Portál veřejné správy

Zápis 188560-10/04

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO49901982
SídloBoženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov
Publikováno10. 03. 2004
Značka OV188560-10/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. A-4 Podmínky OVS pro zveřejnění v OV Severočeské doly a.s. (dále jen zadavatel) Sídlo: Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov IČ: 49901982 zast. na základě zmocnění ředitelem Dolu Bílina Ing. Antonínem Vincencem, vyhlašuje dle § 4 odst. 1 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ) obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) o nejvhodnější nabídku na akci: «Generální oprava velkostroje K2000» I. Podmínky soutěže dle § 5 odst. 1, písm. a/ - l/ ZVZ 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění generální opravy velkostroje K2000, v rozsahu daném technickou specifikací (Část 4 Zadávací dokumentace - dále jen ZD). Předmět veřejné zakázky zahrnuje následující rozsah prací a dodávek: 1.1. zpracování dokumentace 1.2. příprava montážního místa 1.3. demontáže, dodávky a montáže 1.4. opravy stávajících zařízení a rekonstrukce 1.5. provedení zkoušek Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou kromě těchto Podmínek OVS uvedeny v následujících dokumentech 1. Část 1 ZD - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče 2. Část 2 ZD - Smlouva a Podmínky Smlouvy 3. Část 3 ZD - Formuláře nabídky 4. Část 4 ZD - Technická specifikace 5. Část 5 ZD - Přílohy č. 1 - opatření ředitele DB č. 190/2002 č. 2 - opatření TŘ a ředitele DB č. 270/2003 č. 3 - opatření ředitele DB č. 122/99 č. 4 - směrnice GŘ č. 266/2003 č. 5 - opatření ředitele DB č. 287/2003 Další sdělení zadavatele pro zpracování nabídky: Zájemce po prohlídce místa plnění veřejné zakázky a po získání zadávací dokumentace, nejpozději však 14 dní před skončením soutěžní lhůty zadavateli písemně potvrdí, že obdržel všechny podklady nutné pro zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke zpracování nabídky žádné dotazy či připomínky. Pro případ, že zájemce odmítne zadavateli tuto skutečnost písemně potvrdit, musí ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí písemně uvést, které další doklady ze strany zadavatele požaduje pro zpracování nabídky. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2. 1 Termín zahájení prací: 10/2004 Termín dokončení prací: do 30. 6. 2005 2. 2 Místo plnění veřejné zakázky: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, montážní místo Jana - Duchcov 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů 3.1 Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b odst. 1 písm a) až g) ZVZ, a to způsobem dle § 2c odst. 1 ZVZ a k písm. g) čestným prohlášením. Doklady o oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré činnosti, které jsou předmětem plnění veřejné zakázky a které vyplývají ze specifikace předmětu poptávaného plnění uvedené v podmínkách této OVS. Předkládaný výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni předložení nabídky starší více než 90 dnů. 3.2 Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle § 2a odst. 4 ZVZ prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) až g) ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 ZVZ a k písm. g) čestným prohlášením u těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu jejího plnění v rámci této veřejné zakázky. Plnění veřejné zakázky těmito osobami společně a rozsah plnění každé z takových osob musí být v nabídce doloženo smlouvou uzavřenou všemi osobami předkládajícími společnou nabídku. 3.3 U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 ZVZ, prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto jiné osoby (subdodavatelé) prokazují splnění všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) až g) ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 ZVZ a k písm. g) čestným prohlášením. 