Portál veřejné správy

Zápis 187857-09/04

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO49901982
Publikováno03. 03. 2004
Značka OV187857-09/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. C-4 Zadavatel: Severočeské doly a.s. vyhlašuje dle § 3 odst. 1 a 3 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění zákona č. 148/1996 Sb., č. 93/1998 Sb., zákona č. 28/2000 Sb., č. 256/2000 Sb., č. 39/2001 Sb., č. 142/2001 Sb., č. 130/2002 Sb., č. 211/2002 Sb., č. 278/2002 Sb., č. 320/2002 Sb. a zákona č. 424/2002 Sb. (dále jen Zákon) obchodní veřejnou soutěž k uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky: «Dodávka 1 kusu kolového dozeru» I. Identifikační údaje zadavatele: Obchodní jméno: Severočeské doly a.s. Adresa: Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov obchodní rejstřík: Krajský soud v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 495 Zastoupený: Ing. Miroslavem Eisem - technickým ředitelem a.s. Telefon: 474 604 202 Fax: 474 604 221 IČ: 49901982 DIČ: 182-49901982 II. Místo provedení: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, ul. 5. května 213, 418 29 Bílina. III. Doba plnění: 1. Dodací lhůta max. 4 měsíce od podpisu smlouvy. 2. Uchazeč navrhne nejkratší možný termín splnění zakázky. 3. Splněním zakázky se rozumí předání a převzetí kompletního stroje včetně příslušné technické dokumentace a dokladů nutných pro provoz v ČR. Zároveň se strojem bude dodáno prohlášení o shodě dle zákona č. 22/1997 Sb., o tech. požad. na výrobky, v platném znění, a souvisejících předpisů a čestné prohlášení o neexistenci PCB v dodaném zařízení ve smyslu vyhlášky MŽP č. 384/2001, o nakládání s PCB. IV. Vymezení předmětu plnění zakázky: Předmětem plnění je dodávka 1 ks kolového dozeru pro zemní práce v náročných podmínkách povrchového uhelného lomu, pro potřeby Dolů Bílina. Dodávka musí splňovat následující podmínky: 1. čistý výkon na setrvačníku 220 - 250 kW 2. hmotnost stroje 25 - 30 tun 3. automatická převodovka 4. radlice vpředu o rozměrech cca 4000 x 1300 mm 5. radlice naklápěcí, s otěrovou deskou a břity 6. pneumatiky o rozměru 29,5 R 25, odolné vůči průrazu, hrubý terénní vzor 7. světlá výška min. 370 mm 8. kabina ROPS /FOPS - včetně topení, příslušenství kabiny se zrcátky 9. nastavitelná sedačka řidiče 10. hlučnost v kabině musí odpovídat platným předpisům v ČR - doložit měřením 11. bezpečnostní pás pro řidiče 12. bezpečnostní zařízení proti pádu řidiče z výšky (zábradlí, madla) 13. zařízení pro bezpečný nástup a výstup z kabiny řidiče stroje 14. klimatizace 15. ochrana proti oslnění 16. výstražný maják na střeše - pevně zabudovaný, samostatný vypínač 17. alternátor min. 75 A 18. měření spotřeby PHM 19. měření množství PHM v nádrži s ukazatelem v kabině 20. osvětlení pro noční provoz + přídavné 4 ks venkovních světlometů 21. osvětlení pro jízdu na komunikacích 22. ochranné blatníky na obou nápravách, zamezující rozstřiku bláta na stroj, odolné do těžkého provozu 23. zásuvka pro připojení náhradního startování 24. vyvedení napětí 12 V pro napájení radiostanice s výkonem minimálně 5 A 25. houkačka ruční přední 26. houkačka automatická vzadu při couvání 27. předehřev paliva 28. zařízení pro ochranu před vandaly: - ochranný kryt přístrojové desky - zámky palivové nádrže - zámky nalévacího otvoru motorového oleje - zámek víčka uzávěru chladiče a olejové měrky - zámky akumulátorů 29. návody k obsluze v českém jazyce - 2 ks 30. katalog náhradních dílů v českém nebo anglickém jazyce v knižním vydání 31. katalog náhradních dílů v českém nebo anglickém jazyce na CD 32. dodat ke stroji výbavu pro údržbu (filtry, oleje, mazací tuk atd.) po dobu záruky 33. kompletní modul pro dálkové (satelitní) sledování provozu a stavu stroje 34. sadu nářadí a přípravků pro základní opravy a údržbu 35. zaškolení obsluhy bude provedeno protokolárně při předání stroje. V. Kvalitativní podmínky: Zboží musí mít základní