VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s.
D-1, 6
České dráhy, a.s.
Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
IČ: 70994226
zapsané v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddílu B., vložce 8039
vyhlašují podle ust. § 4 a násl. zákona č. 199/94 Sb., o zadávání
veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na Implementaci modulu MM systému SAP R/3
1. Zadavatel:
České dráhy, a.s.
Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
Pověřuje organizací obchodní veřejné soutěže:
České dráhy, a.s.
DATIS, odštěpný závod
Praha 8, Křižíkova 2, PSČ 186 00
dále jen zadavatel.
2. Předmět soutěže:
Provedení Implementace modulu MM v rámci stávajícího systému SAP R/3
zadavatele společně se zástupci Českých drah, a.s., dle metodiky ASAP.
Podrobný popis předmětu obchodní veřejné soutěže je uveden v zadávací
dokumentaci.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Ukončení plnění veřejné zakázky je plánováno do 31. 12. 2005. Zadavatel
požaduje zahájení plnění veřejné zakázky na předmět obchodní veřejné
soutěže dle bodu 2. ihned po podpisu smlouvy oběma stranami.
Místem plnění jsou pracoviště Českých drah, a.s.:
DATIS, odštěpný závod, Praha 8, Křižíkova 2, PSČ 186 00
DATIS, odštěpný závod, Brno, Kounicova 26, PSČ 611 47.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle
ustanovení § 2b zákona způsobem uvedeným podle § 2c zákona.
Podmínku dle ustanovení § 2b odstavec g) zákona prokáže uchazeč čestným
prohlášením.
V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z
těchto osob kvalifikační předpoklady plně v uvedeném rozsahu.
5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
V souladu s § 2f zákona vyžaduje zadavatel prokázání dalších níže
uvedených předpokladů uchazeče:
- finanční stabilita uchazeče za účetní rok 2002, doložená úředně
ověřenou kopií auditem ověřené bilance firmy, popřípadě též
originálem prohlášení důvěryhodné banky
- předložení úředně ověřených kopií certifikátů ISO řady 9001
uchazeče, vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky
- uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích,
rozhodných pro plnění veřejné zakázky
- předložení návrhu týmu pro řešení zakázky včetně profesních profilů
jeho členů
- údaje o předpokládaných subdodavatelích uchazeče, jejich podílu a
specifikace činností na plnění této veřejné zakázky
- přehled významných zakázek, vztahujících se k předmětu plnění
veřejné zakázky, realizovaných uchazečem v letech 2000 - 2003 o
objemu nad 10 mil. Kč, s uvedením objednavatele a kontaktní osoby
(včetně telefonu), místa plnění, doby plnění a ceny zakázky
Výše uvedené dokumenty (poslední čtyři odrážky tohoto článku) budou v
písemné podobě opatřeny razítkem a podpisem oprávněné osoby uchazeče.
Všechny tyto údaje jsou považovány za důvěrné a zadavatel se zavazuje
takto s nimi nakládat a použít je pouze pro účely vyhodnocení této
obchodní veřejné soutěže.
V případě, že předkládá nabídku více právnických či fyzických osob
společně, prokáže každá z těchto osob další předpoklady plně v uvedeném
rozsahu.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební
podmínky
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu bez DPH za provedení předmětu
plnění veřejné zakázky jako nejvýše přípustnou.
Uchazeč předloží cenovou nabídku v následujícím členění:
- celková nabídková cena nejvýše přípustná
- hodinové sazby za jednotlivé činnosti uchazeče
Všechny výše uvedené nabídkové ceny budou uvedeny v české měně bez DPH.
Cena za skutečně provedené práce v rámci plnění předmětu veřejné zakázky
bude fakturována měsíčně na základě «Odsouhlasených výkazů práce». Tato
cena musí být odvozena od hodinového množství skutečně provedené práce a
uvedených hodinových sazeb.
Zadavatel požaduje 30denní splatnost daňových dokladů počínaje dnem
jejich doručení objednavateli.
Zadavatel nepřipouští žádnou formu zálohové platby.
7. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky uchazečů budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:
1. nabídková cena
2. reference obdobných projektů realizovaných v letech 2000 - 2003
(ukončených, popř. částečně ukončených)
3. zkušenosti členů navrženého týmu
Způsob hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny podle
stanovených kritérií jednotlivými členy hodnotitelské komise. Kritéria
hodnocení jsou seřazena v sestupném pořadí podle důležitosti a vztah mezi
jednotlivými kritérii je vyjádřen jejich váhou v %:
- celková nabídková cena bez DPH 40 %
- reference na obdobné projekty od roku 2000 31 %
- zkušenosti členů navrženého týmu 29 %
Hodnocení kritéria nabídkové ceny bude provedeno podle vzorce:
Vážená užitnost = [(cena nejnižší ze všech hodnocených nabídek: cena
hodnocená) x 10] x váha kritéria.
