VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s.
B-4
Podmínky OVS pro zveřejnění v OV
Severočeské doly a.s.
(dále jen zadavatel)
IČ: 49901982
Sídlo: Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov
zast. předsedou představenstva Ing. Vratislavem Vajnarem,
vyhlašuje dle § 4 odst. 1 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ), obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS) o nejvhodnější nabídku na akci:
«Komplexní zajištění autodopravy na SD a.s.»
I. Podmínky soutěže dle § 5 odst. 1, písm. a) - l) ZVZ
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky dle požadavku zadavatele je «Komplexní
zajištění autodopravy na Severočeských dolech a.s., Chomutov», tj. v
lokalitách Doly Bílina, Doly Nástup Tušimice a sídlo správy zadavatele dle ZD.
Konkrétním předmětem činnosti jsou:
a) výkony nákladní, speciální a osobní přepravy automobilovou dopravou,
b) pronájem nákladních, speciálních a osobních vozidel pro výkon činností
zadavatele, tzv. «referentskou formou»,
c) zajištění autoopravárenství vč. údržby a mytí vozidel dle ad b),
d) výkon administrativně technických služeb a plnění legislativních podmínek
pro zadavatele.
Plnění veřejné zakázky je specifikováno rozsahem prací a dodávek a dále
stanoveno v zadávací dokumentaci.
Předmět veřejné zakázky zahrnuje následující rozsah prací a dodávek:
1.1. přeprava hmot terénními sklápěcími vozidly
1.2. přeprava a manipulace s materiálem - náhradní díly
1.3. výkony speciálních vozidel
1.4. hromadná přeprava osob
1.5. osobní silniční doprava
1.6. pronájem speciálních a speciálních nákladních skříňových vozidel
1.7. pronájem osobních terénních a osobních užitkových vozidel
1.8. opravy, mytí a legislativní servis v oblasti pronájmu
Další sdělení zadavatele pro zpracování nabídky:
Zájemce po prohlídce místa plnění veřejné zakázky a po získání zadávací
dokumentace, nejpozději však 14 dní před skončením soutěžní lhůty,
zadavateli písemně potvrdí, že obdržel všechny podklady nutné pro
zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke zpracování nabídky žádné dotazy či
připomínky. Pro případ, že zájemce odmítne zadavateli tuto skutečnost
písemně potvrdit, musí ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí písemně uvést,
které další doklady ze strany zadavatele požaduje pro zpracování nabídky.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je:
2.1. Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 418 01 Bílina - pracoviště
zadavatele v lokalitách stanovených pro Doly Bílina včetně Úpravny
uhlí Ledvice.
2.2. Severočeské doly a.s., Doly Nástup Tušimice, 432 01 Kadaň -
pracoviště v lokalitách stanovených pro Doly Nástup Tušimice
2.3. Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov -
sídlo správy zadavatele a další místa dle ZD.
Termín zahájení prací: Do 14 dnů po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami.
Termín dokončení prací: Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
3.1. Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b odst. l
písm a) až g) cit. ZVZ, a to způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZVZ.
Doklady o oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré
činnosti, které jsou předmětem plnění veřejné zakázky a které
vyplývají ze specifikace předmětu poptávaného plnění uvedené v
podmínkách této OVS a v zadávací dokumentaci (dále jen ZD). Uchazeč
musí doložit oprávnění OBÚ k hornické činnosti nebo k pracím
souvisejícím s hornickou činností (§ 5 odst. 2 zák. č. 61/1988 Sb.,
v platném znění).
Předkládaný výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni předložení
nabídky starší více než 90 dnů.
3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle § 2a
odst. 4 cit. ZVZ prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b
odst. l písm a) až g) cit. ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZVZ
u těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění kvalifikačních
předpokladů v rozsahu jejího plnění v rámci této veřejné zakázky.
Plnění veřejné zakázky těmito osobami společně a rozsah plnění každé
z takových osob musí být v nabídce doloženo smlouvou uzavřenou všemi
osobami předkládajícími společnou nabídku.
