VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
D-6
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
Úsek jaderná energetika
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále i EDU)
IČ: 45274649
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona číslo 199/1994 Sb., o
zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž číslo 100528
na plnění veřejné zakázky
«ST15U768 - Inovace CISRK»
1. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování dokumentační části a po jejím
projednání s dozornými orgány (SÚJB...) a odsouhlasení v EDU následná
realizace díla «Inovace CISRK» (Centrální informační systém radiační
kontroly) formou dodávky na klíč, která zahrnuje následující dodávky a
činnosti:
- návrh a realizace technického řešení rozhraní mezi technologickými
počítači (TC) a zdroji dat na dozornách radiační kontroly (DRK 1,2),
tj. spolehlivé a perspektivní zajištění sběru, zpracování a
vyhodnocení dat z technologie a ovládání technologie včetně
zabezpečení a dokladování metrologické návaznosti všech měřidel a
ověření všech stanovených měřidel, u nichž se rekonstrukce systému
dotkla měřicího řetězce (např. výměna čítače apod.), v souladu se
zákonem č. 505/1990 Sb., o metrologii, v platném znění;
- dodávka kladného ověření k měřicím řetězcům, kde jsou dnes
stanovená měřidla (18 měřicích řetězců);
- návrh a realizace způsobu metrologického zajištění systému (v
souladu se zákonem č. 505/1990 Sb., v platném znění, a s požadavky
na ověření /verifikaci/ a kontrolu platnosti /validaci/ počítačového
systému) - v rozsahu od detektoru až po zobrazovanou a archivovanou
hodnotu, včetně návrhu potřebného technického vybavení;
- návrh a realizace nových SW modulů pro připojení na stávající
rozhraní zbývajících zdrojů dat;
- návrh a realizace nezávislého lokálního zpracování dat v místě
technologických počítačů, včetně funkčnosti tohoto systému při
výpadku spojení mezi lokální a centrální úrovní sběru dat aplikace
CISRK;
- návrh a realizace archivace dat v lokálních databázích (DB) a v
centrálních datových serverech, včetně dokladování zabezpečení
souladu s požadavky vyhlášek SÚJB č. 307/2002 Sb. a č. 214/1997 Sb.
na archivaci dat a skutečností důležitých z hlediska radiační
ochrany (RO);
- návrh a realizace procesu zálohování dat a systému;
- návrh a realizace procesu archivace dat na archivní média;
- návrh a realizace prezentace dat na úrovni lokálních TC a PC -
operátorská pracoviště, přičemž je kladen důraz na konzistentnost
dat v celém systému;
- návrh a realizace plně funkčního a konzistentního systému pro
zpracování alarmů, událostí a zpráv;
- návrh a realizace tabla («mozaiky») na centrální dozorně radiační
kontroly (CDRK);
- návrh a realizace časové synchronizace aplikace CISRK z GPS (Global
Position System);
- návrh a realizace «autodiagnostiky» aplikace CISRK;
- dodávka HW (TC - 17 ks, PC - 19 ks, UPS atd.), OS, databázového
produktu;
- návrh a realizace interface na NLAN;
- exporty a importy dat z/do aplikace CISRK;
- návrh a realizace přivedení nových zdrojů dat do aplikace CISRK
(SVP, SYRAD...);
- návrh a realizace konfiguračního řízení aplikace;
- zaškolení personálu obsluhy aplikace CISRK;
- instalace, montáž a uvedení inovovaného systému CISRK do provozu
dle Uchazečem navržených ucelených částí, které nejsou dílčími celky
(nejsou dílčími zdanitelnými plnění), Zadavatelem jsou požadovány
maximálně 3 ucelené části;
- předkomplexní a komplexní vyzkoušení a cca dvouměsíční (min. 6
týdnů) duplicitní provoz jednotlivě implementovaných ucelených částí
inovovaného systému CISRK (Duplicitní provoz představuje paralelní
provozování ucelené části inovované aplikace CISRK a odpovídající
části systému původního);
- závěrečné předkomplexní a komplexní vyzkoušení celé aplikace CISRK;
- demontáž stávajícího systému CISRK - dle Uchazečem/Zhotovitelem
navrženého a v EDU odsouhlaseného postupu, který bude součástí JPD.
