VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s.
A-4
Podmínky OVS pro zveřejnění v OV
Severočeské doly a.s.
(dále jen zadavatel)
Sídlo: Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov
IČ: 49901982
zast. na základě zmocnění
ředitelem Dolu Bílina Ing. Antonínem Vincencem, vyhlašuje dle § 4 odst. 1
zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen ZVZ)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
o nejvhodnější nabídku na akci:
«Generální oprava velkostroje K2000»
I. Podmínky soutěže dle § 5 odst. 1, písm. a/ - l/ ZVZ
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění generální opravy
velkostroje K2000, v rozsahu daném technickou specifikací (Část 4
Zadávací dokumentace - dále jen ZD).
Předmět veřejné zakázky zahrnuje následující rozsah prací a dodávek:
1.1. zpracování dokumentace
1.2. příprava montážního místa
1.3. demontáže, dodávky a montáže
1.4. opravy stávajících zařízení a rekonstrukce
1.5. provedení zkoušek
Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou kromě těchto
Podmínek OVS uvedeny v následujících dokumentech
1. Část 1 ZD - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče
2. Část 2 ZD - Smlouva a Podmínky Smlouvy
3. Část 3 ZD - Formuláře nabídky
4. Část 4 ZD - Technická specifikace
5. Část 5 ZD - Přílohy
č. 1 - opatření ředitele DB č. 190/2002
č. 2 - opatření TŘ a ředitele DB č. 270/2003
č. 3 - opatření ředitele DB č. 122/99
č. 4 - směrnice GŘ č. 266/2003
č. 5 - opatření ředitele DB č. 287/2003
Další sdělení zadavatele pro zpracování nabídky:
Zájemce po prohlídce místa plnění veřejné zakázky a po získání zadávací
dokumentace, nejpozději však 14 dní před skončením soutěžní lhůty
zadavateli písemně potvrdí, že obdržel všechny podklady nutné pro
zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke zpracování nabídky žádné dotazy či
připomínky. Pro případ, že zájemce odmítne zadavateli tuto skutečnost
písemně potvrdit, musí ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí písemně uvést,
které další doklady ze strany zadavatele požaduje pro zpracování nabídky.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2. 1 Termín zahájení prací: 10/2004
Termín dokončení prací: do 30. 6. 2005
2. 2 Místo plnění veřejné zakázky:
Severočeské doly a.s., Doly Bílina, montážní místo Jana - Duchcov
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
3.1 Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b odst. 1 písm
a) až g) ZVZ, a to způsobem dle § 2c odst. 1 ZVZ a k písm. g) čestným
prohlášením. Doklady o oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat
veškeré činnosti, které jsou předmětem plnění veřejné zakázky a které
vyplývají ze specifikace předmětu poptávaného plnění uvedené v podmínkách
této OVS. Předkládaný výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni
předložení nabídky starší více než 90 dnů.
3.2 Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle § 2a
odst. 4 ZVZ prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1
písm. a) až g) ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 ZVZ a k písm. g) čestným
prohlášením u těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění
kvalifikačních předpokladů v rozsahu jejího plnění v rámci této veřejné
zakázky. Plnění veřejné zakázky těmito osobami společně a rozsah plnění
každé z takových osob musí být v nabídce doloženo smlouvou uzavřenou
všemi osobami předkládajícími společnou nabídku.
3.3 U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí jiných
osob dle § 2a odst. 5 ZVZ, prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů
uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto jiné osoby (subdodavatelé) prokazují
splnění všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) až g)
ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 ZVZ a k písm. g) čestným prohlášením.
3.4 K prokazování kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 3 ZVZ
odpovědných zástupců u uchazeče, u společných osob a u jiných osob
požaduje zadavatel předložení čestného prohlášení této osoby a úředně
ověřenou kopii výpisu z neveřejné části živnostenského rejstříku nebo
výpisu z veřejné části živnostenského rejstříku s uvedením osob všech
odpovědných zástupců pro doklady opravňující k podnikání ve vztahu k této
veřejné zakázce. Zadavatel ve vztahu k jednotlivým předmětům činnosti
vztahujícím se k plnění této veřejné zakázky požaduje čestná prohlášení
od všech osob odpovědných zástupců uvedených pro tuto činnost.
4. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno způsobem dle § 6 odst. 2 ZVZ podle
ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v
sestupném pořadí dle stupně významu s bodovým ohodnocením, který jim
zadavatel přisuzuje. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka dle nejvyššího
dosaženého počtu bodů, a to vynásobením váhy jednotlivých kritérií s
možným počtem přidělených bodů k tomuto kritériu. Při shodném počtu bodů
u dvou či více uchazečů je nejvhodnější nabídkou ta s nižší nabídkovou
cenou s DPH.
Kritéria hodnocení:
1. Celková výše nabídkové ceny ............................ váha kritéria 10
2. Potvrzené reference vystavené odběratelem na provedení alespoň
jedné veřejné zakázky obdobného charakteru, tj. generální opravy
nebo dodávky nového velkostroje výkonové řady minimálně TC2,
realizované v posledních 10 letech ...................... váha kritéria 9
3. Doba realizace zakázky .................................. váha kritéria 8
4. Délka záruční doby ...................................... váha kritéria 7
5. Platební podmínky dle čl. I. bodu 5 podmínek OVS ........ váha kritéria 6
Bodové hodnocení: Členové komise pro posuzování a hodnocení nabídek mohou
jednotlivým kritériím hodnocení v závislosti na jejich stupni významu
přidělit tyto body: pro 1. kritérium 1-10 bodů, pro 2. kritérium 1-9
bodů, pro 3. kritérium 1-8 bodů, pro 4. kritérium 1-7 bodů a pro 5.
kritérium 1-6 bodů.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební
podmínky:
Uchazeč v české měně uvede nabídkovou cenu jako maximální, nejvýše
přípustnou po celou dobu trvání závazkového vztahu s výjimkou uvedenou v
bodě 12. Nabídková cena musí být uvedena v následujícím členění a musí
zahrnovat veškeré náklady pro provedení veřejné zakázky:
a) cena za dodavatelský inženýrink,
b) cena za dodávku materiálu,
c) cena za demontáže,
d) cena za montáže, opravy,
e) cena za zkoušky,
f) cena za přípravu montážního místa,
g) ostatní,
Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, DPH a cena včetně DPH.
Nabídková cena musí být doložena za celý předmět zakázky v členění dle ZD
s tím, že v této ceně budou zahrnuty i oceněné práce neuvedené v
podmínkách této OVS a ZD, které uchazeč považuje za nezbytné pro
realizaci své činnosti (jako např. doprava svých zaměstnanců pro plnění
předmětu VZ, šatnování, pronájmy telefonů, kanceláří, ploch atd.). Tyto
nezbytné práce uvede uchazeč ve zvláštním soupisu.
Úhrada smluvní ceny za provedenou službu bude provedena převodním
příkazem po protokolárním předání a převzetí díla na základě faktury se
lhůtou splatnosti minimálně 30 dnů, vystavené zhotovitelem a doručené ve
dvojím vyhotovení objednavateli s tím, že faktura musí mít všechny
náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č. 588/1992 Sb. Zálohy za
provedené práce budou poskytnuty tak, že jejich výše nesmí být v žádném
okamžiku realizace veřejné zakázky vyšší než rozpracovanost vyjádřená ve
finančních objemech. Nebudou poskytovány žádné zálohy na předzásobení
materiálem nebo na zálohové platby dodávek s dlouhou dodací lhůtou.
Maximální výše poskytnutých záloh nesmí překročit 80 % z ceny díla.
Nabídková cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její
zpracování musí být datována, orazítkována (pokud uchazeč má razítko) a
podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj
uchazeč zapsán, a musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku uchazeče
v jedné zvláštní zalepené obálce, která bude součástí originálu nabídky
jako výtisku č. 1. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku
musí nabídkovou cenu stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat
osoba oprávněná jednat za uchazeče. Oddělenou obálku s nabídkovou cenou
uchazeči nespojují s vlastní nabídkou, tj., dají ji zvlášť.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta končí dne 16. 4. 2004 v 9.00 hodin otevíráním obálek s
nabídkami, které se uskuteční před komisí pro otevírání obálek s
nabídkami na adrese Doly Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, v zasedací
místnosti č. 86.
7. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otevírání
obálek s nabídkami. Zadávací lhůta končí dnem rozeslání oznámení o výběru
nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na
přezkoumání rozhodnutí zadavatele o námitkách k orgánu dohledu (Úřad pro
ochranu hospodářské soutěže).
8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně, a
požadavky na formální úpravu nabídky:
Uchazeči mohou v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 7.00 hod. do 14.00
hod. proti potvrzení osobně podat nabídku do sekretariátu ředitele
Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, na adrese Severočeské doly a.s.,
Doly Bílina, ul. 5. května 213, 418 29 Bílina, č. dveří 87, a v poslední
den soutěžní lhůty je možné podávat nabídky pouze do 9.00 hod. na stejné
adrese. Uchazeči mohou též podat svou nabídku doporučenou poštou na
adresu Severočeské doly a.s., Doly Bílina, sekretariát ředitele dolu, ul.
5. května 213, 418 29 Bílina. V případě zaslání poštou je pro účast v
této soutěži rozhodující okamžik doručení nabídky zadavateli. Každá
podaná nabídka uchazeče musí jednak mít níže stanovenou strukturu (viz
body A-J), tj. musí obsahovat doklady o prokázání kvalifikačních
předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů, doklad o složení
jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud uchazeč má razítko) a v souladu s
výpisem z obchodního rejstříku podepsaný vzorový návrh smlouvy a dále
každá vlastní nabídka uchazeče musí být datována, orazítkována a
podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj
uchazeč zapsán. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku
všechny výše uvedené doklady musí podepsat osoba oprávněná jednat za
uchazeče. Uchazeči podají svou nabídku ve 3 vyhotoveních a jednotlivé
listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy.
Výtisk č. 1 bude jak ve vlastní nabídce, tak také na obálce označen
nápisem «Originál» s tím, že nabídka musí mít jednotlivě očíslované listy
zabezpečené proti manipulaci, tj. provázané šňůrkou s přelepením volných
konců a opatřené na přelepu razítkem (podpisem) uchazeče. Výtisky č. 2 až
3 budou jak z hlediska formální úpravy, tak i obsahově zcela úplnou kopií
výtisku č. 1 a budou jak v kopiích nabídky, tak také na obálce označeny
nápisem «Kopie č. 1, 2». Pokud nabídka bude obsahovat přílohy
(fotografie, grafy, novinové články, reference objednavatelů a další
materiály), pak tyto přílohy budou neoddělitelně zařazeny až na konci za
vlastní nabídkou uchazeče, jednotlivé přílohy budou postupně číslovány a
jednotlivé listy příloh budou rovněž očíslovány v návaznosti na číselnou
řadu vlastní nabídky. Všechny výtisky č. 1-3 samostatně uložené v
zalepených obálkách a na přelepu označené razítkem (podpisem), pak budou
předány zabalené pouze v jedné uzavřené a zapečetěné obálce a všechny
obálky budou označené nápisem:
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - «Generální oprava velkostroje K2000» - NEOTEVÍRAT.
Požadovaná struktura nabídky:
Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit
nabídky v tomto jednotném členění:
A. Titulní list nabídky s označením této OVS a identifikačními údaji
uchazeče včetně telefonického a faxového, popř. e-mailového spojení.
B. Druhý list nabídky - obsah nabídky s uvedením názvů kapitol, stran
a počet příloh
C. Prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b způsobem dle 2c
odst. 1 ZVZ (viz bod I odst. 3) těchto podmínek soutěže,
D. Doklad o složení jistoty,
E. Doložení dalších předpokladů dle bodu II. odst. 3 podmínek soutěže,
F. Vlastní nabídka uchazeče s oddělenou nabídkovou cenou,
G. Návrh smlouvy o dílo,
H. Originál či úředně ověřená kopie smlouvy mezi osobami, které
předkládají společnou nabídku dle § 2a odst. 4 ZVZ,
I. Seznam subjektů u nabídek předpokládajících splnění zakázky s
pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 ZVZ,
J. Přílohy.
Výše uvedené části nabídky budou zřetelně označeny předělovými, barevnými
listy a nabídková cena bude ve zvláštní obálce mimo tuto požadovanou strukturu.