3.3. U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí
jiných osob dle § 2a odst. 5 cit. ZVZ prokazuje splnění
kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se
jeho oprávnění vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto
jiné osoby (subdodavatelé) prokazují splnění všech kvalifikačních
předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) až g) cit. ZVZ způsobem dle §
2c odst. 1 cit. ZVZ.
3.4. K prokazování kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 3 ZVZ
odpovědných zástupců u uchazeče, u společných osob a u jiných osob
požaduje zadavatel předložení čestného prohlášení této osoby a
úředně ověřenou kopii výpisu z neveřejné části živnostenského
rejstříku nebo výpisu z veřejné části živnostenského rejstříku s
uvedením osob odpovědných zástupců pro jednotlivé činnosti
opravňující k podnikání ve vztahu k této veřejné zakázce. Zadavatel
ve vztahu k jednotlivých předmětům činnosti vztahujícím se k plnění
této veřejné zakázky požaduje čestná prohlášení od všech osob
odpovědných zástupců uvedených pro tuto činnost.
4. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno způsobem dle § 6 odst. 2 cit. ZVZ podle
ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v
sestupném pořadí dle stupně významu s bodovým ohodnocením, které jim
zadavatel přisuzuje. Pořadí jednotlivých nabídek uchazečů bude stanoveno
součtem vážených individuálních bodových hodnocení jednotlivých kritérií.
V případě shodného počtu bodů u dvou nebo více uchazečů rozhoduje pro
stanovení konečného pořadí celková nižší nabídková cena s DPH.
Kritéria hodnocení:
a) Časový dosah výkonu služeb v členění na jednotlivé činnosti dle
specifikace v čl. I., bod 1.1 až 1.8 těchto podmínek OVS, tj. doba
nástupu (minuty, hodiny) na operativní nasazení dopravních prostředků k
provedení přepravních výkonů nebo provedení opravy v případě poruchy
dopravního prostředku po nahlášení z místa kontaktních osob zadavatele:
v pracovních dnech od 06.00 hod. do 18.00 hod.
od 18.00 hod. do 06.00 hod.
o sobotách, nedělích a svátcích ............................. váha kritéria 10
b) Zkušenosti a reference o uchazeči, o jím prováděných činnostech
shodných s činnostmi uvedenými v čl. I bod l.l. -1.8. těchto
podmínek OVS, uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech v ročním
objemu min. 200 mil. Kč, s označením místa plnění a kontaktní osobou
objednavatele ............................................. váha kritéria 8
c) Celková výše nabídkové ceny za 1 rok (s DPH) v členění na jednotlivé
činnosti dle technické specifikace uvedené v čl. I bod l.l. - 1.8.
těchto podmínek OVS ....................................... váha kritéria 6
d) Podmínky návrhu smlouvy: odpovídající předmětu zakázky, podmínkám OVS
a zadávací dokumentaci .................................... váha kritéria 4
Bodové hodnocení: Členové komise pro posuzování a hodnocení nabídek mohou
jednotlivým kritériím hodnocení v závislosti na jejich stupni významu
přidělit body od 1 do 10 pro 1. kritérium, body 1-8 pro 2 . kritérium,
body 1-6 pro 3. kritérium a body 1-4 pro 4. kritérium.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky:
Uchazeč v české měně a v členění dle čl. I odst. 1 písm. a) až d) bod
l.l.-1.8. těchto podmínek OVS (viz zadávací dokumentace) uvede nabídkovou
cenu jako nejvýše přípustnou po celou dobu trvání závazkového vztahu.
Nabídková cena bude rozdělena dle jednotlivých lokalit plnění a komplexně
pro SD a.s. Nabídková cena bude součtem položek v členění dle čl. I písm.
a) až d) bod l.l. - 1.8. těchto podmínek OVS za 1 rok plnění a bude
uvedena v členění bez DPH, s 5% sazbou DPH, s 22% sazbou DPH a celková
cena s DPH. Nabídková cena musí být doložena za celý předmět zakázky v
členění dle čl. I písm. a) až d) bod l.l. -1.8. těchto podmínek OVS s
tím, že v této ceně budou zahrnuty i oceněné práce neuvedené v podmínkách
této OVS, které uchazeč považuje za nezbytné pro realizaci své činnosti
(jako např. doprava svých zaměstnanců pro plnění předmětu VZ, šatnování,
pronájmy telefonů, kanceláří, ploch atd.). Tyto nezbytné práce uvede
uchazeč ve zvláštním soupisu. Úhrada smluvní ceny za provedenou službu
bude provedena převodním příkazem vždy za kalendářní měsíc a dle skutečně
provedených a zadavatelem převzatých prací se lhůtou splatnosti 30 dnů od
doručení faktury ve dvojím vyhotovení, vystavené zhotovitelem s tím, že
faktura musí mít všechny náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č.
