VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; SVAZEK OBCÍ REGION JIH
A-1
SVAZEK OBCÍ REGION JIH
Sídlo: Všestary 141, 251 63 Strančice
vyhlašuje
podle zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
VEŘEJNOU OBCHODNÍ SOUTĚŽ
na zhotovení díla - stavby
«VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA»
1. Identifikační údaje zadavatele:
Svazek obcí Region JIH
Všestary 141, 251 63 Strančice
IČ: 63112671
Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., č. ú.: 494 455 1-158/0800
Tel. 603 868 346, tel., fax: 323 602 069
2. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je
zhotovení díla - stavby «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA» podle
projektové dokumentace pro zadání stavby, kterou vypracoval «Projekty -
VodaM s.r.o., číslo zakázky: 03.259 (04/2004), a to včetně zpracování
projektové dokumentace pro realizaci stavby, geodetického vytyčení
prostorové polohy stavby, vytyčení nadzemních a podzemních vedení
inženýrských sítí, zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení
stavby ve čtyřech vyhotoveních a geodetického zaměření zhotovené stavby
ve čtyřech vyhotoveních včetně geometrických plánů, potvrzených
příslušnými katastrálními úřady, které budou předány ve čtyřech
vyhotoveních. Součástí předaného díla bude i provozní řád (havarijní a
manipulační řád).
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění veřejné zakázky dle bodu 2.
je 11/2004 na podkladě uzavřené smlouvy o dílo s uchazečem, který
předloží nejvhodnější nabídku (tento termín je podmíněn řádným ukončením
obchodní veřejné soutěže).
Zadavatel dále závazně požaduje dokončení realizace vlastní stavby
nejpozději do 10/2006 a zhotovení projektové dokumentace skutečného
provedení stavby ve čtyřech vyhotoveních a geometrického plánu,
potvrzeného příslušným katastrálním úřadem, který bude předán ve čtyřech
vyhotoveních, nejpozději do kolaudace.
Termín zahájení realizace je podmíněn zajištěním finanční podpory z
prostředků MZe ČR.
Místo plnění veřejné zakázky je v katastrálním území Strančice, Dolní
Lomnice u Kunic, Tehov, Myšlín, Všechromy, Kunice u Říčan, Mnichovice u
Říčan, Božkov, Struhařov u Mnichovic, Světice, Všestary, Všešímy, okres
Praha-východ, Středočeský kraj, a to v rozsahu podle projektové
dokumentace pro zadání stavby uvedené v bodě 2.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
4.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady v
rozsahu podle § 2b zákona způsobem podle § 2c, odstavec 1. zákona.
Podmínky uvedené v § 2b, odstavci 1 písm. d) a e) se vztahují též na
odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle zvláštního
právního předpisu (viz § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském
podnikání - živnostenský zákon, ve znění pozdějších předpisů).
4.2. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby na základě
smluvního vztahu s uchazečem, který bude doložen v písemné formě.
4.3. Doklady opravňující k podnikání, předkládané podle bodů 4.1. a 4.2.
mohou být předloženy též ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti.
4.4. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, prokáže kvalifikační
předpoklady v souladu s § 2c, odstavcem 2 a odstavcem 3 zákona.
4.5. Uchazeč je povinen a každá z osob, které předložily nabídku
společně, je povinna ohlásit do 14 dnů zadavateli změny, které
nastaly po podání nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
zadavatelem.
5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky:
5.1. V nabídce předloží uchazeč, a předkládá-li nabídku společně více
osob, alespoň jedna z těchto osob
- ověřenou kopii o průkazu odborné způsobilosti-autorizace osob pro
vodohospodářské stavby - autorizovaný inženýr. Způsobilost
organizace k provádění staveb a inženýrské činnosti se prokazuje
certifikátem shody systému řízení jakosti s normou (ČSN) EN ISO
9001:2001. Uchazeč může předložit ověřenou kopii požadovaného
průkazu odborné způsobilosti i svého smluvního partnera, a to na
základě písemného smluvního vztahu mezi uchazečem a jeho partnerem
pro uvedenou stavbu.
