VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Vodovody a kanalizace Pardubice a.s.
A-5
Vodovody a kanalizace Pardubice a.s.
Sídlo: Teplého 2014, 530 02 Pardubice
vyhlašuje ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb.,
v platném znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
na plnění veřejné zakázky zhotovení stavby
«Kanalizace Lázně Bohdaneč - napojení na centrální ČOV Pardubice-Semtín»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací
a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Kanalizace Lázně
Bohdaneč - napojení na centrální ČOV Pardubice-Semtín» a jejímu úspěšnému
uvedení do zkušebního provozu.
Přehled hlavních objektů:
SO 01 Hrubé předčištění a ČS
SO 02 Kalová pole
SO 03 Provozní objekt
SO 04 Výtlačný řad
Výtlačný řad z Lázní Bohdaneč do Rybitví dl. 3619 m - materiál tvárná
litina DN 200, gravitační úsek dl. 59,8 m - materiál PVC DN 300
SO 05 Elektroinstalace v provozní budově
SO 06 Příprava území
SO 07 Protipovodňové klapky
SO 08 Terénní a sadové úpravy
PS 01 Čerpací stanice - strojní a elektročást
PS 02 Dálkový přenos
PS 03 Zabezpečení objektu
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je též veškerá činnost
zhotovitele nezbytná k plnění veřejné zakázky (např. vytyčení podzemního
vedení, zařízení staveniště, zajištění skládek, náklady za užívání
veřejných prostranství a dalších nezbytných ploch, veškeré zkoušky
apod.), dokumentace objektů a hladin vody ve studnách v prostoru dotčeném
stavbou, zhotovení dokumentace skutečného provedení ve třech
vyhotoveních, geodetické zaměření skutečného stavu díla zpracované dle
směrnice zadavatele včetně zanesení skutečného stavu díla do pozemkové
mapy ve dvou vyhotoveních, prohlídka stok technickou kamerou, návrh
provozního řádu pro zkušební provoz a provozní řád pro trvalý provoz
dokončeného díla.
Při realizaci veřejné zakázky budou dodrženy mimo jiné zákony č. 254/2001
Sb. a č. 274/2001 Sb.
Podrobný popis předmětu díla obsahuje zadávací dokumentace - projekt ve
stupni RD včetně výkazu výměr zpracovaný společností VIS s.r.o., Na
Střezině 1079, Hradec Králové, z 11/03, zak. č. 3973-350.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Dobu plnění zadavatel předpokládá v těchto termínech:
zahájení stavby: 6/2004
dokončení stavby: 11/2005
zkušební provoz: 12/2005-6/2006.
Zadavatel si vyhrazuje právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné
zakázky v souladu s uvolňováním finančních prostředků státního rozpočtu.
Místem plnění veřejné zakázky jsou obce a k. ú. Lázně Bohdaneč, Černá u
Bohdanče a Rybitví v Pardubickém kraji.
3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů:
Uchazeči o veřejnou zakázku musí prokázat kvalifikační předpoklady podle
§ 2b zákona způsobem dle § 2c zákona. Čestná prohlášení musí být
podepsána statutárním zástupcem uchazeče dle § 2b. Dále uchazeč předloží
výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, je-li do něho zapsán, jiný
doklad opravňující uchazeče k podnikání v oboru vodohospodářských staveb
a doklad o autorizaci v oboru provádění vodohospodářských staveb.
Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady
každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze
pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. V nabídce
bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami,
které předkládají společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci
předmětné veřejné zakázky.
Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením pravosti.