Dokumentační část díla zahrnuje zejména vypracování a předání následující
dokumentace:
- Jednostupňové projektové dokumentace (JPD);
- Dokumentace o změně (DoZ);
- Plánu jakosti díla (PLJ);
- Programů předkomplexního vyzkoušení (PKV) a komplexního vyzkoušení
(KV) - pro jednotlivě implementované ucelené části inovované
aplikace CISRK a pro inovovanou aplikaci CISRK jako celek;
- Plánu konfiguračního řízení;
- Návrhu změny stávajícího provozního předpisu (PP) a provozních
instrukcí (PI);
- Návrhů operativních programů pro jednotlivě implementované ucelené
části inovovaného systému CISRK;
- Průvodně technické dokumentace;
- Dokumentace skutečného provedení (DSP).
Specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci v
části C a podrobná technická specifikace je uvedena v Zadávací
dokumentaci v části D. Při návrhu systému Zadavatel po Uchazeči požaduje,
aby ve své Nabídce zohlednil všechny požadavky uvedené v této části D
Zadávací dokumentace.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do dvou dílčích celků tvořících dílčí
zdanitelná plnění, jejichž podrobná specifikace je uvedena v Zadávací
dokumentaci.
2. Termín a místo plnění veřejné zakázky:
Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky
neprodleně po podpisu smlouvy o dílo.
Požadovaný konečný termín předání plnění, které je předmětem této veřejné
zakázky je nejpozději do 8. 12. 2006.
Dílčí celky budou realizovány v těchto termínech:
Dílčí celek č. 1 do 10. 6. 2005.
Dílčí celek č. 2 do 8. 12. 2006.
Podrobněji jsou požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění
veřejné zakázky uvedeny v Zadávací dokumentaci, v Části C - Návrh Smlouvy
o dílo.
Veřejná zakázka bude realizována dle harmonogramu předloženého vybraným
Uchazečem. Harmonogram plnění díla musí respektovat požadavky Zadavatele
na termíny a průběžné lhůty plnění veřejné zakázky.
V případě, že Nabídka Uchazeče nebude respektovat požadované termíny a
průběžné lhůty plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí tuto Nabídku z
další účasti v této obchodní veřejné soutěži.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného Uchazeče a
místem realizace díla je Jaderná elektrárna Dukovany. Dohodnuté dílčí
celky díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání kvalifikačních předpokladů dle §
2b Zákona, a to způsobem dle § 2c Zákona.
Uchazeč prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm.
g) Zákona čestným prohlášením.
Předpokládá-li zájemce splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch,
které podávají nabídku (subdodavatelé), a zároveň se oprávnění k
podnikání zájemce nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují
splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona i
tyto jiné osoby.
V případě, že Nabídku předkládá více osob společně, požaduje Zadavatel,
aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační předpoklady ve výše
uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1
písm. a) Zákona prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na
plnění veřejné zakázky.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
Neprokáže-li Uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona
způsobem dle § 2c Zákona a těchto podmínek soutěže, Zadavatel ho vyloučí
z další účasti na této obchodní veřejné soutěži.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
V souladu s § 2f Zákona Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání
následujících dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, které je
povinen Uchazeč v Nabídce prokázat dále uvedeným způsobem:
1. Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky budou
prováděny kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti
spolupracovali na realizaci obdobné veřejné zakázky a mají
dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost
Uchazeč doloží v rámci své Nabídky seznamem klíčového personálu
navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního
životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího
zakázky a další vedoucí osoby (svých útvarů a útvarů svých určených
subdodavatelů), které budou řídit jednotlivé části plnění této
veřejné zakázky.
