Portál veřejné správy

Zápis 189980-14/04

Obchodní jménoČeské dráhy, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO70994226
Sídlonábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
Publikováno07. 04. 2004
Značka OV189980-14/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s. B-0 České dráhy, a.s. Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1 zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039 vyhlašují podle ust. § 4 odst. 1 Zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb., v platném znění (dále jen Zákon) obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) «Poskytování telekomunikačních služeb» Zadavatel: České dráhy, a.s. (dále jen ČD) nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1 IČ: 70994226 DIČ: 001 - 70994226 zastoupené Ing. Petrem Kousalem, předsedou představenstva a generálním ředitelem ČD, a.s. kontaktní telefon: 9722 33292, fax: 9722 33739 Pověřen zajištěním OVS: ČD Telematika, o.z., Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3, IČ: 70994226 zastoupené Dr. Davidem Žákem, ředitelem ČD Telematika, o.z. kontaktní telefon: 9722 45540, fax: 9722 45501 kontaktní zaměstnanci zadavatele: ve věcech organizačních: Ing. Jana Lieskovská, tel. státní: 9722 45561, tel. drážní: 45561, ve věcech technických: Ing. Dušan Váňa, tel. státní: 9722 45562, tel. drážní: 45562 V souladu s ust. § 5 Zákona vyhlašuje zadavatel následující podmínky soutěže: 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je závazek uchazeče poskytovat telekomunikační služby ve čtyřech oblastech níže uvedeného dílčího plnění pro potřeby ČD na dobu neurčitou ve sjednaném rozsahu a za sjednaných podmínek na základě smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb mezi zadavatelem a vybraným uchazečem. Veřejná zakázka je rozčleněna na 4 oblasti dílčího plnění: A. pronájem 124 párů jednovidových optických vláken, na území celé ČR ukončených v objektech ČD, upřesněných v Příloze č. 2 B. pronájem přenosových okruhů, na území celé ČR ukončených v objektech ČD, o přenosové kapacitě E1 v počtu 135 okruhů a STM 1 v počtu 19 okruhů, upřesněných v Příloze č. 3 C. poskytování služeb internetu, spočívající v připojení Intranetu ČD ve dvou lokalitách v Praze o propustnosti každého okruhu 16 Mbit/s, upřesněných v Technické specifikaci D. poskytování přístupu k veřejné pevné telekomunikační síti (hlasová služba), ve dvou vzájemně zálohovaných fyzických přechodech (Praha a Brno) s průměrnou měsíční kapacitou odchozích volání 1 500 000 minut, upřesněného v Technické specifikaci. Požadavky a upřesnění předmětu plnění je specifikováno v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Zahájení plnění: do 2 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy Doba plnění: na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 6 měsíců. Výpovědní lhůta začíná prvním dnem následujícího měsíce po doručení výpovědi zadavateli. Místo plnění: ČD, Česká republika, rozsah lokalit pro dílčí plnění A, B, C, D je uveden v Technické specifikaci. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů v souladu s § 2a Zákona (§ 2b, § 2c, § 2d, § 2e Zákona): I. uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady dle § 2b, § 2c, § 2d Zákona a čestným prohlášením i k písmenu g) § 2b odst. 1 Zákona II. doklad o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního rejstříku (živnostenský list nebo koncesní listinu a výpis z obchodního rejstříku předložte v originále nebo úředně ověřené kopii ne starší 90 dnů) III. čestná prohlášení k § 2b odst. 1 písm. b) až g) předloží uchazeč podepsané oprávněnou osobou, resp. osobami v originále ne starším, než je den vyhlášení této veřejné zakázky IV. uchazeč je povinen uvést ve zvláštním prohlášení jména odpovědných zástupců, nejsou-li členy statutárního orgánu, a v případě kladného výsledku v soutěži musí být předloženy před podpisem smlouvy i jejich výpisy z evidence rejstříku trestů ne starší než 6 měsíců V. předkládá-li nabídku více osob společně, požadujeme v souladu s § 2a odst. 5 Zákona prokázání kvalifikačních předpokladů od všech osob v rozsahu a způsobem uvedeným v odstavci I.