VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas
A-1
Český rozhlas
Sídlo: Vinohradská 12, 120 99 Praha 2
IČ: 45245053
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «OVS»)
podle zákona č. 199/1994 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon»), o nejvhodnější nabídku pro
výběr zhotovitele díla:
«Oprava a rekonstrukce objektu Českého rozhlasu, Praha 2, Vinohradská 12
- I. etapa»
Podmínky soutěže:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení I. etapy díla «OPRAVA
A REKONSTRUKCE OBJEKTU ČESKÉHO ROZHLASU, PRAHA 2, VINOHRADSKÁ 12» v
rozsahu zadávací dokumentace, která vychází z prováděcí projektové
dokumentace. Podrobné vymezení plnění veřejné zakázky je obsaženo v
zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Zahájení stavby bude v březnu 2004.
Dokončení stavby, tj. přejímka stavby investorem, bude nejpozději v
březnu 2005.
Místo plnění: Český rozhlas, Vinohradská 12, Praha 2.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč je povinen prokázat kvalifikační předpoklady k plnění
veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona.
Kvalifikační předpoklad vymezený v § 2b odst. 1 písm. g) zákona
uchazeč prokáže v nabídce čestným prohlášením podepsaným statutárním
orgánem uchazeče.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od každé z těchto osob
v rozsahu, v němž se podílí na plnění veřejné zakázky. Součástí
nabídky musí být rovněž doklad prokazující ustanovení odpovědného
zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/91 Sb., v platném znění, o
živnostenském podnikání).Veškeré požadované doklady musí být
předloženy v originále nebo úředně ověřené kopii.
4. Další předpoklady a požadavky
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky následujícími dalšími předpoklady pro plnění veřejné
zakázky:
a) údaji o obdobných zakázkách uchazeče v posledních pěti letech s
uvedením objednavatele, místa, doby plnění, celkovém finančním
objemu stavby a popisu předmětu a rozsahu činností uchazeče
b) referenčními listy vystavenými objednavateli obdobných zakázek
c) údaji o technickém a materiálním vybavení uchazeče k plnění
veřejné zakázky
d) údaji o ročním obratu dosaženém v posledních třech účetních obdobích
e) údaji o průměrném přepočteném počtu zaměstnanců uchazeče
f) úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy na pojištění
podnikatelských rizik
g) údaji o subdodavatelích, které uchazeč využije k plnění veřejné
zakázky (identifikace, certifikace k odborné způsobilosti pro montáž
navrhovaných prvků, výčet významných zakázek za poslední 3 roky,
referenční listy)
h) systémem řízení jakosti v organizaci uchazeče - prokazuje se
předložením příslušných certifikátů v nabídce uchazeče
i) akceptací sankčních ustanovení a jednotlivých záručních lhůt
požadovaných zadavatelem
j) akceptací vyloučení pracovníků nebo subdodavatelů uchazeče během
realizace stavby na základě oprávněného návrhu zadavatele bez vlivu
na výši ceny
k) čestným prohlášením uchazeče o držení či nedržení rozhlasových
přijímačů a bezdlužnosti (vyplněním formuláře, který je součástí
zadávací dokumentace)
l) smlouvu o dílo, která bude vycházet z návrhu uvedeného v zadávací
dokumentaci
m) uchazečem zpracovaným harmonogramem postupu prací s vyznačenými
uzlovými body
n) uchazeč zpracuje formulář nabídky, který je součásti zadávací
dokumentace.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky.
5. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem podle ekonomické
vhodnosti nabídek určené níže uvedenými kritérii. Kritéria jsou
uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel
přisuzuje.