2. Zkušenosti Uchazeče s realizací obdobných zakázek, přičemž
obdobnou zakázkou se rozumí návrh a dodávka informačního systému v
oboru radiační ochrany, případně systém kontroly a řízení tohoto
oboru obsahující dlouhodobé prezentační, archivační, distribuční
funkce, a dále systém zpracování a prezentace technologických dat v
reálném čase, s finančním limitem celkových nákladů překračujícím 7
mil. Kč a podílem Uchazeče alespoň 50 % z celkového finančního
objemu referenční zakázky. Uchazeč tuto skutečnost prokáže v Nabídce
předložením čestného prohlášení s přehledem zakázek obdobného
charakteru (viz výše) za posledních 5 let. V tomto čestném
prohlášení bude uvedeno jméno investora, jméno osoby, která bude
moci potvrdit referenci, souhlas Uchazeče s poskytnutím informací
pro ověření těchto referencí. Uchazeč musí takto doložit alespoň
jednu realizovanou obdobnou zakázku.
3. Uchazeč musí v Nabídce doložit platné povolení k nakládání se
zdroji ionizujícího záření dle § 9 odst. 1 písm. i) zákona č.
18/1997 Sb., atomového zákona, v platném znění, a to v rozsahu
potřebném pro plnění VZ. Postačí doložení platného povolení ve formě
prosté kopie dokumentu.
4. Uchazeč doloží v Nabídce platné oprávnění podle § 3 vyhlášky číslo
20/1979 Sb., v platném znění, vydané příslušným orgánem státního
odborného dozoru. Postačí doložení příslušného oprávnění ve formě
prosté kopie dokumentu.
5. Uchazeč doloží v Nabídce platné registrační osvědčení pro opravy a
montáž stanovených měřidel podle § 19 zákona číslo 505/1990 Sb., o
metrologii, v platném znění, platné pro dotčená stanovená měřidla.
Postačí doložení příslušného osvědčení ve formě prosté kopie
dokumentu.
6. Prokázání požadavků týkajících se zajištění jakosti - Uchazeč v
Nabídce předloží doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný
certifikátem dle norem ISO řady 9000 nebo jiného mezinárodně
uznávaného standardu, vydaného akreditovanou certifikační
společností, nebo Uchazeč doloží zajištění jakosti dokladem o
pozitivním výsledku auditu ČEZ, a. s., na zavedení systému jakosti a
tím způsobilosti Uchazeče k dodávkám a službám pro ČEZ, a. s., v
odpovídajícím oboru činnosti. Postačí doložení prosté kopie
dokumentu.
7. Údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití zájemce
předpokládá při plnění veřejné zakázky - Uchazeč v Nabídce uvede
jmenovitý seznam těchto subdodavatelů, jejichž využití předpokládá
při plnění veřejné zakázky, se specifikací činností, kterými je
Uchazeč pověří, a dále doloží i čestná prohlášení každého
subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění
veřejné zakázky. Nepoužije-li Uchazeč subdodavatele, uvede tuto
skutečnost ve své Nabídce.
8. Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v
Nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem
těchto práv je Uchazeč. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci
Nabídky čestným prohlášením.
9. Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona číslo 455/1991
Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro
všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky.
Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci Nabídky aktuálním výpisem ze
živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z
něhož bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve
smyslu § 11 zákona číslo 455/1991 Sb. pro všechny živnosti
související s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Uchazeč
povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost
Zadavateli formou čestného prohlášení.
Předkládá-li Nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v
němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky.
V případě, že Uchazeč ve své Nabídce neprokáže splnění těchto dalších
předpokladů pro plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí jeho Nabídku z
další účasti v této obchodní veřejné soutěži.
5. Způsob zpracování nabídky
Nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je
předepsáno v zadávací dokumentaci části A, v originále a 3 kopiích. Celá
nabídka musí být zpracována výhradně v českém jazyce.
Obal Nabídek bude označen textem «Neotevírat - veřejná zakázka - ST15U768
- Inovace CISRK», plným názvem Uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření
opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či
podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.
Originál Nabídky bude označen razítkem «ORIGINÁL». Kopie Nabídky budou
označeny razítkem «KOPIE». Originály, respektive úředně ověřené kopie
dokladů, jejichž předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně
v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného
jako «ORIGINÁL», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené
fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen
rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál úředního překladu
bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky označeného jako «ORIGINÁL».
