VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s.
D-4
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
podle § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
na veřejnou zakázku: Generální oprava velkostroje K2000
1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE:
Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov, zapsán
v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem,
oddíl B, vložka 495, IČ 49901982
2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE
Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov
Kontaktní osoba: Ing. Jiří Židlický, ved. OPZF
adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: 417 805 031
fax: 417 804 002
e-mail: zidlicky@mail.sdas.cz
nebo
Ing. Lubomír Chmelař, Hlavní mechanik Závodu skrývka
adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: 417 805 631
fax: 417 805 607
e-mail: chmelar@mail.sdas.cz
3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je dílo «Generální oprava
velkostroje K2000», v rozsahu daném technickou specifikací (Část 4
Zadávací dokumentace). Dílo sestává ze zpracování dokumentace,
demontáží, dodávek, montáží, oprav stávajících zařízení,
rekonstrukcí a provedení zkoušek.
3.2 Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou
specifikovány v níže uvedených dokumentech:
1. Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
2. Část 1 - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče
3. Část 2 - Smlouva a Podmínky Smlouvy
4. Část 3 - Formuláře nabídky
5. Část 4 - Technická specifikace
6. Část 5 - Přílohy č. 1 - opatření ředitele DB č. 190/2002
č. 2 - opatření TŘ a ředitele DB č. 132/2002
č. 3 - opatření ředitele DB č. 122/99
4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
4.1 Předpokládané termíny realizace: zahájení: 10/2004
ukončení: Podle nabídky uchazeče
4.2 Místem plnění veřejné zakázky je:
Česká republika - Severočeské doly a.s., Doly Bílina, Závod skrývka
5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů
5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační
předpoklady dle § 2b způsobem dle § 2c zákona a § 2a odst. 5 zákona.
6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky
tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona, budou
zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče
zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce.
6.2 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti
nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně
podle významu:
- úroveň technického řešení zakázky,
- zkušenosti a reference o uchazeči a jím prováděných činnostech
vztahujících se k předmětu veřejné zakázky uskutečněné uchazečem v
posledních 10 letech s označením ročního objemu plnění a uvedení
kontaktní osoby objednavatele těchto plnění,
- výše nabídkové ceny,
- požadavky na délku výluky velkostroje v souvislosti s realizací
veřejné zakázky,
- délka záruční doby po realizaci veřejné zakázky,
- platební podmínky
7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ
PLATEBNÍCH PODMÍNEK
7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění
veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a členěna v souladu se
zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení
díla. Přípustná měna nabídkové ceny je česká koruna (Kč/CZK).
7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k
překročení leží jednoznačně na straně zadavatele, nebo v případě, že
v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné,
nepředpokládané skutečnosti, nezahrnuté do řešení v zadávací
dokumentaci.
7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky, s
uvedením následujících údajů a v tomto členění:
a) cena za dodavatelský inženýrink,
b) cena za dodávku materiálu,
c) cena za demontáže,
d) cena za montáže, opravy,
e) cena za zkoušky,
f) ostatní,
g) cena celkem.
7.4 Smluvní cena bude uhrazena na základě faktur (provozní část a
investiční část) vystavených po předání díla. Zálohy mohou být
poskytnuty v souladu s následujícími podmínkami:
- výše poskytnutých záloh nesmí být v žádném okamžiku realizace
veřejné zakázky vyšší než rozpracovanost vyjádřená ve finančních
objemech
- nebudou poskytovány žádné zálohy na předzásobení materiálem nebo na
zálohové platby dodávek s dlouhou dodací lhůtou
- maximální výše poskytnutých záloh nesmí překročit 80 % z ceny díla.
8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI
8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v
průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od
7.00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí
možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání nabídek s
nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy
Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č.
dveří 86.
8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro kurýrní
poštu) je sekretariát ředitele Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina,
ul. 5. května 213, Bílina, č. dveří 87.
8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na
následující adresu:
Severočeské doly a.s., Doly Bílina,
Sekretariát ředitele dolu
ul. 5. května 213, Bílina
PSČ 418 29
8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání
nabídek je zcela na straně zájemce.
8.5 V případě doručování nabídky poštou zadavatel doporučuje, aby
zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a předešel
tak možnému opožděnému doručení nabídky.
8.6 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 12. 2003 v 9.00
hodin v souladu s § 28 - 30 zákona v zasedací místnosti sídla Dolů
Bílina v místnosti č. 86, ul. 5. května 213, Bílina.
9. ZADÁVACÍ LHůTA
9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 60 kalendářních dnů.
10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna
prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 21.
11. 2003 v 9.00 hodin místního času na adrese Doly Bílina, 5. května
213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41 budova C. Účast zástupců
každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na
této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po
staveništi a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží
písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude
proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací
dokumentace a který obdrží všichni zájemci.
10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na
prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si
pro prohlídku zajistí terénní automobil.
