VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Alžbětiny Lázně a.s.
A-3
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
CZ 0010.01.02.0037 Alžbětiny lázně - Rekonstrukce bazénu
1. Vydavatelská značka
185569-03/04
2. Procedura
Veřejná soutěž (na dílo)
3. Program
Spolufinancováno Evropskou unií a Českou republikou Národní program Phare
2000 pro Českou republiku Grantové schéma na podporu infrastruktury pro
podnikání v regionu NUTS II Severozápad - CZ0010.01.02
4. Financování
Rozpočtová položka: B7-0310B00
5. Kontraktační autorita
Alžbětiny Lázně a.s., v zastoupení ředitelem Ing. Petrem Kovaříkem,
Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, Česká republika, a
Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR, Vinohradská 46,
120 00 Praha 2, Česká republika.
SMLUVNÍ SPECIFIKACE
6. Popis smlouvy
Cílem projektu je rekonstrukce provozu 08 - bazénu v Alžbětiných lázních
v Karlových Varech zaměřená na zlepšení kvality lázeňských služeb,
rozšíření nabídky poskytovaných služeb a zvýšení kapacity léčebných
procedur. Realizací projektu dojde ke snížení relativní energetické
náročnosti a spotřeby vody.
Hlavní činnosti zahrnují stavební rekonstrukce a úpravy vnitřní dispozice
stávajícího zařízení, renovaci, modernizaci technologií (bazénová
technologie, klimatizace a vzduchotechnika) a vybavení interiéru.
7. Počet a název položek
Jedna smlouva
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Požadavky a pravidla původu
Účast v soutěži je umožněna za stejných podmínek právnickým a fyzickým
osobám [účastnícím se jak samostatně, tak ve sdružení uchazečů
(konsorcia)] členských zemí Evropské unie a států a území regionů
zahrnutých a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem
vztahujícím se k programu, v rámci něhož je projekt financován (viz také
čl. 21). Veškeré zboží a služby použité pro tento projekt musí mít původ
v těchto zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Uchazeči musí předložit prohlášení, že se nenachází ani v jedné ze
situací uvedených v části 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro
Zahraniční vztahy (je možné jej získat na následující internetové adrese:
http://europe.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm)
10. Počet nabídek
Uchazeči (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, ostatní
členové stejného sdružení a subdodavatelů) můžou předložit pouze jednu
nabídku na provedení prací. Nabídky na částečné provedení prací nebudou
posuzovány. Uchazeči nemohou předložit nabídku na variantní řešení k
nabídce dodávky požadované zadávací dokumentací.
11. Záruka za nabídku
Uchazeči musí poskytnout při předložení svých nabídek záruku za nabídku
ve výši 15 000 EUR. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným uchazečům po
ukončení výběrového řízení a vítěznému uchazeči (uchazečům) bude uvolněna
po podpisu smlouvy o dílo všemi stranami.
12. Záruka za plnění
Vítězný uchazeč po podpisu smlouvy předloží záruku za plnění ve výši 10 %
smluvní hodnoty v EUR. Tato musí být doručena do 30 dnů poté, co uchazeč
potvrdí zadavatelem podepsanou smlouvu. Pokud vybraný uchazeč tuto záruku
nepředloží v uvedené lhůtě, smlouva se stává neplatnou a zakázka může být
udělena uchazeči, který nabídl druhou nejnižší vyhovující nabídku.
13. Informační setkání a /nebo prohlídka staveniště
Proběhne dobrovolná informativní schůzka pro uchazeče, která se bude
konat v zasedací místnosti na adrese Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady
1145/1, 360 01 Karlovy Vary, od 11.00 hod. dopoledne místního času dne
11. února 2004. Kontaktní osoba Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585
348; fax: +420 353 585 884.
14. Doba platnosti nabídek
Nabídky zůstanou v platnosti po dobu 90 dní od termínu pro podání
nabídek.
15. Maximální doba výstavby
Doba plnění smlouvy je 6 měsíců ode dne podpisu smlouvy o dílo všemi
stranami.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria pro výběr
Minimální kritéria pro výběr a udělení zakázky uchazeči jsou následující:
1. Uchazeč je zapsaná právnická nebo fyzická osoba schopná provést
uvedené dílo.
2. V případě společného podniku {joint-venture} musí všichni členové
splnit stejné požadavky jako požadavky níže uvedené.
3. Průměrný roční obrat uchazeče za uplynulé 3 roky dosahuje nejméně
1,50 milionu EURO.
4. Jedná-li se o samostatného uchazeče (tzn. uchazeč může mít
subdodavatele, ovšem sám není členem společného podniku nebo
konsorcia {Joint Venture/Consortium} pro účely tohoto výběrového
řízení), musí být uchazeč schopen provést minimálně 50 % objemu
smluvního díla vlastními prostředky, tím se rozumí, že musí mít
vybavení, materiál, lidské zdroje a finanční prostředky nezbytné k
provedení uvedeného procentuálního smluvního objemu.
