Portál veřejné správy

Zápis 189630-13/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, Praha 4, PSČ 111 48
Publikováno31. 03. 2004
Značka OV189630-13/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-6 Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 111 48 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 Úsek jaderná energetika lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany (dále také EDU) IČ: 45274649 v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon) vyhlašuje 1. OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ Č. 00100551 S PŘEDKVALIFIKAČNÍM ŘÍZENÍM o nejvhodnější Nabídku na dodávku díla nazvaného «Rekonstrukce SKŘ M3-M5» v souladu s těmito Podmínkami soutěže. 1.1. Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zpracování koordinačního projektu pro akci Obnova SKŘ M3-M5 a zajištění komplexních technicko-inženýrských služeb: a) zpracování koordinačního projektu (KOP) - fáze 1, návrh dokumentace pro orgány státní správy - fáze 1, plán jakosti pro rekonstrukci zařízení SKŘ b) poskytnutí souvisejících inženýrských a konzultačních služeb, v tom zejména tyto činnosti: - zpracování KOP - fáze 2 - zpracování návrhu dokumentace pro orgány státní správy, kterou předkládá Objednavatel v souvislosti s rekonstrukcí orgánům státní správy v období zpracování KOP nebo v návaznosti na něj - zpracování zadávací dokumentace (ZDET) pro výběr zhotovitelů dílčích etap rekonstrukce SKŘ a pro uzavření smluv o dílo s těmito zhotoviteli případně další inženýrské a konzultační činnosti, jejichž potřeba vyplyne v průběhu zpracovávání této veřejné zakázky. Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou specifikovány v Zadávací dokumentaci (ZD). Dílo bude zpracováno pro všechny 4 bloky elektrárny Dukovany při respektování všech rozdílů, které existují mezi jednotlivými bloky a částmi společnými pro bloky 1, 2 a 3, 4. Rozsah obnovovaného zařízení je specifikován v části C Zadávací dokumentace. 1.2. Termín a místo plnění veřejné zakázky: Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky neprodleně po podpisu smlouvy o dílo. Veřejná zakázka bude realizována postupně po dílčích plněních tvořících samostatná zdanitelná plnění. Termíny plnění prvního dílčího plnění díla jsou pro uchazeče závazné a jsou uvedeny v ZD, v Návrhu smlouvy o dílo. Ostatní termíny dílčích plnění díla budou sjednávány postupně dle HMG, který bude výstupem plnění vybraného Uchazeče, odsouhlaseným Zadavatelem. Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného uchazeče. Dohodnuté dílčí celky díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany. 1.3. Předkvalifikační řízení: Kvalifikace zájemce bude posouzena v předkvalifikačním řízení podle § 21 Zákona, ve kterém budou vybráni zájemci, kteří splněním kvalifikačních předpokladů a dalších předpokladů prokážou svou způsobilost k plnění této veřejné zakázky. 1.3.1. Prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje po zájemci v rámci předkvalifikačního řízení prokázání kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. Předpokládá-li zájemce splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch, které podávají nabídku (subdodavatelé), a zároveň se oprávnění k podnikání zájemce nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2 b) odst. 1 písm. a) Zákona i tyto jiné osoby. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. 1.3.2. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Veškeré požadované dokumenty musejí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii, není-li dále uvedeno jinak. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka: - doklad o zavedeném systému jakosti prokázaný certifikátem uděleným akreditovanou organizací, který splňuje požadavky normy příslušné řady ČSN EN ISO 9000 - předložení grafického vyjádření organizační struktury navržené pro plnění této veřejné zakázky s uvedením jmen klíčových zaměstnanců a případných dalších klíčových osob - údaje o personálním zabezpečení veřejné zakázky, podrobné požadavky zadavatele jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci - část A - reference zájemce vystavené v souladu s požadavky uvedenými v Zadávací dokumentaci - část A, reference se prokazuje předložením referenčních listin vystavených příslušnými objednavateli (investory), zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny z každé z těchto tří požadovaných oblastí: 1. zpracování koordinačního/úvodního /zadávacího projektu (dokumentace zpracované pro účely zadání a koordinace do hloubky přibližně odpovídající úvodnímu projektu dle dříve používané terminologie) na kompletní instalaci/rekonstrukci, odzkoušení a zprovoznění SKŘ bloku nebo podstatné části bloku (podrobnosti jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci část A) 2. zpracování zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele (nejméně v rozsahu požadovaném pro tuto veřejnou zakázku v Zadávací dokumentaci část D, v