-IV. tohoto bodu Při nesplnění povinností uvedených v tomto bodě vyhlášených podmínek soutěže bude uchazeč vyloučen z další účasti v OVS. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky - ve smyslu § 2f Zákona: Nabídka musí obsahovat doklady o níže uvedených požadavcích: a) prohlášení uchazeče, že všem podmínkám soutěže porozuměl a bezvýhradně souhlasí se všemi požadavky a podmínkami zadavatele obsaženými v tomto vyhlášení OVS, b) doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 11 tohoto vyhlášení OVS, c) veškerá oprávnění (licence) udělená Českým telekomunikačním úřadem dokladující schopnost uchazeče plnit předmět této veřejné zakázky - originál nebo úředně ověřená kopie ne starší 90 dnů, d) schopnost uchazeče realizovat plnění typu A k požadovanému dni zahájení plnění. Schopnost se prokazuje tabulkou s uvedením doby realizace od podpisu smlouvy na poskytování služeb a informace, zda jde o služby výhradně prostřednictvím infrastruktury uchazeče pro daný okruh, e) schopnost uchazeče realizovat plnění typu B k požadovanému dni zahájení plnění. Schopnost se prokazuje tabulkou s uvedením doby realizace od podpisu smlouvy na poskytování služeb a informace, zda jde o služby výhradně prostřednictvím infrastruktury uchazeče pro daný okruh, f) schopnost uchazeče provozovat plnění typu C - služby internetu ze dvou geograficky nezávislých lokalit s vlastní IP technologií k požadovanému dni zahájení plnění. Schopnost se prokazuje obrázkem a popisem technického řešení, dále existence vlastního autonomního systému IP sítě, registrace uchazeče v RIPE a členství uchazeče ve sdružení NIX, z.s.p.o., g) schopnost uchazeče provozovat plnění typu D (hlasové služby) minimálně na dvou geograficky nezávislých tranzitních telefonních ústřednách v různých městech České republiky k požadovanému dni zahájení plnění. Schopnost se prokazuje obrázkem a popisem technického řešení, h) seznam uzavřených propojovacích dohod s dalšími poskytovateli telekomunikačních služeb souvisejících s plněním předmětu této veřejné zakázky, i) seznam fyzických i právnických osob či jiných subjektů včetně jejich identifikačních údajů (název, sídlo, IČ), jejichž využití uchazeč předpokládá při plnění veřejné zakázky, j) reference odběratelů služeb ve smyslu § 2f odst. 1 písm. c) formou čestného prohlášení. Při nesplnění povinností uvedených v tomto bodě vyhlášených podmínek soutěže bude uchazeč vyloučen z další účasti v OVS. 5. Způsob hodnocení nabídek: I. Nabídky budou hodnoceny za roční období poskytování služeb podle ekonomické vhodnosti pomocí více kritérií uvedených v sestupném pořadí dle stupně významu (celková nabídková cena plnění za 1 rok, jednotlivě pro dílčí plnění A-D). Hodnotící kritéria: 1. celková nabídková cena 2. návrh kvality technického řešení Rozsah dílčích kritérií posuzovaných při hodnocení kvality technického řešení: a) hledisko použitých technologií b) hledisko topologie pro poskytování jednotlivých služeb c) zálohování služeb z hlediska zajištění požadované úrovně dostupnosti služeb d) termín zahájení plnění služeb A, B, C, D v plném rozsahu e) rozsah vlastní infrastruktury uchazeče f) míra splnění požadovaného rozsahu služeb po vlastní infrastruktuře uchazeče g) hledisko míry možnosti přístupu zadavatele k informacím o provozních stavech k pronajímaným službám 3. způsob kalkulace cen 4. rozsah garance ceny po dobu smluvního vztahu 5. schopnost provedení změn v rozsahu požadovaných služeb (změna terminace okruhů, rušení okruhů, zřízení nových okruhů, změna rychlosti přístupu k veřejnému internetu.....) s ohledem na - termíny realizace těchto změn - ceny za požadované změny služby 6. míra navržených zvýhodnění (platební podmínky, záruky za jakost služeb,........) uvedených v nabídce nad rámec požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci 7. reference o rozsahu telekomunikačních služeb v členění A, B, C, D, poskytovaných uchazečem jiným subjektům, předložené formou kvantitativně a kvalitativně specifikovaného přehledu. Pořadí uchazečů bude stanoveno součtem vážených individuálních bodových hodnocení jednotlivých kritérií s využitím desetistupňové posuzovací stupnice, kde vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. V případě shodného výsledku u dvou nebo více uchazečů rozhoduje pro stanovení konečného pořadí nižší celková nabídková cena. II. Uchazeč předloží podklady pro vyhodnocení nabídky v rozsahu podle zadávací dokumentace na samostatných přílohách podepsaných osobou, resp. osobami, oprávněnou jednat jménem uchazeče. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek: a) Zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenu zpracuje uchazeč za roční období v korunách českých celkem za služby a v členění jednotlivých dílčích plnění A, B, C, D. Výsledná cena za nabízené služby musí být zpracována jako cena nejvýše přípustná, musí obsahovat veškeré náklady za zřízení a poskytování služeb a musí být v členění: - cena bez DPH - DPH - cena celkem (včetně DPH) Tabulka pro uvedení nabídkové ceny v požadovaném členění je součástí Zadávací dokumentace a je uvedena ve «Formuláři nabídky - Příloha č. 1 - Tabulka - nabídkové ceny». Navýšení cen je přípustné pouze za podmínek uvedených v bodě 12 těchto soutěžních podmínek. b) Zadavatel v souladu s ustanovením § 9 odst. 3 Zákona požaduje v nabídce oddělení nabídkové ceny (bod 6 písm. a/ tohoto zadání veřejné zakázky) do samostatné obálky (označené dle bodu 9 písm. b/ tohoto zadání veřejné zakázky), návrh nabídkové ceny musí být podepsán osobou, resp. osobami, oprávněnou jednat jménem uchazeče. c) Platební podmínky: Úhrada za poskytovaní služeb bude prováděna fakturami, které budou mít náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen faktura). Měsíční faktury vystavené do 15 dní po ukončení kalendářního měsíce budou hrazeny na základě skutečně poskytnutých služeb. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje poslední kalendářní den kalendářního měsíce. Splatnost faktur bude činit nejméně 30 dnů od jejich doručení. Pro případ prodlení úhrady faktur nebude sjednána smluvní pokuta. 7. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami dne 17. 5. 2004 v 11.00 hodin v sídle zadavatele. Otevírání obálek se uskuteční v souladu s § 28 Zákona v sídle zadavatele na adrese Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3, v 11.00 hodin dne 17. 5. 2004 v zasedací místnosti sekretariátu. 8. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta se stanovuje na 60 kalendářních dnů. 9. Místo, způsob a lhůta k podávání nabídek: Nabídky se podávají v písemné formě v uzavřené obálce osobně na adresu zadavatele Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3, telefon: 9722 45500, a to v pracovních dnech od 9.00 - 11.00 hod., nejpozději však do 11 hodin dne 17. 5. 2004. V případě zaslání nabídky doporučeně poštou musí uchazeč zajistit, aby nabídka byla doručena zadavateli do 11 hodin dne 17. 5. 