Portál veřejné správy

Zápis 190680-16/04

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno21. 04. 2004
Značka OV190680-16/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost B-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku na «Sdružené služby dodávky elektřiny pro oprávněného zákazníka» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je fyzická dodávka elektřiny (dále jen dodávka) v předpokládaném množství 420 000 MWh pro divizi Metro + 335 000 MWh pro divizi Elektrické dráhy (dále jen celkové množství) oprávněnému zákazníkovi (dále jen odběratel) s převzetím závazku odebrat elektřinu z elektrizační soustavy včetně přenesení odpovědnosti za odchylku na dodavatele podle zákona č. 458/2000, a ve smyslu vyhlášky č. 373/2001 Sb., v platném znění, včetně služeb přenosu, distribuce a systémových služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 2.1.Předpokládaný termín plnění dodávky pro celkové množství je od 00.00.00 hodin dne 1. 1. 2005 do 24.00.00 hodin dne 31. 12. 2006 (dále jen smluvní období). 2.2.Místem plnění jsou: - 1 odběrné místo DP Praha a.s., divize Metro, se 13 předávacími místy na 110/22 kV rozvodné sítě - 40 odběrných míst DP Praha a.s., divize Elektrické dráhy, na 22 kV rozvodné síti. Zadavatel je připojen na distribuční síť společnosti Pražská energetika, a.s., Na Hroudě 1492/4, 100 05 Praha 10-Vršovice. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona: Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. licence na obchod s elektřinou dle zákona č. 458/2000 Sb., v platném znění, a vyhlášky č. 154/2001 Sb. Uchazeč tento předpoklad prokáže platnou licencí. 4.2. doklad o finančním zajištění obchodu dle § 6 odst. (4) vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb. Uchazeč tento předpoklad prokáže doložením dokladu. 4.3. příslib provozovatele dispečinku Praha-město, že v případě, bude-li uchazeč vybrán k uzavření smlouvy na tuto veřejnou zakázku, zařadí zadavatele veřejné zakázky - DP Praha a.s.- do skupiny odběrů s nejvyšší důležitostí a s prioritním obnovením dodávky v místní distribuční síti (tj. zajištění spolehlivosti dodávky elektřiny při mimořádných situacích, jako jsou např. živelní události, demonstrace, havárie technologie apod.) a zajistí komunikaci mezi dispečinky. Uchazeč tento předpoklad prokáže písemným příslibem. 4.4. množství zobchodované elektřiny v každém roce v posledních 3 letech (tj. v roce 2001, 2002 a 2003). Minimální požadovaná výše ročních objemů je 1 000 000 MWh za 1 rok. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.5. kontaktní místo pro vzájemná jednání odběratele s dodavatelem bude mít uchazeč v Praze (s provozní dobou min. 6 hodin denně /v době mezi 7.00 a 15.00 hod./ v pracovní dny a po celou dobu platnosti smlouvy), s telefonním, faxovým a e-mailovým spojením. Tento předpoklad uchazeč prokáže čestným prohlášením. 4.6. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky (4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6) každá z těchto osob samostatně. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zájemce oznámí faxem na číslo 236 083 252 nejméně 24 hodin předem datum a přibližný čas vyzvednutí zadávací dokumentace. Následně si mohou zájemci vyzvednout zadávací dokumentaci zdarma v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře č. 311, tel. 236 083 255, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301. Zájemce při převzetí zadávací dokumentace předloží prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČ, DIČ) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno podle jediného kritéria - výše nabídkové ceny. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním této veřejné zakázky v místě dodávky. Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění veřejné zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Celková nabídková cena bude zaokrouhlena na celé Kč. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cenu je možné překročit pouze o nárůst regulovaných cen distribučních služeb vyhlašovaných ERÚ pro příslušný rok. 10. Platební podmínky: Měsíční fakturace, splatnost faktur 14 dní, všechny platby uskutečňovány bezhotovostně v české měně. Další podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 11. Soutěžní lhůta: Začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «DP hl. m. Prahy - dodávka elektřiny», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče a to buď poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. 13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 21. 7. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy. 15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252. 16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 20 000 000,- Kč (dvacet milionů korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 18. Poskytování informací: Další informace v průběhu soutěžní lhůty zadavatel neposkytuje. 19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c) zákona na tuzemské osoby. 20. Zadavatel si vyhrazuje právo: 20.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit, prodloužit soutěžní lhůtu 20.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů 20.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky, dílčí plnění zadavatel nepřipouští 20.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit 20.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem. 190680-16/04