Portál veřejné správy

Zápis 190485-15/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Publikováno14. 04. 2004
Značka OV190485-15/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. D-0, 8 ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 IČ: 45274649 zapsán v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 zastoupen ředitelem sekce personální Ing. Ivanem Fenincem, MBA a ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby Ing. Jaroslavem Langem v y h l a š u j e podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «OVS») «Výuka jazyků» PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Vymezení plnění veřejné zakázky zadavatel rozděluje na: 1.1. Obligatorní plnění veřejné zakázky, kterým se rozumí příprava a realizace individuální a skupinové výuky cizích jazyků pro zaměstnance zadavatele a příprava a realizace individuální výuky českého jazyka pro zahraniční zaměstnance zadavatele, v různých jazykových úrovních. 1.2. Rozšířené plnění veřejné zakázky (nepravidelné plnění na základě konkrétních požadavků zadavatele), kterým se rozumí např. pořádání krátkodobých bloků intenzivní jazykové výuky v ČR, nebo v zahraničí se zaměřením na specializované témata pro jednotlivé pracovní pozice, jako jsou např. sekretářky, právníci, specialisté počítačové a výpočetní techniky, výuka v letních měsících apod. Obvykle se jedná o týdenní kurzy pro skupiny 6-8 zaměstnanců zadavatele a výjimečně týdenní intenzivní kurz pro jednotlivce. 1.3. Požadované jazyky: angličtina cca 95 % z celkové jazykové výuky, němčina, francouzština a čeština. 1.4. Výuka bude probíhat zpravidla od 7.00 do 19.00 hodin v pracovních dnech, doplňkově i o víkendech, v maximálním rozsahu 160 vyučovacích hodin při rozvojové fázi a v případě udržovací fáze pak 80 vyučovacích hodin, za kalendářní rok na jednoho zaměstnance, kdy 1 vyučovací hodina za trvalé přítomnosti lektora trvá 45 minut. Rozvojová fáze výuky jazyka zaměstnance trvá maximálně po dobu 3 let a jedná se o fázi, jejímž cílem je prohlubování jazykové znalosti zaměstnance. Nejpozději po uplynutí 3 let rozvojové fáze přechází zaměstnanec do udržovací fáze výuky jazyka, jejímž cílem je udržení jazykové způsobilosti zaměstnance. Většina zaměstnanců je v rozvojové fázi výuky (cca 99 % zaměstnanců). 1.5. Celkem se bude jednat o výuku 110 zaměstnanců ve skupinové výuce při maximálním počtu 5 zaměstnanců ve skupině a o výuku 70 zaměstnanců individuální výuky, kdy počty zaměstnanců jsou pouze přibližné s možným navýšením či snížením o 10 %. 1.6. Obsahem jazykové výuky bude zejména navázání na dosavadní znalosti zaměstnanců, vytipování problémových oblastí, zaměření na mluvenou, poslechovou a písemnou stránku jazyka, prohloubení slovní zásoby v oblasti všeobecné a odborné angličtiny, němčiny, francouzštiny a češtiny, konverzace na různá témata, poslechová cvičení, opakování gramatiky atd. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2.1. Zadavatel určuje termín zahájení plnění veřejné zakázky podpisem smlouvy na plnění veřejné zakázky (dále jen smlouva). Výuka jazyků bude zahájena nejpozději do 2 měsíců od podpisu smlouvy. Smlouva na plnění veřejné zakázky bude uzavřena na základě výsledku posouzení a hodnocení nabídek, a to na dobu neurčitou. 2.2. Místem plnění veřejné zakázky bude zejména ČR, a to především Duhová 2/1444 - Praha 4, Baarova 1 - Praha 4, Seifertova 55 - Praha 3, v případě rozšířeného plnění pak území státu, kde bude jazyková výuka vykonávána. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona, a to: - kvalifikační předpoklad podle § 2b, odst. 1, písm. a) zákona uchazeč prokáže v nabídce dokladem opravňujícím k podnikání (např. živnostenský list) a výpisem z obchodního rejstříku, pokud je zapsán, přičemž výpis nesmí být starší než 90 dnů před datem podání nabídky; z výpisu musí být zřejmé oprávnění uchazeče k plnění veřejné zakázky; - kvalifikační předpoklady podle § 2b, odst. 1, písm. b), c), d), e), f) a g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. 3.2. Kvalifikační předpoklady uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění (živnostenský zákon). Tyto kvalifikační předpoklady je odpovědný zástupce uchazeče, popř. uchazeč, povinen prokázat v nabídce formou čestného prohlášení. Osobu odpovědného zástupce uchazeče uchazeč prokáže výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku, přičemž výpis nesmí být starší než 90 dnů před datem podání nabídky. Není-li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost v nabídce formou čestného prohlášení. 