VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPS, a.s.
D-1
Společnost
ČEPS, a.s.
Sídlo: Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10
IČ: 25702556
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 5597
vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů
(dále jen Zákon)
jednostupňovou obchodní veřejnou soutěž
na zhotovení díla «Řídicí systém TR NEZNÁŠOV a Řídicí systém TR TÝNEC»
1. Podmínky soutěže:
1.1 Základní ustanovení
Uchazeč musí předložit komplexní nabídku na řídicí systémy splňující
všechny požadavky zadávací dokumentace. Variantní řešení se
nepřipouští. Nabídky s variantním řešením budou odmítnuty.
1.2 Předmět plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dílo ve smyslu § 536 a násl.
obchodního zákoníku, sestávající ze dvou samostatných částí, a to
Řídicí systém TR NEZNÁŠOV a Řídicí systém TR TÝNEC. Každý řídicí
systém musí sloužit k řízení stanice přenosové soustavy ČEPS, a.s.,
jejímu monitoringu a dálkovému ovládání. Každý řídicí systém musí
být napojen na systém dispečerského řízení ČEPS a musí splňovat
všechny požadavky dle zadávací dokumentace. Předmětem díla « Řídicí
systém TR NEZNÁŠOV a Řídicí systém TR TÝNEC», musí být:
- projektová dokumentace zahrnující:
- realizační projekt,
- veškerou dokumentaci pro zhotovení, provoz, údržbu a opravy díla,
- průvodně-technickou dokumentaci,
- dokumentaci skutečného stavu,
- dodávku manuálů provozních a manuálů údržby,
- provedení a dodání revizní zprávy umožňující schválení díla, jeho
provoz, údržbu, opravy, rekonstrukce a rozvoj,
- technický návrh řešení včetně systémové integrace,
- obstarání/dodávka HW a SW,
- obstarání/dodávka náhradních dílů potřebných pro uvádění do provozu
a pro provoz v záruční době,
- doprava, nakládka, vykládka a skladování, pojištění, proclení díla,
- zajištění jakosti v souladu s normami ISO řady 9001...,
- zajištění montážního zařízení pro montáž a zprovoznění Díla na
místě instalace,
- poskytnutí know-how, časově neomezené uživatelské licence,
poskytnutí veškerého programového vybavení (SW) a veškerých dalších
práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví potřebných pro
řádné, trvalé a bezporuchové provozování, údržbu, opravy a
rekonstrukce díla,
- provedení montáže, instalace a implementace díla na místě
instalace, odborného dohledu nad uvedenými činnostmi,
- provedení kontrol a zkoušek ve výrobním závodě (FAT), uvedení do
provozu, provedení kontrol a zkoušek na místě instalace (SAT) a
prokázání garantovaných parametrů,
- zaškolení v rozsahu potřebném pro provozování, obsluhu, údržbu,
parametrizaci a diagnostiku řídicího systém (HW a SW),
- poskytnutí péče a ochrany díla do okamžiku předběžného převzetí
díla,
- poskytnutí záruk, vše v souladu s technickou specifikací.
Zadavatel upozorňuje, že požaduje, aby v úvodním listu nabídky část
B byla také detailní textová část, která musí obsahovat:
- konfiguraci nabízeného systému včetně vnitřních systémových
komunikací,
- podrobnou technickou specifikaci a popis systému včetně členění na
staniční úroveň a úroveň pole s uvedením parametrů požadovaných TN
31/03 (viz zejména kapitola 6 a 7),
- popis MMI,
- katalogy nabízeného vybavení a zařízení včetně technických
parametrů jednotlivých součástí systému,
- rozsah dodávky.
Nabízené řešení musí být doloženo přehledovými blokovými schématy. Z
blokových schémat musí být zřejmé mimo jiné:
- vnitřní architektura řídicího systému včetně vnitřních systémových
komunikací pro každou stanici,
- připojovací místa k řízené a monitorované technologii, ochranám,
vnějším komunikacím apod.,
- řešení synchronizovaného spínání,
- řešení rozváděčů pro moduly pole včetně panelu místního ovládání a
volby provozních režimů,
- řešení automatické regulace napětí transformátorů.
1.3 Doba a místo plnění:
Řídicí systém TR NEZNÁŠOV musí být dodán a uveden do provozu v jedné
dodávkové etapě, s dokončením v r. 2007. Místem plnění je stanice TR
NEZNÁŠOV.
Řídicí systém TR TÝNEC musí být dodán a uveden do provozu v jedné
dodávkové etapě s dokončením v r. 2007. Místem plnění je stanice TR
TÝNEC.
1.4 Porozumění, úplný souhlas a akceptaci podmínek zadávací
dokumentace vyjádří uchazeč parafou modrým inkoustem na každém listě
zadávací dokumentace zadavatelem vydané a parafované dokumentace.
