Portál veřejné správy

Zápis 189847-14/04

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno07. 04. 2004
Značka OV189847-14/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky jsou práce a dodávky pro realizaci: a) rekonstrukce kolejiště vjezdového zhlaví vozovny DP - ED Pankrác v rozsahu celého nádvoří vozovny až po severní průčelí haly vozovny včetně nezbytných napojovacích úseků uvnitř haly. Stavba dále zahrnuje rekonstrukci trolejového vedení a napájení tratě v prostoru zhlaví, zřízení elektrického ovládání výměn a vytápění výměn a vybudování systému centrálního stavění vlakových cest, opravu zpevněných ploch v celém rozsahu nádvoří vozovny, opravu a doplnění systému odvodnění nádvoří vozovny, opravu vodovodů v areálu vozovny, opravu a úpravu systému kamerového dohledu na provoz v areálu vozovny, opravu a úpravu kabelových rozvodů interní datové sítě a opravu osvětlení nádvoří vozovny; b) výměny kolejové konstrukce vjezdového křížení před vjezdem do vozovny v prostoru mezi kolejovým trojúhelníkem v odbočení ze smyčky Pankrác a vlastním vjezdovým zhlavím včetně opravy trolejového vedení a napájení el. ovládání výměn a vytápění výměn. Podrobný rozsah je patrný z projektové dokumentace, která je součástí zadávací dokumentace. Součástí předmětu plnění je i zpracování dokumentace skutečného provedení, která bude ve třech vyhotoveních v listinné i digitální podobě ve formátu Microsoft SQL 2000 a vyšším předána objednavateli. Zaměření skutečného provedení stavby bude vyhotoveno v digitální podobě v grafickém programu MicroStation dle návodu pro tvorbu GISu tramvajových tratí a provozoven. Zaměření musí být připojeno na body účelové sítě DP a.s. (2. tř. přesnosti mapování). Při realizací prací bude vozovna v totální výluce. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 2.1. Doba plnění veřejné zakázky: Předpokládaný termín zahájení realizace: 7/2004. Předpokládaný termín ukončení realizace: je předmětem nabídky, nejpozději 10/2004. 2.2. Místo plnění veřejné zakázky: vozovna DP - ED Pankrác, Praha 4, k. ú. Nusle 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby v rozsahu svého plnění. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f: Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. strojní a materiálové vybavení k plnění této zakázky, zejména mechanizace pro zemní práce a zařízení pro práce na kolejovém spodku a svršku postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.3. zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Uchazeč tento předpoklad prokáže tak, že na příslušných formulářích ze zadávací dokumentace poskytne informace o následujících zakázkách realizovaných v ČR během posledních 5 let: a) minimálně dvě rekonstrukce tramvajové tratě, vč. příslušenství, v hodnotě nad 50 mil. Kč b) alespoň 1 rekonstrukce kolejiště vozovny vč. navaz. technologií v hodnotě nad 25 mil. Kč 4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001 a EN ISO 14 001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platnými certifikáty 4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou 4.6. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 50 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek 4.7. schopnost provést minimálně 80 % objemu rozhodujícího obj. D - 01 Tramvajová trať vlastními kapacitami vč. seznamu podzhotovitelů, jejich profesí a podílu na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.8. elektrotechnická kvalifikace odpovídající vyhlášce Ministerstva dopravy č. 100/1995 Sb., v platném znění. Uchazeč tento předpoklad prokáže čestným prohlášením 4.9. zdravotní způsobilost odpovídající vyhlášce Ministerstva dopravy č. 101/1995 Sb., v platném znění, a směrnici Ministerstva zdravotnictví č. 49/1967, ve znění pozdějších předpisů. Uchazeč tento předpoklad prokáže čestným prohlášením 4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče, 4.11. čestné prohlášení uchazeče, že realizační práce na zakázce budou prováděny v době od 7.00 do 21.00 hodin. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.6. Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění kvalifikačních předpokladů, bude z dalšího průběhu této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky pod body 4.4, 4.5, 4.6 a 4.10 každá z těchto osob samostatně. Doklad pro bod 4.8 a 4.9 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k bodům 4.3 a 4.7 musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Doklad pro bod 4.1 a 4.2 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem na č. 236 083 252 nejméně 24 hodin předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., p. Slaba, III. patro, dveře č. 302, tel. 236 083 256, nebo ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 20.740,- Kč včetně 22% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1, kde jako variabilní symbol bude uvedeno IČ zájemce. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplná adresa, IČ, DIČ, číslo účtu a banka uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: Kritérium Váha 6.1. Výše nabídkové ceny 80 % 6.2. Doba plnění ve dnech 20 % Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých kritérií. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem Rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác - NABÍDKOVÁ CENA (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury, zálohy zadavatel neposkytuje. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Faktury do výše 40 % z ceny díla budou se splatností minimálně 21. den od doručení. Faktury na částky zbývající do výše nabídkové ceny vč. konečné faktury budou uvedeny se splatností 180 dní. DPH se bude řídit zákonem v platném znění od 1. 5. 2004. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «Rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek s nabídkami. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení do sídla pověřené organizace. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 17. 5. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 4 mil. Kč (čtyři miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky, než jak je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Zadavatel si vyhrazuje právo: 19.1. v průběhu soutěžní lhůty doplnit nebo změnit soutěžní podmínky, prodloužit soutěžní lhůtu 19.2. zadání obchodní veřejné soutěže zrušit 19.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů 19.4. odmítnout všechny předložené nabídky 19.5. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky, dílčí plnění zadavatel nepřipouští. 189847-14/04