Portál veřejné správy

Zápis 181736-43/03

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno29. 10. 2003
Značka OV181736-43/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. B-4 Podmínky OVS pro zveřejnění v OV Severočeské doly a.s. (dále jen zadavatel) IČ 49901982, se sídlem Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov, zast. předsedou představenstva Ing. Vratislavem Vajnarem, vyhlašuje dle § 4 odst. 1 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ), obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) o nejvhodnější nabídku na akci: «Provozování drah-vleček zadavatele a provozování drážní dopravy na těchto vlečkách, dále provozování důlních drah zadavatele a provozování drážní dopravy na těchto drahách při činnostech zhotovitele v areálech Dolů, nepřetržité provádění dopravních a souvisejících přepravních činností na základě požadavků zadavatele (SD a.s.) a jeho obchodních partnerů, provádění běžné údržby a výkon odborného dohledu na pronajatých drahách.» I. Podmínky soutěže dle § 5 odst. 1, písm. a) - l) ZVZ 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: a) Předmětem plnění veřejné zakázky je dle požadavku zadavatele provozování drah-vleček zadavatele a provozování drážní dopravy na těchto vlečkách v souladu se zákonem č. 266/1994 Sb., o drahách a prováděcích vyhlášek k tomuto zákonu vydaných b) Předmětem plnění veřejné zakázky je dále provozování důlních drah zadavatele a provozování drážní dopravy na těchto drahách v souladu s vyhláškou ČBÚ č. 35/1998 Sb., při respektování vyhlášek ČBÚ č. 26/1989 Sb. a č. 51/1989 Sb., při činnostech zhotovitele v areálech Dolů. c) Předmětem plnění veřejné zakázky je dále nepřetržité provádění dopravních a souvisejících přepravních činností na základě požadavků zadavatele (SD a.s.) a jeho obchodních partnerů. d) Předmětem plnění veřejné zakázky je dále provádění běžné údržby a výkon odborného dohledu na pronajatých drahách. Předmět veřejné zakázky zahrnuje následující rozsah prací a dodávek: 1.1. Celoroční nepřetržitá obsluha vleček a důlních drah včetně vedení veškeré příslušné písemné dokumentace provozní a technicko ekonomické související s vykonávanou činností. 1.2. Zajištění posunu pro nakládku uhlí pro Úpravnu uhlí Ledvice DB do železničních vozů v ročním objemu cca 5,0 mil. tun uhlí, zajištění jiných dopravních a přepravních výkonů zadavatele, jeho spoluuživatelů, resp. obchodních partnerů, v obvodu vleček DB. 1.3. Zajištění posunu při nakládce uhlí do železničních vozů a jeho přepravy po důlních drahách DNT odběratelům EPR i jiným (přes ČD) v ročním objemu cca 7,0 mil. tun uhlí, zajištění jiných dopravních a přepravních výkonů zadavatele, jeho spoluuživatelů, resp. obchodních partnerů, v obvodu drah DNT. 1.4. Zajištění komerční činnosti ve styku s ČD a jinými dopravci dle potřeb zadavatele. 1.5. Zajištění odborného dohledu nad provozováním drah SD a.s. vyjmenovaných v bodě 2.2. 1.6. Zajištění kontrolní a dohledací činnosti na drahách SD a.s. vyjmenovaných v bodě 2.2 včetně opravných prací v rozsahu běžné údržby (kolejový svršek a spodek, trakční vedení a zabezpečovací zařízení). Bližší specifikace předmětných činností a jejich rozsahu: Činnost dopravní, komerční a technická prohlídka vozů, převzetí a sepsání vozů na příkazky, sledování doby pobytu. Přístavba vozů k nakládce včetně jejich prohlídky před nakládkou, odtah naložených vozů a jejich řazení dle jednotlivých relací včetně vyřazení vozů správkových. Vrácení ložených vozů dopravci a zpracování veškeré komerční dokumentace související s vozy a s ukončením jejich pobytu na vlečkách SD a.s. Posun dle požadavků zadavatele, přístavba loužence, vápenného hydrátu, přeprava podsítného, manipulace s vlastními vozy, železničním jeřábem a manipulace ve skladech. Zajištění denní evidence nakládky a