9. Základní údaje o zadavateli:
Severočeské doly a.s. (dále jen zadavatel) IČ 49901982, se sídlem Boženy
Němcové 5359, 430 01 Chomutov, zast. ředitelem Dolu Bílina Ing. Antonínem
Vincencem. Podáním bližších informací o rozsahu a náplni prací je pověřen
pracovník Ing. Jiří Židlický, ved. OPZF (Severočeské doly a.s., Doly
Bílina, 5. května 213, Bílina) - tel. 417 805 031, fax 417 804 002,
e-mail: zidlicky@mail.sdas.cz nebo Ing. Lubomír Chmelař - specialista
báňských činností (Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213,
Bílina) - tel. 417 805 631, fax 417 804 002, e-mail:
chmelar@mail.sdas.cz.
Zájemci mohou své písemné dotazy u zadavatele podávat nejpozději do 8. 4. 2004.
10. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky:
Zadavatel umožní prohlídku místa plnění, která se bude konat dne 24. 3. 2004.
Sraz zájemců bude ve stanovený den v 9.00 hod. na adrese Doly Bílina,
5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41, budova C.
Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby.
Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce
místem plnění veřejné zakázky a dle možností odpoví na dotazy zájemců,
které obdrží písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu
prohlídky bude proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací
dokumentace a který obdrží všichni zájemci.
Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na prohlídce
podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si pro prohlídku
zajistí terénní automobil.
11. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel v souladu s § 23 ZVZ požaduje složení jistoty ve výši
4.000.000,- Kč (slovy: čtyři miliony korun českých), kterou může uchazeč
složit jednou z forem dle § 24 ZVZ. V případě jistoty poskytnuté bankovní
zárukou dle §§ 313 až 322 obchodního zákoníku se za doklad považuje
písemné prohlášení banky v záruční listině, že přebírá vůči zadavateli
jako věřiteli neodvolatelnou záruku na celou požadovanou částku. Zároveň
musí záruční listina stanovit závazek peněžního ústavu vyplatit
zadavateli jako věřiteli bez odkladu a bez námitek celou částku vedenou
jako neodvolatelnou záruku po obdržení první výzvy. Záruční listina musí
mít platnost minimálně 90 dnů po uplynutí zadávací lhůty. Jistota
poskytnutá složením peněžité částky na účet zadavatele se považuje za
složenou okamžikem připsání na níže uvedený účet zadavatele. Rozhodným
dnem pro posuzování složení jistoty je nejpozději v den předcházející dni
otevírání obálek. Pro potřeby složení jistoty formou složení finanční
částky je stanoven účet zadavatele, č. 27-7664650227/0100, vedený u
Komerční banky a.s., s uvedením variabilního symbolu, jímž je IČ
uchazeče, konstantní symbol 0558 a specifického symbolu 2002. Dokladem o
poskytnutí jistoty touto formou je výpis z účtu uchazeče, na kterém je
celá částka jistoty prokazatelně odečtena ve prospěch účtu zadavatele, a
nikoliv příkaz k úhradě. Všechny výše uvedené doklady musí být předloženy
v českém jazyce, jinak přiloží uchazeč k dokladu autorizovaný překlad.
12. Podmínky pro překročení nabídkové ceny:
Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky
uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení nabídkové ceny a
jakékoliv více náklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné.
Pokud se na straně zadavatele po uzavření smlouvy v průběhu plnění
veřejné zakázky vyskytnou okolnosti, které nebylo možné v době uzavření
smlouvy předvídat a které mají současně objektivní a prokazatelný vliv na
zvýšení nákladů uchazeče souvisejících s plněním veřejné zakázky, pak
nabídkovou cenu je možné překročit pouze na základě písemného dodatku ke
smlouvě. Jinak lze překročit výši nabídkové ceny pouze v případě změny
sazeb DPH či jiné změny daňových předpisů.
II. Další podmínky soutěže dle § 5 odst. 2 ZVZ
1. OVS je omezena na tuzemské osoby
2. Zadávací dokumentace (ZD):
V případě zájmu o tuto zakázku si mohou zájemci u výše uvedeného
pověřeného pracovníka na adrese zadavatele po celou dobu soutěžní lhůty v
pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod. v předem telefonicky
dohodnutém termínu vyzvednout ZD, jejíž součástí jsou upřesňující
informace pro zpracování nabídky. Každý zájemce je povinen před
vyzvednutím ZD písemně 3 dny předem u zadavatele objednat dodání ZD.