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a
bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by
Zadavatele mohly uvést v omyl.
Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na CD ROM.
Textové části, tabulky a seznamy musí být s využitím SW prostředků ze
souboru MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě
se nevztahuje na výkresovou část Nabídky, zpracování harmonogramů a
originály či úředně ověřené listiny a další úřední dokumenty předávané v
rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické
verzi platí text uvedený v tištěné podobě.
Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v tomto
ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem k
vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
6. Způsob hodnocení Nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s
níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který se jim přisuzuje.
1. Technická charakteristika veřejné zakázky - váha 50 %
Zadavatel bude v rámci tohoto kritéria hodnotit zejména vyřešení a
popsání níže uvedených bodů, které pokládá z hlediska technického řešení
za nejdůležitější:
- Popis principů technického řešení rozhraní mezi TC a zdroji dat na
DRK 1,2, včetně zvoleného HW a funkcí SW modulů a včetně popisu
algoritmů vyhodnocení dat z detektorů systému SEJVAL;
- Popis principu řešení všech nezávislých lokálních zpracování dat v
místě technologických počítačů, včetně zajištění sběru a zobrazení
dat v případě výpadku spojení mezi lokální a centrální úrovní
aplikace CISRK (zaměřeno na popis v logické a fyzické rovině);
- Specifikace konfigurace serverů, typu zvolené centrální a lokální
DB;
- Návrh řešení zálohování dat a systému, návrh řešení archivace dat,
návrh a řešení KŘ, včetně návrhu dokladování zabezpečení souladu s
požadavky vyhl. SÚJB č. 307/2002 Sb. a č. 214/1997 Sb. na archivaci
dat a skutečností důležitých z hlediska RO;
- Popis principu zajištění konzistentnosti dat v celém inovovaném
systému;
- Popis konfigurace dodávaného HW (TC, PC, UPS, tiskárny...);
- Popis principů autodiagnostiky systému;
- Principiální návrh řešení náhrady tabla («mozaiky») na CDRK, včetně
použitého HW;
- Popis zajištění zkoušek činnosti systému z metrologického hlediska
v souladu se zákonem č. 505/1990 Sb., o metrologii, v platném znění,
a s požadavky na ověření (verifikaci) a kontrolu platnosti
(validaci) počítačového systému - v rozsahu od detektoru až po
archivovanou a zobrazovanou hodnotu;
- Návrh řešení časové synchronizace aplikace CISRK z GPS;
- Návrh garance dostupnosti náhradních dílů.
2. Výše nabídkové ceny veřejné zakázky bez DPH - váha 35 %
3. Soulad s Návrhem smlouvy o dílo předloženým Zadavatelem - váha 10 %
4. Harmonogram plnění veřejné zakázky - váha 5 %
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena bude Uchazečem nabídnuta jako cena pevná na veřejnou
zakázku jako celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s
realizací Díla a musí být platná po celou dobu realizace.
Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH a také
včetně DPH.
Nabídková cena musí být dále rozčleněna a uvedena tak, jak je Zadavatelem
požadováno v Zadávací dokumentaci v části A.
Platební podmínky:
Po řádném předání a převzetí dílčího celku díla (dílčího zdanitelného
plnění díla) Zadavatel na základě řádně vystavené faktury
Zhotovitele/Uchazeče zaplatí cenu za splnění daného dílčího celku díla.
Faktury budou mít náležitosti uvedené v Návrhu smlouvy o dílo, který je
součástí Zadávací dokumentace.
Zadavatel v průběhu plnění díla (dílčího celku č. 2) poskytne
Zhotoviteli/Uchazeči jednu zálohu ve výši maximálně 30 % nabídkové ceny.
