VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Semily
A-5
Město Semily
(zadavatel)
zastoupené firmou VIS spol. s r.o. Hradec Králové
Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové
(zastoupení zadavatele)
v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v plném znění
(dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
na zhotovení stavby
«Kanalizace a ČOV Semily»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací
a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Kanalizace a ČOV
Semily» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního provozu.
Stavba obsahuje:
- stavební objekty
SO 01 Úprava stávající ČS, hrubé předčištění
SO 02 Biologický blok druhá linka
SO 03 Úprava dosazovací nádrže
SO 04 Chemické hospodářství
SO 05 Nová propojovací potrubí
SO 06 Doplnění komunikací ČOV
SO 07 Úprava oplocení
SO 08 Terénní a sadové úpravy
SO 09 Likvidace stávající ČOV pro nemocnici
SO 10 Stoka «C»; «OS 1C» DN 500 - 326 m, DN 400 - 175 m
DN 300 - 273 m, DN 150 - 11 m
SO 11 Stoka «A» DN 800 - 5,5 m, DN 400 - 1 206,5 m
SO 12 Stoka «A VI»; O1 A VI« DN 800 - 118 m, DN 400 - 56 m
- provozní soubory
PS 01 Úprava stávající ČS
PS 02 Doplnění biologického bloku
PS 03 Úprava dosazovací nádrže
PS 04 Chemické srážení
PS 05 Dmychárna, úpravy
PS 06 Doplnění signalizace a ASŘ
PS 07 Úprava trafostanice PS7
PS 08 Venkovní kabelové rozvody
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je veškerá činnost dodavatele,
realizační a výrobní dokumentace, dokumentace skutečného provedení a
geodetické zaměření.
Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění obsahuje
zadávací dokumentace zpracovaná firmou VIS spol. s r. o. Hradec Králové
pod zak. č. 3947-350.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech:
- zahájení stavby: do 1 měsíce od uzavření smlouvy o dílo s vybraným
zhotovitelem,
- dokončení stavby: max. do 15 měsíců od zahájení stavby - nejdéle do 8/2005.
Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje
právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu
s uvolňováním finančních prostředků ze státního rozpočtu a dalších
souvisejících zdrojů.
Místem plnění veřejné zakázky je areál ČOV Semily a město Semily.
Podrobný popis plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.
3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje doložit v nabídkách kvalifikační předpoklady v rozsahu
stanoveném § 2b zákona a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b písmeno g) zákona prokáže uchazeč čestným
prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační
předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může
doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí.
Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
úředním ověřením pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
dalších předpokladů od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o
uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají
společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Zadavatel požaduje v nabídkách uchazečů prokázat (podává-li nabídku více
osob společně, prokáže další kvalifikační předpoklady každá samostatně)
následující další předpoklady pro plnění veřejné zakázky, a to doložením údajů:
- o nejméně třech stavbách v oboru inženýrských staveb obdobného
charakteru (kanalizace, ČOV, vodovody), realizovaných uchazečem
(zahájených a ukončených nebo v současné době rozestavěných) v
letech 1999, 2000, 2001, 2002 a 2003, jejichž finanční objem dosáhl
nejméně 20 mil. Kč a nejméně jedna z nich byla realizována (zahájena
a dokončena) v průběhu 12 měsíců;
- o obchodním obratu za roky 2000 - 2002 ve výši alespoň 100 mil. Kč
v každém roce. Tuto skutečnost doloží kopiemi ročních přehledů
hospodaření za roky 2000, 2001 a 2002;
- o pojištění uchazeče na odpovědnost za škodu ve výši nejméně 5 mil. Kč.
Tento předpoklad bude prokázán doložením kopie příslušné
pojistné smlouvy;
- o pojištění uchazeče pojistnou smlouvou ze stavební činnosti na
pojistnou částku nejméně 30 mil. Kč. Tento předpoklad může uchazeč
prokázat i čestným prohlášením, že pokud jeho nabídka bude vybrána
jako nejvhodnější, uzavře do 14 dnů po podpisu příslušné smlouvy
dané pojištění ve vymezené výši;
- o zavedení systému řízení jakosti dle norem ISO řady 9000. Tento
předpoklad bude prokázán doložením originálu nebo ověřeného
stejnopisu příslušného certifikátu;
- v nabídce přeloží uchazeč aktuální výpis ze živnostenského
rejstříku nebo jeho ověřenou kopii v rozsahu, z něhož bude zřejmé,
kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona č.
455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů;
- předkládá-li nabídku více osob společně, bude v nabídce doložen v
originále doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými
osobami, které nabídku předkládají společně a způsob zastupování ve
věci veřejné zakázky;
- o svém technickém a materiálním vybavení k provádění stavby.
5. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria pro
hodnocení ekonomické vhodnosti nabídky jsou uvedena v sestupném pořadí
podle stupně významu:
1. Celková nabídnutá cena ............................................. 50 %
2. Odborná, technická a finanční způsobilost uchazeče a jeho
zkušenost s realizací obdobných zakázek ............................ 32 %
3. Řízení jakosti, záruka za jakost a záruční podmínky
a garance za záruku ................................................ 18 %
Hodnoceno bude bodovací stupnicí. Získané body v příslušném kritériu
budou vynásobeny stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za
všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější
nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Bližší
specifikace jednotlivých kritérií je uvedena v zadávací dokumentaci.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením
veškerých rizik a nákladů, zisku a finančních vlivů po celou dobu
výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je
uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci.
Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se
zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je
součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným
předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou
zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků
a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Výkaz výměr předložený
zadavatelem je pro vypracování cenové nabídky závazný. Pokud zájemci při
zpracování nabídkové ceny shledají rozdíly nebo nesoulad mezi výkazem
výměr a projektovou částí zadávací dokumentace, oznámí tyto rozdíly v
průběhu soutěžní lhůty zadavateli, který je upřesní všem zájemcům o
veřejnou zakázku shodně. Žádost o vyjasnění lze předložit nejpozději 10 dnů
před termínem podání nabídek.
Uchazeč stanoví případné úpravy ceny jednotlivých částí veřejné zakázky
při řešení víceprací či méněprací. Nabídková cena bude v nabídce oddělena
do samostatné obálky (§ 9 odst. 3 zákona) označené nápisem «Nabídková
cena», uzavřena a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.
7. Platební podmínky
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky
na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních dní.
Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu.
Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude
vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve
sledovaném období, vyjádřený v % rozestavění příslušného SO nebo PS.
Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování.
Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané
smluvní ceny díla (i jednotlivých SO a PS).
Zbývajících 10 % smluvní ceny bude uhrazeno až na základě konečné
faktury, kterou je oprávněn uchazeč vystavit až po převzetí celého díla,
resp. jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů.
Zadavatel si vyhrazuje možnost pozastávky do výše 10 % ceny předávaného
díla, a to do doby odstranění veškerých vad a nedodělků uvedených v
zápisu o odevzdání a převzetí díla.
Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních
podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z
prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro
jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude
financována dílem z prostředků státního rozpočtu.
8. Způsob zpracování nabídky
Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních,
technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním
orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným ve
výpisu z obchodním rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou
osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný
pověřovací dokument.
Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet
z předtisku návrhu smluvních jednání, která jsou součástí zadávací
dokumentace, a návrh harmonogramu prací.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné
znění.
Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy
zadávací dokumentace), potvrzené statutárním orgánem uchazeče.
Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky dle § 9 odst.
3 zákona.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta je stanovena na 40 kalendářních dnů, začíná běžet dnem
vyhlášení těchto podmínek v OV dne 18. 2. 2004 a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s nabídkami.
Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 29. 3. 2004 v 9.00
h v zasedací místnosti v sídle zadavatele. Otevírání obálek bude probíhat
v souladu s § 29 zákona.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 80 kalendářních dnů.
11. Místo podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky
Uchazeči mohou podat nabídky osobně na sekretariátu zadavatele v
pracovních dnech od 8.00 h do 14.00 h. V poslední den soutěžní lhůty je
možno podávat nabídky osobně pouze od 7.30 h do 9.00 h.
Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele
OVS.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Soutěž - Kanalizace a
ČOV Semily - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky
uchazeče s podpisem. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za
okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem.
12. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace obsahuje projekt pro stavební povolení včetně výkazu
výměr («slepý rozpočet»), podrobné podmínky OVS včetně smluvních ujednání
stanovených zadavatelem a další formuláře, tabulky a vzory nutné pro
zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout na adrese: VIS, spol. s
r. o., Na Střezině 1079, Hradec Králové, tel. č.: 495 541 341, fax: 495
541 342. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí zájemce při převzetí
dokumentace 5775,- Kč (vč. DPH). Dokumentaci obdrží zájemci do osmi
pracovních dnů po zaslání písemné přihlášky do soutěže, kde bude uveden
obchodní název uchazeče, adresa, IČ a DIČ, odpovědná osoba, telefonické a
faxové spojení (přesný termín převzetí si musí zájemce dohodnout předem
telefonicky).
13. Požadavek na poskytnutí jistoty
V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty
ve výši Kč 800.000,-, a to jednou z forem stanovených v § 24 zákona.
Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče. V případě
složení jistoty na účet zadavatele se jedná o účet Města Semily, č. ú.:
6015-1263108309/0800.
14. Další podmínky soutěže
Zadavatel bude postupovat v souladu s § 36 zákona u uchazeče, jehož
nabídková cena bude mimořádně nízká.
Vypsaná soutěž není omezená na tuzemské účastníky.
Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění
podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně
zveřejněním v OV.
Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými
uchazeči v nabídkách.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo
právo soutěž bez udání důvodu zrušit.
Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s
přípravou, vypracováním či podáním nabídky.
Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny.
Zadavatel vylučuje variantní řešení.
15. Název, sídlo a spojení na zadavatele
Zadavatel:
Město Semily
Husova 82
513 13 Semily
tel.: 481 621 341, fax: 481 622 534
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Semily
č. účtu: 19-1263108309/0800
Zastoupení zadavatele:
VIS-Vodohospodářsko-inženýrské služby, spol. s r.o. Hradec Králové,
Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové
tel.: 495 541 341, fax: 495 541 342
Bankovní spojení: Komerční banka Hradec Králové
č. účtu: 21104-511/0100
187253-07/04