VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
B-1
PODMÍNKY SOUTĚŽE
ST16T818 - 2 b
pro neurčité osoby k podání nejvhodnějšího návrhu na uzavření smlouvy
(dále jen Nabídka) stanovené Zadavatelem v souladu s ustanovením § 4 a
následujících zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen
Zákon).
Název veřejné zakázky:
«ST16T818 - 2.b etapa - Výsadba zeleně a biologická rekultivace na
plochách zařízení staveniště Jaderné elektrárny Temelín»
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B,
vložka 1581
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Temelín (dále jen JE Temelín),
IČ: 45274649
Tímto Zadavatel vyhlašuje v souladu se Zákonem
obchodní veřejnou soutěž
o nejvhodnější Nabídku na dodávku stavby «ST16T818 - 2.b etapa - Výsadba
zeleně a biologická rekultivace na plochách zařízení staveniště Jaderné
elektrárny Temelín»
v souladu a za podmínek stanovených těmito Podmínkami soutěže.
1. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování realizační dokumentace a
realizace díla «ST16T818 - 2.b etapa - Výsadba zeleně a biologická
rekultivace na plochách zařízení staveniště Jaderné elektrárny
Temelín» formou dodávky «na klíč».
Dílo sestává ze dvou samostatných částí, které jsou rozděleny do
dílčích celků tvořících zdanitelná plnění, takto:
Část 1: Vypracování realizačního projektu a realizace výsadby zeleně
na plochách A, B1, B2, C1, C2, D, Z3, intravilán a extravilán
Křtěnov, plochy deponie zemin a ornice, pásmo tranzitního
plynovodu po likvidovaném zařízení staveniště JE Temelín.
Provedení ošetřování lesa a ošetřování zeleně na těchto plochách.
Část 2: Biologická rekultivace ploch po likvidovaném zařízení
staveniště JE Temelín na pole.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky včetně jeho rozdělení
do dílčích celků je uvedena v Zadávací dokumentaci, části C.
2. Termín a místo plnění veřejné zakázky:
Zadavatel předpokládá realizaci díla v souladu s průběžnými termíny
uvedenými v Zadávací dokumentaci, části C, a to v letech 2004 až 2010.
Podrobné požadavky na termíny plnění díla jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci, části C.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo Uchazeče a místem
realizace díla je Jaderná elektrárna Temelín. Dohodnuté dílčí celky
díla budou předávány v Jaderné elektrárně Temelín.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání kvalifikačních předpokladů
dle ustanovení § 2b Zákona odst. 1 písm. a), a to způsobem dle
ustanovení § 2c Zákona.
Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1
písm. g) Zákona čestným prohlášením.
U Nabídek předpokládajících splnění předmětu veřejné zakázky s
pomocí jiných osob (dále subdodavatelé) prokazuje splnění
kvalifikačních předpokladů Zájemce, který Nabídku podává, pokud se
jeho oprávnění k podnikání vztahují na celý rozsah veřejné zakázky.
Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst.
1 písm. a) i tyto jiné osoby.
V případě, že nabídku předkládá více osob společně, požaduje
Zadavatel, aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační
předpoklady ve výše uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační
předpoklad podle § 2b odstavce 1 písmena a) Zákona prokazuje každá z
těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí
být doloženy v originále nebo úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů
požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3
dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující
kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
4. Další kvalifikační předpoklady:
Veškeré požadované dokumenty dle tohoto bodu musí být předloženy
tak, jak je uvedeno níže. K dokladům, které nejsou předkládány v
českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého
jazyka.
Zájemce doloží:
a) Uchazeč doloží doklad o zavedení systému jakosti prokázaný
externím auditem nezávislou oprávněnou institucí s certifikátem dle
norem ISO řady 14000 nebo prokáže, že u jeho firmy probíhá
certifikační řízení, které bude dokončeno a vydán certifikát do
konce zadávací lhůty.
b) Uchazeč v Nabídce uvede jmenovitý seznam subdodavatelů, jejichž
využití Uchazeč předpokládá při plnění veřejné zakázky, se
specifikací činností, kterými je Uchazeč pověří a doloží čestné
prohlášení takového subdodavatele o tom, že akceptuje závazek
podílet se na plnění veřejné zakázky. Pokud Uchazeč žádného
subdodavatele nepoužije, uvede tuto skutečnost v části A Nabídky.
c) Uchazeč v Nabídce doloží své reference, případně reference svých
uvažovaných subdodavatelů pro zakázky které jsou svým předmětem
shodné či podobné k předmětu veřejné zakázky. Reference budou
doloženy Referenčními listinami vystavenými příslušnými
objednavateli (investory), které budou obsahovat zhodnocení kvality
a průběhu plnění referenční zakázky.
