Portál veřejné správy

Zápis 185569-03/04

Obchodní jménoAlžbětiny Lázně a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno21. 01. 2004
Značka OV185569-03/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Alžbětiny Lázně a.s. A-3 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY CZ 0010.01.02.0037 Alžbětiny lázně - Rekonstrukce bazénu 1. Vydavatelská značka 185569-03/04 2. Procedura Veřejná soutěž (na dílo) 3. Program Spolufinancováno Evropskou unií a Českou republikou Národní program Phare 2000 pro Českou republiku Grantové schéma na podporu infrastruktury pro podnikání v regionu NUTS II Severozápad - CZ0010.01.02 4. Financování Rozpočtová položka: B7-0310B00 5. Kontraktační autorita Alžbětiny Lázně a.s., v zastoupení ředitelem Ing. Petrem Kovaříkem, Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, Česká republika, a Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká republika. SMLUVNÍ SPECIFIKACE 6. Popis smlouvy Cílem projektu je rekonstrukce provozu 08 - bazénu v Alžbětiných lázních v Karlových Varech zaměřená na zlepšení kvality lázeňských služeb, rozšíření nabídky poskytovaných služeb a zvýšení kapacity léčebných procedur. Realizací projektu dojde ke snížení relativní energetické náročnosti a spotřeby vody. Hlavní činnosti zahrnují stavební rekonstrukce a úpravy vnitřní dispozice stávajícího zařízení, renovaci, modernizaci technologií (bazénová technologie, klimatizace a vzduchotechnika) a vybavení interiéru. 7. Počet a název položek Jedna smlouva PODMÍNKY ÚČASTI 8. Požadavky a pravidla původu Účast v soutěži je umožněna za stejných podmínek právnickým a fyzickým osobám [účastnícím se jak samostatně, tak ve sdružení uchazečů (konsorcia)] členských zemí Evropské unie a států a území regionů zahrnutých a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem vztahujícím se k programu, v rámci něhož je projekt financován (viz také čl. 21). Veškeré zboží a služby použité pro tento projekt musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Uchazeči musí předložit prohlášení, že se nenachází ani v jedné ze situací uvedených v části 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro Zahraniční vztahy (je možné jej získat na následující internetové adrese: http://europe.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm) 10. Počet nabídek Uchazeči (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, ostatní členové stejného sdružení a subdodavatelů) můžou předložit pouze jednu nabídku na provedení prací. Nabídky na částečné provedení prací nebudou posuzovány. Uchazeči nemohou předložit nabídku na variantní řešení k nabídce dodávky požadované zadávací dokumentací. 11. Záruka za nabídku Uchazeči musí poskytnout při předložení svých nabídek záruku za nabídku ve výši 15 000 EUR. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným uchazečům po ukončení výběrového řízení a vítěznému uchazeči (uchazečům) bude uvolněna po podpisu smlouvy o dílo všemi stranami. 12. Záruka za plnění Vítězný uchazeč po podpisu smlouvy předloží záruku za plnění ve výši 10 % smluvní hodnoty v EUR. Tato musí být doručena do 30 dnů poté, co uchazeč potvrdí zadavatelem podepsanou smlouvu. Pokud vybraný uchazeč tuto záruku nepředloží v uvedené lhůtě, smlouva se stává neplatnou a zakázka může být udělena uchazeči, který nabídl druhou nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informační setkání a /nebo prohlídka staveniště Proběhne dobrovolná informativní schůzka pro uchazeče, která se bude konat v zasedací místnosti na adrese Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, od 11.00 hod. dopoledne místního času dne 11. února 2004. Kontaktní osoba Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884. 14. Doba platnosti nabídek Nabídky zůstanou v platnosti po dobu 90 dní od termínu pro podání nabídek. 15. Maximální doba výstavby Doba plnění smlouvy je 6 měsíců ode dne podpisu smlouvy o dílo všemi stranami. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria pro výběr Minimální kritéria pro výběr a udělení zakázky uchazeči jsou následující: 1. Uchazeč je zapsaná právnická nebo fyzická osoba schopná provést uvedené dílo. 2. V případě společného podniku {joint-venture} musí všichni členové splnit stejné požadavky jako požadavky níže uvedené. 3. Průměrný roční obrat uchazeče za uplynulé 3 roky dosahuje nejméně 1,50 milionu EURO. 4. Jedná-li se o samostatného uchazeče (tzn. uchazeč může mít subdodavatele, ovšem sám není členem společného podniku nebo konsorcia {Joint Venture/Consortium} pro účely tohoto výběrového řízení), musí být uchazeč schopen provést minimálně 50 % objemu smluvního díla vlastními prostředky, tím se rozumí, že musí mít vybavení, materiál, lidské zdroje a finanční prostředky nezbytné k provedení uvedeného procentuálního smluvního objemu. 