VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
D-0, 8
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
IČ: 45274649
zapsán v Obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
zastoupen
ředitelem sekce personální
Ing. Ivanem Fenincem, MBA
a
ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby
Ing. Jaroslavem Langem
v y h l a š u j e
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «OVS»)
«Výuka jazyků»
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Vymezení plnění veřejné zakázky zadavatel rozděluje na:
1.1. Obligatorní plnění veřejné zakázky, kterým se rozumí příprava a
realizace individuální a skupinové výuky cizích jazyků pro
zaměstnance zadavatele a příprava a realizace individuální výuky
českého jazyka pro zahraniční zaměstnance zadavatele, v různých
jazykových úrovních.
1.2. Rozšířené plnění veřejné zakázky (nepravidelné plnění na základě
konkrétních požadavků zadavatele), kterým se rozumí např. pořádání
krátkodobých bloků intenzivní jazykové výuky v ČR, nebo v zahraničí
se zaměřením na specializované témata pro jednotlivé pracovní
pozice, jako jsou např. sekretářky, právníci, specialisté počítačové
a výpočetní techniky, výuka v letních měsících apod. Obvykle se
jedná o týdenní kurzy pro skupiny 6-8 zaměstnanců zadavatele a
výjimečně týdenní intenzivní kurz pro jednotlivce.
1.3. Požadované jazyky: angličtina cca 95 % z celkové jazykové výuky,
němčina, francouzština a čeština.
1.4. Výuka bude probíhat zpravidla od 7.00 do 19.00 hodin v
pracovních dnech, doplňkově i o víkendech, v maximálním rozsahu 160
vyučovacích hodin při rozvojové fázi a v případě udržovací fáze pak
80 vyučovacích hodin, za kalendářní rok na jednoho zaměstnance, kdy
1 vyučovací hodina za trvalé přítomnosti lektora trvá 45 minut.
Rozvojová fáze výuky jazyka zaměstnance trvá maximálně po dobu 3 let
a jedná se o fázi, jejímž cílem je prohlubování jazykové znalosti
zaměstnance. Nejpozději po uplynutí 3 let rozvojové fáze přechází
zaměstnanec do udržovací fáze výuky jazyka, jejímž cílem je udržení
jazykové způsobilosti zaměstnance. Většina zaměstnanců je v
rozvojové fázi výuky (cca 99 % zaměstnanců).
1.5. Celkem se bude jednat o výuku 110 zaměstnanců ve skupinové výuce
při maximálním počtu 5 zaměstnanců ve skupině a o výuku 70
zaměstnanců individuální výuky, kdy počty zaměstnanců jsou pouze
přibližné s možným navýšením či snížením o 10 %.
1.6. Obsahem jazykové výuky bude zejména navázání na dosavadní
znalosti zaměstnanců, vytipování problémových oblastí, zaměření na
mluvenou, poslechovou a písemnou stránku jazyka, prohloubení slovní
zásoby v oblasti všeobecné a odborné angličtiny, němčiny,
francouzštiny a češtiny, konverzace na různá témata, poslechová
cvičení, opakování gramatiky atd.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1. Zadavatel určuje termín zahájení plnění veřejné zakázky podpisem
smlouvy na plnění veřejné zakázky (dále jen smlouva). Výuka jazyků
bude zahájena nejpozději do 2 měsíců od podpisu smlouvy. Smlouva na
plnění veřejné zakázky bude uzavřena na základě výsledku posouzení a
hodnocení nabídek, a to na dobu neurčitou.
2.2. Místem plnění veřejné zakázky bude zejména ČR, a to především
Duhová 2/1444 - Praha 4, Baarova 1 - Praha 4, Seifertova 55 - Praha
3, v případě rozšířeného plnění pak území státu, kde bude jazyková
výuka vykonávána.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady
podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona, a to:
- kvalifikační předpoklad podle § 2b, odst. 1, písm. a) zákona
uchazeč prokáže v nabídce dokladem opravňujícím k podnikání (např.
