Portál veřejné správy

Zápis 190709-16/04

Obchodní jménoOKD, a. s., člen koncernu KARBON INVEST, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO00002593
SídloOstrava-Moravská Ostrava, Prokešovo náměstí 6/2020, PSČ 728 30
Publikováno21. 04. 2004
Značka OV190709-16/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; OKD, a. s., člen koncernu KARBON INVEST, a. s. A-7 Výzva k podání nabídky veřejné zakázky Zadavatel veřejné zakázky: OKD, a. s., člen koncernu KARBON INVEST, a. s. Sídlo: Ostrava-Moravská Ostrava, Prokešovo náměstí 6/2020, PSČ 728 30 IČ: 00002593, DIČ 388-00002593 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 122 Zastoupena: na základě plné moci Ing. Miroslavem Mynářem, ředitelem, Důl Lazy Týká se vnitřní organizační složky nezapsané v obchodním rejstříku: Důl Lazy Sídlo: Orlová-Lazy č. p. 605, PSČ 735 12 (adresa pro doručování písemností) IČ: 00002593(6) Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. pobočka Karviná číslo účtu: 1727048309/0800 (dále jen «zadavatel») vyhlašuje podle § 4, zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákona») obchodní veřejnou soutěž o nejvýhodnější nabídku na provedení důlně-stavebních prací 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění obchodní veřejné soutěže je provedení důlně-stavebních prací - vydobytí zásob porubu č. 63 214 a jeho likvidace na Dole Lazy, závod Dukla. Vydobytí a likvidace porubu musí být realizována jedním pracovním kolektivem. Další specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci viz bod 14. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Doba plnění veřejné zakázky je stanovena od VI/2004 do II/2005 Místem plnění veřejné zakázky je Důl Lazy, závod Dukla. 3. Požadavky na předložení kvalifikačních požadavků Zadavatel požaduje prokázání kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 2b a způsobem stanoveným v § 2c, 2d zákona. a) Platným dokladem o oprávnění k podnikání a platným výpisem z obchodního rejstříku, je-li uchazeč v obchodním rejstříku zapsán, k § 2b odst. 1 písm. a) zákona. Doklady předložte v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. b) Čestným prohlášením uchazeče k § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e) a f) zákona. c) Uchazeč předloží oprávnění k hornické činnosti podle Vyhlášky ČBÚ č. 15/95 Sb., o oprávnění k hornické činnosti, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení o odborné způsobilosti dle Vyhlášky ČBÚ č. 340/92 Sb., o požadavcích na kvalifikaci a odbornou způsobilost, ve znění pozdějších předpisů. d) Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje každá osoba oprávnění k podnikání dle § 2b) odst. 1 písm. a) v rozsahu jejího podílu na plnění veřejné zakázky (v souhrnu musí být pokryt celý předmět plnění veřejné zakázky); ostatní kvalifikační předpoklady prokazuje každá osoba v plném rozsahu samostatně. e) U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby. f) Zadavatel požaduje, aby uchazeč v nabídce doložil čestné prohlášení, že nebyl vyloučen z účasti při zadávání veřejné zakázky v souladu s § 63 zákona. Zahraniční osoby prokazují kvalifikaci doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla, popřípadě bydliště. 