VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele veřejné zakázky
Výstavba metra IV.C2 (Ládví - Letňany)
ASDŘ
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a montáž provozních souborů
automatizovaného systému dispečerského řízení (ASDŘ). Součástí předmětu
plnění je zpracování realizační dokumentace. Podrobný popis předmětu
plnění je vymezen v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Předpokládaná doba zahájení plnění zakázky je: rok 2004
2.2. Předpokládané ukončení doby plnění zakázky je: 1. polovina roku 2007
2.3. Místo plnění je Praha 8, Praha 9 a Praha 18.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
4.1. Kvalifikace pracovníků. Uchazeč prokáže, že vedení a realizace
této veřejné zakázky budou prováděny kvalifikovanými pracovníky,
kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a
mají dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Uchazeč
tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.2. Splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných
inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění. Tento další
předpoklad prokáže uchazeč tak, že předloží osvědčení o autorizaci
odpovídající předmětu plnění této veřejné zakázky.
4.3. Základní kapitál musí být minimálně 1 mil. Kč. Uchazeč tento
předpoklad prokáže výpisem z obchodního rejstříku.
4.4. Nejméně 3 významné zakázky, které uchazeč uskutečnil a byly
ukončeny v posledních 3 letech na stavbách v podzemí v objemu
technologických dodávek u jednotlivých zakázek vyšším než 10 mil.
Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který
je součástí zadávací dokumentace.
4.5. Uchazeč musí mít zaveden a udržován systém řízení jakosti podle
normy ČSN EN ISO 9001/2001 na provádění prací, které jsou předmětem
zakázky. Tento další předpoklad prokáže uchazeč platnými certifikáty.
4.6. Hodnota technologických dodávek a prací uchazeče pro stavby v
letech 2001 - 2003 musí být min. 100 mil. Kč ročně. Uchazeč tento
předpoklad prokáže čestným prohlášením, kde uvede skutečné hodnoty v
jednotlivých letech.
4.7. Pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče musí být uzavřeno na pojistnou částku minimálně ve
výši 10 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné
smlouvy a pojistných podmínek.
4.8. Schopnost provést minimálně 50 % prací v každé profesi (projekt,
montáž, zkoušky) vlastními kapacitami. Uchazeč tento předpoklad
prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací
dokumentace.
4.9. Bezpečnostní spolehlivost ve smyslu zákona číslo 148/1998 Sb., v
platném znění. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje tak, že pro
vedoucího pracovníka zakázky předloží doklad na stupeň utajení
«DůVĚRNÉ» vystavený Národním bezpečnostním úřadem České republiky.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže další předpoklady v
bodech 4.1, 4.5 a 4.7 každá osoba jednotlivě, body 4.2, 4.3, 4.4, 4.6,
4.8 prokazuje sdružení jako celek. Bod 4.9 musí prokázat vedoucí účastník
sdružení.
Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění všech dalších předpokladů k
plnění této veřejné zakázky, bude z dalšího průběhu této obchodní soutěže
vyloučen.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do
14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení
faxem (na fax číslo: +420 236 083 252) nejméně 24 hodin předem s uvedením
data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring
dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, nebo Ing.
Tomeček, III. patro, dveře č. 301. Dokumentace bude vydána proti
zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 16 043,- Kč včetně 22% DPH.
Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1,
specifický symbol - 90220, variabilní symbol - IČ zájemce. Zájemce
předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu
nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat
kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČ,
DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i
závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování
nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí
zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. hodnota dodávek a prací automatizovaných systémů řízení
technologických a energetických zařízení za roky 2001 až 2003 celkem
6.3. celková doba plnění
6.4. délka komplexní záruční lhůty
6.5. smluvní pokuty za prodlení s termíny plnění, specifikovanými v
zadávací dokumentaci, z důvodů na straně zhotovitele, vyjádřené v Kč
Pořadí se stanoví součtem vážených bodů jednotlivých kritérií, přičemž
nejvhodnější nabídka je ta, která získá nejvíce bodů.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu
zpracování a obsahu nabídky. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se
vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH za celkový předmět plnění zakázky
a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do
samostatné uzavřené obálky s nápisem «Metro IV.C2 - ASDŘ» - «Nabídková
cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací
dokumentace a pro celou dobu realizace. Nabídkovou cenu lze překročit
pouze za těchto podmínek:
9.1. pokud v průběhu provádění díla dojde ke změnám legislativních
nebo technických předpisů a norem, které mají prokazatelný vliv na
překročení výše nabídkové ceny.
9.2. v případě vývoje míry inflace vyjádřené odchylkou indexů
spotřebitelských cen a služeb zveřejňovaných Českým statistickým
úřadem pro oblast předmětu plnění veřejné zakázky k 31.12.
příslušného roku oproti indexům uvedeným v zadávací dokumentaci o
více než 5 %, a to pouze na základě dohody obou smluvních stran.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna
měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se
splatností minimálně 28 dní od doručení. Každá faktura musí být doložena
zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými
odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat
maximálně do výše 95 % z ceny. Zbývající část bude fakturována ve smyslu
podmínek uvedených v dodacích podmínkách, které jsou součástí zadávací
dokumentace.
11. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «Soutěž - Metro IVC2 - ASDŘ», s výzvou
«Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou doporučeně
na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin,
nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje
osobní způsob podání. Později doručená nabídka nebude do soutěže přijata.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
17. 5. 2004 ve 13.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti
č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí
90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě,
se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová
společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil
výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260,
tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 500 000,- Kč
(jeden milion pět set tisíc korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Způsob poskytování dalších informací je uveden v zadávací
dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel si vyhrazuje právo:
19.1. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků
19.2. v průběhu soutěžní lhůty změnit podmínky soutěže
19.3. prodloužit soutěžní lhůtu
19.4. zadání veřejné zakázky zrušit
19.5. odmítnout všechny předložené nabídky
19.6. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách.
189848-14/04