živnostenský list) a výpisem z obchodního rejstříku, pokud je
zapsán, přičemž výpis nesmí být starší než 90 dnů před datem podání
nabídky; z výpisu musí být zřejmé oprávnění uchazeče k plnění
veřejné zakázky;
- kvalifikační předpoklady podle § 2b, odst. 1, písm. b), c), d), e),
f) a g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
3.2. Kvalifikační předpoklady uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a e)
zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného
podle § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v
platném znění (živnostenský zákon). Tyto kvalifikační předpoklady je
odpovědný zástupce uchazeče, popř. uchazeč, povinen prokázat v
nabídce formou čestného prohlášení. Osobu odpovědného zástupce
uchazeče uchazeč prokáže výpisem z neveřejné části živnostenského
rejstříku, přičemž výpis nesmí být starší než 90 dnů před datem
podání nabídky. Není-li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč
povinen sdělit tuto skutečnost v nabídce formou čestného prohlášení.
3.3. Kvalifikační předpoklady uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) zákona
se vztahují též na osobu/y vykonávající funkci statutárního orgánu
nebo na všechny členy statutárního orgánu. Tyto předpoklady je
osoba/y vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všichni členové
statutárního orgánu uchazeče, popř. uchazeč, povinen prokázat v
nabídce formou čestného prohlášení.
3.4. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z
těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b,
způsobem podle § 2c zákona, případně dalších ustanovení zákona, a
dále způsobem uvedeným v předchozích odstavcích (odst. 3.1., 3.2. a
3.3.) tohoto článku, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na
plnění veřejné zakázky. Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně
patrný.
3.5. U nabídky předpokládající plnění veřejné zakázky s pomocí jiných
osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1, písm. a) zákona způsobem uvedeným v
odst. 3.1. tohoto článku i tyto jiné osoby, a to dokladem
opravňujícím k podnikání (např. živnostenský list) a výpisem z
obchodního rejstříku, pokud je zapsán, přičemž výpis nesmí být
starší než 90 dnů před datem podání nabídky; z tohoto výpisu musí
být zřejmé oprávnění k plnění veřejné zakázky. Uchazeč je povinen
doložit způsob spolupráce (např. smlouva o dílo, smlouva o sdružení)
s těmito jinými osobami, které se mají podílet na plnění veřejné
zakázky, čestným prohlášením o existenci a formě tohoto právního
vztahu.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
4.1. Uchazeč je povinen doložit dostatečné personální zabezpečení
plnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi (lektory).
Lektorem může být pouze rodilý mluvčí nebo český lektor se vzděláním
v oblasti jazykové a pedagogické. Může se přitom jednat jak o
zabezpečení prostřednictvím pracovních, tak i jiných právních
vztahů, s tím, že smlouva zakládající právní vztah (pracovní či
jiný) s lektory musí být vždy písemná. Uchazeč je povinen doložit
způsob spolupráce s lektory čestným prohlášením o existenci a formě
tohoto právního vztahu.
Na plnění veřejné zakázky se musí podílet lektoři s následujícími
zkušenostmi:
- min. 5 lektorů pro individuální výuku, kteří mají minimálně 2 roky
praxe s individuální výukou managementu klientů srovnatelných se
zadavatelem; čeští lektoři musí zároveň splňovat podmínku pobytu v
anglicky mluvících zemích po dobu nejméně 6 měsíců;
- min. 5 lektorů pro skupinovou výuku, kteří mají minimálně 2 roky
praxe se skupinovou výukou u klientů srovnatelných se zadavatelem
nebo na střední škole anebo na vysoké škole; čeští lektoři musí
zároveň splňovat podmínku vzdělání v jazykové oblasti a pedagogiky
(např. střední škola a státní zkouška z jazyka nebo vysoká škola
pedagogického či filozofického směru).
