VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
D-4
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
Evidenční číslo:
TU/00200626
Zadavatel obchodní veřejné soutěže:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53,
IČ: 45274649
zapsaný v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581
zastoupený
Ing. Petrem Vobořilem, pověřen výkonem funkce generální ředitel
a Ing. Pavlem Klikou, MBA, výkonným ředitelem UKE
vyhlašuje
v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon),
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «soutěž»)
na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku Elektrárny Tušimice:
«Nápravná opatření, likvidace objektů odkaliště Vysočany a technická
rekultivace pláží v rámci ukončení provozu a následné rekultivace
odkaliště Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch»
I. Vymezení plnění veřejné zakázky
1. Předmětem plnění veřejné zakázky (Nápravná opatření, likvidace
objektů odkaliště Vysočany a technická rekultivace pláží v rámci
ukončení provozu a následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně
revitalizace ostatních ploch) je funkční dílo spočívající v
realizaci veškerých dodávek věcí, prací a služeb spojených s
ukončením provozu a provedením následné rekultivace odkaliště
Vysočany včetně revitalizace ostatních ploch.
Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky, včetně požadavků
na termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné
zakázky, vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb
a požadovaných standardů, je uvedeno v Zadávací dokumentaci.
2. Celé dílo musí být provedeno formou dodávky «na klíč».
II. Doba a místo plnění veřejné zakázky
1. Veřejná zakázka «Nápravná opatření, likvidace objektů odkaliště
Vysočany a technická rekultivace pláží v rámci ukončení provozu a
následné rekultivace odkaliště Vysočany včetně revitalizace
ostatních ploch» bude realizována po jednotlivých částech díla v
rámci tří etap (1., 4. a 5. etapa v souladu se Zadávací dokumentací),
které jsou dále členěny na jednotlivé stavební objekty (SO):
1. etapa díla - Doplavení odkaliště a protiprašná opatření
zahrnující stavební objekt (SO) s dobou plnění:
SO 1.002 Technická rekultivace pláží 07/2004 do 31. 03. 2008
(včetně pěstební péče po dobu 3 let)
SO 1.002 Odtěžení deponie 07/2004 do 31. 03. 2005
4. etapa - Nápravná opatření
zahrnující stavební objekty (SO) s dobou plnění:
SO 4.004 Odvodnění území pod obcí Lažany 07/2004 do 11. 04. 2005
SO 4.005 Komunikace (s výjimkou státní silnice 03/2005 do 01. 11. 2006
č. III/22531 Hrušovany-Hořetice)
SO 4.005 Komunikace (státní silnice 07/2004 do 01. 11. 2006
č. III/22531 Hrušovany-Hořetice)
SO 4.006 Likvidace sítě pozorovacích vrtů 07/2004 do 11. 03. 2005
5. etapa - Likvidace objektů odkaliště
zahrnující stavební objekty (SO) s dobou plnění:
SO 5.007 Likvidace ostatních zařízení na odkališti 07/2004 do 13. 03. 2006
SO 5.008 Úpravy na ČSVV Vysočany 07/2005 do 29. 09. 2006
SO 5.011 Likvidace PBS Hořetice 06/2004 do 08. 08. 2005
Detailní požadavky na termíny plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v
části 2 Zadávací dokumentace. Tyto požadavky nebo termíny je uchazeč
povinen dodržet při zpracování časového harmonogramu realizace
veřejné zakázky.
2. Místem plnění veřejné zakázky je ČEZ, a. s., Elektrárny Tušimice -
bývalé odkaliště popela Vysočany, k. ú. Lažany, Hořetice, Vysočany,
Hrušovany.
III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené v § 2b
zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona.
2. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. b), c),
d) , e), f) a g) zákona, prokáže uchazeč čestným prohlášením, přičemž
může využít vzor čestného prohlášení, který je součástí Zadávací
dokumentace. Dále uchazeč prokáže čestným prohlášením splnění
kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona
odpovědnými zástupci uchazeče, přičemž může využít vzor čestného
prohlášení, který je součástí Zadávací dokumentace. Vyplněná a
oprávněnou osobou potvrzená čestná prohlášení musí být vložena do
nabídky uchazeče dle ustanovení čl. XI.
3. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona, prokáže uchazeč doklady o oprávnění k podnikání, zejména:
pro provádění staveb, jejich změn a odstraňování a dále pro výkon
zeměměřičských činností, včetně výpisu z obchodního rejstříku.
Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět veřejné
zakázky. V případě využití subdodavatelů k pokrytí části veřejné
zakázky uchazeč doloží oprávnění k podnikání i těchto subdodavatelů
v rozsahu příslušné části veřejné zakázky, včetně jejich výpisu z
obchodního rejstříku. Podává-li nabídku více osob společně, musí
každá osoba prokázat kvalifikační předpoklady samostatně v plném
rozsahu s výjimkou dokladů o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění
podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění
zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena
jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů,
jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s
vymezením jeho pravomocí.
4. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění
kvalifikačních předpokladů dle ustanovení čl. III.1, 2 a 3 bude
vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem.
IV. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné
zakázky požaduje na uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky:
a) Uchazeč prokáže, že má zdokumentovaný systém jakosti podle normy
ISO 9001:2000.
b) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 5 let realizoval:
- minimálně jednu zakázku v oblasti výstavby komunikací s minimální
hodnotou 20 milionů Kč,
- minimálně jednu zakázku v oblasti realizace vodohospodářských
objektů s minimální hodnotou 20 milionů Kč,
- minimálně jednu zakázku v oblasti realizace sanačních prací s
minimální hodnotou 20 milionů Kč.
c) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v
nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem
těchto práv je uchazeč.
d) Uchazeč potvrdí bezpodmínečný souhlas se závazným textem smlouvy
včetně příloh.
e) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení
díla v souladu se Zadávací dokumentací.
f) Uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem
jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu
stanoveném zadavatelem v článku 40 závazného textu smlouvy, Část 2
Zadávací dokumentace.
g) Uchazeč prokáže, že má oprávnění k činnosti prováděné hornickým
způsobem s osvědčením «závodní lomu» podle § 5, odst. 2 zákona ČNR
č. 61/1988 Sb., ve znění zákona ČNR č. 542/1991 Sb. (vydává obvodní
báňský úřad).
h) Uchazeč potvrdí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny potřebné
údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací
a dodávek v souvislosti s plněním této veřejné zakázky.
2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení IV.1 a) až h) bude
vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem.
V. Soutěžní lhůta, místo a čas otevírání obálek s nabídkami
1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
2. Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční v souladu s § 28 - 30
zákona dne 25. 2. 2004 od 12.00 hod. místního času na adrese: ČEZ, a. s.,
Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, správní budova - zasedací místnost
1. patro.
VI. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně
platebního kalendáře
1. Cena musí být zpracována v českých korunách bez DPH v souladu se
Zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré činnosti pro provedení
díla (částí díla).
2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné
zakázky v podrobném členění po položkách výkazů výměr v souladu se
Zadávacím projektem pro jednotlivé SO (stavební objekty) a souhrnně
pro celou veřejnou zakázku a jednotlivé části díla v souladu s
požadavky uvedenými v Zadávací dokumentaci, část 4, svazek C9.
3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za
cenu nejvýše přípustnou.
4. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci.
Způsob úhrady ceny pro jednotlivé části díla je uveden v čl. 15 -
Platební podmínky závazného textu smlouvy, Část 2 Zadávací dokumentace.
5. Uchazeč zpracuje platební kalendář v souladu s požadavky zadavatele,
které jsou obsaženy v části 4 Zadávací dokumentace, část 4, svazek C10.
VII. Poskytnutí jistoty
1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 1.500.000,- Kč (slovy: jeden milion
pět set tisíc korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona.
2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit
peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní
částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání nabídek. Bankovní
záruka musí být v písemné formě předložena v originále nejpozději do
konce soutěžní lhůty - viz článek V. výše. Podmínky pro poskytnutí
jistoty jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci.
VIII. Omezení soutěže na tuzemské osoby
Zadavatel omezuje účast v soutěži pouze na tuzemské osoby, přičemž
za zahraniční osobu je považována osoba dle § 21 odst. 2 obchodního
zákoníku.