3.4 K prokazování kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 3 ZVZ odpovědných zástupců u uchazeče, u společných osob a u jiných osob požaduje zadavatel předložení čestného prohlášení této osoby a úředně ověřenou kopii výpisu z neveřejné části živnostenského rejstříku nebo výpisu z veřejné části živnostenského rejstříku s uvedením osob všech odpovědných zástupců pro doklady opravňující k podnikání ve vztahu k této veřejné zakázce. Zadavatel ve vztahu k jednotlivým předmětům činnosti vztahujícím se k plnění této veřejné zakázky požaduje čestná prohlášení od všech osob odpovědných zástupců uvedených pro tuto činnost. 4. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno způsobem dle § 6 odst. 2 ZVZ podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí dle stupně významu s bodovým ohodnocením, který jim zadavatel přisuzuje. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka dle nejvyššího dosaženého počtu bodů, a to vynásobením váhy jednotlivých kritérií s možným počtem přidělených bodů k tomuto kritériu. Při shodném počtu bodů u dvou či více uchazečů je nejvhodnější nabídkou ta s nižší nabídkovou cenou s DPH. Kritéria hodnocení: 1. Celková výše nabídkové ceny ............................ váha kritéria 10 2. Potvrzené reference vystavené odběratelem na provedení alespoň jedné veřejné zakázky obdobného charakteru, tj. generální opravy nebo dodávky nového velkostroje výkonové řady minimálně TC2, realizované v posledních 10 letech ...................... váha kritéria 9 3. Doba realizace zakázky .................................. váha kritéria 8 4. Délka záruční doby ...................................... váha kritéria 7 5. Platební podmínky dle čl. I. bodu 5 podmínek OVS ........ váha kritéria 6 Bodové hodnocení: Členové komise pro posuzování a hodnocení nabídek mohou jednotlivým kritériím hodnocení v závislosti na jejich stupni významu přidělit tyto body: pro 1. kritérium 1-10 bodů, pro 2. kritérium 1-9 bodů, pro 3. kritérium 1-8 bodů, pro 4. kritérium 1-7 bodů a pro 5. kritérium 1-6 bodů. 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: Uchazeč v české měně uvede nabídkovou cenu jako maximální, nejvýše přípustnou po celou dobu trvání závazkového vztahu s výjimkou uvedenou v bodě 12. Nabídková cena musí být uvedena v následujícím členění a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení veřejné zakázky: a) cena za dodavatelský inženýrink, b) cena za dodávku materiálu, c) cena za demontáže, d) cena za montáže, opravy, e) cena za zkoušky, f) cena za přípravu montážního místa, g) ostatní, Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být doložena za celý předmět zakázky v členění dle ZD s tím, že v této ceně budou zahrnuty i oceněné práce neuvedené v podmínkách této OVS a ZD, které uchazeč považuje za nezbytné pro realizaci své činnosti (jako např. doprava svých zaměstnanců pro plnění předmětu VZ, šatnování, pronájmy telefonů, kanceláří, ploch atd.). Tyto nezbytné práce uvede uchazeč ve zvláštním soupisu. Úhrada smluvní ceny za provedenou službu bude provedena převodním příkazem po protokolárním předání a převzetí díla na základě faktury se lhůtou splatnosti minimálně 30 dnů, vystavené zhotovitelem a doručené ve dvojím vyhotovení objednavateli s tím, že faktura musí mít všechny náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č. 588/1992 Sb. Zálohy za provedené práce budou poskytnuty tak, že jejich výše nesmí být v žádném okamžiku realizace veřejné zakázky vyšší než rozpracovanost vyjádřená ve finančních objemech. Nebudou poskytovány žádné zálohy na předzásobení materiálem nebo na zálohové platby dodávek s dlouhou dodací lhůtou. Maximální výše poskytnutých záloh nesmí překročit 80 % z ceny díla. Nabídková cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její zpracování musí být datována, orazítkována (pokud uchazeč má razítko) a podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán, a musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku uchazeče v jedné zvláštní zalepené obálce, která bude součástí originálu nabídky jako výtisku č. 1. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku musí nabídkovou cenu stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat osoba oprávněná jednat za uchazeče. Oddělenou obálku s nabídkovou cenou uchazeči nespojují s vlastní nabídkou, tj., dají ji zvlášť. 6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta končí dne 16. 4. 2004 v 9.00 hodin otevíráním obálek s nabídkami, které se uskuteční před komisí pro otevírání obálek s nabídkami na adrese Doly Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 86. 7. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami. Zadávací lhůta končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele o námitkách k orgánu dohledu (Úřad pro ochranu hospodářské soutěže). 8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně, a požadavky na formální úpravu nabídky: Uchazeči mohou v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 7.00 hod. do 14.00 hod. proti potvrzení osobně podat nabídku do sekretariátu ředitele Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, na adrese Severočeské doly a.s., Doly Bílina, ul. 5. května 213, 418 29 Bílina, č. dveří 87, a v poslední den soutěžní lhůty je možné podávat nabídky pouze do 9.00 hod. na stejné adrese. Uchazeči mohou též podat svou nabídku doporučenou poštou na adresu Severočeské doly a.s., Doly Bílina, sekretariát ředitele dolu, ul. 5. května 213, 418 29 Bílina. V případě zaslání poštou je pro účast v této soutěži rozhodující okamžik doručení nabídky zadavateli. Každá podaná nabídka uchazeče musí jednak mít níže stanovenou strukturu (viz body A-J), tj. musí obsahovat doklady o prokázání kvalifikačních předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů, doklad o složení jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud uchazeč má razítko) a v souladu s výpisem z obchodního rejstříku podepsaný vzorový návrh smlouvy a dále každá vlastní nabídka uchazeče musí být datována, orazítkována a podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku všechny výše uvedené doklady musí podepsat osoba oprávněná jednat za uchazeče. Uchazeči podají svou nabídku ve 3 vyhotoveních a jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy. Výtisk č. 1 bude jak ve vlastní nabídce, tak také na obálce označen nápisem «Originál» s tím, že nabídka musí mít jednotlivě očíslované listy zabezpečené proti manipulaci, tj. provázané šňůrkou s přelepením volných konců a opatřené na přelepu razítkem (podpisem) uchazeče. Výtisky č. 2 až 3 budou jak z hlediska formální úpravy, tak i obsahově zcela úplnou kopií výtisku č. 1 a budou jak v kopiích nabídky, tak také na obálce označeny nápisem «Kopie č. 1, 2». Pokud nabídka bude obsahovat přílohy (fotografie, grafy, novinové články, reference objednavatelů a další materiály), pak tyto přílohy budou neoddělitelně zařazeny až na konci za vlastní nabídkou uchazeče, jednotlivé přílohy budou postupně číslovány a jednotlivé listy příloh budou rovněž očíslovány v návaznosti na číselnou řadu vlastní nabídky. Všechny výtisky č. 1-3 samostatně uložené v zalepených obálkách a na přelepu označené razítkem (podpisem), pak budou předány zabalené pouze v jedné uzavřené a zapečetěné obálce a všechny obálky budou označené nápisem: VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - «Generální oprava velkostroje K2000» - NEOTEVÍRAT. Požadovaná struktura nabídky: Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění: A. Titulní list nabídky s označením této OVS a identifikačními údaji uchazeče včetně telefonického a faxového, popř. e-mailového spojení. B. Druhý list nabídky - obsah nabídky s uvedením názvů kapitol, stran a počet příloh C. Prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b způsobem dle 2c odst. 1 ZVZ (viz bod I odst. 3) těchto podmínek soutěže, D. Doklad o složení jistoty, E. Doložení dalších předpokladů dle bodu II. odst. 3 podmínek soutěže, F. Vlastní nabídka uchazeče s oddělenou nabídkovou cenou, G. Návrh smlouvy o dílo, H. Originál či úředně ověřená kopie smlouvy mezi osobami, které předkládají společnou nabídku dle § 2a odst. 4 ZVZ, I. Seznam subjektů u nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 ZVZ, J. Přílohy. Výše uvedené části nabídky budou zřetelně označeny předělovými, barevnými listy a nabídková cena bude ve zvláštní obálce mimo tuto požadovanou strukturu. 