VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s.
C-0
České dráhy, a.s.
Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
IČ: 70994226
zapsané v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddílu B., vložce 8039
vyhlašují podle ust. § 4 a násl. zákona č. 199/94 Sb., o zadávání
veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na dodávky sestav PC pro obnovu IT
1. Zadavatel:
České dráhy, a.s.
Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
Pověřuje organizací obchodní veřejné soutěže:
České dráhy, a.s., TELEMATIKA, o.z.
Praha 3, Pernerova 2819/2a, PSČ 130 00
dále jen zadavatel.
2. Předmět soutěže:
Dodávka HW pro České dráhy, a.s.
Podrobná konfigurace HW a požadavky, které jsou předmětem obchodní
veřejné soutěže, jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Zadavatel požaduje splnění předmětu veřejné zakázky dle bodu 2
maximálně do 5 týdnů od nabytí účinnosti smlouvy.
Místem plnění jsou jednotlivá pracoviště Českých drah, a.s.,
upřesněná v zadávací dokumentaci.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů v
rozsahu dle § 2b zákona způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč
čestným prohlášením.
V případě, že předkládá nabídku více právnických nebo fyzických osob
společně, prokáže každá z nich kvalifikační předpoklady plně v
požadovaném rozsahu.
5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
V souladu s § 2f zákona vyžaduje zadavatel prokázání dalších níže
uvedených předpokladů uchazeče:
a) předložení úředně ověřených kopií certifikátů ISO řady 9001:2000 a
ISO 14001 výrobce nabízených zařízení. Tento doklad musí být
vystaven na výrobní závod, ze kterého budou realizovány dodávky pro
zadavatele
b) uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích
rozhodných pro plnění veřejné zakázky
c) předložení identifikačních údajů o předpokládaných subdodavatelích
uchazeče, jejich podílu a specifikaci činností na plnění této
veřejné zakázky
d) předložení přehledu významných zakázek jako prokazatelných
referencí o způsobilosti uchazeče vztahujících se k předmětu plnění
veřejné zakázky, realizovaných uchazečem v letech 2000 - 2003 o
objemu nad 10 mil. Kč s uvedením objednavatele a kontaktní osoby
(včetně telefonu) a ceny zakázky
e) uchazeč doloží v nabídce vlastním prohlášením, že nabízená
zařízení jsou všechna nová a nepoužitá
f) uchazeč předloží prohlášení o shodě pro všechna nabízená zařízení
s normami platnými v ČR
g) uchazeč musí mít čistý obchodní majetek ve výši minimálně 10 mil. Kč
doložený auditem ověřenou rozvahou.
Skutečnosti dle bodu 5b-5f budou prokazovány písemně v českém
jazyce, opatřeny razítkem a podpisem oprávněné osoby uchazeče.
Všechny tyto údaje jsou považovány za důvěrné a zadavatel se
zavazuje takto s nimi nakládat a použít je pouze pro účely
vyhodnocení této obchodní veřejné soutěže.
V případě, že předkládá nabídku více právnických nebo fyzických osob
společně, prokáže každá z nich další předpoklady plně v rozsahu dle
tohoto bodu.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a
platebních podmínek:
Uchazeč předloží celkovou nabídkovou cenu za dodávku předmětu plnění
veřejné zakázky ve zvláštní zapečetěné obálce opatřené na uzavření
razítkem uchazeče a označené nápisem «Nabídková cena» v následující
struktuře:
a) celková cena nabídky
b) cena za 1 ks každé v zadávací dokumentaci specifikované sestavy
PC, cena za 1 ks každého v zadávací dokumentaci specifikovaného
monitoru.
Výše uvedená nabídková cena bude uvedena jako konečná (včetně cla,
dopravy a dalších poplatků), v české měně a bez DPH.
Zadavatel nepřipouští pozdější překročení nabídkové ceny.
Zadavatel požaduje minimálně 30denní splatnost daňových dokladů
počínaje dnem jejich doručení zadavateli.
Zadavatel nepřipouští žádnou formu zálohové platby.
