Portál veřejné správy

Zápis 182463-45/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
Publikováno12. 11. 2003
Značka OV182463-45/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-4 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže učiněné v souladu s ustanovením Části druhé, Hlavy I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) Evidenční číslo: 00180754 Předmět veřejné zakázky: «Rekonstrukce a oprava chladicí věže č. 3 na elektrárně Prunéřov 1 při GO B 3» Zadavatel veřejné zakázky ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 IČ: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581 pro organizační jednotku Elektrárny Prunéřov 1. Kontaktní adresa, kontaktní osoba a telefon zadavatele ČEZ, a. s. Elektrárny Prunéřov 432 01 Kadaň Kontaktní osoba: Venuše Symová, Ing. Jiří Novotný Telefon: 474 303 391, 474 302 237 Fax: 474 332 398 E-mail: symovv1.epr@mail.cez.cz, novotj2.epr@mail.cez.cz 2. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce a oprava chladicí věže č. 3 na elektrárně Prunéřov 1 při GO B 3. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je detailně specifikováno v zadávací dokumentaci. 3. Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky 3.1. Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky v místě plnění veřejné zakázky je stanoven na 1. 4. 2004. Plnění předmětu veřejné zakázky je třeba realizovat tak, aby rozhodující část prací byla prováděna při generální opravě bloku 3, která je plánována v období od 12. 6. 2004 do 3. 9. 2004. Plnění veřejné zakázky musí být za předpokladu zahájení plnění ve výše uvedeném termínu předáno zadavateli nejpozději do 26. 11. 2004. Zadavatel si vyhrazuje právo stanovit termín zahájení plnění předmětu veřejné zakázky v místě plnění veřejné zakázky na jiný termín, a to až do rozmezí +/- 28 dní od data výše uvedeného předpokládaného termínu zahájení plnění veřejné zakázky. Toto právo zadavatele je podmíněno předchozím uplatněním písemného požadavku zadavatele. Požadavek zadavatele na nový termín zahájení plnění, který začíná dříve, než předpokládaný termín zahájení plnění, uplatní zadavatel nejméně 21 dnů před požadovaným novým termínem zahájení plnění veřejné zakázky. Požadavek zadavatele na nový termín zahájení plnění, který začíná později než předpokládaný termín zahájení plnění, uplatní zadavatel nejméně 21 dnů před předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky. Kromě toho může zadavatel požadovat zkrácení lhůty plnění veřejné zakázky až o počet dnů nabízený uchazečem. 3.2. Místo plnění veřejné zakázky: Elektrárna Prunéřov 1 - chladicí věž č. 3. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 4.1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. 4.2. Ke splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g) zákona může uchazeč využít vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, který je součástí zadávací dokumentace. Pokud uchazeč využije jiné formy čestného prohlášení, upozorňuje zadavatel, že je nutno doložit i čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů u odpovědných zástupců ustavených podle zvláštního právního předpisu, a to v souladu s § 2b odst. 3 zákona. 4.3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět plnění veřejné zakázky. Pokud uchazeč nemá oprávnění k podnikání pro celý rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a využije k plnění subdodavatele, doloží jemu chybějící oprávnění k podnikání od těchto subdodavatelů včetně jejich výpisu z obchodního rejstříku. 4.4. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují kvalifikaci všechny osoby podávající společnou nabídku, a to: - čestná prohlášení na prokázání kvalifikačních předpokladů každá osoba, - oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku každá osoba pouze v tom rozsahu, jakým se bude podílet na plnění veřejné zakázky. 