VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
B-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku na
«Sdružené služby dodávky elektřiny pro oprávněného zákazníka»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je fyzická dodávka elektřiny (dále jen
dodávka) v předpokládaném množství 420 000 MWh pro divizi Metro + 335 000
MWh pro divizi Elektrické dráhy (dále jen celkové množství) oprávněnému
zákazníkovi (dále jen odběratel) s převzetím závazku odebrat elektřinu z
elektrizační soustavy včetně přenesení odpovědnosti za odchylku na
dodavatele podle zákona č. 458/2000, a ve smyslu vyhlášky č. 373/2001
Sb., v platném znění, včetně služeb přenosu, distribuce a systémových služeb.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1.Předpokládaný termín plnění dodávky pro celkové množství je od
00.00.00 hodin dne 1. 1. 2005 do 24.00.00 hodin dne 31. 12. 2006
(dále jen smluvní období).
2.2.Místem plnění jsou:
- 1 odběrné místo DP Praha a.s., divize Metro, se 13 předávacími
místy na 110/22 kV rozvodné sítě
- 40 odběrných míst DP Praha a.s., divize Elektrické dráhy, na 22 kV
rozvodné síti.
Zadavatel je připojen na distribuční síť společnosti Pražská energetika, a.s.,
Na Hroudě 1492/4, 100 05 Praha 10-Vršovice.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona:
Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky;
dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou:
4.1. licence na obchod s elektřinou dle zákona č. 458/2000 Sb., v
platném znění, a vyhlášky č. 154/2001 Sb. Uchazeč tento předpoklad
prokáže platnou licencí.
4.2. doklad o finančním zajištění obchodu dle § 6 odst. (4) vyhlášky
ERÚ č. 154/2001 Sb. Uchazeč tento předpoklad prokáže doložením dokladu.
4.3. příslib provozovatele dispečinku Praha-město, že v případě,
bude-li uchazeč vybrán k uzavření smlouvy na tuto veřejnou zakázku,
zařadí zadavatele veřejné zakázky - DP Praha a.s.- do skupiny odběrů
s nejvyšší důležitostí a s prioritním obnovením dodávky v místní
distribuční síti (tj. zajištění spolehlivosti dodávky elektřiny při
mimořádných situacích, jako jsou např. živelní události,
demonstrace, havárie technologie apod.) a zajistí komunikaci mezi
dispečinky. Uchazeč tento předpoklad prokáže písemným příslibem.
4.4. množství zobchodované elektřiny v každém roce v posledních 3 letech
(tj. v roce 2001, 2002 a 2003). Minimální požadovaná výše
ročních objemů je 1 000 000 MWh za 1 rok. Uchazeč tento předpoklad
prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.5. kontaktní místo pro vzájemná jednání odběratele s dodavatelem
bude mít uchazeč v Praze (s provozní dobou min. 6 hodin denně
/v době mezi 7.00 a 15.00 hod./ v pracovní dny a po celou dobu
platnosti smlouvy), s telefonním, faxovým a e-mailovým spojením.
Tento předpoklad uchazeč prokáže čestným prohlášením.
4.6. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky (4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6) každá z těchto
osob samostatně. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání
dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zájemce oznámí
faxem na číslo 236 083 252 nejméně 24 hodin předem datum a přibližný čas
vyzvednutí zadávací dokumentace.
Následně si mohou zájemci vyzvednout zadávací dokumentaci zdarma v
pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty v
sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III.
patro, dveře č. 311, tel. 236 083 255, nebo Ing. Tomeček, III. patro,
dveře č. 301.
Zájemce při převzetí zadávací dokumentace předloží prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní
jméno, úplnou adresu, IČ, DIČ) i závazek mlčenlivosti zájemce o
skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací
dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno
jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní
osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu
soutěže zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno podle
jediného kritéria - výše nabídkové ceny. Nejvhodnější nabídkou bude
nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu
zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a bude obsahovat
veškeré náklady, které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním této
veřejné zakázky v místě dodávky. Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v
Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění veřejné zakázky a dále v
členění dle zadávací dokumentace. Celková nabídková cena bude
zaokrouhlena na celé Kč.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Cenu je možné překročit pouze o nárůst regulovaných cen distribučních
služeb vyhlašovaných ERÚ pro příslušný rok.
10. Platební podmínky: Měsíční fakturace, splatnost faktur 14 dní,
všechny platby uskutečňovány bezhotovostně v české měně. Další podmínky
jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
11. Soutěžní lhůta: Začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a
končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «DP hl. m. Prahy - dodávka elektřiny», s výzvou
«Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče a to buď poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3,
128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin,
nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje
osobní způsob podání.
13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
21. 7. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti
č. 216 ve II. patře.
14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí
90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě,
se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová
společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil
výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260,
tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 20 000 000,- Kč
(dvacet milionů korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Další informace v průběhu soutěžní lhůty
zadavatel neposkytuje.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit,
prodloužit soutěžní lhůtu
20.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
20.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky,
dílčí plnění zadavatel nepřipouští
20.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit
20.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s
žádným uchazečem.
190680-16/04