1. Výše nabídkové ceny (váha 45 %)
2. Technické, materiální, finanční a personální zázemí uchazeče,
zkušenosti uchazeče z obdobných zakázek a reference uchazeče
(váha 40 %)
3. Zkušenosti a reference uchazečem navržených subdodavatelů (váha 15 %)
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, platební podmínky
Uchazeč v nabídce stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní
splnění veřejné zakázky v souladu se zadávací dokumentací a včetně
všech souvisejících nákladů spojených s veřejnou zakázkou, a to
pevnou částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena
jako nejvýše přípustná, a to v členění: celková nabídková cena bez
DPH a celková nabídková cena včetně DPH. Daň z přidané hodnoty bude
vypočtena dle příslušných právních předpisů platných k datu podání
nabídky. V případě novelizace právních předpisů o DPH v době po
podání nabídky bude DPH k ceně za část díla nerealizovanou k datu
účinnosti případné novely přepočtena dle nově platných právních
předpisů. Uchazeč je povinen výpočet nabídkové ceny doložit oceněným
výkazem výměr a soupisem prací a dodávek. Bližší požadavky na jednotný
způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Platební podmínky: Zálohové platby nebudou zadavatelem poskytovány.
Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební podmínky) bude prováděna
měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury
maximálně do výše 80 % celkové nabídkové ceny podle zjišťovacího
protokolu (soupis provedených prací) odsouhlaseného zadavatelem.
Pozastávka ve výši 20 % z celkové nabídkové ceny bude zadavatelem
uhrazena tak, že částka ve výši 10 % z celkové nabídkové ceny bude
uhrazena po přejímce stavby investorem a zbývajících 10 % z celkové
nabídkové ceny bude uhrazeno po odstranění zjištěných vad a
případných nedodělků z přejímacího nebo kolaudačního řízení.
Splatnost daňových dokladů - faktur - bude 30 dnů od doručení
faktury zadavateli.
V případě, že zhotovitel bude ze své viny v prodlení s plněním
jednotlivých realizačních termínů podle v nabídce navrženého
harmonogramu postupu prací, zaplatí zadavateli smluvní pokutu v
případě uzlových bodů 25.000,- Kč za každý den prodlení, v případě
konečného termínu 50.000,- Kč za každý den prodlení. Záruka na
stavbu jako celek bude 5 let a na střešní plášť 10 let. Záruční a
sankční podmínky jsou podrobně vymezeny v zadávací dokumentaci.
7. Podmínky překročení nabídkové ceny
Nabídková cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české
koruny, hodnotou české koruny vůči zahraničním měnám či jinými
faktory s vlivem na měnový kurz, stabilitu měny nebo cla. Nabídková
cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či
jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu plnění.
Nabídková cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý
rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu plnění veřejné zakázky.
Nelze ji překročit za žádných podmínek.
8. Návrh smlouvy
Uchazeč v nabídce předloží paragrafové znění návrhu smlouvy o dílo,
který musí po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat vyhlášeným
podmínkám soutěže, zadávací dokumentaci a obsahu nabídky uchazeče.
Návrh smlouvy o dílo je přílohou zadávací dokumentace, do tohoto
návrhu uchazeč zapracuje potřebné údaje zvýrazněným fontem, aby byly
zřetelné jeho úpravy. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou
osobou ze strany uchazeče.
9. Způsob zpracování nabídky
Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat
smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o
sdružení musí stanovit jediný právní subjekt (účastníka sdružení),
který je oprávněn sdružení zastupovat ve věci podání nabídky a
účasti v soutěži, a dále vymezit podíl jednotlivých účastníků
sdružení na plnění veřejné zakázky.
Nabídku je povinen uchazeč podat písemně v originále a sedmi kopiích
v souladu s podmínkami uvedenými ve vyhlášených podmínkách soutěže a
v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých dokumentů musí být
podepsána statutárním orgánem uchazeče; v případě podpisu jinou
osobou musí být originál jejího zmocnění statutárním orgánem
předložen v nabídce. Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna
tak, aby byla dobře čitelná, a musí být svázána či jinak zabezpečena
proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka nesmí
obsahovat přepisy, které by zadavatele mohly přivést v omyl. Všechny
listy nabídky i příloh musí být očíslovány průběžnou vzestupnou
číselnou řadou.