Současně s vyzvednutím shora uvedených dokladů předloží zadavateli
pověřený zástupce zájemce čestné prohlášení k OVS, ve kterém se zájemce
písemně zavazuje k povinnosti mlčenlivosti o všech skutečnostech
uvedených v ZD. Přílohou každého takového prohlášení bude fotokopie
výpisu z obchodního rejstříku každého zájemce, pokud je v tomto rejstříku
zapsán a u fyzických osob nezapsaných do obchodního rejstříku, ověřená
fotokopie dokladu opravňujícího k podnikání, např. živnostenský list,
koncesní listina. Čestné prohlášení musí obsahovat identifikační údaje
zájemce a příjmení, jméno a číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k
převzetí ZD a dále daňové identifikační číslo zájemce.
3. Požadavky zadavatele na prokazování dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky:
Uchazeč ke dni skončení soutěžní lhůty prokáže k písm. a)-k) tohoto bodu
formou datovaného, orazítkovaného čestného prohlášení podepsaného v
souladu s výpisem z obchodního rejstříku, popř. osobou oprávněnou k
jednání za uchazeče, není-li zapsán do obchodního rejstříku, tyto další
předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f ZVZ a ke splnění písm. l)
a m) tohoto bodu předloží fotokopii platné pojistné smlouvy, resp.
příslušných oprávnění:
a) uchazeč musí v rámci této OVS předložit přehled o jím prováděných
činnostech shodných s činnostmi na předmětu veřejné zakázky
uskutečněných uchazečem v posledních 10 letech s označením místa
plnění a kontaktní osobou objednavatele, které přesáhly v jedné
zakázce objem 30 mil. Kč a s rozsahem prací realizovaných vlastní
kapacitou vyjádřenou v procentech,
b) reference na provedení alespoň jedné zakázky obdobného charakteru,
tj. generální opravy nebo dodávky nového velkostroje výkonové řady
minimálně TC2 realizované v posledních 10 letech pro právní
subjekty, jako je zadavatel, vše doložené formou referenční listiny
vystavené odběratelem a podepsané statutárním zástupcem tohoto
subjektu nebo jinou oprávněnou osobou,
c) časové údaje o začátku a konci jiných veřejných zakázek, které
uchazeč realizuje na základě uzavřených smluv v době podání nabídky,
včetně uvedení finančního objemu VZ,
d) informace o technickém a materiálním vybavení uchazeče pro plnění
veřejné zakázky a údaje o počtu zaměstnanců odborných profesí
rozhodných pro plnění veřejné zakázky,
e) údaje o předpokládaném rozsahu prací na předmětné zakázce, které
budou realizovány vlastními kapacitami uchazeče a o rozsahu prací,
které budou realizovány subdodavateli, doloží uchazeč seznamem
těchto subjektů a u subdodávek nad 15 % objemu celkové ceny uchazeč
doloží navíc k seznamu jednotlivých subdodavatelů tyto doklady, tj.
výpis z obchodního rejstříku ne starší než 90 dnů, živnostenský list
a všichni tito subdodavatelé doloží údaje dle § 2b odst. 1 písm.
b) -g) ZVZ formou datovaného, orazítkovaného čestného prohlášení
subdodavatele podepsaného v souladu s výpisem z obchodního
rejstříku, popř. osobou oprávněnou k jednání za subdodavatele,
není-li zapsán do obchodního rejstříku, pokud již tyto subjekty
neplní tuto svou povinnost dle čl. I bodu 3.3 těchto podmínek,
f) uchazeč uvede seznam všech zdravotních pojišťoven, jimž odvádí
pojistné na zdravotní pojištění za své zaměstnance, a předloží
čestné prohlášení, že nemá závazky po splatnosti vůči těmto
zdravotním pojišťovnám a ČSSZ,
g) každý uchazeč předloží čestné prohlášení, zda podléhá či nepodléhá
auditu dle § 20 zák. č. 563/91 Sb., v platném znění, a v kladném
případě předloží v nabídce údaje z účetní závěrky za roky 2000, 2001
a 2002 s výrokem auditora,
h) výše základního kapitálu a hodnota majetku, kterým uchazeč ručí za
své závazky - uvést k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním
nabídky,
i) celková výše závazků uchazeče po lhůtě splatnosti a celková výše
pohledávek uchazeče vůči svým dlužníkům k poslednímu dni předchozího
měsíce před podáním nabídky,
j) každý uchazeč předloží certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001,
popř. jinou Certifikaci vztahující se k předmětu plnění této veřejné
zakázky, a pokud uchazeč ke dni podání nabídky není držitelem této
certifikace, stačí uvést, zda již o tuto certifikaci požádal a kdy
předpokládá, že mu bude udělena,
k) uchazeč formou čestného prohlášení v nabídce uvede, že je oprávněn
disponovat s dokumentací ke stroji a že se zavazuje zajistit
schválení dokumentace na GO výrobcem stroje,
l) uchazeč dále doloží platná oprávnění dle § 3 vyhlášky ČBÚ č.