Hodnocení ostatních kritérií bude provedeno metodou postupného rozvrhu
váhy s použitím bodovací stupnice (0-10), kdy 10 bodů obdrží nabídky,
které vyhovují nejlépe a 0 bodů nabídka, která zcela nevyhovuje.
Přidělené body se vynásobí váhou kritéria, čímž obdržíme váženou
užitnost.
Váhou kritéria se rozumí stanovená procentní hodnota dělená jedním stem.
Pořadí nabídek při hodnocení jednotlivými členy komise bude stanoveno
součtem vážených užitností u jednotlivých kritérií. Konečné pořadí
nabídek bude stanoveno na základě vypočteného průměru umístění nabídek u
jednotlivých členů hodnotitelské komise.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky:
Nabídka musí být vyhotovena písemně, v jazyce českém, v 1 originálu a 3
kopiích, které musí obsahovat náležitosti originálu. Údaje uvedené v
textu nabídky nesmí být přepisovány ani škrtány. Dále uchazeč předloží
nabídku bez úředně ověřených listin v datové podobě ve formátu MS Word na
CD ROM.
Nabídka musí být zpracována podle zákona, zadávacích podmínek a podle
požadavků uvedených v zadávací dokumentaci včetně všech náležitostí.
Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou
zmocněnou k jeho zastupování. Zmocněná osoba je povinna předložit k
nabídce originál zmocnění.
Nabídka musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy včetně příloh. Všechny listy nabídky i příloh budou v
pravém dolním rohu očíslovány vzestupnou číselnou řadou/celkový počet
listů nabídky. Tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny nebo jejich
ověřené kopie.
Pro kontrolu úplnosti nabídek při otevírání obálek seřadí uchazeč doklady
v nabídce v následujícím pořadí:
a) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 4,
b) notářsky ověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku dle bodu 5,
c) doklady prokazující finanční stabilitu uchazeče dle bodu 5 a výši
základního jmění dle bodu 17 doloženou auditem ověřenou rozvahou za
poslední účetní rok,
d) uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích dle bodu
5,
e) návrh týmu pro řešení zakázky včetně profesních profilů jeho členů
dle bodu 5,
f) údaje o předpokládaných subdodavatelích uchazeče dle bodu 5,
g) certifikáty ISO řady 9001 vztahujících se k předmětu plnění
veřejné zakázky dle bodu 5,
h) přehled významných zakázek, vztahujících se k předmětu plnění
veřejné zakázky, realizovaných uchazečem od roku 2000 v objemu nad
10 mil. Kč (reference na plnění obdobných zakázek) dle bodu 5,
i) údaje o nabídkové ceně dle bodu 6,
j) doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 12,
k) návrh smlouvy dle bodu 17,
l) čestné prohlášení poskytovatele systému SAP R/3, v němž se tento
zaváže poskytnout uchazeči záruku za kvalitu implementace prováděnou
v rámci plnění předmětu veřejné zakázky dle bodu 17.
V úvodu nabídky musí být předložen seznam řazení dokladů.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta dle ust. § 7 odst. 1 zákona začíná běžet dnem zveřejnění
podmínek soutěže v Obchodním věstníku a zveřejněním na Centrální adrese
http://www.centralní-adresa.cz, tj. dne 31. 12. 2003. Otevírání obálek se
uskuteční v sídle zadavatele dne 11. 2. 2004 v 10.00 hodin (zároveň tím
končí i soutěžní lhůta), ve velké zasedací místnosti, 4. patro, Praha 8,
Křižíkova 2.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
11. Místo a doba pro podávání nabídek:
Uchazeč podá originál i stanovený počet kopií (tištěnou i datovou podobu)
v uzavřené neporušené obálce, či jiném obalu, označeném nápisem «Veřejná
zakázka - Implementace modulu MM SAP R/3 - NEOTVÍRAT» opatřených na
uzavření razítkem a podpisem oprávněnou osobou uchazeče. Nabídky lze
podat osobně v kanceláři č. 76, 1. patro zadavatele na adrese zadavatele:
České dráhy, a.s., DATIS, odštěpný závod, Křižíkova 2, Praha 8, PSČ 186
00, v pracovní dny v termínu 2. 2. 2004 - 10. 2. 2004 v době od 9.00 do
15.00 hodin a nebo doporučeně poštou na tutéž adresu zadavatele, a to
tak, aby byla k dispozici zadavateli nejpozději 10. 2. 2004 v 15.00 hod.
12. Požadavek na poskytnutí jistoty
V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty
ve výši 400 000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta jednou z forem
uvedených v § 24 zákona. V případě složení peněžité částky na účet
zadavatele je příjmovým účtem účet u Komerční banky, a. s., Havlíčkova
13, 111 21, Praha 1, č. účtu 19-5536240267/0100, variabilním symbolem je
IČ uchazeče. Doklad o složení jistoty musí být součástí nabídky (výpis z
účtu uchazeče nebo originál bankovní záruky), přičemž uchazeč musí splnit
podmínky § 24 odst. 2 zákona. Peněžní částka odpovídající výši jistoty
musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena
zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty.