5. Jedná-li se o samostatného uchazeče, musí mít uchazeč v dostatečné
míře rovněž přístup k úvěrovým a jiným finančním prostředkům tak,
aby byl schopen zajistit požadované peněžní toky po dobu platnosti
smlouvy. V každém případě by úvěrová částka měla přesáhnout 0,40
milionu EURO nebo příslušný ekvivalent v českých korunách.
6. Je-li uchazeč hlavním partnerem ve společném podniku/konsorciu
{Joint Venture/Consortium}, musí být schopen zajistit 50 % objemu
smluvního díla vlastními prostředky, jak je uvedeno v dílčím článku
4 výše.
7. Je-li uchazeč ostatním partnerem ve společném podniku/konsorciu
{Joint Venture/Consortium} (tzn. není hlavním partnerem), musí být
schopen zajistit nejméně 10 % smluvního díla vlastními prostředky,
jak je uvedeno v dílčím článku 4 výše.
8. Uchazeč musí mít zkušenosti s projektem stejné povahy/stejné
částky/stejné složitosti srovnatelné se zadávaným dílem za
uplynulých 5 let. Kontraktační autorita si vyhrazuje právo vyžádat
si kopie příslušných protokolů o konečném převzetí díla, podepsaných
projektovými manažery/kontraktační autoritou zmíněného projektu.
Totéž platí pro alespoň jednoho partnera ve společném
podniku/konsorciu (Joint Venture/Consortium).
9. Vedoucí projektu, stavbyvedoucí a hlavní mistr dodavatele musí
prokázat minimálně 5 let příslušné kvalifikace a odpovídajících
zkušeností s dílem obdobné povahy, jako je tento projekt.
17. Kritéria pro udělení zakázky
Cena a administrativní a technicko-finanční kritéria.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
18. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese: VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní
25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, ČR, kontaktní osoba Ing. Jiří
Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353 232 751, po úhradě poplatku
ve výši 450 EUR, který nezahrnuje kurýrní služby, nebo ekvivalentní
částky v českých korunách při kurzu vydaném Českou národní bankou v den
zveřejnění výzvy k účasti ve veřejné soutěži.
Platba za zadávací dokumentaci bude uhrazena v hotovosti na výše uvedené
adrese nebo převodem na účet:
pro platby v Kč i v EUR
Název banky a adresa: Komerční banka, a.s., Karlovy Vary,
AÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU: 195979370247/ 0100
Zadávací dokumentace je rovněž k nahlédnutí v prostorách zadavatele na
adrese Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary.
Kontaktní osoba Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353
585 884.
Nabídky musí být předloženy na standardním formuláři nabídky obsaženém v
zadávací dokumentaci, jejíž formát a instrukce musí být striktně
dodrženy.
Dotazy uchazečů týkající se této soutěže budou písemně předány na adresu:
VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní 25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, ČR,
kontaktní osoba Ing. Jiří Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353
232 751 (s uvedením vydavatelské značky uvedené v bodě 1) nejpozději 21
dnů před termínem pro podání nabídek uvedeném v čl. 19. Zadavatel musí
odpovědět všem uchazečům nejpozději 11 dnů před termínem pro podání
nabídek. Všichni uchazeči potvrdí obdržení těchto odpovědí do 3 dnů.
19. Termín pro podání nabídek
Nabídky musí být doručeny nejpozději do 24. 3. 2004 do 13.00 místního
času na adresu:
Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary,
zasedací místnost. Kontaktní osoba Ing. Petr Kovařík, tel.: +420 353 585
348; fax: +420 353 585 884.
Nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány.
20. Otevírání nabídek
Proběhne dne 24. 3. 2004 ve 13.00 místního času na adrese:
Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, ČR,
zasedací místnost.
21. Právní procedura
Phare Program upravený Nařízením EC č. 3906/89, v platném znění.
WORKS PROCUREMENT NOTICE
CZ 0010.01.02.0037 Elisabeth's Spa-Renovation of Naratorium
1. Publication reference
185569-03/04
2. Procedure
Local open tender (works)
3. Programme
Co-financed by the European Union and the Czech Republic 2000 Phare
National Programme for the Czech Republic Grant Scheme for Support of
Business Related Infrastructure in NUTS II North-West Bohemia Region -
CZ0010.01.02
4. Financing
Budget line: B7-0310B00
5. Contracting authority
Alžbětiny Lázně a.s., represented by Ing. Petr Kovařík, Chairman of the
Elisabeth's Spa, Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, and
Implementing Agency Centre for Regional Development, Vinohradská 46,120
00 Praha 2.
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
The purpose of the project is to refurbish the Plant 08 - swimming pool
of Alžbětiny Lázně in Karlovy Vary with the aim to enhance quality of spa
services, to expand the portfolio of services rendered and to increase
capacity of the spa treatment operations. By implementing, relative
utility demand and water consumption reductions are expected to be
achieved.