11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
11.1 Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této
obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na
kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději sedm (7) pracovních
dnů před ukončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele budou
zaslány do pěti (5) pracovních dní od data obdržení žádosti o
vysvětlení zadávací dokumentace všem zájemcům, kteří si vyžádali
zadávací dokumentaci.
12. POSKYTNUTÍ JISTOTY
12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve
výši 4 000 000,- Kč (slovy čtyři miliony korun českých) jednou z
forem dle § 24 zákona.
12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele č. ú.
27-7664650227, kód banky 0100, vedený Komerční bankou a.s.
Variabilním symbolem platby je IČ zájemce, konst. symbolem 0558,
specifickým symbolem 2002.
12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako
součást své nabídky. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu
soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení
platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti
záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas
doručeno.
12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka
platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty.
13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
která bude zájemcům zpřístupněna na adrese:
Ing. Jiří Židlický, ved. OPZF DB
adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: 417 805 031
fax: 417 804 202
e-mail: zidlicky@mail.sdas.cz
nebo
Ing. Lubomír Chmelař, Hlavní mechanik Závodu skrývka
adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: 417 805 631
fax: 417 805 607
e-mail: chmelar@mail.sdas.cz
13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém
jazyce.
13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace
zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní
veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže
v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adrese uvedené výše.
13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do
soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci.
13.5 Objednané Zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům
přihlášených zájemců vydávány osobně na adrese kontaktní osoby
zdarma. Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným
prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat
identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou
dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné
zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce,
příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí
zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce.
14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ
ZAKÁZKY
14.1 V souladu s § 5 odst. 2 zákona stanovuje zadavatel další
předpoklady pro plnění veřejné zakázky následovně:
14.1.1 Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří
mají certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001. Doklad prokazující
splnění tohoto předpokladu musí uchazeč doložit v ověřené kopii ve
své nabídce.
14.1.2 Uchazeč se musí prokázat formou referenční listiny vystavené
odběratelem na předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného
charakteru, tj. generální opravy nebo dodávky nového velkostroje
výkonové řady minimálně TC2, realizované v posledních deseti (10)
letech.
14.1.3 Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím
nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky,
nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto
práv je uchazeč.
14.1.4 Uchazeč předloží fotokopii pojistné smlouvy na pojištění
odpovědnosti za škodu vzniklou jinému při výkonu své činnosti.
14.1.5 Uchazeč potvrdí formou čestného prohlášení, že má vypořádány
všechny finanční závazky vyplývající z jeho obchodních vztahů.
14.1.6 Uchazeč musí vykázat roční obrat o minimální výši 500 mil.Kč.
Uchazeč tuto skutečnost prokáže předložením roční účetní uzávěrky
předchozího roku.
14.1.7 Uchazeč předloží kopii platného oprávnění dle § 3 vyhlášky ČBÚ
č. 74/2002 Sb. vydaného Obvodním báňským úřadem Uchazeči nebo
příslušnému subdodavateli
14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené
další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další
účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem.
15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE
15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat
nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu
nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto
ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele
zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů.
15.2 Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační
předpoklady prokázat každá samostatně v plném rozsahu s výjimkou
dokladu o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží
tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění veřejné zakázky, na
které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o
vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení
zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho
pravomocí atd.
15.3 Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v tomto
vyhlášení v čl. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.
15.4 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
15.5 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní
náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí.
15.6 Průvodní dopis nabídky a návrh smlouvy musí být na místě určeném
pro podpis podepsány u právnické osoby statutárním orgánem uchazeče
a u fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY
16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby.
17. PRÁVA ZADAVATELE
17.1 Zadavatel si vyhrazuje práva:
17.1.1 odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů,
17.1.2 zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky,
17.1.3 nevracet podané nabídky,
17.1.4 změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení
soutěžní lhůty,
17.1.5 vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky
stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací
dokumentací.
18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
18.1 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá
korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v
českém jazyce.
18.2 Nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu smlouvy o dílo
s přílohami». Bude tvořena dokumenty, jejichž rozpis a podrobná
specifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Jednotlivé části
nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti neoprávněné
manipulaci.
18.3 Nabídka musí být předložena v 1 originálu s originálními nebo
úředně ověřenými dokumenty a ve 3 kopiích.
18.4 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným
tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností.
Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami
oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto
oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí.
18.5 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v
samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek
musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní
firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče,
je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou
jednat jejím jménem.
18.6 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji:
18.6.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Generální oprava velkostroje K2000».
18.6.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele.
18.6.3 Obchodní firma a sídlo zájemce.
18.6.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE».
18.6.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 22. 12. 2003».
18.7 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem
vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude
ze soutěže vyloučen.
V Bílině dne 10. 11. 2003
Ing. Antonín Vincenc v. r.
ředitel Dolů Bílina,
Severočeské doly a.s.
182860-46/03