Portál veřejné správy

Zápis 187944-09/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloDuhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
Publikováno03. 03. 2004
Značka OV187944-09/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. D-6 Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 Úsek jaderná energetika organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále i EDU) IČ: 45274649 v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona číslo 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon) vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž číslo 100528 na plnění veřejné zakázky «ST15U768 - Inovace CISRK» 1. Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zpracování dokumentační části a po jejím projednání s dozornými orgány (SÚJB...) a odsouhlasení v EDU následná realizace díla «Inovace CISRK» (Centrální informační systém radiační kontroly) formou dodávky na klíč, která zahrnuje následující dodávky a činnosti: - návrh a realizace technického řešení rozhraní mezi technologickými počítači (TC) a zdroji dat na dozornách radiační kontroly (DRK 1,2), tj. spolehlivé a perspektivní zajištění sběru, zpracování a vyhodnocení dat z technologie a ovládání technologie včetně zabezpečení a dokladování metrologické návaznosti všech měřidel a ověření všech stanovených měřidel, u nichž se rekonstrukce systému dotkla měřicího řetězce (např. výměna čítače apod.), v souladu se zákonem č. 505/1990 Sb., o metrologii, v platném znění; - dodávka kladného ověření k měřicím řetězcům, kde jsou dnes stanovená měřidla (18 měřicích řetězců); - návrh a realizace způsobu metrologického zajištění systému (v souladu se zákonem č. 505/1990 Sb., v platném znění, a s požadavky na ověření /verifikaci/ a kontrolu platnosti /validaci/ počítačového systému) - v rozsahu od detektoru až po zobrazovanou a archivovanou hodnotu, včetně návrhu potřebného technického vybavení; - návrh a realizace nových SW modulů pro připojení na stávající rozhraní zbývajících zdrojů dat; - návrh a realizace nezávislého lokálního zpracování dat v místě technologických počítačů, včetně funkčnosti tohoto systému při výpadku spojení mezi lokální a centrální úrovní sběru dat aplikace CISRK; - návrh a realizace archivace dat v lokálních databázích (DB) a v centrálních datových serverech, včetně dokladování zabezpečení souladu s požadavky vyhlášek SÚJB č. 307/2002 Sb. a č. 214/1997 Sb. na archivaci dat a skutečností důležitých z hlediska radiační ochrany (RO); - návrh a realizace procesu zálohování dat a systému; - návrh a realizace procesu archivace dat na archivní média; - návrh a realizace prezentace dat na úrovni lokálních TC a PC - operátorská pracoviště, přičemž je kladen důraz na konzistentnost dat v celém systému; - návrh a realizace plně funkčního a konzistentního systému pro zpracování alarmů, událostí a zpráv; - návrh a realizace tabla («mozaiky») na centrální dozorně radiační kontroly (CDRK); - návrh a realizace časové synchronizace aplikace CISRK z GPS (Global Position System); - návrh a realizace «autodiagnostiky» aplikace CISRK; - dodávka HW (TC - 17 ks, PC - 19 ks, UPS atd.), OS, databázového produktu; - návrh a realizace interface na NLAN; - exporty a importy dat z/do aplikace CISRK; - návrh a realizace přivedení nových zdrojů dat do aplikace CISRK (SVP, SYRAD...); - návrh a realizace konfiguračního řízení aplikace; - zaškolení personálu obsluhy aplikace CISRK; - instalace, montáž a uvedení inovovaného systému CISRK do provozu dle Uchazečem navržených ucelených částí, které nejsou dílčími celky (nejsou dílčími zdanitelnými plnění), Zadavatelem jsou požadovány maximálně 3 ucelené části; - předkomplexní a komplexní vyzkoušení a cca dvouměsíční (min. 6 týdnů) duplicitní provoz jednotlivě implementovaných ucelených částí inovovaného systému CISRK (Duplicitní provoz představuje paralelní provozování ucelené části inovované aplikace CISRK a odpovídající části systému původního); - závěrečné předkomplexní a komplexní vyzkoušení celé aplikace CISRK; - demontáž stávajícího systému CISRK - dle Uchazečem/Zhotovitelem navrženého a v EDU odsouhlaseného postupu, který bude součástí JPD. Dokumentační část díla zahrnuje zejména vypracování a předání následující dokumentace: - Jednostupňové projektové dokumentace (JPD); - Dokumentace o změně (DoZ); - Plánu jakosti díla (PLJ); - Programů předkomplexního vyzkoušení (PKV) a komplexního vyzkoušení (KV) - pro jednotlivě implementované ucelené části inovované aplikace CISRK a pro inovovanou aplikaci CISRK jako celek; - Plánu konfiguračního řízení; - Návrhu změny stávajícího provozního předpisu (PP) a provozních instrukcí (PI); - Návrhů operativních programů pro jednotlivě implementované ucelené části inovovaného systému CISRK; - Průvodně technické