VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s.
C-1
Pražská energetika, a.s.
Sídlo: Na Hroudě 1492/4, 100 05 Praha 10
IČ: 60193913
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka č. 2405
ve spolupráci s Informační agenturou
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
«na dodávku měřicích zařízení»
A. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následujících měřicích
zařízení pro měření elektřiny (elektroměrů, přijímačů HDO a modulů),
včetně ověření elektroměrů, souvisejícího parametrizačního SW vybavení,
záručního servisu a pozáruční podpory podle potřeb zadavatele.
Všechny elektroměry musí být dodány včetně ověření.
a) Jednofázový statický činný elektroměr pro přímé měření
v předpokládaných objemech: r. 2004 14 000 ks
r. 2005 13 000 ks
r. 2006 7 000 ks
b) Jednofázový statický činný elektroměr pro přímé měření s
přijímačem HDO
v předpokládaných objemech: r. 2004 13 000 ks
r. 2005 13 000 ks
r. 2006 300 ks
c) Třífázový statický čtyřvodičový činný elektroměr pro přímé měření
v předpokládaných objemech: r. 2004 6 000 ks
r. 2005 7 000 ks
r. 2006 4 000 ks
d) Třífázový statický čtyřvodičový činný elektroměr pro přímé měření
s přijímačem HDO
v předpokládaných objemech: r. 2004 40 000 ks
r. 2005 38 000 ks
r. 2006 1 000 ks
e) Třífázový statický třísystémový činný elektroměr pro nepřímé
měření
v předpokládaných objemech: r. 2004 500 ks
r. 2005 500 ks
r. 2006 300 ks
f) Třífázový statický třísystémový činný elektroměr pro nepřímé
měření s přijímačem HDO
v předpokládaných objemech: r. 2004 100 ks
r. 2005 100 ks
r. 2006 100 ks
g) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou
v předpokládaných objemech: r. 2004 250 ks
h) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou
v předpokládaných objemech: r. 2004 450 ks
r. 2005 50 ks
r. 2006 30 ks
i) Třífázový čtyřkvadrantní dvousystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou
v předpokládaných objemech: r. 2004 100 ks
r. 2005 30 ks
r. 2006 30 ks
j) Třífázový čtyřkvadrantní dvousystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou
v předpokládaných objemech: r. 2004 50 ks
r. 2005 10 ks
k) Přijímač hromadného dálkového ovládání (HDO) 4 relé
v předpokládaných objemech: r. 2004 2 000 ks
r. 2005 2 000 ks
r. 2006 1 000 ks
Podrobná specifikace požadovaných technických parametrů předmětu veřejné
zakázky a další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci (dále jen «ZD»).
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) upřesňovat předpokládané objemové požadavky uvedené v zadání podle
vnějších vlivů (nové prováděcí vyhlášky, aktualizace ceníků,
požadované rekonstrukce, požadavky a objemy zákazníků atd.);
b) modifikovat technické požadavky v zadání v souladu s technickým,
technologickým, popř. cenovým vývojem;
c) upravovat obsah dodávek, tj. měřicích přístrojů samostatně,
měřicích přístrojů bez modulů, přístrojů včetně modulů nebo dodávky
jen samostatných modulů.
V této souvislosti zadavatel uvítá vstřícnost uchazeče (deklarovanou v
nabídce) spočívající v možnosti průběžně přizpůsobovat dodávky podle
požadavků zadavatele a aktuálního technického, technologického a cenového
vývoje měřicích zařízení v dalších letech.
Součástí nabídky musí být jednoznačný a závazný způsob a podmínky
uchazeče (dodavatele) v případě upřesnění objemových požadavků,
modifikace technických požadavků a úpravy obsahu dodávek podle požadavků
zadavatele v dalších letech (ve smyslu výše uvedených písm. a/ až c/ této
kap.).
B. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Doba plnění celé veřejné zakázky je od 1. dubna 2004 do 30. 6. 2006.
Předpokládané objemy pro rok 2004 musí být dodány včetně ověření
elektroměrů do 7. 12. 2004. Rozsahy dodávek budou upřesňovány v rámci
čtvrtletních objednávek doručených dodavateli 30 dnů před začátkem
čtvrtletí. Zadavatel požaduje průběžné dílčí měsíční plnění s termínem
dodávky nejdéle do 6 týdnů od doručení objednávky.
