Portál veřejné správy

Zápis 190352-15/04

Obchodní jménoČeské dráhy, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO70994226
SídloPraha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
Publikováno14. 04. 2004
Značka OV190352-15/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s. C-0 České dráhy, a.s. Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 IČ: 70994226 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddílu B., vložce 8039 vyhlašují podle ust. § 4 a násl. zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž na dodávky sestav PC pro obnovu IT 1. Zadavatel: České dráhy, a.s. Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 Pověřuje organizací obchodní veřejné soutěže: České dráhy, a.s., TELEMATIKA, o.z. Praha 3, Pernerova 2819/2a, PSČ 130 00 dále jen zadavatel. 2. Předmět soutěže: Dodávka HW pro České dráhy, a.s. Podrobná konfigurace HW a požadavky, které jsou předmětem obchodní veřejné soutěže, jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje splnění předmětu veřejné zakázky dle bodu 2 maximálně do 5 týdnů od nabytí účinnosti smlouvy. Místem plnění jsou jednotlivá pracoviště Českých drah, a.s., upřesněná v zadávací dokumentaci. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle § 2b zákona způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. V případě, že předkládá nabídku více právnických nebo fyzických osob společně, prokáže každá z nich kvalifikační předpoklady plně v požadovaném rozsahu. 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V souladu s § 2f zákona vyžaduje zadavatel prokázání dalších níže uvedených předpokladů uchazeče: a) předložení úředně ověřených kopií certifikátů ISO řady 9001:2000 a ISO 14001 výrobce nabízených zařízení. Tento doklad musí být vystaven na výrobní závod, ze kterého budou realizovány dodávky pro zadavatele b) uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích rozhodných pro plnění veřejné zakázky c) předložení identifikačních údajů o předpokládaných subdodavatelích uchazeče, jejich podílu a specifikaci činností na plnění této veřejné zakázky d) předložení přehledu významných zakázek jako prokazatelných referencí o způsobilosti uchazeče vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky, realizovaných uchazečem v letech 2000 - 2003 o objemu nad 10 mil. Kč s uvedením objednavatele a kontaktní osoby (včetně telefonu) a ceny zakázky e) uchazeč doloží v nabídce vlastním prohlášením, že nabízená zařízení jsou všechna nová a nepoužitá f) uchazeč předloží prohlášení o shodě pro všechna nabízená zařízení s normami platnými v ČR g) uchazeč musí mít čistý obchodní majetek ve výši minimálně 10 mil. Kč doložený auditem ověřenou rozvahou. Skutečnosti dle bodu 5b-5f budou prokazovány písemně v českém jazyce, opatřeny razítkem a podpisem oprávněné osoby uchazeče. Všechny tyto údaje jsou považovány za důvěrné a zadavatel se zavazuje takto s nimi nakládat a použít je pouze pro účely vyhodnocení této obchodní veřejné soutěže. V případě, že předkládá nabídku více právnických nebo fyzických osob společně, prokáže každá z nich další předpoklady plně v rozsahu dle tohoto bodu. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platebních podmínek: Uchazeč předloží celkovou nabídkovou cenu za dodávku předmětu plnění veřejné zakázky ve zvláštní zapečetěné obálce opatřené na uzavření razítkem uchazeče a označené nápisem «Nabídková cena» v následující struktuře: a) celková cena nabídky b) cena za 1 ks každé v zadávací dokumentaci specifikované sestavy PC, cena za 1 ks každého v zadávací dokumentaci specifikovaného monitoru. Výše uvedená nabídková cena bude uvedena jako konečná (včetně cla, dopravy a dalších poplatků), v české měně a bez DPH. Zadavatel nepřipouští pozdější překročení nabídkové ceny. Zadavatel požaduje minimálně 30denní splatnost daňových dokladů počínaje dnem jejich doručení zadavateli. Zadavatel nepřipouští žádnou formu zálohové platby. 