Portál veřejné správy

Zápis 184310-50/03

Obchodní jménoJihočeská energetika, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno17. 12. 2003
Značka OV184310-50/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Jihočeská energetika, a.s. A-2 Jihočeská energetika, a.s. vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ na zakázku «PRACHATICE - rekonstrukce rozvodny 110 kV» Zadavatel: Jihočeská energetika, a.s., Lannova 16, 370 49 Č. Budějovice Odpovědný zástupce: Ing. Josef Havel, technický ředitel IČ: 60826819 DIČ: 077-60826819 Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. České Budějovice Číslo účtu: 806-231/0100 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl B, vložka 639 Kontaktní osobou ve věcech souvisejících s legislativními podmínkami zadání veřejné zakázky a ve věcech organizačních této soutěže je Ing. Václav Petrášek, specialista strategického nákupu, tel. +420 38 786 5522, fax +420 38 786 5529, e-mail vasek.petrasek@jce.cz. 1. Vymezení plnění zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní realizace stavby - PRACHATICE - rekonstrukce rozvodny 110 kV v rozsahu projektové dokumentace (technologická část), zpracované společností Inprelog, spol. s r.o. České Budějovice pod zakázkovým číslem 3/282 z 10/2003 a podle projektové dokumentace (stavební část), zpracované společností, spol. s r.o. Energo ekoprojekt Turnov, s.r.o. pod zakázkovým číslem 627 - 50 - 02 z 10/2003. Součástí veřejné zakázky je oživení, komplexní vyzkoušení a uvedení celé stavby do provozu včetně předání kladných revizních zpráv, měřících protokolů a dokumentace skutečného provedení. Předmět plnění zakázky je zároveň upřesněn těmito níže uvedenými podmínkami. 2. Místo plnění zakázky: Místem plnění zakázky je stávající rozvodna R 110 kV Prachatice v katastru obce Těšovice u Prachatic. 3. Doba plnění zakázky: (termíny realizace): Předpokládané zahájení zakázky 03/2004 Zprovoznění I. etapy - uvedení části rozvodny 110 kV do provozu do 17. 10. 2004 Zprovoznění celé stavby - uvedení kompletní rozvodny (první a druhá etapa) 110 kV do provozu do 23. 10. 2005 Dokončení stavby včetně vyklizení staveniště do 11. 11. 2005 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Zadavatel požaduje v nabídkách doložit kvalifikační předpoklady v rozsahu dle § 2b způsobem dle § 2c zákona č. 199/94 Sb., v platném znění. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů i tyto jiné osoby. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. Podává-li nabídku více osob společně, musí být součástí nabídky smluvní ujednání (např. smlouva o sdružení) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále s vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky. Podrobnější vymezení kvalifikačních předpokladů uchazeče je uvedeno v zadávací dokumentaci (zejména rozsah dokladů) 5. Další podmínky a předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavky na jejich prokázání: - Předložení referencí Uchazeč předloží reference dle všech následujících bodů: 1. Referenční listiny vystavené nejméně dvěma provozovateli rozvoden 110 kV (energetické distribuční společnosti, ČEPS, a.s., popř. ČEZ, a.s.), ze kterých je zřejmé, že v nabídce uvedený dodavatel elektromontážních prací realizoval zakázky staveb nebo rekonstrukcí rozvoden 110 kV v uplynulých 5 letech. 2. Referenční listiny vystavené nejméně dvěma provozovateli rozvoden 110 kV (energetické distribuční společnosti, ČEPS, a.s., popř. ČEZ, a.s.), ze kterých je zřejmé, že v nabídce uvedený dodavatel stavebních prací realizoval stavební části transformoven 110 kV/VN nejméně u dvou provozovatelů v uplynulých 5 letech. Tyto referenční listiny, vystavené a potvrzené zástupci provozovatelů, budou předloženy v originále a budou obsahovat název a předmět plnění zakázky, rozsah zakázky, termín realizace, jméno a kontaktní údaje na zástupce provozovatele. Kromě referenčních listů, které budou předloženy na nejvýznamnější zakázky (elektromontážní a stavební práce), uveďte i zbývající vaše reference ve formě seznamu v obdobné struktuře jako referenční listy. - Předložení Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo technika v oboru technologická zařízení staveb vystaveného na vlastního zaměstnance v nabídce uvedeného dodavatele elektromontážních prací. - Předložení Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo technika v oboru pozemní stavby vystaveného na vlastního zaměstnance v nabídce uvedeného dodavatele stavebních prací. - Uchazeč předloží certifikát (originál, popř. ověřenou fotokopii) systému řízení jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO 9001:2001. V případě, že o udělení