sledování přístavby vozů dle jednotlivých přepravců. Přeprava uhlí po dráhách DNT na elektrárny ČEZ a.s., EPR I a II a na ČD, posun při vykládce uhlí na EPR, přeprava jiných materiálů pro spoluuživatele vleček SD a.s. Kontrolní a dohledací činnost a opravné práce v rozsahu běžné údržby na pronajatém majetku. Předpokládaný rozsah činností v tunách za rok - manipulace s vozy a přeprava: Doly Nástup Tušimice 7,0 mil. tun Doly Bílina 5,0 mil. tun SD a.s. celkem 12,0 mil. tun Další sdělení zadavatele pro zpracování nabídky: Zájemce po prohlídce místa plnění veřejné zakázky a po získání zadávací dokumentace, nejpozději však 14 dní před skončením soutěžní lhůty zadavateli písemně potvrdí, že obdržel všechny podklady nutné pro zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke zpracování nabídky žádné dotazy či připomínky. Pro případ, že zájemce odmítne zadavateli tuto skutečnost písemně potvrdit, musí ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí písemně uvést, které další doklady ze strany zadavatele požaduje pro zpracování nabídky. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2.1. Termín zahájení prací: 1. 1. 2004 Termín dokončení prací: Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou 2.2. Místem plnění veřejné zakázky jsou SD a.s.: Doly Bílina - vlečka «Doly Bílina - vlečka úpravna uhlí Ledvice» - vlečka «Doly Bílina - vlečka podnikového skladu» - vlečka «Doly Bílina - vlečka Jana» - vlečka «Doly Bílina - vlečka VMG 01 - Skrývky Bílina» na katastrálním území obcí: Ledvice, Chotějovice, Bílina, Duchcov Doly Nástup Tušimice - vlečka «Předávací nádraží Březno u Chomutova» - vlečka «Lom Libouš» - důlní dráha «PNBuCH - T1» - důlní dráha «T1 - EPRU» včetně napojených manipulačních míst na katastrálním území obcí: Březno u Chomutova, Kadaň, Klášterec nad Ohří 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů 3.1. Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b odst. l písm a) až g) cit. ZVZ, a to způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZVZ. Doklady o oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré činnosti, které jsou předmětem plnění veřejné zakázky a které vyplývají ze specifikace předmětu poptávaného plnění uvedené v podmínkách této OVS a v zadávací dokumentaci (dále jen ZD). Předkládaný výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni předložení nabídky starší více než 90 dnů. a) uchazeč musí splňovat odborné předpoklady k provozování drah-vleček a musí doložit doposud získaná platná Úřední povolení k jejich provozování (§ 11 a násl. zák. č. 266/1994 Sb., o drahách, v platném znění), b) uchazeč musí splňovat odborné předpoklady k provozování drážní dopravy na drahách-vlečkách a musí doložit doposud získané platné Licence (§ 24 a násl. zák. č. 266/1994 Sb., o drahách, v platném znění). c) Uchazeč musí doložit oprávnění OBÚ k hornické činnosti nebo k pracím souvisejících s hornickou činností (§ 5 odst. 2 zák. č. 61/1988 Sb., v platném znění). 3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle § 2a odst. 4 cit. ZVZ prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. l písm a) až g) cit. ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZVZ u těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu jejího plnění v rámci této veřejné zakázky. Plnění veřejné zakázky těmito osobami společně a rozsah plnění každé z takových osob musí být v nabídce doloženo smlouvou uzavřenou všemi osobami předkládajícími společnou nabídku. 