Portál veřejné správy

Zápis 183935-49/03

Obchodní jménoNárodní galerie v Praze
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno10. 12. 2003
Značka OV183935-49/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Národní galerie v Praze B-1 Národní galerie v Praze podle části druhé zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž na zhotovitele zakázky: «Úklid Veletržního paláce» Vyhlašovatel (zadavatel) obchodní veřejné soutěže stanovuje v souladu se zněním zákona o zadávání veřejných zakázek následující závazné podmínky pro uchazeče: 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je provádění pravidelného úklidu v prostorách Veletržního paláce a přilehlých chodníků v rozsahu a podmínkách specifikovaných v dokumentaci pro výběr zhotovitele, kterou zpracovala Národní galerie v Praze, Staroměstské náměstí 12, Praha 1. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpoklad zahájení prací na realizaci zakázky je v 05/2004. Místem plnění je objekt Veletržního paláce, č. p. 47, Dukelských hrdinů, Praha 7. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů Uchazeči prokážou splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu ustanovení § 2b, způsobem uvedeným v § 2c zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů. 4. Způsob hodnocení nabídek Jednotlivé nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti dle následujících kritérií: 4.1. Výše nabídnuté ceny za celý předmět plnění bez DPH při dodržení podmínek zpracování cenové nabídky. 4.2. Celková výhodnost návrhu smlouvy o dílo. 4.3. Reference o významných zakázkách obdobného charakteru za poslední 4 roky. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, vč. platebních podmínek 5.1. Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., ve znění pozdějších předpisů, jako cenu nejvýše přípustnou, v členění cena celkem, DPH, cena včetně DPH. (DPH bude kalkulována ve výši platné pro r. 2004.) 5.2. Uchazeč ocení každou položku výkazu výměr (předaného v zadávací dokumentaci) a následně sestaví celkovou rekapitulaci ceny v členění dle jednotlivých částí objektu - podlaží, a to cena celkem, DPH, cena včetně DPH. 5.3. Cena nabídnutá uchazečem musí obsahovat veškeré náklady nezbytné k realizaci předmětu plnění a musí být platná po celou dobu realizace. 5.4. Splatnost jednotlivých faktur i zálohových plateb je minimálně 90 dní od doručení na adresu zadavatele. 6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami 6.1. Soutěžní lhůta počíná běžet dnem zveřejnění soutěže v Obchodním věstníku a končí dne 29. 1. 2004 v 10.00 hod. 6.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 1. 2004 v 10.00 hod. na adrese: Národní galerie v Praze, Veletržní palác, Dukelských hrdinů 47, Praha 7, zasedací místnost č. 5800 v 5. patře. 7. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena v délce 90 dnů. 8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně Místem pro podávání nabídek je Národní galerie v Praze, Veletržní palác, Dukelských hrdinů 47, Praha 7, 6. patro, č. dveří 6330, sekretariát náměstka generálního ředitele. Osobně lze podávat nabídky na téže adrese v pracovní dny od 8.00 hod. do 15.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty. 9. Způsob podávání nabídek Nabídky se podávají v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky «Úklid Veletržního paláce - neotvírat». Uzavřené obálky budou opatřeny na uzavření razítkem. Nabídky musí být doručeny v místě pro podávání nabídek do doby skončení soutěžní lhůty. 10. Název, sídlo, telefon, kontaktní osoba zadavatele Národní galerie v Praze Staroměstské nám. 12 Praha 1 Kontaktní osoby: Ing Anna Ivanová, tel.: 224 301 026, e-mail: ivanova@ngprague.cz Ing. Petr Havel, tel.: 224 301 802, e-mail: havel@ngprague.cz 11. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky Zadavatel umožní uchazečům dvě prohlídky objektu, a to v termínu 29. 12. a 30. 12. 2003, vždy od 9.00 hod. Sraz uchazečů je před služebním vchodem (vrátnice «A»)do Veletržního paláce, Dukelských hrdinů č. 47, Praha 7. 12. Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje, aby uchazeči k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži poskytli jistotu ve výši 500.000,- Kč. Jistota musí být poskytnuta pouze jednou z forem uvedených v § 24 zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů. V případě poskytnutí jistoty složením peněžité částky na účet zadavatele je bankovní spojení: Komerční banka Praha 1, č. ú. 8839-011/0100. Jistota musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den, který předchází dni otevírání obálek s nabídkami. V případě, že uchazeč poskytne jistotu formou bankovní záruky, musí být originál záruční smlouvy součástí nabídky uchazeče a minimální lhůta této záruky musí, s ohledem na ustanovení § 40 a 41 zákona č. 199/94 Sb., pokrývat období zadávací lhůty a ještě dalších 90 dní od jejího skončení. Doklad o poskytnutí jistoty formou peněžní částky bude v nabídce doložen originálem výpisu z účtu. 13. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny 13.1. Změna legislativy o výši DPH. 13.2. Změna četnosti úklidových prací, které bude požadovat zadavatel. 13.3. Práce a dodávky související s úklidem objektu, které nebyly součástí zadávací dokumentace a které zadavatel požaduje provést. 14. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky Uchazeč uvede formou čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou údaje o: a) průměrném ročním přepočteném počtu zaměstnanců rozhodných pro plnění veřejné zakázky b) významných zakázkách obdobného charakteru realizovaných uchazečem v letech 2000 - 2003 c) výši obchodního obratu a zisku po zdanění uchazeče z činnosti za léta 2000, 2001 a 2003 d) doloží certifikaci ISO 9001 pro předmět veřejné zakázky Podává-li nabídku více osob společně, musí další předpoklady prokázat každá samostatně v plném rozsahu. 15. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci tvoří: a) zadávací a soutěžní podmínky zpracované Národní galerií v Praze b) dokumentace pro výběr zhotovitele zahrnující výkaz výměr s četností prací Zadávací dokumentaci obdrží uchazeči, kteří se přihlásí nejpozději do sedmi dnů po zveřejnění výzvy v Obchodním věstníku na telefonních číslech: 224 301 026, 224 301 802, Ing. A. Ivanová, Ing. P. Havel. Zadávací dokumentaci včetně magnetického nosiče dat poskytne zadavatel za úhradu 500 Kč v hotovosti při převzetí dokumentace. Dokumentace bude vydávána při prohlídce místa plnění na adrese Dukelských hrdinů 47, Praha 7. 16. Ostatní podmínky 16.1 Obchodní veřejná soutěž je určena pouze pro tuzemské osoby. 16.2 Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 16.3 Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy o dílo, který musí být v souladu s podmínkami soutěže a musí být podepsán oprávněnými osobami uchazeče. 16.4 Zadavatel si vyhrazuje právo podmínky obchodní veřejné soutěže změnit či doplnit, popřípadě obchodní veřejnou soutěž zrušit. 16.5 Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. 183935-49/03