- doklad nebo ověřenou kopii o uzavření pojištění odpovědnosti za
škody z podnikatelské činnosti, vztahující se k předmětu plnění
veřejné zakázky, a to s horní hranicí plnění u jedné pojistné
události minimálně ve výši 30 mil. Kč
5.2. Uchazeč prokáže, že je dostatečně silnou stavební firmou s obratem
v posledních třech účetně uzavřených letech ve výši min. 1.000 mil. Kč.
5.3. V nabídce předloží uchazeč, a předkládá-li nabídku více osob,
každá z těchto osob, aktuální výpis ze živnostenského listu nebo
jeho ověřenou kopii v rozsahu, z něhož bude patrné, kdo vykonává
činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č.
455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve
znění pozdějších předpisů.
5.4. V nabídce předloží uchazeč písemné reference o obdobných
zakázkách s uvedením těchto údajů: přesné označení objednavatele,
přesné označení zhotovitele, název zakázky, místo plnění zakázky,
stručné vymezení předmětu zakázky, finanční objem zakázky, reference
objednavatele. Dále předloží čestné prohlášení o úrovni technického
a materiálního vybavení k plnění veřejné zakázky a o počtu
zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky.
5.5. Výše uvedené požadavky musí splňovat uchazeč. Uvedení nesprávných či
neúplných údajů je důvodem k vyloučení uchazeče.
Neprokázání nebo nesplnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky
podle bodů 5.1. až 5.5. požadovaným způsobem bude posuzováno jako
nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče z další účasti
na veřejné zakázce.
6. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria tvořící
ekonomickou vhodnost nabídky jsou vedena v sestupném pořadí podle stupně
významu:
a) nabídková cena včetně DPH ............................ váha kritéria 0,30
b) doložení referenčního dopisu nejméně jedné stavby
vodohospodářského díla v podmínkách Středočeského kraje,
dokončené v posledních dvou letech s minimálním finančním
objemem 70 mil. Kč a doložení nejméně tří referenčních dopisů
inženýrských sítí dokončených v posledních pěti letech s minimálním
finančním objemem 80 mil. Kč ......................... váha kritéria 0,14
c) doložení (formou čestného prohlášení) minimálního objemu prací při
realizaci kanalizací a vodovodů ve výši 200 mil. Kč ročně v letech
2002 a 2003. Do tohoto objemu budou zahrnuty stavby sítí s
prostavěností v jednotlivém roce nad 20 mil. Kč ...... váha kritéria 0,12
d) doložení (formou čestného prohlášení) minimálního objemu prací při
realizaci železobetonových monolitických nádrží z vodostavebného
betonu ve výši 30 mil. Kč ročně za roky 2002 a 2003 .. váha kritéria 0,12
e) úroveň technického a materiálního vybavení k plnění veřejné
zakázky a počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných
pro plnění veřejné zakázky, termín plnění ............ váha kritéria 0,10
f) obrat uchazeče min. 1.000 mil. Kč (v případě sdružení
- každý účastník sdružení) v posledních třech účetně
uzavřených letech .................................... váha kritéria 0,10
g) doložení (formou čestného prohlášení), že uchazeč zaměstnává
nebo do podpisu smlouvy o dílo zaměstná další občany
Středočeského kraje tak, aby jejich počet po celou dobu
výstavby neklesl pod 200 pracovníků s trvalým bydlištěm
ve Středočeském kraji ................................ váha kritéria 0,07
h) výše pojistného plnění za škody způsobené třetím osobám,
záruka za jakost díla ................................ váha kritéria 0,05
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
7.1. Nabídková cena bude uchazečem v nabídce nejprve uvedena jako
celková nabídková cena za provedení celého díla, které je vymezeno
ve shora uvedeném bodě 2. a bude uvedena v členění celková nabídková
cena bez DPH, DPH a celková nabídková cena včetně DPH.