7. Ostatní podmínky a požadavky:
a) zadavatel neumožňuje variantní řešení
b) nedodržení parametrů minimální požadované konfigurace je důvodem k
vyloučení z obchodní veřejné soutěže
c) v nabídce bude uvedena závazná dodací lhůta předmětu veřejné zakázky
d) minimální doba záruky na předmět nabídky činí 4 roky s opravou v
místě instalace
e) nabídka bude obsahovat poskytnutou záruční dobu, umožnění
provádění záručního servisu vlastními silami zadavatele za úplatu,
reakční dobu a návrh logistiky při výměně vadných dílů
f) zadavatel po předchozím písemném souhlasu nevylučuje dodávku
technicky nebo technologicky kvalitnějších produktů za stejnou
nabídkovou cenu
g) nabídka musí obsahovat návrh kupní smlouvy na plnění předmětu
veřejné zakázky
h) zadavatel vyhodnotí pouze nabídky zájemců, kterým vydal zadávací
dokumentaci
i) soutěž je omezena pouze na tuzemské uchazeče
j) účastník nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí na této
obchodní veřejné soutěži
k) uchazeč musí být schopen nejpozději do týdne ode dne otevírání
obálek na požádání zapůjčit k testování nabízenou sestavu uvedenou v
závazné nabídce včetně příslušné technické dokumentace v českém jazyce
l) nabídky zadavatel nevrací
m) uchazeč se musí zavázat uzavřít se zadavatelem v případě vítězství
v soutěži smlouvu nebo partnerství, v rámci jehož plnění odebere od
zadavatele zadavatelem poskytované zboží nebo služby ve výši
minimálně 30 % ceny zakázky za dobu 4 let.
8. Ostatní podmínky a požadavky na kupní smlouvu:
a) kupní smlouva nesmí obsahovat žádná ustanovení, která by byla v
rozporu s obchodními zvyklostmi a zadávací dokumentací k této
veřejné zakázce a znevýhodňovala zadavatele
b) kupní smlouva musí mimo jiné obsahovat ustanovení o podmínkách
hrazeného záručního servisu vlastními silami zadavatele
c) kupní smlouva mimo jiné musí obsahovat návrh logistiky provádění
záručních oprav (výměnný způsob náhradních dílů), která umožní
provedení servisního zásahu max. do 48 hodin v pracovní dny
d) v kupní smlouvě budou mimo jiné uvedeny sankce za nedodržení
termínu dodávek či nedodržení smluvních podmínek na postoupení
servisní činnosti, a to minimálně takto:
- za každý den prodlení dodávky - 0,03 % z kupní ceny
- za každý případ nedodržení smluvních podmínek a den, po který
nedodržení trvá, 5000,- Kč bez DPH.
9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky:
Nabídka musí být vyhotovena písemně, v jazyce českém, v 1 originálu
a 3 kopiích, které musí mít obsah shodný s originálem. Veškeré
doprovodné doklady musí být úředně přeloženy do českého jazyka.
Údaje uvedené v textu nabídky nesmí být přepisovány ani škrtány.
Dále uchazeč předloží nabídku, s výjimkou úředně ověřených listin, v
datové podobě ve formátu «PDF» na CD-ROM.
Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou
zmocněnou k jeho zastupování. Zmocněná osoba je povinna předložit k
nabídce originál zmocnění.
Nabídka musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy, včetně příloh. Všechny listy nabídky i příloh
budou v pravém dolním rohu očíslovány vzestupnou číselnou
řadou/celkový počet listů nabídky a opatřeny razítkem. Též návrh
kupní smlouvy bude mít všechny listy orazítkovány. Tato povinnost se
nevztahuje na úřední listiny nebo jejich ověřené kopie.
Pro kontrolu úplnosti nabídek při otevírání obálek seřadí uchazeč
doklady v nabídce v následujícím pořadí:
a) originál výpisu z obchodního rejstříku nebo notářsky ověřené kopie
výpisu z obchodního rejstříku dle bodu 4
b) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 4
c) certifikáty ISO řady 9001:2000 a ISO 14001, vztahující se k
předmětu plnění veřejné zakázky dle bodu 5a)
d) údaje o předpokládaných subdodavatelích uchazeče dle bodu 5c)
e) uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích dle bodu 5b)
f) přehled významných zakázek vztahujících se k předmětu plnění
veřejné zakázky dle bodu 5d)
g) vlastní prohlášení uchazeče dle bodu 5e)
h) prohlášení uchazeče dle bodu 5f)
i) nabídka dle bodu 6
j) návrh kupní smlouvy
k) doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 11.
