Portál veřejné správy

Zápis 183860-49/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloDuhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
Publikováno10. 12. 2003
Značka OV183860-49/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. B-1 PODMÍNKY SOUTĚŽE ST16T818 - 2 b pro neurčité osoby k podání nejvhodnějšího návrhu na uzavření smlouvy (dále jen Nabídka) stanovené Zadavatelem v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon). Název veřejné zakázky: «ST16T818 - 2.b etapa - Výsadba zeleně a biologická rekultivace na plochách zařízení staveniště Jaderné elektrárny Temelín» Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 organizační jednotka: Jaderná elektrárna Temelín (dále jen JE Temelín), IČ: 45274649 Tímto Zadavatel vyhlašuje v souladu se Zákonem obchodní veřejnou soutěž o nejvhodnější Nabídku na dodávku stavby «ST16T818 - 2.b etapa - Výsadba zeleně a biologická rekultivace na plochách zařízení staveniště Jaderné elektrárny Temelín» v souladu a za podmínek stanovených těmito Podmínkami soutěže. 1. Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zpracování realizační dokumentace a realizace díla «ST16T818 - 2.b etapa - Výsadba zeleně a biologická rekultivace na plochách zařízení staveniště Jaderné elektrárny Temelín» formou dodávky «na klíč». Dílo sestává ze dvou samostatných částí, které jsou rozděleny do dílčích celků tvořících zdanitelná plnění, takto: Část 1: Vypracování realizačního projektu a realizace výsadby zeleně na plochách A, B1, B2, C1, C2, D, Z3, intravilán a extravilán Křtěnov, plochy deponie zemin a ornice, pásmo tranzitního plynovodu po likvidovaném zařízení staveniště JE Temelín. Provedení ošetřování lesa a ošetřování zeleně na těchto plochách. Část 2: Biologická rekultivace ploch po likvidovaném zařízení staveniště JE Temelín na pole. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky včetně jeho rozdělení do dílčích celků je uvedena v Zadávací dokumentaci, části C. 2. Termín a místo plnění veřejné zakázky: Zadavatel předpokládá realizaci díla v souladu s průběžnými termíny uvedenými v Zadávací dokumentaci, části C, a to v letech 2004 až 2010. Podrobné požadavky na termíny plnění díla jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, části C. Místem provádění dokumentační části díla je sídlo Uchazeče a místem realizace díla je Jaderná elektrárna Temelín. Dohodnuté dílčí celky díla budou předávány v Jaderné elektrárně Temelín. 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b Zákona odst. 1 písm. a), a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. U Nabídek předpokládajících splnění předmětu veřejné zakázky s pomocí jiných osob (dále subdodavatelé) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů Zájemce, který Nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahují na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, požaduje Zadavatel, aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační předpoklady ve výše uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační předpoklad podle § 2b odstavce 1 písmena a) Zákona prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být doloženy v originále nebo úředně ověřené kopii. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona. 4. Další kvalifikační předpoklady: Veškeré požadované dokumenty dle tohoto bodu musí být předloženy tak, jak je uvedeno níže. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka. Zájemce doloží: a) Uchazeč doloží doklad o zavedení systému jakosti prokázaný externím auditem nezávislou oprávněnou institucí s certifikátem dle norem ISO řady 14000 nebo prokáže, že u jeho firmy probíhá certifikační řízení, které bude dokončeno a vydán certifikát do konce zadávací lhůty. b) Uchazeč v Nabídce uvede jmenovitý seznam subdodavatelů, jejichž využití Uchazeč předpokládá při plnění veřejné zakázky, se specifikací činností, kterými je Uchazeč pověří a doloží čestné prohlášení takového subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění veřejné zakázky. Pokud Uchazeč žádného subdodavatele nepoužije, uvede tuto skutečnost v části A Nabídky. c) Uchazeč v Nabídce doloží své reference, případně reference svých uvažovaných subdodavatelů pro zakázky které jsou svým předmětem shodné či podobné k předmětu veřejné zakázky. Reference budou doloženy Referenčními listinami vystavenými příslušnými objednavateli (investory), které budou obsahovat zhodnocení kvality a průběhu plnění referenční zakázky. Neprokáže-li Uchazeč kterýkoli z kvalifikačních předpokladů uvedených v bodě 3 či další předpoklady pro splnění veřejné zakázky uvedené v bodě 4, Zadavatel ho z další účasti na veřejné zakázce vyloučí. 5. Způsob hodnocení Nabídky: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou uvedena v sestupném pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje: Zadavatel bude hodnotit Nabídky jako celek a taktéž samostatně ČÁSTI 1 a ČÁSTI 2 díla. Kritérium 1 - Nabídková cena veřejné zakázky 65 % Kritérium 2 - Kvalita technického řešení 15 % Kritérium 3 - Časový harmonogram plnění díla 10 % Kritérium 4 - Soulad s Návrhem smlouvy o dílo 6 % Kritérium 5 - Požadavky na součinnost Zadavatele 4 % 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně platebních podmínek: Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit za žádných podmínek. - Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku jako celek, dále pak bude uvedena ČÁSTÍ 1 a 2. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací díla a musí být platná po celou dobu plnění díla. - Nabídková cena bude uvedena v korunách českých a bude uvedena bez DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH; a bude dále rozdělena tak, jak je požadováno v Zadávací dokumentaci v části A. - Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace ani z důvodu klimatických podmínek. Platební podmínky: - Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Po předání a převzetí jednotlivých dílčích ucelených etap plnění této veřejné zakázky, které budou jasně vymezeny v Uchazečem doloženém harmonogramu plnění díla, je uchazeč oprávněn vystavit dílčí fakturu za toto plnění. - Zadavatel požaduje, aby splatnost faktury byla 21 dní od jejího prokazatelného doručení Zadavateli, tak jak je uvedeno v Zadávací dokumentaci v Návrhu Smlouvy o dílo. 7. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zájemci na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši 2,000.000,-Kč (slovy: dva miliony korun českých) jednou z forem dle § 24 Zákona. 7.1 Na účet Zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s., pobočka České Budějovice, číslo účtu: 26707-231/0100. Při platbě uveďte variabilní symbol 8181, jako specifický symbol uvede Zájemce své IČ. 7.2 Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v souladu s ustanovením § 24 odst. 2 Zákona.V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní částka ve výši jistoty připsána na účet Zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Příkaz k úhradě, potvrzení banky o převodu nebo výpis z účtu Zájemce nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet Zadavatele. 7.3 V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být doklad o poskytnutí jistoty, tj. záruční listina, předložen v originálním znění zadavateli, z jeho obsahu musí být zřejmé: - že je vystaven ve prospěch Zadavatele a že Zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 Zákona - že jeho platnost začíná dnem otevírání obálek a není kratší než 180 dnů. 8. Požadavky na formu předání Nabídky a její označení: 8.1 Nabídka bude předložena v listinné formě v českém jazyce a v povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci, v části A, v jednom originále a 3 kopiích. Úvodní list nabídky, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky musí být podepsány v případě právnické osoby statutárním zástupcem Uchazeče způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku a v případě fyzické osoby touto osobou (netýká se originálů/ověřených kopii dokladů o podnikání, výpisu z obchodního rejstříku. Nabídka může být podepsána také zmocněnou osobou Uchazeče, v takovém případě doloží Uchazeč v Nabídce označené jako «ORIGINÁL» originál plné moci. 8.2 Originál Nabídky bude označen nápisem «ORIGINÁL» a každá jeho strana bude očíslována s výjimkou originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů. Kopie Nabídky budou označeny nápisem «KOPIE». 8.3 Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako «ORIGINÁL», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky označeného jako «ORIGINÁL». 8.4 Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti neoprávněné manipulaci pevným, nerozebíratelným způsobem (např. provázání Nabídky šňůrkou a jejím zapečetěním apod.). Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. 8.5 Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze souboru MS Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7. 0) nebo MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě se nevztahuje na výkresovou část Nabídky předávané Uchazečem, zpracování harmonogramů a originály či úředně ověřené listiny předávané v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě. 8.6 Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam bude uveden v prohlášení. 8.7 Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka na dodávku stavby ST16T818 - 2b», plným názvem Uchazeče a bude opatřen na uzavření razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 8.8 Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. 8.9 Jednacím jazykem obchodní veřejné soutěže je český jazyk. Veškerá korespondence mezi Uchazečem a Zadavatelem týkající se Nabídky a účasti v obchodní veřejné soutěži bude vedena v českém jazyce. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami: 9.1 Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění inzerátu o vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. 9.2 Do účasti v soutěži budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle bodu 11 nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 27. 1. 2004 do 10.00 hodin místního času. 9.3 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 27. 1. 2004 od 10.00 hod. místního času na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Temelín, budova BOGO, zasedací místnosti č. 508. Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče. 9.4 Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči. 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 70 kalendářních dní. 11. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně: 11.1 Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, Organizační jednotka Jaderná elektrárna Temelín, Odbor Obchod, 373 05 Temelín 11.2 Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně po předchozí dohodě v kanceláři oddělení 7223, pan Zdeněk HRB, budova BOGO, kancelář č. 527, Jaderná elektrárna Temelín, a to v pracovní dny v době od 7.30 hod. do 11.00 hod. místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně v době od 7.30 hod. do 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. 508, budova BOGO, Jaderná elektrárna Temelín. 12. Název a sídlo Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele ČEZ, a. s., se sídlem: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53, Úsek jaderná energetika, organizační jednotka: Jaderná elektrárna Temelín Kontaktní osoba Zadavatele: Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení Podpora obchodu UJE, telefon: 568 815 218, fax: 568 866 228, e-mail: dolejl1.edu@mail.cez.cz 13. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky + dotazy: 13.1 Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytne Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění veřejné zakázky a organizuje nabídkovou konferenci. Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na adresu kontaktní osoby Zadavatele uvedenou v ustanovení článku 10 této Výzvy svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky a/nebo nabídkové konference. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději dva (2) kalendářní dny před výše uvedeným termínem prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby. Současně s tímto sdělením jsou Zájemci žádáni o předložení dotazů, které mají být na konferenci zodpovězeny. 13.2 Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná dne 16. 12. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. 508 v budově BOGO Jaderné elektrárny Temelín. Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným občanským průkazem/pasem obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky, případně budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou Zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce Zadavatele. Na této prohlídce zodpovědný zaměstnanec Zadavatele provede Zájemce po staveništi. Zájemce nebo jeho zástupci jsou oprávněni na místě konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat jakýkoliv jiný záznam (video- záznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.). 13.3 Nabídková konference, jejímž účelem je vysvětlení dotazů týkajících se interpretace Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace, se bude konat téhož dne ve 12.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. 508 v budově BOGO Jaderné elektrárny Temelín. Každá osoba Zájemce potvrdí svoji přítomnost v prezenční listině, kde uvede svoje jméno, jméno firmy Zájemce, funkci a podpis. 13.4 O průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky a nabídkové konference bude vyhotoven zápis. Zápis včetně znění dotazů Zájemců bez uvedení zdroje dotazu a odpovědí Zadavatele bude zaslán do 6 pracovních dnů od konání prohlídky a nabídkové konference všem Zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci. V případě rozporu mezi zápisem a ústními odpověďmi Zadavatele v průběhu prohlídky a konference je rozhodující znění zápisu. Do 6 pracovních dnů taktéž Zadavatel rozešle odpovědi na dotazy, které nebude schopen kvalifikovaně zodpovědět na nabídkové konferenci. 14. Dotazy: Jakékoliv dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele, nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě zaslání dotazu faxem či e-mailem musí následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy uplatněné u Zadavatele zašle Zadavatel spolu se zněním dotazu bez uvedení pramene dotazu všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzeným dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před koncem soutěžní lhůty. 15. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat Zadávací dokumentaci: 15.1 Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u Zadavatele písemně nebo faxem na adrese uvedené níže, a to nejméně čtyři (4) pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla a e-mailové adresy kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme Zadávací dokumentaci. 15.2 Každému Zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení 15.1 výše poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné formě za úhradu ve výši 3300,- Kč. Současně bude Zájemci poskytnuta Zadávací dokumentace i v elektronické formě (Word pro W95) včetně výkresové části (formát *.dwf). Úhrada bude provedena na účet Komerční banky České Budějovice č. 26707-231/0100, variabilní symbol 8182. Zadávací dokumentace v tištěné a v elektronické formě část E - Návrh smlouvy o dílo bude předána pouze na základě dokladu o provedení úhrady této zadávací dokumentace. Jako doklad o provedené úhradě Zadávací dokumentace předloží Zájemce bankou potvrzený příkaz k úhradě na částku 3300,- Kč ve prospěch Zadavatele. 15.3 Zadávací dokumentace bude Zadavatelem poskytnuta Zájemcům na adrese ČEZ, a. s., Úsek jaderné energetiky, OJ Jaderná elektrárna Temelín, 373 05 Temelín u pana Zdeňka HRBA, budova BOGO, místnost č. 527, a to ve lhůtě 5 pracovních dní od data oznámení inzerátu v Obchodním věstníku v době od 9.00 do 12.00 hodin. Zadávací dokumentaci je nutné objednat nejméně čtyři (4) pracovní dny před požadovaným termínem jejího převzetí Uchazečem faxem na čísle 385 783 705. Podmínky předání Zadávací dokumentace nebo jiný termín je možné dohodnout v souladu s podmínkami uvedenými výše na telefonním čísle 385 782 182. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění: Veřejná zakázka je rozdělena do dílčích celků, které jsou specifikovány v Zadávací dokumentací v části C, odstavci Základní členění předmětu veřejné zakázky. 18. Práva Zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje práva: - V průběhu lhůty pro podání Nabídky měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu. - V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být stanovena jedna z osob, která bude odpovědna za celou zakázku, a tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami. - Zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky nebo odmítnout kteroukoliv nebo všechny předložené Nabídky. - Zadavatel omezuje soutěž pouze na tuzemské osoby - Zadavatel si vyhrazuje právo úpravy realizačních termínů uvedených v Zadávací dokumentaci, části C, článek 3. - Zadavatel si vyhrazuje právo vybrat k realizaci vždy nejvhodnější technické a ekonomické řešení samostatné ČÁSTI 1 či ČÁSTI 2 od kteréhokoliv Uchazeče. - Zadávací dokumentaci poskytnutou Uchazeči označuje Zadavatel v celém jejím rozsahu za důvěrnou a použitelnou pouze a výlučně k účelům vyplývajícím z této obchodní veřejné soutěže, tzn. vztahují se na ni veškerá omezení podrobněji popsaná v Zadávací dokumentaci, část F, článek 14. - Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny Nabídky. - Okamžikem převzetí Zadavatelem se stává Nabídka Uchazeče vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena. Zadavatel s Nabídkou bude zacházet jako s důvěrným materiálem. V Temelíně dne 2. 12. 2003 Ing. Zdeněk LINHART, Ing. Josef SEDLÁK, výkonný ředitel ředitel Sekce Úseku jaderná energetika ekonomika a obchod UJE 183860-49/03