Uchazeč je povinen v nabídce prezentovat jednotlivé lektory a jejich
zkušenosti, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to
doložením jejich profesního životopisu.
4.2. Uchazeč je povinen doložit písemné reference alespoň od 5
klientů, pro které zajišťoval výuku jazyků v průběhu posledních dvou
let před vyhlášením této OVS (s výjimkou zadavatele, pokud pro něj v
této době obdobné činnosti vykonával). Referencí se pro potřebu této
OVS rozumí stručný popis rozsahu a povahy výuky a uvedení spojení na
kontaktní osobu klienta (jméno, adresa, telefon, e-mail).
4.3. Uchazeč je povinen doložit technické a materiální vybavení pro
plnění veřejné zakázky, a to formou čestného prohlášení.
4.4. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit formou čestného
prohlášení, že bezvýhradně akceptuje obsah smlouvy, která je
součástí zadávací dokumentace.
4.5. Uchazeč je povinen popsat způsob zajištění plnění veřejné
zakázky, a to minimálně v rozsahu uvedeném zejména v čl. 1 Vymezení
plnění veřejné zakázky. Součástí tohoto popisu bude dále zejména
popis průběhu běžné vyučovací hodiny a popř. nabídka dalších služeb
spojených s výukou jazyků.
4.6. Uchazeč je povinen prokázat složení jistoty dle čl. 13 tohoto
vyhlášení OVS. V případě složení peněžité částky na účet zadavatele
uchazeč toto prokazuje příslušným potvrzením o složení jistoty. V
případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky prokazuje uchazeč
poskytnutí jistoty originálem listiny o bankovní záruce, který musí
být do nabídky vložen odnímatelným způsobem.
4.7. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit tuto veřejnou zakázku
třetí osobě.
5. Další předpoklady pro účast v OVS
5.1. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu (zaměstnance,
statutární orgán nebo obecného zmocněnce) a její jméno, telefon a
e-mail a případně doručovací adresu, pokud je odlišná od adresy
sídla uchazeče.
5.2. Uchazeč jedná v rámci této OVS sám, je-li právnickou osobou, pak
prostřednictvím statutárního orgánu nebo prostřednictvím zmocněnce
na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem
zastupování, anebo prostřednictvím kontaktní osoby. Uchazeč je
povinen, v případě jeho zastupování zmocněncem, doložit písemné
zmocnění v nabídce.
5.3. Veškeré listiny, u nichž je předpokládán nebo požadován podpis,
musí být podepsány přímo uchazečem, je-li fyzickou osobou, nebo
zmocněncem uchazeče; je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním
orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo zmocněncem
uchazeče.
6. Způsob hodnocení nabídek
6.1. Nabídky budou hodnoceny zejména dle ekonomické vhodnosti v
souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle
stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje:
A. Celková cena v případě obligatorního plnění
celková váha: 50 %
B. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky
celková váha: 45 %
C. Cena za 1 hodinu jazykové výuky v případě rozšířeného plnění
celková váha: 5 %
6.2. Nabídky budou hodnoceny bodovým systémem. Rozsah bodovací
stupnice vymezuje zadavatel od 0 do 100 bodů. Vyšší počet bodů
představuje lepší hodnocení.
6.3. Obě kritéria budou hodnocena bodováním od nuly do sta (růst
úrovně a pokles ceny bude bodován rostoucím počtem bodů) s přepočtem
na váhu shora uvedeným způsobem. Jako nejvhodnější bude vybrána
nabídka s nejvyšším součtem bodů uděleným všemi členy komise za obě
hodnocená kritéria.
6.4. Hodnocení bude vypracováno členy komise pro hodnocení nabídek
jmenované zadavatelem.