IX. Požadavky na členění veřejné zakázky
Požadavky na členění veřejné zakázky na jednotlivé části díla a
stavební objekty (SO) jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci této
veřejné zakázky.
X. Variantní řešení
Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
XI. Způsob zpracování nabídky
1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku. Uchazeč, který
předloží více než jednu nabídku nebo se zúčastní ve více než jedné
nabídce, bude z této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Toto
ustanovení však nebrání výrobcům, prodejcům nebo subdodavatelům
nabídnout zboží nebo služby kterémukoli z uchazečů.
2. Nabídku zpracuje uchazeč v listinné formě v českém jazyce.
Jednotlivé listy nabídky musí být spolu pevně spojeny. Průvodní
dopis nabídky musí být datován a podepsán statutárním orgánem
uchazeče v případě právnické osoby a v případě fyzické osoby osobou
oprávněnou jednat jejím jménem. Čestná prohlášení, příslušné doklady
o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky
a závazný text smlouvy o dílo musí být řádně datovány a podepsány.
3. Nabídka musí obsahovat následující dokumenty seřazené v níže
uvedeném pořadí:
a) Svazek A (Průvodní dopis nabídky a prokázání kvalifikačních a
dalších předpokladů uchazeče)
b) Svazek B (Závazný text smlouvy)
c) Svazek C (Přílohy závazného textu smlouvy).
Detailní údaje k obsahu a zpracování nabídky a jednotlivých svazků A
až C jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
4. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo
úředně ověřenými dokumenty a ve 4 kopiích. U originálu nabídky bude
přibalen CD ROM s jedním vyhotovením nabídky. Textové části, tabulky
a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze souboru MS
Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7.0). Časové a prováděcí plány musí
být zpracovány s využitím SW prostředků MS Project 98, výkresy musí
být ve formátu *.dwg nebo *.dxf (pro AUTOCAD r.13), pro rastrové
obrázky je možno použít formát *.rlc nebo *.rlp. Pro zmenšení
velikosti přenášených dat lze použít komprimační program ARJ.
Požadavek na předání v elektronické formě se nevztahuje na dokumenty
předávané uchazečem ve svazku C11 nabídky.
5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v
tomto ustanovení čl. XI. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude
důvodem k vyloučení uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
XII. Způsob a místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla zadavateli doručena
v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 25. 2. 2004 do 12.00 hod. místního
času.
2. Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s.
organizační jednotka Elektrárny Tušimice
432 01 Kadaň.
3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí
dohodě, v kanceláři vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU, paní Ivaně
Brtáňové, správní budova, Elektrárna Tušimice II, a to v pracovní
dny v době od 8.00 hod. do 13.00 hod. místního času, kromě
posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je
možno nabídku podat osobně od 10.00 hod. místního času v zasedací
místnosti v prvním patře správní budovy, Elektrárna Tušimice II, a
to nejpozději do 12.00 hod. místního času.
4. Nabídka musí být podána v neprůhledné obálce zabezpečené proti manipulaci
přelepením a opatřené na uzavření razítkem uchazeče, případně podpisem
jeho statutárního zástupce, a to v souladu s § 9 zákona.
5. Každá nabídka musí být zabalena a vložena do obalu (obálky), který
musí být řádně označen v souladu s požadavky Zadávací dokumentace,
Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče.
6. Uchazeč se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady.
XIII. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta bez prodloužení, po kterou jsou uchazeči svými
nabídkami vázáni, činí devadesát (90) kalendářních dní a její běh
začíná dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání
oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky
nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele v souladu se zákonem.
XIV. Způsob hodnocení nabídek
Předložené nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny. Takto
budou hodnoceny nabídky, které splní podmínky zákona, tohoto
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentace.
XV. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídkovou cenu za požadované dílo nelze do uzavření smlouvy
překročit ani jakkoli upravovat za žádných podmínek.
XVI. Název, sídlo, kontaktní osoba zadavatele
1. Zadavatel:
ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53
organizační jednotka Elektrárny Tušimice, 432 01 Kadaň.