588/1992 Sb. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude poslední den v
měsíci. Nabídková cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její
zpracování musí být datována, orazítkována (pokud uchazeč má razítko) a
podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj
uchazeč zapsán, a musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku uchazeče
v jedné zvláštní zalepené obálce, která bude součástí originálu nabídky
jako výtisku č.1. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku
musí nabídkovou cenu stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat
osoba oprávněná k jednání za uchazeče. Oddělená obálka s nabídkovou cenou
uchazeče nesmí být neoddělitelně spojena s vlastní nabídkou.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta končí dne 4. 12. 2003 v 8.00 hodin otevíráním obálek
s nabídkami, které se uskuteční před komisí pro otevírání obálek s
nabídkami na adrese zadavatele Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359,
PSČ 430 01, Chomutov, v zasedací místnosti č. dv. 129.
7. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otevírání
obálek s nabídkami s tím, že tato lhůta končí dnem rozeslání oznámení o
výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na
přezkoumání rozhodnutí zadavatele o námitkách k orgánu dohledu (Úřad pro
ochranu hospodářské soutěže).
8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně, a
požadavky na formální úpravu nabídky:
Uchazeči mohou v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod.
proti potvrzení osobně podat nabídku do sekretariátu generálního
ředitele Severočeských dolů a.s. na adrese Severočeské doly a.s., Boženy
Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov a v poslední den soutěžní lhůty je
možné podávat nabídky pouze do 8.00 hod. na stejné adrese. Uchazeči mohou
též podat svou nabídku doporučenou poštou na adresu sídla zadavatele.
Každá podaná nabídka uchazeče musí jednak mít níže stanovenou strukturu
(viz body A-J), tj. musí obsahovat doklady o prokázání kvalifikačních
předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů, doklad o složení
jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud uchazeč má razítko) a v souladu s
výpisem z obchodního rejstříku podepsaný vzorový návrh smlouvy, ve kterém
bezvýjimečně uchazeč akceptuje požadavky stanovené v bodě I odst. 1, 2 a
5 těchto podmínek soutěže, a dále každá vlastní nabídka uchazeče musí být
datována, orazítkována a podepsána v souladu s výpisem z obchodního
rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán. V případě uchazečů nezapsaných v
obchodním rejstříku všechny výše uvedené doklady musí podepsat osoba
oprávněná k jednání za uchazeče. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat
překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, nabídka musí být zpracována v 5
vyhotoveních v českém jazyce a na bílém papíru formátu A4.
Každé vyhotovení nabídky bude v samostatné zalepené obálce. Výtisk č. 1
bude jak ve vlastní nabídce, tak také na obálce označen nápisem
«Originál» s tím, že tato nabídka musí mít jednotlivě očíslované strany
zabezpečené proti manipulaci, tj. provázané šňůrkou s přelepením volných
konců a opatřené na přelepu razítkem a podpisem statutárního zástupce
uchazeče. Výtisky č. 2 až 5 budou jak z hlediska formální úpravy a
zabezpečení proti manipulaci, tak i obsahově úplnou kopií výtisku č. 1 a
budou jak v kopiích nabídky, tak také na obálce označeny nápisem «Kopie
č. 1, 2, 3, 4». Pokud nabídka bude obsahovat přílohy (fotografie, grafy,
novinové články, reference objednavatelů a další materiály), pak tyto
přílohy budou neoddělitelně zařazeny až na konci za vlastní nabídkou
uchazeče v části «J», jednotlivé přílohy budou postupně číslovány a
jednotlivé stránky příloh budou rovněž očíslovány v návaznosti na
číselnou řadu vlastní nabídky. Všechny výtisky č. 1-5 budou samostatně
uložené v zalepených obálkách a na přelepu označené razítkem a podpisem
statutárního orgánu uchazeče, popř. osoby oprávněné k jednání za uchazeče,
a budou předány zabalené pouze v jedné uzavřené a zapečetěné obálce a všechny
obálky budou označené nápisem
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - «Komplexní zajištění autodopravy na SD a.s.» - NEOTEVÍRAT.
