VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-4
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
učiněné v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č.
199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
Evidenční číslo:
TU/00000857
Předmět veřejné zakázky:
«Obnova elektroodlučovače bloku 21»
Zadavatel veřejné zakázky
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B,
vložka 1581, IČ 45274649, pro organizační jednotku Elektrárny Tušimice,
č. p. 9, 432 01 Kadaň
1. Kontaktní adresa a telefon zadavatele
ČEZ, a. s.
OJ Elektrárny Tušimice
Elektrárny Tušimice, č. p. 9, 432 01 Kadaň
Kontaktní osoba:
Ivana Brtáňová, vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU
Telefon: 474 322762
Fax: 474 322189
E-mail: brtani1.etu@mail.cez.cz
Josef Žemlička, specialista obchodu - analytik
Telefon: 474 322761
Fax: 474 322189
E-mail: zemlij1.etu@mail.cez.cz
2. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky «Obnova elektroodlučovače bloku 21»
je funkční dílo spočívající v realizaci veškerých dodávek věcí,
prací a služeb spojených s tímto dílem. Celé dílo musí být provedeno
formou dodávky «na klíč».
Předmět plnění veřejné zakázky je detailně specifikován v zadávací
dokumentaci, a to zejména v těchto částech:
- Závazný text smlouvy
- Technická část
3. Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky
3.1. Realizace předmětu plnění veřejné zakázky «Obnova
elektroodlučovače bloku 21» se uskuteční v předpokládaném termínu
22. 5. - 15. 12. 2004 s tím, že předpokládaný termín generální
opravy bloku č. 21 je plánován od 22. 5. do 5. 9. 2004.
3.2. Provedené dílo musí být předáno zadavateli nejpozději do 208 dnů
od data předpokládaného začátku plnění veřejné zakázky.
Předpokládaný začátek plnění veřejné zakázky je stanoven na 22. 5.
2004. Zadavatel si vyhrazuje právo stanovit začátek plnění veřejné
zakázky na jiný termín, a to až do rozmezí +/-28 dní od data výše
předpokládaného termínu. Toto právo zadavatele je podmíněno
uplatněním takovéhoto požadavku nejméně 21 dnů před požadovaným
začátkem plnění veřejné zakázky, nejpozději však 21 dnů před výše
uvedeným předpokládaným termínem začátku plnění veřejné zakázky.
Kromě toho může zadavatel požadovat zkrácení lhůty plnění veřejné
zakázky až o počet dnů nabízený uchazečem.
3.3. Místo plnění předmětu veřejné zakázky: Česká republika - ČEZ, a. s.,
Elektrárna Tušimice č. p. 9, 432 01 Kadaň.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
4.1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b
zákona, které prokáže způsobem, uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona.
Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč čestným prohlášením.
4.2. Ke splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písmeno
b) - g) zákona může uchazeč využít vzor Čestného prohlášení o
splnění kvalifikačních předpokladů uchazeče, který je součástí
zadávací dokumentace. Pokud uchazeč využije jiné formy Čestného
prohlášení, upozorňuje zadavatel, že je nutno doložit i Čestné
prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů u odpovědných
zástupců uchazeče.
4.3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. 1a)
zákona prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání včetně
výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí
pokrývat celý předmět plnění veřejné zakázky. Pokud uchazeč nemá
oprávnění k podnikání pro celý rozsah předmětu plnění veřejné
zakázky a využije k plnění subdodavatele, doloží jemu chybějící
oprávnění k podnikání od těchto subdodavatelů včetně jejich výpisu z
obchodního rejstříku.
4.4. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují
kvalifikaci všechny osoby podávající společnou nabídku, a to čestná
prohlášení každá osoba, oprávnění k podnikání a výpis z obchodního
rejstříku pouze v tom rozsahu, jakým se budou podílet na plnění
veřejné zakázky, a to tak, aby oprávnění k podnikání pokrývalo celý
předmět veřejné zakázky.
