VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 111 48
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
Úsek jaderná energetika
lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany (dále také EDU)
IČ: 45274649
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o
zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků
(dále jen Zákon)
vyhlašuje
1. OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ Č. 00100551 S PŘEDKVALIFIKAČNÍM ŘÍZENÍM
o nejvhodnější Nabídku na dodávku díla nazvaného «Rekonstrukce SKŘ M3-M5»
v souladu s těmito Podmínkami soutěže.
1.1. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování koordinačního projektu pro akci
Obnova SKŘ M3-M5 a zajištění komplexních technicko-inženýrských služeb:
a) zpracování koordinačního projektu (KOP) - fáze 1, návrh
dokumentace pro orgány státní správy - fáze 1, plán jakosti pro
rekonstrukci zařízení SKŘ
b) poskytnutí souvisejících inženýrských a konzultačních služeb, v
tom zejména tyto činnosti:
- zpracování KOP - fáze 2
- zpracování návrhu dokumentace pro orgány státní správy, kterou
předkládá Objednavatel v souvislosti s rekonstrukcí orgánům státní
správy v období zpracování KOP nebo v návaznosti na něj
- zpracování zadávací dokumentace (ZDET) pro výběr zhotovitelů
dílčích etap rekonstrukce SKŘ a pro uzavření smluv o dílo s těmito
zhotoviteli
případně další inženýrské a konzultační činnosti, jejichž potřeba
vyplyne v průběhu zpracovávání této veřejné zakázky.
Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou specifikovány
v Zadávací dokumentaci (ZD). Dílo bude zpracováno pro všechny 4
bloky elektrárny Dukovany při respektování všech rozdílů, které
existují mezi jednotlivými bloky a částmi společnými pro bloky 1, 2
a 3, 4. Rozsah obnovovaného zařízení je specifikován v části C
Zadávací dokumentace.
1.2. Termín a místo plnění veřejné zakázky:
Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky
neprodleně po podpisu smlouvy o dílo. Veřejná zakázka bude realizována
postupně po dílčích plněních tvořících samostatná zdanitelná plnění.
Termíny plnění prvního dílčího plnění díla jsou pro uchazeče závazné a
jsou uvedeny v ZD, v Návrhu smlouvy o dílo. Ostatní termíny dílčích
plnění díla budou sjednávány postupně dle HMG, který bude výstupem plnění
vybraného Uchazeče, odsouhlaseným Zadavatelem.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného uchazeče.
Dohodnuté dílčí celky díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany.
1.3. Předkvalifikační řízení:
Kvalifikace zájemce bude posouzena v předkvalifikačním řízení podle § 21
Zákona, ve kterém budou vybráni zájemci, kteří splněním kvalifikačních
předpokladů a dalších předpokladů prokážou svou způsobilost k plnění této
veřejné zakázky.
1.3.1. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po zájemci v rámci předkvalifikačního řízení prokázání
kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle
ustanovení § 2c Zákona. Zájemce prokáže splnění kvalifikačního
předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením.
Předpokládá-li zájemce splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch,
které podávají nabídku (subdodavatelé), a zároveň se oprávnění k
podnikání zájemce nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují
splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2 b) odst. 1 písm. a) Zákona i
tyto jiné osoby.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
1.3.2. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Veškeré požadované dokumenty musejí být předloženy v originále nebo v
úředně ověřené kopii, není-li dále uvedeno jinak. K dokladům, které
nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední
překlad do českého jazyka:
- doklad o zavedeném systému jakosti prokázaný certifikátem uděleným
akreditovanou organizací, který splňuje požadavky normy příslušné
řady ČSN EN ISO 9000
- předložení grafického vyjádření organizační struktury navržené pro
plnění této veřejné zakázky s uvedením jmen klíčových zaměstnanců a
případných dalších klíčových osob
- údaje o personálním zabezpečení veřejné zakázky, podrobné požadavky
zadavatele jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci - část A
- reference zájemce vystavené v souladu s požadavky uvedenými v
Zadávací dokumentaci - část A, reference se prokazuje předložením
referenčních listin vystavených příslušnými objednavateli
(investory), zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční
listiny z každé z těchto tří požadovaných oblastí:
1. zpracování koordinačního/úvodního /zadávacího projektu
(dokumentace zpracované pro účely zadání a koordinace do hloubky
přibližně odpovídající úvodnímu projektu dle dříve používané
terminologie) na kompletní instalaci/rekonstrukci, odzkoušení a
zprovoznění SKŘ bloku nebo podstatné části bloku (podrobnosti jsou
uvedeny v Zadávací dokumentaci část A)
2. zpracování zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele (nejméně v
rozsahu požadovaném pro tuto veřejnou zakázku v Zadávací dokumentaci
část D, v odstavci D.2.3.1. a D.3.3.1.) na kompletní
instalaci/rekonstrukci, odzkoušení a zprovoznění SKŘ bloku nebo
podstatné části bloku
3. poskytnutí souvisejících inženýrských a konzultačních služeb pro
investora nebo služeb autorského dozoru projektanta v průběhu
přípravy a realizace kompletní instalace/rekonstrukce SKŘ bloku nebo
podstatné části bloku
- údaje o subdodavatelích, jejichž využití zájemce předpokládá při
plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným prohlášením každého
subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění
veřejné zakázky, v prohlášení bude uveden předpokládaný rozsah
subdodávky s uvedením činností
- doklad o vývoji finanční situace a obchodního obratu Uchazeče za
kalendářní roky 2000, 2001, 2002 (konsolidovaná účetní závěrka,
výkaz zisku a ztrát a rozvaha), který musí vykazovat známky
stability.