3.3. Kvalifikační předpoklady uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) zákona se vztahují též na osobu/y vykonávající funkci statutárního orgánu nebo na všechny členy statutárního orgánu. Tyto předpoklady je osoba/y vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všichni členové statutárního orgánu uchazeče, popř. uchazeč, povinen prokázat v nabídce formou čestného prohlášení. 3.4. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b, způsobem podle § 2c zákona, případně dalších ustanovení zákona, a dále způsobem uvedeným v předchozích odstavcích (odst. 3.1., 3.2. a 3.3.) tohoto článku, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na plnění veřejné zakázky. Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný. 3.5. U nabídky předpokládající plnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1, písm. a) zákona způsobem uvedeným v odst. 3.1. tohoto článku i tyto jiné osoby, a to dokladem opravňujícím k podnikání (např. živnostenský list) a výpisem z obchodního rejstříku, pokud je zapsán, přičemž výpis nesmí být starší než 90 dnů před datem podání nabídky; z tohoto výpisu musí být zřejmé oprávnění k plnění veřejné zakázky. Uchazeč je povinen doložit způsob spolupráce (např. smlouva o dílo, smlouva o sdružení) s těmito jinými osobami, které se mají podílet na plnění veřejné zakázky, čestným prohlášením o existenci a formě tohoto právního vztahu. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 4.1. Uchazeč je povinen doložit dostatečné personální zabezpečení plnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi (lektory). Lektorem může být pouze rodilý mluvčí nebo český lektor se vzděláním v oblasti jazykové a pedagogické. Může se přitom jednat jak o zabezpečení prostřednictvím pracovních, tak i jiných právních vztahů, s tím, že smlouva zakládající právní vztah (pracovní či jiný) s lektory musí být vždy písemná. Uchazeč je povinen doložit způsob spolupráce s lektory čestným prohlášením o existenci a formě tohoto právního vztahu. Na plnění veřejné zakázky se musí podílet lektoři s následujícími zkušenostmi: - min. 5 lektorů pro individuální výuku, kteří mají minimálně 2 roky praxe s individuální výukou managementu klientů srovnatelných se zadavatelem; čeští lektoři musí zároveň splňovat podmínku pobytu v anglicky mluvících zemích po dobu nejméně 6 měsíců; - min. 5 lektorů pro skupinovou výuku, kteří mají minimálně 2 roky praxe se skupinovou výukou u klientů srovnatelných se zadavatelem nebo na střední škole anebo na vysoké škole; čeští lektoři musí zároveň splňovat podmínku vzdělání v jazykové oblasti a pedagogiky (např. střední škola a státní zkouška z jazyka nebo vysoká škola pedagogického či filozofického směru). Uchazeč je povinen v nabídce prezentovat jednotlivé lektory a jejich zkušenosti, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to doložením jejich profesního životopisu. 4.2. Uchazeč je povinen doložit písemné reference alespoň od 5 klientů, pro které zajišťoval výuku jazyků v průběhu posledních dvou let před vyhlášením této OVS (s výjimkou zadavatele, pokud pro něj v této době obdobné činnosti vykonával). Referencí se pro potřebu této OVS rozumí stručný popis rozsahu a povahy výuky a uvedení spojení na kontaktní osobu klienta (jméno, adresa, telefon, e-mail). 4.3. Uchazeč je povinen doložit technické a materiální vybavení pro plnění veřejné zakázky, a to formou čestného prohlášení. 4.4. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit formou čestného prohlášení, že bezvýhradně akceptuje obsah smlouvy, která je součástí zadávací dokumentace. 4.5. Uchazeč je povinen popsat způsob zajištění plnění veřejné zakázky, a to minimálně v rozsahu uvedeném zejména v čl. 1 Vymezení plnění veřejné zakázky. Součástí tohoto popisu bude dále zejména popis průběhu běžné vyučovací hodiny a popř. nabídka dalších služeb spojených s výukou jazyků. 4.6. Uchazeč je povinen prokázat složení jistoty dle čl. 13 tohoto vyhlášení OVS. V případě složení peněžité částky na účet zadavatele uchazeč toto prokazuje příslušným potvrzením o složení jistoty. