VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce tramvajové trati Výtoň»
Podmínky soutěže:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je realizace rekonstrukce tramvajové trati Výtoň
dle zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele (DSP) zpracované
společností Metroprojekt Praha, a.s., z 7/2003.
Jedná se o rekonstrukci stávajícího kolejového trojúhelníka a
navazujících úseků tramvajové trati, úpravu vozovek v místech
rozšíření vozovek na úkor chodníků, přeložek inženýrských sítí a o
objekty přináležející k tramvajové trati (trolejové vedení, řídicí
systémy, dráhové kabely, odvodnění tramvajové trati, dopravní
značení) a rekonstrukce SSZ.
Součástí předmětu plnění je i zpracování projektové dokumentace pro
realizaci stavby (RDS), zajištění náhradní autobusové dopravy a dále
zajištění a realizace dopravně inženýrských rozhodnutí.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Předpokládaná doba zahájení plnění zakázky je: 29. 5. 2004
2.2. Maximální délka doby plnění zakázky je 54 dnů (tj. nejpozdější
termín dokončení je 21. 7. 2004)
2.3. Místo plnění: Praha 2
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona:
Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro dobu plnění.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace;
4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil v posledních pěti letech.
Obdobnou zakázkou je rekonstrukce tramvajové trati s rozpočtovými
náklady vyššími než 50 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace;
4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001:2001.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem;
4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami);
4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 30 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné
smlouvy a pojistných podmínek;
4.6. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními
kapacitami vč. seznamu podzhotovitelů a jejich podílu na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). V tomto seznamu bude uvedena i
společnost provozující náhradní autobusovou dopravu pro uchazeče.
Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v
souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže
na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace;
4.7. oprávnění ke svařování součástí kolejového svršku MHD - prokazuje
se doložením platného oprávnění;
4.8. čestné prohlášení uchazeče, že má k dispozici automatickou podbíječku
s digitálním záznamem;
4.9. čestné prohlášení uchazeče, že realizační práce na zakázce budou
prováděny v době od 7,00 do 21,00 hodin;
4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.5.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky (4.3, 4.4, 4.9, 4.10) každá z těchto
osob samostatně. Doklad pro bod 4.2, 4.7 a 4.8 doloží alespoň jedna
osoba. Doklad k bodům 4.5 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník
sdružení.
Doklad pro bod 4.1 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky
zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení faxem (236083252) nejméně 24 hodin předem s
uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti
Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře
č. 311, tel. 236083255, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301,
tel. 236083253, fax 236083252. Dokumentace bude vydána proti
zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 20 000,- Kč včetně 5% DPH.
Platba musí být provedena předem na účet č. 120037-1930731349/0800,
Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží
doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo
zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat
kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu,
IČ, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu)
i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke
zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné
k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč.
telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže
zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
kritérium: váha:
6.1. výše nabídkové ceny v Kč bez DPH 6
6.2. zkrácení maximální doby plnění ve dnech 4
Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet
vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení
jednotlivých kritérií.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Pro
zpracování nabídkové ceny obdrží zájemce výkaz výměr v digitální
podobě ve formátu ASPE (aplikace firmy VALBEK, s.r.o. Liberec).
Nabídková cena bude zpracována v listinné podobě jako tiskový výstup
dat předaných současně v digitální podobě ve formátu ASPE. Současně
uchazeč předá také protokol potvrzující formální správnost
předávaných dat.
Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za
celkový předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací
dokumentace. Cena bude zaokrouhlena na celé Kč. Nabídková cena bude
stanovena jako nejvýše přípustná a bude obsahovat veškeré náklady,
které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním této veřejné
zakázky, včetně nákladů na provozování náhradní autobusové dopravy.
Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem
«RTT Výtoň» - «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona).
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit
za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude
prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě
faktury, splatnost daňových dokladů minimálně 21 dnů od doručení,
zálohy nebudou poskytovány. Každá faktura musí být doložena
zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými
odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat
maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývající část bude fakturována
po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise z
přejímacího nebo kolaudačního řízení.
11. Soutěžní lhůta: Začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - RTT VÝTOŇ», s výzvou «Neotevírat!»,
opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou doporučeně na
adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00
hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel
doporučuje osobní způsob podání.
13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
16. 2. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886,
pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona
Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2,
IČ: 60194260, tel. 236083251, fax 236083252.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 000 000,- Kč
(jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace v průběhu soutěžní lhůty zadavatel
neposkytuje.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit, prodloužit
soutěžní lhůtu
20.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené
uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
20.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky, dílčí
plnění zadavatel nepřipouští
20.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit
20.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným
uchazečem
20.6. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních
prostředků.
184868-01/04