13. Podmínky, za kterých může dojít k překročení nabídkové ceny
Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky
uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení celkové nabídkové
ceny ani hodinových sazeb při plnění předmětu této veřejné zakázky.
Jakékoliv vícenáklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné.
14. Další podmínky soutěže
Plnění zakázky musí být realizováno tak, aby byly splněny zejména tyto
podmínky:
- implementace modulu MM bude zabezpečena řešitelským týmem složeným
ze specialistů vybraného uchazeče, jeho případných subdodavatelů a
specialistů zadavatele
- specialisté zadavatele pro práci v řešitelském týmu - budou určeni
Českými drahami, a.s., DATIS, odštěpným závodem
- vedení společného řešitelského týmu a řízení průběhu implementace
zajistí vybraný uchazeč. Vlastní implementační práce (zejména
customizing, tvorbu dokumentace, školení uživatelů) provádějí
specialisté zadavatele.
- uchazeč je povinen vyzvednout si zadávací dokumentaci dle bodu 16.
V případě, že předkládá nabídku více právnických nebo fyzických osob
společně, musí si každá z těchto osob vyzvednout zadávací
dokumentaci.
15. Identifikace zadavatele
Obchodní firma: České dráhy, a.s.
Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
IČ: 70994226
DIČ: 001-70994226
Telefon: +420 972 232 050
Fax: +420 222 328 784
16. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v budově DATIS,
odštěpného závodu Českých drah, a.s., Křižíkova 2, Praha 8, PSČ 186 00,
1. patro, č. místnosti 76, po předchozí telefonické dohodě na tel. +420
224 813 937 v pracovní dny do 9. 1. 2004 od 9.00 do 15.00 hodin. Zadávací
dokumentace bude vydána zájemcům po zaplacení nákladů za vyhotovení
dokumentace ve výši 1000,- Kč včetně DPH. Poplatek je nutno zaplatit v
hotovosti na výše uvedeném místě. Pro vystavení dokladu je nutno uvést IČ
a DIČ uchazeče.
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
Jméno: Mgr. Bohumil Augusta
Telefon: +420 224 813 937
Fax: +420 224 234 833
E-mail: bohumil.augusta@datis.cdrail.cz
Adresa: České dráhy, a.s.
DATIS, odštěpný závod
Křižíkova 2
186 00 PRAHA 8
17. Termín a místo konání informační schůzky
Zájemci o veřejnou zakázku (maximálně jeden zástupce od jednoho zájemce)
se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele.
Informační schůzka se uskuteční dne 16. 1. 2004 od 10.30 hodin.
Informační schůzka se koná v sídle zadavatele na adrese Praha 8,
Křižíkova 2, velká zasedací místnost, 4. patro.
Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o
veřejnou zakázku směřujících pouze k zadávací dokumentaci. Rozhodne-li se
některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této
skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži.
Zájemci jsou povinni dotazy a žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které
považují za důležité pro zpracování nabídky, sdělit pověřené osobě
písemně, faxem či elektronickou poštou nejméně 3 pracovní dny před
termínem konání informační schůzky.
Svou účast na informační schůzce potvrdí zájemci pověřené osobě písemně,
faxem či elektronickou poštou bohumil.augusta@datis.cdrail.cz nejméně 3
pracovní dny před termínem konání této informační schůzky.
18. Ostatní podmínky:
- minimálně 51 procent prací provede uchazeč vlastní kapacitou
- nabídka musí obsahovat návrh smlouvy na plnění předmětu veřejné
zakázky
- návrh smlouvy nesmí obsahovat žádná ustanovení, která by v rozporu
s obchodními zvyklostmi, zadávací dokumentací a zadávací dokumentací
k této veřejné zakázce znevýhodňovala zadavatele
- uchazeč musí mít základní jmění ve výši minimálně 10 mil. Kč
doložené auditem ověřenou rozvahou
- uchazeč v nabídce předloží čestné prohlášení poskytovatele systému
SAP R/3, v němž se tento poskytovatel zaváže poskytnout uchazeči
garanci za kvalitu implementace prováděnou v rámci plnění předmětu
veřejné zakázky
- soutěž je omezena pouze na tuzemské uchazeče
- zadavatel neumožňuje variantní řešení
- účastník nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí na této
obchodní veřejné soutěži
- nabídky zadavatel nevrací
19. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- kdykoliv bez udání důvodu soutěž zrušit
- odmítnout bez udání důvodů všechny nabídky
- v průběhu soutěže změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky soutěže, a
to písemně a všem účastníkům shodně, nejdéle však do termínu
otevírání obálek.
V Praze dne 12. 12. 2003
Ing. Petr Kousal v. r.
generální ředitel a předseda představenstva Českých drah, a.s.
184546-52/03