technické ukazatele jakosti v obvyklém standardu. Technické ukazatele jakosti zboží jsou uvedeny v této zadávací dokumentaci. Není-li kvalita výrobků, materiálů a vlastního provedení zakázky nesporně stanovena, v pochybnostech platí, že veškeré dodávky budou realizovány v souladu s obecně závaznými technickými normami a předpisy a v souladu s normami ČSN, EN, zákonem č. 22/1997 Sb. a souvisejícími předpisy, v současné době platnými pro ČR. VI. Kvalifikační předpoklady: Uchazeči musí prokázat kvalifikační předpoklady k plnění zakázky podle § 2b Zákona způsobem podle § 2c a § 2a odst. 5 Zákona. Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu o ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění, o živnostenském podnikání), vystaveného živnostenským úřadem. Podává-li nabídku více osob společně, musí každá osoba prokázat kvalifikační předpoklady samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladu o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem, s vymezením jeho pravomocí. VII. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje předložení: 1. kopie aktuálního osvědčení registrace plátce DPH 2. údajů o významných obdobných zakázkách, uskutečněných uchazečem v posledních dvou letech, s uvedením objednavatele, místa a doby plnění, včetně kontaktu na provozovatele 3. dokladů o zajištění servisu uchazečem, tj. oprávnění od výrobce k provádění servisu, živnostenské oprávnění na opravy vč. dokladu o ustanovení odpovědných zástupců a v případě zajištění servisu cizí organizací doložení těchto dokladů od této organizace včetně smlouvy o poskytování servisní činnosti. Zadavatel požaduje uvést v nabídce základní údaje o materiálně technickém zabezpečení servisního zázemí (včetně údajů o materiálně technickém zabezpečení servisního zázemí, způsobu zajištění servisu, ceny servisu a kalkulace ceny plánovaných servisních nákladů na 5000 a 10 000 motohodin) 4. zadavatel požaduje na uchazeči čestné prohlášení o tom, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je on. VIII. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s dále uvedenými kritérii: 1. výkonnostní parametry nabízeného zařízení nad rámec hodnot zadaných v bodech 1 a 2 článku IV., s ohledem na mez jejich využitelnosti (vyšší hodnocení bude přiděleno nabídce, která více přesahuje zadané hodnoty, mezí využitelnosti se míní překročení o více než 10 %) 2. výše nabídkové ceny za stroj v provedení splňujícím zadání 3. délka záruční doby (minimální požadavek je 24 měsíců bez omezení MTH, viz bod XV tohoto zadání). IX. Způsob zpracování nabídkové ceny: - Nabídková cena bude cenou pevnou, maximální, nepřekročitelnou a bude krýt veškeré náklady zhotovitele na realizaci zakázky, specifikované zadávací dokumentací a dále uvedenými dodacími podmínkami. - Za nabídkovou cenu se považuje cena bez DPH. - Z nabídky musí být jednoznačně patrná cena za stroj v provedení splňujícím zadání a cena za další doporučené vybavení nad rámec zadání. - Zadavatel připouští stanovení nabídkové ceny pouze v EUR. Platební podmínky 1. Podkladem pro zaplacení celé dodávky je faktura se splatností 30 dnů od data jejího doručení. Toto datum bude na došlé faktuře vyznačeno prezentačním razítkem objednavatele. Dny splatnosti se rozumí kalendářní dny. Prvním dnem lhůty je den následující po doručení faktury. Pokud poslední den lhůty splatnosti připadne na sobotu, neděli nebo svátek, je dnem splatnosti nejblíže následující pracovní den. 2. Právo na fakturaci vzniká dnem plnění, tj. dnem odevzdání a převzetí celé dodávky. Tento den je zároveň dnem zdanitelného plnění. Faktura musí být vystavena a odeslána do 15 dnů po odevzdání a převzetí dodávky. 3. Ve smlouvě bude v ujednání o splatnosti uvedena následující definice: «Smluvní strany sjednávají vyloučení možnosti postoupení pohledávek z jejich závazkového vztahu na třetí osobu, pokud se písemně nedohodnou jinak». X. Lhůty: 1. Soutěžní lhůta Lhůta pro podání nabídek počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí zahájením otevírání obálek s nabídkami dne 14. 