3.3. U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 cit. ZVZ prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto jiné osoby (subdodavatelé) prokazují splnění všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) až g) cit. ZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZVZ. 3.4. K prokazování kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 3 ZVZ odpovědných zástupců u uchazeče, u společných osob a u jiných osob požaduje zadavatel předložení čestného prohlášení této osoby a úředně ověřenou kopii výpisu z neveřejné části živnostenského rejstříku nebo výpisu z veřejné části živnostenského rejstříku s uvedením osob odpovědných zástupců pro jednotlivé činnosti opravňující k podnikání ve vztahu k této veřejné zakázce. Zadavatel ve vztahu k jednotlivých předmětům činnosti vztahujícím se k plnění této veřejné zakázky požaduje čestné prohlášení od všech osob odpovědných zástupců uvedených pro tuto činnost. 4. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno způsobem dle § 6 odst. 2 cit. ZVZ podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí dle stupně významu s bodovým ohodnocením, které jim zadavatel přisuzuje. Pořadí jednotlivých nabídek uchazečů bude stanoveno součtem vážených individuálních bodových hodnocení jednotlivých kritérií. V případě shodného počtu bodů u dvou nebo více uchazečů rozhoduje pro stanovení konečného pořadí celková nižší nabídková cena včetně DPH. Kritéria hodnocení: a) Technická charakteristika nabídky ...................... váha kritéria 10 - typ a řady hnacích vozidel pro zajištění požadavku minimální denní přepravy 35 000 tun sypkých hmot a zmanipulovat 1200 ks vozových jednotek denně - úroveň zatěsnění vagonů a jejich počet b) Stupeň zajištění provozování důlních drah DNT hnacími vozidly elektrické trakce ....................................... váha kritéria 8 c) Celková výše nabídkové ceny za 1 rok (s DPH), strukturovaná dle bodu I odst. l písm. a) až d) bod 1.1 až 1.6 a dle bodu 2.2 podmínek OVS ............................................ váha kritéria 6 d) Zkušenosti a reference o uchazeči o jím prováděných činnostech vztahujících se k předmětu veřejné zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech s označením ročního objemu plnění a s označením místa plnění a kontaktní osobou objednavatele ........... váha kritéria 4 Bodové hodnocení: Členové komise pro posuzování a hodnocení nabídek mohou jednotlivým kritériím hodnocení v závislosti na jejich stupni významu přidělit body od 1 do 10 pro 1. kritérium, body 1-8 pro 2. kritérium, body 1-6 pro 3. Kritérium a 1-4 pro 4. kritérium. 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: Uchazeč v české měně a v členění dle čl. I odst. 1 písm. a) až d) bod 1.1 až 1.6 a dle bodu 2.2 těchto podmínek OVS (viz Zadávací dokumentace) uvede nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou po celou dobu trvání závazkového vztahu s výjimkou uvedenou v bodě 12. Nabídková cena bude součtem položek v členění dle čl. I bod 1.1 - 1.6 těchto podmínek OVS za 1 rok plnění a bude uvedena v členění bez DPH, s 5% sazbou DPH, s 22% sazbou DPH a celková cena s DPH. Nabídková cena musí být doložena za celý předmět zakázky v členění dle čl. I bod 1.1. - 1.6 těchto podmínek OVS s tím, že v této ceně budou zahrnuty i oceněné práce neuvedené v podmínkách této OVS a ZD, které uchazeč považuje za nezbytné pro realizaci své činnosti (jako např. doprava svých zaměstnanců pro plnění předmětu VZ, šatnování, pronájmy telefonů, kanceláří, ploch atd.). Tyto nezbytné práce uvede uchazeč ve zvláštním soupisu. Energii pro trakci dodá zadavatel ze svých měníren na náklady uchazeče (viz zadávací dokumentace). Úhrada smluvní ceny za provedenou službu bude provedena převodním příkazem vždy za kalendářní měsíc a dle skutečně provedených a zadavatelem převzatých prací se lhůtou splatnosti 30 dnů od doručení faktury ve dvojím vyhotovení, vystavené zhotovitelem s tím, že faktura musí mít všechny náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č. 588/1992 Sb. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude poslední den v měsíci. Nabídková cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její zpracování musí být datována, orazítkována (pokud uchazeč má razítko) a podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán, a musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku uchazeče v jedné zvláštní zalepené obálce, která bude součástí originálu nabídky jako výtisku č. 1. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku musí nabídkovou cenu stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat osoba oprávněná k jednání za uchazeče. Oddělená obálka s nabídkovou cenou uchazeče nesmí být neoddělitelně spojena s vlastní nabídkou. 6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta končí dne 8. 12. 2003 v 8.00 hodin otevíráním obálek s nabídkami, které se uskuteční před komisí pro otevírání obálek s nabídkami na adrese zadavatele Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov, v zasedací místnosti č. dv. 129. 7. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami s tím, že tato lhůta končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele o námitkách k orgánu dohledu (Úřad pro ochranu hospodářské soutěže). 8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně, a požadavky na formální úpravu nabídky: Uchazeči mohou v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod. proti potvrzení osobně podat nabídku do sekretariátu generálního ředitele Severočeských dolů a.s. na adrese Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov a v poslední den soutěžní lhůty je možné podávat nabídky pouze do 8.00 hod. na stejné adrese. Uchazeči mohou též podat svou nabídku doporučenou poštou na adresu sídla zadavatele. Každá podaná nabídka uchazeče musí jednak mít níže stanovenou strukturu (viz body A-J), tj. musí obsahovat doklady o prokázání kvalifikačních předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů, doklad o složení jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud uchazeč má razítko) a v souladu s výpisem z obchodního rejstříku podepsaný vzorový návrh smlouvy, ve kterém bezvýjimečně uchazeč akceptuje požadavky stanovené v bodě I odst. 1, 2 a 5 těchto podmínek soutěže a dále každá vlastní nabídka uchazeče musí být datována, orazítkována a podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku všechny výše uvedené doklady musí podepsat osoba oprávněná k jednání za uchazeče. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, nabídka musí být zpracována v 5 vyhotoveních v českém jazyce a na bílém papíru formátu A4. Každé vyhotovení nabídky bude v samostatné zalepené obálce. Výtisk č. 1 bude jak ve vlastní nabídce, tak také na obálce označen nápisem «Originál» s tím, že tato nabídka musí mít jednotlivě očíslované strany zabezpečené proti manipulaci, tj. provázané šňůrkou s přelepením volných konců a opatřené na přelepu razítkem a podpisem statutárního zástupce uchazeče. Výtisky č. 2 až 5 budou jak z hlediska formální úpravy a zabezpečení proti manipulaci, tak i obsahově úplnou kopií výtisku č. 1 a budou jak v kopiích nabídky, tak také na obálce označeny nápisem «Kopie č. 1, 2, 3, 4». Pokud nabídka bude obsahovat přílohy (fotografie, grafy, novinové články, reference objednavatelů a další materiály), pak tyto přílohy budou neoddělitelně zařazeny až na konci za vlastní nabídkou uchazeče v části «J», jednotlivé přílohy budou postupně číslovány a jednotlivé stránky příloh budou rovněž očíslovány v návaznosti na číselnou řadu vlastní nabídky. Všechny výtisky č. 1-5 budou samostatně uložené v zalepených obálkách a na přelepu označené razítkem a podpisem statutárního orgánu uchazeče, popř. osoby oprávněné k jednání za uchazeče, a budou předány zabalené pouze v jedné uzavřené a zapečetěné obálce a všechny obálky budou označené nápisem VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - «Kolejová doprava drah a vleček»- NEOTEVÍRAT. Požadovaná struktura