5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů
5.1. V souladu s § 2f zákona, zadavatel stanovuje další předpoklady
pro plnění této veřejné zakázky následovně:
a) Uchazeč doloží aktuální výpis z neveřejné části živnostenského
rejstříku v rozsahu, ze kterého bude patrné, kdo vykonává činnost
odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., pro
všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky.
b) Uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými zadavatelem v
Zadávací dokumentaci a Vyhlášení a vyjádří bezpodmínečný souhlas se
Závazným textem smlouvy ve znění předloženém zadavatelem vyjma
ustanovení článku 28. Smluvní pokuty a článku 29. Náhrada škody
části 2 Závazný text smlouvy.
c) Uchazeč si před podáním nabídky vyjasní všechny potřebné technické
údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací
a dodávek v souvislosti s plněním této veřejné zakázky.
d) Uchazeč musí prokázat zavedení systému jakosti splňujícího
požadavky normy ČSN EN ISO 9001:1995 a ČSN EN ISO 9002:1995 (resp.
ČSN EN ISO 9001:2001) nebo jiného systému kvality splňujícího
minimálně požadavky výše uvedených norem.
e) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 10 let před podáním nabídky
zrealizoval minimálně jednu zakázku obdobného a srovnatelného charakteru
(pro bloky o elektrickém výkonu minimálně 100 MW), která je minimálně
dva roky ve spolehlivém komerčním provozu.
f) Uchazeč musí prokázat, že jím navržené řešení veřejné zakázky
obsažené v nabídce nepožívá ochranu autorských práv podle zvláštních
předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč.
g) Uchazeč doloží, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem
jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu
stanoveném zadavatelem v Zadávací dokumentaci - část 2 Závazný text
smlouvy, článek 37.
h) Uchazeč doloží, že podíl subdodávek jiných subjektů na plnění
předmětu veřejné zakázky nepřesáhne ve finančním vyjádření 60 %.
i) Uchazeč-zahraniční osoba prohlásí, že doklady prokazující
kvalifikační předpoklady dle právního řádu platného v zemi jejich
sídla, popř. bydliště, předložil v plném rozsahu nutném k pokrytí
plnění veřejné zakázky.
5.2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky dle tohoto článku 5. bude na základě rozhodnutí
zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se
zákonem.
5.3. Bližší podrobnosti pro způsob prokazování Dalších předpokladů jsou
uvedeny v Části 1 Zadávací dokumentace - Pokyny pro zájemce/uchazeče.
6. Soutěžní lhůta, místo pro podávání a otevírání obálek s nabídkami
6.1. Nabídky musí být doručeny zadavateli osobně nebo doporučenou poštou
do ukončení soutěžní lhůty, tj. dne 12. 12. 2003 do 12.00 hod.
6.2. Místem pro podávání nabídek je ČEZ, a. s., organizační jednotka
Elektrárny Tušimice, 432 01 Kadaň.
6.3. Osobně podávanou nabídku lze odevzdat v pracovní dny od 8.00 hod.
do 13.00 hod. v kanceláři vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU,
pí Ivany Brtáňové, správní budova, Elektrárna Tušimice II.
6.4. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je ČEZ, a. s.,
Elektrárna Tušimice II, č. p. 9, 432 01 Kadaň, správní budova -
zasedací místnost, 1. patro.
7. Zadávací dokumentace
7.1. Zadávací dokumentace obsahuje zejména pokyny pro přípravu a
podání nabídek, technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky a
způsobu požadovaného plnění, Závazný text smlouvy. Sestává z těchto
částí:
- Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče
- Část 2 - Závazný text smlouvy
- Část 3 - Technická specifikace
- Část 4 - Formuláře nabídky
Zadavatel poskytne bezplatně, na písemné vyžádání, každému zájemci o
veřejnou zakázku zadávací dokumentaci v jednom vyhotovení. Faxová
nebo E-mailová žádost o zadávací dokumentaci musí být zaslána
zadavateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1 tohoto vyhlášení
nejpozději 1 den před požadovaným termínem převzetí Zadávací
dokumentace.
Současně se Zadávací dokumentací bude zájemcům předána kopie
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže uveřejněná v Obchodním věstníku.
Osoba, která bude za zájemce přebírat zadávací dokumentaci, musí
zadavateli předložit zmocnění zájemce o veřejnou zakázku k tomuto
převzetí.
8. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky a konference
8.1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami zve zadavatel
všechny zájemce na prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Sraz
zájemců bude dne 13. 11. 2003 v 10.00 hod. místního času v zasedací
místnosti v 1. patře správní budovy na adrese uvedené v čl. 1 tohoto
Vyhlášení. Za každého zájemce se mohou prohlídky zúčastnit nejvýše 3
zástupci.