6.5. Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla konkrétní a
jednoznačná ve všech částech. Nejednoznačné vyjádření či
nejednoznačná specifikace příslušné části nabídky budou v
kritériálním hodnocení ohodnoceny nulovým počtem bodů.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
7.1. Nabídková cena bude v nabídce stanovena jako cena pevná a musí
být uvedena ve struktuře:
- cena za 1 hodinu individuální jazykové výuky v případě
obligatorního plnění
- cena za 1 hodinu skupinové jazykové výuky v případě obligatorního
plnění;
- celková cena, jež bude kalkulována následujícím způsobem jako
dohromady cena za:
cena za 480 hodin individuální výuky pro 70 zaměstnanců (jedná se o
160 hodin výuky v 1 roce po dobu 3 let),
cena 80 hodin individuální výuky pro 70 zaměstnanců,
cena za 480 hodin skupinové výuky pro 110 zaměstnanců (jedná se o
160 hodin výuky v 1 roce po dobu 3 let),
cena 80 hodin skupinové výuky pro 110 zaměstnanců.
- cena za 1 hodinu jazykové výuky v případě rozšířeného plnění.
7.2. Všechny ceny budou uvedeny v Kč bez DPH.
7.3. Cena bude současně zahrnovat veškeré ostatní náklady uchazeče na
plnění veřejné zakázky.
8. Platební podmínky
8.1. Nabídková cena bude placena bezhotovostním převodem z účtu
zadavatele na účet vybraného uchazeče, se kterým bude uzavřena
smlouva (dále jen vybraný uchazeč), a to zpětně za kalendářní měsíc,
ve kterém byla poskytnuta jazyková výuka.
8.2. Platba se uskuteční na základě faktury, která bude splňovat
náležitosti dle § 13a zákona č. 513/91 Sb., v platném znění,
náležitosti daňového dokladu a dále bude obsahovat:
- označení faktury a její číslo, lhůtu splatnosti viz níže;
- datum vystavení;
- datum uskutečnění zdanitelného plnění;
- obchodní firmu a sídlo zadavatele a vybraného uchazeče, podpis
vybraného uchazeče;
- IČ zadavatele a vybraného uchazeče;
- údaj o zápisu vybraného uchazeče v obchodním rejstříku či jiné
evidenci;
- označení peněžního ústavu a číslo účtu vybraného uchazeče;
- číslo smlouvy;
- rozsah poskytnuté jazykové výuky v daném měsíci;
- fakturovanou částku;
- sazbu a výši DPH (je-li vybraný uchazeč plátcem) nebo prohlášení,
že není plátcem;
- DIČ zadavatele a vybraného uchazeče;
- další sjednané náležitosti;
- faktura bude zaslána vybraným uchazečem na adresu zadavatele -
finanční účtárna;
- faktura musí být formátu A4, jednostranné, standardní kancelářský
papír gramáž 80 g/m2, zobrazitelné černobíle (skenovatelná podoba).
8.3.Faktura je splatná do 21 dnů od jejího prokazatelného doručení
zadavateli.
8.4.Zadavatel je oprávněn vrátit vybranému uchazeči před dnem splatnosti
bez zaplacení fakturu, která nemá náležitosti dané smlouvou nebo vykazuje
jiné závady. Důvody vrácení sdělí vybranému uchazeči zadavatel písemně
zároveň s vrácenou fakturou. V závislosti na povaze závady je vybraný
uchazeč povinen fakturu včetně jejích příloh opravit nebo vyhotovit
novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta
splatnosti faktury. Nová lhůta splatnosti začíná běžet ode dne doručení
zadavateli faktury doplněné, opravené nebo nově vyhotovené vybraným
uchazečem s příslušnými náležitostmi, splňující podmínky smlouvy.
8.5.Nedílnou součástí faktury budou příslušné prezenční listiny za daný
kalendářní měsíc podepsané některým z účastníků jazykové výuky a
příslušným lektorem.
8.6.Zadavatel není v prodlení se zaplacením faktury, pokud nejpozději v
poslední den její splatnosti dal příkaz své bance k zaplacení fakturované
částky.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
9.1.Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem
vyhlášení OVS v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání
obálek s nabídkami.