dokumentace; - Dokumentace skutečného provedení (DSP). Specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci v části C a podrobná technická specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci v části D. Při návrhu systému Zadavatel po Uchazeči požaduje, aby ve své Nabídce zohlednil všechny požadavky uvedené v této části D Zadávací dokumentace. Tato veřejná zakázka je rozdělena do dvou dílčích celků tvořících dílčí zdanitelná plnění, jejichž podrobná specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci. 2. Termín a místo plnění veřejné zakázky: Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky neprodleně po podpisu smlouvy o dílo. Požadovaný konečný termín předání plnění, které je předmětem této veřejné zakázky je nejpozději do 8. 12. 2006. Dílčí celky budou realizovány v těchto termínech: Dílčí celek č. 1 do 10. 6. 2005. Dílčí celek č. 2 do 8. 12. 2006. Podrobněji jsou požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění veřejné zakázky uvedeny v Zadávací dokumentaci, v Části C - Návrh Smlouvy o dílo. Veřejná zakázka bude realizována dle harmonogramu předloženého vybraným Uchazečem. Harmonogram plnění díla musí respektovat požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění veřejné zakázky. V případě, že Nabídka Uchazeče nebude respektovat požadované termíny a průběžné lhůty plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí tuto Nabídku z další účasti v této obchodní veřejné soutěži. Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného Uchazeče a místem realizace díla je Jaderná elektrárna Dukovany. Dohodnuté dílčí celky díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany. 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona, a to způsobem dle § 2c Zákona. Uchazeč prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. Předpokládá-li zájemce splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch, které podávají nabídku (subdodavatelé), a zároveň se oprávnění k podnikání zájemce nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona i tyto jiné osoby. V případě, že Nabídku předkládá více osob společně, požaduje Zadavatel, aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační předpoklady ve výše uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona. Neprokáže-li Uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona způsobem dle § 2c Zákona a těchto podmínek soutěže, Zadavatel ho vyloučí z další účasti na této obchodní veřejné soutěži. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V souladu s § 2f Zákona Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání následujících dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, které je povinen Uchazeč v Nabídce prokázat dále uvedeným způsobem: 1. Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky budou prováděny kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné veřejné zakázky a mají dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci své Nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího zakázky a další vedoucí osoby (svých útvarů a útvarů svých určených subdodavatelů), které budou řídit jednotlivé části plnění této veřejné zakázky. 2. Zkušenosti Uchazeče s realizací obdobných zakázek, přičemž obdobnou zakázkou se rozumí návrh a dodávka informačního systému v oboru radiační ochrany, případně systém kontroly a řízení tohoto oboru obsahující dlouhodobé prezentační, archivační, distribuční funkce, a dále systém zpracování a prezentace technologických dat v reálném čase, s finančním limitem celkových nákladů překračujícím 7 mil. Kč a podílem Uchazeče alespoň 50 % z celkového finančního objemu referenční zakázky. Uchazeč tuto skutečnost prokáže v Nabídce předložením čestného prohlášení s přehledem zakázek obdobného charakteru (viz výše) za posledních 5 let. V tomto čestném prohlášení bude uvedeno jméno investora, jméno osoby, která bude moci potvrdit referenci, souhlas Uchazeče s poskytnutím informací pro ověření těchto referencí. Uchazeč musí takto doložit alespoň jednu realizovanou obdobnou zakázku. 3. Uchazeč musí v Nabídce doložit platné povolení k nakládání se zdroji ionizujícího záření dle § 9 odst. 1 písm. i) zákona č. 18/1997 Sb., atomového zákona, v platném znění, a to v rozsahu potřebném pro plnění VZ. Postačí doložení platného povolení ve formě prosté kopie dokumentu. 4. Uchazeč doloží v Nabídce platné oprávnění podle § 3 vyhlášky číslo 20/1979 Sb., v platném znění, vydané příslušným orgánem státního odborného dozoru. Postačí doložení příslušného oprávnění ve formě prosté kopie dokumentu. 5. Uchazeč doloží v Nabídce platné registrační osvědčení pro opravy a montáž stanovených měřidel podle § 19 zákona číslo 505/1990 Sb., o metrologii, v platném znění, platné pro dotčená stanovená měřidla. Postačí doložení příslušného osvědčení ve formě prosté kopie dokumentu. 