8.2. Konference k předmětu plnění veřejné zakázky se bude konat dne
24. 11. 2003 v 10.00 hod. v zasedací místnosti v 1. patře správní
budovy. Na této konferenci budou, dle možností zadavatele,
zodpovězeny písemné dotazy k předmětu plnění veřejné zakázky, k
Zadávací dokumentaci, k Vyhlášení a bude na tyto dotazy odpovězeno
písemně v zápise z této konference. Tento zápis bude zaslán všem
zájemcům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci anebo se zúčastnili
konference.
9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních
podmínek
9.1. Nabídková cena musí být uvedena v nabídce zásadně v korunách českých,
a to bez DPH.
9.2. Musí být v nabídce členěna podle požadavků uvedených v zadávací
dokumentaci.
9.3. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci.
Způsob úhrady ceny - pro jednotlivé etapy díla je uveden v Části 2
Zadávací dokumentace - Závazný text smlouvy v čl. 10. Platební
podmínky.
9.4. Nabídková cena musí pokrývat veškeré náklady nutné pro splnění
veřejné zakázky a je cenou nejvýše přípustnou pro plnění veřejné
zakázky.
10. Poskytnutí jistoty
10.1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 1 000 000,- Kč (slovy: jeden milion
korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona.
10.2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit
peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní
částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka
musí být v písemné formě předložena zadavateli v originále
nejpozději do konce soutěžní lhůty - viz čl. 6 výše. Podmínky pro
poskytnutí jistoty jsou blíže stanoveny v zadávací dokumentaci.
10.3. Jistota předložená ve formě bankovní záruky (pokud uchazeč
nevyužil možnost složení peněžní částky na účet zadavatele nebo
pokud nepředložil bankovní záruku samostatně do konce soutěžní
lhůty) bude vložena odděleně a samostatně do Části 2 Nabídky.
11. Bankovní záruka za dobré provedení díla
11.1. Uchazeč doloží do nabídky - část 1 - čestné prohlášení, že
pokud bude jeho nabídka vybrána jako nejvhodnější, předá zadavateli
nejpozději do 14 dní po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami
bankovní záruku za dobré provedení díla ve výši 10 % z celkové ceny
díla.
11.2. Dále uchazeč v nabídce doloží čestné prohlášení, že pokud bude
jeho nabídka vybrána jako nejvhodnější, předá zadavateli nejpozději
do dne podpisu smlouvy prohlášení banky, která bude poskytovat
bankovní záruku, o udělení bankovní licence a dosaženém ratingu.
Toto prohlášení banky o udělení bankovní licence musí být vydáno
prvotřídní bankou, která má své sídlo nebo zastoupení v České
republice a má bankovní licenci České národní banky a nesmí být v
době předání zadavateli starší než 90 dní.
11.3. Bližší podrobnosti a další podmínky jsou dále uvedeny v Zadávací
dokumentaci - část 1 Pokyny pro zájemce/uchazeče a část 2 Závazný text
smlouvy.
12. Zadávací lhůta
12.1. Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni,
činí devadesát (90) kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání
obálek s nabídkami. Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech
místech, se zadávací lhůta prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona.
13. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek, které vyhoví po posouzení zadavatelem požadavkům
tohoto Vyhlášení a zadávací dokumentace, bude provedeno podle ekonomické
vhodnosti nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena
sestupně podle významu:
a) výše nabídkové ceny bez DPH
b) úroveň technického řešení a technická úroveň zařízení
c) výše smluvních pokut - uchazeč může nabídnout omezení všech
smluvních pokut. Nejnižší přípustná výše smluvních pokut je 10 % z
celkové ceny díla s tím, že neomezená výše smluvních pokut bude
hodnocena jako nejlépe vyhovující
d) výše náhrady škody - uchazeč může nabídnout omezení náhrady škod.
Nejnižší přípustná výše pro náhradu škody je 100 % z celkové ceny
díla, s tím, že neomezená výše náhrady škody bude hodnocena jako
nejlépe vyhovující. Jedná se o náhradu škody dle § 379 obchodního
zákoníku.
14. Další podmínky
14.1. Žádný ze zájemců/uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů
spojených s jeho účastí v soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo
výsledek soutěže.