Požadovaná struktura nabídky:
Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit
nabídky v tomto jednotném členění:
A. Titulní list nabídky s označením této OVS a identifikačními údaji
uchazeče včetně telefonického a faxového, popř. e-mailového spojení.
B. Druhý list nabídky - obsah nabídky s uvedením názvů kapitol, stran a
počet příloh
C. Prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b způsobem dle 2c odst. 1 ZVZ
(viz bod I odst. 3) těchto podmínek soutěže,
D. Doklad o složení jistoty,
E. Doložení dalších předpokladů dle bodu II. odst. 3 podmínek soutěže,
F. Vlastní nabídka uchazeče s oddělenou nabídkovou cenou,
G. Návrh smlouvy ,
H. Originál či úředně ověřená kopie smlouvy mezi osobami, které předkládají
společnou nabídku dle § 2a odst. 4 ZVZ,
I. Seznam subjektů u nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí
jiných osob dle § 2a odst. 5 ZVZ,
J. Přílohy.
Výše uvedené části nabídky budou zřetelně označeny předělovými, barevnými listy
a nabídková cena bude ve zvláštní obálce mimo tuto požadovanou strukturu.
9. Základní údaje o zadavateli:
Severočeské doly a.s. (dále jen zadavatel) IČ 49901982, se sídlem
Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov, zast. předsedou představenstva
Ing. Vratislavem Vajnarem. Podáním bližších informací o rozsahu a náplni
prací je pověřen pouze pracovník SD a.s., takto JUDr. Pastor, ved. odboru
právní - tel. 474 604 214, 602 426 501, a v jeho nepřítomnosti jeho
zástupce Ing. Vaško - tel. 474 602 930, 602 165 074, Ing. Täuber
- tel. 417 805 010, 602 345 371, fax pro písemné dotazy 474 604 211,
e-mail: pastor@mail.sdas.cz. Zájemci mohou své písemné dotazy u zadavatele
podávat do 20. 11. 2003.
10. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky:
Zadavatel umožní prohlídku objektů, která se bude konat dne 10. 11. 2003
pro Doly Nástup Tušimice a sídlo správy zadavatele a dne 11. 11. 2003 pro
Doly Bílina, vždy od 10 hod. v místě plnění veřejné zakázky s tím, že
sraz zájemců o tuto prohlídku bude v oba uvedené dny v 9.45 v kanceláři
vedoucího OŘV pro Doly Bílina a OPZF pro Doly Nástup Tušimice.
11. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel v souladu s § 23 ZVZ požaduje složení jistoty ve výši
5.000.000,- Kč (slovy: pět milionů korun českých), kterou může uchazeč
složit jednou z forem dle § 24 ZVZ. V případě jistoty poskytnuté bankovní
zárukou dle §§ 313 až 322 obchodního zákoníku se za doklad považuje
písemné prohlášení banky v záruční listině, že přebírá vůči zadavateli
jako věřiteli neodvolatelnou záruku na celou požadovanou částku. Zároveň
musí záruční listina stanovit závazek peněžního ústavu vyplatit
zadavateli jako věřiteli bez odkladu a bez námitek celou částku vedenou
jako neodvolatelnou záruku po obdržení první výzvy. Záruční listina musí
mít platnost minimálně 90 dnů po uplynutí zadávací lhůty. Jistota
poskytnutá složením peněžité částky na účet zadavatele se považuje za
složenou okamžikem připsání na níže uvedený účet zadavatele. Pro potřeby
složení jistoty formou složení finanční částky je stanoven účet
zadavatele, č. 27-7664650227/0100, vedený u Komerční banky a.s., s
uvedením variabilního symbolu, jímž je IČ uchazeče, konstantní symbol
0558 a specifického symbolu 18100. Dokladem o poskytnutí jistoty touto
formou je výpis z účtu uchazeče, na kterém je celá částka jistoty
prokazatelně odečtena ve prospěch účtu zadavatele, a nikoliv příkaz k
úhradě. Všechny výše uvedené doklady musí být předloženy v českém jazyce,
jinak přiloží uchazeč k dokladu autorizovaný překlad.