7. Ostatní podmínky a požadavky: a) zadavatel neumožňuje variantní řešení b) nedodržení parametrů minimální požadované konfigurace je důvodem k vyloučení z obchodní veřejné soutěže c) v nabídce bude uvedena závazná dodací lhůta předmětu veřejné zakázky d) minimální doba záruky na předmět nabídky činí 4 roky s opravou v místě instalace e) nabídka bude obsahovat poskytnutou záruční dobu, umožnění provádění záručního servisu vlastními silami zadavatele za úplatu, reakční dobu a návrh logistiky při výměně vadných dílů f) zadavatel po předchozím písemném souhlasu nevylučuje dodávku technicky nebo technologicky kvalitnějších produktů za stejnou nabídkovou cenu g) nabídka musí obsahovat návrh kupní smlouvy na plnění předmětu veřejné zakázky h) zadavatel vyhodnotí pouze nabídky zájemců, kterým vydal zadávací dokumentaci i) soutěž je omezena pouze na tuzemské uchazeče j) účastník nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí na této obchodní veřejné soutěži k) uchazeč musí být schopen nejpozději do týdne ode dne otevírání obálek na požádání zapůjčit k testování nabízenou sestavu uvedenou v závazné nabídce včetně příslušné technické dokumentace v českém jazyce l) nabídky zadavatel nevrací m) uchazeč se musí zavázat uzavřít se zadavatelem v případě vítězství v soutěži smlouvu nebo partnerství, v rámci jehož plnění odebere od zadavatele zadavatelem poskytované zboží nebo služby ve výši minimálně 30 % ceny zakázky za dobu 4 let. 8. Ostatní podmínky a požadavky na kupní smlouvu: a) kupní smlouva nesmí obsahovat žádná ustanovení, která by byla v rozporu s obchodními zvyklostmi a zadávací dokumentací k této veřejné zakázce a znevýhodňovala zadavatele b) kupní smlouva musí mimo jiné obsahovat ustanovení o podmínkách hrazeného záručního servisu vlastními silami zadavatele c) kupní smlouva mimo jiné musí obsahovat návrh logistiky provádění záručních oprav (výměnný způsob náhradních dílů), která umožní provedení servisního zásahu max. do 48 hodin v pracovní dny d) v kupní smlouvě budou mimo jiné uvedeny sankce za nedodržení termínu dodávek či nedodržení smluvních podmínek na postoupení servisní činnosti, a to minimálně takto: - za každý den prodlení dodávky - 0,03 % z kupní ceny - za každý případ nedodržení smluvních podmínek a den, po který nedodržení trvá, 5000,- Kč bez DPH. 9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky: Nabídka musí být vyhotovena písemně, v jazyce českém, v 1 originálu a 3 kopiích, které musí mít obsah shodný s originálem. Veškeré doprovodné doklady musí být úředně přeloženy do českého jazyka. Údaje uvedené v textu nabídky nesmí být přepisovány ani škrtány. Dále uchazeč předloží nabídku, s výjimkou úředně ověřených listin, v datové podobě ve formátu «PDF» na CD-ROM. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k jeho zastupování. Zmocněná osoba je povinna předložit k nabídce originál zmocnění. Nabídka musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy, včetně příloh. Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu očíslovány vzestupnou číselnou řadou/celkový počet listů nabídky a opatřeny razítkem. Též návrh kupní smlouvy bude mít všechny listy orazítkovány. Tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny nebo jejich ověřené kopie. Pro kontrolu úplnosti nabídek při otevírání obálek seřadí uchazeč doklady v nabídce v následujícím pořadí: a) originál výpisu z obchodního rejstříku nebo notářsky ověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku dle bodu 4 b) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 4 c) certifikáty ISO řady 9001:2000 a ISO 14001, vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky dle bodu 5a) d) údaje o předpokládaných subdodavatelích uchazeče dle bodu 5c) e) uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích dle bodu 5b) f) přehled významných zakázek vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky dle bodu 5d) g) vlastní prohlášení uchazeče dle bodu 5e) h) prohlášení uchazeče dle bodu 5f) i) nabídka dle bodu 6 j) návrh kupní smlouvy k) doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 11. V úvodu nabídky musí být předložen seznam řazení dokladů. 10. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim zadavatel přisuzuje: A. Výše nabídkové ceny Váha: 60 % B. Splnění technických a kvalitativních parametrů Váha: 20 % C. Způsob řešení servisní spolupráce Váha: 20 % 11. Požadavek na poskytnutí jistoty: V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 1 000 000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta jednou z forem uvedených v § 24 zákona. V případě složení peněžité částky na účet zadavatele je příjmovým účtem účet u Komerční banky, a. s., Havlíčkova 13, 111 21, Praha 1, č. účtu 19-5524200217/0100, variabilním symbolem je IČ uchazeče. Doklad o složení jistoty musí být součástí nabídky (výpis z účtu uchazeče nebo originál bankovní záruky), přičemž uchazeč musí splnit podmínky § 24 odst. 2 zákona. 12. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta dle ust. § 7 zákona začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku a zveřejněním na Centrální adrese http://www.centralní-adresa.cz, tj. dne 14. 4. 2004, a končí otvíráním obálek, které se uskuteční na pracovišti TELEMATIKY v Křižíkově 2, Praha 8, dne 21. 5. 2004 v 10.00 hodin ve velké zasedací místnosti, 4. patro. 13. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout na pracovišti TELEMATIKY, Křižíkova 2, Praha 8, 186 00, 1. patro, č. místnosti 76, po předchozí telefonické dohodě na tel. +420 224 813 937, v pracovní dny do 23. 4. 2004 od 9.00 do 15.00 hodin. Zadávací dokumentace (1x písemná forma a 1x CD ROM) bude vydána zájemcům po zaplacení nákladů za vyhotovení dokumentace ve výši 400,- Kč včetně DPH. Poplatek je nutno zaplatit v hotovosti na výše uvedeném místě. Uchazeč je povinen se zapsat do seznamu uchazečů s uvedením kontaktu a kontaktní osoby uchazeče. Pro vystavení dokladu je nutno uvést IČ a DIČ uchazeče. Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže: Jméno: Martin Siegel Telefon: +420 972 245 668 Fax: +420 224 234 833 E-mail: martin.siegel@cdtel.cz Adresa: České dráhy, a.s. TELEMATIKA Křižíkova 2 186 00 Praha 8 14. Místo a doba pro podávání nabídek: Uchazeč podá originál i stanovený počet kopií nabídky (tištěnou i datovou podobu) v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném nápisem «Veřejná zakázka - dodávka HW - NEOTVÍRAT» opatřené na uzavření razítkem a podpisem oprávněnou osobou uchazeče. Nabídky lze podat osobně v kanceláři č. 76, 1. patro, na adrese pracoviště TELEMATIKY, Křižíkova 2, Praha 8, PSČ 186 00, v pracovní dny v termínu 17. 5. 2004 do 21. 5. 2004, a to po předchozí domluvě s kontaktní osobou zadavatele nebo vždy v pracovní dny v době od 9. 00 do 15.00 hodin do podatelny v přízemí. Poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky pouze od 9.00 do 10.00 hodin. 15. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 16. Identifikace zadavatele: Obchodní firma: České dráhy, a.s. Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 IČ: 70994226 DIČ: 001-70994226 Telefon: +420 972 232 050 Fax: +420 222 328 784 17. Práva zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje právo: - kdykoliv bez udání důvodu soutěž zrušit - odmítnout bez udání důvodů všechny nabídky - v průběhu soutěže změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky soutěže, a to písemně a všem účastníkům shodně, nejdéle však týden před termínem otevírání obálek - jednat o upřesnění konečného znění kupní smlouvy - změnit konečné odebírané množství max. o 10 % V Praze dne 2. 4. 2004 Ing. Petr Kousal v. r. generální ředitel a předseda představenstva Českých drah, a.s. 190352-15/04