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky prokazuje uchazeč poskytnutí jistoty originálem listiny o bankovní záruce, který musí být do nabídky vložen odnímatelným způsobem. 4.7. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit tuto veřejnou zakázku třetí osobě. 5. Další předpoklady pro účast v OVS 5.1. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu (zaměstnance, statutární orgán nebo obecného zmocněnce) a její jméno, telefon a e-mail a případně doručovací adresu, pokud je odlišná od adresy sídla uchazeče. 5.2. Uchazeč jedná v rámci této OVS sám, je-li právnickou osobou, pak prostřednictvím statutárního orgánu nebo prostřednictvím zmocněnce na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování, anebo prostřednictvím kontaktní osoby. Uchazeč je povinen, v případě jeho zastupování zmocněncem, doložit písemné zmocnění v nabídce. 5.3. Veškeré listiny, u nichž je předpokládán nebo požadován podpis, musí být podepsány přímo uchazečem, je-li fyzickou osobou, nebo zmocněncem uchazeče; je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo zmocněncem uchazeče. 6. Způsob hodnocení nabídek 6.1. Nabídky budou hodnoceny zejména dle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje: A. Celková cena v případě obligatorního plnění celková váha: 50 % B. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky celková váha: 45 % C. Cena za 1 hodinu jazykové výuky v případě rozšířeného plnění celková váha: 5 % 6.2. Nabídky budou hodnoceny bodovým systémem. Rozsah bodovací stupnice vymezuje zadavatel od 0 do 100 bodů. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. 6.3. Obě kritéria budou hodnocena bodováním od nuly do sta (růst úrovně a pokles ceny bude bodován rostoucím počtem bodů) s přepočtem na váhu shora uvedeným způsobem. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejvyšším součtem bodů uděleným všemi členy komise za obě hodnocená kritéria. 6.4. Hodnocení bude vypracováno členy komise pro hodnocení nabídek jmenované zadavatelem. 6.5. Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla konkrétní a jednoznačná ve všech částech. Nejednoznačné vyjádření či nejednoznačná specifikace příslušné části nabídky budou v kritériálním hodnocení ohodnoceny nulovým počtem bodů. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny 7.1. Nabídková cena bude v nabídce stanovena jako cena pevná a musí být uvedena ve struktuře: - cena za 1 hodinu individuální jazykové výuky v případě obligatorního plnění - cena za 1 hodinu skupinové jazykové výuky v případě obligatorního plnění; - celková cena, jež bude kalkulována následujícím způsobem jako dohromady cena za: cena za 480 hodin individuální výuky pro 70 zaměstnanců (jedná se o 160 hodin výuky v 1 roce po dobu 3 let), cena 80 hodin individuální výuky pro 70 zaměstnanců, cena za 480 hodin skupinové výuky pro 110 zaměstnanců (jedná se o 160 hodin výuky v 1 roce po dobu 3 let), cena 80 hodin skupinové výuky pro 110 zaměstnanců. - cena za 1 hodinu jazykové výuky v případě rozšířeného plnění. 7.2. Všechny ceny budou uvedeny v Kč bez DPH. 7.3. Cena bude současně zahrnovat veškeré ostatní náklady uchazeče na plnění veřejné zakázky. 8. Platební podmínky 8.1. Nabídková cena bude placena bezhotovostním převodem z účtu zadavatele na účet vybraného uchazeče, se kterým bude uzavřena smlouva (dále jen vybraný uchazeč), a to zpětně za kalendářní měsíc, ve kterém byla poskytnuta jazyková výuka. 8.2. Platba se uskuteční na základě faktury, která bude splňovat náležitosti dle § 13a zákona č. 513/91 Sb., v platném znění, náležitosti daňového dokladu a dále bude obsahovat: - označení faktury a její číslo, lhůtu splatnosti viz níže; - datum vystavení; - datum uskutečnění zdanitelného plnění; - obchodní firmu a sídlo zadavatele a vybraného uchazeče, podpis vybraného uchazeče; - IČ zadavatele a vybraného uchazeče; - údaj o zápisu vybraného uchazeče v obchodním rejstříku či jiné evidenci; - označení peněžního ústavu a číslo účtu vybraného uchazeče; - číslo smlouvy; - rozsah poskytnuté jazykové výuky v daném měsíci; - fakturovanou částku; - sazbu a výši DPH (je-li vybraný uchazeč plátcem) nebo prohlášení, že není plátcem; - DIČ zadavatele a vybraného uchazeče; - další sjednané náležitosti; - faktura bude zaslána vybraným uchazečem na adresu zadavatele - finanční účtárna; - faktura musí být formátu A4, jednostranné, standardní kancelářský papír gramáž 80 g/m2, zobrazitelné černobíle (skenovatelná podoba). 