4. 2004 v 9.00 hodin. 2. Zadávací lhůta Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky ve lhůtě 90 kalendářních dnů a tato lhůta začíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. XI. Způsob podávání nabídek: - Způsob podávání nabídek se řídí § 9 Zákona. - Obálka bude kromě názvu zakázky navíc viditelně označena: Veřejná zakázka - neotvírat. Zadavatel nepřijme obálky s nabídkami, které nebudou takto viditelně označeny, nebo ty, které budou poškozeny tak, že se z nich dá obsah vyjmout. - Nabídky musí být do skončení soutěžní lhůty doručeny zadavateli. Opožděně podané nabídky zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně uchazeči. Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku. Při porušení těchto povinností je zadavatel povinen vyloučit uchazeče ze soutěže. Žádná osoba se nesmí zúčastnit soutěže jako uchazeč více než jednou. - Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originále a 2 kopiích. Jednotlivá vyhotovení originálu a kopií budou svázána do samostatných svazků. - Zadavatel nepožaduje oddělit nabídkovou cenu do samostatné obálky. V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání obálek s nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti technického ředitele v 1. patře správní budovy Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, č. dveří 202. Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro službu kurýrní pošty) je sekretariát technického ředitele Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, č. dveří 203 nebo 208. V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na následující adresu: Severočeské doly, a.s. sekretariát TŘ Boženy Němcové 5359 430 01 CHOMUTOV - Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání nabídek je zcela na straně zájemce. - V případě doručování nabídky poštou zadavatel doporučuje, aby zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a předešel tak možnému opožděnému doručení nabídky. - Zadavatel z technických důvodů omezuje počet zástupců uchazečů přítomných při otevírání obálek na jednoho zástupce od každého uchazeče. - Účastníci přítomní otevírání obálek potvrdí svou účast podpisem v listině účastníků. Dále jsou uchazeči oprávněni k podpisu protokolu. XII. Výše požadované jistoty Zadavatel požaduje v souladu s § 23 Zákona poskytnutí jistoty ve výši 100 000 Kč jednou z forem dle § 24 zákona. Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele u Komerční banky a.s. na č. ú. 27-7664650227, kód banky 0100, konst. symbol 0558, var. symbol IČ zájemce, specifický symbol 58300. Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako součást své nabídky. V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být bankovní záruka alespoň o třicet dnů delší, než je nejzazší termín pro uzavření smlouvy podle Zákona. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas doručeno. Pro případ poskytnutí jistoty bankovní zárukou doporučuje zadavatel následující skupinu bank: Československá obchodní banka, a.s. Komerční banka, a.s. Česká spořitelna, a.s. Deutsche Bank AG pobočka Praha Raiffeisenbank a.s. Citibank, a.s. ING Bank N.V. ABN AMRO Bank N.V. HSBC Bank plc - pobočka Praha COMMERZBANK AG, pobočka Praha HVB BANK CZECH REPUBLIC a.s. Dresdner Bank CZ, a.s. GE Capital Bank, a.s. CREDIT LYONNAIS BANK PRAHA, a.s. XIII. Obsah a forma nabídky Nabídka musí obsahovat údaje v následujícím pořadí: A. Název a přesnou adresu uchazeče s uvedením jména odpovědného zástupce pověřeného k dalšímu jednání. B. Technické řešení. C. Nabídkovou cenu dle bodu IX. D. Termíny realizace. E. Návrh kupní smlouvy podepsaný uchazečem. F. Doklady o kvalifikačních a dalších předpokladech k plnění zakázky dle bodu VI. a VII. Nabídka bude předána ve třech vyhotoveních, z toho jeden originál a dvě kopie. Uchazeč ručí za shodu údajů v originále a kopiích předložených nabídek. V případě sporu má rozhodující platnost originál nabídky. XIV. Ostatní podmínky: - Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit soutěž a neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem. - Pravidla vzájemného styku mezi zadavatelem a uchazeči pro rámec rozsahu úkonů souvisejících s touto soutěží se řídí § 68 Zákona: 1. Veškeré úkony zadavatelů a uchazečů učiněné podle zákona musí mít písemnou formu. 