Při nesplnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů bude zadavatel
postupovat dle § 2e zákona.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním
zástupcem uchazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné
zakázky:
a) samostatný přehled staveb kanalizací realizovaných vlastními
kapacitami uchazeče v posledních 3 letech doložený vyjádřením
investora (referenční listiny investorů lze předložit ve fotokopii)
- min. 2 stavby budou nad 10 mil. Kč
b) předpokládaný dodavatelský systém zakázky (práce prováděné vlastní
kapacitou, práce zajišťované subdodavatelsky, jejich procentuální
poměr a předpokládaní subdodavatelé)
c) údaje o systému řízení jakosti v organizaci uchazeče
d) doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozní
činností uchazeče
e) státní účetní výkazy: rozvaha, výkaz zisků a ztrát, cash flow k
31. 12. 2003 (příp. k 31. 12. 2002) včetně výroku auditora, uzavřené
aktuální státní účetní výkazy (rozvaha, výkaz zisků a ztrát) za
poslední tři měsíce před podáním nabídky;
pokud uchazeč není akciová společnost nebo s.r.o., předloží výsledky
hospodaření formou státních účetních výkazů za výše popsaná období
dle příslušných zákonů
f) systém řízení jakosti uchazeče.
Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě
uchazeče se současným identifikačním číslem.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
dalších předpokladů od všech osob v plném rozsahu.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle více kritérií v pořadí významu,
který jim zadavatel přisuzuje:
I. Výše nabídkové ceny.
II. Reference, odborná způsobilost a ekonomická situace uchazeče, kvalita
nabídky.
III. Záruka za jakost a záruční podmínky.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením
veškerých rizik a nákladů, zisku a inflačních vlivů po celou dobu
výstavby (veškerá činnost zhotovitele, např. nájmy za užívání
prostranství, skládkovné, vytyčování podzemních sítí, dopravní značení,
příp. zařízení staveniště, geodetická činnost zhotovitele a zaměření
skutečného provedení díla včetně diskety v souladu se směrnicí
objednavatele, náklady na odstranění příp. škod vzniklých činností
zhotovitele při realizaci díla, veškeré zkoušky, atesty, zajištění
potřebných dokladů a další).
Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se
zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni RD, která je použita jako
zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným předtiskem
neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou zadávací
dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací
uvedených v tomto výkazu výměr. Součástí zadávací dokumentace je «slepý
rozpočet» na disketě pro vypracování ocenění zakázky. V nabídce bude
ocenění veřejné zakázky předloženo v písemné formě.
Uchazeč je povinen zahrnout do ceny i položky neuvedené v předloženém
výkazu výměr a tyto položky výrazným způsobem označit v nabídce.
Nedodržení předloženého výkazu výměr bude považováno za nedodržení
soutěžních podmínek.
Pro oceňování méněprací a víceprací budou použity jednotkové ceny
oceněného výkazu výměr.
Nabídková cena musí být platná min. do 31. 12. 2006.
7. Platební podmínky:
- Provedené práce budou hrazeny formou faktur do výše 90 % z celkové
ceny díla. Úhrada zůstatku, tj. 10 % smluvní ceny díla, je vázána na
odstranění vad a nedodělků vyspecifikovaných v zápise o předání a
převzetí předmětu díla, resp. jednotlivých stavebních objektů a
provozních souborů. Pokud se vady a nedodělky nebudou vyskytovat,
pak bude splatnost konečné faktury do 15 dnů od jejího doručení
objednavateli.
- Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu a splatnost min. 30
kalendářních dnů.
- Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude
vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve
sledovaném období a záznamy ve stavebním deníku, což bude vyjádřeno
v % rozestavěnosti jednotlivých SO a PS.
Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních
podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z
prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředkůi pro
jednotlivé roky realizace, neboť veřejná zakázka bude financována s
podporou státního rozpočtu.
8. Způsob zpracování nabídky:
- Nabídku podá uchazeč v písemné formě v českém jazyce v 1 originále
dle formálních technických a smluvních požadavků uvedených v
zadávací dokumentaci.
- Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním
orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem zastupování uvedeným ve
výpisu z obchodního rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou
osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný
platný pověřovací dokument.
- Součástí nabídky uchazeče bude:
- návrh smlouvy o dílo: Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o
jednotlivých ustanoveních návrhu smlouvy a upřesnit její konečné
znění.