5. Jedná-li se o samostatného uchazeče, musí mít uchazeč v dostatečné míře rovněž přístup k úvěrovým a jiným finančním prostředkům tak, aby byl schopen zajistit požadované peněžní toky po dobu platnosti smlouvy. V každém případě by úvěrová částka měla přesáhnout 0,40 milionu EURO nebo příslušný ekvivalent v českých korunách. 6. Je-li uchazeč hlavním partnerem ve společném podniku/konsorciu {Joint Venture/Consortium}, musí být schopen zajistit 50 % objemu smluvního díla vlastními prostředky, jak je uvedeno v dílčím článku 4 výše. 7. Je-li uchazeč ostatním partnerem ve společném podniku/konsorciu {Joint Venture/Consortium} (tzn. není hlavním partnerem), musí být schopen zajistit nejméně 10 % smluvního díla vlastními prostředky, jak je uvedeno v dílčím článku 4 výše. 8. Uchazeč musí mít zkušenosti s projektem stejné povahy/stejné částky/stejné složitosti srovnatelné se zadávaným dílem za uplynulých 5 let. Kontraktační autorita si vyhrazuje právo vyžádat si kopie příslušných protokolů o konečném převzetí díla, podepsaných projektovými manažery/kontraktační autoritou zmíněného projektu. Totéž platí pro alespoň jednoho partnera ve společném podniku/konsorciu (Joint Venture/Consortium). 9. Vedoucí projektu, stavbyvedoucí a hlavní mistr dodavatele musí prokázat minimálně 5 let příslušné kvalifikace a odpovídajících zkušeností s dílem obdobné povahy, jako je tento projekt. 17. Kritéria pro udělení zakázky Cena a administrativní a technicko-finanční kritéria. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 18. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese: VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní 25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, ČR, kontaktní osoba Ing. Jiří Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353 232 751, po úhradě poplatku ve výši 450 EUR, který nezahrnuje kurýrní služby, nebo ekvivalentní částky v českých korunách při kurzu vydaném Českou národní bankou v den zveřejnění výzvy k účasti ve veřejné soutěži. Platba za zadávací dokumentaci bude uhrazena v hotovosti na výše uvedené adrese nebo převodem na účet: pro platby v Kč i v EUR Název banky a adresa: Komerční banka, a.s., Karlovy Vary, AÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU: 195979370247/ 0100 Zadávací dokumentace je rovněž k nahlédnutí v prostorách zadavatele na adrese Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary. Kontaktní osoba Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884. Nabídky musí být předloženy na standardním formuláři nabídky obsaženém v zadávací dokumentaci, jejíž formát a instrukce musí být striktně dodrženy. Dotazy uchazečů týkající se této soutěže budou písemně předány na adresu: VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní 25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, ČR, kontaktní osoba Ing. Jiří Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353 232 751 (s uvedením vydavatelské značky uvedené v bodě 1) nejpozději 21 dnů před termínem pro podání nabídek uvedeném v čl. 19. Zadavatel musí odpovědět všem uchazečům nejpozději 11 dnů před termínem pro podání nabídek. Všichni uchazeči potvrdí obdržení těchto odpovědí do 3 dnů. 19. Termín pro podání nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději do 24. 3. 2004 do 13.00 místního času na adresu: Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, zasedací místnost. Kontaktní osoba Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884. Nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány. 20. Otevírání nabídek Proběhne dne 24. 3. 2004 ve 13.00 místního času na adrese: Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, ČR, zasedací místnost. 21. Právní procedura Phare Program upravený Nařízením EC č. 3906/89, v platném znění. WORKS PROCUREMENT NOTICE CZ 0010.01.02.0037 Elisabeth's Spa-Renovation of Naratorium 1. Publication reference 185569-03/04 2. Procedure Local open tender (works) 3. Programme Co-financed by the European Union and the Czech Republic 2000 Phare National Programme for the Czech Republic Grant Scheme for Support of Business Related Infrastructure in NUTS II North-West Bohemia Region - CZ0010.01.02 4. Financing Budget line: B7-0310B00 5. Contracting authority Alžbětiny Lázně a.s., represented by Ing. Petr Kovařík, Chairman of the Elisabeth's Spa, Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, and Implementing Agency Centre for Regional Development, Vinohradská 46,120 00 Praha 2. CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The purpose of the project is to refurbish the Plant 08 - swimming pool of Alžbětiny Lázně in Karlovy Vary with the aim to enhance quality of spa services, to expand the portfolio of services rendered and to increase capacity of the spa treatment operations. By implementing, relative utility demand and water consumption reductions are expected to be achieved. Major activities should include: civil reconstructions and alterations of internal layout of the existing facility, refurbishment, technology update (pool technology, air-conditioning, air-distribution systems) and interior equipment. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of Tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europe.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm) 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of the Works will not be considered. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the supplies required in the tender dossier. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of 15 000 EUR when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful Tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10% of the contract value in euro when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the tenderer of the contract signed by the Contracting authority. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit An optional information meeting will be held with Tenderers. It will take place in Elisabeth's Spa Karlovy Vary, in the boardroom in the address Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, Czech Republic, at 11.00 a.m. local time on February 11, 2004. Contact: Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 6 months after the signature of the Contract by all parties. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria The minimum qualifying criteria for each Tenderer include: 1. He shall be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. 2. In case of a joint venture, all members together must reach the minimum qualification as requested here below. 3. The average annual turnover in the past 3 years shall be of at least EURO 1.50 million. 4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of the Tender) he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract. 5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cash flow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed EURO 0.40 million or Czech Crowns equivalent 6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above. 7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not the Leading Partner) he shall have the ability to carry out at least 10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4 above. 8. He shall have completed at least one project of the similar nature /amount/ complexity comparable to the tendered works over the last 5 years. The Contracting Authority reserves the right to ask for copies of the respective certificates of final reception signed by the project managers/Contracting Authority of the concerned project. The same applies for one of the Partners alone in a Joint Venture/Consortium. 9. Contractor's (C´s) Project Manager, Site manager and Leading foreman shall have at least 5 years of adequate experience and proven qualifications relevant to works of a similar nature to this project. 17. Award criteria Price and administrative and technical-financial criteria. TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from address VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní 25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, the Czech Republic, contact person Ing. Jiří Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353 232 751, upon payment of EUR 450,- which excludes courier delivery, or equivalent amount in Czech Crowns at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publication of the Tender. Payment for the Tender dossier should be made by cash at the above address, or transferred to: For payments in CZK and in EUR BANK NAME AND ADDRESS: Komerční banka, a.s., Karlovy Vary, BANK ACCOUNT: 195979370247/0100 The tender dossier is also available for inspection at the premises of the Employer Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, Czech Republic, Ing. Petr Kovařík tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should submit them in writing to: postal address: VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní 25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, the Czech Republic, contact person Ing. Jiří Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353 232 751 (mentioning the Publication reference shown in item 1), at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Employer must reply to all tenderer's questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. All Tenderers should confirm receipt of these answers within 3 days. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on March 24, 2004 at 1.00 pm local time at: Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, Czech Republic, Ing. Petr Kovařík, conference hall, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884. Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session Will be held on March 24, 2004 at 1.00 pm local time at: Alžbětiny Lázně a.s.Smetanovy sady 1145/1 360 01 Karlovy Vary, Czech Republic, Ing. Petr Kovařík, conference hall. 21. Legal basis Phare Program as provided in the EC Council Regulation No. 3906/89 in its amended version. 185569-03/04