9. Základní údaje o zadavateli: Severočeské doly a.s. (dále jen zadavatel) IČ 49901982, se sídlem Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov, zast. ředitelem Dolu Bílina Ing. Antonínem Vincencem. Podáním bližších informací o rozsahu a náplni prací je pověřen pracovník Ing. Jiří Židlický, ved. OPZF (Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, Bílina) - tel. 417 805 031, fax 417 804 002, e-mail: zidlicky@mail.sdas.cz nebo Ing. Lubomír Chmelař - specialista báňských činností (Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, Bílina) - tel. 417 805 631, fax 417 804 002, e-mail: chmelar@mail.sdas.cz. Zájemci mohou své písemné dotazy u zadavatele podávat nejpozději do 8. 4. 2004. 10. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky: Zadavatel umožní prohlídku místa plnění, která se bude konat dne 24. 3. 2004. Sraz zájemců bude ve stanovený den v 9.00 hod. na adrese Doly Bílina, 5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41, budova C. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce místem plnění veřejné zakázky a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci. Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si pro prohlídku zajistí terénní automobil. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 ZVZ požaduje složení jistoty ve výši 4.000.000,- Kč (slovy: čtyři miliony korun českých), kterou může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 ZVZ. V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou dle §§ 313 až 322 obchodního zákoníku se za doklad považuje písemné prohlášení banky v záruční listině, že přebírá vůči zadavateli jako věřiteli neodvolatelnou záruku na celou požadovanou částku. Zároveň musí záruční listina stanovit závazek peněžního ústavu vyplatit zadavateli jako věřiteli bez odkladu a bez námitek celou částku vedenou jako neodvolatelnou záruku po obdržení první výzvy. Záruční listina musí mít platnost minimálně 90 dnů po uplynutí zadávací lhůty. Jistota poskytnutá složením peněžité částky na účet zadavatele se považuje za složenou okamžikem připsání na níže uvedený účet zadavatele. Rozhodným dnem pro posuzování složení jistoty je nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Pro potřeby složení jistoty formou složení finanční částky je stanoven účet zadavatele, č. 27-7664650227/0100, vedený u Komerční banky a.s., s uvedením variabilního symbolu, jímž je IČ uchazeče, konstantní symbol 0558 a specifického symbolu 2002. Dokladem o poskytnutí jistoty touto formou je výpis z účtu uchazeče, na kterém je celá částka jistoty prokazatelně odečtena ve prospěch účtu zadavatele, a nikoliv příkaz k úhradě. Všechny výše uvedené doklady musí být předloženy v českém jazyce, jinak přiloží uchazeč k dokladu autorizovaný překlad. 12. Podmínky pro překročení nabídkové ceny: Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení nabídkové ceny a jakékoliv více náklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné. Pokud se na straně zadavatele po uzavření smlouvy v průběhu plnění veřejné zakázky vyskytnou okolnosti, které nebylo možné v době uzavření smlouvy předvídat a které mají současně objektivní a prokazatelný vliv na zvýšení nákladů uchazeče souvisejících s plněním veřejné zakázky, pak nabídkovou cenu je možné překročit pouze na základě písemného dodatku ke smlouvě. Jinak lze překročit výši nabídkové ceny pouze v