VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s.
B-0
České dráhy, a.s.
Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
zapsaná do obchodního rejstříku vedeného
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039
vyhlašují podle ust. § 4 odst. 1 Zákona o zadávání veřejných zakázek č.
199/1994 Sb., v platném znění
(dále jen Zákon)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
«Poskytování telekomunikačních služeb»
Zadavatel: České dráhy, a.s. (dále jen ČD)
nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
IČ: 70994226
DIČ: 001 - 70994226
zastoupené
Ing. Petrem Kousalem,
předsedou představenstva a generálním ředitelem ČD, a.s.
kontaktní telefon: 9722 33292, fax: 9722 33739
Pověřen zajištěním OVS: ČD Telematika, o.z.,
Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3,
IČ: 70994226
zastoupené
Dr. Davidem Žákem,
ředitelem ČD Telematika, o.z.
kontaktní telefon: 9722 45540, fax: 9722 45501
kontaktní zaměstnanci zadavatele:
ve věcech organizačních: Ing. Jana Lieskovská,
tel. státní: 9722 45561, tel. drážní: 45561,
ve věcech technických: Ing. Dušan Váňa,
tel. státní: 9722 45562, tel. drážní: 45562
V souladu s ust. § 5 Zákona vyhlašuje zadavatel následující podmínky
soutěže:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je závazek uchazeče poskytovat
telekomunikační služby ve čtyřech oblastech níže uvedeného dílčího plnění
pro potřeby ČD na dobu neurčitou ve sjednaném rozsahu a za sjednaných
podmínek na základě smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb mezi
zadavatelem a vybraným uchazečem.
Veřejná zakázka je rozčleněna na 4 oblasti dílčího plnění:
A. pronájem 124 párů jednovidových optických vláken, na území celé ČR
ukončených v objektech ČD, upřesněných v Příloze č. 2
B. pronájem přenosových okruhů, na území celé ČR ukončených v
objektech ČD, o přenosové kapacitě E1 v počtu 135 okruhů a STM 1 v
počtu 19 okruhů, upřesněných v Příloze č. 3
C. poskytování služeb internetu, spočívající v připojení Intranetu ČD
ve dvou lokalitách v Praze o propustnosti každého okruhu 16 Mbit/s,
upřesněných v Technické specifikaci
D. poskytování přístupu k veřejné pevné telekomunikační síti (hlasová
služba), ve dvou vzájemně zálohovaných fyzických přechodech (Praha a
Brno) s průměrnou měsíční kapacitou odchozích volání 1 500 000
minut, upřesněného v Technické specifikaci.
Požadavky a upřesnění předmětu plnění je specifikováno v zadávací
dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Zahájení plnění: do 2 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy
Doba plnění: na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 6 měsíců. Výpovědní
lhůta začíná prvním dnem následujícího měsíce po doručení výpovědi
zadavateli.
Místo plnění: ČD, Česká republika,
rozsah lokalit pro dílčí plnění A, B, C, D je uveden v Technické
specifikaci.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů v souladu s
§ 2a Zákona (§ 2b, § 2c, § 2d, § 2e Zákona):
I. uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady dle § 2b, § 2c, § 2d
Zákona a čestným prohlášením i k písmenu g) § 2b odst. 1 Zákona
II. doklad o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního
rejstříku (živnostenský list nebo koncesní listinu a výpis z
obchodního rejstříku předložte v originále nebo úředně ověřené kopii
ne starší 90 dnů)
III. čestná prohlášení k § 2b odst. 1 písm. b) až g) předloží uchazeč
podepsané oprávněnou osobou, resp. osobami v originále ne starším,
než je den vyhlášení této veřejné zakázky
IV. uchazeč je povinen uvést ve zvláštním prohlášení jména
odpovědných zástupců, nejsou-li členy statutárního orgánu, a v
případě kladného výsledku v soutěži musí být předloženy před
podpisem smlouvy i jejich výpisy z evidence rejstříku trestů ne
starší než 6 měsíců
V. předkládá-li nabídku více osob společně, požadujeme v souladu s §
2a odst. 5 Zákona prokázání kvalifikačních předpokladů od všech osob
v rozsahu a způsobem uvedeným v odstavci I.-IV. tohoto bodu
