VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou práce a dodávky pro realizaci:
a) rekonstrukce kolejiště vjezdového zhlaví vozovny DP - ED Pankrác v
rozsahu celého nádvoří vozovny až po severní průčelí haly vozovny
včetně nezbytných napojovacích úseků uvnitř haly.
Stavba dále zahrnuje rekonstrukci trolejového vedení a napájení
tratě v prostoru zhlaví, zřízení elektrického ovládání výměn a
vytápění výměn a vybudování systému centrálního stavění vlakových
cest, opravu zpevněných ploch v celém rozsahu nádvoří vozovny,
opravu a doplnění systému odvodnění nádvoří vozovny, opravu vodovodů
v areálu vozovny, opravu a úpravu systému kamerového dohledu na
provoz v areálu vozovny, opravu a úpravu kabelových rozvodů interní
datové sítě a opravu osvětlení nádvoří vozovny;
b) výměny kolejové konstrukce vjezdového křížení před vjezdem do
vozovny v prostoru mezi kolejovým trojúhelníkem v odbočení ze smyčky
Pankrác a vlastním vjezdovým zhlavím včetně opravy trolejového
vedení a napájení el. ovládání výměn a vytápění výměn.
Podrobný rozsah je patrný z projektové dokumentace, která je součástí
zadávací dokumentace.
Součástí předmětu plnění je i zpracování dokumentace skutečného
provedení, která bude ve třech vyhotoveních v listinné i digitální podobě
ve formátu Microsoft SQL 2000 a vyšším předána objednavateli. Zaměření
skutečného provedení stavby bude vyhotoveno v digitální podobě v
grafickém programu MicroStation dle návodu pro tvorbu GISu tramvajových
tratí a provozoven. Zaměření musí být připojeno na body účelové sítě DP
a.s. (2. tř. přesnosti mapování).
Při realizací prací bude vozovna v totální výluce.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Doba plnění veřejné zakázky:
Předpokládaný termín zahájení realizace: 7/2004.
Předpokládaný termín ukončení realizace: je předmětem nabídky,
nejpozději 10/2004.
2.2. Místo plnění veřejné zakázky: vozovna DP - ED Pankrác, Praha 4,
k. ú. Nusle
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby v
rozsahu svého plnění.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f:
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky. Dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou:
4.1. strojní a materiálové vybavení k plnění této zakázky, zejména
mechanizace pro zemní práce a zařízení pro práce na kolejovém spodku
a svršku postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.3. zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Uchazeč tento
předpoklad prokáže tak, že na příslušných formulářích ze zadávací
dokumentace poskytne informace o následujících zakázkách
realizovaných v ČR během posledních 5 let:
a) minimálně dvě rekonstrukce tramvajové tratě, vč. příslušenství, v
hodnotě nad 50 mil. Kč
b) alespoň 1 rekonstrukce kolejiště vozovny vč. navaz. technologií v
hodnotě nad 25 mil. Kč
4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001 a
EN ISO 14 001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platnými certifikáty
4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou
4.6. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 50 milionů Kč.
Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a
pojistných podmínek
4.7. schopnost provést minimálně 80 % objemu rozhodujícího obj. D -
01 Tramvajová trať vlastními kapacitami vč. seznamu podzhotovitelů,
jejich profesí a podílu na celkovém plnění předmětu zakázky (v %).
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace
4.8. elektrotechnická kvalifikace odpovídající vyhlášce Ministerstva
dopravy č. 100/1995 Sb., v platném znění. Uchazeč tento předpoklad
prokáže čestným prohlášením
4.9. zdravotní způsobilost odpovídající vyhlášce Ministerstva dopravy
č. 101/1995 Sb., v platném znění, a směrnici Ministerstva
zdravotnictví č. 49/1967, ve znění pozdějších předpisů. Uchazeč
tento předpoklad prokáže čestným prohlášením
4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče,
4.11. čestné prohlášení uchazeče, že realizační práce na zakázce
budou prováděny v době od 7.00 do 21.00 hodin.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.6.
Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění kvalifikačních předpokladů,
bude z dalšího průběhu této obchodní veřejné soutěže vyloučen.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky pod body 4.4, 4.5, 4.6 a 4.10 každá z těchto osob
samostatně. Doklad pro bod 4.8 a 4.9 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k
bodům 4.3 a 4.7 musí prokázat vedoucí účastník sdružení.
Doklad pro bod 4.1 a 4.2 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné
požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si
mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po
celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem na č. 236
083 252 nejméně 24 hodin předem s uvedením data a přibližného času
vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., p.
Slaba, III. patro, dveře č. 302, tel. 236 083 256, nebo ing. Tomeček,
III. patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253. Dokumentace bude vydána proti
zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 20.740,- Kč včetně 22% DPH.
Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1, kde
jako variabilní symbol bude uvedeno IČ zájemce. Zájemce předloží doklad o
provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné
osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě
identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplná adresa, IČ, DIČ,
číslo účtu a banka uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek
mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a
závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V
prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
Kritérium Váha
6.1. Výše nabídkové ceny 80 %
6.2. Doba plnění ve dnech 20 %
Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet
vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých
kritérií.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu
zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se
vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH v členění dle zadávací
dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s
nápisem Rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác - NABÍDKOVÁ CENA (ve
smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací
dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna
měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury, zálohy
zadavatel neposkytuje. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím
protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným
zástupcem objednavatele (TDI). Faktury do výše 40 % z ceny díla budou se
splatností minimálně 21. den od doručení. Faktury na částky zbývající do
výše nabídkové ceny vč. konečné faktury budou uvedeny se splatností 180
dní. DPH se bude řídit zákonem v platném znění od 1. 5. 2004.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «Rekonstrukce
kolejiště vozovny Pankrác», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření
razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních
staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou
adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v
pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin nejpozději však do dne a hodiny
otevírání obálek s nabídkami. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání.
Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení do
sídla pověřené organizace.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
17. 5. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti
č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí
90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě,
se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová
společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil
výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260,
tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 4 mil. Kč (čtyři
miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky, než jak
je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v průběhu
soutěžní lhůty poskytovány.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel si vyhrazuje právo:
19.1. v průběhu soutěžní lhůty doplnit nebo změnit soutěžní podmínky,
prodloužit soutěžní lhůtu
19.2. zadání obchodní veřejné soutěže zrušit
19.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
19.4. odmítnout všechny předložené nabídky
19.5. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky,
dílčí plnění zadavatel nepřipouští.
189847-14/04