Major activities should include: civil reconstructions and alterations of
internal layout of the existing facility, refurbishment, technology
update (pool technology, air-conditioning, air-distribution systems) and
interior equipment.
7. Number and titles of Lots
One single Contract
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal persons
[participating either individually or in a grouping (consortium) of
Tenderers] of the Member States and the countries and territories of the
regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific
instruments applicable to the programme under which the contract is
financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract
must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet
address:
http://europe.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm)
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other members of
the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for
the Works. Tenders for parts of the Works will not be considered.
Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to
their tender for the supplies required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of 15 000 EUR when submitting
their tender. This guarantee will be released to unsuccessful Tenderers
once the tender procedure has been completed and to the successful
tenderer(s) upon signature of the contract by all parties.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10% of the contract value in euro when countersigning the
contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the
tenderer of the contract signed by the Contracting authority. If the
selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period,
the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to
the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
An optional information meeting will be held with Tenderers. It will take
place in Elisabeth's Spa Karlovy Vary, in the boardroom in the address
Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary, Czech
Republic, at 11.00 a.m. local time on February 11, 2004. Contact: Ing.
Petr Kovařík, tel.: +420 353 585 348; fax: +420 353 585 884.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for
submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be 6 months after the
signature of the Contract by all parties.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The minimum qualifying criteria for each Tenderer include:
1. He shall be a registered firm or natural person capable of
carrying out the specified Works.
2. In case of a joint venture, all members together must reach the
minimum qualification as requested here below.
3. The average annual turnover in the past 3 years shall be of at
least EURO 1.50 million.
4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of
the Tender) he shall have the ability to carry out at least 50 % of
the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must
have the equipment, materials, human and financial resources
necessary to enable him to carry out this percentage of the
Contract.
5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cash flow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed EURO 0.40 million or Czech Crowns equivalent
6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he
shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract
Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above.
7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not
the Leading Partner) he shall have the ability to carry out at least
10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub
Clause 4 above.
8. He shall have completed at least one project of the similar nature
/amount/ complexity comparable to the tendered works over the last 5
years. The Contracting Authority reserves the right to ask for
copies of the respective certificates of final reception signed by
the project managers/Contracting Authority of the concerned project.
The same applies for one of the Partners alone in a Joint
Venture/Consortium.
9. Contractor's (C´s) Project Manager, Site manager and Leading
foreman shall have at least 5 years of adequate experience and
proven qualifications relevant to works of a similar nature to this
project.
17. Award criteria
Price and administrative and technical-financial criteria.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from address VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní
25, 362 63 Dalovice u Karlových Varů, the Czech Republic, contact person
Ing. Jiří Braun, tel.: +420 353 228 222, fax: +420 353 232 751, upon
payment of EUR 450,- which excludes courier delivery, or equivalent
amount in Czech Crowns at the rate issued by the Czech National Bank on
the date of publication of the Tender.
Payment for the Tender dossier should be made by cash at the above
address, or transferred to:
For payments in CZK and in EUR
BANK NAME AND ADDRESS: Komerční banka, a.s., Karlovy Vary,
BANK ACCOUNT: 195979370247/0100
The tender dossier is also available for inspection at the premises of
the Employer Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy
Vary, Czech Republic, Ing. Petr Kovařík tel.: +420 353 585 348; fax: +420
353 585 884.
Tenders must be submitted using the standard tender form included in the
tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed.
Tenderers with questions regarding this tender should submit them in
writing to:
postal address: VP PROJEKTING, s.r.o., Dolní 25, 362 63 Dalovice u
Karlových Varů, the Czech Republic, contact person Ing. Jiří Braun, tel.:
+420 353 228 222, fax: +420 353 232 751 (mentioning the Publication
reference shown in item 1), at least 21 days before the deadline for
submission of tenders given in item 19. The Employer must reply to all
tenderer's questions at least 11 days before the deadline for submission
of tenders. All Tenderers should confirm receipt of these answers within
3 days.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on March 24, 2004 at 1.00 pm local time
at: Alžbětiny Lázně a.s., Smetanovy sady 1145/1, 360 01 Karlovy Vary,
Czech Republic, Ing. Petr Kovařík, conference hall, tel.: +420 353 585
348; fax: +420 353 585 884.
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Will be held on March 24, 2004 at 1.00 pm local time at: Alžbětiny Lázně
a.s.Smetanovy sady 1145/1 360 01 Karlovy Vary, Czech Republic, Ing. Petr
Kovařík, conference hall.
21. Legal basis
Phare Program as provided in the EC Council Regulation No. 3906/89 in its
amended version.
185569-03/04