Portál veřejné správy

Zápis 182860-46/03

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno19. 11. 2003
Značka OV182860-46/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. D-4 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže podle § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) na veřejnou zakázku: Generální oprava velkostroje K2000 1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE: Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov, zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 495, IČ 49901982 2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov Kontaktní osoba: Ing. Jiří Židlický, ved. OPZF adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417 805 031 fax: 417 804 002 e-mail: zidlicky@mail.sdas.cz nebo Ing. Lubomír Chmelař, Hlavní mechanik Závodu skrývka adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417 805 631 fax: 417 805 607 e-mail: chmelar@mail.sdas.cz 3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je dílo «Generální oprava velkostroje K2000», v rozsahu daném technickou specifikací (Část 4 Zadávací dokumentace). Dílo sestává ze zpracování dokumentace, demontáží, dodávek, montáží, oprav stávajících zařízení, rekonstrukcí a provedení zkoušek. 3.2 Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou specifikovány v níže uvedených dokumentech: 1. Vyhlášení obchodní veřejné soutěže 2. Část 1 - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče 3. Část 2 - Smlouva a Podmínky Smlouvy 4. Část 3 - Formuláře nabídky 5. Část 4 - Technická specifikace 6. Část 5 - Přílohy č. 1 - opatření ředitele DB č. 190/2002 č. 2 - opatření TŘ a ředitele DB č. 132/2002 č. 3 - opatření ředitele DB č. 122/99 4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 4.1 Předpokládané termíny realizace: zahájení: 10/2004 ukončení: Podle nabídky uchazeče 4.2 Místem plnění veřejné zakázky je: Česká republika - Severočeské doly a.s., Doly Bílina, Závod skrývka 5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů 5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 2b způsobem dle § 2c zákona a § 2a odst. 5 zákona. 6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK 6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona, budou zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce. 6.2 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně podle významu: - úroveň technického řešení zakázky, - zkušenosti a reference o uchazeči a jím prováděných činnostech vztahujících se k předmětu veřejné zakázky uskutečněné uchazečem v posledních 10 letech s označením ročního objemu plnění a uvedení kontaktní osoby objednavatele těchto plnění, - výše nabídkové ceny, - požadavky na délku výluky velkostroje v souvislosti s realizací veřejné zakázky, - délka záruční doby po realizaci veřejné zakázky, - platební podmínky 7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ PLATEBNÍCH PODMÍNEK 7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a členěna v souladu se zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení díla. Přípustná měna nabídkové ceny je česká koruna (Kč/CZK). 7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k překročení leží jednoznačně na straně zadavatele, nebo v případě, že v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné, nepředpokládané skutečnosti, nezahrnuté do řešení v zadávací dokumentaci. 7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky, s uvedením následujících údajů a v tomto členění: a) cena za dodavatelský inženýrink, b) cena za dodávku materiálu, c) cena za demontáže, d) cena za montáže, opravy, e) cena za zkoušky, f) ostatní, g) cena celkem. 7.4 Smluvní cena bude uhrazena na základě faktur (provozní část a investiční část) vystavených po předání díla. Zálohy mohou být poskytnuty v souladu s následujícími podmínkami: - výše poskytnutých záloh nesmí být v žádném okamžiku realizace veřejné zakázky vyšší než rozpracovanost vyjádřená ve finančních objemech - nebudou poskytovány žádné zálohy na předzásobení materiálem nebo na zálohové platby dodávek s dlouhou dodací lhůtou - maximální výše poskytnutých záloh nesmí překročit 80 % z ceny díla. 8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI 8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání nabídek s nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č. dveří 86. 8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro kurýrní poštu) je sekretariát ředitele Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č. dveří 87. 8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na následující adresu: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, Sekretariát ředitele dolu ul. 5. května 213, Bílina PSČ 418 29 8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání nabídek je zcela na straně zájemce. 8.5 V případě doručování nabídky poštou zadavatel doporučuje, aby zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a předešel tak možnému opožděnému doručení nabídky. 8.6 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 12. 2003 v 9.00 hodin v souladu s § 28 - 30 zákona v zasedací místnosti sídla Dolů Bílina v místnosti č. 86, ul. 5. května 213, Bílina. 9. ZADÁVACÍ LHůTA 9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 60 kalendářních dnů. 10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 21. 11. 2003 v 9.00 hodin místního času na adrese Doly Bílina, 5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41 budova C. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci. 10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si pro prohlídku zajistí terénní automobil. 