VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Národní galerie v Praze
B-1
Národní galerie v Praze
podle části druhé zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovitele zakázky:
«Úklid Veletržního paláce»
Vyhlašovatel (zadavatel) obchodní veřejné soutěže stanovuje v souladu se
zněním zákona o zadávání veřejných zakázek následující závazné podmínky
pro uchazeče:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je provádění pravidelného úklidu v
prostorách Veletržního paláce a přilehlých chodníků v rozsahu a
podmínkách specifikovaných v dokumentaci pro výběr zhotovitele,
kterou zpracovala Národní galerie v Praze, Staroměstské náměstí 12,
Praha 1.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpoklad zahájení prací na realizaci zakázky je v 05/2004. Místem
plnění je objekt Veletržního paláce, č. p. 47, Dukelských hrdinů,
Praha 7.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeči prokážou splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu
ustanovení § 2b, způsobem uvedeným v § 2c zákona č. 199/94 Sb.,
ve znění pozdějších předpisů.
4. Způsob hodnocení nabídek
Jednotlivé nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti dle
následujících kritérií:
4.1. Výše nabídnuté ceny za celý předmět plnění bez DPH při dodržení
podmínek zpracování cenové nabídky.
4.2. Celková výhodnost návrhu smlouvy o dílo.
4.3. Reference o významných zakázkách obdobného charakteru za poslední 4 roky.
Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který
jim zadavatel přisuzuje.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, vč.
platebních podmínek
5.1. Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb.,
ve znění pozdějších předpisů, jako cenu nejvýše přípustnou, v členění
cena celkem, DPH, cena včetně DPH. (DPH bude kalkulována ve výši platné
pro r. 2004.)
5.2. Uchazeč ocení každou položku výkazu výměr (předaného v zadávací
dokumentaci) a následně sestaví celkovou rekapitulaci ceny v členění
dle jednotlivých částí objektu - podlaží, a to cena celkem, DPH,
cena včetně DPH.
5.3. Cena nabídnutá uchazečem musí obsahovat veškeré náklady nezbytné
k realizaci předmětu plnění a musí být platná po celou dobu realizace.
5.4. Splatnost jednotlivých faktur i zálohových plateb je minimálně 90 dní
od doručení na adresu zadavatele.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
6.1. Soutěžní lhůta počíná běžet dnem zveřejnění soutěže v Obchodním
věstníku a končí dne 29. 1. 2004 v 10.00 hod.
6.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 1. 2004 v
10.00 hod. na adrese: Národní galerie v Praze, Veletržní palác,
Dukelských hrdinů 47, Praha 7, zasedací místnost č. 5800 v 5. patře.
7. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena v délce 90 dnů.
8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
Místem pro podávání nabídek je Národní galerie v Praze, Veletržní
palác, Dukelských hrdinů 47, Praha 7, 6. patro, č. dveří 6330,
sekretariát náměstka generálního ředitele. Osobně lze podávat
nabídky na téže adrese v pracovní dny od 8.00 hod. do 15.00 hod. po
celou dobu soutěžní lhůty.
9. Způsob podávání nabídek
Nabídky se podávají v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou,
v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky «Úklid
Veletržního paláce - neotvírat». Uzavřené obálky budou opatřeny na
uzavření razítkem. Nabídky musí být doručeny v místě pro podávání
nabídek do doby skončení soutěžní lhůty.
10. Název, sídlo, telefon, kontaktní osoba zadavatele
Národní galerie v Praze
Staroměstské nám. 12
Praha 1
Kontaktní osoby:
Ing Anna Ivanová, tel.: 224 301 026, e-mail: ivanova@ngprague.cz
Ing. Petr Havel, tel.: 224 301 802, e-mail: havel@ngprague.cz
11. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky
Zadavatel umožní uchazečům dvě prohlídky objektu, a to v termínu
29. 12. a 30. 12. 2003, vždy od 9.00 hod. Sraz uchazečů je před
služebním vchodem (vrátnice «A»)do Veletržního paláce, Dukelských
hrdinů č. 47, Praha 7.
12. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje, aby uchazeči k zajištění splnění svých
povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži
poskytli jistotu ve výši 500.000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta
pouze jednou z forem uvedených v § 24 zákona č. 199/94 Sb., ve znění
pozdějších předpisů. V případě poskytnutí jistoty složením peněžité
částky na účet zadavatele je bankovní spojení: Komerční banka Praha 1,
č. ú. 8839-011/0100. Jistota musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den, který předchází dni otevírání obálek s nabídkami.
V případě, že uchazeč poskytne jistotu formou bankovní záruky, musí
být originál záruční smlouvy součástí nabídky uchazeče a minimální
lhůta této záruky musí, s ohledem na ustanovení § 40 a 41 zákona č.
199/94 Sb., pokrývat období zadávací lhůty a ještě dalších 90 dní od
jejího skončení.
Doklad o poskytnutí jistoty formou peněžní částky bude v nabídce
doložen originálem výpisu z účtu.
13. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
13.1. Změna legislativy o výši DPH.
13.2. Změna četnosti úklidových prací, které bude požadovat zadavatel.
13.3. Práce a dodávky související s úklidem objektu, které nebyly součástí
zadávací dokumentace a které zadavatel požaduje provést.
14. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky
Uchazeč uvede formou čestného prohlášení podepsaného oprávněnou
osobou údaje o:
a) průměrném ročním přepočteném počtu zaměstnanců rozhodných pro
plnění veřejné zakázky
b) významných zakázkách obdobného charakteru realizovaných uchazečem
v letech 2000 - 2003
c) výši obchodního obratu a zisku po zdanění uchazeče z činnosti za
léta 2000, 2001 a 2003
d) doloží certifikaci ISO 9001 pro předmět veřejné zakázky
Podává-li nabídku více osob společně, musí další předpoklady
prokázat každá samostatně v plném rozsahu.
15. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci tvoří:
a) zadávací a soutěžní podmínky zpracované Národní galerií v Praze
b) dokumentace pro výběr zhotovitele zahrnující výkaz výměr s četností prací
Zadávací dokumentaci obdrží uchazeči, kteří se přihlásí nejpozději
do sedmi dnů po zveřejnění výzvy v Obchodním věstníku na telefonních
číslech:
224 301 026, 224 301 802, Ing. A. Ivanová, Ing. P. Havel.
Zadávací dokumentaci včetně magnetického nosiče dat poskytne
zadavatel za úhradu 500 Kč v hotovosti při převzetí dokumentace.
Dokumentace bude vydávána při prohlídce místa plnění na adrese
Dukelských hrdinů 47, Praha 7.
16. Ostatní podmínky
16.1 Obchodní veřejná soutěž je určena pouze pro tuzemské osoby.
16.2 Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
16.3 Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy o dílo, který musí být
v souladu s podmínkami soutěže a musí být podepsán oprávněnými
osobami uchazeče.
16.4 Zadavatel si vyhrazuje právo podmínky obchodní veřejné soutěže
změnit či doplnit, popřípadě obchodní veřejnou soutěž zrušit.
16.5 Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
183935-49/03