VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a.s.
B-1
PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a.s.
Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1
vyhlašuje
podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
Převzetí odpadů do vlastnictví od zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a.s.
Zadavatel:
Pražské vodovody a kanalizace, a. s.
Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1
adresa k doručení: Na Florenci 19, 110 00 Praha 1
IČ: 25656635
DIČ: 001-25656635
zapsán v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B., vložka 5297
bankovní spojení: Komerční banka, a.s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1
číslo účtu: 4000505-031/0100
1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní převzetí odpadů z
technologického procesu čištění odpadních vod v čistírnách odpadních vod
na území hl. m. Prahy v ročním množství přibližně 101 300 tun kalů
(odvodněný vyhnilý kal, pr. 35 % sušiny, kat. č. 19 08 05, kategorie
ostatní), 1900 tun shrabků (kat. č. 19 08 01, kategorie ostatní) a 5050
tun odpadních písků (kat. č. 19 08 02, kategorie ostatní) do vlastnictví
osobě oprávněné k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech,
v platném znění. Předmět veřejné zakázky je vymezen podrobněji v zadávací
dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaná doba plnění: od 1. 1. 2004 na dobu určitou 3 roky.
Místem plnění budou provozovny:
- Ústřední čistírna odpadních vod, Papírenská 6, 160 00 Praha 6
- Kalová pole Drasty, Drasty
- Čistírna odpadních vod, Bártlova ul., 190 00 Praha 9
- Čistírna odpadních vod, Mladoboleslavská 758, 190 00 Praha 9
Místo plnění je vymezeno podrobněji v zadávací dokumentaci.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1 Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační předpoklady
v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f), g) zákona, které
prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1:
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč
dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního
rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně
ověřené kopii:
a) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k nakládání s odpady podle
zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění
b) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k provozování nákladní
automobilové dopravy podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském
podnikání, v platném znění.
- Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e),
f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační
předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném znění, tak jak jsou
definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená
znění, případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady,
nebudou akceptovány.
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že
uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením
osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se
vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která
podává nabídku.
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 3 prokáže uchazeč čestným
prohlášením odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle § 11
zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění. Uchazeč doloží výpis ze
živnostenského rejstříku, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost
odpovědného zástupce pro činnosti související s předmětem plnění
veřejné zakázky.
3.2 Další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
- čestné prohlášení o celkovém počtu nákladních dopravních prostředků
vybavených podle norem ADR a utěsněných tak, aby přeprava odpadů
neobtěžovala okolí
- formou úředně ověřené kopie - souhlas k provozování zařízení a s
jeho provozním řádem podle § 14 odst. 1 zákona č. 185/2001 Sb., o
odpadech, v platném znění
- předložení fotokopie schváleného provozního řádu zařízení, ve
kterém bude s odpady nakládáno, s uvedením povolených druhů odpadů,
se kterými je možno v zařízení nakládat
- předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech
osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce
doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které
společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní
postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v
průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění
předmětu veřejné zakázky.
Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč
v originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie
těchto dokladů.
V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a
další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším
jednání o veřejné zakázce.
4. Další podmínky plnění veřejné zakázky
4.1 Další podmínky soutěže:
Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby.
4.2 Zadávací dokumentace (dále jen ZD):
Zadavatel poskytne ZD na adrese zadavatele, Pražské vodovody a
kanalizace, a. s., Ke Kablu 971, 100 00 Praha 10-Hostivař. Zde si mohou
uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 19. 11. 2003 v době od 8.00 do 13.00 hod.
v kanceláři administrativní budovy, vchod B, přízemí, u pí Sakařové, v jiném
termínu po předchozí tel. domluvě, nejpozději však dne 26. 11. 2003. ZD bude
vydána pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí
k převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a neověřenou fotokopií
výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku zapsán.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
5.1 Cenová nabídka na předmět zakázky bude zpracována v českých korunách
v cenách platných pro celé období plnění zakázky. Nabídková cena bude
představovat celkovou cenu za převzetí odpadů specifikovaných v předmětu
veřejné zakázky za dané období. Nabídková cena zahrnuje i poplatky ze
zákona č. 185/2001 Sb., v platném znění, při uložení odpadů na skládku.
Uchazeč bude vycházet z předpokládaného množství (101 300 tun kalů, 1900
tun shrabků a 5050 tun odpadních písků za rok) a doby, na kterou bude
smlouva uzavřena (3 roky). Uchazeč uvede dále v nabídce jednotkové ceny
za využití, případně odstranění a dopravu jednotlivých druhů odpadů. Při
odstranění odpadu na skládku budou uvedeny samostatně poplatky ze zákona
č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění. Nabídky uchazečů budou hodnoceny
podle nabídkové ceny, která bude součtem jednotkových cen vynásobených
příslušným množstvím odpadů uvedeným v zadání (101 300 tun kalů, 1900 tun
shrabků a 5050 tun odpadních písků za rok) a dobou, na kterou bude smlouva
uzavřena (3 roky).