Místem plnění veřejné zakázky bude centrální sklad Pražské energetiky,
a.s. v Praze 8 nebo bude upřesněn v objednávce na dislokované sklady v
rámci Prahy.
C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
C.1.Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b
zákona, způsobem podle § 2c odst. 1 zákona, včetně splnění podmínek
uvedených v § 2b odst. 2 a 3 zákona, a čestným prohlášením ve smyslu
§ 2b odst. 1 písm. g) zákona. Pro posouzení splnění ustanovení § 2b
odst. 3 zákona (čestné prohlášení «odpovědného zástupce» ustaveného
ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., živnostenského zákona, ve
znění pozdějších předpisů) uchazeč předloží v nabídce aktuální výpis
z neveřejné části živnostenského rejstříku.
C.2.U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
(subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona.
C.3.V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje každá
osoba kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky
musí být platná (podepsaná) smlouva (např. smlouva o sdružení,
smlouva o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné
k zastupování v případě podání nabídky, k jednání o smlouvě a ve
věcech plnění zakázky. Smlouva musí jednoznačně vymezovat podíl
jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky.
C.4.Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikačních
předpokladů musejí být předloženy v originálu nebo též ve stejnopisu
s ověřením jeho pravosti. Je-li v podmínkách soutěže vyžadováno
čestné prohlášení, musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče.
K dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být
připojen jejich úřední překlad do českého jazyka.
D. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v
souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí
podle stupně přisouzeného významu:
1. Míra splnění požadovaných technických parametrů, výsledek
odzkoušení zapůjčených měřicích zařízení.
2. Způsob ochrany měřicích zařízení před neoprávněným zásahem.
3. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky.
4. Nabídkové ceny.
5. Možnosti přizpůsobení liberalizovanému trhu s elektřinou.
E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a přehledně
zpracovány do níže uvedené tabulky v členění dle jednotlivých typů
měřicích zařízení (uvedených v kap. A. pod písm. a) až k) na:
- Základní cenu za jeden kus měřicího zařízení v rozsahu požadovaných
parametrů v roce 2004 v členění podle ZD.
- Konstrukci a podmínky množstevních a obdobných slev závazné po
celou dobu plnění.
- Cena za jeden kus měřicího zařízení a jednotlivých částí (modulů)
po slevách.
- Celkové ceny za dodávku předpokládaného počtu kusů v jednotlivých
letech 2004 až 2006 při uplatnění slev.
- Celkovou cenu za komplexní dodávku všech přístrojů v
předpokládaných objemech do roku 2006 včetně ověření a po započítání
slev.
Ostatní závazné podmínky pro zpracování cenové nabídky jsou uvedeny v ZD.
Vynechání předepsaného členění nabídkových cen nebo nepřehledné a
nejednoznačné zpracování bude důvodem k vyřazení nabídky.
Platební podmínky
- faktura za dílčí dodávku měřicích zařízení (včetně ověření) může
být vystavena až po převzetí dílčí dodávky ze strany zadavatele,
- faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 14 dní od dne převzetí
faktury ze strany zadavatele,
- zálohy nebudou poskytnuty.
F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta končí dne 5. 2. 2004 v 10.00 hod. Otevírání obálek s
nabídkami se uskuteční dne 5. 2. 2004 od 10.00 hod. v zasedací místnosti
č. 401 ve 4. patře budovy A sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha
10).
G. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo
osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10) v
pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 hod. do 4. 2.
2004 a dne 5. 2. 2004 od 9.00 do 10.00 hod. do místnosti otevírání obálek
s nabídkami (viz bod F.).
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou zadavatele a
názvem: «SOUTĚŽ - NA DODÁVKU MĚŘICÍCH ZAŘÍZENÍ - NEOTEVÍRAT» a opatřené
na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona.
I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele
Pražská energetika, a.s.
k rukám
Ing. Pavla Elise
ředitele divize Služby
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10 tel. 267 05 3000, fax: 267 05 3777
J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 2.000.000,- Kč jednou z
forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na neúročený účet
zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním
symbolem je číslo 33 a osmimístné IČ uchazeče, bez mezery - celkem
desetimístné číslo, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši jistoty
musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otevírání obálek.
«Příkaz k úhradě» nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet
zadavatele. V případě složení jistoty v hotovosti na účet zadavatele musí
být předloženo potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně
do 3. 8. 2004. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena
zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty.
Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být
součástí «originálu» nabídky.
Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém
jazyce, přiloží uchazeč autorizovaný překlad.
K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez
předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele.
L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich
prokázání
Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro plnění
veřejné zakázky:
a) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v
posledních dvou letech s uvedením objednavatele, popř. kupujícího,
místa a doby plnění, jména kontaktních osob a jejich tel., e-mail.
spojení.
b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění
veřejné zakázky s uvedením jejich kvalifikace a zkušeností, zejména
z hlediska ověření měřicí techniky, záruční a pozáruční podpory,
včetně doložení certifikace pracovníků a autorizace měrového
střediska.
c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky
(zastoupení v ČR).
Pravdivost dalších předpokladů uvedených v nabídce musí být prokázána ve
formě čestného prohlášení zpracovaného způsobem dle bodu 3.4.
M. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci si zájemci vyzvednou v pracovních dnech od 9.00 do
14.00 hod. v hlavní vrátnici sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha
10, budova «A» - vpravo). Zájemci jsou povinni se zapsat do seznamu
vydané zadávací dokumentace.
N. Podmínky pro zapůjčení a vrácení vzorků nabízených měřicích zařízení
Součástí podání nabídky je rovněž bezplatné zapůjčení 2 kusů vzorků od
každého nabízeného měřicího zařízení (dále jen «vzorky») k odzkoušení.
Vzorky musí být dodány do konce soutěžní lhůty, ve dnech od 2. 2. 2004 do
4. 2. 2004 v době mezi 9.00 - 11.00 hod., nebo dne 5. 2. 2004 v době mezi
8.00 - 10.00 hod. do místnosti č. 318 budovy «A» Na Hroudě 1492/4, Praha
10. Součástí předání vzorku musí být uchazečem předložený seznam ve 2
vyhotoveních s uvedením typu a výrobních čísel zapůjčených přístrojů a
úplnou adresou pro vrácení vzorků. Jedno vyhotovení seznamu bude
potvrzeno zadavatelem a vráceno zástupci uchazeče, který doručil vzorky.
Vrácení vzorků bude do 1 týdne po skončení soutěže, a to osobním předáním
uchazeči nebo poštou na uvedenou adresu.
Pokud uchazeč nepředloží požadované vzorky nabízených měřicích zařízení k
odzkoušení v požadovaném termínu a počtu kusů, bude jeho nabídka vyřazena
z dalšího posuzování a hodnocení z důvodu nesplnění zásadní podmínky OVS.
V rámci odzkoušení vzorků budou provedeny zkoušky v souladu s
metrologickými předpisy a normami, ověřeny deklarované parametry a
kompatibilita s používaným měřicím zařízením zadavatele apod.
O. Další podmínky
a) Prohlídka místa plnění veřejné zakázky ani nahlédnutí do
dokumentace se nekoná (ve smyslu § 5 odst. 1 písm. j zákona).
b) Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu
předmětu veřejné zakázky včetně ověření elektroměrů.
c) Součástí nabídky musí být kompletně vyplněné tabulky uvedené v
kap. V. a VI. ZD podle pokynů v ZD.
d) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče
nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky s
výjimkou informací dle § 2a odst. 3 zákona. Dotazy týkající se
organizační stránky zadání veřejné zakázky lze uplatnit u Informační
agentury na mob. tel. č.: 607 755 879 nebo na tel./fax č.: 272 935
721.
e) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních
(tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako
«originál».
f) Nabídka musí být vyhotovena podle osnovy uvedené v zadávací
dokumentaci. Nabídka musí být doplněna obsahem v úvodu nabídky a
všechny stránky nabídky (včetně příloh) musí být průběžně
očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány
nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy.
g) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o plnění veřejné zakázky
podle náležitostí uvedených v ZD.
h) Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové
a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů a čestných
prohlášení) v elektronické formě na vhodném médiu (CD, disketa) ve
formátech aplikačních programů MS Word nebo MS Excel.
i) OVS je omezena na tuzemské osoby.
j) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
k) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky a
zapůjčení vzorků.
l) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující
znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
P. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) ověřit vybrané reference z nabídek,
b) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na poptávaný předmět
plnění veřejné zakázky,
c) odmítnout všechny nabídky,
d) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu,
e) jednat o předloženém návrhu smlouvy ve všech ustanoveních, která
se netýkají nabízených závazných podmínek a způsobu plnění.
Ing. Pavel Elis
ředitel divize Služby
184599-52/03