Oběma stranami parafovaná zadávací dokumentace musí být součástí
nabídky. Nabízené řídicí systémy musí splňovat podmínky a požadavky
technické specifikace.
1.5 Uchazeč musí poskytnout záruky a odpovídat za vady během
24měsíční záruční lhůty od uvedení do provozu. Podrobnosti musí být
sjednány ve smlouvě.
1.6 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů splní ten
uchazeč, který předloží a prokáže listinné dokumenty v rozsahu
stanoveném § 2b Zákona, způsobem dle § 2c Zákona a další předpoklady
dle § 2f Zákona v bodě 1.7 tohoto inzerátu, zahraniční osoby
předloží výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů a dokumenty
dle § 65 odst. 4 Zákona. Upozorňujeme na znění § 2d a § 2e Zákona.
1.7 Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f Zákona:
1.7.1 Uchazeč musí předložit účetní závěrku společnosti uchazeče za
r. 2002 spolu s výrokem auditora bez výhrad. Pokud uchazeči
nevznikla podle zákona povinnost nechat ověřit účetní závěrku
auditorem, učiní o tom písemné čestné prohlášení, které přiloží k
nabídce.
1.7.2 Nabídka musí obsahovat informace o podílu výkonů uchazeče a
podílu výkonů subdodavatelů uchazeče pro provádění díla podle
následující tabulky:
Podíl výkonů uchazeče a výkonů subdodavatelů uchazeče
Činnosti při provádění díla Výkony uchazeče v % Výkony subdodavatelů
uchazeče v %
Projektové práce
Řízení projektu
Zajištění kvality
Obstarání a výroba HW a SW
Systémová integrace
Kontroly a zkoušky ve výrobním závodě (FAT)
Zprovoznění na místě instalace
Kontroly a zkoušky na místě instalace (SAT)
Záruční služby
Pozáruční služby
1.7.3 Uchazeč je povinen předložit doklad o certifikaci jakosti
výrobního závodu nabízených řídicích systémů, podmínkou je
certifikace podle ISO 9001 platná alespoň do 31. 12. 2004. Od
vybraného uchazeče se bude požadovat, aby měl certifikaci podle ISO
9001 platnou po celou dobu plnění smlouvy.
1.7.4 Uchazeč je povinen předložit doklad o certifikaci jakosti
subdodavatelů uchazeče pro nabízené řídicí systémy, podmínkou je
certifikace podle ISO 9001 platná alespoň do 31. 12. 2004.
1.7.5 Uchazeč je povinen předložit prohlášení potvrzující:
- že uchazeč vyvinul, vyprojektoval, obstaral, vyrobil, provedl
systémovou integraci, instaloval a uvedl do provozu řídicí systémy
stanic pro napěťovou úroveň 220 kV a/nebo 400 kV s obdobnými
parametry jako požadovaný řídicí systém a poskytuje pro ně
dlouhodobé záruční i pozáruční servisní služby;
- že v případě výběru nabídky jako nejvhodnější uchazeč dodá
kompletní řídicí systém a zajistí po uplynutí záruk jak hardwarovou
podporu systému, tak i up-date a up-grade softwaru systému v rozsahu
potřebném pro hospodárné a spolehlivé provozování řídicího systému
po celou dobu jeho životnosti, pokud to ČEPS, a.s., bude požadovat.
