VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Jihočeská energetika, a.s.
A-2
Jihočeská energetika, a.s.
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v
platném znění
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
na zakázku
«PRACHATICE - rekonstrukce rozvodny 110 kV»
Zadavatel: Jihočeská energetika, a.s., Lannova 16,
370 49 Č. Budějovice
Odpovědný zástupce: Ing. Josef Havel, technický ředitel
IČ: 60826819
DIČ: 077-60826819
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. České Budějovice
Číslo účtu: 806-231/0100
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v
Českých Budějovicích, oddíl B, vložka 639
Kontaktní osobou ve věcech souvisejících s legislativními podmínkami
zadání veřejné zakázky a ve věcech organizačních této soutěže je Ing.
Václav Petrášek, specialista strategického nákupu, tel. +420 38 786 5522,
fax +420 38 786 5529, e-mail vasek.petrasek@jce.cz.
1. Vymezení plnění zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní realizace stavby -
PRACHATICE - rekonstrukce rozvodny 110 kV v rozsahu projektové
dokumentace (technologická část), zpracované společností Inprelog, spol.
s r.o. České Budějovice pod zakázkovým číslem 3/282 z 10/2003 a podle
projektové dokumentace (stavební část), zpracované společností, spol. s
r.o. Energo ekoprojekt Turnov, s.r.o. pod zakázkovým číslem 627 - 50 - 02
z 10/2003. Součástí veřejné zakázky je oživení, komplexní vyzkoušení a
uvedení celé stavby do provozu včetně předání kladných revizních zpráv,
měřících protokolů a dokumentace skutečného provedení.
Předmět plnění zakázky je zároveň upřesněn těmito níže uvedenými
podmínkami.
2. Místo plnění zakázky:
Místem plnění zakázky je stávající rozvodna R 110 kV Prachatice v
katastru obce Těšovice u Prachatic.
3. Doba plnění zakázky: (termíny realizace):
Předpokládané zahájení zakázky 03/2004
Zprovoznění I. etapy - uvedení části rozvodny 110 kV do provozu do 17. 10. 2004
Zprovoznění celé stavby - uvedení kompletní rozvodny
(první a druhá etapa) 110 kV do provozu do 23. 10. 2005
Dokončení stavby včetně vyklizení staveniště do 11. 11. 2005
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje v nabídkách doložit kvalifikační předpoklady v rozsahu
dle § 2b způsobem dle § 2c zákona č. 199/94 Sb., v platném znění.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů i
tyto jiné osoby.
Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady
každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze
pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. Podává-li
nabídku více osob společně, musí být součástí nabídky smluvní ujednání
(např. smlouva o sdružení) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné
zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále s
vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky.
Podrobnější vymezení kvalifikačních předpokladů uchazeče je uvedeno v
zadávací dokumentaci (zejména rozsah dokladů)
5. Další podmínky a předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavky na
jejich prokázání:
- Předložení referencí
Uchazeč předloží reference dle všech následujících bodů:
1. Referenční listiny vystavené nejméně dvěma provozovateli rozvoden
110 kV (energetické distribuční společnosti, ČEPS, a.s., popř. ČEZ,
a.s.), ze kterých je zřejmé, že v nabídce uvedený dodavatel
elektromontážních prací realizoval zakázky staveb nebo rekonstrukcí
rozvoden 110 kV v uplynulých 5 letech.
2. Referenční listiny vystavené nejméně dvěma provozovateli rozvoden
110 kV (energetické distribuční společnosti, ČEPS, a.s., popř. ČEZ,
a.s.), ze kterých je zřejmé, že v nabídce uvedený dodavatel
stavebních prací realizoval stavební části transformoven 110 kV/VN
nejméně u dvou provozovatelů v uplynulých 5 letech.
Tyto referenční listiny, vystavené a potvrzené zástupci
provozovatelů, budou předloženy v originále a budou obsahovat název
a předmět plnění zakázky, rozsah zakázky, termín realizace, jméno a
kontaktní údaje na zástupce provozovatele.