6. Prokázání požadavků týkajících se zajištění jakosti - Uchazeč v Nabídce předloží doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem dle norem ISO řady 9000 nebo jiného mezinárodně uznávaného standardu, vydaného akreditovanou certifikační společností, nebo Uchazeč doloží zajištění jakosti dokladem o pozitivním výsledku auditu ČEZ, a. s., na zavedení systému jakosti a tím způsobilosti Uchazeče k dodávkám a službám pro ČEZ, a. s., v odpovídajícím oboru činnosti. Postačí doložení prosté kopie dokumentu. 7. Údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití zájemce předpokládá při plnění veřejné zakázky - Uchazeč v Nabídce uvede jmenovitý seznam těchto subdodavatelů, jejichž využití předpokládá při plnění veřejné zakázky, se specifikací činností, kterými je Uchazeč pověří, a dále doloží i čestná prohlášení každého subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění veřejné zakázky. Nepoužije-li Uchazeč subdodavatele, uvede tuto skutečnost ve své Nabídce. 8. Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v Nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je Uchazeč. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci Nabídky čestným prohlášením. 9. Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona číslo 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci Nabídky aktuálním výpisem ze živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z něhož bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona číslo 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou čestného prohlášení. Předkládá-li Nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. V případě, že Uchazeč ve své Nabídce neprokáže splnění těchto dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí jeho Nabídku z další účasti v této obchodní veřejné soutěži. 5. Způsob zpracování nabídky Nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je předepsáno v zadávací dokumentaci části A, v originále a 3 kopiích. Celá nabídka musí být zpracována výhradně v českém jazyce. Obal Nabídek bude označen textem «Neotevírat - veřejná zakázka - ST15U768 - Inovace CISRK», plným názvem Uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Originál Nabídky bude označen razítkem «ORIGINÁL». Kopie Nabídky budou označeny razítkem «KOPIE». Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako «ORIGINÁL», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky označeného jako «ORIGINÁL». Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být s využitím SW prostředků ze souboru MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě se nevztahuje na výkresovou část Nabídky, zpracování harmonogramů a originály či úředně ověřené listiny a další úřední dokumenty předávané v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. 6. Způsob hodnocení Nabídky: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který se jim přisuzuje. 1. Technická charakteristika veřejné zakázky - váha 50 % Zadavatel bude v rámci tohoto kritéria hodnotit zejména vyřešení a popsání níže uvedených bodů, které pokládá z hlediska technického řešení za nejdůležitější: - Popis principů technického řešení rozhraní mezi TC a zdroji dat na DRK 1,2, včetně zvoleného HW a funkcí SW modulů a včetně popisu algoritmů vyhodnocení dat z detektorů systému SEJVAL; - Popis principu řešení všech nezávislých lokálních zpracování dat v místě technologických počítačů, včetně zajištění sběru a zobrazení dat v případě výpadku spojení mezi lokální a centrální úrovní aplikace CISRK (zaměřeno na popis v logické a fyzické rovině); - Specifikace konfigurace serverů, typu zvolené centrální a lokální DB; - Návrh řešení zálohování dat a systému, návrh řešení archivace dat, návrh a řešení KŘ, včetně návrhu dokladování zabezpečení souladu s požadavky vyhl. SÚJB č. 307/2002 Sb. a č. 214/1997 Sb. na archivaci dat a skutečností důležitých z hlediska RO; - Popis principu zajištění konzistentnosti dat v celém inovovaném systému; - Popis konfigurace dodávaného HW (TC, PC, UPS, tiskárny...); - Popis principů autodiagnostiky systému; - Principiální návrh řešení náhrady tabla («mozaiky») na CDRK, včetně použitého HW; - Popis zajištění zkoušek činnosti systému z metrologického hlediska v souladu se zákonem č. 505/1990 Sb., o metrologii, v platném znění, a s požadavky na ověření (verifikaci) a kontrolu platnosti (validaci) počítačového systému - v rozsahu od detektoru až po archivovanou a zobrazovanou hodnotu; - Návrh řešení časové synchronizace aplikace CISRK z GPS; - Návrh garance dostupnosti náhradních dílů. 2. Výše nabídkové ceny veřejné zakázky bez DPH - váha 35 % 3. Soulad s Návrhem smlouvy o dílo předloženým Zadavatelem - váha 10 % 4. Harmonogram plnění veřejné zakázky - váha 5 % 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně platebních podmínek: Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit za žádných podmínek. Nabídková cena bude Uchazečem nabídnuta jako cena pevná na veřejnou zakázku jako celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací Díla a musí být platná po celou dobu realizace. Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH a také včetně DPH. Nabídková cena musí být dále rozčleněna a uvedena tak, jak je Zadavatelem požadováno v Zadávací dokumentaci v části A. Platební podmínky: Po řádném předání a převzetí dílčího celku díla (dílčího zdanitelného plnění díla) Zadavatel na základě řádně vystavené faktury Zhotovitele/Uchazeče zaplatí cenu za splnění daného dílčího celku díla. Faktury budou mít náležitosti uvedené v Návrhu smlouvy o dílo, který je součástí Zadávací dokumentace. Zadavatel v průběhu plnění díla (dílčího celku č. 2) poskytne Zhotoviteli/Uchazeči jednu zálohu ve výši maximálně 30 % nabídkové ceny. Tato záloha bude Zhotoviteli/Uchazeči placena na základě Zhotovitelem/Uchazečem oprávněně vystavené zálohové faktury, kterou je Zhotovitel oprávněn vystavit po provedení montáže, instalace, úspěšném provedení a vyhodnocení PKV a KV a uvedení do provozu první ucelené části inovovaného systému CISRK. Poskytnutá záloha bude vypořádána v konečné faktuře za splnění dílčího celku č. 2 díla. Splatnost faktury, resp. zálohové faktury, je 21 dní ode dne prokazatelného doručení jejího originálu Zadavateli. Splatností se rozumí odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele. Další podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v článku 9 Návrhu smlouvy o dílo. 8. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle článku 10 Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 29. 4. 2004 do 10.00 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční, v souladu s §§ 28 až 30 Zákona, dne 29. 4. 2004 v 10.00 hodin místního času, na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, Dukovany 269, 675 50 Dukovany, v budově AB II, v místnosti č. 220. Otevírání obálek s Nabídkami se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče. Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotevírá a vrátí je neprodleně Uchazeči. 9. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 10. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně: Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 29. 4. 2004 do 10.00 hodin místního času. Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika sekretariát odboru Obchod Budova AB II, místnost číslo 234 675 50 Dukovany Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v kanceláři Ing. Lubomíra DOLEJSKÉHO, budova AB II, kancelář č. 243, ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 do 14.00 hodin místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno Nabídku podat pouze do 10.00 hodin místního času. 11. Kontaktní osoba zadavatele: Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení Podpora obchodu UJE Tel.: +420 568 81 5218 Fax: +420 568 86 6228 E-mail: dolejl1.edu@mail.cez.cz Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, Jaderná elektrárna Dukovany, odbor Obchod UJE, 675 50 Dukovany. 12. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky: Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytuje Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na maximálně 2 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení článku 11 výše, svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovní dny před níže uvedeným termínem konání prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, hmotnost a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se koná dne 18. 3. 2004. Sraz účastníků je v 10.00 hodin místního času v místnosti č. 220 v budově AB II Jaderné elektrárny Dukovany. Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným občanským průkazem nebo pasem (tento musí mít každý účastník prohlídky s sebou) obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, avšak pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou Zájemci povinni se řídit pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce Zadavatele. Účastníci prohlídky místa plnění nejsou oprávněni v místě konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.). 13. Dotazy Jakékoliv případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele, nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě zaslání dotazu faxem či e-mailem musí neprodleně následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy uplatněné u Zadavatele zašle Zadavatel, spolu se zněním dotazu bez uvedení pramene dotazu, všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci, písemně dopisem nebo faxem/e-mailem, následně potvrzené dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před koncem soutěžní lhůty. 