky. 5.5. Výše uvedené požadavky musí splňovat uchazeč. Uvedení nesprávných či neúplných údajů je důvodem k vyloučení uchazeče. Neprokázání nebo nesplnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky podle bodů 5.1. až 5.5. požadovaným způsobem bude posuzováno jako nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na veřejné zakázce. 6. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria tvořící ekonomickou vhodnost nabídky jsou vedena v sestupném pořadí podle stupně významu: a) nabídková cena včetně DPH ............................ váha kritéria 0,30 b) doložení referenčního dopisu nejméně jedné stavby vodohospodářského díla v podmínkách Středočeského kraje, dokončené v posledních dvou letech s minimálním finančním objemem 70 mil. Kč a doložení nejméně tří referenčních dopisů inženýrských sítí dokončených v posledních pěti letech s minimálním finančním objemem 80 mil. Kč ......................... váha kritéria 0,14 c) doložení (formou čestného prohlášení) minimálního objemu prací při realizaci kanalizací a vodovodů ve výši 200 mil. Kč ročně v letech 2002 a 2003. Do tohoto objemu budou zahrnuty stavby sítí s prostavěností v jednotlivém roce nad 20 mil. Kč ...... váha kritéria 0,12 d) doložení (formou čestného prohlášení) minimálního objemu prací při realizaci železobetonových monolitických nádrží z vodostavebného betonu ve výši 30 mil. Kč ročně za roky 2002 a 2003 .. váha kritéria 0,12 e) úroveň technického a materiálního vybavení k plnění veřejné zakázky a počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky, termín plnění ............ váha kritéria 0,10 f) obrat uchazeče min. 1.000 mil. Kč (v případě sdružení - každý účastník sdružení) v posledních třech účetně uzavřených letech .................................... váha kritéria 0,10 g) doložení (formou čestného prohlášení), že uchazeč zaměstnává nebo do podpisu smlouvy o dílo zaměstná další občany Středočeského kraje tak, aby jejich počet po celou dobu výstavby neklesl pod 200 pracovníků s trvalým bydlištěm ve Středočeském kraji ................................ váha kritéria 0,07 h) výše pojistného plnění za škody způsobené třetím osobám, záruka za jakost díla ................................ váha kritéria 0,05 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: 7.1. Nabídková cena bude uchazečem v nabídce nejprve uvedena jako celková nabídková cena za provedení celého díla, které je vymezeno ve shora uvedeném bodě 2. a bude uvedena v členění celková nabídková cena bez DPH, DPH a celková nabídková cena včetně DPH. Celková nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. 7.2. Nabídková cena bude uchazečem dále uvedena v členění: a) nabídková cena za geodetické vytyčení prostorové polohy stavby a vytyčení inženýrských sítí nabídková cena za zhotovení vlastní stavby (to vše podle projektové dokumentace, kterou vypracoval Projekty - VodaM s.r.o., číslo zakázky: 03.259 (04/2004) b) nabídková cena za zhotovení projektové dokumentace pro realizaci stavby c) nabídková cena za zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení stavby a geodetické zaměření zhotovené stavby včetně geometrického plánu, potvrzeného příslušným katastrálním úřadem d) provozní řád (manipulační a havarijní řád) Nabídkové ceny podle písmena a), b), c) a d) budou uvedeny v členění nabídková cena bez DPH a nabídková cena včetně DPH. Pod nabídkovými cenami podle písmen a), b), c) a d) bude uveden kontrolní součet celkové nabídkové ceny, kontrolní součet DPH a kontrolní součet celkové nabídkové cena včetně DPH. 7.3. Nabídková cena bude dále uchazečem uvedena v členění dle soupisu prací, který je součástí dokumentace pro zadání stavby. 7.4. Zadavatel nebude poskytovat zhotoviteli díla zálohu. 7.5. Realizované práce a dodávky budou zadavatelem hrazeny zhotoviteli na základě faktur, které budou splňovat náležitosti daňového dokladu dle platných obecně závazných právních předpisů a bude v nich uveden název akce «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA» a číslo smlouvy zadavatele. 7.6. Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu 1x měsíčně za kalendářní měsíc po uplynutí tohoto kalendářního měsíce, nedílnou součástí faktury musí být soupis provedených prací a dodávek v tomto kalendářním měsíci, písemně odsouhlasený zmocněným zástupcem zadavatele, vykonávajícím technický dozor. Fakturami, vystavovanými 1x měsíčně, mohou být postupně vyúčtovány zhotovitelem zadavateli k úhradě realizované práce a dodávky do výše 90 % celkové ceny za provedení celého díla. Zbývající realizované práce a dodávky budou zhotovitelem vyúčtovány zadavateli konečnou fakturou, která bude zhotovitelem vystavena až po úplném dokončení celého díla, tj. včetně kolaudačního řízení, zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení stavby a geodetické zaměření zhotovené stavby včetně geometrického plánu, potvrzeného příslušným katastrálním úřadem a po předání celého díla zadavateli na základě písemného předávacího protokolu a odstranění všech zjištěných vad a nedodělků, uvedených v tomto písemném předávacím protokolu a kolaudačního protokolu, bylo-li dílo s nimi zadavatelem převzato. Součástí faktury musí být soupis zbývajících provedených prací a dodávek, které jsou touto fakturou účtovány, tento soupis musí být písemně odsouhlasený zmocněným zástupcem zadavatele, vykonávajícím technický dozor. 7.7. Faktura bude splatná ve lhůtě 30 kalendářních dnů od jejího doručení zadavateli za předpokladu, že bude vystavena v souladu s platebními podmínkami a bude splňovat všechny uvedené náležitosti, týkající se vystavené faktury. Pokud faktura nebude vystavena v souladu s platebními podmínkami nebo nebude splňovat požadované náležitosti, je zadavatel oprávněn fakturu zhotoviteli díla vrátit, vrácením pozbývá faktura splatnosti. Veškeré platby budou prováděny v českých korunách. 8. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: 8.1. Uchazečem navrženou nejvýše přípustnou cenu plnění veřejné zakázky je možno překročit v případě nutnosti realizací prací a dodávek nad rámec zadávací dokumentace k řádnému splnění díla, a to na základě písemného dodatku ke smlouvě o dílo, v němž bude uveden rozsah prací a dodávek a jejich cena, stanovená dohodou smluvních stran v tomto dodatku o smlouvě o dílo. 8.2. Zhotovitel je oprávněn změnit účtovanou výši DPH v souladu se zákonem č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, jestliže po uzavření této smlouvy o dílo nabude účinnosti zákon, kterým bude výše DPH změněna. 9. Soutěžní lhůta, místo otevírání obálek s nabídkami, místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: 9.1. Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení této obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 31. 5. 2004 v 9 hod. na OÚ Světice. 9.2. Nabídku může uchazeč podat v soutěžní lhůtě. Osobně může uchazeč nabídku podat v úředních dnech (pondělí, středa) v době 8.00 až 12.00 hod. a 13.00 až 16.00 hod. a v den otevírání obálek do 9.00 hod. Uchazeč může nabídku podat rovněž doporučeně poštou na výše uvedenou adresu zadavatele tak, aby byla do skončení soutěžní lhůty doručena zadavateli. 9.3. Nabídka musí být podána v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a popisem «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA» - NABÍDKA - NEOTVÍRAT. Obálka bude opatřena na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta činí 70 kalendářních dnů 11.Prohlídka místa plnění veřejné zakázky Prohlídka místa plnění veřejné zakázky organizována zadavatelem nebude, neboť místo plnění veřejné zakázky je veřejně přístupné. 12.Zadávací dokumentace 12.1. Zadávací dokumentaci, tj. projektovou dokumentaci pro zadání stavby, včetně neoceněného výkazu výměr, soupisu prací a dodávek, si mohou uchazeči vyzvednout v budově OÚ Světice, U Zvoničky 179, Světice, 251 01 Říčany od 26. 5. 2004, a to proti úhradě částky 5000,- Kč, kterou předtím uhradí v pokladně OÚ Světice v úředních hodinách, pondělí a středa 8 - 12 hod. 13 - 16 hod. 13. Poskytnutí jistoty 13.1. Jistota ve výši 2.000.000,- Kč bude uchazečem poskytnuta nejpozději den před ukončením lhůty pro podání nabídky, a to pouze jednou z těchto forem podle § 24 zákona: - bankovní zárukou - složením uvedené částky na účet zadavatele nebo jeho zástupce na základě plné moci. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Uvolnění jistoty se bude řídit § 25 č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů 14. Další podmínky soutěže 14.1. Soutěž není omezena na tuzemské osoby 14.2. Zadavatel nepřipouští pouze dílčí plnění veřejné zakázky. 