Při nesplnění povinností uvedených v tomto bodě vyhlášených podmínek
soutěže bude uchazeč vyloučen z další účasti v OVS.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky - ve smyslu § 2f Zákona:
Nabídka musí obsahovat doklady o níže uvedených požadavcích:
a) prohlášení uchazeče, že všem podmínkám soutěže porozuměl a
bezvýhradně souhlasí se všemi požadavky a podmínkami zadavatele
obsaženými v tomto vyhlášení OVS,
b) doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 11 tohoto vyhlášení OVS,
c) veškerá oprávnění (licence) udělená Českým telekomunikačním úřadem
dokladující schopnost uchazeče plnit předmět této veřejné zakázky -
originál nebo úředně ověřená kopie ne starší 90 dnů,
d) schopnost uchazeče realizovat plnění typu A k požadovanému dni
zahájení plnění. Schopnost se prokazuje tabulkou s uvedením doby
realizace od podpisu smlouvy na poskytování služeb a informace, zda
jde o služby výhradně prostřednictvím infrastruktury uchazeče pro
daný okruh,
e) schopnost uchazeče realizovat plnění typu B k požadovanému dni
zahájení plnění. Schopnost se prokazuje tabulkou s uvedením doby
realizace od podpisu smlouvy na poskytování služeb a informace, zda
jde o služby výhradně prostřednictvím infrastruktury uchazeče pro
daný okruh,
f) schopnost uchazeče provozovat plnění typu C - služby internetu ze
dvou geograficky nezávislých lokalit s vlastní IP technologií k
požadovanému dni zahájení plnění. Schopnost se prokazuje obrázkem a
popisem technického řešení, dále existence vlastního autonomního
systému IP sítě, registrace uchazeče v RIPE a členství uchazeče ve
sdružení NIX, z.s.p.o.,
g) schopnost uchazeče provozovat plnění typu D (hlasové služby)
minimálně na dvou geograficky nezávislých tranzitních telefonních
ústřednách v různých městech České republiky k požadovanému dni
zahájení plnění. Schopnost se prokazuje obrázkem a popisem
technického řešení,
h) seznam uzavřených propojovacích dohod s dalšími poskytovateli
telekomunikačních služeb souvisejících s plněním předmětu této
veřejné zakázky,
i) seznam fyzických i právnických osob či jiných subjektů včetně
jejich identifikačních údajů (název, sídlo, IČ), jejichž využití
uchazeč předpokládá při plnění veřejné zakázky,
j) reference odběratelů služeb ve smyslu § 2f odst. 1 písm. c) formou
čestného prohlášení.
Při nesplnění povinností uvedených v tomto bodě vyhlášených podmínek
soutěže bude uchazeč vyloučen z další účasti v OVS.
5. Způsob hodnocení nabídek:
I. Nabídky budou hodnoceny za roční období poskytování služeb podle
ekonomické vhodnosti pomocí více kritérií uvedených v sestupném
pořadí dle stupně významu (celková nabídková cena plnění za 1 rok,
jednotlivě pro dílčí plnění A-D).
Hodnotící kritéria:
1. celková nabídková cena
2. návrh kvality technického řešení
Rozsah dílčích kritérií posuzovaných při hodnocení kvality
technického řešení:
a) hledisko použitých technologií
b) hledisko topologie pro poskytování jednotlivých služeb
c) zálohování služeb z hlediska zajištění požadované úrovně
dostupnosti služeb
d) termín zahájení plnění služeb A, B, C, D v plném rozsahu
e) rozsah vlastní infrastruktury uchazeče
f) míra splnění požadovaného rozsahu služeb po vlastní infrastruktuře
uchazeče
g) hledisko míry možnosti přístupu zadavatele k informacím o
provozních stavech k pronajímaným službám
3. způsob kalkulace cen
4. rozsah garance ceny po dobu smluvního vztahu
5. schopnost provedení změn v rozsahu požadovaných služeb (změna
terminace okruhů, rušení okruhů, zřízení nových okruhů, změna
rychlosti přístupu k veřejnému internetu.....) s ohledem na
- termíny realizace těchto změn
- ceny za požadované změny služby
6. míra navržených zvýhodnění (platební podmínky, záruky za jakost
služeb,........) uvedených v nabídce nad rámec požadavků zadavatele
uvedených v zadávací dokumentaci
7. reference o rozsahu telekomunikačních služeb v členění A, B, C, D,
poskytovaných uchazečem jiným subjektům, předložené formou
kvantitativně a kvalitativně specifikovaného přehledu.
