Portál veřejné správy

Zápis 181895-44/03

Obchodní jménoMěsto Dubí
RubrikaVeřejná soutěž
IČO00566281
Publikováno05. 11. 2003
Značka OV181895-44/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Dubí A-4 Tento projekt je spolufinancovaný Evropskou unií z programu Phare přeshraniční spolupráce Město Dubí vypisuje podle zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o zadávání veřejných zakázek, OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ pro projekt č. CZ0012/0502/0092 Název zakázky: Rekonstrukce místních komunikací zničených při záplavách Zadavatel veřejné zakázky: Město Dubí Ruská 264 417 01 DUBÍ zastoupené starostkou města Ilonou Smítkovou IČ: 00566281 Tel.: 417 554 626 Fax: 417 571 399 1. Předmět plnění a místo veřejné zakázky: Předmět zakázky: Jedná se o Rekonstrukci mostu na křižovatce ulic Tovární - Dlouhá přes potok Bystřice, Rekonstrukci lávky pro pěší z ulice Tovární přes potok Bystřice a Zastávku MHD v Tovární ulici ve městě Dubí, jejíchž rozsah je specifikován v projektové dokumentaci: (Město Dubí - Mosty (Realizační dokumentace zak. č.: 9768 z června 2003, arch. č. ST-9-05405), (Město Dubí - Mosty (Realizační dokumentace zak. č.: 9768 z dubna 2003, arch. č. ST-9-05296), (Zastávka MHD Bystřice - Tovární ulice (dokumentace pro stavební povolení zak. č.: 03/003 z ledna 2003). Tyto dokumentace jsou součástí dokumentů pro výběrové řízení. Místo plnění zakázky: Křižovatka ulic Tovární - Dlouhá v Dubí. 2. Doba plnění zakázky: Zahájení prací: 01/2004 Dokončení prací: je předmětem soutěže. 3. Kvalifikační předpoklady uchazečů Uchazeč musí splnit kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2b zákona: a) mající příslušné oprávnění k podnikání (Např. § 2 až 9 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 85/1996 Sb., o advokacii, zákon č. 237/1991 Sb., o patentových zástupcích, ve znění zákona ČNR č. 14/1993 Sb., zákon č. 36/1967 Sb., o znalcích a tlumočnících) b) na jehož majetek nebyl prohlášen konkurz nebo proti kterému nebylo zahájeno konkurzní nebo vyrovnací řízení, nebo nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není v likvidaci c) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky (§ 62 zákona ČNR č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, ve znění pozdějších předpisů) d) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče, nebo pro trestný čin hospodářský (Část druhá hlava druhá trestního zákona) nebo trestný čin proti majetku (Část druhá hlava devátá trestního zákona) e) který nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti (Např. zákon ČNR č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů), pokud tato činnost souvisí s předmětem veřejné zakázky, f) který nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění (zákon ČNR č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, ve znění pozdějších předpisů), nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (zákon ČNR č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů) g) který není vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63 h) který je autorizovaným inženýrem v oboru mosty a inženýrské konstrukce, a který bude za stavbu zodpovídat (nutno doložit kopii osvědčení o autorizaci), lze nahradit certifikátem na provádění těchto staveb. 4. Prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. a) dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku, a čestným prohlášením o splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e) a f). 5. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny vybranou komisí bodovým způsobem dle níže uvedených kritérií, seřazených v sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti: - nabídková cena - max. 40 bodů - termín dokončení díla - max. 30 bodů - reference o provedené práci - max. 20 bodů - záruční lhůta - max. 10 bodů Nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, bude nabídkou vítěznou. 6. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky Cena musí být uvedena jako - celková cena díla bez DPH - výše DPH - celková cena s DPH. Splatnost faktur bude 60 dní. 7. Způsob zpracování nabídky V nabídce bude uvedeno: a) Na samostatném listě, který bude součástí celé nabídky, bude přehledně a jasně uvedeno: - nabídková cena - platební podmínky - základní údaje o firmě (název, adresa, IČ, statutární zástupce atd.) - seznam referenčních akcí, které byly firmou realizovány v minulém období min. 3 let, a které mají podobný charakter jeko předmět díla - kontakt na investory uváděných referenčních akcí - oceněný výkaz výměr, který musí obsahovat stejné údaje, které budou uvedeny ve výkazu výměr, který bude součástí zadávací