Uchazeč rovněž v obálce s nabídkou předloží CD-ROM nosič s digitální
podobou nabídky ve formátech čitelných v aplikacích z MS Office.
10. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek OVS v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou zahájení otevírání obálek.
Otevírání obálek se uskuteční dne 20. ledna 2004 v 10.00 hodin v
sídle zadavatele, Vinohradská 12, Praha 2, 4. patro - místnost č. 425.
11. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta ve smyslu § 8 zákona činí 90 kalendářních dní.
12. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
Nabídky je možné podávat osobně v podatelně zadavatele Římská 13,
Praha 2 v úředních hodinách od 9 do 15 hodin v pracovních dnech (v
poslední den lhůty pouze do 10 hodin). Uchazeči mohou nabídku
posílat doporučeně poštou na adresu:
Český rozhlas,
manažer veřejných zakázek,
Vinohradská 12,
120 99 Praha 2
a to tak, aby byla do konce soutěžní lhůty doručena zadavateli
(nebere se v potaz datum podání na poště či jinému doručovateli, ale
datum a hodina přijetí podatelnou zadavatele).
Nabídka musí být v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu
označena nápisem
«OVS - VINO I. etapa - NEOTVÍRAT». Obálka či obal musí být na
uzavření opatřeny razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče,
je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou.
13. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve
výši 2 000 000 Kč (slovy: dva miliony korun českých). Jistotu
uchazeč může složit jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní
zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost
začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než
zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Dokladem o poskytnutí jistoty,
který je uchazeč povinen předložit zadavateli do konce soutěžní
lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch
zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že
zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém
jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven
účet u Raiffeisenbank, a.s., č. ú.: 1001040797/5500, VS je IČ uchazeče.
Peněžní částka musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den
předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona).
14. Zadávací dokumentace, informační schůzka a prohlídka místa plnění
Dne 19. prosince 2003 proběhne setkání se zájemci o veřejnou
zakázku. Sraz účastníků je v 9.30 hodin ve vstupní hale budovy
Římská 13, Praha 2. Během setkání bude uchazečům předána zadávací
dokumentace na CD-ROM nosiči oproti úhradě poplatku 100 Kč vč. DPH,
rovněž proběhne prohlídka místa plnění veřejné zakázky.
Za jednoho zájemce se můžou zúčastnit maximálně 3 osoby. Účast na
setkání a objednávku zadávací dokumentace je nutné dopředu objednat
do 15 hodin dne 16. 12. 2003 na tel. čísle 222 713 404, 724 063 764
nebo emailem na adresu oberan@rozhlas.cz. Nesplnění této podmínky je
důvodem k nevydání zadávací dokumentace.
15. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele a kontaktní osoby
Český rozhlas, zřízen zákonem č. 484 /1991 Sb., o Českém rozhlasu,
ve znění pozdějších předpisů, se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha
2, zastoupen statutárním orgánem Ing. Václavem Kasíkem, generálním
ředitelem, IČ: 45245053.
Ve věcech zadávacího řízení je pověřen pan Ondřej Beran, manažer
veřejných zakázek ČRo, tel. 222 713 404, fax 222 721 354, email
oberan@rozhlas.cz.
16. Ostatní podmínky soutěže
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž
zrušit, případně veškeré nabídky odmítnout, neuzavřít smlouvu s
žádným uchazečem.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v
nabídkách.
c) Soutěž je omezena v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) zákon na
tuzemské osoby.
d) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
e) Dílčí plnění zadavatel nepřipouští.
f) Nabídky nebudou uchazečům vráceny.
g) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů
spojených s účastí v soutěži.
h) Pokud v zadávací dokumentaci požadované technické podmínky
obsahují požadavky nebo odkazy na jednotlivá obchodní jména,
zvláštní označení podniku, zvláštní označení výrobků, výkonů anebo
obchodních materiálů, které platí pro určitý podnik nebo organizační
jednotku za příznačné, patenty a užitné vzory, zadavatel umožňuje
použití obdobných řešení.
183540-48/03