1.7.6 Uchazeč musí prokázat referenčním listem vývoj a výrobu,
zhotovení díla obdobného charakteru (včetně všech požadovaných
funkčních bloků), funkčnosti a rozsahu, komerčně provozovaného v
době podání nabídky alespoň po dobu dvou let, pro alespoň pět
řídicích systémů ovládajících stanice napěťové úrovně 400 kV a/nebo
220 kV (ostatní napěťové úrovně uveďte dle uvážení) a je povinen je
předložit ve formátu následující tabulky:
Obsah referenčního listu uchazeče pro řídicí systém stanice napěťové
úrovně 400 a/nebo 220 kV
Kompletní ŘS uveďte uveďte jméno uveďte uveďte uveďte rok
úroveň 400 zemi majitele/uživatele název napěťovou uvedení do
a/nebo 220 kV nasazení a kontaktní stanice úroveň provozu a
sestávající z osobu vč. čísla dobu
těchto funkčních telefonu a faxu provozování
bloků: ŘS
SCADA SW uveďte typ uveďte verzi uveďte rok uvedení
do provozu a dobu
provozování
Staniční úroveň uveďte typ uveďte verzi uveďte rok uvedení
- SW část operačního systému operačního systému do provozu a dobu
provozování
Úroveň pole uveďte typ uveďte verzi uveďte rok uvedení
- SW část do provozu a dobu
provozování
Staniční úroveň uveďte typ uveďte rok uvedení do provozu
- HW část a výrobce a dobu provozování
Úroveň pole uveďte typ uveďte počet kusů uveďte rok uvedení
- HW část a výrobce nasazených ve stanici do provozu a dobu
provozování
Komunikace s popište funkci doložte počet uveďte rok uvedení
ochranou RELZ 100 komunikací do provozu a dobu
provozování
Komunikace popište funkci doložte počet uveďte rok uvedení
s ochranou REL 521 komunikací do provozu a dobu
provozování
Synchronizace popište funkci doložte počet uveďte rok uvedení
realizací do provozu a dobu
provozování
Automatická popište funkci doložte počet uveďte rok uvedení
regulace napětí realizací do provozu a dobu
transformátorů provozování
1.7.7 Uchazeč je povinen vyplnit do tabulky následující údaje o
kvalifikaci a zkušenosti osob navrhovaných pro provádění smlouvy do
následující tabulky:
Návrh obsazení projektového týmu uchazeče
Funkce Jméno a příjmení Rok narození Nejvyšší Délka předepsané
dosažené praxe v oboru
vzdělání
Projektový
manažer 6 let
Manažer QA/QC 5 let
Člen projektového
týmu - HW 3 roky
Člen projektového
týmu - SW 3 roky
Člen projektového
týmu - testování 3 roky
1.7.8 Uchazeč je povinen se zavázat, že pokud jeho nabídka bude
vyhodnocena jako nejvhodnější, uzavře se zadavatelem smlouvu na
poskytování servisních služeb dle návrhu smlouvy o poskytování
servisních služeb.
1.7.9 Uchazeč musí doložit prohlášení o shodě dle NV č. 168/1997 Sb.
a č. 169/1997 Sb. a č. 22/1997 Sb., doloží bezpečnost výrobků IEC
60255-6 (1988) a úspěšný uchazeč na vyžádání musí předložit
příslušné certifikace pro jednotlivé dodávky. Dále je uchazeč
povinen předložit certifikáty a další dokumenty požadované v
zadávací dokumentaci, prokazující, že výrobek nemá právní ani jiné
vady a smí být uveden na český trh.
1.7.10 Uchazeč musí předložit informace o probíhajících soudních
sporech, aktivních i pasivních, ve věcech převyšujících hodnotu Kč
5.000.000,-. V informaci uvede hodnotu sporu, charakteristiku sporu
a subjekt, se kterým spor vede. Pokud žádné takové spory nevede,
učiní o tom písemné prohlášení.
1.7.11 Doklady prokazující výše uvedené kvalifikační a další
předpoklady a informace musí být předloženy v šesti vyhotoveních (1
originál + 5 kopií), každý list bude parafován statutárním orgánem
uchazeče.
1.8 Způsob hodnocení a stanovení pořadí nabídek:
1.8.1 Komise posoudí splnění všech podmínek a kvalifikačních
předpokladů soutěže způsobem uvedeným v § 34 Zákona.
1.8.2 Jako nejvhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší
nabídkovou cenou za zhotovení díla «Řídicí systém TR NEZNÁŠOV a
Řídicí systém TR TÝNEC».
1.9 Nabídková cena a platební podmínky:
1.9.1 Nabídková cena musí být vypracována v Kč bez DPH jako cena
pevná, která bude obsahovat veškeré náklady podle zadávací
dokumentace. Nabídková cena i poskytnutá jistota musí být dle § 65
odst. 3 Zákona v české měně. Nabídkovou cenu předloží uchazeč v
cenové nabídce.
Rozpis nabídkové ceny předloží uchazeč v cenové tabulce dle přílohy
2.1 zadávací dokumentace.
Návrh jednotkových cen pro poskytování servisních služeb předloží
uchazeč v cenové tabulce dle přílohy 2.2 zadávací dokumentace.
1.9.2 Platební podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy. Cena za řádně
dodaný a bezvadný předmět plnění bude uhrazena na základě faktury,
která může být vystavena až po předání a převzetí předmětu plnění v
místě a způsobem určeným ve smlouvě, ale v souladu s ustanovením §
12 odst. 1 zákona ČNR č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, v
platném znění, nejdéle do 15 kalendářních dnů po uskutečnění
zdanitelného plnění.
1.10 Jedno vyhotovení zadávací dokumentace bude uchazečům k dispozici
bezplatně, po předání údajů (jméno společnosti zájemce a jméno a
funkce přejímající osoby) proti podpisu o převzetí v průběhu
soutěžní lhůty, a to v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do
12.00 hod. na adrese:
ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, místnost 175, 1.
patro, budova B, vždy však po předchozím telefonickém vyžádání
alespoň s jednodenním předstihem, u paní Michaely Černíkové, tel.