14. Požadavek na poskytnutí jistoty: Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou zadavateli jistotu ve výši Kč 500.000,- (slovy: pět set tisíc korun českých), a to jednou z forem uvedených v § 24 Zákona. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí být originál bankovní záruky vystavené ve prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 Zákona, vložen do vyhotovení Nabídky označené jako «ORIGINÁL», její kopie pak budou součástí jednotlivých «KOPIÍ» Nabídky. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala nejpozději dnem otevírání obálek s Nabídkami a nebyla kratší než sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s Nabídkami. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet Zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočky Třebíč, číslo účtu 4901-711/0100, variabilní symbol: 100528, specifický symbol: IČ Uchazeče, a to v souladu s § 24 odst. 2 Zákona. Uchazeč uvede ve své Nabídce, části A Nabídky číslo účtu, na který má být uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet Zadavatele. 15. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace bude Zájemcům vydána bez požadavku na její úhradu od vyhlášení této soutěže do konce soutěžní lhůty za podmínek dále uvedených. Zadávací dokumentaci je nutné si vyžádat u Zadavatele písemně nebo faxem na adrese kontaktní osoby Zadavatele, a to nejméně dva (2) pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla Zájemce, IČ Zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu, faxu a e-mailové adresy kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme Zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace bude předávána v požadovaném termínu v době od 8.00 do 13.00 hodin místního času v kanceláři kontaktní osoby Zadavatele. 16. Další podmínky soutěže: 1. Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby. 2. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěžní lhůty měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce soutěžní lhůty tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu. 3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 4. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky a dále si vyhrazuje právo jednat s vybraným Uchazečem o obsahu Smlouvy o dílo. 5. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka nebude splňovat podmínky stanovené Podmínkami soutěže, Zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv Uchazeči. 6. V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být stanovena jedna z osob, která bude odpovědná ze celou zakázku, a tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami. 7. Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší. 8. Okamžikem předání nabídky Zadavateli se tato stává vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena. 9. Implementace jednotlivých ucelených částí aplikace CISRK je plánována až v roce 2006. Před implementací jednotlivých ucelených částí díla Zadavatel požaduje nákup a dodání potřebného HW a SW, který je neoddělitelnou součástí předmětu díla této veřejné zakázky. Aby nedošlo k dodání «morálně» a «technicky» zastaralého HW, předešlo se možnosti, že HW nabídnutý v rámci nabídky v roce 2004 již nebude na trhu k dostání a nesrovnalostem typu parametry komponent HW - cena v době nákupu, případné ztrátě záruky na dodávaný HW, vyhrazuje si Zadavatel právo požadovat po vybraném Uchazeči/ Zhotoviteli aktualizaci nabídky HW (tj. PC, TC, serverů, tiskáren, tablo na CDRK) z roku 2004, která bude se Zadavatelem projednána a jím odsouhlasena, dodání modernějšího HW. Součástí této aktualizované nabídky Zhotovitele bude - z pohledu vývoje HW - v té době moderní HW, jehož parametry max. vyhovují požadavkům kladeným na realizaci díla, jehož cena (tj. cena na trhu obvyklá) bude v době dodání odpovídat nabídkové ceně za HW vybraného Uchazeče/Zhotovitele, uvedené ve Smlouvě o dílo. Počet ks HW se nemění. Tento požadavek Zadavatele bude uplatněn Zadavatelem písemně nejpozději tři (3) kalendářní měsíce před stanoveným datem dodání HW potřebného pro implementaci daného celku Zadavateli/Objednavateli, vybraný Uchazeč/Zhotovitel musí tento oprávněný požadavek Zadavatele akceptovat a následně pak bude formou Dodatku provedena příslušná změna v uzavřené Smlouvě o dílo. (Pozn.: Schválená aktualizace HW se již nebude promítat do JPD, ale až do DSP). Zadavatel proto požaduje jako další podmínku soutěže akceptaci výše uvedeného požadavku Zadavatele ze strany Uchazeče, tato akceptace musí být v Nabídce Uchazeče doložena čestným prohlášením Uchazeče o akceptaci této podmínky Zadavatele. V Dukovanech 24. 2. 2004 Ing. Josef SEDLÁK Ing. Jan KALINA ředitel sekce Ekonomika a obchod UJE vedoucí odboru Obchod UJE 187944-09/04