Portál veřejné správy

Zápis 184546-52/03

Obchodní jménoČeské dráhy, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO70994226
SídloPraha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
Publikováno31. 12. 2003
Značka OV184546-52/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s. D-1, 6 České dráhy, a.s. Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 IČ: 70994226 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddílu B., vložce 8039 vyhlašují podle ust. § 4 a násl. zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž na Implementaci modulu MM systému SAP R/3 1. Zadavatel: České dráhy, a.s. Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 Pověřuje organizací obchodní veřejné soutěže: České dráhy, a.s. DATIS, odštěpný závod Praha 8, Křižíkova 2, PSČ 186 00 dále jen zadavatel. 2. Předmět soutěže: Provedení Implementace modulu MM v rámci stávajícího systému SAP R/3 zadavatele společně se zástupci Českých drah, a.s., dle metodiky ASAP. Podrobný popis předmětu obchodní veřejné soutěže je uveden v zadávací dokumentaci. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Ukončení plnění veřejné zakázky je plánováno do 31. 12. 2005. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky na předmět obchodní veřejné soutěže dle bodu 2. ihned po podpisu smlouvy oběma stranami. Místem plnění jsou pracoviště Českých drah, a.s.: DATIS, odštěpný závod, Praha 8, Křižíkova 2, PSČ 186 00 DATIS, odštěpný závod, Brno, Kounicova 26, PSČ 611 47. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b zákona způsobem uvedeným podle § 2c zákona. Podmínku dle ustanovení § 2b odstavec g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně v uvedeném rozsahu. 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V souladu s § 2f zákona vyžaduje zadavatel prokázání dalších níže uvedených předpokladů uchazeče: - finanční stabilita uchazeče za účetní rok 2002, doložená úředně ověřenou kopií auditem ověřené bilance firmy, popřípadě též originálem prohlášení důvěryhodné banky - předložení úředně ověřených kopií certifikátů ISO řady 9001 uchazeče, vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky - uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích, rozhodných pro plnění veřejné zakázky - předložení návrhu týmu pro řešení zakázky včetně profesních profilů jeho členů - údaje o předpokládaných subdodavatelích uchazeče, jejich podílu a specifikace činností na plnění této veřejné zakázky - přehled významných zakázek, vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky, realizovaných uchazečem v letech 2000 - 2003 o objemu nad 10 mil. Kč, s uvedením objednavatele a kontaktní osoby (včetně telefonu), místa plnění, doby plnění a ceny zakázky Výše uvedené dokumenty (poslední čtyři odrážky tohoto článku) budou v písemné podobě opatřeny razítkem a podpisem oprávněné osoby uchazeče. Všechny tyto údaje jsou považovány za důvěrné a zadavatel se zavazuje takto s nimi nakládat a použít je pouze pro účely vyhodnocení této obchodní veřejné soutěže. V případě, že předkládá nabídku více právnických či fyzických osob společně, prokáže každá z těchto osob další předpoklady plně v uvedeném rozsahu. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu bez DPH za provedení předmětu plnění veřejné zakázky jako nejvýše přípustnou. Uchazeč předloží cenovou nabídku v následujícím členění: - celková nabídková cena nejvýše přípustná - hodinové sazby za jednotlivé činnosti uchazeče Všechny výše uvedené nabídkové ceny budou uvedeny v české měně bez DPH. Cena za skutečně provedené práce v rámci plnění předmětu veřejné zakázky bude fakturována měsíčně na základě «Odsouhlasených výkazů práce». Tato cena musí být odvozena od hodinového množství skutečně provedené práce a uvedených hodinových sazeb. Zadavatel požaduje 30denní splatnost daňových dokladů počínaje dnem jejich doručení objednavateli. Zadavatel nepřipouští žádnou formu zálohové platby. 7. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 1. nabídková cena 2. reference obdobných projektů realizovaných v letech 2000 - 2003 (ukončených, popř. částečně ukončených) 3. zkušenosti členů navrženého týmu Způsob hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny podle stanovených kritérií jednotlivými členy hodnotitelské komise. Kritéria hodnocení jsou seřazena v sestupném pořadí podle důležitosti a vztah mezi jednotlivými kritérii je vyjádřen jejich váhou v %: - celková nabídková cena bez DPH 40 % - reference na obdobné projekty od roku 2000 31 % - zkušenosti členů navrženého týmu 29 % Hodnocení kritéria nabídkové ceny bude provedeno podle vzorce: Vážená užitnost = [(cena nejnižší ze všech hodnocených nabídek: cena hodnocená) x 10] x váha kritéria. Hodnocení ostatních kritérií bude provedeno metodou postupného rozvrhu váhy s použitím bodovací stupnice (0-10), kdy 10 bodů obdrží nabídky, které vyhovují nejlépe a 0 bodů nabídka, která zcela nevyhovuje. Přidělené body se vynásobí váhou kritéria, čímž obdržíme váženou užitnost. Váhou kritéria se rozumí stanovená procentní hodnota dělená jedním stem. Pořadí nabídek při hodnocení jednotlivými členy komise bude stanoveno součtem vážených užitností u jednotlivých kritérií. Konečné pořadí nabídek bude stanoveno na základě vypočteného průměru umístění nabídek u jednotlivých členů hodnotitelské komise. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky: Nabídka musí být vyhotovena písemně, v jazyce českém, v 1 originálu a 3 kopiích, které musí obsahovat náležitosti originálu. Údaje uvedené v textu nabídky nesmí být přepisovány ani škrtány. Dále uchazeč předloží nabídku bez úředně ověřených listin v datové podobě ve formátu MS Word na CD ROM. Nabídka musí být zpracována podle zákona, zadávacích podmínek a podle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci včetně všech náležitostí. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k jeho zastupování. Zmocněná osoba je povinna předložit k nabídce originál zmocnění. Nabídka musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu očíslovány vzestupnou číselnou řadou/celkový počet listů nabídky. Tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny nebo jejich ověřené kopie. Pro kontrolu úplnosti nabídek při otevírání obálek seřadí uchazeč doklady v nabídce v následujícím pořadí: a) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 4, b) notářsky ověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku dle bodu 5, c) doklady prokazující finanční stabilitu uchazeče dle bodu 5 a výši základního jmění dle bodu 17 doloženou auditem ověřenou rozvahou za poslední účetní rok, d) uvedení počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích dle bodu 5, e) návrh týmu pro řešení zakázky včetně profesních profilů jeho členů dle bodu 5, f) údaje o předpokládaných subdodavatelích uchazeče dle bodu 5, g) certifikáty ISO řady 9001 vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky dle bodu 5, h) přehled významných zakázek, vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky, realizovaných uchazečem od roku 2000 v objemu nad 10 mil. Kč (reference na plnění obdobných zakázek) dle bodu 5, i) údaje o nabídkové ceně dle bodu 6, j) doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 12, k) návrh smlouvy dle bodu 17, l) čestné prohlášení poskytovatele systému SAP R/3, v němž se tento zaváže poskytnout uchazeči záruku za kvalitu implementace prováděnou v rámci plnění předmětu veřejné zakázky dle bodu 17. V úvodu nabídky musí být předložen seznam řazení dokladů. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta dle ust. § 7 odst. 1 zákona začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku a zveřejněním na Centrální adrese http://www.centralní-adresa.cz, tj. dne 31. 12. 2003. Otevírání obálek se uskuteční v sídle zadavatele dne 11. 2. 2004 v 10.00 hodin (zároveň tím končí i soutěžní lhůta), ve velké zasedací místnosti, 4. patro, Praha 8, Křižíkova 2. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 11. Místo a doba pro podávání nabídek: Uchazeč podá originál i stanovený počet kopií (tištěnou i datovou podobu) v uzavřené neporušené obálce, či jiném obalu, označeném nápisem «Veřejná zakázka - Implementace modulu MM SAP R/3 - NEOTVÍRAT» opatřených na uzavření razítkem a podpisem oprávněnou osobou uchazeče. Nabídky lze podat osobně v kanceláři č. 76, 1. patro zadavatele na adrese zadavatele: České dráhy, a.s., DATIS, odštěpný závod, Křižíkova 2, Praha 8, PSČ 186 00, v pracovní dny v termínu 2. 2. 2004 - 10. 2. 2004 v době od 9.00 do 15.00 hodin a nebo doporučeně poštou na tutéž adresu zadavatele, a to tak, aby byla k dispozici zadavateli nejpozději 10. 2. 2004 v 15.00 hod. 12. Požadavek na poskytnutí jistoty V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 400 000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta jednou z forem uvedených v § 24 zákona. V případě složení peněžité částky na účet zadavatele je příjmovým účtem účet u Komerční banky, a. s., Havlíčkova 13, 111 21, Praha 1, č. účtu 19-5536240267/0100, variabilním symbolem je IČ uchazeče. Doklad o složení jistoty musí být součástí nabídky (výpis z účtu uchazeče nebo originál bankovní záruky), přičemž uchazeč musí splnit podmínky § 24 odst. 2 zákona. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. 13. Podmínky, za kterých může dojít k překročení nabídkové ceny Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení celkové nabídkové ceny ani hodinových sazeb při plnění předmětu této veřejné zakázky. Jakékoliv vícenáklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné. 14. Další podmínky soutěže Plnění zakázky musí být realizováno tak, aby byly splněny zejména tyto podmínky: - implementace modulu MM bude zabezpečena řešitelským týmem složeným ze specialistů vybraného uchazeče, jeho případných subdodavatelů a specialistů zadavatele - specialisté zadavatele pro práci v řešitelském týmu - budou určeni Českými drahami, a.s., DATIS, odštěpným závodem - vedení společného řešitelského týmu a řízení průběhu implementace zajistí vybraný uchazeč. Vlastní implementační práce (zejména customizing, tvorbu dokumentace, školení uživatelů) provádějí specialisté zadavatele. - uchazeč je povinen vyzvednout si zadávací dokumentaci dle bodu 16. V případě, že předkládá nabídku více právnických nebo fyzických osob společně, musí si každá z těchto osob vyzvednout zadávací dokumentaci. 15. Identifikace zadavatele Obchodní firma: České dráhy, a.s. Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15 IČ: 70994226 DIČ: 001-70994226 Telefon: +420 972 232 050 Fax: +420 222 328 784 16. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v budově DATIS, odštěpného závodu Českých drah, a.s., Křižíkova 2, Praha 8, PSČ 186 00, 1. patro, č. místnosti 76, po předchozí telefonické dohodě na tel. +420 224 813 937 v pracovní dny do 9. 1. 2004 od 9.00 do 15.00 hodin. Zadávací dokumentace bude vydána zájemcům po zaplacení nákladů za vyhotovení dokumentace ve výši 1000,- Kč včetně DPH. Poplatek je nutno zaplatit v hotovosti na výše uvedeném místě. Pro vystavení dokladu je nutno uvést IČ a DIČ uchazeče. Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže: Jméno: Mgr. Bohumil Augusta Telefon: +420 224 813 937 Fax: +420 224 234 833 E-mail: bohumil.augusta@datis.cdrail.cz Adresa: České dráhy, a.s. DATIS, odštěpný závod Křižíkova 2 186 00 PRAHA 8 17. Termín a místo konání informační schůzky Zájemci o veřejnou zakázku (maximálně jeden zástupce od jednoho zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele. Informační schůzka se uskuteční dne 16. 1. 2004 od 10.30 hodin. Informační schůzka se koná v sídle zadavatele na adrese Praha 8, Křižíkova 2, velká zasedací místnost, 4. patro. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o veřejnou zakázku směřujících pouze k zadávací dokumentaci. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži. Zájemci jsou povinni dotazy a žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které považují za důležité pro zpracování nabídky, sdělit pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou nejméně 3 pracovní dny před termínem konání informační schůzky. Svou účast na informační schůzce potvrdí zájemci pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou bohumil.augusta@datis.cdrail.cz nejméně 3 pracovní dny před termínem konání této informační schůzky. 18. Ostatní podmínky: - minimálně 51 procent prací provede uchazeč vlastní kapacitou - nabídka musí obsahovat návrh smlouvy na plnění předmětu veřejné zakázky - návrh smlouvy nesmí obsahovat žádná ustanovení, která by v rozporu s obchodními zvyklostmi, zadávací dokumentací a zadávací dokumentací k této veřejné zakázce znevýhodňovala zadavatele - uchazeč musí mít základní jmění ve výši minimálně 10 mil. Kč doložené auditem ověřenou rozvahou - uchazeč v nabídce předloží čestné prohlášení poskytovatele systému SAP R/3, v němž se tento poskytovatel zaváže poskytnout uchazeči garanci za kvalitu implementace prováděnou v rámci plnění předmětu veřejné zakázky - soutěž je omezena pouze na tuzemské uchazeče - zadavatel neumožňuje variantní řešení - účastník nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí na této obchodní veřejné soutěži - nabídky zadavatel nevrací 19. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: - kdykoliv bez udání důvodu soutěž zrušit - odmítnout bez udání důvodů všechny nabídky - v průběhu soutěže změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky soutěže, a to písemně a všem účastníkům shodně, nejdéle však do termínu otevírání obálek. V Praze dne 12. 12. 2003 Ing. Petr Kousal v. r. generální ředitel a předseda představenstva Českých drah, a.s. 184546-52/03