74/2002 Sb., § 3 vyhlášky ČBÚ č. 19/1979 Sb., a dle § 4 vyhlášky ČBÚ
č. 18/1979 Sb., vydané Obvodním báňským úřadem uchazeči nebo
subdodavateli, tato oprávnění doloží uchazeč v úředně ověřené kopii,
m) úředně ověřenou kopii platné smlouvy na pojištění odpovědnosti
organizace za škody způsobené provozní činností s výší pojistné
částky nejméně 30 mil. Kč, s uvedením pojišťovny, druhu pojištění a
připojištění.
Uvedení nepravdivých, neúplných nebo zkreslených informací je důvodem pro
vyloučení uchazeče z OVS.
4. Další podmínky soutěže:
Do návrhu smlouvy o dílo zahrne uchazeč následující majetkové sankce:
4.1 při prodlení s dokončením, předáním a zprovozněním předmětu
plnění veřejné zakázky smluvní pokuta ve výši 0,5 % ze smluvní ceny
předmětu plnění za každý započatý týden prodlení,
4.2 při prodlení s předáním dokumentace skutečného stavu včetně změn
schválených výrobcem stroje smluvní pokuta ve výši 0,5 % ze smluvní
ceny předmětu plnění za každý započatý týden prodlení,
4.3 při prodlení s odstraňováním vad a nedodělků předmětu plnění
veřejné zakázky dle «zápisu o předání a převzetí díla» smluvní
pokuta ve výši 2000,- Kč za každou vadu a za každý započatý den
prodlení,
4.4 při odstraňování vad v záruční době předmětu plnění veřejné
zakázky smluvní pokuta ve výši 2000,- Kč za každou vadu a za každý
započatý den prodlení,
4.5 při prodlení s vyklizením «pracoviště» smluvní pokuta ve výši
2000,- Kč za každý započatý den prodlení
5. Variantní řešení a požadavky na rozdělení veřejné zakázky:
Zadavatel vylučuje možnost předložení nabídky ve variantním řešení a
současně vylučuje možnost rozdělení veřejné zakázky mezi více uchazečů.
6. Práva zadavatele:
6.1 Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) soutěž změnit nebo zrušit bez udání důvodu,
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a neuzavřít
smlouvu s žádným uchazečem,
c) nevracet došlé nabídky a neposkytovat náhradu nákladů, které
uchazeč vynaložil v souvislosti s jeho účastí v obchodní veřejné
soutěži,
d) jednat o vybraném návrhu smlouvy v rámci zveřejněných podmínek
této soutěže,
e) ověřit informace o uchazeči z veřejně přístupných zdrojů,
f) nezveřejňovat informace o uchazečích do konce zadávací lhůty.
6.2 Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí ve
výše uvedené OVS nebo s jejím zrušením.
6.3 Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější podle
stanovených kritérií hodnocení nabídek, předloží před podpisem
smlouvy doklady dle § 2c odst. 2 písm. a) až c) ZVZ, tj.
a) výpis z obchodního rejstříku (je-li do něho zapsán), a to ne
starší než 90 dnů,
b) výpis z rejstříku trestů statutárních orgánů uchazeče ne starší
šesti měsíců,
c) potvrzení příslušného orgánu dle § 2b odst. 1 písm. f) ZVZ.
V Bílině 7. 3. 2004
Ing. Antonín Vincenc
ředitel Dolu Bílina
Severočeské doly a.s.
188560-10/04