případě změny sazeb DPH či jiné změny daňových předpisů. II. Další podmínky soutěže dle § 5 odst. 2 ZVZ 1. OVS je omezena na tuzemské osoby 2. Zadávací dokumentace (ZD): V případě zájmu o tuto zakázku si mohou zájemci u výše uvedeného pověřeného pracovníka na adrese zadavatele po celou dobu soutěžní lhůty v pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod. v předem telefonicky dohodnutém termínu vyzvednout ZD, jejíž součástí jsou upřesňující informace pro zpracování nabídky. Každý zájemce je povinen před vyzvednutím ZD písemně 3 dny předem u zadavatele objednat dodání ZD. Současně s vyzvednutím shora uvedených dokladů předloží zadavateli pověřený zástupce zájemce čestné prohlášení k OVS, ve kterém se zájemce písemně zavazuje k povinnosti mlčenlivosti o všech skutečnostech uvedených v ZD. Přílohou každého takového prohlášení bude fotokopie výpisu z obchodního rejstříku každého zájemce, pokud je v tomto rejstříku zapsán a u fyzických osob nezapsaných do obchodního rejstříku, ověřená fotokopie dokladu opravňujícího k podnikání, např. živnostenský list, koncesní listina. Čestné prohlášení musí obsahovat identifikační údaje zájemce a příjmení, jméno a číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí ZD a dále daňové identifikační číslo zájemce. 3. Požadavky zadavatele na prokazování dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč ke dni skončení soutěžní lhůty prokáže k písm. a)-k) tohoto bodu formou datovaného, orazítkovaného čestného prohlášení podepsaného v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, popř. osobou oprávněnou k jednání za uchazeče, není-li zapsán do obchodního rejstříku, tyto další předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f ZVZ a ke splnění písm. l) a m) tohoto bodu předloží fotokopii platné pojistné smlouvy, resp. příslušných oprávnění: a) uchazeč musí v rámci této OVS předložit přehled o jím prováděných činnostech shodných s činnostmi na předmětu veřejné zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 10 letech s označením místa plnění a kontaktní osobou objednavatele, které přesáhly v jedné zakázce objem 30 mil. Kč a s rozsahem prací realizovaných vlastní kapacitou vyjádřenou v procentech, b) reference na provedení alespoň jedné zakázky obdobného charakteru, tj. generální opravy nebo dodávky nového velkostroje výkonové řady minimálně TC2 realizované v posledních 10 letech pro právní subjekty, jako je zadavatel, vše doložené formou referenční listiny vystavené odběratelem a podepsané statutárním zástupcem tohoto subjektu nebo jinou oprávněnou osobou, c) časové údaje o začátku a konci jiných veřejných zakázek, které uchazeč realizuje na základě uzavřených smluv v době podání nabídky, včetně uvedení finančního objemu VZ, d) informace o technickém a materiálním vybavení uchazeče pro plnění veřejné zakázky a údaje o počtu zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky, e) údaje o předpokládaném rozsahu prací na předmětné zakázce, které budou realizovány vlastními kapacitami uchazeče a o rozsahu prací, které budou realizovány subdodavateli, doloží uchazeč seznamem těchto subjektů a u subdodávek nad 15 % objemu celkové ceny uchazeč doloží navíc k seznamu jednotlivých subdodavatelů tyto doklady, tj. výpis z obchodního rejstříku ne starší než 90 dnů, živnostenský list a všichni tito subdodavatelé doloží údaje dle § 2b odst. 1 písm. b) -g) ZVZ formou datovaného, orazítkovaného čestného prohlášení subdodavatele podepsaného v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, popř. osobou oprávněnou k jednání za subdodavatele, není-li zapsán do obchodního rejstříku, pokud již tyto subjekty neplní tuto svou povinnost dle čl. I bodu 3.3 těchto podmínek, f) uchazeč uvede seznam všech zdravotních pojišťoven, jimž odvádí pojistné na zdravotní pojištění za své zaměstnance, a předloží čestné prohlášení, že nemá závazky po splatnosti vůči těmto zdravotním pojišťovnám a