Pořadí uchazečů bude stanoveno součtem vážených individuálních
bodových hodnocení jednotlivých kritérií s využitím desetistupňové
posuzovací stupnice, kde vyšší počet bodů představuje lepší
hodnocení. V případě shodného výsledku u dvou nebo více uchazečů
rozhoduje pro stanovení konečného pořadí nižší celková nabídková
cena.
II. Uchazeč předloží podklady pro vyhodnocení nabídky v rozsahu podle
zadávací dokumentace na samostatných přílohách podepsaných osobou,
resp. osobami, oprávněnou jednat jménem uchazeče.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
a) Zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu zpracuje uchazeč za roční období v korunách českých
celkem za služby a v členění jednotlivých dílčích plnění A, B, C, D.
Výsledná cena za nabízené služby musí být zpracována jako cena
nejvýše přípustná, musí obsahovat veškeré náklady za zřízení a
poskytování služeb a musí být v členění:
- cena bez DPH
- DPH
- cena celkem (včetně DPH)
Tabulka pro uvedení nabídkové ceny v požadovaném členění je součástí
Zadávací dokumentace a je uvedena ve «Formuláři nabídky - Příloha č.
1 - Tabulka - nabídkové ceny». Navýšení cen je přípustné pouze za
podmínek uvedených v bodě 12 těchto soutěžních podmínek.
b) Zadavatel v souladu s ustanovením § 9 odst. 3 Zákona požaduje v
nabídce oddělení nabídkové ceny (bod 6 písm. a/ tohoto zadání
veřejné zakázky) do samostatné obálky (označené dle bodu 9 písm. b/
tohoto zadání veřejné zakázky), návrh nabídkové ceny musí být
podepsán osobou, resp. osobami, oprávněnou jednat jménem uchazeče.
c) Platební podmínky:
Úhrada za poskytovaní služeb bude prováděna fakturami, které budou
mít náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 588/1992 Sb., o dani
z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen faktura).
Měsíční faktury vystavené do 15 dní po ukončení kalendářního měsíce
budou hrazeny na základě skutečně poskytnutých služeb. Za den
uskutečnění zdanitelného plnění se považuje poslední kalendářní den
kalendářního měsíce. Splatnost faktur bude činit nejméně 30 dnů od
jejich doručení. Pro případ prodlení úhrady faktur nebude sjednána
smluvní pokuta.
7. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami dne
17. 5. 2004 v 11.00 hodin v sídle zadavatele. Otevírání obálek se uskuteční v
souladu s § 28 Zákona v sídle zadavatele na adrese Pernerova 2819/2a, 130 00
Praha 3, v 11.00 hodin dne 17. 5. 2004 v zasedací místnosti sekretariátu.
8. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta se stanovuje na 60 kalendářních dnů.
9. Místo, způsob a lhůta k podávání nabídek:
Nabídky se podávají v písemné formě v uzavřené obálce osobně na adresu
zadavatele Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3, telefon: 9722 45500, a to v
pracovních dnech od 9.00 - 11.00 hod., nejpozději však do 11 hodin dne
17. 5. 2004.
V případě zaslání nabídky doporučeně poštou musí uchazeč zajistit, aby
nabídka byla doručena zadavateli do 11 hodin dne 17. 5. 2004.
Nabídky doručené po uplynutí soutěžní lhůty nebudou do soutěže zařazeny.
Nabídka musí být předložena ve dvou obálkách (vnitřní a vnější):
a) Vnější obálka musí obsahovat:
- vnitřní obálku,
- formulář nabídky bez cenových údajů včetně textových příloh
požadovaných v zadávací dokumentaci a dokladů dle bodu 3 a 4 tohoto
zadání veřejné zakázky,
- návrh smlouvy na poskytování telekomunikačních služeb bez cenových
údajů podepsaný oprávněnou osobou, resp. osobami, oprávněnou jednat
jménem uchazeče
b) Vnitřní obálka musí obsahovat:
- nabídkovou cenu v rozsahu dle bodu 6 písm. a) a b) tohoto zadání
veřejné zakázky
Nabídka musí být vyhotovena písemně, v českém jazyce, v jednom originále
a dvou kopiích.