Neprokáže-li Uchazeč kterýkoli z kvalifikačních předpokladů
uvedených v bodě 3 či další předpoklady pro splnění veřejné zakázky
uvedené v bodě 4, Zadavatel ho z další účasti na veřejné zakázce vyloučí.
5. Způsob hodnocení Nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s níže
uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou uvedena v sestupném
pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje:
Zadavatel bude hodnotit Nabídky jako celek a taktéž samostatně ČÁSTI 1
a ČÁSTI 2 díla.
Kritérium 1 - Nabídková cena veřejné zakázky 65 %
Kritérium 2 - Kvalita technického řešení 15 %
Kritérium 3 - Časový harmonogram plnění díla 10 %
Kritérium 4 - Soulad s Návrhem smlouvy o dílo 6 %
Kritérium 5 - Požadavky na součinnost Zadavatele 4 %
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky
měnit za žádných podmínek.
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku
jako celek, dále pak bude uvedena ČÁSTÍ 1 a 2. Nabídková cena musí
zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací díla a musí
být platná po celou dobu plnění díla.
- Nabídková cena bude uvedena v korunách českých a bude uvedena bez
DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH; a bude dále rozdělena
tak, jak je požadováno v Zadávací dokumentaci v části A.
- Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z
důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla
při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace ani z důvodu
klimatických podmínek.
Platební podmínky:
- Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Po předání a převzetí
jednotlivých dílčích ucelených etap plnění této veřejné zakázky,
které budou jasně vymezeny v Uchazečem doloženém harmonogramu plnění
díla, je uchazeč oprávněn vystavit dílčí fakturu za toto plnění.
- Zadavatel požaduje, aby splatnost faktury byla 21 dní od jejího
prokazatelného doručení Zadavateli, tak jak je uvedeno v Zadávací
dokumentaci v Návrhu Smlouvy o dílo.
7. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zájemci na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši
2,000.000,-Kč (slovy: dva miliony korun českých) jednou z forem dle
§ 24 Zákona.
7.1 Na účet Zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s.,
pobočka České Budějovice, číslo účtu: 26707-231/0100. Při platbě
uveďte variabilní symbol 8181, jako specifický symbol uvede Zájemce
své IČ.
7.2 Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v
souladu s ustanovením § 24 odst. 2 Zákona.V případě poskytnutí
jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní částka ve výši
jistoty připsána na účet Zadavatele nejpozději v den předcházející
dni otevírání obálek. Příkaz k úhradě, potvrzení banky o převodu
nebo výpis z účtu Zájemce nebude považován za doklad o poskytnutí
jistoty na účet Zadavatele.
7.3 V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být doklad o
poskytnutí jistoty, tj. záruční listina, předložen v originálním
znění zadavateli, z jeho obsahu musí být zřejmé:
- že je vystaven ve prospěch Zadavatele a že Zadavatel je oprávněn
vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26
Zákona
- že jeho platnost začíná dnem otevírání obálek a není kratší než
180 dnů.
8. Požadavky na formu předání Nabídky a její označení:
8.1 Nabídka bude předložena v listinné formě v českém jazyce a v
povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci, v části A,
v jednom originále a 3 kopiích. Úvodní list nabídky, příslušné
doklady o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění
veřejné zakázky musí být podepsány v případě právnické osoby
statutárním zástupcem Uchazeče způsobem shodným se zápisem v
obchodním rejstříku a v případě fyzické osoby touto osobou (netýká
se originálů/ověřených kopii dokladů o podnikání, výpisu z
obchodního rejstříku. Nabídka může být podepsána také zmocněnou
osobou Uchazeče, v takovém případě doloží Uchazeč v Nabídce označené
jako «ORIGINÁL» originál plné moci.
8.2 Originál Nabídky bude označen nápisem «ORIGINÁL» a každá jeho
strana bude očíslována s výjimkou originálů nebo úředně ověřených
kopií dokladů. Kopie Nabídky budou označeny nápisem «KOPIE».
8.3 Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž
předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně v Zadávací
dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako
«ORIGINÁL», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené
fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být
předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál
úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky
označeného jako «ORIGINÁL».
8.4 Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře
čitelná, a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti
neoprávněné manipulaci pevným, nerozebíratelným způsobem (např.
provázání Nabídky šňůrkou a jejím zapečetěním apod.). Nabídka nesmí
obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl.
