Portál veřejné správy

Zápis 186039-04/04

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno28. 01. 2004
Značka OV186039-04/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. A-4 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) na veřejnou zakázku: Rekonstrukce špičky rýpadla KU 300/K 91 1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 495, IČ 49901982. 2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov Kontaktní osoba: Ing. Vladimír Richter, vedoucí oddělení výstavby DB adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417805074 fax: 417805081 e-mail: richter@mail.sdas.cz 3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je dílo «Rekonstrukce špičky rýpadla KU 300/K 91» v rozsahu daném Zadávací dokumentací. Dílo sestává z demontáží, dodávek, montáží, oprav a rekonstrukcí stávajícího zařízení, zpracování dokumentace, provedení zkoušek a zkušebního provozu a prokázání garantovaných parametrů. 3.2 Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou specifikovány v níže uvedených dokumentech: 1. Vyhlášení obchodní veřejné soutěže 2. Část 1 - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče 3. Část 2 - Smlouva a Podmínky Smlouvy 4. Část 3 - Formuláře nabídky 5. Část 4 - Technická specifikace 6. Část 5 - Přílohy č. 1 - Opatření ředitele DB č. 190/2002 č. 2 - Opatření TŘ a ředitele DB č. 270/2003 č. 3 - Směrnice GŘ a.s. č. 266/2003 4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 4.1 Předpokládané termíny realizace: Zadavatel předpokládá ukončení realizace zakázky nejpozději do 30. 11. 2004 s tím, že pro realizaci poskytne odstávku rýpadla o maximální délce 7 kalendářních týdnů. 4.2 Místem plnění veřejné zakázky je: Česká republika - Severočeské doly a.s., Doly Bílina. 5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů 5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 2b způsobem dle § 2c zákona a § 2a odst. 5 zákona. 6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK 6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona, budou zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce. 6.2 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně podle významu: - technická úroveň nabízeného díla (způsob řešení, garantované parametry), - výše nabídkové ceny, - požadovaná délka odstávky rýpadla, - délka záruční doby. 7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ PLATEBNÍCH PODMÍNEK 7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení díla. Přípustná měna nabídkové ceny je česká koruna (Kč/CZK). 7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k překročení leží jednoznačně na straně zadavatele, nebo v případě, že v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné, nepředpokládané skutečnosti nezahrnuté do řešení v zadávací dokumentaci. 7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu formou vyplnění předepsané cenové tabulky, která je součástí zadávací dokumentace a obsahuje následující údaje: a) ceny za dodávky, b) ceny za demontáže, c) ceny za montáže, opravy, d) ceny za ostatní položky předmětu plnění veřejné zakázky (dokumentace, zkoušky, zkušební provoz, montážní místo), e) cena celkem. 7.4 Smluvní cena bude uhrazena na základě faktury vystavené po předání díla. V průběhu realizace veřejné zakázky mohou být poskytnuty zálohy v souladu s následujícími podmínkami: - výše poskytnutých záloh nesmí být v žádném okamžiku realizace veřejné zakázky vyšší než provedené práce a dodávky vyjádřené ve finančních objemech - nebudou poskytovány žádné zálohy na předzásobení materiálem nebo na zálohové platby na dodávky s dlouhou dodací lhůtou - maximální výše poskytnutých záloh nesmí překročit 80 % z ceny ucelené části díla. 8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI 8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání nabídek s nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, č. dveří 129. 8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro službu kurýrní pošty) je sekretariát technického ředitele Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, číslo dveří 203 nebo číslo dveří 208. 8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na následující adresu: Severočeské doly a.s. Sekretariát TŘ Boženy Němcové 5359 430 01 Chomutov 8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání nabídek je zcela na straně zájemce. 8.5 V případě doručování nabídky poštou zadavatel doporučuje, aby zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a předešel tak možnému opožděnému doručení nabídky. 8.6 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 31. 3. 2004 v 9.00 hodin v souladu s § 28-30 zákona v zasedací místnosti přízemí sídla Severočeských dolů v místnosti č. 129 ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov. 9. ZADÁVACÍ LHůTA 9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 60 kalendářních dnů. 10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 16. 2. 2004 v 9.00 hodin místního času na adrese Doly Bílina, 5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41 budova C. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce místem plnění veřejné zakázky a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci. 10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si pro prohlídku zajistí terénní automobil a pracovní ochranné prostředky (přilba, pracovní oděv a obuv). 