VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-4
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
učiněné v souladu s ustanovením Části druhé, Hlavy I, § 4 zákona
č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
Evidenční číslo: 00180754
Předmět veřejné zakázky:
«Rekonstrukce a oprava chladicí věže č. 3 na elektrárně Prunéřov 1 při GO B 3»
Zadavatel veřejné zakázky
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
IČ: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581
pro organizační jednotku Elektrárny Prunéřov
1. Kontaktní adresa, kontaktní osoba a telefon zadavatele
ČEZ, a. s.
Elektrárny Prunéřov
432 01 Kadaň
Kontaktní osoba: Venuše Symová, Ing. Jiří Novotný
Telefon: 474 303 391, 474 302 237
Fax: 474 332 398
E-mail: symovv1.epr@mail.cez.cz, novotj2.epr@mail.cez.cz
2. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce a oprava
chladicí věže č. 3 na elektrárně Prunéřov 1 při GO B 3. Vymezení
předmětu plnění veřejné zakázky je detailně specifikováno v zadávací
dokumentaci.
3. Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky
3.1. Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky v místě
plnění veřejné zakázky je stanoven na 1. 4. 2004. Plnění předmětu
veřejné zakázky je třeba realizovat tak, aby rozhodující část prací
byla prováděna při generální opravě bloku 3, která je plánována v
období od 12. 6. 2004 do 3. 9. 2004. Plnění veřejné zakázky musí být
za předpokladu zahájení plnění ve výše uvedeném termínu předáno
zadavateli nejpozději do 26. 11. 2004.
Zadavatel si vyhrazuje právo stanovit termín zahájení plnění
předmětu veřejné zakázky v místě plnění veřejné zakázky na jiný
termín, a to až do rozmezí +/- 28 dní od data výše uvedeného
předpokládaného termínu zahájení plnění veřejné zakázky. Toto právo
zadavatele je podmíněno předchozím uplatněním písemného požadavku
zadavatele. Požadavek zadavatele na nový termín zahájení plnění,
který začíná dříve, než předpokládaný termín zahájení plnění,
uplatní zadavatel nejméně 21 dnů před požadovaným novým termínem
zahájení plnění veřejné zakázky. Požadavek zadavatele na nový termín
zahájení plnění, který začíná později než předpokládaný termín
zahájení plnění, uplatní zadavatel nejméně 21 dnů před
předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky. Kromě toho
může zadavatel požadovat zkrácení lhůty plnění veřejné zakázky až o
počet dnů nabízený uchazečem.
3.2. Místo plnění veřejné zakázky: Elektrárna Prunéřov 1 - chladicí
věž č. 3.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
4.1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b
zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona.
Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč čestným prohlášením.
4.2. Ke splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1
písm. b), c), d), e), f) a g) zákona může uchazeč využít vzor
čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, který je
součástí zadávací dokumentace. Pokud uchazeč využije jiné formy
čestného prohlášení, upozorňuje zadavatel, že je nutno doložit i
čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů u odpovědných
zástupců ustavených podle zvláštního právního předpisu, a to v
souladu s § 2b odst. 3 zákona.
4.3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně
výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí
pokrývat celý předmět plnění veřejné zakázky. Pokud uchazeč nemá
oprávnění k podnikání pro celý rozsah předmětu plnění veřejné
zakázky a využije k plnění subdodavatele, doloží jemu chybějící
oprávnění k podnikání od těchto subdodavatelů včetně jejich výpisu z
obchodního rejstříku.
4.4. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují kvalifikaci
všechny osoby podávající společnou nabídku, a to:
- čestná prohlášení na prokázání kvalifikačních předpokladů každá osoba,
- oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku každá osoba pouze
v tom rozsahu, jakým se bude podílet na plnění veřejné zakázky.
5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů
5.1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje další předpoklady
pro plnění této veřejné zakázky následovně:
a) uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými zadavatelem v
zadávací dokumentaci a vyhlášení obchodní veřejné soutěže a vyjádří
bezpodmínečný souhlas se závazným textem smlouvy ve znění
předloženém zadavatelem,
b) uchazeč prohlásí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny
potřebné technické údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh
požadovaných prací a dodávek v souvislosti s plněním této veřejné
zakázky,
c) uchazeč předloží přehled o dosavadní činnosti realizovaných akcí
srovnatelných s předmětem plnění veřejné zakázky za poslední 3 roky.
