Portál veřejné správy

Zápis 184868-01/04

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno07. 01. 2004
Značka OV184868-01/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Rekonstrukce tramvajové trati Výtoň» Podmínky soutěže: 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění je realizace rekonstrukce tramvajové trati Výtoň dle zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele (DSP) zpracované společností Metroprojekt Praha, a.s., z 7/2003. Jedná se o rekonstrukci stávajícího kolejového trojúhelníka a navazujících úseků tramvajové trati, úpravu vozovek v místech rozšíření vozovek na úkor chodníků, přeložek inženýrských sítí a o objekty přináležející k tramvajové trati (trolejové vedení, řídicí systémy, dráhové kabely, odvodnění tramvajové trati, dopravní značení) a rekonstrukce SSZ. Součástí předmětu plnění je i zpracování projektové dokumentace pro realizaci stavby (RDS), zajištění náhradní autobusové dopravy a dále zajištění a realizace dopravně inženýrských rozhodnutí. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 2.1. Předpokládaná doba zahájení plnění zakázky je: 29. 5. 2004 2.2. Maximální délka doby plnění zakázky je 54 dnů (tj. nejpozdější termín dokončení je 21. 7. 2004) 2.3. Místo plnění: Praha 2 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona: Uchazeč prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil v posledních pěti letech. Obdobnou zakázkou je rekonstrukce tramvajové trati s rozpočtovými náklady vyššími než 50 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001:2001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem; 4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami); 4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 30 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek; 4.6. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními kapacitami vč. seznamu podzhotovitelů a jejich podílu na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). V tomto seznamu bude uvedena i společnost provozující náhradní autobusovou dopravu pro uchazeče. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.7. oprávnění ke svařování součástí kolejového svršku MHD - prokazuje se doložením platného oprávnění; 4.8. čestné prohlášení uchazeče, že má k dispozici automatickou podbíječku s digitálním záznamem; 4.9. čestné prohlášení uchazeče, že realizační práce na zakázce budou prováděny v době od 7,00 do 21,00 hodin; 4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.5. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky (4.3, 4.4, 4.9, 4.10) každá z těchto osob samostatně. Doklad pro bod 4.2, 4.7 a 4.8 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k bodům 4.5 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Doklad pro bod 4.1 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (236083252) nejméně 24 hodin předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře č. 311, tel. 236083255, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236083253, fax 236083252. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 20 000,- Kč včetně 5% DPH. Platba musí být provedena předem na účet č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČ, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: kritérium: váha: 6.1. výše nabídkové ceny v Kč bez DPH 6 6.2. zkrácení maximální doby plnění ve dnech 4 Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých kritérií. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Pro zpracování nabídkové ceny obdrží zájemce výkaz výměr v digitální podobě ve formátu ASPE (aplikace firmy VALBEK, s.r.o. Liberec). Nabídková cena bude zpracována v listinné podobě jako tiskový výstup dat předaných současně v digitální podobě ve formátu ASPE. Současně uchazeč předá také protokol potvrzující formální správnost předávaných dat. Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cena bude zaokrouhlena na celé Kč. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním této veřejné zakázky, včetně nákladů na provozování náhradní autobusové dopravy. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «RTT Výtoň» - «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury, splatnost daňových dokladů minimálně 21 dnů od doručení, zálohy nebudou poskytovány. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývající část bude fakturována po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. 11. Soutěžní lhůta: Začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - RTT VÝTOŇ», s výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. 13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 16. 2. 2004 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy. 15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČ: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČ: 60194260, tel. 236083251, fax 236083252. 16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Další informace v průběhu soutěžní lhůty zadavatel neposkytuje. 19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. 20. Zadavatel si vyhrazuje právo: 20.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit, prodloužit soutěžní lhůtu 20.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů 20.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky, dílčí plnění zadavatel nepřipouští 20.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit 20.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem 20.6. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků. 184868-01/04