Portál veřejné správy

Zápis 186266-05/04

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno04. 02. 2004
Značka OV186266-05/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Depo metra Hostivař - úprava kolejového zhlaví» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky jsou práce a dodávky pro realizaci úprav kolejového zhlaví Depa Hostivař, úprav v měnírně a distribuční transformovně Depo Hostivař, kompletní výměna trakčního zařízení, osvětlovací soustavy a zásuvkových stojanů včetně souvisejících demontáží a komplexních zkoušek v rozsahu zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele. Převážný objem zakázky tvoří zabezpečovací a energetická zařízení. Součástí veřejné zakázky je i zpracování realizační dokumentace a upřesnění rozsahu potřebných činností na styku zhlaví s již realizovanou měnírnou a distribuční trafostanicí ve stanici metra Skalka. Realizační dokumentace bude v jednom vyhotovení v digitální formě předána objednavateli. Práce musí probíhat tak, aby nebyl ohrožen souběžný provoz depa metra Hostivař. Provoz na zhlaví DH a zkuš. trati DH bude omezen v období od cca 20. 6. 2004 do 27. 8. 2004. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 2.1.Doba plnění veřejné zakázky: Předpokládaný termín zahájení realizace: 5/2004. Termín ukončení 1. etapy v rozsahu zadáv. dokumentace musí být 27. 8. 2004. Předpokládaný termín ukončení realizace: je předmětem nabídky, nejpozději 5/2005. 2.2.Místo plnění veřejné zakázky: Místem plnění veřejné zakázky je Praha 10. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby v rozsahu svého plnění. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky: Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil v posledních pěti letech. Obdobnou zakázkou je rekonstrukce kolejiště v návaznosti na technologie za provozu uživatele, minimálně ve výši 25 mil. Kč, přičemž jedna z těchto zakázek překročila hodnotu 200 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem 4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou 4.5. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 100 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek 4.6. schopnost provést minimálně 60 % objemu oceněných výkonů vlastními kapacitami vč. seznamu podzhotovitelů, jejich profesí a podílu na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.7. elektrotechnická kvalifikace odpovídající vyhlášce Ministerstva dopravy č. 100/1995 Sb., v platném znění. Uchazeč tento předpoklad prokáže čestným prohlášením 4.8. zdravotní způsobilost odpovídající vyhlášce Ministerstva dopravy č. 101/1995 Sb., v platném znění, a směrnici Ministerstva zdravotnictví č. 49/1967, ve znění pozdějších předpisů. Uchazeč tento předpoklad prokáže čestným prohlášením 4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.5. Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění kvalifikačních předpokladů, bude z dalšího průběhu této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky 4.3, 4.4, 4.8 a 4.9 každá z těchto osob samostatně. Doklad pro bod 4.2 a 4.7 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k bodům 4.5 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Doklad pro bod 4.1 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (minimálně 24 hodin předem) na č. 236 083 252 s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., p. Slaba, III. patro, dveře č. 302, tel. 236 083 256, nebo ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 6.710,- Kč včetně 22% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČ, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: KritériumVáh. koef. 6.1. Výše nabídkové ceny50 6.2. Doba plnění30 6.3. Smluvní pokuta za nedodržení termínu uvedení jednotlivých etap do provozu20 Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých kritérií. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem DH - ÚPRAVA KOLEJOVÉHO ZHLAVÍ - NABÍDKOVÁ CENA (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení, zálohy zadavatel neposkytuje. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývající část bude fakturována po odstranění poslední vady, případně nedodělku, v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. Návrh výhodnějších platebních podmínek pro zadavatele je předmětem nabídky. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «DH - ÚPRAVA KOLEJOVÉHO ZHLAVÍ» s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek s nabídkami. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 15. 3. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 60 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 7 mil. Kč (sedm milionů korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky, než jak je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Zadavatel si vyhrazuje právo: 19.1. v průběhu soutěžní lhůty doplnit nebo změnit soutěžní podmínky, prodloužit soutěžní lhůtu 19.2. zadání obchodní veřejné soutěže zrušit 19.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů 19.4. odmítnout všechny předložené nabídky 19.5. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky, dílčí plnění zadavatel nepřipouští 19.6. ve smlouvě o dílo stanovit zahájení prací ve vazbě na přidělení finančních prostředků písemnou výzvou zhotoviteli. 186266-05/04