ČSSZ, g) každý uchazeč předloží čestné prohlášení, zda podléhá či nepodléhá auditu dle § 20 zák. č. 563/91 Sb., v platném znění, a v kladném případě předloží v nabídce údaje z účetní závěrky za roky 2000, 2001 a 2002 s výrokem auditora, h) výše základního kapitálu a hodnota majetku, kterým uchazeč ručí za své závazky - uvést k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním nabídky, i) celková výše závazků uchazeče po lhůtě splatnosti a celková výše pohledávek uchazeče vůči svým dlužníkům k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním nabídky, j) každý uchazeč předloží certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001, popř. jinou Certifikaci vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky, a pokud uchazeč ke dni podání nabídky není držitelem této certifikace, stačí uvést, zda již o tuto certifikaci požádal a kdy předpokládá, že mu bude udělena, k) uchazeč formou čestného prohlášení v nabídce uvede, že je oprávněn disponovat s dokumentací ke stroji a že se zavazuje zajistit schválení dokumentace na GO výrobcem stroje, l) uchazeč dále doloží platná oprávnění dle § 3 vyhlášky ČBÚ č. 74/2002 Sb., § 3 vyhlášky ČBÚ č. 19/1979 Sb., a dle § 4 vyhlášky ČBÚ č. 18/1979 Sb., vydané Obvodním báňským úřadem uchazeči nebo subdodavateli, tato oprávnění doloží uchazeč v úředně ověřené kopii, m) úředně ověřenou kopii platné smlouvy na pojištění odpovědnosti organizace za škody způsobené provozní činností s výší pojistné částky nejméně 30 mil. Kč, s uvedením pojišťovny, druhu pojištění a připojištění. Uvedení nepravdivých, neúplných nebo zkreslených informací je důvodem pro vyloučení uchazeče z OVS. 4. Další podmínky soutěže: Do návrhu smlouvy o dílo zahrne uchazeč následující majetkové sankce: 4.1 při prodlení s dokončením, předáním a zprovozněním předmětu plnění veřejné zakázky smluvní pokuta ve výši 0,5 % ze smluvní ceny předmětu plnění za každý započatý týden prodlení, 4.2 při prodlení s předáním dokumentace skutečného stavu včetně změn schválených výrobcem stroje smluvní pokuta ve výši 0,5 % ze smluvní ceny předmětu plnění za každý započatý týden prodlení, 4.3 při prodlení s odstraňováním vad a nedodělků předmětu plnění veřejné zakázky dle «zápisu o předání a převzetí díla» smluvní pokuta ve výši 2000,- Kč za každou vadu a za každý započatý den prodlení, 4.4 při odstraňování vad v záruční době předmětu plnění veřejné zakázky smluvní pokuta ve výši 2000,- Kč za každou vadu a za každý započatý den prodlení, 4.5 při prodlení s vyklizením «pracoviště» smluvní pokuta ve výši 2000,- Kč za každý započatý den prodlení 5. Variantní řešení a požadavky na rozdělení veřejné zakázky: Zadavatel vylučuje možnost předložení nabídky ve variantním řešení a současně vylučuje možnost rozdělení veřejné zakázky mezi více uchazečů. 6. Práva zadavatele: 6.1 Zadavatel si vyhrazuje právo: a) soutěž změnit nebo zrušit bez udání důvodu, b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem, c) nevracet došlé nabídky a neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaložil v souvislosti s jeho účastí v obchodní veřejné soutěži, d) jednat o vybraném návrhu smlouvy v rámci zveřejněných podmínek této soutěže, e) ověřit informace o uchazeči z veřejně přístupných zdrojů, f) nezveřejňovat informace o uchazečích do konce zadávací lhůty. 6.2 Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí ve výše uvedené OVS nebo s jejím zrušením. 6.3 Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější podle stanovených kritérií hodnocení nabídek, předloží před podpisem smlouvy doklady dle § 2c odst. 2 písm. a) až c) ZVZ, tj. a) výpis z obchodního rejstříku (je-li do něho zapsán), a to ne starší než 90 dnů, b) výpis z rejstříku trestů statutárních orgánů uchazeče ne starší šesti měsíců, c) potvrzení příslušného orgánu dle § 2b odst. 1 písm. f) ZVZ. V Bílině 7. 3. 2004 Ing. Antonín Vincenc ředitel Dolu Bílina Severočeské doly a.s. 188560-10/04