9.2.Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v 6. nadzemním podlaží
budovy sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4, dne 18. 5. 2004 v
10.00 hod.
10. Zadávací lhůta
10.1. Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými
nabídkami vázáni. Tato lhůta je zadavatelem stanovena na 90
kalendářních dnů.
11. Místo pro podávaní nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
11.1. Uchazeči mohou své nabídky podat v průběhu soutěžní lhůty do
podatelny v budově sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4.
11.2. Uchazeči mohou své nabídky podat osobně v pracovní dny v době
od 8.00 do 11.30 hod. a od 12.00 do 15.00 hod. a v den otevírání
obálek pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod., a dále kurýrní
službou nebo doporučeně poštou na adresu: ČEZ, a. s., podatelna,
Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4.
11.3. Nabídka se podává v písemné formě, v uzavřené obálce (krabici,
jiném obalu, dále jen obálka) označené názvem veřejné zakázky -
«Výuka jazyků» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem
uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce,
je-li právnickou osobou.
11.4. Nabídka bude podána celkem v 7 paré, z toho jedna bude označena
č. 1 jako originál a ostatní budou očíslovány 2 - 7.
11.5. Jednotlivé listy v každém vyhotovení nabídky budou svázány
nerozebíratelným způsobem a všechny listy v každém vyhotovení
nabídky budou očíslovány postupnou nepřerušovanou číselnou řadou.
11.6. Všechny listiny musí být předloženy v českém jazyce. Překlad z
jiného jazyka je přípustný pouze formou úředního překladu.
11.7. V originálu nabídky předkládá uchazeč veškeré doklady a listiny
v originálu nebo úředně ověřených kopiích.
11.8. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních nabídky bude
provedeno takto:
a) uvedení názvu veřejné zakázky, datum a jména a podpisy osob
oprávněných jednat za uchazeče, popř. otisk razítka uchazeče,
b) obsah nabídky s uvedením názvu jednotlivých částí a příloh
nabídky,
c) základní údaje o uchazeči:
jméno či obchodní firma,
právní forma,
sídlo či místo podnikání,
IČ,
DIČ,
bankovní spojení pro případ vracení jistoty, včetně variabilního,
konstantního a specifického symbolu,
e-mail,
telefonní spojení,
faxové spojení,
statutární orgán (jméno/a člena/ů statutárního orgánu),
údaje týkající se určené kontaktní osoby;
základní údaje případných subdodavatelů;
d) nabídková cena ve struktuře uvedené v čl. 7. tohoto vyhlášení;
e) doklad o oprávnění k podnikání, výpis z obchodního rejstříku,
je-li zde uchazeč zapsán, jiné doklady podle povahy podnikání;
f) čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, výpis z
neveřejné části živnostenského rejstříku, ostatní listiny
prokazující kvalifikační předpoklady;
g) popis způsobu zajištění plnění veřejné zakázky.
12. Název, sídlo, telefon, fax zadavatele
12.1. Název: ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Telefon: 271 131 111
Fax: 271 132 032
12.2. Kontaktní osoba zadavatele: Mgr. Michaela Hrobská
Telefon: 271 132 436
Fax: 271 132 032
E-mail: hrobsm1.hsp@mail.cez.cz
12.3. Uchazeči mohou požadovat na zadavateli upřesňující informace k
prokazování dalších předpokladů nejpozději do sedmi dnů před
uplynutím soutěžní lhůty. Požadavky na upřesňující informace musí
být v uvedené lhůtě doručeny kontaktní osobě zadavatele, tj.
nejpozději do 10. 5. 2004 včetně. Požadavek na upřesňující informace
musí být zaslán kontaktní osobě zadavatele elektronickou poštou,
popř. písemně nebo faxem, s uvedením e-mailové adresy uchazeče.
