Portál veřejné správy

Zápis 185283-02/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53,
Publikováno14. 01. 2004
Značka OV185283-02/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. D-4 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže Evidenční číslo: TU/00200626 Zadavatel obchodní veřejné soutěže: ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53, IČ: 45274649 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581 zastoupený Ing. Petrem Vobořilem, pověřen výkonem funkce generální ředitel a Ing. Pavlem Klikou, MBA, výkonným ředitelem UKE vyhlašuje v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon), OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «soutěž») na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku Elektrárny Tušimice: «Nápravná opatření, likvidace objektů odkaliště Vysočany a technická rekultivace pláží v rámci ukončení provozu a následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch» I. Vymezení plnění veřejné zakázky 1. Předmětem plnění veřejné zakázky (Nápravná opatření, likvidace objektů odkaliště Vysočany a technická rekultivace pláží v rámci ukončení provozu a následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch) je funkční dílo spočívající v realizaci veškerých dodávek věcí, prací a služeb spojených s ukončením provozu a provedením následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch. Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky, včetně požadavků na termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné zakázky, vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb a požadovaných standardů, je uvedeno v Zadávací dokumentaci. 2. Celé dílo musí být provedeno formou dodávky «na klíč». II. Doba a místo plnění veřejné zakázky 1. Veřejná zakázka «Nápravná opatření, likvidace objektů odkaliště Vysočany a technická rekultivace pláží v rámci ukončení provozu a následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch» bude realizována po jednotlivých částech díla v rámci tří etap (1., 4. a 5. etapa v souladu se Zadávací dokumentací), které jsou dále členěny na jednotlivé stavební objekty (SO): 1. etapa díla - Doplavení odkaliště a protiprašná opatření zahrnující stavební objekt (SO) s dobou plnění: SO 1.002 Technická rekultivace pláží 07/2004 do 31. 03. 2008 (včetně pěstební péče po dobu 3 let) SO 1.002 Odtěžení deponie 07/2004 do 31. 03. 2005 4. etapa - Nápravná opatření zahrnující stavební objekty (SO) s dobou plnění: SO 4.004 Odvodnění území pod obcí Lažany 07/2004 do 11. 04. 2005 SO 4.005 Komunikace (s výjimkou státní silnice 03/2005 do 01. 11. 2006 č. III/22531 Hrušovany-Hořetice) SO 4.005 Komunikace (státní silnice 07/2004 do 01. 11. 2006 č. III/22531 Hrušovany-Hořetice) SO 4.006 Likvidace sítě pozorovacích vrtů 07/2004 do 11. 03. 2005 5. etapa - Likvidace objektů odkaliště zahrnující stavební objekty (SO) s dobou plnění: SO 5.007 Likvidace ostatních zařízení na odkališti 07/2004 do 13. 03. 2006 SO 5.008 Úpravy na ČSVV Vysočany 07/2005 do 29. 09. 2006 SO 5.011 Likvidace PBS Hořetice 06/2004 do 08. 08. 2005 Detailní požadavky na termíny plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v části 2 Zadávací dokumentace. Tyto požadavky nebo termíny je uchazeč povinen dodržet při zpracování časového harmonogramu realizace veřejné zakázky. 2. Místem plnění veřejné zakázky je ČEZ, a. s., Elektrárny Tušimice - bývalé odkaliště popela Vysočany, k. ú. Lažany, Hořetice, Vysočany, Hrušovany. III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené v § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona. 2. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. b), c), d) , e), f) a g) zákona, prokáže uchazeč čestným prohlášením, přičemž může využít vzor čestného prohlášení, který je součástí Zadávací dokumentace. Dále uchazeč prokáže čestným prohlášením splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona odpovědnými zástupci uchazeče, přičemž může využít vzor čestného prohlášení, který je součástí Zadávací dokumentace. Vyplněná a oprávněnou osobou potvrzená čestná prohlášení musí být vložena do nabídky uchazeče dle ustanovení čl. XI. 3. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona, prokáže uchazeč doklady o oprávnění k podnikání, zejména: pro provádění staveb, jejich změn a odstraňování a dále pro výkon zeměměřičských činností, včetně výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět veřejné zakázky. V případě využití subdodavatelů k pokrytí části veřejné zakázky uchazeč doloží oprávnění k podnikání i těchto subdodavatelů v rozsahu příslušné části veřejné zakázky, včetně jejich výpisu z obchodního rejstříku. Podává-li nabídku více osob společně, musí každá osoba prokázat kvalifikační předpoklady samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladů o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho pravomocí. 4. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění kvalifikačních předpokladů dle ustanovení čl. III.1, 2 a 3 bude vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem. IV. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné zakázky požaduje na uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: a) Uchazeč prokáže, že má zdokumentovaný systém jakosti podle normy ISO 9001:2000. b) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 5 let realizoval: - minimálně jednu zakázku v oblasti výstavby komunikací s minimální hodnotou 20 milionů Kč, - minimálně jednu zakázku v oblasti realizace vodohospodářských objektů s minimální hodnotou 20 milionů Kč, - minimálně jednu zakázku v oblasti realizace sanačních prací s minimální hodnotou 20 milionů Kč. c) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. d) Uchazeč potvrdí bezpodmínečný souhlas se závazným textem smlouvy včetně příloh. e) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení díla v souladu se Zadávací dokumentací. f) Uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu stanoveném zadavatelem v článku 40 závazného textu smlouvy, Část 2 Zadávací dokumentace. g) Uchazeč prokáže, že má oprávnění k činnosti prováděné hornickým způsobem s osvědčením «závodní lomu» podle § 5, odst. 2 zákona ČNR č. 61/1988 Sb., ve znění zákona ČNR č. 542/1991 Sb. (vydává obvodní báňský úřad). h) Uchazeč potvrdí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny potřebné údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací a dodávek v souvislosti s plněním této veřejné zakázky. 