certifikátu prokazatelně usiluje, doloží úředně ověřenou fotokopii smlouvy, s firmou, která je oprávněna vystavit certifikát řízení jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO 9001:2000. - Prohlášení o pojištění uchazeče na odpovědnost vůči třetím osobám (výše v Kč, název pojišťovny) na dobu realizace celé stavby. Uchazeč kromě čestného prohlášení předloží též příslušnou platnou pojistnou smlouvu, a to v úředně ověřené kopii. Uchazeč dále uvede v čestném prohlášení závazek prolongovat platnost předložené pojistné smlouvy (či sjednat novou pojistnou smlouvu) tak, aby tato pokrývala celou dobu realizace stavby, tj. do 11/2005. - Zadavatel požaduje na jednotlivé práce a na technologická zařízení tyto níže uvedené záruky: na dodávku technologických zařízení - minimální záruku 24 měsíců na elektromontážní práce - minimální záruku 48 měsíců na stavební práce - minimální záruku 60 měsíců Výše uvedené lhůty platí ode dne úspěšného převzetí díla (etapy) zadavatelem. - Součástí nabídky musí být: Potvrzený harmonogram stavby (opatřený razítkem a podepsaný statutárním zástupcem uchazeče), který je součástí projektové dokumentace. Tímto uchazeč respektuje a potvrzuje závazné termíny v něm uvedené. - Nabídka musí být zpracována dle prováděcí projektové dokumentace z důvodu omezených prostorových možností, vhodného přístrojového vybavení a nutnosti realizace stavby v co nejkratším termínu, musí být v nabídce použity projektem stanovené přístrojové moduly, které musí zahrnovat vyměnitelné kombinované měřicí transformátory proudu, vypínač a klasický odpojovač s možností dálkového ovládání. - Uchazeč předloží seznam subdodavatelů, kteří se budou podílet na realizaci zakázky (uchazeč uvede firmy, které budou na zakázce zajišťovat elektromontážní a stavební práce), - Návrh smlouvy o dílo, který musí vycházet ze «Závazných smluvních podmínek pro uzavření smlouvy o dílo». 6. Způsob zpracování nabídky: Nabídka musí obsahovat: 1. Obsah nabídky 2. Doklady prokazující vaše kvalifikační předpoklady - aktuální výpis z obchodního rejstříku - příslušné živnostenské listy - výpis z živnostenského rejstříku - čestné prohlášení uchazeče (podepsané statutárními zástupci uchazeče) - vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace Originály dokladů nebo stejnopisy s ověřením pravosti předložte pouze v originále nabídky, v druhém vyhotovení nabídky mohou být doloženy pouze kopie těchto dokladů. 3. Smlouvu o sdružení (pokud předkládá nabídku více osob společně) 4. Způsob poskytnutí jistoty 5. Kompletně vyplněný nabídkový list podepsaný statutárním zástupcem uchazeče V nabídkovém listě budou uvedeny: - identifikační údaje uchazeče včetně kontaktní osoby uchazeče - cenová nabídku za kompletní realizaci stavby - platební podmínky - výše záloh - potvrzení záruční doby - potvrzení doby realizace stavby 6. Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo technika v oboru technologická zařízení staveb vystavené na vlastního zaměstnance v nabídce uvedeného dodavatele elektromontážních prací. 7. Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra nebo technika v oboru pozemní stavby vystavené na vlastního zaměstnance v nabídce uvedeného dodavatele stavebních prací 8. Certifikát (originál, popř. ověřenou fotokopii) systému řízení jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO 9001:2001. V případě, že o udělení certifikátu prokazatelně usiluje, doloží úředně ověřenou fotokopií smlouvy s firmou, která je oprávněna vystavit certifikát řízení jakosti podle ISO 9001:2000, popř. ČSN EN ISO 9001:2001 9. Prohlášení o pojištění uchazeče na odpovědnost vůči třetím osobám včetně závazku prolongace (výše v Kč, název pojišťovny) na dobu realizace stavby včetně ověřené fotokopie pojistné smlouvy 10. Potvrzený harmonogram stavby 11. Seznam případných subdodavatelů, kteří se budou podílet na realizaci stavby 12. Referenční listy na nejvýznamnější referenční stavby - elektromontážní práce - dle podmínek uvedených v bodě č. 5 13. Referenční listy na nejvýznamnější referenční stavby - stavební práce - dle podmínek uvedených v bodě č. 5 14. Seznam zbývajících referenčních staveb (elektromontážní práce) dle podmínek uvedených v bodě č. 5 15. Seznam zbývajících referenčních staveb (stavební práce) dle podmínek uvedených v bodě č. 5 16. Návrh smlouvy o dílo Pro snazší posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla řazena v souladu s výše uvedeným členěním. Jednotlivé části budou zřetelně odděleny předělovými, nejlépe barevnými listy. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Cenová nabídka musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná a bude uvedena v Kč (bez DPH). Tato pevná cena musí být předložena v jednotném členění uvedeném na tiskopise - nabídkový list, který je součástí zadávací dokumentace. Celková nabídková cena musí být stanovena a doložena oceněným výkazem výměr. Podrobné vymezení požadavků na způsob zpracování nabídkové ceny je uvedeno v zadávací dokumentaci. 8. Termín a místo konání prohlídky staveniště: Zájemci o veřejnou zakázku se mohou současně při vyzvednutí zadávací dokumentace zúčastnit i prohlídky staveniště v místě stavby, a to dne 23. 12. 2003 od 10.00 do 14.00 hodin. 9. Platební podmínky: Zadavatel stanovuje následující jednotné platební podmínky 1. záloha max. do 10 % z nabídkové ceny za I. etapu Po podpisu smlouvy o dílo (předpokládaný termín 03/2004) 2. záloha max. do 30 % z nabídkové ceny za I. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení stavební připravenosti I. etapy 3. záloha max. do 40 % z nabídkové ceny za I. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení montáže technologie VVN - I. etapa Konečná faktura za provedení I. etapy stavby podmínkou vystavení faktury je úspěšné (v této faktuře budou vyrovnány již vyplacené zálohy předání a převzetí I. etapy zadavatelem související s I. etapou) 4. záloha max. do 30 % z nabídkové ceny za II. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení demontáží pro realizaci II. etapy 5. záloha max. do 30 % z nabídkové ceny za II. etapu podmínkou proplacení této zálohy je dokončení stavební připravenosti II. etapy Konečná faktura za provedení II. etapy stavby podmínkou vystavení faktury je úspěšné (v této faktuře budou vyrovnány již vyplacené zálohy předání a převzetí II. etapy související s II. etapou) zadavatelem Minimální splatnost 20 kalendářních dnů od doručení platebních dokladů (zálohových faktur, daňového dokladu). 10. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno na základě ekonomické vhodnosti nabídek podle následujících kritérií hodnocení uvedených v sestupném pořadí podle stupně přisuzovaného významu: a) celková nabídková cena b) reference c) platební podmínky Uvedeným kritériím budou přiděleny váhy zohledňující rozdílný význam kritéria při dodržení principu sestupného pořadí. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše: Zadavatel v souladu s § 23 zákona 199/1994 Sb. požaduje poskytnutí jistoty ve výši 2 mil. Kč (slovy dva miliony korun českých). Jistota může být v souladu s § 24 zákona 199/1994 Sb. uchazečem poskytnuta pouze jednou z těchto forem: a) bankovní zárukou ve prospěch zadavatele b) složením peněžní částky na účet zadavatele - účet č. 605 234 0207/0100 u KB České Budějovice - s uvedením variabilního symbolu, který bude odpovídat IČ uchazeče Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky její platnost musí začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů, tj. do 23. 7. 2004. Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč musí předložit zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že banka poskytne zadavateli plnění až do výše zaručené částky bez odkladu a bez námitek po obdržení první výzvy zadavatele, a to na základě sdělení, že uchazeč - v rozporu se zákonem nebo podmínkami soutěže zrušil nebo změnil nabídku nebo - nesplnil povinnost uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací lhůtě, případně v prodloužené zadávací lhůtě. Při poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky na účet zadavatele musí být tato částka připsána na uvedený účet nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Uchazeč v nabídce uvede kód banky, číslo účtu a VS, na který mu bude za podmínek stanovených v § 25 zákona 199/94 Sb. jistota uvolněna. 12. Podmínky realizace zakázky: - Dodavatel musí mít zajištěn bezpečnostní dozor prostřednictvím vlastních pracovníků dle vyhlášky 50/75 Sb. na realizaci díla. 13. Další podmínky plnění veřejné zakázky: - Uchazeč předloží jako součást nabídky návrh smlouvy zpracovaný doplněním požadovaných údajů do «Závazných smluvních podmínek pro uzavření smlouvy o dílo», které jsou součástí zadávací dokumentace. Návrh smlouvy musí být podepsán statutárním orgánem uchazeče. Zadavatel upozorňuje uchazeče, že předložení nepodepsaného textu smlouvy není předložením návrhu této smlouvy. Nabídka uchazeče je tím neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče ze soutěže. Údaje uvedené v návrhu smlouvy musí korespondovat s příslušnými údaji uvedenými uchazečem v nabídce. V případě rozporných cenových údajů jsou směrodatné údaje v nabídce - nabídkovém listě. Výhrady a připomínky k «Závazným smluvním podmínkám pro uzavření smlouvy o dílo» může uchazeč uvést v příslušné části nabídky, v níž na předmětnou problematiku reaguje. Uvedené připomínky mají pro zadavatele pouze informativní charakter a nezakládají žádný závazek či povinnost zadavatele. - Zhotovitel je povinen koordinovat práce svých subdodavatelů během realizace stavby. Případné problémy s koordinací nebudou důvodem k prodloužení v podmínkách soutěže stanoveného termínu dokončení stavby, popř. i dílčích termínů během stavby - viz termíny uvedené v harmonogramu stavby, který je součástí prováděcí projektové dokumentace. - V případě nedodržení termínu pro zahájení zkušebního provozu (pro I. etapu - 15. 