VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
B-0, 8
Zadavatel
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
oddíl B, vložka 1581
IČ: 45274649
vyhlašuje v souladu s ustanovením § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání
veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákon»),
obchodní veřejnou soutěž
na uzavření smlouvy nebo smluv na veřejnou zakázku specifikovanou níže:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
členy představenstva, dozorčí rady a jednateli společnosti s možností
připojištění jiných společností ze skupiny ČEZ (pokud pro uzavření
takového pojištění není potřeba použít postupu podle zákona) s tím, že
podrobný popis veřejné zakázky a veškeré další věcné podmínky týkající se
rozsahu a obsahu požadovaného pojištění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Termín plnění veřejné zakázky (tj. doba trvání pojištění) je stanoven na
dobu 1 roku s počátkem pojištění od 1. 1. 2004 s možností dalšího prodloužení.
Pojistné období je jeden rok. Místem plnění veřejné zakázky je území
a jurisdikce České republiky a všech států celého světa.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady předepsané v ustanovení
§ 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v ustanovení § 2c zákona.
Uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b
odst. 1 písm. a) zákona předložením originálu nebo úředně ověřeného
rozhodnutí Ministerstva financí České republiky dle zákona č. 363/1999
Sb., o pojišťovnictví, ve znění pozdějších předpisů, včetně originálu či
úředně ověřeného stejnopisu výpisu z obchodního rejstříku.
Předloží-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady
každá z těchto osob a dále tyto osoby doloží, že mají mezi sebou smluvně
upraveny vzájemná práva a povinnosti ve vztahu k účasti v obchodní
veřejné soutěži a k plnění veřejné zakázky. Smlouva mezi uchazeči musí
stanovit, kdo bude vedoucím pojistitelem.
Pokud bude nabídka předložena zájmovým sdružením právnických osob,
prokáže kvalifikační předpoklady každá z právnických osob, která je
členem příslušného sdružení, a sdružení dále předloží doklad o registraci
sdružení, zakladatelskou smlouvu sdružení nebo zápis o ustavující členské
schůzi spolu se stanovami sdružení. Zakladatelská smlouva nebo stanovy
sdružení musí stanovit, kdo bude vedoucím pojistitelem.
4. Hodnocení nabídek
Hodnocení bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek podle
následujících kritérií:
(a) kvalita pojišťovny a její postavení na pojistném trhu v České republice,
schopnost pojišťovny dostát smluvním závazkům;
(b) celková cena pojistného;
(c) obsah všeobecných pojistných podmínek a příslušných smluvních ujednání.
Podrobnější popis hodnotících kritérií a způsob hodnocení nabídek je
uveden v zadávací dokumentaci.
5. Požadavek na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Každý uchazeč zpracuje v nabídce celkovou roční nabídkovou cenu v Kč.
Nabídková cena podle předchozího odstavce bude stanovena jako cena pevná
a nemůže být překročena.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání nabídek s obálkami
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže a
končí dnem a hodinou otevírání obálek.
Uzavřené obálky s nabídkami budou otevřeny dne 5. 12. 2003 v 10.00 hod.
na adrese ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444.
7. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta se stanovuje v délce 25 dní počínaje dnem otevření obálek.
8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
Nabídky je možné podávat pouze v soutěžní lhůtě, a to doporučenou poštou,
osobně nebo prostřednictvím kurýra do podatelny zadavatele (jak je definován
v bodě 9).
Nabídky zaslané doporučenou poštou musí být odeslány tak, aby byly
doručeny zadavateli nejpozději do okamžiku ukončení soutěžní lhůty.
Nabídky podávané osobně nebo prostřednictvím kurýra je možné podat vždy v
pracovní dny od 7.30 do 11.30 hod. a od 12.00 do 15.00 hod. a v poslední
den soutěžní lhůty pouze od 7.30 do 10.00 hod.
V případě osobního doručení nabídky bude uchazečům zadavatelem vydáno
písemné potvrzení.
Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce označené názvem veřejné
zakázky a opatřené na uzavření razítkem. Přední strana obálky bude
zřetelně označena nápisem:
NEOTEVÍRAT
Obchodní veřejná soutěž Pojištění D&O ČEZ, a. s.
