VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Dubí
A-4
Tento projekt je spolufinancovaný Evropskou unií z programu Phare
přeshraniční spolupráce
Město Dubí
vypisuje podle zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o
zadávání veřejných zakázek,
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
pro projekt č. CZ0012/0502/0092
Název zakázky:
Rekonstrukce místních komunikací zničených při záplavách
Zadavatel veřejné zakázky:
Město Dubí
Ruská 264
417 01 DUBÍ
zastoupené starostkou města Ilonou Smítkovou
IČ: 00566281
Tel.: 417 554 626
Fax: 417 571 399
1. Předmět plnění a místo veřejné zakázky:
Předmět zakázky:
Jedná se o Rekonstrukci mostu na křižovatce ulic Tovární - Dlouhá přes
potok Bystřice, Rekonstrukci lávky pro pěší z ulice Tovární přes potok
Bystřice a Zastávku MHD v Tovární ulici ve městě Dubí, jejíchž rozsah je
specifikován v projektové dokumentaci:
(Město Dubí - Mosty (Realizační dokumentace zak. č.: 9768 z června 2003,
arch. č. ST-9-05405),
(Město Dubí - Mosty (Realizační dokumentace zak. č.: 9768 z dubna 2003,
arch. č. ST-9-05296),
(Zastávka MHD Bystřice - Tovární ulice (dokumentace pro stavební povolení
zak. č.: 03/003 z ledna 2003).
Tyto dokumentace jsou součástí dokumentů pro výběrové řízení.
Místo plnění zakázky:
Křižovatka ulic Tovární - Dlouhá v Dubí.
2. Doba plnění zakázky:
Zahájení prací: 01/2004
Dokončení prací: je předmětem soutěže.
3. Kvalifikační předpoklady uchazečů
Uchazeč musí splnit kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky
dle § 2b zákona:
a) mající příslušné oprávnění k podnikání
(Např. § 2 až 9 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
(živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 85/1996
Sb., o advokacii, zákon č. 237/1991 Sb., o patentových zástupcích,
ve znění zákona ČNR č. 14/1993 Sb., zákon č. 36/1967 Sb., o znalcích
a tlumočnících)
b) na jehož majetek nebyl prohlášen konkurz nebo proti kterému nebylo
zahájeno konkurzní nebo vyrovnací řízení, nebo nebyl návrh na
prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není
v likvidaci
c) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
(§ 62 zákona ČNR č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, ve znění
pozdějších předpisů)
d) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková
podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče, nebo pro trestný
čin hospodářský (Část druhá hlava druhá trestního zákona) nebo
trestný čin proti majetku (Část druhá hlava devátá trestního zákona)
e) který nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán
podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti (Např.
zákon ČNR č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných
architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků
činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů), pokud tato
činnost souvisí s předmětem veřejné zakázky,
f) který nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné
zdravotní pojištění
(zákon ČNR č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní
pojištění, ve znění pozdějších předpisů), nebo na pojistném a na
penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku
zaměstnanosti (zákon ČNR č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální
zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění
pozdějších předpisů)
g) který není vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63
h) který je autorizovaným inženýrem v oboru mosty a inženýrské
konstrukce, a který bude za stavbu zodpovídat (nutno doložit kopii
osvědčení o autorizaci), lze nahradit certifikátem na provádění
těchto staveb.
4. Prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b
odst. 1 písm. a) dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z
obchodního rejstříku, a čestným prohlášením o splnění kvalifikačních
předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e) a f).
5. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny vybranou komisí bodovým způsobem dle níže
uvedených kritérií, seřazených v sestupném pořadí dle přisuzované
důležitosti:
- nabídková cena - max. 40 bodů
- termín dokončení díla - max. 30 bodů
- reference o provedené práci - max. 20 bodů
- záruční lhůta - max. 10 bodů
Nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, bude nabídkou vítěznou.
6. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
Cena musí být uvedena jako
- celková cena díla bez DPH
- výše DPH
- celková cena s DPH.
Splatnost faktur bude 60 dní.
7. Způsob zpracování nabídky
V nabídce bude uvedeno:
a) Na samostatném listě, který bude součástí celé nabídky, bude přehledně
a jasně uvedeno:
- nabídková cena
- platební podmínky
- základní údaje o firmě (název, adresa, IČ, statutární zástupce
atd.)
- seznam referenčních akcí, které byly firmou realizovány v minulém
období min. 3 let, a které mají podobný charakter jeko předmět díla
- kontakt na investory uváděných referenčních akcí
- oceněný výkaz výměr, který musí obsahovat stejné údaje, které budou
uvedeny ve výkazu výměr, který bude součástí zadávací dokumentace
- doklad o složení jistoty na účet zadavatele.