nabídky: Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění: A. Titulní list nabídky s označením této OVS a identifikačními údaji uchazeče včetně telefonického a faxového, popř. e-mailového spojení. B. Druhý list nabídky - obsah nabídky s uvedením názvů kapitol, stran a počet příloh C. Prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b způsobem dle 2c odst. 1 ZVZ (viz bod I odst. 3) těchto podmínek soutěže, D. Doklad o složení jistoty, E. Doložení dalších předpokladů dle bodu II. odst. 3 podmínek soutěže, F. Vlastní nabídka uchazeče s oddělenou nabídkovou cenou, G. Návrh smlouvy, H. Originál či úředně ověřená kopie smlouvy mezi osobami, které předkládají společnou nabídku dle § 2a odst. 4 ZVZ, I. Seznam subjektů u nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 ZVZ, J. Přílohy. Výše uvedené části nabídky budou zřetelně označeny předělovými, barevnými listy a nabídková cena bude ve zvláštní obálce mimo tuto požadovanou strukturu. 9. Základní údaje o zadavateli: Severočeské doly a.s. (dále jen zadavatel) IČ 49901982, se sídlem Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, Chomutov, zast. předsedou představenstva Ing. Vratislavem Vajnarem. Podáním bližších informací o rozsahu a náplni prací je pověřen pouze pracovník Judr. Pastor, ved. odboru právní - tel. 474604214, 602426501 a v jeho nepřítomnosti Ing. Vaško - tel. 474602930, 602165074, p. Vrzák - tel. 417804301, 602392887, fax pro písemné dotazy 474604211, e-mail: pastor@mail.sdas.cz. Zájemci mohou své písemné dotazy u zadavatele podávat do 24. 11. 2003. 10. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky: Zadavatel umožní prohlídku objektu, která se bude konat dne 13. 11. 2003 pro Doly Nástup Tušimice a dne 14. 11. 2003 pro Doly Bílina, vždy od 10 hod. v místě plnění veřejné zakázky s tím, že sraz zájemců o tuto prohlídku bude v oba uvedené dny v 9.45 hod. v zasedací místnosti správy závodu Úpravny uhlí Ledvice pro Doly Bílina a v zasedací místnosti č.103 pro Doly Nástup. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 ZVZ požaduje složení jistoty ve výši 10.000.000,- Kč (slovy: deset milionů korun českých), kterou může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 ZVZ. V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou dle §§ 313 až 322 obchodního zákoníku se za doklad považuje písemné prohlášení banky v záruční listině, že přebírá vůči zadavateli jako věřiteli neodvolatelnou záruku na celou požadovanou částku. Zároveň musí záruční listina stanovit závazek peněžního ústavu vyplatit zadavateli jako věřiteli bez odkladu a bez námitek celou částku vedenou jako neodvolatelnou záruku po obdržení první výzvy. Záruční listina musí mít platnost minimálně 90 dnů po uplynutí zadávací lhůty. Jistota poskytnutá složením peněžité částky na účet zadavatele se považuje za složenou okamžikem připsání na níže uvedený účet zadavatele. Pro potřeby složení jistoty formou složení finanční částky je stanoven účet zadavatele, č. 27-7664650227/0100, vedený u Komerční banky a.s., pobočka Chomutov, s uvedením variabilního symbolu, jímž je IČ uchazeče, konstantní symbol 0558 a specifického symbolu 18100. Dokladem o poskytnutí jistoty touto formou je výpis z účtu uchazeče, na kterém je celá částka jistoty prokazatelně odečtena ve prospěch účtu zadavatele, a nikoliv příkaz k úhradě. Všechny výše uvedené doklady musí být předloženy v českém jazyce, jinak přiloží uchazeč k dokladu autorizovaný překlad. 