2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení IV.1 a) až h) bude vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem. V. Soutěžní lhůta, místo a čas otevírání obálek s nabídkami 1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 2. Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční v souladu s § 28 - 30 zákona dne 25. 2. 2004 od 12.00 hod. místního času na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, správní budova - zasedací místnost 1. patro. VI. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně platebního kalendáře 1. Cena musí být zpracována v českých korunách bez DPH v souladu se Zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré činnosti pro provedení díla (částí díla). 2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky v podrobném členění po položkách výkazů výměr v souladu se Zadávacím projektem pro jednotlivé SO (stavební objekty) a souhrnně pro celou veřejnou zakázku a jednotlivé části díla v souladu s požadavky uvedenými v Zadávací dokumentaci, část 4, svazek C9. 3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za cenu nejvýše přípustnou. 4. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci. Způsob úhrady ceny pro jednotlivé části díla je uveden v čl. 15 - Platební podmínky závazného textu smlouvy, Část 2 Zadávací dokumentace. 5. Uchazeč zpracuje platební kalendář v souladu s požadavky zadavatele, které jsou obsaženy v části 4 Zadávací dokumentace, část 4, svazek C10. VII. Poskytnutí jistoty 1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výši 1.500.000,- Kč (slovy: jeden milion pět set tisíc korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona. 2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání nabídek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena v originále nejpozději do konce soutěžní lhůty - viz článek V. výše. Podmínky pro poskytnutí jistoty jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci. VIII. Omezení soutěže na tuzemské osoby Zadavatel omezuje účast v soutěži pouze na tuzemské osoby, přičemž za zahraniční osobu je považována osoba dle § 21 odst. 2 obchodního zákoníku. IX. Požadavky na členění veřejné zakázky Požadavky na členění veřejné zakázky na jednotlivé části díla a stavební objekty (SO) jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci této veřejné zakázky. X. Variantní řešení Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. XI. Způsob zpracování nabídky 1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku nebo se zúčastní ve více než jedné nabídce, bude z této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Toto ustanovení však nebrání výrobcům, prodejcům nebo subdodavatelům nabídnout zboží nebo služby kterémukoli z uchazečů. 2. Nabídku zpracuje uchazeč v listinné formě v českém jazyce. Jednotlivé listy nabídky musí být spolu pevně spojeny. Průvodní dopis nabídky musí být datován a podepsán statutárním orgánem uchazeče v případě právnické osoby a v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. Čestná prohlášení, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky a závazný text smlouvy o dílo musí být řádně datovány a podepsány. 3. Nabídka musí obsahovat následující dokumenty seřazené v níže uvedeném pořadí: a) Svazek A (Průvodní dopis nabídky a prokázání kvalifikačních a dalších předpokladů uchazeče) b) Svazek B (Závazný text smlouvy) c) Svazek C (Přílohy závazného textu smlouvy). Detailní údaje k obsahu a zpracování nabídky a jednotlivých svazků A až C jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 4. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty a ve 4 kopiích. U originálu nabídky bude přibalen CD ROM s jedním vyhotovením nabídky. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze souboru MS Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7.0). Časové a prováděcí plány musí být zpracovány s využitím SW prostředků MS Project 98, výkresy musí být ve formátu *.dwg nebo *.dxf (pro AUTOCAD r.13), pro rastrové obrázky je možno použít formát *.rlc nebo *.rlp. Pro zmenšení velikosti přenášených dat lze použít komprimační program ARJ. Požadavek na předání v elektronické formě se nevztahuje na dokumenty předávané uchazečem ve svazku C11 nabídky. 5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v tomto ustanovení čl. XI. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude důvodem k vyloučení uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. XII. Způsob a místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně 1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla zadavateli doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 25. 2. 2004 do 12.00 hod. místního času. 2. Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s. organizační jednotka Elektrárny Tušimice 432 01 Kadaň. 3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v kanceláři vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU, paní Ivaně Brtáňové, správní budova, Elektrárna Tušimice II, a to v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 13.00 hod. místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně od 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti v prvním patře správní budovy, Elektrárna Tušimice II, a to nejpozději do 12.00 hod. místního času. 4. Nabídka musí být podána v neprůhledné obálce zabezpečené proti manipulaci přelepením a opatřené na uzavření razítkem uchazeče, případně podpisem jeho statutárního zástupce, a to v souladu s § 9 zákona. 