11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 11.1 Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na kontaktní osobu zadavatele a doručeny nejpozději sedm (7) pracovních dnů před ukončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele budou zaslány do pěti (5) dní od data obdržení žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace všem zájemcům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci. 12. POSKYTNUTÍ JISTOTY 12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 1 000 000,- Kč (slovy jeden milion korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona. 12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele u Komerční banky a.s. na číslo účtu 27-7664650227, kód banky 0100, variabilním symbolem je IČ zájemce, konst. symbol 0558, specifický symbol 99300. 12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako součást své nabídky. V případě použití formy jistoty dle § 24, odst. 1, písm. b Zákona předloží uchazeč potvrzení banky prokazující, že jistota byla připsána na účet zadavatele. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas doručeno. 12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty. 13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která bude zájemcům zpřístupněna na adrese: Ing. Vladimír Richter, vedoucí oddělení výstavby DB adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417805074 fax: 417805081 e-mail: richter@mail.sdas.cz 13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém jazyce. 13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adrese uvedené výše. 13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci. 13.5 Objednané Zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům přihlášených zájemců vydávány osobně na adrese kontaktní osoby, nejdříve však 4 dny po objednání po dohodě s kontaktní osobou. Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce, příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce. 14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 14.1 V souladu s § 2f zákona stanovuje zadavatel další předpoklady pro plnění veřejné zakázky následovně: 14.1.1 Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří mají certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001:2001 pro činnosti související s předmětem zakázky. Doklad prokazující splnění tohoto předpokladu musí uchazeč doložit v ověřené kopii ve své nabídce. 14.1.2 Uchazeč musí prokázat formou referenční listiny vystavené konečným odběratelem (uživatelem) předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného charakteru (hlavní těžební technika na povrchových dolech) realizované v posledních pěti (5) letech. 14.1.3 Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky, nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. 14.1.4 Uchazeč předloží čestné prohlášení o zavázání se Uchazeče k uzavření pojistné smlouvy v odvětví pojištění odpovědnosti za škodu včetně odpovědnosti za škody na životním prostředí pro rozsah činností spojených s realizací veřejné zakázky v případě uzavření smlouvy. Tato pojistná smlouva musí být platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Pokud má Uchazeč již takovou smlouvu uzavřenu, předloží její fotokopii. 14.1.5 Uchazeč potvrdí formou čestného prohlášení, že má vypořádány všechny finanční závazky vyplývající z jeho obchodních vztahů. 14.1.6 Uchazeč předloží kopii platného oprávnění dle § 3 vyhlášky ČBÚ č. 74/2002 Sb., vydaného Obvodním báňským úřadem Uchazeči nebo příslušnému subdodavateli. 14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem. 15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE 15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů. 15.2 Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační předpoklady prokázat každá samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladu o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění veřejné zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho pravomocí atd. 15.3 Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v tomto vyhlášení v čl.18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY. 15.4 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. 15.5 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí. 15.6 Průvodní dopis nabídky a návrh smlouvy musí být na místě určeném pro podpis podepsány u právnické osoby statutárním orgánem uchazeče a u fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. 16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY 16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby. 17. PRÁVA ZADAVATELE 17.1 Zadavatel si vyhrazuje právo: 17.1.1 odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů, 17.1.2 zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, 17.1.3 nevracet podané nabídky, 17.1.4 změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení soutěžní lhůty, 17.1.5 vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací dokumentací. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY 18.1 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v českém jazyce. 18.2 Nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu smlouvy o dílo s přílohami». Bude tvořena dokumenty jejichž rozpis a podrobná specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci. Jednotlivé části nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci. 18.3 Nabídka musí být předložena v 1 originálu s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty a ve 3 kopiích. 18.4 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností. Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí. 18.5 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. 18.6 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji: 18.6.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Rekonstrukce špičky rýpadla KU 300/K 91». 18.6.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele. 18.6.3 Obchodní firma a sídlo zájemce. 18.6.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE». 18.6.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 31. 3. 2004». 18.7 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 186039-04/04