VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Depo metra Hostivař - úprava kolejového zhlaví»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou práce a dodávky pro realizaci úprav
kolejového zhlaví Depa Hostivař, úprav v měnírně a distribuční
transformovně Depo Hostivař, kompletní výměna trakčního zařízení,
osvětlovací soustavy a zásuvkových stojanů včetně souvisejících demontáží
a komplexních zkoušek v rozsahu zadávací dokumentace pro výběr
zhotovitele. Převážný objem zakázky tvoří zabezpečovací a energetická
zařízení. Součástí veřejné zakázky je i zpracování realizační dokumentace
a upřesnění rozsahu potřebných činností na styku zhlaví s již
realizovanou měnírnou a distribuční trafostanicí ve stanici metra Skalka.
Realizační dokumentace bude v jednom vyhotovení v digitální formě předána
objednavateli.
Práce musí probíhat tak, aby nebyl ohrožen souběžný provoz depa metra
Hostivař. Provoz na zhlaví DH a zkuš. trati DH bude omezen v období od
cca 20. 6. 2004 do 27. 8. 2004.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1.Doba plnění veřejné zakázky:
Předpokládaný termín zahájení realizace: 5/2004.
Termín ukončení 1. etapy v rozsahu zadáv. dokumentace musí být 27.
8. 2004.
Předpokládaný termín ukončení realizace: je předmětem nabídky,
nejpozději 5/2005.
2.2.Místo plnění veřejné zakázky:
Místem plnění veřejné zakázky je Praha 10.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby v
rozsahu svého plnění.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil v posledních pěti letech.
Obdobnou zakázkou je rekonstrukce kolejiště v návaznosti na
technologie za provozu uživatele, minimálně ve výši 25 mil. Kč,
přičemž jedna z těchto zakázek překročila hodnotu 200 mil. Kč.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace
4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem
4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou
4.5. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 100 milionů
Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a
pojistných podmínek
4.6. schopnost provést minimálně 60 % objemu oceněných výkonů
vlastními kapacitami vč. seznamu podzhotovitelů, jejich profesí a
podílu na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Započítání kapacit
společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a
obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.7. elektrotechnická kvalifikace odpovídající vyhlášce Ministerstva
dopravy č. 100/1995 Sb., v platném znění. Uchazeč tento předpoklad
prokáže čestným prohlášením
4.8. zdravotní způsobilost odpovídající vyhlášce Ministerstva dopravy
č. 101/1995 Sb., v platném znění, a směrnici Ministerstva
zdravotnictví č. 49/1967, ve znění pozdějších předpisů. Uchazeč
tento předpoklad prokáže čestným prohlášením
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.5.
Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění kvalifikačních předpokladů,
bude z dalšího průběhu této obchodní veřejné soutěže vyloučen.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky 4.3, 4.4, 4.8 a 4.9 každá z těchto osob
samostatně. Doklad pro bod 4.2 a 4.7 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k
bodům 4.5 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník sdružení.
Doklad pro bod 4.1 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky
zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si
mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po
celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem
(minimálně 24 hodin předem) na č. 236 083 252 s uvedením data a
přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních
staveb, a.s., p. Slaba, III. patro, dveře č. 302, tel. 236 083 256, nebo
ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253. Dokumentace
bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 6.710,- Kč
včetně 22% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1.
Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního
orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude
obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou
adresu, IČ, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového
dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v
zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke
zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k
převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu
a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá
korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
KritériumVáh. koef.
6.1. Výše nabídkové ceny50
6.2. Doba plnění30
6.3. Smluvní pokuta za nedodržení termínu uvedení jednotlivých etap
do provozu20
Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet
vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých
kritérií.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu
zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se
vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH v členění dle zadávací
dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s
nápisem DH - ÚPRAVA KOLEJOVÉHO ZHLAVÍ - NABÍDKOVÁ CENA (ve smyslu § 9,
odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací
dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných
podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební
podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na
základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení, zálohy
zadavatel neposkytuje. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím
protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným
zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat maximálně do
výše 90 % z ceny díla. Zbývající část bude fakturována po odstranění
poslední vady, případně nedodělku, v zápise z přejímacího nebo
kolaudačního řízení. Návrh výhodnějších platebních podmínek pro
zadavatele je předmětem nabídky.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «DH - ÚPRAVA
KOLEJOVÉHO ZHLAVÍ» s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky
uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s.,
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p.,
číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od
8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek s
nabídkami. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou
se za převzetí považuje datum a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 15.
3. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č.
216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 60
kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě,
se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová
společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil
výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260,
tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 7 mil. Kč (sedm
milionů korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky, než jak
je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v průběhu
soutěžní lhůty poskytovány.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel si vyhrazuje právo:
19.1. v průběhu soutěžní lhůty doplnit nebo změnit soutěžní podmínky,
prodloužit soutěžní lhůtu
19.2. zadání obchodní veřejné soutěže zrušit
19.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
19.4. odmítnout všechny předložené nabídky
19.5. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky,
dílčí plnění zadavatel nepřipouští
19.6. ve smlouvě o dílo stanovit zahájení prací ve vazbě na přidělení
finančních prostředků písemnou výzvou zhotoviteli.
186266-05/04