12. Podmínky pro překročení nabídkové ceny:
Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky
uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení nabídkové ceny a
jakékoliv více náklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné.
Pokud se na straně zadavatele po uzavření smlouvy v průběhu plnění
veřejné zakázky vyskytnou okolnosti, které nebylo možné v době uzavření
smlouvy předvídat a které mají současně objektivní a prokazatelný vliv na
zvýšení nákladů uchazeče souvisejících s plněním veřejné zakázky, pak
nabídkovou cenu je možné překročit pouze na základě písemného dodatku ke
smlouvě. Jinak lze překročit výši nabídkové ceny pouze v případě změny
sazeb DPH či jiné změny daňových předpisů.
II. Další podmínky soutěže dle § 5 odst. 2 ZVZ
1. OVS je omezena na tuzemské osoby
2. Zadávací dokumentace (ZD):
V případě zájmu o tuto zakázku si mohou zájemci u výše uvedeného
pověřeného pracovníka na adrese zadavatele po celou dobu soutěžní lhůty v
pracovních dnech a v úředních hodinách v předem telefonicky dohodnutém
termínu vyzvednout ZD, jejíž součástí jsou upřesňující informace pro
zpracování nabídky. Každý zájemce je povinen před vyzvednutím ZD písemně
3 dny předem u zadavatele objednat dodání ZD. Současně s vyzvednutím
shora uvedených dokladů předloží zadavateli pověřený zástupce zájemce
čestné prohlášení k OVS, ve kterém se zájemce písemně zavazuje k
povinnosti mlčenlivosti o všech skutečnostech uvedených v ZD. Přílohou
každého takového prohlášení bude fotokopie výpisu z obchodního rejstříku
každého zájemce, pokud je v tomto rejstříku zapsán, a u fyzických osob
nezapsaných do obchodního rejstříku ověřená fotokopie dokladu opravňujícího
k podnikání, např. živnostenský list, koncesní listina.
3. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč ke dni skončení soutěžní lhůty prokáže k písm. a)-k) tohoto bodu
formou datovaného, orazítkovaného a podepsaného čestného prohlášení v
souladu s výpisem z obchodního rejstříku, popř. osobou oprávněnou k
jednání za uchazeče, není-li zapsán do obchodního rejstříku, tyto další
předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f ZVZ a ke splnění písm. l)
tohoto bodu předloží fotokopii platné pojistné smlouvy:
a) uchazeč musí v rámci této OVS předložit přehled o jím prováděných
činnostech shodných s činnostmi na předmětu veřejné zakázky
uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech s označením místa
plnění a kontaktní osobou objednavatele, které hodnotově přesahovaly
roční objem 200 mil. Kč, a rozsahu prací realizovaných vlastní
kapacitou vyjádřenou v procentech,
b) reference o shodných zakázkách ve výši minimálně 200 mil. Kč za
rok realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, doložené
originálem nebo úředně ověřenou kopií vyjádření podepsanou
statutárním zástupcem objednavatele,
c) časové údaje o začátku a konci jiných veřejných zakázek, které
uchazeč realizuje na základě uzavřených smluv v době podání nabídky,
včetně uvedení finančního objemu VZ,
d) informace o technickém a materiálním vybavení uchazeče pro plnění
veřejné zakázky a údaje o počtu zaměstnanců odborných profesí
rozhodných pro plnění veřejné zakázky, uchazeč musí doložit
specifikaci o technickém a materiálním vybavení sloužícím k plnění
předmětu veřejné zakázky,
e) údaje o předpokládaném rozsahu prací na předmětné zakázce, které
budou realizovány vlastními kapacitami uchazeče, a o rozsahu prací,
které budou realizovány subdodavateli, u subdodávek nad 10 % objemu
celkové ceny doložit seznamem jednotlivých subdodavatelů s
předložením jejich výpisu z obchodního rejstříku nebo živnostenského
