Portál veřejné správy

Zápis 185055-01/04

Obchodní jménoVodovody a kanalizace Pardubice a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloTeplého 2014, 530 02 Pardubice
Publikováno07. 01. 2004
Značka OV185055-01/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Vodovody a kanalizace Pardubice a.s. A-5 Vodovody a kanalizace Pardubice a.s. Sídlo: Teplého 2014, 530 02 Pardubice vyhlašuje ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb., v platném znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) na plnění veřejné zakázky zhotovení stavby «Kanalizace Lázně Bohdaneč - napojení na centrální ČOV Pardubice-Semtín» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Kanalizace Lázně Bohdaneč - napojení na centrální ČOV Pardubice-Semtín» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního provozu. Přehled hlavních objektů: SO 01 Hrubé předčištění a ČS SO 02 Kalová pole SO 03 Provozní objekt SO 04 Výtlačný řad Výtlačný řad z Lázní Bohdaneč do Rybitví dl. 3619 m - materiál tvárná litina DN 200, gravitační úsek dl. 59,8 m - materiál PVC DN 300 SO 05 Elektroinstalace v provozní budově SO 06 Příprava území SO 07 Protipovodňové klapky SO 08 Terénní a sadové úpravy PS 01 Čerpací stanice - strojní a elektročást PS 02 Dálkový přenos PS 03 Zabezpečení objektu Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je též veškerá činnost zhotovitele nezbytná k plnění veřejné zakázky (např. vytyčení podzemního vedení, zařízení staveniště, zajištění skládek, náklady za užívání veřejných prostranství a dalších nezbytných ploch, veškeré zkoušky apod.), dokumentace objektů a hladin vody ve studnách v prostoru dotčeném stavbou, zhotovení dokumentace skutečného provedení ve třech vyhotoveních, geodetické zaměření skutečného stavu díla zpracované dle směrnice zadavatele včetně zanesení skutečného stavu díla do pozemkové mapy ve dvou vyhotoveních, prohlídka stok technickou kamerou, návrh provozního řádu pro zkušební provoz a provozní řád pro trvalý provoz dokončeného díla. Při realizaci veřejné zakázky budou dodrženy mimo jiné zákony č. 254/2001 Sb. a č. 274/2001 Sb. Podrobný popis předmětu díla obsahuje zadávací dokumentace - projekt ve stupni RD včetně výkazu výměr zpracovaný společností VIS s.r.o., Na Střezině 1079, Hradec Králové, z 11/03, zak. č. 3973-350. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Dobu plnění zadavatel předpokládá v těchto termínech: zahájení stavby: 6/2004 dokončení stavby: 11/2005 zkušební provoz: 12/2005-6/2006. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolňováním finančních prostředků státního rozpočtu. Místem plnění veřejné zakázky jsou obce a k. ú. Lázně Bohdaneč, Černá u Bohdanče a Rybitví v Pardubickém kraji. 3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů: Uchazeči o veřejnou zakázku musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem dle § 2c zákona. Čestná prohlášení musí být podepsána statutárním zástupcem uchazeče dle § 2b. Dále uchazeč předloží výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, je-li do něho zapsán, jiný doklad opravňující uchazeče k podnikání v oboru vodohospodářských staveb a doklad o autorizaci v oboru provádění vodohospodářských staveb. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. V nabídce bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky. Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením pravosti. Při nesplnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů bude zadavatel postupovat dle § 2e zákona. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním zástupcem uchazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: a) samostatný přehled staveb kanalizací realizovaných vlastními kapacitami uchazeče v posledních 3 letech doložený vyjádřením investora (referenční listiny investorů lze předložit ve fotokopii) - min. 2 stavby budou nad 10 mil. Kč b) předpokládaný dodavatelský systém zakázky (práce prováděné vlastní kapacitou, práce zajišťované subdodavatelsky, jejich procentuální poměr a předpokládaní subdodavatelé) c) údaje o systému řízení jakosti v organizaci uchazeče d) doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozní činností uchazeče e) státní účetní výkazy: rozvaha, výkaz zisků a ztrát, cash flow k 31. 12. 2003 (příp. k 31. 12. 2002) včetně výroku auditora, uzavřené aktuální státní účetní výkazy (rozvaha, výkaz zisků a ztrát) za poslední tři měsíce před podáním nabídky; pokud uchazeč není akciová společnost nebo s.r.o., předloží výsledky hospodaření formou státních účetních výkazů za výše popsaná období dle příslušných zákonů f) systém řízení jakosti uchazeče. Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě uchazeče se současným identifikačním číslem. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů od všech osob v plném rozsahu. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno podle více kritérií v pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje: I. Výše nabídkové ceny. II. Reference, odborná způsobilost a ekonomická situace uchazeče, kvalita nabídky. III. Záruka za jakost a záruční podmínky. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých rizik a nákladů, zisku a inflačních vlivů po celou dobu výstavby (veškerá činnost zhotovitele, např. nájmy za užívání prostranství, skládkovné, vytyčování podzemních sítí, dopravní značení, příp. zařízení staveniště, geodetická činnost zhotovitele a zaměření skutečného provedení díla včetně diskety v souladu se směrnicí objednavatele, náklady na odstranění příp. škod vzniklých činností zhotovitele při realizaci díla, veškeré zkoušky, atesty, zajištění potřebných dokladů a další). Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni RD, která je použita jako zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Součástí zadávací dokumentace je «slepý rozpočet» na disketě pro vypracování ocenění zakázky. V nabídce bude ocenění veřejné zakázky předloženo v písemné formě. Uchazeč je povinen zahrnout do ceny i položky neuvedené v předloženém výkazu výměr a tyto položky výrazným způsobem označit v nabídce. Nedodržení předloženého výkazu výměr bude považováno za nedodržení soutěžních podmínek. Pro oceňování méněprací a víceprací budou použity jednotkové ceny oceněného výkazu výměr. Nabídková cena musí být platná min. do 31. 12. 2006. 7. Platební podmínky: - Provedené práce budou hrazeny formou faktur do výše 90 % z celkové ceny díla. Úhrada zůstatku, tj. 10 % smluvní ceny díla, je vázána na odstranění vad a nedodělků vyspecifikovaných v zápise o předání a převzetí předmětu díla, resp. jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů. Pokud se vady a nedodělky nebudou vyskytovat, pak bude splatnost konečné faktury do 15 dnů od jejího doručení objednavateli. - Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu a splatnost min. 30 kalendářních dnů. - Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve sledovaném období a záznamy ve stavebním deníku, což bude vyjádřeno v % rozestavěnosti jednotlivých SO a PS. Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů. Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředkůi pro jednotlivé roky realizace, neboť veřejná zakázka bude financována s podporou státního rozpočtu. 8. Způsob zpracování nabídky: - Nabídku podá uchazeč v písemné formě v českém jazyce v 1 originále dle formálních technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. - Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem zastupování uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný pověřovací dokument. - Součástí nabídky uchazeče bude: - návrh smlouvy o dílo: Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o jednotlivých ustanoveních návrhu smlouvy a upřesnit její konečné znění. - vyplněný krycí list nabídky a další formuláře a tabulky (příloha zadávací dokumentace) - prohlášení uchazeče (přílohy zadávací dokumentace) potvrzené statutárním orgánem uchazeče: Pro zpracování nabídky byla podrobně prostudována zadávací dokumentace a soutěžní podmínky. Veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti byly před podáním nabídky vyjasněny. Se soutěžními podmínkami a zadávací dokumentací uchazeč souhlasí a respektuje je. Nabídková cena uvedená v nabídce je cena nejvýše přípustná a obsahuje předpokládané zvýšení cen v závislosti na čase plnění a předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, a je platná do 30. 12. 2006. Podpis statutárního zástupce 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení těchto podmínek v Obchodním věstníku dne 7. 1. 2004, končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami uchazečů, které se uskuteční dne 19. 2. 2004 v 9.00 hod. v zasedací místnosti v sídle zadavatele a bude probíhat v souladu s § 29 zákona. 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. 11. Místo pro podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky: Uchazeči mohou podat nabídky osobně v podatelně zadavatele v pracovních dnech od 7.00 hod. do 14.00 hod., v poslední den soutěžní lhůty je možné podávat nabídky osobně pouze od 7.00 hod. do 9.00 hodin. Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele OVS. Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Veřejná zakázka Kanalizace Lázně Bohdaneč - napojení na centrální ČOV Pardubice-Semtín - NEOTEVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče a podpisem (§ 9 zákona). V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem. 12. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje RD díla použitou jako zadávací dokumentace včetně výkazu výměr («slepý rozpočet»), podmínky OVS a další tabulky a formuláře požadované zadavatelem do nabídky. Zájemci si mohou zadávací dokumentaci vyzvedávat na základě předchozí telefonické dohody v sídle zadavatele v pracovní době od 7.00 hod. do 14.00 hod. u ing. Josisové, tel. 466 798 434, a to do 5 pracovních dnů od telefonické objednávky, počínaje dnem 7. 1. 2004. Zadávací dokumentaci si uchazeč vyzvedne ve sjednaném termínu za úhradu 3300 Kč + aktuální sazba DPH. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty: V souladu s ustanovením § 23 požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 500 000 Kč způsobem dle § 24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče. 14. Další podmínky soutěže: - Organizovaná prohlídka místa plnění ani nahlížení do projektové dokumentace se nekoná. - OVS není omezena pro tuzemské uchazeče. Nabídky včetně všech příloh musí být předloženy v českém jazyce v písemné formě, veškeré finanční objemy uváděné v nabídce musí být uvedeny v české měně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně zveřejněním v OV. - Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými uchazeči v nabídkách. Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě uchazeče se současným identifikačním číslem. - Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo právo soutěž bez udání důvodů zrušit. - Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s přípravou, vypracováním či podáním nabídky. - Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny. - V případě chyby či rozporu mezi ustanovením tohoto inzerátu a ustanovením zadávací dokumentace platí vždy ustanovení inzerátu uveřejněného v OV. - Variantní řešení nabídky se nepřipouští. - Zadavatel požaduje délku záruční doby na dílo min. 60 měsíců. 15. Název, sídlo a spojení na zadavatele: Vodovody a kanalizace Pardubice a.s., Teplého 2014, 530 02 Pardubice OR KS v Hradci Královém, oddíl B, vložka 999 tel. 466 798 411, č. faxu 466 304 643 Kontaktní osoba: Ing. Josisová, tel. 466 798 434 Bankovní spojení: Raiffeisenbank, a.s. - pobočka Pardubice č. účtu: 1006086073/5500 var. symbol: IČ uchazeče. 185055-01/04