+420 267 104 700, fax +420 267 104 560.
1.11 Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení této soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otvírání obálek s nabídkami, které
se uskuteční dne 1. dubna 2004 ve 12.30 hod. na adrese ČEPS, a.s.,
Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, budova B, 3. patro, místnost
B331.
1.12 Zadávací lhůta, to je doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou
vázán, činí šedesát (60) kalendářních dnů. Kdykoliv během této lhůty
oznámí zadavatel výběr nejvhodnější nabídky.
1.13 Místo a čas pro doručení obálek s nabídkami:
ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, podatelna, do 1.
dubna 2004 do 12.00 hod. Osobní doručení je možné na výše uvedenou
adresu do podatelny, a to v kterýkoli pracovní den od 10.30 hod. do
12.00 hod. Dne 1. dubna 2004 je osobní doručování nabídek možné
ještě do místnosti č. B331, a to v době od 12.00 hod. do 12.30 hod.
Rozhodujícím pro doručení nabídky je vždy okamžik převzetí nabídky
zadavatelem.
1.14 Nabídky se podávají v písemné formě osobním doručením nebo
doporučeně prostřednictvím provozovatele poskytujícího poštovní
služby (ne faxovou zprávou), v šesti vyhotoveních (1x originál, 5x
kopie) v uzavřené obálce označené nápisem:
«NEOTEVÍRAT - SOUTĚŽ č. 520403»
«Nabídka uchazeče o zhotovení díla Řídicí systém TR NEZNÁŠOV a Řídicí
systém TR TÝNEC»
Obálka s nabídkou musí být na uzavření opatřena razítkem uchazeče a
podpisem oprávněné osoby uchazeče.
1.15 Požadavek na složení jistoty:
Uchazeč musí osvědčit poskytnutí jistoty na soutěž ve výši
1.000.000,- Kč (slovy jeden milion korun českých) v souladu s § 24
odst. 1 Zákona. Jistota musí být poskytnuta v české měně.
Adresa zadavatele: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10.
Bankovní spojení zadavatele: Česká spořitelna, a.s. Praha, účet
číslo 11311322/0800, variabilní symbol: identifikační číslo (IČ)
uchazeče (u zahraničních uchazečů číslo VAT), specifický symbol:
520403. V případě poskytnutí jistoty složením peněžní částky musí
být tato částka na účtu zadavatele nejpozději jeden den před
otevíráním obálek s nabídkami. V případě poskytnutí jistoty bankovní
zárukou se požaduje platnost bankovní záruky v písemné formě
nejpozději do konce soutěžní lhůty.
1.16 Zadavatel požaduje, aby uchazeč, případně osoby pověřené
jednáním za uchazeče, které k tomu mají speciální plnou moc, uvedly
jako místo k doručování veškeré korespondence místo na území České
republiky.
2. Další podmínky soutěže
2.1 Uchazečem nemůže být konsorcium. Každý uchazeč smí předložit
pouze jednu nabídku.
2.2 Zadavatel v souladu s § 34 Zákona vyloučí uchazeče, jehož nabídka
je z hlediska požadavků a podmínek stanovených zadavatelem neúplná
nebo nesplňuje beze zbytku podmínky zadavatele uvedené v zadávací
dokumentaci.
2.3 Zadavatel si ve smyslu ustanovení § 38 odst. 1 Zákona vyhrazuje
právo odmítnout všechny nabídky.
2.4 Zadavatel si ve smyslu ustanovení § 66 odst. 2 Zákona vyhrazuje
právo soutěž zrušit bez jakýchkoliv závazků k uchazečům.
2.5 Zadavatel si dále vyhradil právo na
- ověření veškerých údajů a informací deklarovaných uchazeči v
nabídkách před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky;
- nevrácení předaných kvalifikačních dokumentů ani podaných nabídek.
Zadavatel bude chránit důvěrné informace obsažené v nabídkách v
souladu s obecně závaznými právními předpisy.
2.6 Zasláním nabídky nevzniká právní vztah mezi zadavatelem a
uchazečem ve smyslu § 276 obchodního zákoníku a násl. a § 281
obchodního zákoníku a násl.
2.7 Pokud by vybraný uchazeč nesplnil povinnost uzavřít smlouvu za
podmínek zadávací dokumentace, bude zadavatel postupovat podle § 26
odst. 1 Zákona.
2.8 Uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v
této soutěži.
2.9 Nabídka musí být předložena v českém jazyce (kromě výpisu z
obchodního rejstříku). Zadavatel připouští, aby nabídka zahraničního
uchazeče byla kromě českého jazyka vypracována i v jazyce anglickém.
187408-08/04