12. Podmínky pro překročení nabídkové ceny: Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení nabídkové ceny a jakékoliv více náklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné. Pokud se na straně zadavatele po uzavření smlouvy v průběhu plnění veřejné zakázky vyskytnou okolnosti, které nebylo možné v době uzavření smlouvy předvídat a které mají současně objektivní a prokazatelný vliv na zvýšení nákladů uchazeče souvisejících s plněním veřejné zakázky, pak nabídkovou cenu je možné překročit pouze na základě písemného dodatku ke smlouvě. Jinak lze překročit výši nabídkové ceny pouze v případě změny sazeb DPH či jiné změny daňových předpisů. II. Další podmínky soutěže dle § 5 odst. 2 ZZVZ 1. OVS je omezena na tuzemské osoby 2. Zadávací dokumentace (ZD): V případě zájmu o tuto zakázku si mohou zájemci u výše uvedeného pověřeného pracovníka na adrese zadavatele po celou dobu soutěžní lhůty v pracovních dnech a v úředních hodinách v předem telefonicky dohodnutém termínu vyzvednout ZD, jejíž součástí jsou upřesňující informace pro zpracování nabídky. Každý zájemce je povinen před vyzvednutím ZD písemně 3 dny předem u zadavatele objednat dodání ZD. Současně s vyzvednutím shora uvedených dokladů předloží zadavateli pověřený zástupce zájemce čestné prohlášení k OVS, ve kterém se zájemce písemně zavazuje k povinnosti mlčenlivosti o všech skutečnostech uvedených v ZD. Přílohou každého takového prohlášení bude fotokopie výpisu z obchodního rejstříku každého zájemce, pokud je v tomto rejstříku zapsán a u fyzických osob nezapsaných do obchodního rejstříku, ověřená fotokopie dokladu opravňujícího k podnikání, např. živnostenský list, koncesní listina. 3. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč ke dni skončení soutěžní lhůty prokáže k písm. a)-l) a n) tohoto bodu formou datovaného, orazítkovaného a podepsaného čestného prohlášení v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, popř. osobou oprávněnou k jednání za uchazeče, není-li zapsán do obchodního rejstříku, tyto další předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f ZVZ a ke splnění písm. m) tohoto bodu předloží fotokopii platné pojistné smlouvy: a) uchazeč musí v rámci této OVS předložit přehled o jím prováděných činnostech shodných s činnostmi na předmětu veřejné zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech s označením místa plnění a kontaktní osobou objednavatele, které hodnotově přesahovaly roční objem 200 mil. Kč, a rozsahu prací realizovaných vlastní kapacitou vyjádřenou v procentech, b) reference o shodných zakázkách ve výši minimálně 200 mil. Kč za rok realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, doložené originálem nebo úředně ověřenou kopií vyjádření podepsanou statutárním zástupcem objednavatele, c) časové údaje o začátku a konci jiných veřejných zakázek, které uchazeč realizuje na základě uzavřených smluv v době podání nabídky, včetně uvedení finančního objemu VZ, d) informace o technickém a materiálním vybavení uchazeče pro plnění veřejné zakázky a údaje o počtu zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky a podrobně rozvede technické provedení zakázky včetně zajištění prohlídek údržby drážních vozidel, e) údaje o předpokládaném rozsahu prací na předmětné zakázce, které budou realizovány vlastními kapacitami uchazeče, a o rozsahu prací, které budou realizovány subdodavateli, u subdodávek nad 10 % objemu celkové ceny doložit seznamem jednotlivých subdodavatelů s předložením jejich výpisu z obchodního rejstříku nebo živnostenského listu, pokud již tyto subjekty neplní tuto svou povinnost dle bodu I odst. 3 těchto podmínek soutěže, f) uchazeč uvede seznam všech zdravotních pojišťoven, jimž odvádí pojistné na zdravotní pojištění za své zaměstnance a předloží čestné prohlášení, že nemá závazky po splatnosti vůči těmto zdravotním pojišťovnám a ČSSZ, g) každý uchazeč předloží čestné prohlášení, zda podléhá či nepodléhá auditu dle § 20 zák. č. 563/91 Sb., a v kladném případě předloží v nabídce předloží údaje z účetní závěrky za roky 2000, 2001 a 2002 s výrokem auditora, h) výše základního kapitálu a hodnota majetku, kterým uchazeč ručí za své závazky-uvést