Uchazeč uvede stručný seznam s uvedením těchto informací: název a
umístění zakázky, rozsah a specifikace dodávek, období trvání zakázky,
d) uchazeč prohlásí, že pokud bude jeho nabídka vybrána jako
nejvhodnější, předá zadavateli nejpozději před podpisem smlouvy o
dílo bankovní záruku za dobré provedení díla a prohlášení banky,
která bude poskytovat bankovní záruku, o udělení bankovní licence a
dosaženém ratingu,
e) v případě, že podává nabídku více osob společně, uchazeč doloží
podíl, jakým se budou jednotlivé osoby podílet na plnění veřejné
zakázky, a to tak, že uvedou soupis jednotlivých částí předmětu
plnění veřejné zakázky, jemu odpovídající oprávnění k podnikání a
příslušnou osobu, která bude tuto část předmětu plnění veřejné
zakázky provádět, anebo doloží do nabídky kopii příslušné smlouvy,
ve které je toto uvedeno,
f) uchazeč doloží certifikaci jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 nebo
jiného systému jakosti splňujícího minimálně požadavky výše uvedené
normy pro celý rozsah plnění veřejné zakázky.
5.2. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují
další předpoklady všechny osoby podávající společnou nabídku, a to v
rozsahu bodu a), b) a c). Další předpoklady v rozsahu bodu d), e) a
f) doloží ta osoba podílející se na plnění veřejné zakázky, která je
k tomu oprávněna dle uzavřené smlouvy nebo zmocněna ostatními
osobami. Příslušnou smlouvu nebo zmocnění doloží do nabídky výše.
5.3. Způsob prokázání výše uvedených dalších předpokladů je
specifikován v zadávací dokumentaci.
6. Soutěžní lhůta, místo pro podávání a otevírání obálek s nabídkami
6.1. Nabídky musí být doručeny zadavateli osobně nebo doporučenou poštou,
případně kurýrní službou, do skončení soutěžní lhůty, tj. dne 6. 1. 2004
do 12 hod. na kontaktní adresu uvedenou v čl. 1 tohoto vyhlášení.
6.2. Osobně podávanou nabídku lze odevzdat v pracovní dny, a to takto:
- Do 5. 1. 2004 v době od 7.00 do 14.00 hodin v sálové kanceláři -
skupina nehmotné dodávky elektrárny Prunéřov 1
- Dne 6. 1. 2004 do 11.00 hodin v místě uvedeném v předchozí odrážce
a od 11.00 do 12.00 hodin je možno nabídku odevzdat osobně pouze v
kinosále na elektrárně Prunéřov 2.
6.3. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je kinosál na elektrárně
Prunéřov 2.
7. Zadávací dokumentace
7.1. Zadávací dokumentace obsahuje zejména pokyny pro přípravu a
podání nabídek, technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky a
způsobu požadovaného plnění, závazný obsah smlouvy. Sestává z těchto
částí:
Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče
Část 2 - Závazný text smlouvy
Část 3 - Technická část
Část 4 - Formuláře nabídky
Zadavatel poskytne bezplatně, na písemné vyžádání, každému zájemci o
veřejnou zakázku zadávací dokumentaci v jednom vyhotovení. Faxová
nebo e-mailová žádost o zadávací dokumentaci musí být zaslána
zadavateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1 výše tohoto
vyhlášení nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem
převzetí. Předání zadávací dokumentace se uskuteční v soutěžní lhůtě
v pracovních dnech od 7 do 14 hod. místního času na kontaktní adrese
zadavatele.
8. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, konference
8.1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami zve zadavatel
všechny zájemce na prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Sraz
zájemců bude dne 25. 11. 2003 v 9.00 hod. místního času na adrese:
Elektrárny Prunéřov - elektrárna Prunéřov 1 - vrátnice, 432 01
Kadaň. Oprávněnými osobami zadavatele k prohlídce místa plnění
veřejné zakázky jsou p. Novák, p. Zozulák. Za každého zájemce se
mohou prohlídky zúčastnit nejvýše 2 zástupci.
8.2. Konference k předmětu plnění veřejné zakázky se bude konat po
prohlídce místa plnění veřejné zakázky v kinosále na elektrárně
Prunéřov 2. Na této konferenci budou, dle možností zadavatele,
zodpovězeny písemné dotazy k předmětu plnění veřejné zakázky, k
zadávací dokumentaci, k vyhlášení, případně bude na tyto dotazy
odpovězeno písemně v zápisu z této konference.