Celková nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.
7.2. Nabídková cena bude uchazečem dále uvedena v členění:
a) nabídková cena za geodetické vytyčení prostorové polohy stavby a
vytyčení inženýrských sítí nabídková cena za zhotovení vlastní
stavby (to vše podle projektové dokumentace, kterou vypracoval
Projekty - VodaM s.r.o., číslo zakázky: 03.259 (04/2004)
b) nabídková cena za zhotovení projektové dokumentace pro realizaci stavby
c) nabídková cena za zhotovení projektové dokumentace skutečného
provedení stavby a geodetické zaměření zhotovené stavby včetně
geometrického plánu, potvrzeného příslušným katastrálním úřadem
d) provozní řád (manipulační a havarijní řád)
Nabídkové ceny podle písmena a), b), c) a d) budou uvedeny v členění
nabídková cena bez DPH a nabídková cena včetně DPH.
Pod nabídkovými cenami podle písmen a), b), c) a d) bude uveden
kontrolní součet celkové nabídkové ceny, kontrolní součet DPH a
kontrolní součet celkové nabídkové cena včetně DPH.
7.3. Nabídková cena bude dále uchazečem uvedena v členění dle soupisu
prací, který je součástí dokumentace pro zadání stavby.
7.4. Zadavatel nebude poskytovat zhotoviteli díla zálohu.
7.5. Realizované práce a dodávky budou zadavatelem hrazeny
zhotoviteli na základě faktur, které budou splňovat náležitosti
daňového dokladu dle platných obecně závazných právních předpisů a
bude v nich uveden název akce «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1.
STAVBA» a číslo smlouvy zadavatele.
7.6. Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu 1x měsíčně za kalendářní
měsíc po uplynutí tohoto kalendářního měsíce, nedílnou součástí
faktury musí být soupis provedených prací a dodávek v tomto
kalendářním měsíci, písemně odsouhlasený zmocněným zástupcem
zadavatele, vykonávajícím technický dozor.
Fakturami, vystavovanými 1x měsíčně, mohou být postupně vyúčtovány
zhotovitelem zadavateli k úhradě realizované práce a dodávky do výše
90 % celkové ceny za provedení celého díla.
Zbývající realizované práce a dodávky budou zhotovitelem vyúčtovány
zadavateli konečnou fakturou, která bude zhotovitelem vystavena až
po úplném dokončení celého díla, tj. včetně kolaudačního řízení,
zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení stavby a
geodetické zaměření zhotovené stavby včetně geometrického plánu,
potvrzeného příslušným katastrálním úřadem a po předání celého díla
zadavateli na základě písemného předávacího protokolu a odstranění
všech zjištěných vad a nedodělků, uvedených v tomto písemném
předávacím protokolu a kolaudačního protokolu, bylo-li dílo s nimi
zadavatelem převzato. Součástí faktury musí být soupis zbývajících
provedených prací a dodávek, které jsou touto fakturou účtovány,
tento soupis musí být písemně odsouhlasený zmocněným zástupcem
zadavatele, vykonávajícím technický dozor.
7.7. Faktura bude splatná ve lhůtě 30 kalendářních dnů od jejího
doručení zadavateli za předpokladu, že bude vystavena v souladu s
platebními podmínkami a bude splňovat všechny uvedené náležitosti,
týkající se vystavené faktury. Pokud faktura nebude vystavena v
souladu s platebními podmínkami nebo nebude splňovat požadované
náležitosti, je zadavatel oprávněn fakturu zhotoviteli díla vrátit,
vrácením pozbývá faktura splatnosti.
Veškeré platby budou prováděny v českých korunách.
8. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
8.1. Uchazečem navrženou nejvýše přípustnou cenu plnění veřejné
zakázky je možno překročit v případě nutnosti realizací prací a
dodávek nad rámec zadávací dokumentace k řádnému splnění díla, a to
na základě písemného dodatku ke smlouvě o dílo, v němž bude uveden
rozsah prací a dodávek a jejich cena, stanovená dohodou smluvních
stran v tomto dodatku o smlouvě o dílo.