- čestné prohlášení uchazeče, ve kterém se zaváže, že v případě, že
bude vybrán k realizaci této veřejné zakázky, se nezúčastní
jakoukoliv jinou formou budoucí realizace díla «Rekonstrukce SKŘ
M3-M5»
1.3.3. Lhůta a místo pro předložení dokladů o kvalifikaci:
Doklady o kvalifikaci budou doručeny v uzavřeném obalu, který bude
označen plným názvem zájemce, dále textem Veřejná zakázka «Rekonstrukce
SKŘ M3-M5» - doklady o kvalifikaci a na uzavření bude opatřen razítkem a
podpisem zájemce, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního
zástupce, je-li právnickou osobou. Zájemci doručí doklady o kvalifikaci
doporučeně poštou nebo osobně (po předchozí telefonické domluvě)
kontaktní osobě zadavatele do 19. 4. 2004.
1.3.4. Lhůta pro oznámení výsledku předkvalifikačního řízení:
Zadavatel oznámí zájemcům, kteří předložili doklady o kvalifikaci,
výsledky předkvalifikačního řízení nejpozději do 28. 4. 2004.
Neprokáže-li zájemce některý z kvalifikačních předpokladů či některý z
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, zadavatel ho v souladu s
podmínkami předkvalifikačního řízení z další účasti v obchodní veřejné
soutěži vyloučí.
1.4. Způsob zpracování nabídky:
Kvalifikační dokumentace a nabídka bude předložena v českém jazyce a v
povinném řazení, které je předepsáno v zadávací dokumentaci části A v
originále a 3 kopiích. Originály, respektive úředně ověřené kopie
dokladů, jejichž předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně
v zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného
jako «originál», v ostatních vyhotoveních nabídky postačí neověřené
fotokopie. Celá nabídka musí být zpracována výhradně v českém jazyce,
není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho
úřední překlad do českého jazyka.
Titulní list nabídky, která bude obsahovat i veškeré požadované doklady,
bude podepsán statutárním orgánem uchazeče nebo zmocněnou osobou, v
takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál plné moci. Kvalifikační
dokumentace a nabídka budou kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly
dobře čitelné, a budou (včetně příloh) svázány či jinak zabezpečeny proti
manipulaci s jednotlivými listy. Kvalifikační dokumentace a nabídka nesmí
obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Všechny listy kvalifikační dokumentace, nabídky i příloh budou v pravém
dolním rohu očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou, tato
povinnost se nevztahuje na úřední listiny, respektive jejich úředně
ověřené kopie. Posledním listem kvalifikační dokumentace a nabídky bude
prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v kvalifikační
dokumentaci a v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam
bude uveden v prohlášení.
1.5. Způsob hodnocení Nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s
níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který se jim přisuzuje:
1. Cena
2. Technická charakteristika veřejné zakázky
3. Návrh časového plánování
1.6. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími
podmínkami:
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena limitní za veřejnou zakázku
jako celek s platností po celou zadanou dobu realizace
- Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací
díla, jedinou možností překročení nabídkové ceny je její eskalace
dle vzorce, který je uveden v ZD
- Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH,
dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH
- Nabídková cena bude dále rozčleněna tak, jak je uvedeno v ZD část A
- Platební podmínky: Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Po
předání a převzetí dílčího plnění této veřejné zakázky je uchazeč
oprávněn vystavit fakturu za toto plnění. Zadavatel požaduje, aby
splatnost faktury byla 21 dní od jejího prokazatelného doručení
zadavateli, tak jak je uvedeno v zadávací dokumentaci v návrhu
smlouvy o dílo.
1.7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami.
K předkládání Nabídek jsou oprávněni pouze zájemci splňující požadavky na
kvalifikaci.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které zadavatel obdrží na adrese dle
článku 1.9 nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj.
do 31. 5. 2004 do 10 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se
uskuteční dne 31. 5. 2004 v 10 hodin v budově AB II, v zasedací místnosti
č. 220.