Tato záloha bude Zhotoviteli/Uchazeči placena na základě
Zhotovitelem/Uchazečem oprávněně vystavené zálohové faktury, kterou je
Zhotovitel oprávněn vystavit po provedení montáže, instalace, úspěšném
provedení a vyhodnocení PKV a KV a uvedení do provozu první ucelené části
inovovaného systému CISRK. Poskytnutá záloha bude vypořádána v konečné
faktuře za splnění dílčího celku č. 2 díla.
Splatnost faktury, resp. zálohové faktury, je 21 dní ode dne
prokazatelného doručení jejího originálu Zadavateli. Splatností se rozumí
odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele.
Další podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v článku 9 Návrhu
smlouvy o dílo.
8. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle
článku 10 Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s
Nabídkami, tj. do 29. 4. 2004 do 10.00 hodin místního času. Otevírání
obálek s Nabídkami se uskuteční, v souladu s §§ 28 až 30 Zákona, dne 29.
4. 2004 v 10.00 hodin místního času, na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná
elektrárna Dukovany, Dukovany 269, 675 50 Dukovany, v budově AB II, v
místnosti č. 220.
Otevírání obálek s Nabídkami se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva)
pracovníci Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotevírá a vrátí je neprodleně
Uchazeči.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
10. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně:
Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena v
soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 29. 4. 2004 do 10.00 hodin místního
času.
Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika
sekretariát odboru Obchod
Budova AB II, místnost číslo 234
675 50 Dukovany
Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v
kanceláři Ing. Lubomíra DOLEJSKÉHO, budova AB II, kancelář č. 243, ČEZ,
a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 do
14.00 hodin místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V
poslední den soutěžní lhůty je možno Nabídku podat pouze do 10.00 hodin
místního času.
11. Kontaktní osoba zadavatele:
Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení Podpora obchodu UJE
Tel.: +420 568 81 5218
Fax: +420 568 86 6228
E-mail: dolejl1.edu@mail.cez.cz
Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, Jaderná
elektrárna Dukovany, odbor Obchod UJE, 675 50 Dukovany.
12. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky:
Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky
poskytuje Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění veřejné
zakázky.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na
maximálně 2 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na
adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení článku 11 výše,
svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Toto
sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovní dny před níže
uvedeným termínem konání prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede
obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost,
číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, hmotnost a adresu
trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby.
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se koná dne 18. 3. 2004. Sraz
účastníků je v 10.00 hodin místního času v místnosti č. 220 v budově AB
II Jaderné elektrárny Dukovany.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem nebo pasem (tento musí mít každý účastník prohlídky s
sebou) obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho
budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, avšak pouze za
podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec
ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny
jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou
vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky.
Při prohlídce jsou Zájemci povinni se řídit pokyny
a požadavky, které stanoví na místě zástupce Zadavatele.
Účastníci prohlídky místa plnění nejsou oprávněni v místě konání
prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat
jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.).
13. Dotazy
Jakékoliv případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné
zakázky či na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze
písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele,
nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě
zaslání dotazu faxem či e-mailem musí neprodleně následovat potvrzení
dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy
uplatněné u Zadavatele zašle Zadavatel, spolu se zněním dotazu bez
uvedení pramene dotazu, všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací
dokumentaci, písemně dopisem nebo faxem/e-mailem, následně potvrzené
dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před koncem
soutěžní lhůty.
14. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou zadavateli jistotu ve výši Kč
500.000,- (slovy: pět set tisíc korun českých), a to jednou z forem
uvedených v § 24 Zákona.
Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí být originál bankovní
záruky vystavené ve prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že
Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených v § 26 Zákona, vložen do vyhotovení Nabídky označené jako
«ORIGINÁL», její kopie pak budou součástí jednotlivých «KOPIÍ» Nabídky.
Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala nejpozději dnem
otevírání obálek s Nabídkami a nebyla kratší než sto osmdesát (180) dnů
po datu otevírání obálek s Nabídkami.
Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet Zadavatele
musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet
Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočky Třebíč, číslo účtu
4901-711/0100, variabilní symbol: 100528, specifický symbol: IČ Uchazeče,
a to v souladu s § 24 odst. 2 Zákona.