odstavci D.2.3.1. a D.3.3.1.) na kompletní instalaci/rekonstrukci, odzkoušení a zprovoznění SKŘ bloku nebo podstatné části bloku 3. poskytnutí souvisejících inženýrských a konzultačních služeb pro investora nebo služeb autorského dozoru projektanta v průběhu přípravy a realizace kompletní instalace/rekonstrukce SKŘ bloku nebo podstatné části bloku - údaje o subdodavatelích, jejichž využití zájemce předpokládá při plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným prohlášením každého subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění veřejné zakázky, v prohlášení bude uveden předpokládaný rozsah subdodávky s uvedením činností - doklad o vývoji finanční situace a obchodního obratu Uchazeče za kalendářní roky 2000, 2001, 2002 (konsolidovaná účetní závěrka, výkaz zisku a ztrát a rozvaha), který musí vykazovat známky stability. - čestné prohlášení uchazeče, ve kterém se zaváže, že v případě, že bude vybrán k realizaci této veřejné zakázky, se nezúčastní jakoukoliv jinou formou budoucí realizace díla «Rekonstrukce SKŘ M3-M5» 1.3.3. Lhůta a místo pro předložení dokladů o kvalifikaci: Doklady o kvalifikaci budou doručeny v uzavřeném obalu, který bude označen plným názvem zájemce, dále textem Veřejná zakázka «Rekonstrukce SKŘ M3-M5» - doklady o kvalifikaci a na uzavření bude opatřen razítkem a podpisem zájemce, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Zájemci doručí doklady o kvalifikaci doporučeně poštou nebo osobně (po předchozí telefonické domluvě) kontaktní osobě zadavatele do 19. 4. 2004. 1.3.4. Lhůta pro oznámení výsledku předkvalifikačního řízení: Zadavatel oznámí zájemcům, kteří předložili doklady o kvalifikaci, výsledky předkvalifikačního řízení nejpozději do 28. 4. 2004. Neprokáže-li zájemce některý z kvalifikačních předpokladů či některý z dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, zadavatel ho v souladu s podmínkami předkvalifikačního řízení z další účasti v obchodní veřejné soutěži vyloučí. 1.4. Způsob zpracování nabídky: Kvalifikační dokumentace a nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je předepsáno v zadávací dokumentaci části A v originále a 3 kopiích. Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně v zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních vyhotoveních nabídky postačí neověřené fotokopie. Celá nabídka musí být zpracována výhradně v českém jazyce, není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka. Titulní list nabídky, která bude obsahovat i veškeré požadované doklady, bude podepsán statutárním orgánem uchazeče nebo zmocněnou osobou, v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál plné moci. Kvalifikační dokumentace a nabídka budou kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné, a budou (včetně příloh) svázány či jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy. Kvalifikační dokumentace a nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Všechny listy kvalifikační dokumentace, nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou, tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny, respektive jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem kvalifikační dokumentace a nabídky bude prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v kvalifikační dokumentaci a v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam bude uveden v prohlášení. 1.5. Způsob hodnocení Nabídky: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který se jim přisuzuje: 1. Cena 2. Technická charakteristika veřejné zakázky 3. Návrh časového plánování 1.6. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně platebních podmínek: Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit za žádných podmínek. Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími podmínkami: - Nabídková cena bude nabídnuta jako cena limitní za veřejnou zakázku jako celek s platností po celou zadanou dobu realizace - Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací díla, jedinou možností překročení nabídkové ceny je její eskalace dle vzorce, který je uveden v ZD - Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH - Nabídková cena bude dále rozčleněna tak, jak je uvedeno v ZD část A - Platební podmínky: Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Po předání a převzetí dílčího plnění této veřejné zakázky je uchazeč oprávněn vystavit fakturu za toto plnění. Zadavatel požaduje, aby splatnost faktury byla 21 dní od jejího prokazatelného doručení zadavateli, tak jak je uvedeno v zadávací dokumentaci v návrhu smlouvy o dílo. 1.7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. K předkládání Nabídek jsou oprávněni pouze zájemci splňující požadavky na kvalifikaci. Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které zadavatel obdrží na adrese dle článku 1.9 nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 31. 5. 2004 do 10 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční dne 31. 5. 