- vyplněný krycí list nabídky a další formuláře a tabulky (příloha
zadávací dokumentace)
- prohlášení uchazeče (přílohy zadávací dokumentace) potvrzené
statutárním orgánem uchazeče:
Pro zpracování nabídky byla podrobně prostudována zadávací
dokumentace a soutěžní podmínky. Veškerá sporná ustanovení nebo
technické nejasnosti byly před podáním nabídky vyjasněny. Se
soutěžními podmínkami a zadávací dokumentací uchazeč souhlasí a
respektuje je.
Nabídková cena uvedená v nabídce je cena nejvýše přípustná a obsahuje
předpokládané zvýšení cen v závislosti na čase plnění a předpokládaný
vývoj cen vstupních nákladů, a je platná do 30. 12. 2006.
Podpis statutárního zástupce
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení těchto podmínek v Obchodním
věstníku dne 7. 1. 2004, končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami
uchazečů, které se uskuteční dne 19. 2. 2004 v 9.00 hod. v zasedací místnosti
v sídle zadavatele a bude probíhat v souladu s § 29 zákona.
10. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
11. Místo pro podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky:
Uchazeči mohou podat nabídky osobně v podatelně zadavatele v pracovních
dnech od 7.00 hod. do 14.00 hod., v poslední den soutěžní lhůty je možné
podávat nabídky osobně pouze od 7.00 hod. do 9.00 hodin.
Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele
OVS. Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Veřejná zakázka
Kanalizace Lázně Bohdaneč - napojení na centrální ČOV Pardubice-Semtín -
NEOTEVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče a podpisem
(§ 9 zákona). V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik
předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem.
12. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace obsahuje RD díla použitou jako zadávací dokumentace
včetně výkazu výměr («slepý rozpočet»), podmínky OVS a další tabulky a
formuláře požadované zadavatelem do nabídky.
Zájemci si mohou zadávací dokumentaci vyzvedávat na základě předchozí
telefonické dohody v sídle zadavatele v pracovní době od 7.00 hod. do
14.00 hod. u ing. Josisové, tel. 466 798 434, a to do 5 pracovních dnů od
telefonické objednávky, počínaje dnem 7. 1. 2004. Zadávací dokumentaci si
uchazeč vyzvedne ve sjednaném termínu za úhradu 3300 Kč + aktuální sazba DPH.
13. Požadavek na poskytnutí jistoty:
V souladu s ustanovením § 23 požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve
výši 500 000 Kč způsobem dle § 24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty
bude součástí nabídky uchazeče.
14. Další podmínky soutěže:
- Organizovaná prohlídka místa plnění ani nahlížení do projektové
dokumentace se nekoná.
- OVS není omezena pro tuzemské uchazeče. Nabídky včetně všech příloh
musí být předloženy v českém jazyce v písemné formě, veškeré
finanční objemy uváděné v nabídce musí být uvedeny v české měně.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo
upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp.
uchazečům, případně zveřejněním v OV.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených
jednotlivými uchazeči v nabídkách. Veškeré uchazečem doložené údaje
se budou výhradně vztahovat k osobě uchazeče se současným
identifikačním číslem.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky
nebo právo soutěž bez udání důvodů zrušit.
- Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s
přípravou, vypracováním či podáním nabídky.
- Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny.
- V případě chyby či rozporu mezi ustanovením tohoto inzerátu a
ustanovením zadávací dokumentace platí vždy ustanovení inzerátu
uveřejněného v OV.
- Variantní řešení nabídky se nepřipouští.
- Zadavatel požaduje délku záruční doby na dílo min. 60 měsíců.
15. Název, sídlo a spojení na zadavatele:
Vodovody a kanalizace Pardubice a.s.,
Teplého 2014, 530 02 Pardubice
OR KS v Hradci Královém, oddíl B, vložka 999
tel. 466 798 411, č. faxu 466 304 643
Kontaktní osoba: Ing. Josisová, tel. 466 798 434
Bankovní spojení: Raiffeisenbank, a.s. - pobočka Pardubice
č. účtu: 1006086073/5500
var. symbol: IČ uchazeče.
185055-01/04