VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Národní galerie v Praze
B-1
Národní galerie v Praze
podle části druhé zákona 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovitele zakázky: «Úklid Veletržního paláce»
Vyhlašovatel (zadavatel) obchodní veřejné soutěže stanovuje v souladu se
zněním zákona o zadávání veřejných zakázek následující závazné podmínky
pro uchazeče:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je provádění pravidelného úklidu v
prostorách Veletržního paláce a přilehlých chodníků a dodávky
hygienických potřeb. Rozsah a podmínky veřejné zakázky jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci pro výběr zhotovitele, kterou zpracovala
Národní galerie v Praze, Staroměstské náměstí 12, Praha 1.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpoklad zahájení prací na realizaci zakázky je v 06/2004 do
06/2008. Místem plnění je objekt Veletržního paláce, č. p. 47,
Dukelských hrdinů, Praha 7.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeči prokážou splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu
ustanovení § 2b, způsobem uvedeným dle § 2c, zákona č. 199/94 Sb.,
ve znění pozdějších předpisů.
4. Způsob hodnocení nabídek
Jednotlivé nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti dle
následujících kritérií:
4.1. Výše nabídnuté ceny za celý předmět plnění včetně jednotkových
cen bez DPH a včetně DPH, vyplněním výkazu výměr při dodržení
podmínek zpracování cenové nabídky. Váha kritéria je 0,6.
4.2. Celková výhodnost návrhu smluv. Váha kritéria je 0,3.
4.3. Technická způsobilost a systém kontroly kvality. Váha kritéria
je 0,1.
Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který
jim zadavatel přisuzuje.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč.
platebních podmínek
5.1. Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu ve smyslu zákona č. 526/1990
Sb., ve znění pozdějších předpisů, jako cenu nejvýše přípustnou v
členění cena za úklidové práce bez DPH, DPH a cena celkem s DPH a
cena za dodávku hygienických potřeb bez DPH, DPH a cena celkem s
DPH. (DPH bude kalkulováno ve výši platné pro r. 2004.)
5.2. Uchazeč ocení každou položku výkazu výměr (předaného v zadávací
dokumentaci) a následně sestaví celkovou rekapitulaci ceny v členění
dle jednotlivých částí objektu - podlaží a jednotkových cen, a to
cena celkem, DPH, cena s DPH.
5.3. Cena nabídnutá uchazečem musí obsahovat veškeré náklady nezbytné
k realizaci předmětu plnění a musí být platná po celou dobu
realizace.
5.4. Splatnost jednotlivých faktur i zálohových plateb je minimálně
90 dní od doručení na adresu zadavatele.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
6.1. Soutěžní lhůta počíná běžet dnem zveřejnění soutěže v Obchodním
věstníku a končí dne 8. 4. 2004 v 10.00 hod.
6.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 8. 4. 2004 v 10.00
hod. na adrese:
Národní galerie v Praze, Veletržní palác, Dukelských hrdinů 47,
Praha 7, v auditoriu.
7. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena v délce 90 dnů.
8. Místo pro podávání nabídek a doba v níž lze nabídky podat osobně
Místem pro podávání nabídek je Národní galerie v Praze, Veletržní
palác, Dukelských hrdinů 47, Praha 7, 6. patro, č. dveří 6330,
sekretariát náměstka generálního ředitele. Osobně lze podávat
nabídky na téže adrese v pracovní dny od 8.00 hod. do 15.00 hod. po
celou dobu soutěžní lhůty.
9. Způsob podávání nabídek
Nabídky se podávají v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou, v
uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky «Úklid
Veletržního paláce - neotvírat». Uzavřené obálky budou opatřeny na
uzavření razítkem. Nabídky musí být doručeny v místě pro podávání
nabídek do doby skončení soutěžní lhůty.
10. Název, sídlo, telefon, kontaktní osoba zadavatele
Národní galerie v Praze
Staroměstské nám. 12
Praha 1
Kontaktní osoba:Ing. Anna Ivanová, tel.: 224 301 026, e-mail:
ivanova@ngprague.cz
Ing. Petr Havel, tel.: 224 301 802, e-mail: havel@ngprague.cz
11. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky
Zadavatel umožní uchazečům jednu prohlídku objektu, a to v termínu
17. 3. 2004 od 9.00 hod. Sraz uchazečů je před služebním vchodem
(vrátnice «A») do Veletržního paláce, Dukelských hrdinů č. 47, Praha 7.
12. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje, aby uchazeči k zajištění splnění svých
povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži
poskytli jistotu ve výši 250.000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta
pouze jednou z forem uvedených v § 24 zákona č. 199/94 Sb., ve znění
pozdějších předpisů. V případě poskytnutí jistoty složením peněžité
částky na účet zadavatele je bankovní spojení: Komerční banka Praha
1, č. ú. 8839-011/0100. Jistota musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den, který předchází dni otevírání obálek s nabídkami.
V případě, že uchazeč poskytne jistotu formou bankovní záruky, musí
být originál záruční smlouvy součástí nabídky uchazeče a minimální
lhůta této záruky musí s ohledem na ustanovení § 40 a 41 zákona
199/94 Sb. pokrývat období zadávací lhůty a ještě dalších 90 dní od
jejího skončení.
Doklad o poskytnutí jistoty formou peněžní částky bude v nabídce
doložen originálem výpisu z účtu.
13. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny
13.1. Změna legislativy o výši DPH.
13.2. Změna četnosti a rozsahu úklidových prací, které bude požadovat
zadavatel.
14. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky
Uchazeč uvede formou čestného prohlášení podepsaného oprávněnou
osobou údaje o:
a) průměrném ročním přepočteném počtu zaměstnanců rozhodných pro
plnění veřejné zakázky
b) významných zakázkách obdobného charakteru zejména v oblasti
výstavnictví (galerií a muzeí) realizovaných uchazečem v letech
včetně rozsahu těchto zakázek 2000 - 2003
c) výši obchodního obratu z činnosti uchazeče za léta 2000, 2001 a
2002
d) doloží certifikaci ISO 9000 pro předmět veřejné zakázky a odbornou
způsobilost odpovědných pracovníků
Podává-li nabídku více osob společně, musí další předpoklady
prokázat každá samostatně v plném rozsahu.
15. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci tvoří:
a) zadávací a soutěžní podmínky zpracované Národní galerií v Praze
b) dokumentace pro výběr zhotovitele zahrnující výkaz výměr s
četností a náplní prací
Zadávací dokumentaci obdrží uchazeči, kteří se přihlásí nejpozději
do sedmi dnů po zveřejnění výzvy v Obchodním věstníku na telefonních
číslech:
224 301 026, 224 301 802, Ing. A. Ivanová, Ing. P. Havel.
Zadávací dokumentaci včetně magnetického nosiče dat poskytne
zadavatel za úhradu 500 Kč v hotovosti při převzetí dokumentace.
Dokumentace bude vydávána při prohlídce místa plnění na adrese
Dukelských hrdinů 47, Praha 7.
16. Ostatní podmínky
16.1. Obchodní veřejná soutěž je určena pouze pro tuzemské osoby.
16.2. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
16.3. Uchazeč předloží v nabídce návrh mandátní smlouvy a kupní
smlouvy, které musí být v souladu s podmínkami soutěže a musí být
podepsány oprávněnými osobami uchazeče.
16.4. Zadavatel si vyhrazuje právo podmínky obchodní veřejné soutěže
změnit, či doplnit, popřípadě obchodní veřejnou soutěž zrušit.
16.5. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené
nabídky.
187940-09/04