Portál veřejné správy

Zápis 190026-14/04

Obchodní jménoNárodní knihovna ČR
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno07. 04. 2004
Značka OV190026-14/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Národní knihovna ČR A-1 Národní knihovna ČR vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ «Oprava vnějšího pláště částí areálu Národní knihovny ČR» I. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je oprava vnějšího pláště v části areálu Národní knihovny ČR, Klementinum 190, Praha 1. S tímto objektem je Národní knihovna příslušná hospodařit jako s majetkem České republiky. Objekt je dle § 1 zákona č. 262/1995 Sb. prohlášen národní kulturní památkou. Jedná se zejména o: I.1. rekonstrukci střech do Révového nádvoří (cca 1390 m2) I.2. rekonstrukci střech do Hospodářského dvora (cca 1220 m2) I.3. opravu fasád do Révového nádvoří (cca 300 m2) I.4. rekonstrukci fasád do Hospodářského dvora (cca 1570 m2) I.5. rekonstrukci fasád do Hlavního a Technického nádvoří (cca 1670 m2) Uvedené údaje (m2) jsou orientační. Podmínky plnění a podrobné údaje o rozsahu veřejné zakázky jsou obsaženy ve výkazech «výměr» a výkresech, které jsou součástí zadávací dokumentace. II. Doba a místo plnění veřejné zakázky Plnění veřejné zakázky začne probíhat od r. 2005. Výběr a postup oprav zadavatel upřesní formou dílčích objednávek vystavených (v dostatečném předstihu) zejména na základě přidělených finančních prostředků. Uchazeči uvedou v nabídce dobu v měsících za kompletní zabezpečení oprav podle jednotlivých bodů I.1. až I.5. dle kapitoly I. Místem plnění je Révové, Hlavní, Technické nádvoří a Hospodářský dvůr areálu Národní knihovny ČR, Klementinum 190, 110 01 Praha 1. III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče III.1.Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených v § 2b odst. 2 a 3 zákona a čestným prohlášením ve smyslu § 2b odst. 1 písm. g) zákona. Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení odpovědného zástupce ustaveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. - živnostenského zákona, ve znění pozdějších předpisů) uchazeč předloží v nabídce aktuální výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku. V případě, že uchazeč není zapsán v živnostenském nebo obchodním rejstříku, uvede tuto skutečnost v nabídce. III.2.U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob (subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek. III.3.V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje každá osoba kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být platná (podepsaná) smlouva (např. smlouva o sdružení, smlouva o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné k zastupování v případě podání nabídky, k jednání o smlouvě a ve věcech plnění zakázky. Smlouva musí jednoznačně vymezovat podíl jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky. III.4.Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikačních předpokladů musejí být předloženy v originálu nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. Je-li v podmínkách soutěže vyžadováno čestné prohlášení, musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka. IV. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí podle stupně přisouzeného významu: 1. Nabídková cena. 2. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky (dle kapitoly XIII). 3. Doba (lhůta) plnění. 4. Záruky za provedené dílo. Zadavatel požaduje záruku minimálně 60 měsíců. 5. Používání ekologicky šetrných výrobků. Zadavatel vyžaduje pro všechny materiály prohlášení o používání ekologicky šetrných výrobků. V. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek V.1.Nabídkové ceny v Kč bez DPH, výše DPH a v Kč vč. DPH budou zpracovány v členění podle zadávací dokumentace. Ke každé položce musí být uvedeny jednotkové ceny. Práce neobsažené v rozpočtových položkách zadávací dokumentace a nezbytné k realizaci díla, uchazeč popíše a ocení zvlášť v nabídce. V.2.Zadavatel požaduje platební podmínky podle zadávací dokumentace. VI. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta končí dne 14. 5. 2004 v 10.00 hodin. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 14. 5. 2004 od 10.00 hodin v zasedací místností OPI Národní knihovny ČR na adrese: Klementinum190, 110 01 Praha 1. VII. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. VIII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele, a to do 13. 5. 2004 v pracovních dnech v době od 9.00 hod. do 15.00 hodin, dne 14. 5. 2004 pak jen osobně od 9.00 do 10.00 hodin pouze do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz kap. VI.). Nabídka musí být podána v uzavřené obálce či jiném vhodném obalu označeném adresou zadavatele a názvem: «OVS - Oprava vnějšího pláště částí areálu Národní knihovny ČR - NEOTEVÍRAT» a opatřeném na uzavření obalu razítkem, případně podpisem uchazeče, v souladu s § 9 zákona. IX. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele Národní knihovna ČR Odbor provozu a investic k rukám Ing. P. Macenauera Klementinum190 110 01 Praha 1 tel.: 221 663 374, mob. tel.: 736 607 814, fax: 221 663 116 X. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky a době, kdy lze nahlédnout do dokumentace Pro všechny zájemce bude uspořádána jedna společná prohlídka místa plnění, kde budou též zodpovězeny případné dotazy k předmětu plnění veřejné zakázky. Společná prohlídka se uskuteční dne 14. 4. 2004. Sraz zájemců je v 10.00 hodin ve vrátnici hlavní budovy NK ČR. XI. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnout jistotu ve výši 300.000 Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona: 1. bankovní zárukou (ve smyslu paragrafů 313 - 322 obchodního zákoníku), 2. složením peněžní částky na účet zadavatele vedený u KB, a.s., č. ú.: 85535-011/0100, variabilním symbolem bude IČ uchazeče. Dokladem prokazujícím poskytnutí jistoty ve formě bankovní záruky je výlučně originál záruční listiny vystavené bankou ve prospěch zadavatele jako věřitele (příjemce záruky) a platné minimálně do 14. 11. 2004, z jejíhož obsahu jednoznačně vyplývá, že banka uspokojí zadavatele do výše částky odpovídající výši požadované jistoty v případech předvídaných § 26 zákona. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Dokladem prokazujícím poskytnutí jistoty složením peněžní částky na účet zadavatele musí být potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. «Příkaz k úhradě» nebo «pokladní složenka» nebudou považovány za doklady o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být součástí «originálu» nabídky. Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč úřední překlad. Uchazeč uvede číslo bankovního spojení, na které bude vrácena složená jistota dle tohoto článku. XII. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídková cena je cenou konečnou a nelze ji překročit. XIII. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich prokázání Jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. XIV. Další podmínky XIV.1.Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu předmětu plnění veřejné zakázky. XIV.2.V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče nebudou poskytovány další informace k předmětu plnění veřejné zakázky s výjimkou informací dle § 2a odst. 3 zákona. Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 607 755 879 nebo na tel./fax. č.: 272 935 721. XIV.3.Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce ve 3 vyhotoveních (tj. 1 originál + 2 kopie). Originál nabídky musí být označen jako «originál». XIV.4.Nabídka musí být doplněna obsahem v úvodu nabídky. Všechny listy nabídky (včetně všech příloh) budou očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1. Výjimka z povinnosti číslovat listy se vztahuje pouze na úřední doklady, resp. jejich úředně ověřené kopie, které nemusejí být očíslovány, musí však v nabídce být odkaz na jejich počet a název (např. v obsahu nabídky). Všechny listy nabídky včetně všech příloh musejí být svázány nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy. XIV.5.Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o plnění veřejné zakázky, mj. s vymezením finanční sankce z ceny dodávky za každý den prodlení. Výkazy «výměr» budou nedílnou součástí smlouvy o dílo. XIV.6.Obchodní veřejná soutěž je omezena na tuzemské osoby. XIV.7.Zadavatel nepřipouští variantní nabídku. XV. Zadavatel si vyhrazuje právo XV.1.rozdělit plnění veřejné zakázky na několik let a zadávat jednotlivé celky postupně podle svých možností a potřeb; XV.2.upřesnit podle skutečného stavu veškeré údaje uvedené v ZD na základě podrobné přípravy uchazeče na plnění veřejné zakázky; XV.3.rozdělit plnění veřejné zakázky mezi více uchazečů podle jednotlivých druhů oprav pláště (např. rekonstrukce střech, rekonstrukce fasád apod.); XV.4.uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na část ze zadaného rozsahu veřejné zakázky v případě rozdělení plnění mezi více uchazečů; XV.5.schválit změnu případného subdodavatele oproti nabídce; XV.6.odmítnout všechny nabídky; XV.7.zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu; XV.8.jednat o předloženém návrhu smlouvy ve všech ustanoveních, která se netýkají nabízených závazných podmínek a způsobu plnění. XVI. Místo a doba pro vyzvednutí zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci je možné si vyzvednout osobně v pracovních dnech po předchozí telefonické domluvě (ing. P. Macenauer - tel. 221 663 374, mob. tel. 736 607 814) v dohodnutém čase v sídle zadavatele. Zájemci jsou povinni se zapsat do seznamu vydané zadávací dokumentace včetně uvedení úplné adresy. Úhrada nákladů za použití reprodukční techniky při poskytnutí zadávací dokumentace je vyžadována ve výši 100,- Kč. PhDr. Vojtěch Balík ředitel Národní knihovny ČR 190026-14/04