8.5 Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na
CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s
využitím SW prostředků ze souboru MS Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL
7. 0) nebo MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické
formě se nevztahuje na výkresovou část Nabídky předávané Uchazečem,
zpracování harmonogramů a originály či úředně ověřené listiny
předávané v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné
a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě.
8.6 Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se
uvede celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů
neočíslovaných, jejichž seznam bude uveden v prohlášení.
8.7 Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka na
dodávku stavby ST16T818 - 2b», plným názvem Uchazeče a bude opatřen
na uzavření razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou
osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.
8.8 Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v
tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem
k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
8.9 Jednacím jazykem obchodní veřejné soutěže je český jazyk. Veškerá
korespondence mezi Uchazečem a Zadavatelem týkající se Nabídky a
účasti v obchodní veřejné soutěži bude vedena v českém jazyce.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
9.1 Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění inzerátu o vyhlášení
obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s Nabídkami.
9.2 Do účasti v soutěži budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel
obdrží na adrese dle bodu 11 nejpozději do hodiny a dne otevírání
obálek s Nabídkami, tj. do 27. 1. 2004 do 10.00 hodin místního času.
9.3 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 27. 1. 2004 od
10.00 hod. místního času na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna
Temelín, budova BOGO, zasedací místnosti č. 508. Otevírání Nabídek
se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče.
9.4 Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně
Uchazeči.
10. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 70 kalendářních dní.
11. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně:
11.1 Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s.,
Úsek jaderná energetika,
Organizační jednotka Jaderná elektrárna Temelín,
Odbor Obchod,
373 05 Temelín
11.2 Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně po předchozí
dohodě v kanceláři oddělení 7223, pan Zdeněk HRB, budova BOGO,
kancelář č. 527, Jaderná elektrárna Temelín, a to v pracovní dny v
době od 7.30 hod. do 11.00 hod. místního času, kromě posledního dne
soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat
osobně v době od 7.30 hod. do 10.00 hod. místního času v zasedací
místnosti č. 508, budova BOGO, Jaderná elektrárna Temelín.
12. Název a sídlo Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele
ČEZ, a. s.,
se sídlem: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53,
Úsek jaderná energetika, organizační jednotka: Jaderná elektrárna
Temelín
Kontaktní osoba Zadavatele:
Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení Podpora obchodu UJE,
telefon: 568 815 218, fax: 568 866 228, e-mail:
dolejl1.edu@mail.cez.cz
13. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky + dotazy:
13.1 Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné
zakázky poskytne Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění
veřejné zakázky a organizuje nabídkovou konferenci.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena
na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na
adresu kontaktní osoby Zadavatele uvedenou v ustanovení článku 10
této Výzvy svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné
zakázky a/nebo nabídkové konference. Toto sdělení musí Zadavatel
obdržet nejpozději dva (2) kalendářní dny před výše uvedeným
termínem prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede obchodní firmu
nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost, číslo
občanského průkazu nebo pasu, datum narození, adresu trvalého
bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby. Současně
s tímto sdělením jsou Zájemci žádáni o předložení dotazů, které mají
být na konferenci zodpovězeny.
13.2 Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se
koná dne 16. 12. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času
v zasedací místnosti č. 508 v budově BOGO Jaderné elektrárny Temelín.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem/pasem obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na
jeho pozemky, případně budov za účelem prohlídky místa plnění
veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho
zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty
nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady
a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti
na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou
Zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě
zástupce Zadavatele.
Na této prohlídce zodpovědný zaměstnanec Zadavatele provede Zájemce
po staveništi. Zájemce nebo jeho zástupci jsou oprávněni na místě
konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo
pořizovat jakýkoliv jiný záznam (video- záznam, filmový záznam,
zvukový záznam atd.).
13.3 Nabídková konference, jejímž účelem je vysvětlení dotazů
týkajících se interpretace Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace,
se bude konat téhož dne ve 12.00 hod. místního času v zasedací
místnosti č. 508 v budově BOGO Jaderné elektrárny Temelín. Každá
osoba Zájemce potvrdí svoji přítomnost v prezenční listině, kde
uvede svoje jméno, jméno firmy Zájemce, funkci a podpis.