dokumentace - doklad o složení jistoty na účet zadavatele. Žadatel je povinen nad rámec i v rámci výkazu výměr zahrnout nabídky nákladů, související s plněním podmínek smlouvy o poskytnutí grantu - v rámci pomoci nečlenským zemím Evropského společenství pro Grantové schéma na podporu odstraňování povodňových škod NP Phare 2001 CZ 01.10.04, zejména: - vztyčení informační tabule (billboardu) udávající název stavby, znak a název financující instituce (EU), názvy investora, zhotovitele a projektanta, datum zahájení a ukončení projektu (vzhled a aktuální obsah musí být schváleny investorem) - informace na této informační tabuli musí být chráněny před poškozením vodou, klimatickými účinky a slunečním zářením - materiál tabule - plast, hliníkový nebo ocelový plech rám tabule - ocelový profil (dostatečné pevnosti, aby rám vykazoval tuhost zabraňující průhybu) stojany - ocelové nebo hliníkové profily (dostatečné pevnosti, zabraňující deformaci konstrukce), ocelové součásti musí být vhodně ošetřeny - pozinkováním nebo nátěrem jednou základní vrstvou a dvěma vrchními vrstvami syntetické barvy vzhled a obsah budou odsouhlaseny zadavatelem - po dokončení díla zhotovitel osadí na místo určené manažerem projektu pamětní desku. Deska rozměrů cca 500 x 500 x 12 - 20 mm bude odlita z mosazi. Na desce bude český nápis přibližně následujícího znění: «V roce 2003 za spolufinancování Evropské unie a města Dubí realizovala /firma/ projekt - Rekonstrukce mostu na křižovatce ulic Tovární - Dlouhá přes potok Bystřice, Rekonstrukce lávky pro pěší z ulice Tovární přes potok Bystřice, Zastávka MHD v Tovární ulici.» Deska bude obsahovat loga Evropské unie. Desku zhotovitel upevní na obelisk, její spodní část do výšky 1,5 m nad úrovní okolního terénu (chodníku). b) «Návrh smlouvy o dílo» Nabídka bude zpracována v českém jazyce (doklady budou seřazeny podle zákona) zabezpečené proti neoprávněné manipulaci pevným nerozebíratelným sešitím a stránkami očíslovanými nepřerušenou vzestupnou řadou. Vše bude uloženo do neprůhledné obálky. Obálka bude označena názvem «Obchodní veřejná soutěž - Rekonstrukce mostu na křižovatce ulic Tovární - Dlouhá přes potok Bystřice, ve městě Dubí, zničeného záplavami - neotvírat». Obálka bude opatřena na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, anebo podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 8. Konzultace Konzultace o stavbě bude probíhat dne 12. 11. 2003 v 10.00 hodin v kanceláři vedoucího technického odboru p. Rudolfa Lísky na adrese MěÚ Dubí, Ruská 264, 417 01 Dubí. Při této konzultaci Vám bude předána za poplatek 500,- Kč zadávací dokumentace, včetně projektové dokumentace a výkazu výměr pro ocenění nabídky. (Poplatek zaplatíte v pokladně města, na adrese MěÚ Dubí, Ruská 264, 417 01 Dubí.) Osobní prohlídka staveniště bude po skončení konzultace možná, po dohodě s p. Lískou. 9. Soutěžní lhůta Soutěžní lhůta končí podáním nabídek dne 15. 12. 2003. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je 120 kalendářních dnů. 11. Způsob podávání nabídek a) Nabídky se podávají v písemné formě, osobně nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky a opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, na adresu: MěÚ Dubí, Ruská 264, 417 01 Teplice. b) Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději 15. 12. 2003 v 10.00 hodin. Opožděně podané nabídky zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně uchazeči. Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku; při porušení těchto povinností je zadavatel povinen vyloučit příslušného uchazeče ze soutěže. Žádná osoba se nesmí zúčastnit téže soutěže jako uchazeč více než jednou. 12. Místo pro otevírání obálek s nabídkami Obálky s nabídkami uchazečů budou otevřeny v 10.00 hodin dne 15. 12. 2003 v kanceláři starostky města Dubí - Městský úřad Dubí, Ruská 264, 417 01 Dubí. 13. Poskytnutí jistoty Uchazeči dle § 23 zákona jsou povinni k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži poskytnout jistotu. Výše jistoty je 100.000,- Kč. 14. Forma jistoty Jistota bude uchazečem složena nejpozději do 14. 12. 2003 na účet zadavatele u peněžního ústavu: Česká spořitelna a.s., pobočka Dubí, Krušnohorská ul. účet č.: 19 - 1060455319/0800 v.s. 70033 15. Uvolnění jistoty Jistota se uvolňuje dle § 25 zákona odst. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. 16. Všeobecná ustanovení Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení veřejné zakázky. Nabídky budou hodnoceny dle bodovacího systému stanovených kritérií. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Za zadavatele: Ilona Smítková starostka města Dubí 181895-44/03