10. 2004 a pro II. etapu 21. 10. 2005) bude zadavatelem uchazeči (ve sml. o dílo zhotoviteli) účtována smluvní pokuta ve výši 50 tis. Kč za každý den zpoždění. - V případě požadavku na podepsání dokumentů uchazečem musí být tyto podepsány statutárním orgánem uchazeče v souladu se způsobem podepisování za společnost uvedeném v obchodním rejstříku. V případě podpisu jinou osobou musí být originál zmocnění této osoby součástí nabídky uchazeče. 14. Způsob, místo a termín pro podání nabídek: Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele Jihočeská energetika, a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, k rukám Ing. Petráška, odbor strategického nákupu, a to v pracovních dnech od 9.00 do 14.00 hod. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 9.00 do 11.00 hodin. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu Jihočeská energetika, a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, tak, aby byla do konce soutěžní lhůty doručena zadavateli. Zadavatel doporučuje uchazečům preferovat osobní podání nabídky. Uchazeči musejí podat nabídku (originál + kopii) v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky «PRACHATICE - rekonstrukce rozvodny 110 kV» a nápisem «POZOR NABÍDKA - NEOTEVÍRAT» . Obálka či obal musí být na uzavření opatřeny razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Nabídky musí být vyhotoveny v českém jazyce, a to ve dvou vyhotoveních (originál a kopie). Předmětem posouzení a hodnocení je výhradně originál nabídky. Nabídka (originál nabídky) bude zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy provázáním nabídky provázkem, jehož volný konec bude zapečetěn nebo přelepen nebo jinak ukončen tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list z nabídky volně vyjmout (výjimku tvoří pouze originál dokladu o poskytnutí jistoty formou bankovní záruky). 15. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta končí zahájením otevírání obálek, které se uskuteční dne 26. 1. 2004 v 11.00 hodin v sídle zadavatele - Jihočeská energetika, a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, zasedací místnost v 1. patře. 16. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. 17. Omezení soutěže na tuzemské osoby: Obchodní veřejná soutěž je v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 písmeno c) zákona č. 199/1994 Sb. a jeho pozdějších změn a doplnění omezena na tuzemské osoby. 18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace, která obsahuje podmínky zadání obchodní veřejné soutěže, nabídkový list, vzor čestného prohlášení, projektovou dokumentaci, zadávací list stavby a «podmínky dodávek staveb distribuční soustavy JČE, a.s.», požadavky na vyhodnocení informací z dálkově ovládaných rozvoden 110/220 kV a závazných smluvních podmínek bude poskytnuta pouze na základě písemné žádosti (žádost je možno zaslat na fax. číslo + 420 38 786 5529, popř. e-mail vasek.petrasek@jce.cz - viz poznámka), doručené nejpozději do 14.00 hod. dne 16. 12. 2003 na adresu Jihočeská energetika a.s., Ing. Václav Petrášek, Lannova 16, 370 49 České Budějovice. Žádost musí obsahovat: obchodní jméno uchazeče, sídlo uchazeče, IČ a DIČ, kontaktní osobu, telefonické a faxové spojení, e-mail Dokumentace bude k vyzvednutí v Jihočeské energetice, a.s., Lannova 16, 370 49 České Budějovice, v odboru strategického nákupu, v místnosti č. dveří 118, dne 17. 12. 2003 od 8.00 hod. do 14.00 hod. Za poskytnutí «Zadávací dokumentace» požaduje zadavatel úhradu 15 000,- Kč, která je splatná při převzetí dokumentace. Poznámka: Žádost o zadávací dokumentaci, která bude učiněna faxem či e-mail, musí být v den převzetí zadávací dokumentace doložena (potvrzena) písemnou žádostí. 19. Práva zadavatele: a) Zadavatel si vyhrazuje právo zpřesnit podmínky soutěže, dále soutěž zrušit bez udání důvodu. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách. c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. d) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. V Českých Budějovicích dne 9. 12. 2003 Ing. Josef Havel technický ředitel 184310-50/03