2. Rozhodnutí zadavatele, u nichž zákon stanoví povinnost oznámit je příslušnému uchazeči, musí být odeslána doporučeně s doručenkou nebo doručena osobně proti podpisu uchazeče. 3. Pokud je úkon učiněn zadavatelem nebo uchazečem telefonicky, popřípadě faxem nebo dálnopisem, musí být do tří dnů potvrzen písemně. - Nabídka včetně kvalifikačních předpokladů bude předložena v českém jazyce, u úředních kvalifikačních dokladů vyhotovených v cizím jazyce požaduje zadavatel předložení překladu provedeného soudním překladatelem. - Text tohoto zadání pokrývá kompletní rozsah dokumentace potřebné pro zpracování nabídky a další dokumentace nebude k dispozici. - V průběhu soutěžní lhůty může zájemce vznášet vůči zadavateli dotazy související se zpracováním nabídky. Zadavatel neposkytne informace, jejichž zveřejnění by ohrozilo rovné podmínky soutěže. Pokud zadavatel rozhodne, že zveřejnění takovýchto informací je potřebné a žádoucí, budou poskytnuty všem zájemcům. - K podávání informací v průběhu lhůty pro zpracování nabídek je za zadavatele zmocněn Ing. Václav Kratochvíl, tel. 474 604 227, 602 456 803, fax 474 604 221. Informace mohou být podávány v pracovních dnech mezi 7.00-14.00 hodinou. - Zájemce se musí sám plně seznámit se všemi záležitostmi, týkajícími se budoucí zakázky, ještě před podáním své nabídky. - Zadavatel omezuje tuto obchodní veřejnou soutěž na tuzemské osoby. XV. Záruční doba: Zadavatel požaduje, aby předmět zakázky splňoval parametry specifikované zadávací dokumentací a nabídkou min. 24 měsíců po předání zakázky zadavateli bez omezení počtu motohodin najetých během této doby. V případě, že uchazeč vyjímá z plné záruky díly rychlého opotřebení, resp. spotřební díly, požaduje zadavatel uvést v nabídce přesnou specifikaci těchto dílů a zároveň pro díly, jejichž cena přesahuje cca 1% pořizovací ceny stroje, požaduje zadavatel uvést v nabídce samostatnou definici záručních podmínek na tyto díly. XVI. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. XVII. Dodací podmínky: Všeobecné dodací podmínky jsou jednoznačně dány § 409-470 obchodního zákoníku. Zadavatel požaduje, aby při sestavování textu nabídky byl v celém rozsahu zachován smysl dále uvedených dodacích podmínek. Ve vztahu k závazkům budoucího prodávajícího považuje zadavatel uvedené dodací podmínky za minimální požadavek. Dodací lhůty 1. Prodávající je v prodlení, jestliže neplní své smluvní závazky řádně a včas, a to až do doby poskytnutí řádného plnění nebo do doby, kdy smluvní závazek zanikne jiným způsobem. Prodávající však není v prodlení, pokud nemůže plnit svůj závazek v důsledku prodlení objednavatele v plnění jeho smluvních závazků nebo v důsledku okolností vylučujících odpovědnost zhotovitele. 2. Kupující je oprávněn při prodlení prodávajícího požadovat od něho smluvenou pokutu, případně náhradu škody, a podle §§ 344 - 351 obchodního zákoníku odstoupit od smlouvy. Jestliže jsou stranami sjednány dodatkem ke smlouvě nové lhůty, jsou pro posuzování prodlení závazné tyto sjednané nové lhůty, pokud není v dodatku ke smlouvě uvedeno jinak. XVIII. Sankce za neplnění závazků: Zadavatel požaduje, aby případné porušení následně uvedených podstatných závazků souvisejících s plněním zakázky bylo v nabídce pokutováno v této výši: 1. za nedodržení termínu plnění - min. 1 % z ceny díla za každý i započatý týden prodlení 2. za neodstranění vad a nedodělků z přejímacího řízení v dohodnutém termínu - min. 1000,- Kč za vadu a den 3. za každou oprávněnou reklamaci, kterou zhotovitel uzná a v dohodnuté době neodstraní - min. 1000,- Kč za vadu a den. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká právo oprávněné strany požadovat i náhradu škody, která mu vznikla pozdním, neúplným či vadným plněním veřejné zakázky. XIX. Odstoupení od smlouvy 1. Kupující může odstoupit od smlouvy, jestliže na prodávajícího je prohlášen konkurz. 2. Kupující může dále odstoupit od smlouvy v případě podstatného porušení smlouvy, zejména v těchto případech: - V případě prodlení s plněním předmětu smlouvy delšího než 90 dnů. - Jestliže prodávající převede bez souhlasu kupujícího své závazky, povinnosti a práva plynoucí ze smlouvy na jiný subjekt. XX. Odevzdání a převzetí 1. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží řádnou dodávkou jeho předmětu v souladu s podmínkami smlouvy a jeho předáním kupujícímu v dohodnutém termínu. Kupující je povinen zboží převzít. Tato povinnost je splněna prohlášením kupujícího v protokolu o převzetí, že zboží přejímá. 2. Kupující nabývá převzetím zboží vlastnické právo k němu a přechází na něj nebezpečí škod na něm vzniklých. 3. Nedokončenou dodávku nebo její část není kupující povinen převzít. XXI. Odpovědnost za vady 1. Převzal-li kupující vadnou dodávku, má právo na dodatečné odstranění vady, a to bezplatně, nebo na přiměřenou slevu. Pokud by odstranění vady bylo spojeno s neúměrnými náklady, má právo pouze na slevu. Ustanovení o vadách platí i pro drobné nedodělky, se kterými bylo zboží převzato. 2. Prodávající je povinen odstranit vadu i v případech, kdy neuznává, že za vadu odpovídá.Ve sporných případech nese prodávající náklady až do rozhodnutí o reklamaci. 3. Na náhradní díly a skupiny vyměněné v rámci garanční opravy bude uplatněna nová záruční lhůta 24 měsíců. 4. V případě, že stroj bude z důvodu záruční opravy mimo provoz déle než 14 dnů, prodlužuje se o tuto dobu záruční lhůta. XXII. Fakturace: 1. Faktura musí obsahovat: a/ označení faktury a její číslo b/ název a sídlo organizace, oprávnění, obchodní název a adresu c/ předmět dodávky a den jejího splnění d/ den odeslání faktury a den její splatnosti e/ označení banky a číslo účtu, na který má být placeno f/ soupis provedených prací g/ celkovou fakturovanou částku a výpočtem doloženou částku DPH h/ náležitosti daňového dokladu. 2. Pokud faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, bude vrácena k doplnění nebo opravení s tím, že lhůta splatnosti počíná dnem doručení opravené faktury. 3. Pro úhradu faktury platí zásady vzájemné započitatelnosti pohledávek dle ust. § 358 a násl. obchodního zákoníku a § 580 občanského zákoníku. XXIII. Řešení sporů: 1. Vzniknou-li nejasnosti o ustanoveních jednotlivých bodů smlouvy, předloží prodávající tento rozpor vedení organizace kupujícího. Vedení musí svolat ústní jednání, na kterém se spor objasní, a ve lhůtě 14 dnů písemně odpoví prodávajícímu. Pokud prodávající do 14 dnů po obdržení názoru kupujícího nepodá své písemné námitky, považuje se názor kupujícího za platný. 2. Jakákoliv ústní dojednání při uzavírání smlouvy nebo v průběhu dodávky, která nejsou písemně potvrzena, budou považována za právně neúčinná. 3. Kupující a prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby všechny spory, které vyplynou z této smlouvy nebo v souvislosti s ní, byly urovnány především oboustrannou dohodou. 4. Pokud do třiceti (30) dnů od zahájení jednání o sporu kupující a prodávající nedosáhnou vzájemné dohody, může jedna nebo druhá strana požádat, aby se spor řešil formální cestou podle práva České republiky. 5. Pokud kupující nestanoví jinak, předložení sporu k řešení formální cestou podle ustanovení 1. bodu této části neopravňuje prodávajícího k přerušení plnění povinností daných mu touto smlouvou. V Chomutově dne 17. 2. 2004 Za zadavatele: Ing. Miroslav EIS technický ředitel a.s. 187857-09/04