5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů 5.1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky následovně: a) uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými zadavatelem v zadávací dokumentaci a vyhlášení obchodní veřejné soutěže a vyjádří bezpodmínečný souhlas se závazným textem smlouvy ve znění předloženém zadavatelem, b) uchazeč prohlásí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny potřebné technické údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací a dodávek v souvislosti s plněním této veřejné zakázky, c) uchazeč předloží přehled o dosavadní činnosti realizovaných akcí srovnatelných s předmětem plnění veřejné zakázky za poslední 3 roky. Uchazeč uvede stručný seznam s uvedením těchto informací: název a umístění zakázky, rozsah a specifikace dodávek, období trvání zakázky, d) uchazeč prohlásí, že pokud bude jeho nabídka vybrána jako nejvhodnější, předá zadavateli nejpozději před podpisem smlouvy o dílo bankovní záruku za dobré provedení díla a prohlášení banky, která bude poskytovat bankovní záruku, o udělení bankovní licence a dosaženém ratingu, e) v případě, že podává nabídku více osob společně, uchazeč doloží podíl, jakým se budou jednotlivé osoby podílet na plnění veřejné zakázky, a to tak, že uvedou soupis jednotlivých částí předmětu plnění veřejné zakázky, jemu odpovídající oprávnění k podnikání a příslušnou osobu, která bude tuto část předmětu plnění veřejné zakázky provádět, anebo doloží do nabídky kopii příslušné smlouvy, ve které je toto uvedeno, f) uchazeč doloží certifikaci jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 nebo jiného systému jakosti splňujícího minimálně požadavky výše uvedené normy pro celý rozsah plnění veřejné zakázky. 5.2. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují další předpoklady všechny osoby podávající společnou nabídku, a to v rozsahu bodu a), b) a c). Další předpoklady v rozsahu bodu d), e) a f) doloží ta osoba podílející se na plnění veřejné zakázky, která je k tomu oprávněna dle uzavřené smlouvy nebo zmocněna ostatními osobami. Příslušnou smlouvu nebo zmocnění doloží do nabídky výše. 5.3. Způsob prokázání výše uvedených dalších předpokladů je specifikován v zadávací dokumentaci. 6. Soutěžní lhůta, místo pro podávání a otevírání obálek s nabídkami 6.1. Nabídky musí být doručeny zadavateli osobně nebo doporučenou poštou, případně kurýrní službou, do skončení soutěžní lhůty, tj. dne 6. 1. 2004 do 12 hod. na kontaktní adresu uvedenou v čl. 1 tohoto vyhlášení. 6.2. Osobně podávanou nabídku lze odevzdat v pracovní dny, a to takto: - Do 5. 1. 2004 v době od 7.00 do 14.00 hodin v sálové kanceláři - skupina nehmotné dodávky elektrárny Prunéřov 1 - Dne 6. 1. 2004 do 11.00 hodin v místě uvedeném v předchozí odrážce a od 11.00 do 12.00 hodin je možno nabídku odevzdat osobně pouze v kinosále na elektrárně Prunéřov 2. 6.3. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je kinosál na elektrárně Prunéřov 2. 7. Zadávací dokumentace 7.1. Zadávací dokumentace obsahuje zejména pokyny pro přípravu a podání nabídek, technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky a způsobu požadovaného plnění, závazný obsah smlouvy. Sestává z těchto částí: Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče Část 2 - Závazný text smlouvy Část 3 - Technická část Část 4 - Formuláře nabídky Zadavatel poskytne bezplatně, na písemné vyžádání, každému zájemci o veřejnou zakázku zadávací dokumentaci v jednom vyhotovení. Faxová nebo e-mailová žádost o zadávací dokumentaci musí být zaslána zadavateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1 výše tohoto vyhlášení nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem převzetí. Předání zadávací dokumentace se uskuteční v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 7 do 14 hod. místního času na kontaktní adrese zadavatele. 8. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, konference 8.1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami zve zadavatel všechny zájemce na prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 25. 11. 2003 v 9.00 hod. místního času na adrese: Elektrárny Prunéřov - elektrárna Prunéřov 1 - vrátnice, 432 01 Kadaň. Oprávněnými osobami zadavatele k prohlídce místa plnění veřejné zakázky jsou p. Novák, p. Zozulák. Za každého zájemce se mohou prohlídky zúčastnit nejvýše 2 zástupci. 8.2. Konference k předmětu plnění veřejné zakázky se bude konat po prohlídce místa plnění veřejné zakázky v kinosále na elektrárně Prunéřov 2. Na této konferenci budou, dle možností zadavatele, zodpovězeny písemné dotazy k předmětu plnění veřejné zakázky, k zadávací dokumentaci, k vyhlášení, případně bude na tyto dotazy odpovězeno písemně v zápisu z této konference. 