Všechny listy nabídky i příloh budou řádně očíslovány a parafovány
oprávněnou osobou uchazeče.
V nabídce, ani v dokladech k ní připojených nesmí být údaje přepisovány,
škrtány či jinak upravovány.
Vnější obálka musí být označena nápisem:
NEOTVÍRAT - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA -
POSKYTOVÁNÍ TELEKOMUNIKAČNÍCH SLUŽEB
Vnitřní obálka musí být označena nápisem:
NABÍDKOVÁ CENA - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA -
POSKYTOVÁNÍ TELEKOMUNIKAČNÍCH SLUŽEB
Obě obálky musí být uzavřeny a opatřeny na uzavření pečetí nebo přelepkou
s otiskem razítka uchazeče a podpisem osoby, resp. osobami, oprávněnou
jednat jménem uchazeče. V nabídce nesmí být údaje přepisovány, škrtány či
jinak upravovány.
10. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace obsahuje:
- soutěžní podmínky (inzerát)
- formulář nabídky (textová část, Příloha č. 1 - Tabulka - nabídkové
ceny)
- technickou specifikaci (textová část, Příloha č. 2 - Optická
vlákna,
Příloha č. 3 - Přenosové okruhy)
Zadávací dokumentaci je možné vyzvednout v soutěžní lhůtě na adrese
zadavatele: Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3, v pracovních dnech po - pá
od 9.00 do 11.00 hodin na základě telefonické objednávky na tel.: 972 245
500.
Zadavatel připouští podání doplňujících otázek k této dokumentaci
doručených do 15 dnů od zveřejnění OVS, a to písemnou formou na adresu
zadavatele nebo faxem na číslo 9722 45501. Znění otázek a odpovědí bude
oznámeno nejpozději 10 dnů před skončením soutěžní lhůty všem zájemcům,
kteří si převezmou zadávací dokumentaci k této veřejné zakázce.
11. Požadavek na poskytnutí jistoty:
V souladu s ustanovením § 23 Zákona je povinen uchazeč poskytnout jistotu
ve výši 2 000 000,- Kč (slovy: dva miliony), a to jednou z forem dle
ustanovení § 24 Zákona.
Bankovní záruku poskytne uchazeč do konce soutěžní lhůty tak, aby
originál dokladu o poskytnutí jistoty byl připojen k nabídce uchazeče.
Bankovní záruka končí nejdříve uplynutím 60. dne počítaného ode dne
následujícího po dni skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si
vyhrazuje právo v průběhu soutěže požadovat prodloužení délky poskytnuté
bankovní záruky.
V případě, že uchazeč uvedené požadavky zadavatele nesplní, je toto
důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži.
Jistota poskytnutá složením peněžní částky na účet zadavatele musí být
připsána na jeho účet nejpozději v den předcházející dni otevírání
obálek. Bankovní spojení pro případ poskytnutí jistoty formou složení
peněžní částky na účet zadavatele je:
Číslo účtu: 133605011/0100
Komerční banka Praha 1
variabilní symbol: vlastní IČ uchazeče
IČ ČD: 70994226, DIČ ČD: 001 - 70994226
12. Podmínky zadavatele, při jejichž splnění je možno upravit výši
nabídkové ceny:
Výši nabídkové ceny je možné upravit pouze v případě změny sazby daně z
přidané hodnoty u poskytovaných služeb v souvislosti s úpravou právních
předpisů ČR.
13. Ostatní podmínky obchodní veřejné soutěže:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) tuto OVS zrušit bez udání důvodů,
b) odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů,
c) změnit nebo doplnit vyhlášené podmínky OVS, a to způsobem stejným,
jakým byla vyhlášena OVS,
d) před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně
vyjasnit, informace deklarované uchazeči v nabídkách,
e) uzavřít smlouvu pouze na dílčí plnění,
f) nevracet podané nabídky.
Zadavatel omezuje tuto OVS pouze na tuzemské osoby.
Zadavatel nepřipouští ve smyslu § 2g Zákona variantní řešení nabídky,
předloží-li uchazeč přesto nabídku ve variantním řešení, bude z další
účasti v OVS vyloučen.
Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v této OVS.
Ing. Petr Kousal v. r.,
předseda představenstva a generální ředitel ČD, a.s.
189980-14/04