Opožděně podané Nabídky zadavatel neotevře a vrátí je neprodleně
uchazeči.
1.8. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
1.9. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně:
Uchazeč doručí své Nabídky na adresu:
ČEZ, a. s.,
Úsek jaderná energetika,
lokalita Jaderná elektrárna Dukovany,
sekretariát odboru Obchod,
675 50 Dukovany
Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené poštou,
kurýrní službou nebo osobně. Osobně je možno nabídky doručit na výše
uvedenou adresu v pracovní dny od 8.00 hod. do 10 hod. Obal Nabídek bude
označen textem:«Neotvírat - Rekonstrukce SKŘ M3-M5», plným názvem
uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem a podpisem
uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou.
1.10. Název, sídlo, telefon a fax Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele:
ČEZ, a. s.,
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
Úsek jaderná energetika
Lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany
Kontaktní osoba Zadavatele: Mgr. Martina Fialová, právník oddělení 7224,
odbor Obchod
telefon: 568 814 756, fax: 568 866 228, e-mail: fialom1.edu@mail.cez.cz.
1.11. Místo prohlídky plnění veřejné zakázky a možnost nahlédnutí do
dalších podkladů:
Zájemci o prohlídku místa plnění veřejné zakázky se písemně přihlásí
kontaktní osobě zadavatele do 3. 5. 2004. Doba konání prohlídky místa
plnění veřejné zakázky je stanovena na 6. 5. 2004. Sraz účastníků se koná
v 8 hodin v budově AB II v zasedací místnosti 220. Před konáním prohlídky
místa plnění veřejné zakázky Zadavatel umožní Zájemcům nahlédnout do
vybraných podkladů specifikovaných v části D ZD, které obdrží vítězný
Uchazeč. Účelem tohoto nahlédnutí je seznámení Zájemců se způsobem
provedení a formou zpracování těchto podkladů.
Požádá li zájemce zadavatele, aby mu umožnil prohlídku místa plnění
veřejné zakázky, je povinen spolu s požadavkem o umožnění prohlídky
sdělit zadavateli následující:
- jméno, příjmení a váhu účastníka prohlídky, číslo občanského
průkazu, popř. pasu, a rodné číslo
- při prohlídce musí mít účastník prohlídky s sebou platný občanský
průkaz nebo pas
Omezení: Zadavatel umožní účast na konferenci nejvíce třem osobám od
jednoho zájemce, prohlídku místa plnění veřejné zakázky nejvíce dvěma
osobám od jednoho zájemce.
1.12. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou zadavateli jistotu ve výši
2.250.000,- Kč (slovy dva miliony dvě stě padesát tisíc korun českých)
jednou z forem dle § 24 Zákona. Na účet zadavatele lze jistotu složit u
Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při
platbě uveďte variabilní symbol 00100551, jako specifický symbol uvede
uchazeč své IČ.
Poskytnutá jistota bude zadavateli prokazatelně doložena v souladu s
ustanovením § 24 odst. 2 Zákona.
V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní
částka ve výši jistoty připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek. Příkaz k úhradě nebude považován za
doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele.
V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být doklad o
poskytnutí jistoty, tj. záruční listina, předložen v originálním znění
zadavateli, z jeho obsahu musí být zřejmé:
- že je vystaven ve prospěch zadavatele a že zadavatel je oprávněn
vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26
Zákona
- že jeho platnost začíná dnem otevírání obálek a není kratší než 180
dnů.
1.13. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace bude zájemcům vydávána bez požadavku na její úhradu
od vyhlášení této soutěže do konce lhůty pro předložení dokladů o
kvalifikaci. Zadávací dokumentaci je třeba objednat u kontaktní osoby
zadavatele telefonicky nejméně 1 pracovní den před požadovaným termínem
vyzvednutí nebo písemně či faxem nejméně 2 pracovní dny před požadovaným
termínem vyzvednutí.
1.14. Další podmínky soutěže:
- Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby.
- Pokud bude podána společná nabídka více osob, musí být do dokladů o
kvalifikaci, v části B VI) přiložen originál nebo ověřená kopie
listiny, z níž vyplývá, že všechny tyto osoby budou vůči zadavateli
z jakýchkoli závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu
plnění této veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či
jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s
plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.
- Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání Nabídky
měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací
dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání
Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování
Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě
úpravy termínů všechna práva a závazky zadavatele a uchazeče
podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat
nově určenému termínu.
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž před
rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
- Uchazeči nemají nárok ze strany zadavatele na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny
Nabídky.
- Okamžikem převzetí zadavatelem se stává Nabídka uchazeče
vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena.
V Dukovanech dne 17. 3. 2004
Ing. Zdeněk Linhart Ing. Josef Sedlák
výkonný ředitel UJE ředitel sekce Ekonomika a obchod
189630-13/04