9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, včetně platebních podmínek 9.1. Nabídková cena musí být uvedena v nabídce zásadně v korunách českých bez DPH a musí být v nabídce členěna podle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci - část 4, to znamená, že uchazeč vyplní Nabídkový list, Cenové tabulky za část hrazenou z investičních prostředků a za část hrazenou z provozních prostředků s 1., 2. a 3. variantou pro opravu podzemního přívodního potrubí vody. Popis jednotlivých variant pro výše uvedenou část opravy předmětu plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v čl. 14 tohoto vyhlášení a v části 3 zadávací dokumentace. 9.2. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci. 9.3. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné pro splnění veřejné zakázky nebo v souvislosti s ní a je cenou nejvýše přípustnou pro plnění veřejné zakázky. 10. Poskytnutí jistoty 10.1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výši 1 000 000,- Kč (slovy: jeden milion korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona. 10.2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli v originále nejpozději do konce soutěžní lhůty - viz čl. 6 výše tohoto vyhlášení. Podmínky pro poskytnutí jistoty jsou blíže stanoveny v zadávací dokumentaci. 11. Bankovní záruka za dobré provedení díla 11.1. Bankovní záruku za dobré provedení díla (dále jen bankovní záruka) ve výši 10 % z celkové ceny díla vybrané varianty předloží uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, a to nejpozději do dne podpisu smlouvy. 11.2. Ostatní podmínky týkající se bankovní záruky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 12. Zadávací lhůta 12.1. Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami. Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech místech, se zadávací lhůta prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona. 13. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek, které vyhoví po posouzení zadavatelem požadavkům zákona, tohoto vyhlášení a zadávací dokumentace, bude provedeno podle výše nabídkové ceny celkem dle vybrané varianty. 14. Další podmínky 14.1. Žádný ze zájemců/uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů spojených s jeho účastí v soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo výsledek soutěže. 14.2. Uchazeč vloží do nabídky nabídkový list, v němž doplní chybějící údaje. Formulář nabídkového listu je součástí zadávací dokumentace. 14.3. Zadavatel požaduje variantní řešení v tomto rozsahu: - varianta 1 - uchazeč «uvede» kompletní rozsah díla dle Technické části zadávací dokumentace s variantou - vyvložkování stávajícího ležatého přívodního potrubí chladicí vody - varianta 2 - uchazeč «uvede» kompletní rozsah díla dle Technické části zadávací dokumentace s variantou - vyvedení ležatého přívodního potrubí chladicí vody nad povrch na betonové patky - varianta 3 - uchazeč «uvede» kompletní rozsah díla dle Technické části zadávací dokumentace s variantou - demontáž ležatého přívodního potrubí chladicí vody, dodávka a montáž nového potrubí a jeho opětné osazení na původní místo do země. Uchazeč musí předložit nabídku pro všechny tři varianty. 14.4. Účast v soutěži je omezena pouze na tuzemské osoby. 14.5. Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku. 14.6. Nabídka musí být zpracována v rozsahu a dle podmínek a požadavků tohoto vyhlášení a zadávací dokumentace. 15. Práva zadavatele 15.1. Zadavatel si vyhrazuje práva: - odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodu, - zrušit soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, - nevracet podané nabídky, - změnit podmínky zadání soutěže do skončení soutěžní lhůty dodatkem, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením, zákonem či zadávací dokumentací, - žádat uchazeče o vyjasnění jejich nabídky do skončení lhůty pro výběr nejvhodnější nabídky, přičemž vyjasňování v žádném případě nesmí sloužit k doplňování a ke změnám nabídky, které by mohly zakládat právní nárok na změnu pořadí kteréhokoli uchazeče, - vybrat si jednu z variant, která bude realizována, a tuto hodnotit. V Praze dne 4. 10. 2003 Pavel Klika Martin Kolář výkonný ředitel UKE ředitel sekce obchod ČEZ, a. s. ČEZ, a. s. 182463-45/03