Portál veřejné správy

Zápis 187253-07/04

Obchodní jménoMěsto Semily
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno18. 02. 2004
Značka OV187253-07/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Semily A-5 Město Semily (zadavatel) zastoupené firmou VIS spol. s r.o. Hradec Králové Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové (zastoupení zadavatele) v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v plném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) na zhotovení stavby «Kanalizace a ČOV Semily» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Kanalizace a ČOV Semily» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního provozu. Stavba obsahuje: - stavební objekty SO 01 Úprava stávající ČS, hrubé předčištění SO 02 Biologický blok druhá linka SO 03 Úprava dosazovací nádrže SO 04 Chemické hospodářství SO 05 Nová propojovací potrubí SO 06 Doplnění komunikací ČOV SO 07 Úprava oplocení SO 08 Terénní a sadové úpravy SO 09 Likvidace stávající ČOV pro nemocnici SO 10 Stoka «C»; «OS 1C» DN 500 - 326 m, DN 400 - 175 m DN 300 - 273 m, DN 150 - 11 m SO 11 Stoka «A» DN 800 - 5,5 m, DN 400 - 1 206,5 m SO 12 Stoka «A VI»; O1 A VI« DN 800 - 118 m, DN 400 - 56 m - provozní soubory PS 01 Úprava stávající ČS PS 02 Doplnění biologického bloku PS 03 Úprava dosazovací nádrže PS 04 Chemické srážení PS 05 Dmychárna, úpravy PS 06 Doplnění signalizace a ASŘ PS 07 Úprava trafostanice PS7 PS 08 Venkovní kabelové rozvody Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je veškerá činnost dodavatele, realizační a výrobní dokumentace, dokumentace skutečného provedení a geodetické zaměření. Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění obsahuje zadávací dokumentace zpracovaná firmou VIS spol. s r. o. Hradec Králové pod zak. č. 3947-350. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech: - zahájení stavby: do 1 měsíce od uzavření smlouvy o dílo s vybraným zhotovitelem, - dokončení stavby: max. do 15 měsíců od zahájení stavby - nejdéle do 8/2005. Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolňováním finančních prostředků ze státního rozpočtu a dalších souvisejících zdrojů. Místem plnění veřejné zakázky je areál ČOV Semily a město Semily. Podrobný popis plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. 3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů Zadavatel požaduje doložit v nabídkách kvalifikační předpoklady v rozsahu stanoveném § 2b zákona a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b písmeno g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s úředním ověřením pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky Zadavatel požaduje v nabídkách uchazečů prokázat (podává-li nabídku více osob společně, prokáže další kvalifikační předpoklady každá samostatně) následující další předpoklady pro plnění veřejné zakázky, a to doložením údajů: - o nejméně třech stavbách v oboru inženýrských staveb obdobného charakteru (kanalizace, ČOV, vodovody), realizovaných uchazečem (zahájených a ukončených nebo v současné době rozestavěných) v letech 1999, 2000, 2001, 2002 a 2003, jejichž finanční objem dosáhl nejméně 20 mil. Kč a nejméně jedna z nich byla realizována (zahájena a dokončena) v průběhu 12 měsíců; - o obchodním obratu za roky 2000 - 2002 ve výši alespoň 100 mil. Kč v každém roce. Tuto skutečnost doloží kopiemi ročních přehledů hospodaření za roky 2000, 2001 a 2002; - o pojištění uchazeče na odpovědnost za škodu ve výši nejméně 5 mil. Kč. Tento předpoklad bude prokázán doložením kopie příslušné pojistné smlouvy; - o pojištění uchazeče pojistnou smlouvou ze stavební činnosti na pojistnou částku nejméně 30 mil. Kč. Tento předpoklad může uchazeč prokázat i čestným prohlášením, že pokud jeho nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, uzavře do 14 dnů po podpisu příslušné smlouvy dané pojištění ve vymezené výši; - o zavedení systému řízení jakosti dle norem ISO řady 9000. Tento předpoklad bude prokázán doložením originálu nebo ověřeného stejnopisu příslušného certifikátu; - v nabídce přeloží uchazeč aktuální výpis ze živnostenského rejstříku nebo jeho ověřenou kopii v rozsahu, z něhož bude zřejmé, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů; - předkládá-li nabídku více osob společně, bude v nabídce doložen v originále doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které nabídku předkládají společně a způsob zastupování ve věci veřejné zakázky; - o svém technickém a materiálním vybavení k provádění stavby. 5. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria pro hodnocení ekonomické vhodnosti nabídky jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu: 1. Celková nabídnutá cena ............................................. 50 % 2. Odborná, technická a finanční způsobilost uchazeče a jeho zkušenost s realizací obdobných zakázek ............................ 32 % 3. Řízení jakosti, záruka za jakost a záruční podmínky a garance za záruku ................................................ 18 % Hodnoceno bude bodovací stupnicí. Získané body v příslušném kritériu budou vynásobeny stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Bližší specifikace jednotlivých kritérií je uvedena v zadávací dokumentaci. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých rizik a nákladů, zisku a finančních vlivů po celou dobu výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci. Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Výkaz výměr předložený zadavatelem je pro vypracování cenové nabídky závazný. Pokud zájemci při zpracování nabídkové ceny shledají rozdíly nebo nesoulad mezi výkazem výměr a projektovou částí zadávací dokumentace, oznámí tyto rozdíly v průběhu soutěžní lhůty zadavateli, který je upřesní všem zájemcům o veřejnou zakázku shodně. Žádost o vyjasnění lze předložit nejpozději 10 dnů před termínem podání nabídek. Uchazeč stanoví případné úpravy ceny jednotlivých částí veřejné zakázky při řešení víceprací či méněprací. Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky (§ 9 odst. 3 zákona) označené nápisem «Nabídková cena», uzavřena a na uzavření opatřena razítkem uchazeče. 7. Platební podmínky Zadavatel neposkytuje zálohy. Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních dní. Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu. Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve sledovaném období, vyjádřený v % rozestavění příslušného SO nebo PS. Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování. Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla (i jednotlivých SO a PS). Zbývajících 10 % smluvní ceny bude uhrazeno až na základě konečné faktury, kterou je oprávněn uchazeč vystavit až po převzetí celého díla, resp. jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů. Zadavatel si vyhrazuje možnost pozastávky do výše 10 % ceny předávaného díla, a to do doby odstranění veškerých vad a nedodělků uvedených v zápisu o odevzdání a převzetí díla. Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů. Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude financována dílem z prostředků státního rozpočtu. 8. Způsob zpracování nabídky Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních, technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným ve výpisu z obchodním rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný pověřovací dokument. Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet z předtisku návrhu smluvních jednání, která jsou součástí zadávací dokumentace, a návrh harmonogramu prací. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy zadávací dokumentace), potvrzené statutárním orgánem uchazeče. Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky dle § 9 odst. 3 zákona. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta je stanovena na 40 kalendářních dnů, začíná běžet dnem vyhlášení těchto podmínek v OV dne 18. 2. 2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 29. 3. 2004 v 9.00 h v zasedací místnosti v sídle zadavatele. Otevírání obálek bude probíhat v souladu s § 29 zákona. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 80 kalendářních dnů. 11. Místo podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky Uchazeči mohou podat nabídky osobně na sekretariátu zadavatele v pracovních dnech od 8.00 h do 14.00 h. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 7.30 h do 9.00 h. Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele OVS. Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Soutěž - Kanalizace a ČOV Semily - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče s podpisem. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem. 12. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace obsahuje projekt pro stavební povolení včetně výkazu výměr («slepý rozpočet»), podrobné podmínky OVS včetně smluvních ujednání stanovených zadavatelem a další formuláře, tabulky a vzory nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout na adrese: VIS, spol. s r. o., Na Střezině 1079, Hradec Králové, tel. č.: 495 541 341, fax: 495 541 342. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí zájemce při převzetí dokumentace 5775,- Kč (vč. DPH). Dokumentaci obdrží zájemci do osmi pracovních dnů po zaslání písemné přihlášky do soutěže, kde bude uveden obchodní název uchazeče, adresa, IČ a DIČ, odpovědná osoba, telefonické a faxové spojení (přesný termín převzetí si musí zájemce dohodnout předem telefonicky). 13. Požadavek na poskytnutí jistoty V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši Kč 800.000,-, a to jednou z forem stanovených v § 24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče. V případě složení jistoty na účet zadavatele se jedná o účet Města Semily, č. ú.: 6015-1263108309/0800. 14. Další podmínky soutěže Zadavatel bude postupovat v souladu s § 36 zákona u uchazeče, jehož nabídková cena bude mimořádně nízká. Vypsaná soutěž není omezená na tuzemské účastníky. Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně zveřejněním v OV. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo právo soutěž bez udání důvodu zrušit. Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s přípravou, vypracováním či podáním nabídky. Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny. Zadavatel vylučuje variantní řešení. 15. Název, sídlo a spojení na zadavatele Zadavatel: Město Semily Husova 82 513 13 Semily tel.: 481 621 341, fax: 481 622 534 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Semily č. účtu: 19-1263108309/0800 Zastoupení zadavatele: VIS-Vodohospodářsko-inženýrské služby, spol. s r.o. Hradec Králové, Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové tel.: 495 541 341, fax: 495 541 342 Bankovní spojení: Komerční banka Hradec Králové č. účtu: 21104-511/0100 187253-07/04