13.4 O průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky a nabídkové
konference bude vyhotoven zápis. Zápis včetně znění dotazů Zájemců
bez uvedení zdroje dotazu a odpovědí Zadavatele bude zaslán do 6
pracovních dnů od konání prohlídky a nabídkové konference všem
Zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací
dokumentaci. V případě rozporu mezi zápisem a ústními odpověďmi
Zadavatele v průběhu prohlídky a konference je rozhodující znění
zápisu. Do 6 pracovních dnů taktéž Zadavatel rozešle odpovědi na
dotazy, které nebude schopen kvalifikovaně zodpovědět na nabídkové
konferenci.
14. Dotazy:
Jakékoliv dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či
na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze písemnou
formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele,
nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě
zaslání dotazu faxem či e-mailem musí následovat potvrzení dotazu
dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy
uplatněné u Zadavatele zašle Zadavatel spolu se zněním dotazu bez
uvedení pramene dotazu všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací
dokumentaci písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzeným
dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před
koncem soutěžní lhůty.
15. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat Zadávací dokumentaci:
15.1 Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u Zadavatele písemně nebo
faxem na adrese uvedené níže, a to nejméně čtyři (4) pracovní dny
před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat
obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla a e-mailové adresy
kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a
jméno a příjmení osoby, která převezme Zadávací dokumentaci.
15.2 Každému Zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení 15.1
výše poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné
formě za úhradu ve výši 3300,- Kč. Současně bude Zájemci poskytnuta
Zadávací dokumentace i v elektronické formě (Word pro W95) včetně
výkresové části (formát *.dwf). Úhrada bude provedena na účet
Komerční banky České Budějovice č. 26707-231/0100, variabilní
symbol 8182. Zadávací dokumentace v tištěné a v elektronické formě
část E - Návrh smlouvy o dílo bude předána pouze na základě dokladu
o provedení úhrady této zadávací dokumentace. Jako doklad o
provedené úhradě Zadávací dokumentace předloží Zájemce bankou
potvrzený příkaz k úhradě na částku 3300,- Kč ve prospěch
Zadavatele.
15.3 Zadávací dokumentace bude Zadavatelem poskytnuta Zájemcům na adrese
ČEZ, a. s.,
Úsek jaderné energetiky,
OJ Jaderná elektrárna Temelín,
373 05 Temelín
u pana Zdeňka HRBA, budova BOGO, místnost č. 527, a to ve lhůtě 5
pracovních dní od data oznámení inzerátu v Obchodním věstníku v době
od 9.00 do 12.00 hodin. Zadávací dokumentaci je nutné objednat
nejméně čtyři (4) pracovní dny před požadovaným termínem jejího
převzetí Uchazečem faxem na čísle 385 783 705.
Podmínky předání Zadávací dokumentace nebo jiný termín je možné
dohodnout v souladu s podmínkami uvedenými výše na telefonním čísle
385 782 182.
16. Variantní řešení:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění:
Veřejná zakázka je rozdělena do dílčích celků, které jsou
specifikovány v Zadávací dokumentací v části C, odstavci Základní
členění předmětu veřejné zakázky.
18. Práva Zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje práva:
- V průběhu lhůty pro podání Nabídky měnit podmínky Zadávací
dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v
dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl
Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle
změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů
všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu
konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu.
- V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být
stanovena jedna z osob, která bude odpovědna za celou zakázku, a
tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami.
- Zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky nebo odmítnout kteroukoliv nebo všechny
předložené Nabídky.
- Zadavatel omezuje soutěž pouze na tuzemské osoby
- Zadavatel si vyhrazuje právo úpravy realizačních termínů uvedených
v Zadávací dokumentaci, části C, článek 3.
- Zadavatel si vyhrazuje právo vybrat k realizaci vždy nejvhodnější
technické a ekonomické řešení samostatné ČÁSTI 1 či ČÁSTI 2 od
kteréhokoliv Uchazeče.
- Zadávací dokumentaci poskytnutou Uchazeči označuje Zadavatel v
celém jejím rozsahu za důvěrnou a použitelnou pouze a výlučně k
účelům vyplývajícím z této obchodní veřejné soutěže, tzn. vztahují
se na ni veškerá omezení podrobněji popsaná v Zadávací dokumentaci,
část F, článek 14.
- Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny
Nabídky.
- Okamžikem převzetí Zadavatelem se stává Nabídka Uchazeče
vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena. Zadavatel s Nabídkou bude
zacházet jako s důvěrným materiálem.
V Temelíně dne 2. 12. 2003
Ing. Zdeněk LINHART, Ing. Josef SEDLÁK,
výkonný ředitel ředitel Sekce
Úseku jaderná energetika ekonomika a obchod UJE
183860-49/03