8.2. Zhotovitel je oprávněn změnit účtovanou výši DPH v souladu se
zákonem č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
pozdějších předpisů, jestliže po uzavření této smlouvy o dílo nabude
účinnosti zákon, kterým bude výše DPH změněna.
9. Soutěžní lhůta, místo otevírání obálek s nabídkami, místo pro podání
nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
9.1. Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení této obchodní veřejné
soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek
s nabídkami, které se uskuteční dne 31. 5. 2004 v 9 hod. na OÚ Světice.
9.2. Nabídku může uchazeč podat v soutěžní lhůtě. Osobně může uchazeč
nabídku podat v úředních dnech (pondělí, středa) v době 8.00 až
12.00 hod. a 13.00 až 16.00 hod. a v den otevírání obálek do 9.00
hod. Uchazeč může nabídku podat rovněž doporučeně poštou na výše
uvedenou adresu zadavatele tak, aby byla do skončení soutěžní lhůty
doručena zadavateli.
9.3. Nabídka musí být podána v uzavřené obálce označené názvem
veřejné zakázky a popisem «VODOVOD REGION JIH - 2. ETAPA, 1. STAVBA»
- NABÍDKA - NEOTVÍRAT. Obálka bude opatřena na uzavření razítkem,
případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho
statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí 70 kalendářních dnů
11.Prohlídka místa plnění veřejné zakázky
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky organizována zadavatelem nebude,
neboť místo plnění veřejné zakázky je veřejně přístupné.
12.Zadávací dokumentace
12.1. Zadávací dokumentaci, tj. projektovou dokumentaci pro zadání
stavby, včetně neoceněného výkazu výměr, soupisu prací a dodávek,
si mohou uchazeči vyzvednout v budově OÚ Světice, U Zvoničky 179,
Světice, 251 01 Říčany od 26. 5. 2004, a to proti úhradě částky
5000,- Kč, kterou předtím uhradí v pokladně OÚ Světice v úředních
hodinách, pondělí a středa 8 - 12 hod. 13 - 16 hod.
13. Poskytnutí jistoty
13.1. Jistota ve výši 2.000.000,- Kč bude uchazečem poskytnuta nejpozději den
před ukončením lhůty pro podání nabídky, a to pouze jednou z těchto
forem podle § 24 zákona:
- bankovní zárukou
- složením uvedené částky na účet zadavatele nebo jeho zástupce na
základě plné moci.
Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní
záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce
soutěžní lhůty.
Uvolnění jistoty se bude řídit § 25 č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů
14. Další podmínky soutěže
14.1. Soutěž není omezena na tuzemské osoby
14.2. Zadavatel nepřipouští pouze dílčí plnění veřejné zakázky.
14.3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení ve smyslu § 2g zákona s
výjimkou případů, kdy projektová dokumentace pro zadání stavby,
uvedená v bodě 2. této výzvy, obsahuje požadavky nebo odkazy na
jednotlivá obchodní jména, zvláštní označení podniku, zvláštní
označení výrobků, výkonů nebo obchodních materiálů, která platí pro
určitý podnik nebo organizační jednotku za příznačné, patenty a
užitné vzory, v těchto případech připouští zadavatel i použití
obdobných řešení se srovnatelnými parametry.
14.4. Uchazeč uvede v nabídce záruku za jakost celého díla, která
bude činit nejméně 5 let od dokončení celého díla a jeho předání
zadavateli na základě písemného předávacího protokolu a odstranění
všech zjištěných vad a nedodělků, uvedených v tomto písemném
předávacím protokolu, bylo-li dílo s nimi zadavatelem převzato.
Záruka v trvání min. 5 let se nevztahuje na technologické soubory,
záruka za tyto soubory bude stanovena dle výrobce.