Jednotkové ceny uchazeč zpracuje v následující tabulce:
druh odpadu cena za převzetí 1 tuny
bez DPH (v Kč) vlastní DPH cena včetně DPH
kaly
shrabky
odpadní písky
Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci.
5.2 Nabídková cena bude stanovena jako maximální, ve skladbě bez DPH,
samostatně DPH a cena včetně DPH. Cena musí zahrnovat i náklady na
dopravu. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na realizaci
veřejné zakázky.
5.3 Cenu uvedenou v nabídce lze překročit jen v případě, že množství
odpadů vyprodukovaných zadavatelem bude vyšší než shora uvedené
předpokládané množství. V takovém případě může být cena překročena
maximálně o 10 %, přičemž navýšení ceny bude vycházet z množství
nadlimitně vyprodukovaného odpadu vynásobeného jednotkovou cenou uvedenou
uchazečem v nabídce za jednotlivé druhy odpadů.
5.4 Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění veřejné zakázky
bude prováděna měsíčně. Splatnost uchazečem vystavené faktury je 21 dní
ode dne jejího doručení zadavateli.
6. Způsob zpracování nabídky
6.1 Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
6.2 Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit
nabídky v tomto jednotném členění:
Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže,
identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení, číslo účtu,
IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení.
Obsah nabídky s uvedením stran a počtem příloh.
a) Doklad o poskytnutí jistoty (oddělený od nabídky).
b) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1
c) Doložení dalších kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.2
d) Výše nabídkové ceny zpracované podle bodu 5.1 - 5.2
e) Způsob nakládání s odpady - zadavatel upřednostňuje využití
odpadů. Uchazeč je povinen uvést množství odpadů, které bude
využívat, a množství odpadů, které bude odstraňovat.
f) Návrh «Smlouvy o převzetí odpadu».
g) Přílohy
- čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče
na území ČR,
- písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku
uchazeče v roce 2002 (např. výroční zpráva za rok 2002).
Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních, v českém jazyce. Uchazeči
podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými proti
neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve třech vyhotoveních
s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení budou předložena
v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst. 1) zákona.
7. Lhůta a místo pro podání nabídek
7.1 Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a na centrální adrese a končí dne 18. 12. 2003 v 10.00 hod.
otvíráním obálek s nabídkami v sídle zadavatele, Na Florenci 19, 110 00 Praha 1,
4. poschodí, malá zasedací místnost.
7.2 Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet dnem
otvírání obálek s nabídkami.
7.3 Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s.,
Na Florenci 19, 110 00 Praha 1, do podatelny. Nabídky se podávají v písemné
formě osobně v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 15.00 hod.,
nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených zřetelným názvem akce
«OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - PŘEVZETÍ ODPADU DO VLASTNICTVÍ» a upozorněním
NEOTVÍRAT, opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče.
8. Poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 750 000,- Kč v souladu s § 24
zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33,
Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 90, specifickým
symbolem je osmimístné IČ uchazeče.
Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději
do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí
být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otvírání obálek.
9. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených
bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se
stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje:
kritérium váha
1 - Nabídková cena (kompletní vč. dopravy) 80 %
2 - Způsob nakládání s odpady 20 %
U kritéria č. 2 zadavatel upřednostňuje využití odpadů před jejich
odstraněním (tj. zejména uložením na skládku).
10. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele
O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel
písemné oznámení všem uchazečům, pokud nebyli z obchodní veřejné soutěže
vyloučeni.
Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům
rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě.
11. Kontaktní osoby
- paní Sakařová, Útvar provozního řízení, odpadář PVK, tel. 272 172 372,
fax: 272 172 368, e-mail: jaroslava.sakarova@pvk.cz
- Ing. Sedláček, vedoucí provozu PČOV, tel. 220 414 339,
e-mail: jiri.sedlacek@pvk.cz
- pan Machovec, zástupce VP ÚČOV, tel. 220 414 322,
e-mail: jiri.machovec@pvk.cz
- Ing. Štěpán Čady, ÚTPA, tel.: 221 969 506, fax: 224 917 763,
e-mail: stepan.cady@pvk.cz
12. Vyhrazená práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně zrušit
zadání veřejné zakázky, bez udání důvodů, do doby rozhodnutí
zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat
žádného uchazeče,
c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky,
e) nevracet podané nabídky.
Ing. Rostislav Čáp Ing. Antoine Boo
místopředseda představenstva člen představenstva
a generální ředitel PVK a.s. a zástupce GŘ PVK a.s.
182433-45/03