Portál veřejné správy

Zápis 183540-48/03

Obchodní jménoČeský rozhlas
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45245053
SídloVinohradská 12, 120 99 Praha 2
Publikováno03. 12. 2003
Značka OV183540-48/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas A-1 Český rozhlas Sídlo: Vinohradská 12, 120 99 Praha 2 IČ: 45245053 vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž (dále jen «OVS») podle zákona č. 199/1994 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon»), o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla: «Oprava a rekonstrukce objektu Českého rozhlasu, Praha 2, Vinohradská 12 - I. etapa» Podmínky soutěže: 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení I. etapy díla «OPRAVA A REKONSTRUKCE OBJEKTU ČESKÉHO ROZHLASU, PRAHA 2, VINOHRADSKÁ 12» v rozsahu zadávací dokumentace, která vychází z prováděcí projektové dokumentace. Podrobné vymezení plnění veřejné zakázky je obsaženo v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Zahájení stavby bude v březnu 2004. Dokončení stavby, tj. přejímka stavby investorem, bude nejpozději v březnu 2005. Místo plnění: Český rozhlas, Vinohradská 12, Praha 2. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč je povinen prokázat kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad vymezený v § 2b odst. 1 písm. g) zákona uchazeč prokáže v nabídce čestným prohlášením podepsaným statutárním orgánem uchazeče. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od každé z těchto osob v rozsahu, v němž se podílí na plnění veřejné zakázky. Součástí nabídky musí být rovněž doklad prokazující ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/91 Sb., v platném znění, o živnostenském podnikání).Veškeré požadované doklady musí být předloženy v originále nebo úředně ověřené kopii. 4. Další předpoklady a požadavky Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky následujícími dalšími předpoklady pro plnění veřejné zakázky: a) údaji o obdobných zakázkách uchazeče v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, místa, doby plnění, celkovém finančním objemu stavby a popisu předmětu a rozsahu činností uchazeče b) referenčními listy vystavenými objednavateli obdobných zakázek c) údaji o technickém a materiálním vybavení uchazeče k plnění veřejné zakázky d) údaji o ročním obratu dosaženém v posledních třech účetních obdobích e) údaji o průměrném přepočteném počtu zaměstnanců uchazeče f) úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy na pojištění podnikatelských rizik g) údaji o subdodavatelích, které uchazeč využije k plnění veřejné zakázky (identifikace, certifikace k odborné způsobilosti pro montáž navrhovaných prvků, výčet významných zakázek za poslední 3 roky, referenční listy) h) systémem řízení jakosti v organizaci uchazeče - prokazuje se předložením příslušných certifikátů v nabídce uchazeče i) akceptací sankčních ustanovení a jednotlivých záručních lhůt požadovaných zadavatelem j) akceptací vyloučení pracovníků nebo subdodavatelů uchazeče během realizace stavby na základě oprávněného návrhu zadavatele bez vlivu na výši ceny k) čestným prohlášením uchazeče o držení či nedržení rozhlasových přijímačů a bezdlužnosti (vyplněním formuláře, který je součástí zadávací dokumentace) l) smlouvu o dílo, která bude vycházet z návrhu uvedeného v zadávací dokumentaci m) uchazečem zpracovaným harmonogramem postupu prací s vyznačenými uzlovými body n) uchazeč zpracuje formulář nabídky, který je součásti zadávací dokumentace. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. 5. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek určené níže uvedenými kritérii. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. 1. Výše nabídkové ceny (váha 45 %) 2. Technické, materiální, finanční a personální zázemí uchazeče, zkušenosti uchazeče z obdobných zakázek a reference uchazeče (váha 40 %) 3. Zkušenosti a reference uchazečem navržených subdodavatelů (váha 15 %) 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, platební podmínky Uchazeč v nabídce stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění veřejné zakázky v souladu se zadávací dokumentací a včetně všech souvisejících nákladů spojených s veřejnou zakázkou, a to pevnou částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, a to v členění: celková nabídková cena bez DPH a celková nabídková cena včetně DPH. Daň z přidané hodnoty bude vypočtena dle příslušných právních předpisů platných k datu podání nabídky. V případě novelizace právních předpisů o DPH v době po podání nabídky bude DPH k ceně za část díla nerealizovanou k datu účinnosti případné novely přepočtena dle nově platných právních předpisů. Uchazeč je povinen výpočet nabídkové ceny doložit oceněným výkazem výměr a soupisem prací a dodávek. Bližší požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Platební podmínky: Zálohové platby nebudou zadavatelem poskytovány. Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury maximálně do výše 80 % celkové nabídkové ceny podle zjišťovacího protokolu (soupis provedených prací) odsouhlaseného zadavatelem. Pozastávka ve výši 20 % z celkové nabídkové ceny bude zadavatelem uhrazena tak, že částka ve výši 10 % z celkové nabídkové ceny bude uhrazena po přejímce stavby investorem a zbývajících 10 % z celkové nabídkové ceny bude uhrazeno po odstranění zjištěných vad a případných nedodělků z přejímacího nebo kolaudačního řízení. Splatnost daňových dokladů - faktur - bude 30 dnů od doručení faktury zadavateli. V případě, že zhotovitel bude ze své viny v prodlení s plněním jednotlivých realizačních termínů podle v nabídce navrženého harmonogramu postupu prací, zaplatí zadavateli smluvní pokutu v případě uzlových bodů 25.000,- Kč za každý den prodlení, v případě konečného termínu 50.000,- Kč za každý den prodlení. Záruka na stavbu jako celek bude 5 let a na střešní plášť 10 let. Záruční a sankční podmínky jsou podrobně vymezeny v zadávací dokumentaci. 