Otevírání obálek dne 5. 12. 2003 v 10.00 hod.
9. Kontaktní údaje zadavatele
ČEZ, a. s.
Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
kontaktní osoby:
Ing. Eva Nohavicová, tel. 271 132 350, e-mail: nohave1.hsp@mail.cez.cz
Ing. Petr Hošek, tel. 271 132 589, e-mail: hosekp1.hsp@mail.cez.cz
fax: 271 132 040
10. Poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 300.000,- Kč, a to složením
na níže uvedený bankovní účet zadavatele nebo ve formě bankovní záruky
vystavené ve prospěch zadavatele. Bankovní záruka musí být v písemné
formě předložena zadavateli (jak je definován v bodě 9) nejpozději do
konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být
připsána na účet zadavatele, č. 275 868 000 227/0100, u Komerční banky
Praha 1, nejpozději v den předcházející dni otevření obálek. Pro
identifikaci platby uvede uchazeč jako variabilní symbol číslo
výzvy/vyhlášení OVS a jako specifický symbol své IČ.
V případě, kdy podává nabídku více osob společně, poskytují všechny tyto
osoby jednu jistotu společně (nikoliv každá jednotlivě).
11. Adresa a lhůta pro vyžádání zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci si mohou uchazeči vyzvednout ve dnech 3. 11. -
7. 11. 2003 v době od 9.00 do 15.00 hodin od kontaktních osob na adrese
zadavatele (jak je definován v bodě 9).
12. Variantní řešení, dílčí plnění
Variantní řešení se připouští a zadavatel souhlasí s podáváním nabídek na
dílčí plnění, tj. nabídek, které budou pokrývat méně než 100 % rozsahu
veřejné zakázky, a to za podmínky, že u nabídek na dílčí plnění bude
uvedeno, zda se jedná o nabídky pro 1. vrstvu pojištění nebo o nabídku
pro 2. vrstvu pojištění nad 1. vrstvou. Bližší popis je uveden v zadávací
dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběru mezi nabídnutými variantami, resp.
nabídkami, na dílčí plnění. Každá nabídnutá varianta bude hodnocena
samostatně.
13. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a v písemné podobě. Nabídku
podá uchazeč v originále a dvou fotokopiích. Nabídka bude svázána či
jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh.
Všechny listy nabídky i příloh budou vzestupně očíslovány počínaje číslem 1.
Uchazeč je povinen přiložit k nabídce kompletní návrh pojistné smlouvy
včetně všeobecných pojistných podmínek. Návrh smlouvy musí po obsahové
stránce odpovídat podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací
dokumentaci a obsahu nabídky uchazeče.
Jedná-li v rámci obchodní veřejné soutěže jménem uchazeče osoba jiná než
osoba oprávněná k jednání jménem uchazeče podle výpisu z obchodního
rejstříku (nebo výpisu z jiného registru), bude součástí nabídky rovněž
originál nebo úředně ověřená kopie dokladu prokazujícího oprávnění takové
osoby jednat a rozsah jejího oprávnění k jednání (např. plná moc).
Podrobnosti formálního zpracování nabídky budou uvedeny v zadávací dokumentaci.
14. Další podmínky
Zadavatel si vyhrazuje právo výběru mezi variantami uvedenými v zadávací
dokumentaci. Dále si vyhrazuje právo uzavřít smlouvu s různými uchazeči
pro dílčí plnění dle zadávací dokumentace.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky a
neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem, zcela nebo zčásti zrušit veřejnou
zakázku, změnit nebo doplnit podmínky obchodní veřejné soutěže v jejím
průběhu až do uplynutí soutěžní lhůty. Zadavatel si vyhrazuje právo
nevracet podané nabídky. Veškeré náklady spojené s účastí uchazeče v této
veřejné obchodní soutěže nese takový uchazeč.
V Praze dne 21. 10. 2003
David Svojitka Ing. Jaroslav Suk
člen představenstva a ředitel sekce financování
výkonný ředitel pro finance a správu
181764-43/03