14.3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení ve smyslu § 2g zákona s výjimkou případů, kdy projektová dokumentace pro zadání stavby, uvedená v bodě 2. této výzvy, obsahuje požadavky nebo odkazy na jednotlivá obchodní jména, zvláštní označení podniku, zvláštní označení výrobků, výkonů nebo obchodních materiálů, která platí pro určitý podnik nebo organizační jednotku za příznačné, patenty a užitné vzory, v těchto případech připouští zadavatel i použití obdobných řešení se srovnatelnými parametry. 14.4. Uchazeč uvede v nabídce záruku za jakost celého díla, která bude činit nejméně 5 let od dokončení celého díla a jeho předání zadavateli na základě písemného předávacího protokolu a odstranění všech zjištěných vad a nedodělků, uvedených v tomto písemném předávacím protokolu, bylo-li dílo s nimi zadavatelem převzato. Záruka v trvání min. 5 let se nevztahuje na technologické soubory, záruka za tyto soubory bude stanovena dle výrobce. 14.5. Uchazeč předloží jako součást nabídky návrh smlouvy o dílo, který bude po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat podmínkám této obchodní veřejné soutěže a obsahu nabídky uchazeče. Takto vypracovaný návrh smlouvy o dílo bude v nabídce uchazeče jednostranně podepsán (a všechny ostatní strany návrhu smlouvy o dílo budou parafovány) statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, nebo uchazečem, je-li fyzickou osobou, případně obdobně každou z osob, které předložily nabídku společně. Tento návrh smlouvy může být zadavatelem před podpisem smlouvy upraven. 14.6. Uchazeč předloží v nabídce čestné prohlášení o tom, u kterých zdravotních pojišťoven jsou jeho zaměstnanci ke dni podání nabídky pojištěni. Čestné prohlášení bude obsahovat název zdravotní pojišťovny a kód pojišťovny. Předkládá-li nabídku společně více osob, předloží toto čestné prohlášení každá z těchto osob. 14.7. V případě, že nabídku podává společně více osob, jsou povinny v nabídce předložit smlouvu o sdružení a čestné prohlášení všech zúčastněných, že ručí za nabídku společně a nerozdílně, součástí prohlášení bude i označení osoby zmocněné za zúčastněné jednat a podepisovat, prohlášení bude podepsáno osobami oprávněnými za jednotlivé zúčastněné osoby podepisovat. 14.8. Nesplnění dalších podmínek soutěže bude posuzováno jako nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče ze soutěže. 14.9. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které vynaložil v souvislosti se soutěží. 14.10. Uchazeč nemá nárok na úhradu škody včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva, uvedená v bodě 17, odst. 17.1., 17.2., 17.3., a 17.4. 14.11. Podmínkou účasti v soutěži je vyzvednutí projektové dokumentace pro zadání stavby, uvedené v bodě 2. této výzvy a seznámení se s jejím obsahem. 15. Požadavky na způsob zpracování nabídky 15.1. Nabídka bude podána písemnou formou, v českém jazyce, v jednom originále a dvou neověřených kopiích, za jejichž shodu s originálem ručí uchazeč. 15.2. Nabídka bude obsahovat v úvodu krycí list nabídky, jehož vzor je uveden v zadávací dokumentaci. Krycí list nabídky bude podepsán statutárním orgánem uchazeče, je-li právnickou osobou, uchazečem, je-li fyzickou osobou a podává-li nabídku více osob, všemi těmito osobami. 15.3. Nabídka musí být dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy, které budou očíslovány vzestupně pořadovým číslem. 15.4. Nabídka bude zpracována v členění jednotlivých dokladů dle této «veřejné obchodní soutěže». 16. Kontaktní osoby zadavatele: Kontaktní osoba zadavatele pro věci technické: Ing. P. Matuška, tel.: 603 516 690, zpracovatel projektové dokumentace pro zadání stavby Kontaktní osoby pro věci organizační: Ing. V. Hynek, tel.: 602 317 350, Ing. H. Nováková, tel.: 606 847 779. 17. Práva zadavatele a ostatní podmínky výzvy: 17.1. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky výzvy. 17.2. Zadavatel si vyhrazuje kromě práva zrušit zadání veřejné zakázky podle § 66 zákona právo zrušit výzvu bez udání důvodu do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, právo veškeré přijaté nabídky odmítnout a právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem. 17.3. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit termín zahájení plnění veřejné zakázky v souvislosti s řádným dokončením zadáním veřejné zakázky. 17.4. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách. 17.5. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které vynaložil v souvislosti s touto výzvou a podáním nabídky. Alois Hevler v. r. předseda představenstva Svazku obcí Region JIH 190884-16/04