Uchazeč uvede ve své Nabídce, části A Nabídky číslo účtu, na který má být
uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet
Zadavatele.
15. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace bude Zájemcům vydána bez požadavku na její úhradu od
vyhlášení této soutěže do konce soutěžní lhůty za podmínek dále
uvedených.
Zadávací dokumentaci je nutné si vyžádat u Zadavatele písemně nebo faxem
na adrese kontaktní osoby Zadavatele, a to nejméně dva (2) pracovní dny
před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat obchodní
firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla Zájemce, IČ Zájemce, kontaktní
adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu, faxu a e-mailové adresy
kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno
a příjmení osoby, která převezme Zadávací dokumentaci. Zadávací
dokumentace bude předávána v požadovaném termínu v době od 8.00 do 13.00
hodin místního času v kanceláři kontaktní osoby Zadavatele.
16. Další podmínky soutěže:
1. Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby.
2. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěžní lhůty měnit
podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci.
Zadavatel v dodatku přihlédne k délce soutěžní lhůty tak, aby byl
Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle
změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů
všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu
konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu.
3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
4. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž do
doby rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky a dále si
vyhrazuje právo jednat s vybraným Uchazečem o obsahu Smlouvy o dílo.
5. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka
nebude splňovat podmínky stanovené Podmínkami soutěže, Zákonem či
Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost
vůči kterémukoliv Uchazeči.
6. V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být
stanovena jedna z osob, která bude odpovědná ze celou zakázku, a
tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami.
7. Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší.
8. Okamžikem předání nabídky Zadavateli se tato stává vlastnictvím
Zadavatele a nebude vrácena.
9. Implementace jednotlivých ucelených částí aplikace CISRK je
plánována až v roce 2006. Před implementací jednotlivých ucelených
částí díla Zadavatel požaduje nákup a dodání potřebného HW a SW,
který je neoddělitelnou součástí předmětu díla této veřejné zakázky.
Aby nedošlo k dodání «morálně» a «technicky» zastaralého HW,
předešlo se možnosti, že HW nabídnutý v rámci nabídky v roce 2004
již nebude na trhu k dostání a nesrovnalostem typu parametry
komponent HW - cena v době nákupu, případné ztrátě záruky na
dodávaný HW, vyhrazuje si Zadavatel právo požadovat po vybraném
Uchazeči/ Zhotoviteli aktualizaci nabídky HW (tj. PC, TC, serverů,
tiskáren, tablo na CDRK) z roku 2004, která bude se Zadavatelem
projednána a jím odsouhlasena, dodání modernějšího HW. Součástí této
aktualizované nabídky Zhotovitele bude - z pohledu vývoje HW - v té
době moderní HW, jehož parametry max. vyhovují požadavkům kladeným
na realizaci díla, jehož cena (tj. cena na trhu obvyklá) bude v době
dodání odpovídat nabídkové ceně za HW vybraného
Uchazeče/Zhotovitele, uvedené ve Smlouvě o dílo. Počet ks HW se
nemění.
Tento požadavek Zadavatele bude uplatněn Zadavatelem písemně
nejpozději tři (3) kalendářní měsíce před stanoveným datem dodání HW
potřebného pro implementaci daného celku Zadavateli/Objednavateli,
vybraný Uchazeč/Zhotovitel musí tento oprávněný požadavek Zadavatele
akceptovat a následně pak bude formou Dodatku provedena příslušná
změna v uzavřené Smlouvě o dílo. (Pozn.: Schválená aktualizace HW se
již nebude promítat do JPD, ale až do DSP).
Zadavatel proto požaduje jako další podmínku soutěže akceptaci výše
uvedeného požadavku Zadavatele ze strany Uchazeče, tato akceptace
musí být v Nabídce Uchazeče doložena čestným prohlášením Uchazeče o
akceptaci této podmínky Zadavatele.
V Dukovanech 24. 2. 2004
Ing. Josef SEDLÁK Ing. Jan KALINA
ředitel sekce Ekonomika a obchod UJE vedoucí odboru Obchod UJE
187944-09/04