14.5. Uchazeč předloží jako součást nabídky návrh smlouvy o dílo,
který bude po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat podmínkám této
obchodní veřejné soutěže a obsahu nabídky uchazeče. Takto
vypracovaný návrh smlouvy o dílo bude v nabídce uchazeče
jednostranně podepsán (a všechny ostatní strany návrhu smlouvy o
dílo budou parafovány) statutárním zástupcem uchazeče, je-li
právnickou osobou, nebo uchazečem, je-li fyzickou osobou, případně
obdobně každou z osob, které předložily nabídku společně. Tento
návrh smlouvy může být zadavatelem před podpisem smlouvy upraven.
14.6. Uchazeč předloží v nabídce čestné prohlášení o tom, u kterých
zdravotních pojišťoven jsou jeho zaměstnanci ke dni podání nabídky
pojištěni. Čestné prohlášení bude obsahovat název zdravotní
pojišťovny a kód pojišťovny. Předkládá-li nabídku společně více
osob, předloží toto čestné prohlášení každá z těchto osob.
14.7. V případě, že nabídku podává společně více osob, jsou povinny v
nabídce předložit smlouvu o sdružení a čestné prohlášení všech
zúčastněných, že ručí za nabídku společně a nerozdílně, součástí
prohlášení bude i označení osoby zmocněné za zúčastněné jednat a
podepisovat, prohlášení bude podepsáno osobami oprávněnými za
jednotlivé zúčastněné osoby podepisovat.
14.8. Nesplnění dalších podmínek soutěže bude posuzováno jako nesplnění
podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče ze soutěže.
14.9. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které vynaložil v souvislosti
se soutěží.
14.10. Uchazeč nemá nárok na úhradu škody včetně ušlého zisku, jestliže
zadavatel využije svá práva, uvedená v bodě 17, odst. 17.1., 17.2.,
17.3., a 17.4.
14.11. Podmínkou účasti v soutěži je vyzvednutí projektové dokumentace pro
zadání stavby, uvedené v bodě 2. této výzvy a seznámení se s jejím
obsahem.
15. Požadavky na způsob zpracování nabídky
15.1. Nabídka bude podána písemnou formou, v českém jazyce, v jednom
originále a dvou neověřených kopiích, za jejichž shodu s originálem
ručí uchazeč.
15.2. Nabídka bude obsahovat v úvodu krycí list nabídky, jehož vzor
je uveden v zadávací dokumentaci. Krycí list nabídky bude podepsán
statutárním orgánem uchazeče, je-li právnickou osobou, uchazečem,
je-li fyzickou osobou a podává-li nabídku více osob, všemi těmito
osobami.
15.3. Nabídka musí být dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci
s jednotlivými listy, které budou očíslovány vzestupně pořadovým číslem.
15.4. Nabídka bude zpracována v členění jednotlivých dokladů dle této
«veřejné obchodní soutěže».
16. Kontaktní osoby zadavatele:
Kontaktní osoba zadavatele pro věci technické:
Ing. P. Matuška, tel.: 603 516 690, zpracovatel projektové dokumentace pro
zadání stavby
Kontaktní osoby pro věci organizační:
Ing. V. Hynek, tel.: 602 317 350, Ing. H. Nováková, tel.: 606 847 779.
17. Práva zadavatele a ostatní podmínky výzvy:
17.1. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit,
upřesnit nebo doplnit podmínky výzvy.
17.2. Zadavatel si vyhrazuje kromě práva zrušit zadání veřejné
zakázky podle § 66 zákona právo zrušit výzvu bez udání důvodu do
rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, právo veškeré přijaté
nabídky odmítnout a právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem.
17.3. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit termín zahájení plnění veřejné
zakázky v souvislosti s řádným dokončením zadáním veřejné zakázky.
17.4. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější
nabídky ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách.
17.5. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které vynaložil v souvislosti
s touto výzvou a podáním nabídky.
Alois Hevler v. r.
předseda představenstva Svazku obcí Region JIH
190884-16/04