VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce tramvajové trati Nádražní»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je rekonstrukce stávající tramvajové trati, Nádražní
v úseku Bozděchova - Plzeňka - část tramvajové trati Za Ženskými domovy +
kolejový trojúhelník Nádražní - Za Ženskými domovy a vyrušení vlečkového
přejezdu Lihovar včetně přeložek inženýrských sítí a o objekty
přináležející k tramvajové trati (trolejové vedení, úprava detekce SSZ
od kolejových výměn, řídicí systémy, dráhové kabely, odvodnění tramvajové
trati, definitivní dopravní značení).
Součástí předmětu plnění je i zpracování projektové dokumentace pro
realizaci stavby (RDS) na dotčené inženýrské sítě, zajištění náhradní
autobusové dopravy a dále zajištění a realizace dopravně inženýrských
rozhodnutí.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Předpokládaná doba zahájení plnění zakázky je: 20. 5. 2004
2.2. Maximální délka doby plnění zakázky je 42 dnů (tj. nejpozdější termín
dokončení je 30. 6. 2004 v koordinaci se stavbou TT - Hlubočepy-Barrandov)
2.3. Místo plnění je: Praha 5
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby v
rozsahu svého plnění.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů
jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona:
Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky;
dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro dobu plnění.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace.
4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil v posledních pěti letech.
Obdobnou zakázkou je rekonstrukce tramvajové trati s rozpočtovými
náklady vyššími než 50 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001:2001.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem.
4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami).
4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti
s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 30 milionů Kč.
Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných
podmínek.
4.6. doklad o schopnosti provést minimálně 80 % prací na stěžejním
stavebním objektu, tj. kolejářských prací vlastními kapacitami vč.
seznamu podzhotovitelů a jejich podíl na celkovém plnění předmětu
zakázky (v %). V tomto seznamu bude uvedena i společnost provozující
náhradní autobusovou dopravu pro uchazeče. Započítání kapacit
společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a
obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.7. oprávnění ke svařování součástí kolejového svršku MHD - prokazuje se
doložením platného oprávnění
4.8. čestné prohlášení uchazeče, že má k dispozici automatickou podbíječku
s digitálním záznamem.
4.9. čestné prohlášení uchazeče, že realizační práce na zakázce budou
prováděny denně v době od 7.00 do 21.00 hodin.
4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením
výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením
jeho pravosti s výjimkou bodu 4.5.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky (4.3, 4.5, 4.9, 4.10, 4.11) každá z těchto osob
samostatně. Doklad pro bod 4.2, 4.7 a 4.8 doloží alespoň jedna osoba.
Doklady k bodům 4.4 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník sdružení.
Doklad pro bod 4.1 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky
zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do
14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení
faxem (236083252) nejméně 24 hodin předem s uvedením data a přibližného
času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s.,
Ing. Pitrová, III. patro, dveře č. 311, tel. 236083255, nebo Ing.
Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236083253, fax 236083252.
Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši
20 000,- Kč včetně 22% DPH. Platba musí být provedena předem na účet č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1.
Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního
orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude
obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou
adresu, IČ, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového
dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v
zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke
zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k
převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu
a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá
korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
kritérium:váha:
6.1. výše nabídkové ceny v Kč bez DPH6
6.2. zkrácení maximální doby plnění ve dnech4
Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet vážených
bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých kritérií.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu
zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Pro zpracování
nabídkové ceny obdrží zájemce výkaz výměr v digitální podobě ve formátu
ASPE (aplikace firmy VALBEK, s.r.o. Liberec). Nabídková cena bude
zpracována v listinné podobě jako tiskový výstup dat předaných současně v
digitální podobě ve formátu ASPE. Současně uchazeč předá také protokol
potvrzující formální správnost předávaných dat.
Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový
předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cena
bude zaokrouhlena na celé Kč. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše
přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které uchazeči vzniknou v
souvislosti s plněním této veřejné zakázky, včetně nákladů na provozování
náhradní autobusové dopravy. Cenové údaje budou vloženy do samostatné
uzavřené obálky s nápisem «RTT Nádražní» - «Nabídková cena» (ve smyslu § 9,
odst. 3) zákona. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací
dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných
podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna
měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury, splatnost
daňových dokladů minimálně 21 dnů od doručení, zálohy nebudou
poskytovány. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím protokolem a
soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným zástupcem
objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z
ceny díla. Zbývající část bude fakturována po odstranění poslední vady,
případně nedodělku, v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení.
11. Soutěžní lhůta: Začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a
končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v uzavřené
obálce označené «SOUTĚŽ - RTT NÁDRAŽNÍ» s výzvou «Neotevírat!», opatřené na
uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních
staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu,
III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny
od 8.00 do 14.00 hodin nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek.
Zadavatel doporučuje osobní způsob podání.
13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
19. 3. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti
č. 216 ve II. patře.
14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí
60 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě,
se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová
společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil
výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260,
tel. 236083251, fax 236083252.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 2 000 000,- Kč (dva
miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace v průběhu soutěžní lhůty zadavatel neposkytuje.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit,
prodloužit soutěžní lhůtu
20.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
20.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky,
dílčí plnění zadavatel nepřipouští
20.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit
20.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným
uchazečem
20.6. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků.
186682-06/04