13. Požadavek na poskytnutí jistoty
13.1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti
v této OVS vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona poskytnutí
jistoty ve výši 200.000,00 Kč (slovy dvě stě tisíc korun českých).
Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v §
24 zákona.
13.2. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní
částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, 114 07
Praha 1, číslo účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou specifikaci
musí být uveden variabilní symbol 35202. Peněžní částka odpovídající
výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
13.3. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být
platnost této bankovní záruky kratší než zadávací lhůta prodloužená
o devadesát kalendářních dnů.
14. Podmínky pro možnost překročení výše nabídkové ceny
14.1. Výši nabídkové ceny veřejné zakázky lze překročit pouze tehdy,
vyplývá-li tato potřeba prokazatelně z těchto skutečností:
- změna plnění veřejné zakázky (viz 14.3.),
- vyšší moc.
14.2. Nabídková cena veřejné zakázky může být překročena výlučně ze
shora uvedených příčin, a to do výše ceny obvyklé v čase a místě.
14.3. Plnění veřejné zakázky lze změnit pouze tehdy, vyplývá-li tato
potřeba změny prokazatelně z těchto skutečností:
- změna obchodní, marketingové, výrobní nebo personální strategie
zadavatele,
- změna vlastníka zadavatele (v podílu nejméně 30 %),
- změny legislativy v takové podobě, že by se sjednaná povaha nebo
rozsah plnění anebo jiné smluvní náležitosti staly nesplnitelnými
nebo jednoznačně obtížně splnitelnými,
- vyšší moc.
15. Zadávací dokumentace
15.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout na adrese sídla
zadavatele v pracovních dnech od 13. 4. 2004 do 17. 5. 2004 včetně
po předchozí telefonické dohodě s kontaktní osobou zadavatele (viz
12.2.).
15.2. Osoba přebírající zadávací dokumentaci je povinna kontaktní
osobě zadavatele předat písemné prohlášení o tom, že si zadávací
dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této OVS, přičemž toto
prohlášení musí být podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Nebude-li osoba přebírající zadávací dokumentaci uchazečem nebo
statutárním orgánem uchazeče, je-li uchazeč právnickou osobou, je
povinna předložit pověření pro převzetí zadávací dokumentace
podepsaného uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
16. Vyhrazená práva zadavatele
16.1. Zadavatel si vyhrazuje tato práva:
- Pro dobu budoucí specifikovat, konkretizovat a upřesňovat plnění
veřejné zakázky ve smyslu této OVS, zejména podle technických a
profesních možností vybraného uchazeče, povinností vyplývajících z
vyvíjející se právní úpravy, z legislativních změn či ze změny
obchodní, marketingové, výrobní nebo personální strategie
zadavatele, a to pouze v rozsahu tohoto vyhlášení OVS a smlouvy.
- Posuzovat a hodnotit pouze nabídky podané ve stanovené lhůtě a
formě.
- Nevybrat žádnou z předložených nabídek.
- Neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem.
- Změnit podmínky OVS před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky.
- Zrušit tuto OVS do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
- Nenahradit uchazečům náklady spojené s podáním nabídky, a to ani v
případě, že bude tato OVS zrušena, budou odmítnuty všechny nabídky
nebo nebude uzavřena smlouva se žádným uchazečem.
- Požadovat po uchazeči (zhotoviteli), se kterým bude uzavřena
smlouva, aby v průběhu plnění veřejné zakázky dodržoval vnitřní
předpisy zadavatele, s nimiž bude prokazatelně seznámen.
- Předat nabídky nezávislým odborníkům, kteří vypracují podpůrné
posudky a zprávy.
- Omezit plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
16.2. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká smluvní vztah.
16.3. Veškeré právní vztahy související s touto OVS se řídí českým
právem.
V Praze dne 5. 4. 2004
Ing. Ivan Feninec, MBA
ředitel sekce personální
Ing. Jaroslav Lang
ředitel sekce správa majetku, obchod a služby
190485-15/04