listu, pokud již tyto subjekty neplní tuto svou povinnost dle bodu I
odst. 3 těchto podmínek soutěže,
f) uchazeč uvede seznam všech zdravotních pojišťoven, jimž odvádí
pojistné na zdravotní pojištění za své zaměstnance,
g) každý uchazeč předloží čestné prohlášení, zda podléhá či nepodléhá
auditu dle § 20 zák. č. 563/91 Sb., a v kladném případě předloží v
nabídce předloží údaje z účetní závěrky za roky 2000, 2001 a 2002 s
výrokem auditora,
h) výše základního kapitálu a hodnota majetku, kterým uchazeč ručí za
své závazky - uvést k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním
nabídky,
i) celková výše závazků uchazeče po lhůtě splatnosti a celková výše
pohledávek uchazeče vůči svým dlužníkům k poslednímu dni předchozího
měsíce před podáním nabídky,
j) každý uchazeč uvede, zda je držitelem Certifikace dle ČSN EN ISO,
popř. jiné Certifikace vztahující se k předmětu plnění této veřejné
zakázky, a pokud uchazeč ke dni podání nabídky není držitelem této
certifikace, stačí uvést, zda již o tuto certifikaci požádal a kdy
předpokládá, že mu bude udělena,
k) informační systém používaný uchazečem o zakázku musí komunikovat s
informačním systémem zadavatele nebo musí poskytovat zadavateli
možnost vstupu do té části informačního systému uchazeče, která
umožní získat zadavateli aktuální informace o průběhu prací,
termínech plnění, fakturaci apod. na předmětu veřejné zakázky formou
elektronické komunikace,
l) úředně ověřenou kopii platného pojištění odpovědnosti z provozní
činnosti uchazeče dle smlouvy o pojištění odpovědnosti organizace za
způsobené škody, s uvedením pojišťovny, druhu pojištění a
připojištění a výší pojistné částky nejméně 25 mil. Kč.
Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
dalších předpokladů výše uvedeným způsobem i u těchto osob tak, že
splnění dalších předpokladů výše uvedených prokáže každá z těchto osob.
Uvedení nepravdivých nebo zkreslených informací je důvodem pro vyloučení
uchazeče z OVS.
4. Variantní řešení a požadavky na rozdělení veřejné zakázky:
Zadavatel vylučuje možnost předložení nabídky ve variantním řešení a
současně stanovuje tyto požadavky na rozdělení této veřejné zakázky:
Zadavatel může rozdělit předmět plnění veřejné zakázky dle místa plnění
veřejné zakázky uvedené v čl. I. bod 2.1., bod 2.2. a bod 2.3
5. Práva zadavatele:
1. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) soutěž změnit nebo zrušit bez udání důvodu,
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a neuzavřít
smlouvu s žádným uchazečem,
c) zadat pouze část veřejné zakázky nebo rozdělit veřejnou zakázku na
3 části definované v bodě II odst. 4 těchto podmínek,
d) nevracet došlé nabídky a neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč
vynaložil v souvislosti s jeho účastí v obchodní veřejné soutěži,
e) jednat o vybraném návrhu smlouvy v rámci zveřejněných podmínek této
soutěže,
f) ověřit informace o uchazeči z veřejně přístupných zdrojů a fyzicky
zkontrolovat technické zázemí a profesní skladbu (včetně jejich
odbornosti) uchazeče
g) nezveřejňovat informace o uchazečích do konce zadávací lhůty.
2. Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí ve výše
uvedené OVS nebo s jejím zrušením.
3. Uchazeč, jehož nabídka podle stanovených kritérií hodnocení
nabídek bude vybrána jako nejvhodnější, předloží před podpisem
smlouvy všechny doklady taxativně vyjmenované v § 2c odst. 2 písm.
a) - c). Uvedené doklady mohou být předloženy ve stejnopisech s
úředním ověřením jejich pravosti.
V Chomutově dne 21. 10. 2003
Ing. Vratislav Vajnar v. r.
předseda představenstva
Severočeské doly a.s.
181737-43/03