14.2. Variantní řešení není v nabídce přípustné.
14.3. Zájemce/uchazeč doplní o chybějící údaje Nabídkový list, jehož
vzor je součástí Zadávací dokumentace, a ten vloží do nabídky jako
první list dle čl. 15 tohoto Vyhlášení.
14.4. Zájemce/uchazeč zpracuje přílohy k Závaznému textu smlouvy v
požadované formě a vloží je do Nabídky dle čl. 15 tohoto Vyhlášení.
14.5. V případě, že podává nabídku více osob společně, bude do Části
1 Nabídky vložena příslušná smlouva o sdružení, ze které bude
vyplývat rozdělení veřejné zakázky a v které bude uvedeno, kdo
jménem sdružení jedná.
14.6. V případě, že zájemce/uchazeč bude navrhovat omezení smluvních
pokut a náhrady škody dle podmínek čl. 13 tohoto Vyhlášení, musí
tyto podmínky uvést na samostatný list, který bude vložen do Části 2
Nabídky.
14.7. Zájemce/uchazeč uvede výpočet a celkovou hodnotu spotřeby el. energie
za 1 hodinu provozu zařízení při předpokládaném plném výkonu
energetického bloku a vloží je do Nabídky dle čl. 15 tohoto Vyhlášení.
14.8. Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku.
14.9. Nabídka musí být zpracována dle podmínek a požadavků tohoto Vyhlášení
a Zadávací dokumentace.
15. Způsob zpracování nabídky
15.1. Nabídku zpracuje uchazeč v listinné formě v českém jazyce
15.2. Nabídka musí být zabezpečena proti neoprávněné manipulaci
pevným spojením, musí být datována a podepsána na Nabídkovém listě
statutárním orgánem uchazeče v případě právnické osoby a v případě
fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. Dále musí být
řádně datována a podepsána Čestná prohlášení.
15.3. Zadavatel požaduje zpracovat Nabídku s následujícím obsahem a
doporučuje ji sestavit v tomto členění:
Část 1 - bude obsahovat dokladovou část prokazující kvalifikační
předpoklady uchazeče, dále Nabídkový list doplněný o chybějící
údaje. Nabídkový list bude vložen do Nabídky jako první list. Dále
do této části nabídky budou vloženy podklady a materiály požadované
ve Vyhlášení v čl. 5 výše.
Část 2 - bude obsahovat Závazný text smlouvy včetně příloh. Uchazeč
v Závazném textu smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace,
doplní pouze: odpovědné osoby pro jednání smluvní a technická a
další údaje stanovené § 13 a zákona č. 513/1991 Sb., v platném
znění. Uchazeč zpracuje a doplní k Závaznému textu smlouvy přílohu
č. 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14. Ostatní přílohy č. 1, 2, 3, 7, 13
Závazného textu smlouvy zůstávají beze změny, ve znění předloženém
zadavatelem. Dále uchazeč doplní do této části na samostatném listu
nabídky výpočet a celkovou hodnotu spotřeby el. energie za 1 hodinu
provozu zařízení při předpokládaném plném výkonu energetického bloku.
15.4. Nabídka bude předložena v 1 originále a 5 kopiích v písemné formě
a 1x ve formě elektronické na CD.
15.5. Originál a každá kopie nabídky musí být předložena v
samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách či obalech
(dále jen obálky) nebo v jedné obálce (obalu).
15.6. Obálka nebo obálky s nabídkou musí být označena(y) následujícími údaji:
- Veřejná zakázka - Obnova elektroodlučovače bloku 21
- ČEZ, a. s.,
- OJ Elektrárny Tušimice, Elektrárny Tušimice, č. p. 9, 432 01 Kadaň
- firma a adresa uchazeče
- Nápis «Neotvírat před 12.00 hod. dne 12. 12. 2003»
16. Práva zadavatele
16.1. Zadavatel si vyhrazuje práva:
- odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodu
- zrušit soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky
- nevracet podané nabídky
- změnit podmínky zadání soutěže do skončení soutěžní lhůty dodatkem
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
vyhlášením, zákonem či zadávací dokumentací.
Pavel KLIKA Martin KOLÁŘ
výkonný ředitel UKE ředitel sekce obchod UKE
ČEZ, a. s. ČEZ, a. s.
181765-43/03