7. Podmínky překročení nabídkové ceny Nabídková cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz, stabilitu měny nebo cla. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu plnění. Nabídková cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu plnění veřejné zakázky. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 8. Návrh smlouvy Uchazeč v nabídce předloží paragrafové znění návrhu smlouvy o dílo, který musí po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat vyhlášeným podmínkám soutěže, zadávací dokumentaci a obsahu nabídky uchazeče. Návrh smlouvy o dílo je přílohou zadávací dokumentace, do tohoto návrhu uchazeč zapracuje potřebné údaje zvýrazněným fontem, aby byly zřetelné jeho úpravy. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou ze strany uchazeče. 9. Způsob zpracování nabídky Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit jediný právní subjekt (účastníka sdružení), který je oprávněn sdružení zastupovat ve věci podání nabídky a účasti v soutěži, a dále vymezit podíl jednotlivých účastníků sdružení na plnění veřejné zakázky. Nabídku je povinen uchazeč podat písemně v originále a sedmi kopiích v souladu s podmínkami uvedenými ve vyhlášených podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých dokumentů musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče; v případě podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění statutárním orgánem předložen v nabídce. Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka nesmí obsahovat přepisy, které by zadavatele mohly přivést v omyl. Všechny listy nabídky i příloh musí být očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Uchazeč rovněž v obálce s nabídkou předloží CD-ROM nosič s digitální podobou nabídky ve formátech čitelných v aplikacích z MS Office. 10. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek OVS v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou zahájení otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 20. ledna 2004 v 10.00 hodin v sídle zadavatele, Vinohradská 12, Praha 2, 4. patro - místnost č. 425. 11. Zadávací lhůta Zadávací lhůta ve smyslu § 8 zákona činí 90 kalendářních dní. 12. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně Nabídky je možné podávat osobně v podatelně zadavatele Římská 13, Praha 2 v úředních hodinách od 9 do 15 hodin v pracovních dnech (v poslední den lhůty pouze do 10 hodin). Uchazeči mohou nabídku posílat doporučeně poštou na adresu: Český rozhlas, manažer veřejných zakázek, Vinohradská 12, 120 99 Praha 2 a to tak, aby byla do konce soutěžní lhůty doručena zadavateli (nebere se v potaz datum podání na poště či jinému doručovateli, ale datum a hodina přijetí podatelnou zadavatele). Nabídka musí být v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označena nápisem «OVS - VINO I. etapa - NEOTVÍRAT». Obálka či obal musí být na uzavření opatřeny razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 2 000 000 Kč (slovy: dva miliony korun českých). Jistotu uchazeč může složit jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Dokladem o poskytnutí jistoty, který je uchazeč povinen předložit zadavateli do konce soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet u Raiffeisenbank, a.s., č. ú.: 1001040797/5500, VS je IČ uchazeče. Peněžní částka musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona). 14. Zadávací dokumentace, informační schůzka a prohlídka místa plnění Dne 19. prosince 2003 proběhne setkání se zájemci o veřejnou zakázku. Sraz účastníků je v 9.30 hodin ve vstupní hale budovy Římská 13, Praha 2. Během setkání bude uchazečům předána zadávací dokumentace na CD-ROM nosiči oproti úhradě poplatku 100 Kč vč. DPH, rovněž proběhne prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Za jednoho zájemce se můžou zúčastnit maximálně 3 osoby. Účast na setkání a objednávku zadávací dokumentace je nutné dopředu objednat do 15 hodin dne 16. 12. 2003 na tel. čísle 222 713 404, 724 063 764 nebo emailem na adresu oberan@rozhlas.cz. Nesplnění této podmínky je důvodem k nevydání zadávací dokumentace. 15. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele a kontaktní osoby Český rozhlas, zřízen zákonem č. 484 /1991 Sb., o Českém rozhlasu, ve znění pozdějších předpisů, se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2, zastoupen statutárním orgánem Ing. Václavem Kasíkem, generálním ředitelem, IČ: 45245053. Ve věcech zadávacího řízení je pověřen pan Ondřej Beran, manažer veřejných zakázek ČRo, tel. 222 713 404, fax 222 721 354, email oberan@rozhlas.cz. 16. Ostatní podmínky soutěže a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž zrušit, případně veškeré nabídky odmítnout, neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem. b) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách. c) Soutěž je omezena v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) zákon na tuzemské osoby. d) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. e) Dílčí plnění zadavatel nepřipouští. f) Nabídky nebudou uchazečům vráceny. g) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. h) Pokud v zadávací dokumentaci požadované technické podmínky obsahují požadavky nebo odkazy na jednotlivá obchodní jména, zvláštní označení podniku, zvláštní označení výrobků, výkonů anebo obchodních materiálů, které platí pro určitý podnik nebo organizační jednotku za příznačné, patenty a užitné vzory, zadavatel umožňuje použití obdobných řešení. 183540-48/03