2004 v 10 hodin v budově AB II, v zasedací místnosti č. 220. Opožděně podané Nabídky zadavatel neotevře a vrátí je neprodleně uchazeči. 1.8. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 1.9. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně: Uchazeč doručí své Nabídky na adresu: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, lokalita Jaderná elektrárna Dukovany, sekretariát odboru Obchod, 675 50 Dukovany Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené poštou, kurýrní službou nebo osobně. Osobně je možno nabídky doručit na výše uvedenou adresu v pracovní dny od 8.00 hod. do 10 hod. Obal Nabídek bude označen textem:«Neotvírat - Rekonstrukce SKŘ M3-M5», plným názvem uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem a podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 1.10. Název, sídlo, telefon a fax Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele: ČEZ, a. s., Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 Úsek jaderná energetika Lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany Kontaktní osoba Zadavatele: Mgr. Martina Fialová, právník oddělení 7224, odbor Obchod telefon: 568 814 756, fax: 568 866 228, e-mail: fialom1.edu@mail.cez.cz. 1.11. Místo prohlídky plnění veřejné zakázky a možnost nahlédnutí do dalších podkladů: Zájemci o prohlídku místa plnění veřejné zakázky se písemně přihlásí kontaktní osobě zadavatele do 3. 5. 2004. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky je stanovena na 6. 5. 2004. Sraz účastníků se koná v 8 hodin v budově AB II v zasedací místnosti 220. Před konáním prohlídky místa plnění veřejné zakázky Zadavatel umožní Zájemcům nahlédnout do vybraných podkladů specifikovaných v části D ZD, které obdrží vítězný Uchazeč. Účelem tohoto nahlédnutí je seznámení Zájemců se způsobem provedení a formou zpracování těchto podkladů. Požádá li zájemce zadavatele, aby mu umožnil prohlídku místa plnění veřejné zakázky, je povinen spolu s požadavkem o umožnění prohlídky sdělit zadavateli následující: - jméno, příjmení a váhu účastníka prohlídky, číslo občanského průkazu, popř. pasu, a rodné číslo - při prohlídce musí mít účastník prohlídky s sebou platný občanský průkaz nebo pas Omezení: Zadavatel umožní účast na konferenci nejvíce třem osobám od jednoho zájemce, prohlídku místa plnění veřejné zakázky nejvíce dvěma osobám od jednoho zájemce. 1.12. Požadavek na poskytnutí jistoty: Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou zadavateli jistotu ve výši 2.250.000,- Kč (slovy dva miliony dvě stě padesát tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24 Zákona. Na účet zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při platbě uveďte variabilní symbol 00100551, jako specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Poskytnutá jistota bude zadavateli prokazatelně doložena v souladu s ustanovením § 24 odst. 2 Zákona. V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní částka ve výši jistoty připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Příkaz k úhradě nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být doklad o poskytnutí jistoty, tj. záruční listina, předložen v originálním znění zadavateli, z jeho obsahu musí být zřejmé: - že je vystaven ve prospěch zadavatele a že zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 Zákona - že jeho platnost začíná dnem otevírání obálek a není kratší než 180 dnů. 1.13. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace bude zájemcům vydávána bez požadavku na její úhradu od vyhlášení této soutěže do konce lhůty pro předložení dokladů o kvalifikaci. Zadávací dokumentaci je třeba objednat u kontaktní osoby zadavatele telefonicky nejméně 1 pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí nebo písemně či faxem nejméně 2 pracovní dny před požadovaným termínem vyzvednutí. 1.14. Další podmínky soutěže: - Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby. - Pokud bude podána společná nabídka více osob, musí být do dokladů o kvalifikaci, v části B VI) přiložen originál nebo ověřená kopie listiny, z níž vyplývá, že všechny tyto osoby budou vůči zadavateli z jakýchkoli závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu plnění této veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně. - Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání Nabídky měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky zadavatele a uchazeče podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu. - Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky. - Zadavatel nepřipouští variantní řešení. - Uchazeči nemají nárok ze strany zadavatele na úhradu nákladů spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny Nabídky. - Okamžikem převzetí zadavatelem se stává Nabídka uchazeče vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena. V Dukovanech dne 17. 3. 2004 Ing. Zdeněk Linhart Ing. Josef Sedlák výkonný ředitel UJE ředitel sekce Ekonomika a obchod 189630-13/04