9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, včetně
platebních podmínek
9.1. Nabídková cena musí být uvedena v nabídce zásadně v korunách
českých bez DPH a musí být v nabídce členěna podle požadavků
uvedených v zadávací dokumentaci - část 4, to znamená, že uchazeč
vyplní Nabídkový list, Cenové tabulky za část hrazenou z
investičních prostředků a za část hrazenou z provozních prostředků s
1., 2. a 3. variantou pro opravu podzemního přívodního potrubí vody.
Popis jednotlivých variant pro výše uvedenou část opravy předmětu
plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v čl. 14 tohoto
vyhlášení a v části 3 zadávací dokumentace.
9.2. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci.
9.3. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné pro splnění
veřejné zakázky nebo v souvislosti s ní a je cenou nejvýše
přípustnou pro plnění veřejné zakázky.
10. Poskytnutí jistoty
10.1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 1 000 000,- Kč (slovy: jeden milion
korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona.
10.2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit
peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní
částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka
musí být v písemné formě předložena zadavateli v originále
nejpozději do konce soutěžní lhůty - viz čl. 6 výše tohoto
vyhlášení. Podmínky pro poskytnutí jistoty jsou blíže stanoveny v
zadávací dokumentaci.
11. Bankovní záruka za dobré provedení díla
11.1. Bankovní záruku za dobré provedení díla (dále jen bankovní záruka)
ve výši 10 % z celkové ceny díla vybrané varianty předloží uchazeč,
jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, a to nejpozději do dne
podpisu smlouvy.
11.2. Ostatní podmínky týkající se bankovní záruky jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
12. Zadávací lhůta
12.1. Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni,
činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání obálek s
nabídkami. Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech místech, se
zadávací lhůta prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona.
13. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek, které vyhoví po posouzení zadavatelem požadavkům
zákona, tohoto vyhlášení a zadávací dokumentace, bude provedeno podle
výše nabídkové ceny celkem dle vybrané varianty.
14. Další podmínky
14.1. Žádný ze zájemců/uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů
spojených s jeho účastí v soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo
výsledek soutěže.
14.2. Uchazeč vloží do nabídky nabídkový list, v němž doplní chybějící údaje.
Formulář nabídkového listu je součástí zadávací dokumentace.
14.3. Zadavatel požaduje variantní řešení v tomto rozsahu:
- varianta 1 - uchazeč «uvede» kompletní rozsah díla dle Technické
části zadávací dokumentace s variantou - vyvložkování stávajícího
ležatého přívodního potrubí chladicí vody
- varianta 2 - uchazeč «uvede» kompletní rozsah díla dle Technické
části zadávací dokumentace s variantou - vyvedení ležatého
přívodního potrubí chladicí vody nad povrch na betonové patky
- varianta 3 - uchazeč «uvede» kompletní rozsah díla dle Technické
části zadávací dokumentace s variantou - demontáž ležatého
přívodního potrubí chladicí vody, dodávka a montáž nového potrubí a
jeho opětné osazení na původní místo do země.
Uchazeč musí předložit nabídku pro všechny tři varianty.
14.4. Účast v soutěži je omezena pouze na tuzemské osoby.
14.5. Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku.
14.6. Nabídka musí být zpracována v rozsahu a dle podmínek a požadavků tohoto
vyhlášení a zadávací dokumentace.
15. Práva zadavatele
15.1. Zadavatel si vyhrazuje práva:
- odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodu,
- zrušit soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky,
- nevracet podané nabídky,
- změnit podmínky zadání soutěže do skončení soutěžní lhůty dodatkem,
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
vyhlášením, zákonem či zadávací dokumentací,
- žádat uchazeče o vyjasnění jejich nabídky do skončení lhůty pro
výběr nejvhodnější nabídky, přičemž vyjasňování v žádném případě
nesmí sloužit k doplňování a ke změnám nabídky, které by mohly
zakládat právní nárok na změnu pořadí kteréhokoli uchazeče,
- vybrat si jednu z variant, která bude realizována, a tuto hodnotit.
V Praze dne 4. 10. 2003
Pavel Klika Martin Kolář
výkonný ředitel UKE ředitel sekce obchod
ČEZ, a. s. ČEZ, a. s.
182463-45/03