8.3.Faktura je splatná do 21 dnů od jejího prokazatelného doručení zadavateli. 8.4.Zadavatel je oprávněn vrátit vybranému uchazeči před dnem splatnosti bez zaplacení fakturu, která nemá náležitosti dané smlouvou nebo vykazuje jiné závady. Důvody vrácení sdělí vybranému uchazeči zadavatel písemně zároveň s vrácenou fakturou. V závislosti na povaze závady je vybraný uchazeč povinen fakturu včetně jejích příloh opravit nebo vyhotovit novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti faktury. Nová lhůta splatnosti začíná běžet ode dne doručení zadavateli faktury doplněné, opravené nebo nově vyhotovené vybraným uchazečem s příslušnými náležitostmi, splňující podmínky smlouvy. 8.5.Nedílnou součástí faktury budou příslušné prezenční listiny za daný kalendářní měsíc podepsané některým z účastníků jazykové výuky a příslušným lektorem. 8.6.Zadavatel není v prodlení se zaplacením faktury, pokud nejpozději v poslední den její splatnosti dal příkaz své bance k zaplacení fakturované částky. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami 9.1.Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem vyhlášení OVS v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 9.2.Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v 6. nadzemním podlaží budovy sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4, dne 18. 5. 2004 v 10.00 hod. 10. Zadávací lhůta 10.1. Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Tato lhůta je zadavatelem stanovena na 90 kalendářních dnů. 11. Místo pro podávaní nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně 11.1. Uchazeči mohou své nabídky podat v průběhu soutěžní lhůty do podatelny v budově sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4. 11.2. Uchazeči mohou své nabídky podat osobně v pracovní dny v době od 8.00 do 11.30 hod. a od 12.00 do 15.00 hod. a v den otevírání obálek pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod., a dále kurýrní službou nebo doporučeně poštou na adresu: ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4. 11.3. Nabídka se podává v písemné formě, v uzavřené obálce (krabici, jiném obalu, dále jen obálka) označené názvem veřejné zakázky - «Výuka jazyků» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 11.4. Nabídka bude podána celkem v 7 paré, z toho jedna bude označena č. 1 jako originál a ostatní budou očíslovány 2 - 7. 11.5. Jednotlivé listy v každém vyhotovení nabídky budou svázány nerozebíratelným způsobem a všechny listy v každém vyhotovení nabídky budou očíslovány postupnou nepřerušovanou číselnou řadou. 11.6. Všechny listiny musí být předloženy v českém jazyce. Překlad z jiného jazyka je přípustný pouze formou úředního překladu. 11.7. V originálu nabídky předkládá uchazeč veškeré doklady a listiny v originálu nebo úředně ověřených kopiích. 11.8. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních nabídky bude provedeno takto: a) uvedení názvu veřejné zakázky, datum a jména a podpisy osob oprávněných jednat za uchazeče, popř. otisk razítka uchazeče, b) obsah nabídky s uvedením názvu jednotlivých částí a příloh nabídky, c) základní údaje o uchazeči: jméno či obchodní firma, právní forma, sídlo či místo podnikání, IČ, DIČ, bankovní spojení pro případ vracení jistoty, včetně variabilního, konstantního a specifického symbolu, e-mail, telefonní spojení, faxové spojení, statutární orgán (jméno/a člena/ů statutárního orgánu), údaje týkající se určené kontaktní osoby; základní údaje případných subdodavatelů; d) nabídková cena ve struktuře uvedené v čl. 7. tohoto vyhlášení; e) doklad o oprávnění k podnikání, výpis z obchodního rejstříku, je-li zde uchazeč zapsán, jiné doklady podle povahy podnikání; f) čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady; g) popis způsobu zajištění plnění veřejné zakázky. 12. Název, sídlo, telefon, fax zadavatele 12.1. Název: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 Telefon: 271 131 111 Fax: 271 132 032 12.2. Kontaktní osoba zadavatele: Mgr. Michaela Hrobská Telefon: 271 132 436 Fax: 271 132 032 E-mail: hrobsm1.hsp@mail.cez.cz 12.3. Uchazeči mohou požadovat na zadavateli upřesňující informace k prokazování dalších předpokladů nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Požadavky na upřesňující informace musí být v uvedené lhůtě doručeny kontaktní osobě zadavatele, tj. nejpozději do 10. 