k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním nabídky, i) celková výše závazků uchazeče po lhůtě splatnosti a celková výše pohledávek uchazeče vůči svým dlužníkům k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním nabídky, j) každý uchazeč uvede, zda je držitelem Certifikace dle ČSN EN ISO, popř. jiné Certifikace vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky, a pokud uchazeč ke dni podání nabídky není držitelem této certifikace, stačí uvést, zda již o tuto certifikaci požádal a kdy předpokládá, že mu bude udělena, k) informační systém používaný uchazečem o zakázku musí komunikovat s informačním systémem zadavatele nebo musí poskytovat zadavateli možnost vstupu do té části informačního systému uchazeče, která umožní získat zadavateli aktuální informace o průběhu prací, termínech plnění, fakturaci apod. na předmětu veřejné zakázky formou elektronické komunikace, l) uchazeč je povinen v nabídce doložit formou čestného prohlášení, že učiní veškeré právní kroky k vyřízení licencí k provozování drážní dopravy (§ 24 zák. č. 266/1994 Sb., o drahách, v platném znění) na předmětné vlečky, a to k termínu zahájení plnění předmětu veřejné zakázky, m) úředně ověřenou kopii platné smlouvy na pojištění odpovědnosti organizace za škody způsobené provozní činností s výší pojistné částky nejméně 30 mil. Kč, s uvedením pojišťovny, druhu pojištění a připojištění, n) uchazeč musí být schopen profinancovat již započatou investici do zabezpečovacího zařízení na důlní dráze DNT ve výši cca 70 mil. Kč v letech 2004 až 2005. o) Pro přepravu uhlí po dráze DNT pro elektrárny EPRU I, II lze použít vzhledem k technologii vykládky výhradně vozy řady Falls. Zadavatel vzhledem k rozsahu předmětu plnění veřejné zakázky a navazující odpovědnosti za stabilitu, kvalitu a spolehlivost budoucího smluvního vztahu doporučuje účast v OVS pouze uchazečům, jejichž základní kapitál přesahuje 50 mil.Kč a který doloží formou čestného prohlášení, že v posledních dvou letech přepravil po železničních drahách více než 1 mil.tun sypkých hmot za rok s tím, že uchazeč musí být schopen přepravit denně minimálně 35 tis. tun a zmanipulovat 1200 ks vozových jednotek. Uvedení nepravdivých nebo zkreslených informací je důvodem pro vyloučení uchazeče z OVS. 4. Variantní řešení a požadavky na rozdělení veřejné zakázky: Zadavatel vylučuje možnost předložení nabídky ve variantním řešení a současně stanovuje tyto požadavky na rozdělení této veřejné zakázky dle místa plnění veřejné zakázky uvedené v čl. I. bod 2.2. 5. Práva zadavatele: 5.1. Zadavatel si vyhrazuje právo: a) soutěž změnit nebo zrušit bez udání důvodu, b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem, c) zadat pouze část veřejné zakázky nebo rozdělit veřejnou zakázku na 2 části definované v bodě II odst. 4 těchto podmínek, d) nevracet došlé nabídky a neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaložil v souvislosti s jeho účastí v obchodní veřejné soutěži, e) jednat o vybraném návrhu smlouvy v rámci zveřejněných podmínek této soutěže, f) ověřit informace o uchazeči z veřejně přístupných zdrojů a fyzicky zkontrolovat technické zázemí a profesní skladbu (včetně kontroly odbornosti osob tuto profesní skladbu tvořících) uchazeče g) nezveřejňovat informace o uchazečích do konce zadávací lhůty. 5.2. Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí ve výše uvedené OVS nebo s jejím zrušením. 5.3. Uchazeč, jehož nabídka podle stanovených kritérií hodnocení nabídek bude vybrána jako nejvhodnější, předloží před podpisem smlouvy všechny doklady taxativně vyjmenované v § 2c odst. 2 písm. a) - c) ZVZ. Uvedené doklady mohou být předloženy ve stejnopisech s úředním ověřením jejich pravosti. V Chomutově 21. 10. 2003 Ing. Vratislav Vajnar v. r. předseda představenstva Severočeských dolů a.s. 181736-43/03