Kromě referenčních listů, které budou předloženy na nejvýznamnější
zakázky (elektromontážní a stavební práce), uveďte i zbývající vaše
reference ve formě seznamu v obdobné struktuře jako referenční listy.
- Předložení Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo
technika v oboru technologická zařízení staveb vystaveného na
vlastního zaměstnance v nabídce uvedeného dodavatele
elektromontážních prací.
- Předložení Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo
technika v oboru pozemní stavby vystaveného na vlastního zaměstnance
v nabídce uvedeného dodavatele stavebních prací.
- Uchazeč předloží certifikát (originál, popř. ověřenou fotokopii)
systému řízení jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO
9001:2001. V případě, že o udělení certifikátu prokazatelně usiluje,
doloží úředně ověřenou fotokopii smlouvy, s firmou, která je
oprávněna vystavit certifikát řízení jakosti podle ISO 9001:2000,
popř. ČSN EN ISO 9001:2000.
- Prohlášení o pojištění uchazeče na odpovědnost vůči třetím osobám
(výše v Kč, název pojišťovny) na dobu realizace celé stavby.
Uchazeč kromě čestného prohlášení předloží též příslušnou platnou
pojistnou smlouvu, a to v úředně ověřené kopii. Uchazeč dále uvede v
čestném prohlášení závazek prolongovat platnost předložené pojistné
smlouvy (či sjednat novou pojistnou smlouvu) tak, aby tato pokrývala
celou dobu realizace stavby, tj. do 11/2005.
- Zadavatel požaduje na jednotlivé práce a na technologická zařízení
tyto níže uvedené záruky:
na dodávku technologických zařízení - minimální záruku 24 měsíců
na elektromontážní práce - minimální záruku 48 měsíců
na stavební práce - minimální záruku 60 měsíců
Výše uvedené lhůty platí ode dne úspěšného převzetí díla (etapy)
zadavatelem.
- Součástí nabídky musí být:
Potvrzený harmonogram stavby (opatřený razítkem a podepsaný
statutárním zástupcem uchazeče), který je součástí projektové
dokumentace. Tímto uchazeč respektuje a potvrzuje závazné termíny v
něm uvedené.
- Nabídka musí být zpracována dle prováděcí projektové dokumentace z
důvodu omezených prostorových možností, vhodného přístrojového
vybavení a nutnosti realizace stavby v co nejkratším termínu, musí
být v nabídce použity projektem stanovené přístrojové moduly, které
musí zahrnovat vyměnitelné kombinované měřicí transformátory proudu,
vypínač a klasický odpojovač s možností dálkového ovládání.
- Uchazeč předloží seznam subdodavatelů, kteří se budou podílet na
realizaci zakázky (uchazeč uvede firmy, které budou na zakázce
zajišťovat elektromontážní a stavební práce),
- Návrh smlouvy o dílo, který musí vycházet ze «Závazných smluvních
podmínek pro uzavření smlouvy o dílo».
6. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat:
1. Obsah nabídky
2. Doklady prokazující vaše kvalifikační předpoklady
- aktuální výpis z obchodního rejstříku
- příslušné živnostenské listy
- výpis z živnostenského rejstříku
- čestné prohlášení uchazeče (podepsané statutárními zástupci
uchazeče) - vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace
Originály dokladů nebo stejnopisy s ověřením pravosti předložte
pouze v originále nabídky, v druhém vyhotovení nabídky mohou být
doloženy pouze kopie těchto dokladů.
3. Smlouvu o sdružení (pokud předkládá nabídku více osob společně)
4. Způsob poskytnutí jistoty
5. Kompletně vyplněný nabídkový list podepsaný statutárním zástupcem
uchazeče
V nabídkovém listě budou uvedeny:
- identifikační údaje uchazeče včetně kontaktní osoby uchazeče
- cenová nabídku za kompletní realizaci stavby
- platební podmínky - výše záloh
- potvrzení záruční doby
- potvrzení doby realizace stavby
6. Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo technika v
oboru technologická zařízení staveb vystavené na vlastního
zaměstnance v nabídce uvedeného dodavatele elektromontážních prací.
7. Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo technika v
oboru pozemní stavby vystavené na vlastního zaměstnance v nabídce
uvedeného dodavatele stavebních prací
8. Certifikát (originál, popř. ověřenou fotokopii) systému řízení
jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO 9001:2001. V případě,
že o udělení certifikátu prokazatelně usiluje, doloží úředně ověřenou
fotokopií smlouvy s firmou, která je oprávněna vystavit certifikát řízení
jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO 9001:2001
9. Prohlášení o pojištění uchazeče na odpovědnost vůči třetím osobám
včetně závazku prolongace (výše v Kč, název pojišťovny) na dobu
realizace stavby včetně ověřené fotokopie pojistné smlouvy
10. Potvrzený harmonogram stavby
11. Seznam případných subdodavatelů, kteří se budou podílet na
realizaci stavby
12. Referenční listy na nejvýznamnější referenční stavby -
elektromontážní práce - dle podmínek uvedených v bodě č. 5
13. Referenční listy na nejvýznamnější referenční stavby - stavební
práce - dle podmínek uvedených v bodě č. 5
14. Seznam zbývajících referenčních staveb (elektromontážní práce)
dle podmínek uvedených v bodě č. 5
15. Seznam zbývajících referenčních staveb (stavební práce) dle
podmínek uvedených v bodě č. 5
16. Návrh smlouvy o dílo
Pro snazší posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje, aby nabídka
uchazeče byla řazena v souladu s výše uvedeným členěním. Jednotlivé části
budou zřetelně odděleny předělovými, nejlépe barevnými listy.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná a bude
uvedena v Kč (bez DPH). Tato pevná cena musí být předložena v jednotném
členění uvedeném na tiskopise - nabídkový list, který je součástí
zadávací dokumentace.
Celková nabídková cena musí být stanovena a doložena oceněným výkazem
výměr. Podrobné vymezení požadavků na způsob zpracování nabídkové ceny je
uvedeno v zadávací dokumentaci.
8. Termín a místo konání prohlídky staveniště:
Zájemci o veřejnou zakázku se mohou současně při vyzvednutí zadávací
dokumentace zúčastnit i prohlídky staveniště v místě stavby, a to dne 23.
12. 2003 od 10.00 do 14.00 hodin.
9. Platební podmínky:
Zadavatel stanovuje následující jednotné platební podmínky
1. záloha max. do 10 % z nabídkové ceny za I. etapu Po podpisu smlouvy o dílo
(předpokládaný termín 03/2004)
2. záloha max. do 30 % z nabídkové ceny za I. etapu podmínkou proplacení této zálohy
je dokončení stavební připravenosti I. etapy
3. záloha max. do 40 % z nabídkové ceny za I. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení
montáže technologie VVN - I. etapa
Konečná faktura za provedení I. etapy stavby podmínkou vystavení faktury je úspěšné
(v této faktuře budou vyrovnány již vyplacené zálohy předání a převzetí I. etapy zadavatelem
související s I. etapou)
4. záloha max. do 30 % z nabídkové ceny za II. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení
demontáží pro realizaci II. etapy
5. záloha max. do 30 % z nabídkové ceny za II. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení
stavební připravenosti II. etapy
Konečná faktura za provedení II. etapy stavby podmínkou vystavení faktury je úspěšné
(v této faktuře budou vyrovnány již vyplacené zálohy předání a převzetí II. etapy
související s II. etapou) zadavatelem
Minimální splatnost 20 kalendářních dnů od doručení platebních dokladů
(zálohových faktur, daňového dokladu).
10. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno na základě ekonomické vhodnosti nabídek
podle následujících kritérií hodnocení uvedených v sestupném pořadí podle
stupně přisuzovaného významu:
a) celková nabídková cena
b) reference
c) platební podmínky
Uvedeným kritériím budou přiděleny váhy zohledňující rozdílný význam
kritéria při dodržení principu sestupného pořadí.
11. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše:
Zadavatel v souladu s § 23 zákona 199/1994 Sb. požaduje poskytnutí
jistoty ve výši 2 mil. Kč (slovy dva miliony korun českých).
Jistota může být v souladu s § 24 zákona 199/1994 Sb. uchazečem
poskytnuta pouze jednou z těchto forem:
a) bankovní zárukou ve prospěch zadavatele
b) složením peněžní částky na účet zadavatele - účet č. 605 234
0207/0100 u KB České Budějovice - s uvedením variabilního symbolu,
který bude odpovídat IČ uchazeče
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky její platnost musí začínat
nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta
prodloužená o 90 dnů, tj. do 23. 7. 2004.
Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč musí předložit zadavateli
nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené
ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož
obsahu je zřejmé, že banka poskytne zadavateli plnění až do výše zaručené
částky bez odkladu a bez námitek po obdržení první výzvy zadavatele, a to
na základě sdělení, že uchazeč
- v rozporu se zákonem nebo podmínkami soutěže zrušil nebo změnil
nabídku nebo
- nesplnil povinnost uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací
lhůtě, případně v prodloužené zadávací lhůtě.
Při poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky na účet zadavatele
musí být tato částka připsána na uvedený účet nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek. Uchazeč v nabídce uvede kód banky,
číslo účtu a VS, na který mu bude za podmínek stanovených v § 25 zákona
199/94 Sb. jistota uvolněna.
12. Podmínky realizace zakázky:
- Dodavatel musí mít zajištěn bezpečnostní dozor prostřednictvím
vlastních pracovníků dle vyhlášky 50/75 Sb. na realizaci díla.
13. Další podmínky plnění veřejné zakázky:
- Uchazeč předloží jako součást nabídky návrh smlouvy zpracovaný
doplněním požadovaných údajů do «Závazných smluvních podmínek pro
uzavření smlouvy o dílo», které jsou součástí zadávací dokumentace.
Návrh smlouvy musí být podepsán statutárním orgánem uchazeče.
Zadavatel upozorňuje uchazeče, že předložení nepodepsaného textu
smlouvy není předložením návrhu této smlouvy. Nabídka uchazeče je
tím neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče ze soutěže. Údaje
uvedené v návrhu smlouvy musí korespondovat s příslušnými údaji
uvedenými uchazečem v nabídce. V případě rozporných cenových údajů
jsou směrodatné údaje v nabídce - nabídkovém listě.
Výhrady a připomínky k «Závazným smluvním podmínkám pro uzavření
smlouvy o dílo» může uchazeč uvést v příslušné části nabídky, v níž
na předmětnou problematiku reaguje. Uvedené připomínky mají pro
zadavatele pouze informativní charakter a nezakládají žádný závazek
či povinnost zadavatele.
- Zhotovitel je povinen koordinovat práce svých subdodavatelů během
realizace stavby. Případné problémy s koordinací nebudou důvodem k
prodloužení v podmínkách soutěže stanoveného termínu dokončení
stavby, popř. i dílčích termínů během stavby - viz termíny uvedené v
harmonogramu stavby, který je součástí prováděcí projektové
dokumentace.
- V případě nedodržení termínu pro zahájení zkušebního provozu (pro
I. etapu - 15. 10. 2004 a pro II. etapu 21. 10. 2005) bude
zadavatelem uchazeči (ve sml. o dílo zhotoviteli) účtována smluvní
pokuta ve výši 50 tis. Kč za každý den zpoždění.