5. 2004 včetně. Požadavek na upřesňující informace musí být zaslán kontaktní osobě zadavatele elektronickou poštou, popř. písemně nebo faxem, s uvedením e-mailové adresy uchazeče. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty 13.1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti v této OVS vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 200.000,00 Kč (slovy dvě stě tisíc korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v § 24 zákona. 13.2. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1, číslo účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou specifikaci musí být uveden variabilní symbol 35202. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 13.3. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být platnost této bankovní záruky kratší než zadávací lhůta prodloužená o devadesát kalendářních dnů. 14. Podmínky pro možnost překročení výše nabídkové ceny 14.1. Výši nabídkové ceny veřejné zakázky lze překročit pouze tehdy, vyplývá-li tato potřeba prokazatelně z těchto skutečností: - změna plnění veřejné zakázky (viz 14.3.), - vyšší moc. 14.2. Nabídková cena veřejné zakázky může být překročena výlučně ze shora uvedených příčin, a to do výše ceny obvyklé v čase a místě. 14.3. Plnění veřejné zakázky lze změnit pouze tehdy, vyplývá-li tato potřeba změny prokazatelně z těchto skutečností: - změna obchodní, marketingové, výrobní nebo personální strategie zadavatele, - změna vlastníka zadavatele (v podílu nejméně 30 %), - změny legislativy v takové podobě, že by se sjednaná povaha nebo rozsah plnění anebo jiné smluvní náležitosti staly nesplnitelnými nebo jednoznačně obtížně splnitelnými, - vyšší moc. 15. Zadávací dokumentace 15.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout na adrese sídla zadavatele v pracovních dnech od 13. 4. 2004 do 17. 5. 2004 včetně po předchozí telefonické dohodě s kontaktní osobou zadavatele (viz 12.2.). 15.2. Osoba přebírající zadávací dokumentaci je povinna kontaktní osobě zadavatele předat písemné prohlášení o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této OVS, přičemž toto prohlášení musí být podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Nebude-li osoba přebírající zadávací dokumentaci uchazečem nebo statutárním orgánem uchazeče, je-li uchazeč právnickou osobou, je povinna předložit pověření pro převzetí zadávací dokumentace podepsaného uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. 16. Vyhrazená práva zadavatele 16.1. Zadavatel si vyhrazuje tato práva: - Pro dobu budoucí specifikovat, konkretizovat a upřesňovat plnění veřejné zakázky ve smyslu této OVS, zejména podle technických a profesních možností vybraného uchazeče, povinností vyplývajících z vyvíjející se právní úpravy, z legislativních změn či ze změny obchodní, marketingové, výrobní nebo personální strategie zadavatele, a to pouze v rozsahu tohoto vyhlášení OVS a smlouvy. - Posuzovat a hodnotit pouze nabídky podané ve stanovené lhůtě a formě. - Nevybrat žádnou z předložených nabídek. - Neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem. - Změnit podmínky OVS před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky. - Zrušit tuto OVS do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. - Nenahradit uchazečům náklady spojené s podáním nabídky, a to ani v případě, že bude tato OVS zrušena, budou odmítnuty všechny nabídky nebo nebude uzavřena smlouva se žádným uchazečem. - Požadovat po uchazeči (zhotoviteli), se kterým bude uzavřena smlouva, aby v průběhu plnění veřejné zakázky dodržoval vnitřní předpisy zadavatele, s nimiž bude prokazatelně seznámen. - Předat nabídky nezávislým odborníkům, kteří vypracují podpůrné posudky a zprávy. - Omezit plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby. - Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 16.2. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká smluvní vztah. 16.3. Veškeré právní vztahy související s touto OVS se řídí českým právem. V Praze dne 5. 4. 2004 Ing. Ivan Feninec, MBA ředitel sekce personální Ing. Jaroslav Lang ředitel sekce správa majetku, obchod a služby 190485-15/04