4. Další požadované předpoklady - ověřená kopie Osvědčení o registraci (k daním) 5. Další požadavky stanovené zadavatelem Zadavatel neumožňuje variantní řešení. Prohlídka přístupových cest na závodě Dukla a možnost nahlédnutí do projektové dokumentace je dne 2004-04-29 v 8.00 hod. u ved. přípravy výroby Ing. Pavola Mlynariče, ve správní budově závodu Dukla. Zadavatel umožňuje dílčí měsíční zdanitelné plnění. Nabídky zaslat v českém jazyce, návrhy cen v českých korunách. Uchazeč předloží čestné prohlášení o zajištěnosti stavu pracovníků pro realizaci předmětu díla. Uchazeč předloží čestné prohlášení o odborné způsobilosti technického dozoru dodavatele, jakož i o dalších odborných znalostech ostatních zaměstnanců, nutné k výkonu předmětu plnění. Podmínky pro realizaci zhotovitele: Předmětem plnění se rozumí veškerá činnost zhotovitele vedoucí k naplnění požadovaného stavu dle bodu 1. Důl Lazy poskytne bezúplatně dopravu jámou, materiál, dobývací technologii, prvotní vybavení zaměstnanců ochrannými a pracovními pomůckami, střelmistra, důlní měřičskou službu, dopravu vyklízeného materiálu z předávacího místa. Ostatní služby včetně služeb souvisejících se sfáranou směnou (koupání, lampy, interferometry, důlní svačina, pitný režim) poskytuje Důl Lazy za úplatu dle platného Ceníku Dolu Lazy. 6. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Zadavatel si vyhrazuje právo v návaznosti na změny důlně-geologických podmínek při realizaci díla na změnu ceny. Dále může být cena měněna v návaznosti na změnu technických parametrů těžby a geologických anomálií (§ 40 odst. 2, zákona). 7. Další podmínky Zadavatel si vyhrazuje právo: - odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů a taktéž bez udání důvodů veřejnou zakázku zrušit, - nevracet podané nabídky, - neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaložil na účast ve veřejné zakázce, - neposkytovat zálohy, - do smluv zařazovat následující ujednání: a) o neplatnosti postoupení pohledávky druhé smluvní strany vzniklé ze smlouvy bez předchozího písemného souhlasu zadavatele s postoupením, b) o sjednání smluvní pokuty za zastavení pohledávky druhé smluvní strany vzniklé ze smlouvy bez předchozího písemného souhlasu zadavatele, a to ve výši 10 % z nominální výše zastavené pohledávky, c) o platnosti započtení vzájemných pohledávek výlučně na základě písemné dohody smluvních stran, d) zhotovitel se zavazuje při výkonu činnosti v sídle objednavatele řídit se jeho platnými akty řízení a Dohodou o zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí na důlních pracovištích, které mu budou předány proti podpisu. V případě porušování podmínek těchto platných aktů řízení se sjedná smluvní pokuta ve výši min. 10.000,- Kč, která se nezapočítává na náhradu vzniklé škody. 8. Soutěžní lhůta Otevírání obálek se uskuteční dne 2004-06-01 v 9.00 hod. ve správní budově Dolu Lazy v druhém patře v místnosti č. 201. 9. Místo a doba pro podání nabídek Nabídky doručte doporučeně poštou nebo osobně. 1 x na sekretariát ředitele Dolu Lazy, a to v pracovní dny v době od 6-14 hod. Nabídky musí být doručeny v zalepených obálkách, opatřených na uzavření razítkem a označeny identifikačními údaji účastníka veřejné zakázky. Na zadní straně bude obálka označena rozlišovacím heslem «VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - Důl Lazy "Vydobytí porubu č. 63 214" - NEOTVÍRAT». V souladu s § 9 odst. 3 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávaní veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, uchazeč předloží nabídkovou cenu v samostatné zalepené obálce, opatřené na uzavření razítkem firmy. Tato obálka musí být označena nápisem «Nabídková cena» a bude součástí nabídky. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta bez prodloužení činí 90 kalendářních dní. Zadávací lhůta, stanovená v podmínkách soutěže pro všechny uchazeče, se prodlužuje uchazečům, umístěným na prvním až třetím pořadí, až do doby uzavření smlouvy v souladu se zákonem 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů. 11. Způsob zpracování nabídkové ceny Cenovou nabídku uveďte v členění bez DPH včetně DPH a cenu celkem v Kč. Vydobytí porubu Cena bez DPH Cena včetně DPH Kč/t (bez DPH) Kč/t x předpoklad (t) Kč Porub č. 63 214 Cena bez DPH Cena včetně DPH Kč Kč Likvidace porubu Celková cena za vydobytí por. a likvidaci Pro řešení nepředvídaných událostí (prostoje, poruchy, vícepráce) uvést ceny za odpracovanou směnu (Kč/sm.). Náklady na dopravu, stravné, cestovné a jiné režijní náklady jsou v ceně. 12. Nabídka musí obsahovat 1. Základní údaje k nabídce (krycí list): název a přesná adresa uchazeče s označením pověřeného zástupce, právní forma, sídlo, uvedení telefonu, faxu, číslo příjmového účtu uchazeče. 2. Předložení kvalifikačních a dalších předpokladů. 3. Splnění podmínek stanovených zadavatelem. 4. Prohlášení o zajištěnosti stavu pracovníků pro realizaci předmětu díla v uvedeném termínu. 5. Návrh smlouvy o dílo na realizaci zakázky včetně návrhu splatnosti faktury po doručení zadavateli, vystavené po předání a převzetí předmětu díla s měsíčním zdanitelným plněním a včetně dodržení požadovaného termínu plnění veřejné zakázky. 6. Cenovou nabídku dle bodu 11. této výzvy. 7. Reference vztahující se k předmětu veřejné zakázky. 13. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou vyhodnocovány na základě ekonomické výhodnosti dle níže uvedených rozhodovacích kritérií v sestupném pořadí podle stupně významu, a to vynásobením bodové hodnoty každého kritéria individuální váhou, stanovenou pro každé kritérium a následným sečtením všech kritériálních hodnot. Při hodnocení bude použito bodové stupnice 1, 5, 10, 15, 20, kde 20 bodů představuje nejvyšší bodové hodnocení příslušného kritéria. 1. Výše nabídkové ceny celkem v členění dle bodu 11. 2. Vlastní reference vztahující se k oblasti předmětu díla z činností v OKD, a.s., ČMD, a.s., a ostatní. 3. Splatnost faktur ve dnech. 14. Zadávací dokumentace Uchazeči si mohou vyzvednout zadávací dokumentaci v sídle zadavatele v pracovní dny od 6.00 hod. do 14.00 hod. ve správní budově Dolu Lazy, 2. patro, odbor cen a obchodu, číslo dveří 215. 15. Požadavky na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje složení jistoty ve výši 280.000,- Kč (dvě stě osmdesát tisíc korun českých). Složení jistoty je požadováno jednou z forem definovaných v § 24 zákona. Jistotu lze složit pouze v české měně (§ 65 odst. 3 zákona). V případě složení jistoty na účet zadavatele použijte, č. ú. 1727048309/0800, u České spořitelny, a.s., pobočka Karviná, var. symbol 63 214, specif. symbol IČ uchazeče (v případě podání nabídky více osobami společné IČ jedné osoby). Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. 16. Oznámení výsledků Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky bude všem uchazečům doručeno ve lhůtě, po kterou jsou uchazeči nabídkou vázáni. 17. Adresa pro doručování písemností Důl Lazy sekretariát ředitele 735 12 Orlová-Lazy, č. p. 605 18. Základní údaje o zadavateli OKD, a. s., člen koncernu KARBON INVEST, a.s. se sídlem Ostrava-Moravská Ostrava, Prokešovo náměstí 6/2020, PSČ 728 30 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 122 IČ: 00002593, DIČ 388-00002593 Zastoupena: na základě plné moci Ing. Miroslavem Mynářem, ředitelem, Důl Lazy Týká se vnitřní organizační složky nezapsané v obchodním rejstříku: Důl Lazy se sídlem Orlová-Lazy, č.p. 605, PSČ 735 12 (adresa pro doručování písemností) IČ: 00002593 (6), Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Karviná číslo účtu: 1727048309/0800 telefon: 59 651 17 55-58 fax: 59 651 11 44 Kontaktní osoba: Ing. Jiří Chlebík, vedoucí odb. přípravy výroby, č. telefonu: 596 502 519 Zadavatel: OKD, a.s., člen koncernu KARBON INVEST, a.s. vnitřní organizační složka nezapsaná v obchodním rejstříku Důl Lazy Ing. Miroslav Mynář v. r. ředitel na základě Plné moci ze dne 15. 12. 2003 V Orlové dne 2004-04-05 190709-16/04