- V případě požadavku na podepsání dokumentů uchazečem musí být tyto
podepsány statutárním orgánem uchazeče v souladu se způsobem
podepisování za společnost uvedeném v obchodním rejstříku. V případě
podpisu jinou osobou musí být originál zmocnění této osoby součástí
nabídky uchazeče.
14. Způsob, místo a termín pro podání nabídek:
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele Jihočeská
energetika, a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, k rukám Ing.
Petráška, odbor strategického nákupu, a to v pracovních dnech od 9.00 do
14.00 hod. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně
pouze od 9.00 do 11.00 hodin.
Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu Jihočeská
energetika, a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, tak, aby byla do
konce soutěžní lhůty doručena zadavateli. Zadavatel doporučuje uchazečům
preferovat osobní podání nabídky.
Uchazeči musejí podat nabídku (originál + kopii) v uzavřené neporušené
obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky «PRACHATICE -
rekonstrukce rozvodny 110 kV» a nápisem «POZOR NABÍDKA - NEOTEVÍRAT» .
Obálka či obal musí být na uzavření opatřeny razítkem, případně podpisem
uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou.
Nabídky musí být vyhotoveny v českém jazyce, a to ve dvou vyhotoveních
(originál a kopie).
Předmětem posouzení a hodnocení je výhradně originál nabídky.
Nabídka (originál nabídky) bude zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy provázáním nabídky provázkem, jehož volný konec bude
zapečetěn nebo přelepen nebo jinak ukončen tak, aby bez násilného
porušení provázání nebylo možno žádný list z nabídky volně vyjmout
(výjimku tvoří pouze originál dokladu o poskytnutí jistoty formou
bankovní záruky).
15. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta končí zahájením otevírání obálek, které se uskuteční dne
26. 1. 2004 v 11.00 hodin v sídle zadavatele - Jihočeská energetika,
a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, zasedací místnost v 1. patře.
16. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
17. Omezení soutěže na tuzemské osoby:
Obchodní veřejná soutěž je v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 písmeno c)
zákona č. 199/1994 Sb. a jeho pozdějších změn a doplnění omezena na
tuzemské osoby.
18. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace, která obsahuje podmínky zadání obchodní veřejné
soutěže, nabídkový list, vzor čestného prohlášení, projektovou
dokumentaci, zadávací list stavby a «podmínky dodávek staveb distribuční
soustavy JČE, a.s.», požadavky na vyhodnocení informací z dálkově
ovládaných rozvoden 110/220 kV a závazných smluvních podmínek bude
poskytnuta pouze na základě písemné žádosti (žádost je možno zaslat na
fax. číslo + 420 38 786 5529, popř. e-mail vasek.petrasek@jce.cz - viz
poznámka), doručené nejpozději do 14.00 hod. dne 16. 12. 2003 na adresu
Jihočeská energetika a.s., Ing. Václav Petrášek, Lannova 16, 370 49 České
Budějovice.
Žádost musí obsahovat: obchodní jméno uchazeče, sídlo uchazeče, IČ a DIČ,
kontaktní osobu, telefonické a faxové spojení, e-mail
Dokumentace bude k vyzvednutí v Jihočeské energetice, a.s., Lannova 16,
370 49 České Budějovice, v odboru strategického nákupu, v místnosti č.
dveří 118, dne 17. 12. 2003 od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Za poskytnutí «Zadávací dokumentace» požaduje zadavatel úhradu 15 000,- Kč,
která je splatná při převzetí dokumentace.
Poznámka: Žádost o zadávací dokumentaci, která bude učiněna faxem či e-mail,
musí být v den převzetí zadávací dokumentace doložena (potvrzena) písemnou
žádostí.
19. Práva zadavatele:
a) Zadavatel si vyhrazuje právo zpřesnit podmínky soutěže, dále
soutěž zrušit bez udání důvodu.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách.
c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
d) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů
spojených s účastí v soutěži.
V Českých Budějovicích dne 9. 12. 2003
Ing. Josef Havel
technický ředitel
184310-50/03