5. Každá nabídka musí být zabalena a vložena do obalu (obálky), který musí být řádně označen v souladu s požadavky Zadávací dokumentace, Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče. 6. Uchazeč se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady. XIII. Zadávací lhůta Zadávací lhůta bez prodloužení, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí devadesát (90) kalendářních dní a její běh začíná dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele v souladu se zákonem. XIV. Způsob hodnocení nabídek Předložené nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny. Takto budou hodnoceny nabídky, které splní podmínky zákona, tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentace. XV. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídkovou cenu za požadované dílo nelze do uzavření smlouvy překročit ani jakkoli upravovat za žádných podmínek. XVI. Název, sídlo, kontaktní osoba zadavatele 1. Zadavatel: ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53 organizační jednotka Elektrárny Tušimice, 432 01 Kadaň. 2. Kontaktní osoby zadavatele: paní Ivana Brtáňová - vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU tel. č.: +420 474 32 2762, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail: brtani1.etu@mail.cez.cz p. Petr Vaníček - vedoucí oddělení nehmotné dodávky - sever tel. č.: +420 474 32 2763, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail: vanicp1.etu@mail.cez.cz 3. Výše uvedené kontaktní osoby zadavatele zprostředkovávají kontakt mezi zájemci/uchazeči a zadavatelem. Kontakt s jinými než jmenovanými zaměstnanci zadavatele v průběhu soutěžní lhůty bude považován za porušení soutěžních podmínek a zájemce/uchazeč, který se toho dopustí, bude vyloučen z obchodní veřejné soutěže. 4. Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy k obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu zadavatele nejpozději čtrnáct (14) dnů před stanoveným termínem pro podání nabídek dle článku XII. výše. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace s dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u zadavatele zašle zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu) všem zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci v souladu s článkem XVIII. níže. XVII. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště), nabídková konference 1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytne zadavatel zájemcům možnost návštěvy místa plnění. Návštěva místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná dne 21. 1. 2004. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti správní budovy Elektrárny Tušimice II, 1. patro, na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec nese veškerá rizika ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při návštěvě jsou zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce zadavatele. Během návštěvy místa plnění zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi. O průběhu prohlídky bude vyhotoven zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci. 2. Dne 29. 1. 2004 se bude konat nabídková konference. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti správní budovy elektrárny Tušimice II, 1. patro. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této schůzce zodpovědní zástupci zadavatele zodpoví dotazy jednotlivých zájemců k Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentaci. Dotazy musí být doručeny zadavateli nejpozději 3 dny před konáním konference. O průběhu konference bude vyhotoven zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci. XVIII. Zadávací dokumentace 1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Nápravná opatření, likvidace objektů odkaliště Vysočany a technická rekultivace pláží v rámci ukončení provozu a následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch» obsahuje: - Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče - Část 2 - Závazný text smlouvy včetně příloh - Část 3 - Zadávací projekt - Část 4 - Formuláře nabídky. 2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u zadavatele písemně (dopisem, faxem, e-mailem) na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, ČR, vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU, paní Ivana Brtáňová, tel. č. +420 474 32 2762, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail: brtani1.etu@mail.cez.cz, a to nejméně dva (2) pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat firmu nebo jméno zájemce, adresu sídla zájemce/místo podnikání, IČ zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu a faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme zadávací dokumentaci. 3. Každému zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení čl. XVIII.2 výše poskytnuta Zadávací dokumentace v elektronické formě (vybrané části Zadávací dokumentace budou poskytnuty pouze v písemné formě). 4. Zadávací dokumentaci převezme osoba určená zájemcem v souladu s ustanovením čl. XVIII.2 výše, v den uvedený v požadavku, na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, a to v pracovní době od 09.00 hod. do 13.00 hod. místního času. XIX. Práva zadavatele 1. Zadavatel si vyhrazuje právo: - v průběhu soutěžní lhůty měnit podmínky veřejné zakázky a Zadávací dokumentaci formou dodatků, - odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem, - zrušit bez udání důvodu obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, - nevracet podané nabídky, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené Vyhlášením, zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka bude obsahovat variantní řešení, - vyloučit uchazeče, který podá více nabídek. Petr VOBOŘIL Pavel KLIKA pověřen výkonem funkce výkonný ředitel UKE generální ředitel ČEZ, a. s. ČEZ, a. s. 185283-02/04