V úvodu nabídky musí být předložen seznam řazení dokladů.
10. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky uchazečů budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti nabídek v
souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle
stupně významu, které jim zadavatel přisuzuje:
A. Výše nabídkové ceny
Váha: 60 %
B. Splnění technických a kvalitativních parametrů
Váha: 20 %
C. Způsob řešení servisní spolupráce
Váha: 20 %
11. Požadavek na poskytnutí jistoty:
V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí
jistoty ve výši 1 000 000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta jednou z
forem uvedených v § 24 zákona. V případě složení peněžité částky na
účet zadavatele je příjmovým účtem účet u Komerční banky, a. s.,
Havlíčkova 13, 111 21, Praha 1, č. účtu 19-5524200217/0100,
variabilním symbolem je IČ uchazeče. Doklad o složení jistoty musí
být součástí nabídky (výpis z účtu uchazeče nebo originál bankovní
záruky), přičemž uchazeč musí splnit podmínky § 24 odst. 2 zákona.
12. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta dle ust. § 7 zákona začíná běžet dnem zveřejnění
podmínek soutěže v Obchodním věstníku a zveřejněním na Centrální
adrese http://www.centralní-adresa.cz, tj. dne 14. 4. 2004, a končí
otvíráním obálek, které se uskuteční na pracovišti TELEMATIKY v
Křižíkově 2, Praha 8, dne 21. 5. 2004 v 10.00 hodin ve velké
zasedací místnosti, 4. patro.
13. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout na pracovišti
TELEMATIKY, Křižíkova 2, Praha 8, 186 00, 1. patro, č. místnosti 76,
po předchozí telefonické dohodě na tel. +420 224 813 937, v pracovní
dny do 23. 4. 2004 od 9.00 do 15.00 hodin. Zadávací dokumentace (1x
písemná forma a 1x CD ROM) bude vydána zájemcům po zaplacení nákladů
za vyhotovení dokumentace ve výši 400,- Kč včetně DPH. Poplatek je
nutno zaplatit v hotovosti na výše uvedeném místě. Uchazeč je
povinen se zapsat do seznamu uchazečů s uvedením kontaktu a
kontaktní osoby uchazeče. Pro vystavení dokladu je nutno uvést IČ a
DIČ uchazeče.
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
Jméno: Martin Siegel
Telefon: +420 972 245 668
Fax: +420 224 234 833
E-mail: martin.siegel@cdtel.cz
Adresa: České dráhy, a.s.
TELEMATIKA
Křižíkova 2
186 00 Praha 8
14. Místo a doba pro podávání nabídek:
Uchazeč podá originál i stanovený počet kopií nabídky (tištěnou i
datovou podobu) v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu
označeném nápisem «Veřejná zakázka - dodávka HW - NEOTVÍRAT»
opatřené na uzavření razítkem a podpisem oprávněnou osobou uchazeče.
Nabídky lze podat osobně v kanceláři č. 76, 1. patro, na adrese
pracoviště TELEMATIKY, Křižíkova 2, Praha 8, PSČ 186 00, v pracovní
dny v termínu 17. 5. 2004 do 21. 5. 2004, a to po předchozí domluvě
s kontaktní osobou zadavatele nebo vždy v pracovní dny v době od
9. 00 do 15.00 hodin do podatelny v přízemí. Poslední den soutěžní
lhůty je možno podávat nabídky pouze od 9.00 do 10.00 hodin.
15. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
16. Identifikace zadavatele:
Obchodní firma: České dráhy, a.s.
Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
IČ: 70994226
DIČ: 001-70994226
Telefon: +420 972 232 050
Fax: +420 222 328 784
17. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- kdykoliv bez udání důvodu soutěž zrušit
- odmítnout bez udání důvodů všechny nabídky
- v průběhu soutěže změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky soutěže, a
to písemně a všem účastníkům shodně, nejdéle však týden před
termínem otevírání obálek
- jednat o upřesnění konečného znění kupní smlouvy
- změnit konečné odebírané množství max. o 10 %
V Praze dne 2. 4. 2004
Ing. Petr Kousal v. r.
generální ředitel a předseda představenstva Českých drah, a.s.
190352-15/04