Žadatel je povinen nad rámec i v rámci výkazu výměr zahrnout nabídky
nákladů, související s plněním podmínek smlouvy o poskytnutí grantu - v
rámci pomoci nečlenským zemím Evropského společenství pro Grantové schéma
na podporu odstraňování povodňových škod NP Phare 2001 CZ 01.10.04, zejména:
- vztyčení informační tabule (billboardu) udávající název stavby,
znak a název financující instituce (EU), názvy investora,
zhotovitele a projektanta, datum zahájení a ukončení projektu
(vzhled a aktuální obsah musí být schváleny investorem)
- informace na této informační tabuli musí být chráněny před
poškozením vodou, klimatickými účinky a slunečním zářením
- materiál tabule - plast, hliníkový nebo ocelový plech
rám tabule - ocelový profil (dostatečné pevnosti, aby rám vykazoval
tuhost zabraňující průhybu)
stojany - ocelové nebo hliníkové profily (dostatečné pevnosti,
zabraňující deformaci konstrukce), ocelové součásti musí být vhodně
ošetřeny - pozinkováním nebo nátěrem jednou základní vrstvou a dvěma
vrchními vrstvami syntetické barvy
vzhled a obsah budou odsouhlaseny zadavatelem
- po dokončení díla zhotovitel osadí na místo určené manažerem
projektu pamětní desku. Deska rozměrů cca 500 x 500 x 12 - 20 mm
bude odlita z mosazi. Na desce bude český nápis přibližně
následujícího znění: «V roce 2003 za spolufinancování Evropské unie
a města Dubí realizovala /firma/ projekt - Rekonstrukce mostu na
křižovatce ulic Tovární - Dlouhá přes potok Bystřice, Rekonstrukce
lávky pro pěší z ulice Tovární přes potok Bystřice, Zastávka MHD v
Tovární ulici.» Deska bude obsahovat loga Evropské unie. Desku
zhotovitel upevní na obelisk, její spodní část do výšky 1,5 m nad
úrovní okolního terénu (chodníku).
b) «Návrh smlouvy o dílo»
Nabídka bude zpracována v českém jazyce (doklady budou seřazeny podle
zákona) zabezpečené proti neoprávněné manipulaci pevným nerozebíratelným
sešitím a stránkami očíslovanými nepřerušenou vzestupnou řadou.
Vše bude uloženo do neprůhledné obálky.
Obálka bude označena názvem «Obchodní veřejná soutěž - Rekonstrukce mostu
na křižovatce ulic Tovární - Dlouhá přes potok Bystřice, ve městě Dubí,
zničeného záplavami - neotvírat».
Obálka bude opatřena na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče,
je-li fyzickou osobou, anebo podpisem statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou.
8. Konzultace
Konzultace o stavbě bude probíhat dne 12. 11. 2003 v 10.00 hodin v
kanceláři vedoucího technického odboru p. Rudolfa Lísky na adrese MěÚ
Dubí, Ruská 264, 417 01 Dubí.
Při této konzultaci Vám bude předána za poplatek 500,- Kč zadávací
dokumentace, včetně projektové dokumentace a výkazu výměr pro ocenění
nabídky. (Poplatek zaplatíte v pokladně města, na adrese MěÚ Dubí, Ruská 264,
417 01 Dubí.)
Osobní prohlídka staveniště bude po skončení konzultace možná, po dohodě
s p. Lískou.
9. Soutěžní lhůta
Soutěžní lhůta končí podáním nabídek dne 15. 12. 2003.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je 120 kalendářních dnů.
11. Způsob podávání nabídek
a) Nabídky se podávají v písemné formě, osobně nebo doporučeně
poštou, v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky a
opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li
fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou
osobou, na adresu: MěÚ Dubí, Ruská 264, 417 01 Teplice.
b) Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději 15. 12. 2003 v
10.00 hodin. Opožděně podané nabídky zadavatel neotvírá a vrátí je
neprodleně uchazeči. Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat
pouze jednu nabídku; při porušení těchto povinností je zadavatel
povinen vyloučit příslušného uchazeče ze soutěže. Žádná osoba se
nesmí zúčastnit téže soutěže jako uchazeč více než jednou.
12. Místo pro otevírání obálek s nabídkami
Obálky s nabídkami uchazečů budou otevřeny v 10.00 hodin dne 15. 12. 2003
v kanceláři starostky města Dubí - Městský úřad Dubí, Ruská 264, 417 01 Dubí.
13. Poskytnutí jistoty
Uchazeči dle § 23 zákona jsou povinni k zajištění splnění svých povinností
vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži poskytnout jistotu.
Výše jistoty je 100.000,- Kč.
14. Forma jistoty
Jistota bude uchazečem složena nejpozději do 14. 12. 2003 na účet
zadavatele u peněžního ústavu:
Česká spořitelna a.s., pobočka Dubí, Krušnohorská ul.
účet č.: 19 - 1060455319/0800
v.s. 70033
15. Uvolnění jistoty
Jistota se uvolňuje dle § 25 zákona odst. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
16. Všeobecná ustanovení
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení veřejné zakázky.
Nabídky budou hodnoceny dle bodovacího systému stanovených kritérií.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Za zadavatele:
Ilona Smítková
starostka města Dubí
181895-44/03