11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 11.1 Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději sedm (7) pracovních dnů před ukončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele budou zaslány do pěti (5) pracovních dní od data obdržení žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace všem zájemcům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci. 12. POSKYTNUTÍ JISTOTY 12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 4 000 000,- Kč (slovy čtyři miliony korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona. 12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele č. ú. 27-7664650227, kód banky 0100, vedený Komerční bankou a.s. Variabilním symbolem platby je IČ zájemce, konst. symbolem 0558, specifickým symbolem 2002. 12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako součást své nabídky. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas doručeno. 12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty. 13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která bude zájemcům zpřístupněna na adrese: Ing. Jiří Židlický, ved. OPZF DB adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417 805 031 fax: 417 804 202 e-mail: zidlicky@mail.sdas.cz nebo Ing. Lubomír Chmelař, Hlavní mechanik Závodu skrývka adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417 805 631 fax: 417 805 607 e-mail: chmelar@mail.sdas.cz 13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém jazyce. 13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adrese uvedené výše. 13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci. 13.5 Objednané Zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům přihlášených zájemců vydávány osobně na adrese kontaktní osoby zdarma. Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce, příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce. 14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 14.1 V souladu s § 5 odst. 2 zákona stanovuje zadavatel další předpoklady pro plnění veřejné zakázky následovně: 14.1.1 Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří mají certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001. Doklad prokazující splnění tohoto předpokladu musí uchazeč doložit v ověřené kopii ve své nabídce. 14.1.2 Uchazeč se musí prokázat formou referenční listiny vystavené odběratelem na předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného charakteru, tj. generální opravy nebo dodávky nového velkostroje výkonové řady minimálně TC2, realizované v posledních deseti (10) letech. 14.1.3 Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky, nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. 14.1.4 Uchazeč předloží fotokopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému při výkonu své činnosti. 14.1.5 Uchazeč potvrdí formou čestného prohlášení, že má vypořádány všechny finanční závazky vyplývající z jeho obchodních vztahů. 14.1.6 Uchazeč musí vykázat roční obrat o minimální výši 500 mil.Kč. Uchazeč tuto skutečnost prokáže předložením roční účetní uzávěrky předchozího roku. 14.1.7 Uchazeč předloží kopii platného oprávnění dle § 3 vyhlášky ČBÚ č. 74/2002 Sb. vydaného Obvodním báňským úřadem Uchazeči nebo příslušnému subdodavateli 14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem. 15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE 15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů. 15.2 Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační předpoklady prokázat každá samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladu o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění veřejné zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho pravomocí atd. 15.3 Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v tomto vyhlášení v čl. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY. 15.4 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. 15.5 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí. 15.6 Průvodní dopis nabídky a návrh smlouvy musí být na místě určeném pro podpis podepsány u právnické osoby statutárním orgánem uchazeče a u fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. 16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY 16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby. 17. PRÁVA ZADAVATELE 17.1 Zadavatel si vyhrazuje práva: 17.1.1 odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů, 17.1.2 zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, 17.1.3 nevracet podané nabídky, 17.1.4 změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení soutěžní lhůty, 17.1.5 vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací dokumentací. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY 18.1 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v českém jazyce. 18.2 Nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu smlouvy o dílo s přílohami». Bude tvořena dokumenty, jejichž rozpis a podrobná specifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Jednotlivé části nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci. 18.3 Nabídka musí být předložena v 1 originálu s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty a ve 3 kopiích. 18.4 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností. Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí. 18.5 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. 18.6 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji: 18.6.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Generální oprava velkostroje K2000». 18.6.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele. 18.6.3 Obchodní firma a sídlo zájemce. 18.6.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE». 18.6.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 22. 12. 2003». 18.7 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. V Bílině dne 10. 11. 2003 Ing. Antonín Vincenc v. r. ředitel Dolů Bílina, Severočeské doly a.s. 182860-46/03