2004. Nabídky doručené po uplynutí soutěžní lhůty nebudou do soutěže zařazeny. Nabídka musí být předložena ve dvou obálkách (vnitřní a vnější): a) Vnější obálka musí obsahovat: - vnitřní obálku, - formulář nabídky bez cenových údajů včetně textových příloh požadovaných v zadávací dokumentaci a dokladů dle bodu 3 a 4 tohoto zadání veřejné zakázky, - návrh smlouvy na poskytování telekomunikačních služeb bez cenových údajů podepsaný oprávněnou osobou, resp. osobami, oprávněnou jednat jménem uchazeče b) Vnitřní obálka musí obsahovat: - nabídkovou cenu v rozsahu dle bodu 6 písm. a) a b) tohoto zadání veřejné zakázky Nabídka musí být vyhotovena písemně, v českém jazyce, v jednom originále a dvou kopiích. Všechny listy nabídky i příloh budou řádně očíslovány a parafovány oprávněnou osobou uchazeče. V nabídce, ani v dokladech k ní připojených nesmí být údaje přepisovány, škrtány či jinak upravovány. Vnější obálka musí být označena nápisem: NEOTVÍRAT - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - POSKYTOVÁNÍ TELEKOMUNIKAČNÍCH SLUŽEB Vnitřní obálka musí být označena nápisem: NABÍDKOVÁ CENA - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - POSKYTOVÁNÍ TELEKOMUNIKAČNÍCH SLUŽEB Obě obálky musí být uzavřeny a opatřeny na uzavření pečetí nebo přelepkou s otiskem razítka uchazeče a podpisem osoby, resp. osobami, oprávněnou jednat jménem uchazeče. V nabídce nesmí být údaje přepisovány, škrtány či jinak upravovány. 10. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje: - soutěžní podmínky (inzerát) - formulář nabídky (textová část, Příloha č. 1 - Tabulka - nabídkové ceny) - technickou specifikaci (textová část, Příloha č. 2 - Optická vlákna, Příloha č. 3 - Přenosové okruhy) Zadávací dokumentaci je možné vyzvednout v soutěžní lhůtě na adrese zadavatele: Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3, v pracovních dnech po - pá od 9.00 do 11.00 hodin na základě telefonické objednávky na tel.: 972 245 500. Zadavatel připouští podání doplňujících otázek k této dokumentaci doručených do 15 dnů od zveřejnění OVS, a to písemnou formou na adresu zadavatele nebo faxem na číslo 9722 45501. Znění otázek a odpovědí bude oznámeno nejpozději 10 dnů před skončením soutěžní lhůty všem zájemcům, kteří si převezmou zadávací dokumentaci k této veřejné zakázce. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty: V souladu s ustanovením § 23 Zákona je povinen uchazeč poskytnout jistotu ve výši 2 000 000,- Kč (slovy: dva miliony), a to jednou z forem dle ustanovení § 24 Zákona. Bankovní záruku poskytne uchazeč do konce soutěžní lhůty tak, aby originál dokladu o poskytnutí jistoty byl připojen k nabídce uchazeče. Bankovní záruka končí nejdříve uplynutím 60. dne počítaného ode dne následujícího po dni skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěže požadovat prodloužení délky poskytnuté bankovní záruky. V případě, že uchazeč uvedené požadavky zadavatele nesplní, je toto důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži. Jistota poskytnutá složením peněžní částky na účet zadavatele musí být připsána na jeho účet nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní spojení pro případ poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky na účet zadavatele je: Číslo účtu: 133605011/0100 Komerční banka Praha 1 variabilní symbol: vlastní IČ uchazeče IČ ČD: 70994226, DIČ ČD: 001 - 70994226 12. Podmínky zadavatele, při jejichž splnění je možno upravit výši nabídkové ceny: Výši nabídkové ceny je možné upravit pouze v případě změny sazby daně z přidané hodnoty u poskytovaných služeb v souvislosti s úpravou právních předpisů ČR. 13. Ostatní podmínky obchodní veřejné soutěže: Zadavatel si vyhrazuje právo: a) tuto OVS zrušit bez udání důvodů, b) odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů, c) změnit nebo doplnit vyhlášené podmínky OVS, a to způsobem stejným, jakým byla vyhlášena OVS, d) před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit, informace deklarované uchazeči v nabídkách, e) uzavřít smlouvu pouze na dílčí plnění, f) nevracet podané nabídky. Zadavatel omezuje tuto OVS pouze na tuzemské osoby. Zadavatel nepřipouští ve smyslu § 2g Zákona variantní řešení nabídky, předloží-li uchazeč přesto nabídku ve variantním řešení, bude z další účasti v OVS vyloučen. Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v této OVS. Ing. Petr Kousal v. r., předseda představenstva a generální ředitel ČD, a.s. 189980-14/04