2. Kontaktní osoby zadavatele:
paní Ivana Brtáňová - vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU
tel. č.: +420 474 32 2762, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail:
brtani1.etu@mail.cez.cz
p. Petr Vaníček - vedoucí oddělení nehmotné dodávky - sever
tel. č.: +420 474 32 2763, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail:
vanicp1.etu@mail.cez.cz
3. Výše uvedené kontaktní osoby zadavatele zprostředkovávají kontakt
mezi zájemci/uchazeči a zadavatelem. Kontakt s jinými než
jmenovanými zaměstnanci zadavatele v průběhu soutěžní lhůty bude
považován za porušení soutěžních podmínek a zájemce/uchazeč, který
se toho dopustí, bude vyloučen z obchodní veřejné soutěže.
4. Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy
k obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou
(dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu zadavatele nejpozději
čtrnáct (14) dnů před stanoveným termínem pro podání nabídek dle
článku XII. výše. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací
dokumentace s dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u
zadavatele zašle zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu)
všem zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci v souladu s
článkem XVIII. níže.
XVII. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště),
nabídková konference
1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné
zakázky poskytne zadavatel zájemcům možnost návštěvy místa plnění.
Návštěva místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná
dne 21. 1. 2004. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v
zasedací místnosti správní budovy Elektrárny Tušimice II, 1. patro,
na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň. Účast
zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby.
Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec nese veškerá
rizika ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty,
škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v
důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při
návštěvě jsou zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které
stanoví na místě zástupce zadavatele.
Během návštěvy místa plnění zodpovědný zaměstnanec zadavatele
provede zájemce po staveništi. O průběhu prohlídky bude vyhotoven
zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si vyzvedli Zadávací
dokumentaci.
2. Dne 29. 1. 2004 se bude konat nabídková konference. Sraz účastníků
je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti správní budovy
elektrárny Tušimice II, 1. patro. Účast zástupců každého
jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této
schůzce zodpovědní zástupci zadavatele zodpoví dotazy jednotlivých
zájemců k Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentaci.
Dotazy musí být doručeny zadavateli nejpozději 3 dny před konáním
konference. O průběhu konference bude vyhotoven zápis, který obdrží
všichni zájemci, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci.
XVIII. Zadávací dokumentace
1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Nápravná opatření,
likvidace objektů odkaliště Vysočany a technická rekultivace pláží v
rámci ukončení provozu a následné rekultivace odkaliště Vysočany
včetně revitalizace ostatních ploch» obsahuje:
- Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče
- Část 2 - Závazný text smlouvy včetně příloh
- Část 3 - Zadávací projekt
- Část 4 - Formuláře nabídky.
2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u zadavatele písemně
(dopisem, faxem, e-mailem) na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna
Tušimice II, 432 01 Kadaň, ČR, vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU,
paní Ivana Brtáňová, tel. č. +420 474 32 2762, fax č.: +420 474 32
2189, e-mail: brtani1.etu@mail.cez.cz, a to nejméně dva (2) pracovní
dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat
firmu nebo jméno zájemce, adresu sídla zájemce/místo podnikání, IČ
zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu a
faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se
soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme zadávací dokumentaci.
3. Každému zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení čl. XVIII.2
výše poskytnuta Zadávací dokumentace v elektronické formě (vybrané části
Zadávací dokumentace budou poskytnuty pouze v písemné formě).
4. Zadávací dokumentaci převezme osoba určená zájemcem v souladu s
ustanovením čl. XVIII.2 výše, v den uvedený v požadavku, na adrese:
ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, a to v pracovní
době od 09.00 hod. do 13.00 hod. místního času.
XIX. Práva zadavatele
1. Zadavatel si vyhrazuje právo:
- v průběhu soutěžní lhůty měnit podmínky veřejné zakázky a Zadávací
dokumentaci formou dodatků,
- odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným
uchazečem,
- zrušit bez udání důvodu obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí
o výběru nejvhodnější nabídky,
- nevracet podané nabídky,
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
Vyhlášením, zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal
jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči,
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka bude obsahovat variantní řešení,
- vyloučit uchazeče, který podá více nabídek.
Petr VOBOŘIL Pavel KLIKA
pověřen výkonem funkce výkonný ředitel UKE
generální ředitel ČEZ, a. s.
ČEZ, a. s.
185283-02/04